Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Irácká mise: proti jsou jen komunisté

Polní nemocnice balí poslední materiál. V pátek by měla zamířit do irácké Basry. Ministr obrany Tvrdík nepochybuje, že sněmovna vyslání mise schválí. "Už napevno počítáme s tím, že nemocnice odletí 18. dubna večer." Proti misi se hlasitě ozývají jen komunisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mra

proti jen komunisté
Je to typické : za vším vidí člověka - pokud jim to hraje do karet. To za prvé.Za druhé: co je americké,je špatné.Tedy i americká nabídka uhrazení nákladů na českou polní nemocnici. Už teď se jim stýská po kamarádovi diktátoru,s nímž se tak dobře kšeftovalo-až na ty dluhy.  Nic nezapomněli a ničemu se nenaučili. I kdyby se stokrát tvářili,vždycky to někde vyhřezne - ta jejich ideologicky deformovaná podstata.
0/0
15.4.2003 13:51

Nemelhobe

Kdo hájí demokracii
Hájit demokracii je vždycky výhodn ější, pokud to nic nestojí. Že je v parlamentu 20 procent komunist ů, že jsou schopni zablokovat nap ř. deregulaci nájemného atd. to se nás jaksi netýká. Pan Bush by se mohl podívat i jinde například i do České republiky. Nejedná se též o majetek amerických emigrantů, přijíždějících na stáří domů?
0/0
14.4.2003 21:11

mika

vyborne, jen at maji zas co rabovat
iracanum uz dochazeji objekty, ve kterych muzou rabovat - vsechno uz je ukradene, tak jen jim   tam posleme cerstvou nemocnicku, nejlip plnou hezkych doktorek, prip. sestricek... muzou mit na sobe i mundur, to nevadi!
0/0
14.4.2003 19:38

Samec

Re: vyborne, jen at maji zas co rabovat
Meli jste tam davno poslat komunisty, jsou potomci a naslednici tech co rabovali CR od Unora  48. Ti se k te luze v Iraku hodi podle zasad internacionalniho proletariatu.
0/0
14.4.2003 20:20

Petr

Svinstvo
Komunismus je svinstvo ale na druhou stranu si za to můžeme sami ! tzv.sametová revoluce !!!!
Nezlobte se na mne ale tito parchanti se měli houpat na kandelábrech už dávno.(ne všichni).
0/0
14.4.2003 19:21

Re: Svinstvo
A kdyby se houpali. K čemu by to bylo dobrý? Co by se jako stalo? Jestli si myslíš, že tím by se bolševismus zničil, tak to si myslím že se mýlíš. Dokonce naopak, možná by tím vznikli noví mučedníci. Takhle alespoň víme kdo kde je.
0/0
15.4.2003 9:56

Olda

Re: Svinstvo
Dokážeš odhadnout kolik by jich to odskákalo i z jiných "nerudých" stran?
0/0
15.4.2003 12:36

z

Z........ý komanči
Nejdřív nechtěj poslat do iráku bojové jednotky aby neublížili našim iráckým bratrům a když¨tam máme poslat nemocnici, aby se jim pomohlo,. jsou zase proti.Tak vo co jim de?Asi vo to že nenávidí amíky.No já je taky nemám zrovna v lásce, ale čím víc se budou proti nim profilovat komanči, tím víc bude na straně amíků.Smrt komunistům!
0/0
14.4.2003 18:48

r-

drzme palce komunistum a pritahujme sroubecky
0/0
14.4.2003 18:20

Jirka

Proc to plati Amici?
To to nemuzeme zaplatit sami??
0/0
14.4.2003 18:03

Pylorus

Re: Proc to plati Amici?
Bud rad,
usetri nam to pul miliardy z rozpoctu. Amici to plati, protoze a) potrebuji sirokou koalici spojencu a takhle mohou rikat, ze jsme na jejich strane. S cimz souhlasim. b) vi, ze mame holou prdel, tak nam pomahaji. s cimz take souhlasim :-)
0/0
14.4.2003 18:10

mtis

Re: Proc to plati Amici?
Máme holou řiť, protože jsme 40 let místo civilizace a prosperity budovali komunismus.
To je i důvod, proč každý pokus zařadit se mezi to pluralitnější a více prosperující na této planetě, vzbuzuje takový ohlas naších komoušů, ať mají košile modré nebo hnědé a prapory rudé nebo černé ...
0/0
14.4.2003 18:56

