Diskuze

Protikuřácký zákon

V až dojemné snaze hájit právo kuřáků svobodně si ničit zdraví si (opět) notují poslanci za KSČM a ODS. Jeden z nich se dokonce nechal slyšet, že "protikuřácký zákon" diskriminuje skupinu vyznávající náboženství boha Nikotina.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kom-ex

15. 4. 2003 22:53
Nekuřák
Vím, že se mnou nebudou mnozí souhlasit, ale mám za to, že pořád v tomto státě cedímě komáry a polykáme velbloudy. A tento výnos se mi zdá být toho důkazem.
0 0
možnosti

Vlad Tepes

15. 4. 2003 16:26
problem
    Stát,namísto aby řešil opravdové problémy,ztrácí čas podobnými nesmysly,které mohou ošetřit třeba městské vyhlášky.Když se mají řešit opravdové problemy,poslanci mluví o nedostatku času...
0 0
možnosti

WaF

15. 4. 2003 19:16
Re: problem
Čl. 79, odst. 3, Ústavy ČR (1/1993 Sb.)
     (3) Ministerstva,   jiné  správní   úřady  a   orgány  územní samosprávy  mohou  na  základě  a  v  mezích zákona vydávat právní předpisy, jsou-li k tomu zákonem zmocněny.
Kde obce našly zmocnění?!?
0 0
možnosti

WaF

15. 4. 2003 15:25
Potřebujeme takový zákon?
Běžný problém střetu kuřáků vs. nekuřáků. Dnes je snad již zřejmé, čí zájmy by měly být chráněny - zda egoisticky kouřít a ničit tak zdraví i ostatním, či trpět poškozování svého zdraví zlozvykem jiných. Žádný zákon by však nebyl potřeba, pokud by se kuřáci chovali ohleduplněji k ostatním. Myslím, že kuřáci měli již dost příležitostí prokázat, že takový zakon není třeba. Bohužel se tak u většiny z nich nestalo. Nemouho se tedy divit, že pokud se svým vlastním citem nedokázali přimět k větší ohleduplnosti a sebeomezení, bude to za ně muset udělat zákon. Ať se na mě kuřáci nezlobí, musím ale konstatovat, že většina z nic tento zákon opravdu potřebuje. Ani zákon to však nezvládne stoprocentně, je to však určitě krok správným směrema. Doufám, že tento zákon, přes odpor ze strany ODS a KSČM, úspěšně projde celým legislativním procesem.
0 0
možnosti

Ya

15. 4. 2003 13:44
Jsem pro
Chápu, že nemůžeme třeba omezovat maminky kuřačky, které jsou z batolátek natolik nervózní či vyčerpané, že si prostě zapálit musí  Ale snad by ostatní pasivní kuřáci alias nekuřáci mohli mít právo svobodně se rozhodnout zda to chtějí taky dejchat... Proč zavádět místa kde se nekouří? Nemělo by to snad být obráceně?????
0 0
možnosti

El Bunda

16. 4. 2003 9:19
Re: Jsem pro
Protoze by se vsechny hospody staly mistem, kde se kourit muze, a ja bych nemel kam jit na pivo, aniz bych se nestal pasivnim kurakem. O smrdicim obleceni nemluve!!!
0 0
možnosti

Škopek

15. 4. 2003 13:31
Ještě...
..zbývá zavést, že držení většího než malého množství cigaret je trestný čin a pak si konečně zapálím i já, nekuřák!
0 0
možnosti

netík

15. 4. 2003 12:17
výstižné
Velmi dobře vyjádřeno, včetně závěrečné analogie s padesátikilometrovou rychlostí. Bezezbytku  se nikdy žádný zákaz dodržovat nebude ,ani kouření, ale když aspoň na 30%,  tak to stojí za to. 
0 0
možnosti

palacký

15. 4. 2003 11:44
Zásadně proti tamu souhlasím !!!
Je zvláštní, že se u nás vedou spory o legalizaci měkkých drog některými skupinami a většina politických stran ji odmítá. Drogy ne, ale tabák drogu ano ... Proč je tedy u nás povoleno kouřit, není to také lehká droga? Proč se mluví o diskriminaci, když se někdo ozve proti kouření? To je to samé, jako by se ozvali zloději, že je diskriminujeme, když jim nedovolíme krást. Kouření tabáku je dovoleno, kouření jiných drog ne. Kde je tedy ta slepá spravedlnost?
0 0
možnosti

Julča

15. 4. 2003 11:58
Re: Zásadně proti tamu souhlasím !!!
A co kouření péra? To je zatím dovoleno?nebo jsem přišla o práci?
0 0
možnosti