Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kuřákům hrozí, že si v hospodě nezapálí

„Chcete si zapálit? Buď běžte ven, nebo se posaďte do vedlejší místnosti.“ Takto by v budoucnu mohli oslovovat vrchní v restauracích hosty, kteří vytáhnou z kapsy krabičku cigaret a zapalovač. V pátek poslanci pustili do dalšího kola zákon, který silně omezuje nejen kouření ve veřejných prostorách, ale také prodej alkoholu. Přesto se stačili skoro pohádat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladimír

Nestačím zírat.
Já se nestačím divit. Jsem nenapravitelný kuřák, byť se snažím chovat se ke svému okolí ohleduplně. Jsem ostatně starý mládenec, takže mi v mém brdlůžku nikdo do ničeho nekecá a zaplať pánbu za to. Nestačím zírat, kolik lidí omdlívá, jen cigaretu vidí. Zajímavé je, kolika lidem v určitých situacích kouření nevadí vůbec. Jsem totiž také dobromyslný starý mládenec. Například rád vozím stopaře obojího pohlaví a předem je upozorňuji, že v autě kouřím. Věřili byste, že jsem se ještě nesetkal s nikým, komu by to vadilo? Věřili byste tomu, že na podnikovém večírku, kde bylo nahuleno tak, že to vadilo i mě, se pohybovalo několik kolegů, kteří štěkají, když dveře do kuřárny (pak 15 m chodby, další dveře, předsíň, další dveře a pak teprve vlastní pracoviště) zůstanou otevřené? Ono totiž na tom večírku bylo jídlo a chlast gratis. Kdosi tady napsal, že má-li Čech možnost sekýrovat, beze zbytku ji využije.Kompenzujeme tím nedostatek odvahy a statečnosti, kterou bysme měli projevovat když o něco skutečně jde. To není jenom kouření.
0/0
16.4.2003 13:56

Loner

Re: Nestačím zírat.
To ze se par lidi kvuli svezeni necha radeji obtezovat kourenim, jeste nic neznamena. A co se tyce kolegu, mozna nechteli kazit vecirek hadanim se o koureni. Svedci o jejich toleranci, nikoli o tom ze jim vase koreni nevadilo. A vy jste toho hned zneuzil a osocujete je tady z pokrytectvi. Vam se asi tezko nekdo zavdeci.
0/0
16.4.2003 17:14

Vladimír

Re: Re: Nestačím zírat.
Promiňte pane Osamělý, tohle mi ověšem připadá jako superdemagogie. A potvrzuje to zase něco, co také bylo uvedeno kdesi dále v této debatě. Mám tomu rozumět tak, že dotyčným kouření jiných nškdy vadí a někdy ne, podle okolností. Mně osobně když bude někdo nesnesitelně smrdět, tak k němu do auta nepolezu, právě tak, jskos ním nebudu pobývat na podnikovém večírku. Nakonec právě z tohodle uděláte projev tolerance. To je k neuvěření.
0/0
17.4.2003 10:32

wolf

Re: Re: Re: Nestačím zírat.
Sorry, ale kravina je, že když jsem na večírku, kde kolegové nahulej, tak bych měl odejít. VEčírek je snad pro všechny, a když to tam zahulíte, tak byste měl být spíš rádi, že nekuřáčtí kolegové to nijak neřešej. Není to tak, že by jim to nevadilo, ale nechtěj prudit - maj totiž ohledy, narozdíl od těch, co je vůbec nenapadne myslet na to, že by se mohlo jít kouřit tak, aby to neznečistovalo celejvečírek
0/0
28.5.2003 21:25

Kalim

My alkoholici zme proti
tak todle je fakt kravina
0/0
15.4.2003 14:22

Modrá Houba

Chachá
Mrs. Součková nezvládla výchovu rodiny tak to zkusí na celej národ!!! To je opravdu legrace.
Pro ty, co nevědí, jak to tady chodí, tak přes poledne se stejně v hospodách, kde se vaří, kouřit nesmí, tak co.
Jo, a v hospodě, kam chodím já, kouří tak 95% lidí a komu se to nelíbí, tak ať tam neleze, nikdo se ho o to neprosí. (V okolí 100m je dalších 15 podniků, vč. nekuřáckých).
Já zase nechci čihat ten smrad z výfuku podělanejch aut (Avia rulez)!!! Tak hop Součková, ať už to je!
 
0/0
15.4.2003 12:54

Maca

Šance pro 3 000 000 ??? Už zas???
Stejně jsou všechny zákazy jenom na to, aby byly porušovány. Ale jo, klidně ať si uzákoněj, co chtěj, ale v zájmu svobody podnikání tak, aby si každej provozovatel hospody mohl vybrat, jestli bude kuřácká, nebo ne. A pokud vedle sebe budou stát dvě takovýhle hospody, tak dojde na slova strejdy Klause a vyřeší to neviditelná ruka trhu. :-)))
0/0
15.4.2003 1:59

Bobr

Podivny totalitni zpusob - zakony a zakazy.
Naproti tomu v rade zemi - anglosaske zeme a dalsi, zdadny takovy zakaz nemaji. Presto jsou tam kuraci prakticky zlikvidovani a zahnani z verejnosti do koutecky pred domy jim vyhrazenych. Tohot se dosahlo prisnymi mnohamilionovymi postihy firem a restauraci ktere nezabranili koureni ve svych mistonstech. Soudit mohou i lide, kteri byli timto zdravotne postizeni. Regulace je takto dobrovolna a zodpovednos prechazi na provozovatele misto na stat.
0/0
14.4.2003 23:58

