Diskuze

Nechceme kamiony, volají Češi i Němci

Nechceme tu kamiony, lidská práva jsou před právy dopravců, chceme klidně spát. Podobná hesla zněla německým Altenbergem, kde se setkali odpůrci kamionové dopravy setkali. Sešla se jich necelá stovka, z českého Dubí ale přijelo jen pět odpůrců nákladní dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

darius

15. 4. 2003 21:57
Naklady zeleznici
Spocital nekdo, o kolik lidskych zivotu mene by si vyzadaly havarie, kdyby naklady misto aut a treba i jen kamionu prevazela zeleznice? A kolik stoji jeden produktivni lidsky zivot? Je to povinnost statu zaridit, aby zeleznice vychazela minimalne o 10% levneji nez kamionova doprava. info@darius.cz
0 0
možnosti

Martin

16. 4. 2003 9:38
Re: Naklady zeleznici
a co kdyby se vsechny penize, ktere se kazdorocne cpou do zeleznice dali na dobudovani silnicni a dlanicni site v CR.
ono na dalnicich se precejen tech bouracek stava min.
0 0
možnosti

admiral_Atvar

14. 4. 2003 10:31
kamiony proste zakazat tam kde ...
vede draha. povolit jizdu kamionu jen z nadrazi do podniku. kde vede zeleznice, proste jizdu nepovolit administrativne. naklad musi po kolejich. tak smutny pohled skyta rada kdysi prosperujicich nadrazicek, rezavejici nakladove koleje, opustene rampy.
0 0
možnosti

Martin

14. 4. 2003 13:12
Re: kamiony proste zakazat tam kde ...
kdyby se mela nakladni preprava presunout na vlaky, jak zde pisete, tak to proste nase drahy nezvladnou.
zkousel jste jet posledni dobou vlakem? uz takhle pravidelne zpozdene spoje by se opozdily jeste vic a jizda vlakem by byla sazka do loterie
0 0
možnosti

Lenka

14. 4. 2003 9:33
kamiony a slapky jo ???
kamiony jsou pravda hlucnejsi ale slapky lemujici Dubi zase roznaseji pohlavni nemoci. Proc teda nebroji proti obojimu ? Proc to musi schytat zase jenom kamiony??? Navic si myslim, ze s tim odporem Dubi proti kamionove doprave to opravdu nebude tak horke jak hlasaji zastupitele. Nemluve o celkem velkem financnim prinosu v pohostinstvi, z kterehoz plynou penizky i do kasy Dubi, jestli se nepletu.
0 0
možnosti

toby

14. 4. 2003 8:57
problém je v tom,
že automobilový dopravci vůbec nejsou v ČR nuceni platit náklady za vzniklé externality a poškození dopravní cesty - jsou tak oproti železnici neskutečně zvýhodněny. Zavedením poplatků k vyrovnání této nerovnosti, tak jak se to plánuje v SRN, by Ro-Lu a kombinovanou dopravu využívali ještě moc rádi
0 0
možnosti

Martin

14. 4. 2003 13:11
Re: problém je v tom,
kamiony plati silnicni dan, plati dlanicni znamky ve vysi o jake se osobakum ani nezda, autodopravci narozdil od ceskych drah plati dane
0 0
možnosti

Gosudar

13. 4. 2003 22:51
zeleznice
Co takhle vozit kamiony po zeleznici? Je to po vsech strankach  ekologictejsi.
0 0
možnosti

Vladimír

14. 4. 2003 0:13
Re: zeleznice
Je to daleko dražší, jsou na to potřeba speciální vozy a na ty stejně nenajedou Lowdecky(velkoobjemové vozy), kterých je dnes docela velké procento. Tyto spec. železniční vozy mají malá kolečka a tím daleko nižší životnost a vysokou pořizovací hodnotu, kterou provoz bez velkých dotací státu nezaplatí. Navíc cena pro dopravce dnes, asi 4000,- kč je dost vysoká za ujetí 70-ti kilometrů. Po otevření hranic nepojede touto Ro-lou vůbec nikdo, jediny důvod dnes, je ten, že vozidlo nepotřebuje povolení ke vstupu do SRN!! Navíc pak by to znamenalo pro dopravce velkou časovou ztrátu!
0 0
možnosti

Plzenak

13. 4. 2003 20:57
CHCEME BYT ROVNOPRAVNI S CESKYMI NEMCI!
CHCEME ZPET SVE UKRADENE
C E S K E     O B C A N S T V I!
 
O obcanstvi, restituce i volebni pravo
dodnes nasilne a zlocinne! okradeni
rodili Cesi v Americe
 
Gruss Gott!
 
Kvetna nedele, l.P. 2003
0 0
možnosti

Zdenaro

13. 4. 2003 16:11
Kamionova preprava je nejkriklavejsi priklad neudrzitelnosti schematu open marketu - z holandska vozi ziva prasata do italie, delaji z nich sunku a vozi zpatky etc. etc. Dovozci neplati lecbu rakoviny, lecbu hlukem stresovanych lidi, niceni zeme kvuli novym dalnicim. A o tom, ze doprava emituje kolem 55% sklenikovych plynu v evrope ani nemluve...takhle platime Bushovu valku - pres kamionovou dopravu treba...
0 0
možnosti

123

13. 4. 2003 16:35
Re:
Ano, za vsechno muzou Americani....a mimozemstani!!!
0 0
možnosti

DDT

13. 4. 2003 16:06
Alternativni doprava!
Pryc s kamiony. Jsem pro vetsi vyuziti dopravy postovnimy holuby: Nenici silnice, nejsou hlucni, proste idealni alternativa! Jenom obcas trochu serou. Kez by se vystrali na hlavu vsem "ochrancum prirody".
0 0
možnosti

Krakonos CDN

13. 4. 2003 22:04
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Vladimír

13. 4. 2003 12:54
Cínovec/Altenberg
Tento hraniční přechod odbavil denně 1200 kamiónů, které bohužel blokují ostatní 1 přechod Jiříkov a zpropustěnou a nevyhovující Horu sv. Šebestiána. je to velmi důležitý hraniční přechod do zemí severní Evropy a bývaleho východního Německa. Není možné ho pro kamiónovou dopravu ho nadále blokovat!
0 0
možnosti

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

13. 4. 2003 13:25
Re: Cínovec/Altenberg
Primo blokovat treba ne, ale nejdriv by bylo vhodne se podivat, jak se to zbozi da prepravovat lepsimi cestami a jestli se vubec musi prepravovat. Jako napr Doezt zeleninu z Recka, plastove prepravky poslat na umyti do Spanelska, potom zase zpatky, pak je poslat nekomu do Skandinavie, protoze je tam potrebuje, aby si v nich dovez ovoce z Italie atp. Tak by tech kamionu aspon ubylo na unosnou miru.
0 0
možnosti

David

13. 4. 2003 11:07
čtete to po sobě?
Doporučoval bych více kontrolovat text, než ho vyvěsíte na web. Parádní formulace je např:I tudy totiž prochází totiž silnice vedoucí k hranicím a městem proto denně projížděly ještě loni stovky kamionů denně.
0 0
možnosti