Ing. F. Kalánek

Drazí
polní nemocnice necestuje každý týden jako zubni ordinace, škoda že jste nebyli na vojně. Vzhledem k velikosti Iráku tam bude nemocnic více než jedna naše. A stabilitu zajistí jednotky a ne že bude nemocnice ujíždět. Ach jo.
0/0
14.4.2003 17:42

american

Re: Drazí
je sranda ze oponujes argumentum, ktere nikdo nepouzil - necetl jsem ze by tady nekdo psal neco o zubarske ordinaci a kazdotydennim presouvani. je krasne ze spolehas na vsemocnost jednotek - ale ja bych to nedelal. a znovu prosim o odpoved, jak bys normalni nemocnici dostal do iraku? cekal bys az se tam vybuduji operacni saly ve zdenych budovach? nebo bys raci dovezl bedny leku a vyklopil je nekde do nejakych ruin?
0/0
14.4.2003 17:50

Pylorus

Re: Re: Drazí
Je videt, ze nemas poneti o tom, jak polni nemocnice funguje. V provizornich podminkach se da operovat i ve stanech. Po zabehnuti se daji sestavit montovane haly. Nemonice jsou sobestacnou jednotkou s agregaty, cistici vody atd....
0/0
14.4.2003 18:08

american

Re: Re: Re: Drazí
me zase pripada ze nemas poneti na co jsem vlastne odpovidal - to cos mi napsal vim a nikdy jsem to nezpochybnoval.
0/0
14.4.2003 18:17

Ruprt

Mrtvy komunista - dobry komunista
... toz do teho, at se prasi ...
0/0
14.4.2003 17:21

x

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.4.2003 17:15

Tantal

Re: komančové a ti ostatní
Vem si prášek
0/0
14.4.2003 17:18

Honza

Re: komančové a ti ostatní
nikdo netvrdi ze demokracie je dokonala - ale myslim ze ty tezce a falesne generalizujes par konkretnich negativnich pripadu na celou spolecnost. vaz si te nasi "demokracie", v jinem zrizeni by te za tu tvoji "konstruktivni" kritiku mohli povesit.
0/0
14.4.2003 17:19

Pylorus

Re: komančové a ti ostatní
Domaci ukol:
1) Najdi si ve zlutych strankach psychoterapeuta
2) Vytoc cislo a sjednej si termin
3) Absolvuj 5x seanci
4) Vrat se a zkus znovu diskutovat.
PS. Kdyz obcas nahlednes do denniho tisku, nic tim nezkazis
0/0
14.4.2003 18:12

Ing. F. Kalánek

Polní nemocnice
je nesmysl. Totéž včera prohlásil i zástupce velitele zdravotního kontingentu z Británie J.B.Becks. Stejný názor má i Červený kříž. Nemocnic je v Iráku dost, potřebujou materiál a lékaře a ne stan někde v poušti.
0/0
14.4.2003 17:11

Honza

Re: Polní nemocnice
polni nemocnice NENI stan nekde v pousti (i kdyz vas to mozna prekvapi). je to spousta lekaru, kteri jsou schopni diky svemu specifickemu vybaveni se rychle presouvat na potrebna mista i se svymi zasobami leku a zarizeni - ty maji byt soucasti nasi pomoci!
0/0
14.4.2003 17:15

Ing. F. Kalánek

Re: Re: Polní nemocnice
Myslíte že se bude přesouvat? Kvůli 160 pacientům za den? Ta nemocnice bude vytížená jedním 50tis městem. Irák má 24mil lidí. Že jsou tam lékaři je nová informace, díky. A zařízení není specifické, naši nemají ani CT, což je běžné u amerických polních nemocnic.
0/0
14.4.2003 17:22

