Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič objel závory pod kola vlaku

Na železničním přejezdu v Jenči u Prahy se srazil vlak s autem. Řidič objel stojící auta a vjel na koleje. "Náraz vlaku šel zprava, takže úder nárazníku mířil na hlavu a hrudník spolujezdce. S mnohačetnými zraněními jsme ho vrtulníkem převezli na ARO v Motole," řekl iDNES šéf záchranky Michal Havlíček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomas

Závěr článku
<i>Policie vyšetřuje, zda nebyl řidič oslněn sluncem.</i>
Pár minut před šestou? Ten den vycházelo Slunce o půl sedmé a nad panelák v Březhradě by se dostalo tak o půl hodiny později. Buď se policie zapomněla zeptat v planetáriu, nebo z nás zas novináři dělají pitomce. 
0/0
18.4.2003 14:24

pinguin

delaji z nas pitomce
..Řidič objel stojící auta a vjel na koleje...... a pritom byl oslnenej paprskem osudu :)
0/0
18.4.2003 15:18

Zlepšovatel

Změnit zák.361
Domnívám se,že na vině jsou špatné dopravní předpisy! Na přejezdu by měla auta mít přednost před vlakem.(když na přechodu má chodec před autem)
0/0
18.4.2003 10:34

Lenka

Re: Změnit zák.361
??? Myslíte si, že by se ještě našel někdo, kdo by využíval železniční dopravu v případě, že by vlak dával přednost autům na každém přejezdu? Neumím si představit, jak by asi trvala dlouho cesta např. z Plzně do Prahy? To byl asi vtip, že?
0/0
18.4.2003 10:53

Max

Re: Re: Změnit zák.361
Ja si myslim, ze kdyby se stat nechoval jak Janosik a neokradal jedny (co nakupujou benzin) a nedaval to druhym (Ti co pracuji v CD), tak uz by sluzby CD davno nikdo nepouzival, protoze by CD bud prestaly provozovat osobni dopravu, nebo by zkrachovaly uplne. Vite, kolik te zdechline prispivame rocne ?
A pokud by nektere spoje prezily, protoze poptavka trva, aspon by dochazelo k mensimu okradani spotrebitelu  benzinu (prerozdelovani za provizi min.5% ci kolik to zustane vlade za prstama). Nepripadne vam zajimavy, ze provozovatelum busovych linek zadne dotace nejdou a presto jsou schopni CD konkurovat ?
Navrhuju, aby podobne jako na mzdove vyplatni pasce byl i na uctu za benzin souhrn toho, o kolik spotrebitele okradl stat. Vite, kolik to je ? 10,84 Kč/ litr Spotrebni dan (dle § 22) +22% DPH. Nejak ani nemam chut sem pridavat vykricniky.
Mimochodem, dnes jsem spocital, ze na vydajich statniho rozpoctu se kapitoly duchody a soc.davky podileji 32%, obrana 6,5%, skolstvi 11,3% a ["Kancelář prezidenta republiky", "Poslanecká sněmovna Parlamentu", "Senát Parlamentu", "Úřad vlády České republiky" a "Všeobecná pokladní správa"] sezerou 21,4%  A v tom nejsou platy na ostatnich ministerstvech a vice ci mene zbytecnych uradu jako jsou CSU, Televizni rada, BIS, CTU atd.. Tak tomu rikam provize za zprostredkovani sluzeb pro obcany.
0/0
18.4.2003 15:01

Berg

Re: Re: Re: Změnit zák.361
Ubohý blafale, je vidět, že absolutně nevíš, vo co go, ale hlavně že chlestáš. Ptám se, kdo zaplatí výjezdy policie, sanitek, hasičů, léčení nemocných, zpopelnění zemřelcýh (na silnicích v ČR jich umře 5 DENNĚ), škody na majetku státu, obce i soukromých osob při silničních nehodách. Říká ti něco výraz externalita; asi je to pro tebe cizí nesrozumitelné slůvko či to považuješ za nadávku. Dále se dopouštíš a prokazuješ hrubou neznalost, když píšeš, že provozovatelům busových linek žádné dotace nejdou. OMYL!!! Jdou, a pořádně velké. Dle zákona. Asi bys měl přestat sledovat NOVU  a Jana Tunu, za kterou daňoví poplatníci zaplatí téměř 11 mld. korun. Ať žije ZAZA (zkur. zajíc). To kvůli cenzorovi.
0/0
18.4.2003 20:09

M.P.

Re: Změnit zák.361
 Dobrý.
0/0
18.4.2003 10:56

dylinak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.4.2003 3:35

sarka

Re: Ridic mel smulu...
Bohuzel, prilis snadno ssi dovedu predstavit situaci, za ktere bych spolujezdci ( a jeho blizkym) preziti neprala. Ridic by mel byt vyvesen do pruvanu za nejkratsi porost na jeho tele.
0/0
18.4.2003 6:20

Mrmla

CENZURA A JINÉ ZHOVADILOSTI IDNES
Nejen nesmyslná cenzura v příspěvcích ale i zvláštní způsoby výběru výherců v soutěžích. Pro zajímavost si přečtěte mou polemiku s redakci TADY
0/0
17.4.2003 22:45

pinguin

Re: CENZURA A JINÉ ZHOVADILOSTI IDNES
no tak to jsem se zase pobavil
0/0
18.4.2003 15:16

Politruk

Hovado u závor
I neplnoletí řidiči bez řidičáku chápou, že přes stažené šraňky se nejezdí, tramvaj má přednost, protože váží 16 tun a v obci se má jezdit 50 a vyšší rychlost je na pokutu. Co víc dodat.
0/0
17.4.2003 21:22

Berg

Cenzor Idnes je ošklivé kačátko
Cenzore, nevím, co Tě opravňuje k tomu zrušit můj příspěvek, když jsem nazval deb..em řidiče auta a redaktora Tunu. Abys věděl, sám seš Tuna.
0/0
17.4.2003 20:42

Max

Re: Cenzor Idnes je ošklivé kačátko
Podivej, ja Ti to vysvetlim polopaticky. Kbybych si za sve pracne vydelane, zdanene a usetrene penize koupil server a domenu treba www.televizninoviny.cz a tys tam chtel do mnou ztizene diskusni supiny prispivat, tak vzhledem to mu, ze je to MUJ SERVER, bych Tve prispevky necenzuroval, ale zrovna bych je mazal, resp. zablokoval pristup ze Tve IP adresy.
Snad jsem se vyjadril jasne. Je to jejich majetek a kdyz jim sem nekdo uklada data, ktera se jim nelibi, maji pravo je smahnout bez mrknuti oka a Ty zase mas pravo jit treba na www.mojenoviny.cz, www.ihned.cz, www.pravo.cz. No a jestli jsi vulgarni jako ten dobytek, tak se brzo nechytis ani na jednom. Stale si vsak za sve vydelane, zdanene a usetrene penize budes mit pravo postavit server vlastni.
Jednoduchy jak facka, ne?
0/0
18.4.2003 15:09

Max

Re: Re: Cenzor Idnes je ošklivé kačátko
...a sakra, www.televizninoviny.cz koupila jedna krvava bulvarni televizni stanice, prosim ignorovat, slo o priklad a zrovna jsem se trefil do existujiciho nazvu.
0/0
18.4.2003 15:11

loko64

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 20:20

Patrik

...
A neměla to být sebevražda ?? No , zase se nepovedla... Tak příště...
0/0
17.4.2003 17:22

ajncvajdrajflus

skoda auta
a tomu blbovi co to ridil aspon 10 let
0/0
17.4.2003 14:33

michelin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 13:52

esereryh

Re: Mam pocit
no co no, tak ti to smažou zase :-)))
0/0
17.4.2003 13:57

dudlik

Re: Re: Mam pocit
Taky mam pocit ze idnes vlastni Grebenicek , protoze to co predvadi posledni dobou cenzura je zalostne bud jsou ozraly nebo spis blby asi to druhe.
0/0
17.4.2003 17:33

michelin

Re: Mam pocit
A nebo to byl nakej zamestnanec idnesu, ze se ho zastavate?? Nakej cenzor, ne?..:-)
0/0
17.4.2003 13:57