Honza

Re: Re: Re: Polní nemocnice
a nenapadlo vas je je nekdy potreba presunout se napriklad na bezpecnejsi misto, pokud se mistni - casto zatim velice nestabilni - situace zmeni? a jak byste tu vasi civilni nemocnici dostal do Iraku? polni nemocnice MA specificke zarizeni - specificnost tvi prave ve schopnosti celeho komplexu rychle se presouvat. kdybysme se snazili budovat tam "normalni nemocnici", bude to trvat 2 roky. to jestli maji nebo nemaji nasi nebo amici CT mi v teto souvislosti pripada naprosto irelevantni. to, ze je pro vas informace o lekarich nova, jsem pochopil uz  z vasi definice nemocnice coby stanu.
0/0
14.4.2003 17:30

Tantal

Re: Polní nemocnice
O nikom takovým jsem neslyšel a také si myslím, že o podobné věci nerozhodují zástupci velitelů  Naopak, pokud jsi sledoval včerejší CNN, slyšel bys rozhovor se dvěma zahraničními doktory, kteří pracují v nemocnici v Bagdádu a kteří opakovaně apelovali na světové zdravotnické organizace o pomoc. Mimochodem máš asi zkreslené pojmy, nejedná se o stan, ale několik kamionů zdravotnického materiálu a mobilním sálem.
0/0
14.4.2003 17:17

Daniela

...
Pokud jsou proti necemu komuniste, je to znameni, ze se jedna o dobrou vec.
0/0
14.4.2003 17:07

Ivan

holt demokracie
Věční ničitelé jakýchkoliv hodnot, vrazi a jejich pohůnci, žalářníci a kati tu kážou, jako by se nechumelilo. "Správná" míra radikalismu jejich nohsledů je nabíledni. Pokud by se vrátili, skončí na šibenici i všechny "Venduly" a "Františci" a podobná verbež.
0/0
14.4.2003 16:58

Ivan

Re: holt demokracie - doplním
..., protože takoví křiklouni jsou svými soudruhy vybráni jako první. Takže ve svém zájmu radši uberte.
0/0
14.4.2003 17:02

Petr

Komouši
Je velká škoda že našich 43 poslanců a senátorů za KSČM neodjelo před válkou do Iráku.Dnes by již mohli být mrtví.Je to škoda snad pojedou bránit KLDR a Františka si vemou sebou.
0/0
14.4.2003 16:52

Petr

Komunisti jsou svině
Musí to být pro komunisty strašný, další fašistický režim je pryč kam oni jenom půjdou. Mimochodem komunisti a fašisti se nenáviděli již od počátku minulého století, protože obojí chtěli ovládnout svět a zrušit demokracii. Je to ale to samé, jako když se pobije albánská s ukrajinskou mafii - těžko rozhodnout koho litovat víc.
0/0
14.4.2003 16:52

Tom

Re: Komunisti jsou svině
Nejvíce lituji ,,demokratúry", kde do demonstrantů najíždí policajti s motocykly, mlátí ženské a děti, jako komunisti na Národní třídě - US demokratúra je stejné svinstvo jako komunismus!!!!!!
0/0
14.4.2003 17:02

Boris

Re: Re: Komunisti jsou svině
Huh?
0/0
14.4.2003 17:09

Honza

Re: Re: Komunisti jsou svině
fakt?
0/0
14.4.2003 17:16

american

Re: Re: Komunisti jsou svině
zapomnel jsi napsat ze jime nase nepratele.
0/0
14.4.2003 17:32

Dorothy Sp.