Šárka

Zmetek !
Škoda, že se nezmrzačil, aby měl památku na svoji frajeřinu. Sebrat řidičák, zaplatit veškeré náklady na záchranku, léčení a případné následky úrazu spolujezdce, vyšetřování policií, zpoždění vlaku,... Nemáš na to ? Zkonfiskovat, co se dá a na nucené práce ! Bohužel, i s takovými hovady musím sdílet silnice.
0/0
17.4.2003 13:46

fidorka

Re: Zmetek !
taky jsem slyšela názor, že až budu mít najeto to co jiný nacouváno...až frajer naboural taky. Tím chci říct, že havarovat může každý. Těžko soudit důvody spěchu řidiče. To už necháme na vyšetřovatelích. Jen Ti přeji abys nikdy nikomu neublížil, protože to je opravdu památka na celý život...Spolujezdce je mi velmi  líto, věřme, že se z toho dostane.  Tvé tvrdé názory svědčí o Tvé nevyzrálosti.
0/0
18.4.2003 14:15

esereryh

iDnes
Taky už mě otravuje farizejství zdejších cenzorů... Rasistické narážky např. za článkem o Adautovi na iDnes nikomu nevadily, ale každé trošku jadrnější slovo je problém??? Cenzoři iDnes, u mě jste nebetyční HLUPÁCI
0/0
17.4.2003 13:45

Dr. Dummy

.
Kdybych tady doslova napsal, co si o tom řidiči myslím, bude můj příspěvek zrušen...
0/0
17.4.2003 13:06

Duk

Škoda
Škoda, že zůstal naživu. Nejlepší ochrana proti takovým zmetkům je jejich postupné vymírání.
0/0
17.4.2003 12:42

berka

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 12:30

kladivoun

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 12:29

TB

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 12:21

Gummo

joke of the day....
Jedu takhle vlakem, vjizdime na prejezd... ozve se rána... Nárazník drtí kosti lidí v autě a ten pitomec průvodčí říká: "Přistoupili???"
0/0
17.4.2003 12:01

Massa Bob

V těchto případech by si měli lidé platit léčení ze svého
Myslím si, že v těchto případech by si měli lidé, kteří nehodu zavinili platit léčebné výlohy ze svého a ne ze společné kasy, kam všichni solidárně přispíváme. Léčení spolujezdce bude jistě velmi drahé a mne zrovna nehřeje pocit, že kvůli šílenému pokusu řidiče a jeho vině budu také přispívat na léčení jeho spolujezdce. Ať léčení tedy jde z peněz viníků, třeba ať jim zabaví barák a jiný majetek...
0/0
17.4.2003 11:57

Mrtvej Snehulak

Re: V těchto případech by si měli lidé platit léčení ze svého
Hlavně bych panu "řidičovi" sebral nadosmrti řidičák. Teda kromě uříznutí koulí.
0/0
17.4.2003 12:00

michelin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 11:57

alkohoLik

byl vozralej
to je natuty!!!
0/0
17.4.2003 11:43

DV

Re: byl vozralej
ne. byl to frajirek se zavodni felicii, ktery si pripadal nejmin jak schummy a chtel to tem vsem blbeckum, co stoji v kolone natrit. nepochybne i spolujezdec se az do narazu dobre bavil...
0/0
17.4.2003 11:45

DV

iDNES a cenzura
Na zaklade nize uvedeneho upozorneni a castym vymazavanim pripsevku s vulgarnimi slovy a soucasnym tolerovanim prispevku na hranici podnecovani nenavisti k jednotlvci a skupine obyvatel se rozhodne nevyvinujete z tolerance a podpory techto nazoru.
" UPOZONĚNÍ Toto je neredigovaná a nemoderovaná diskuze čtenářů iDNES. edakce serveru za obsah jednotlivých příspěvků nenese zodpovědnost. Vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 6000 znaků. Delší texty budou automaticky zkráceny."
0/0
17.4.2003 11:41

DV

redakce... a cenzura
Kdyz jste takovi farizejove, tak si nechte napsat skript, ktery nedovoli zadat prispevek s zadnym vulgranim vyrazem, po nemz prumerny redaktor iDNES zcervena a musi navstivit sexuolga Uzla.
Jste opravdu sorta pokryteckych chudakum kteri sice teleruji nechutne xenofobni, rasisticke a jinak neprijatelne nazory, ale pruderne rusi cele prispevky pri vyskytu jednoho jadrnejsiho vyrazu.
Mne se to sice v mych prispevcich nestalo, ale pripada mi to trapne a urazi mne to. Pokud se Vam nelibi nejaky vyraz v prispevku, tak ho muzete take zahvezdickovat. Zkuste svoji ubohou praxi prehodnotit, je to v zajmu kvality diskusi.
0/0
17.4.2003 11:35

alkohoLik

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 11:47

alisgod

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 14:08

Péťa

Re: redakce... a cenzura
Tvůj příspěvek vyzněl tak, jako že je špatně, že tolerují tzv. xenofobní a rasistické názory. Přitom všichni víme, kolik seriózních názorů by se dalo odstraňovat pod záminkou xenofobie a rasismu, jako se to dělá jinde ve společnosti. Takže to vyznívá tak, že voláš po prohloubení cenzury, což si myslím, že není dobře.
0/0
17.4.2003 13:44

franta mottl

pane profesore - dekujeme
mozna ty souvislosti jeste rada lidi nechape, ale na zacatku byl Klaus. A ta jeho predstava, ze jen uspesny, dynamicky, nekonvencni a pruzny clovek ma misto v budouci spolecnosti. S lehkym usmevem nam vykladal, ze kazdy prumerny american ma za sebou minimalne 2 bankroty. O tom, ze musime byt predevsim ohleduplni lide pres vsechen ten kapitalismus, to mu nikdy nepreslo pres rty. Vysledky pozorujeme denne v nasich podnicich a take na nasich silnicich.
0/0
17.4.2003 11:21

Martin

Re: pane profesore - dekujeme
Co to meles za pitomosti?
0/0
17.4.2003 11:31

Kalous

Re: Re: pane profesore - dekujeme
Nemele pitomosti, souhlasim. I kdyz bych to poupravil. Lidi byly takovi i predtim, jen se nemohli projevit.
0/0
17.4.2003 11:36

pimprda

Re: Re: Re: pane profesore - dekujeme
No, já si myslím, že dávat Klausovi vinu za to, že řidič objížděl závory a z boku narazil do vlaku JE pitomost. To NEBYL úspěšný, dynamický a jánevímjaký člověk. Byl pidlooký. Toť hlavní příčina. No ledaže mi uniklo něco o tom, že Klaus někdy bojoval proti mimoúrovnňovým přejezdům.
0/0
17.4.2003 12:14

Kalous

Re: Re: Re: Re: pane profesore - dekujeme
Pidlooky ? Spatne videl kolonu stojicich aut, spatne videl svetelnou signalizaci, spatne videl zavory ? Nikdo nedava vinu Klausovi, ale urcity vliv na lidi ty kecy maji.
0/0
17.4.2003 12:57

ernesto

Re: pane profesore - dekujeme
Mas pravdu. Bohuzel :-((
0/0
17.4.2003 11:42

Aferrado

Re: pane profesore - dekujeme
A já blbec myslel že na začátku bylo slovo....
0/0
17.4.2003 11:56

dave

sobci?
Když vidím co někteří lidé na silnicích dokážou ve svém vozidle vymyslet tak se ani nedivím takovým to nehodám a když už člověk nemá v úctě svůj život tak by měl myslet alspoň na lidi kolem. dave
PS spolujezdci přeji brzké uzdravení.
 
0/0
17.4.2003 11:20

Pepánek

Nárazník na boku vlaku?
Viděl jste někdo, že může auto narazit do boku vlaku a spolujezdec to odnese ranou nárazníkem? To jsou mi věci !!!
0/0
17.4.2003 11:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.