Jelen
jelene jelene koule mas cervene ...
0/0
14.4.2003 16:48

Saladin

Konečně
No konečně , že jsme se k nečemu rozhoupali, dosavadní postoje naší vlády produkovaly pouze názorové kočkopse ( na jednu stranu podpořit USA a na druhou stranu je nepodpořit ( tlaky EU a hlavně Francie - výrok Chiraka - že kandindátské země propásly možnost mlčet , je snad všeobecně znám )
0/0
14.4.2003 16:46

VitaminA

Konečně...
Tak se nám to konečně rýsuje, komunisti se zdárně izolují od zbytku celého politického spektra(proti EU, proti humanitární pomoci atd.) a to je dobře. Za čas rozšíříme osu zla i na ty jejich smradlavé bolševické makovice a konečně i my přiložíme ruku k dílu a svět zbavíme nebezpečných vrahů a zlodějů.
0/0
14.4.2003 16:36

Tantal

Re: Konečně...
Souhlas, ale nebude to blesková válka, bude to trvat delší dobu...
0/0
14.4.2003 16:48

VitaminA

Re: Re: Konečně...
To nevadí, ale vítězství bude nakonec(s pomocí spojenců) naše i kdybychom ten bolševický dobytek měli vybombardovat.
0/0
14.4.2003 17:03

Tantal

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.4.2003 16:34

JhcB

Re: Co je to ten Exner za hovado????
To víš US army to tam zničila a zatímco se bude pakovat na rekonstrukci, ČR tam může léčit nemocné.... super přístup.... takhle budeme nadosmrti chudej stát
0/0
14.4.2003 16:38

Tantal

Re: Re: Co je to ten Exner za hovado????
Chudej budeš možná tak ty. Já budu raději chudej ale hrdej, že naši doktoři pomáhají tam kde je největší nouze!!
0/0
14.4.2003 16:43

JhcB

Re: Re: Re: Co je to ten Exner za hovado????
Tak co tady řešíme. US si nakapsujou, mi budeme hrdí na své zdravotníky a hrdě budeme dělat finanční sbírky na obnovu nemocnice v Motole. Buďmě hrdí na schopného podnikatele Železného.... to přece není řešení... protože pak budemesvětu opět jako za těch komunistů za blbce!!! to chcete, tak prosím, mě osobně to vadí!
0/0
14.4.2003 16:56

Tantal

Re: Re: Re: Re: Co je to ten Exner za hovado????
Na Železného teda hrdej nejsem! Sbírky do Motola bych podporoval, ale pouze v případě, že by se tam peníze neztrácely jako v černé díře, aniž by to bylo nějak zvlášť vidět. Za blbce jsme teď, kdy předvádíme názorový veletoč! Mimochodem US nám nabízejí financování nemocnice. My je tam máme jen a pouze poslat, ale opět nic. Snad jen ODS má teď bez Klause pevný a neměný názor co se týče zásahu.
0/0
14.4.2003 17:06

Theofil

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.4.2003 16:29

Ing. F. Kalánek

Češi národ volů
Hergot, proč se tam vozí polní? Copak oni nemají dost prostor? A proč ošetřovat nekoho v poli? Už se neválčí. Mohli jsme poslat dostatek normálního materiálu, normálních doktorů  a ošetřit 4x víc lidí za stejné peníze. Ale jak je vidět jde nám o efekt a záchranu zpackané politiky.
0/0
14.4.2003 15:58

Bosič

Re: Češi národ volů
Pane F. Kalanku, proc používáte ve jméně Ing.? Děláte čest Vašemu titulku. Pobavil jste mě!
Soudruzske vylevy se ani kometovat nedaji.
0/0
14.4.2003 16:18

Ing. F. Kalánek

Re: Re: Češi národ volů
Protože jsem už 40 let Ing.
0/0
14.4.2003 16:21

Pod vlivem

Re: Re: Re: Češi národ volů
Je smutné, že se oháníte titulem, který jste pravděpodobně dostal od soudruhů za věrné služby darem. Jinak si nedovedu vysvětlit, jak jinak by jste mohl titul získat. Váš příspěvek, ani reakce na kritiku o vaší inteligenci nesvědčí!
0/0
14.4.2003 16:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.