Katka

Inteligence sama....
Souhlasim s tim, ze tento zakon je blbost. Zvlaste ta cast tykajici se alkoholu. Jestli si nekdo mysli, ze prodej ve specialnich prodejnach necemu pomuze, tak je na velkem omylu. Staci navstivit jakekoliv skandinavske mesto. Ja sama ve Skandinavii ziju, kazdy vikend je ve meste videt spousta (mladych) lidi, kteri nejsou jenom trosku " v nalade", ale uplne na mol. V Cechach taky nejsme zrovna svatouskove, ale na rozdil od Skandinavcu pit umime. Mistnim zakonodarcum uz  zrejme aspon trosku doslo, ze zakazane ovoce nejvic chutna, takze prodej piva uz je povolen ve vsech obchodech - za jakou cenu - to uz je jina otazka... Diky zdejsim cenam pali kazdy druhy Skandinavec alkohol doma, a neni to dlouho, kdy zde zemrelo nekolik lidi po pozreni jakesi domaci lihoviny. Jestli tohle je to, o cem cesti zakonodarci touzi, tak prosim.....
0/0
14.4.2003 22:09

šakal

HERDEKFILEK!...
...TÍMTO PROTESTUJI PROTI ÚŘEDNICKÉ STUPIDITĚ A ZÁKONEM POSVĚCENÉ ŠIKANĚ!
 
podepsán šakal, vlastní prackou
0/0
14.4.2003 18:51

Jirka

Viděli jste už někdy někdo
narvanou nekuřáckou hospodu? Já tedy ne. A nekuřácké salonky v restauracích také nikdy nepraskají ve švech a lidé tam chodí jen v době oběda na úřadech, ale jinak ne.
Ten návrh zákona jsem si přečetl a s chutí jsem se chechtal. V podstatě se tím zakazuje jen to, co je už dávno zakázáno a  stejně to nepomáhá.
Navíc však přibude zákaz samoobslužného prodeje chlastu.
A zákaz kouření na zastávkách. No a kdepak začíná a končí taková zastávka, nejde-li o ostrůvek? Ale i u toho ostrůvku - kuřák si prostě stoupne za něj (takže ani nebude překážet v provozu). Nebo budou kuřáci kouřit na nadále i na ostrůvcích. No a co - máme snad prachy na to, abychom na každý ostrůvek dali policajta?
Děsná sranda je, že lidé pod vlivem alkoholu nesmí hospodu opustit. Takže když se ožerete, nesmí Vás personál vyhodit a Vy máte právo se v hospodě vyspat, protože nesmíte na ulici. A nesmíte ani do zdravotnického zařízení. Takže když takového ožralu porazí auto, nesmí ho odvézt do nemocnice. Fakt perfektní.
Navíc kdykoli se pohádáte s úředníkem, tak řekne, že jste ožralý a že máte tedy na úřad zakázaný přístup, a nechá Vás vyvést. Na ulici Vám pak dají pokutu za to, že jste ožralý na ulici.
To vymýšlela fakt mimořádně chorá hlava.
 
0/0
14.4.2003 17:58

Ladyk

K diskusi o demokracii
Když se přesunu do oblasti stravování, normální podle mě je, že děti ve školní jídelně dostanou vždy zdravou stravu, žádné přepalované tuky, hodně zeleniny, ovoce, žádný bůček. A demokracie je to, že za nějaký příplatek si mohou objednat indivindi jedovaté hnusy jako jsou hambáče a selský kartáč (tlačenka). Určitě není demokracie to, že moje děti se rvou knedlíkama a já to nemůžu ovlivnit. Zdravé jídlo je normální ne naopak. Podobně je to i s kuřáky.
0/0
14.4.2003 17:01

GEDEON

To chce klídek...
Nač ta hysterie Vy zoufalci? Nikdo nezakazuje kouření. Jde jen o omezení kouření v určitých prostorách na veřejnosti. Doma si čuďte jak chcete.(Onanování taky neprovádíte na veřejnosti - nebo jo?)
0/0
14.4.2003 15:00

K.Miháliková

Re: To chce klídek...
No sláva. Konečně někdo pochopil, jak jsem to vlastně myslela.  Díky příteli.  
0/0
14.4.2003 15:06

hexenšus

P.S.
 Pamatuji si, že jsem kdesi četl, že v Albánii, bylo v době vlády komunistů zakázáno provozovat bojové sporty s odůvodněním, že když se takovému sportu naučí zlý člověk může ublížit druhým. přišlo mi to tenkrát docela směšné, ale vidím, že posedlost zákazy nezná hranic.
0/0
14.4.2003 14:54

hexenšus

hezké
Hlavně, že je národ zase v sobě, pejskaři proti antipejskařům, kuřáci proti nekuřákům..... A skutečné problémy zůstávají stranou, hlavně že mají voliči téma na hraní a kdo si hraje ten přeci nezlobí.
0/0
14.4.2003 14:50

xxx

kuřáci škůdci
Kuřáci by si hlavně měli uvědomit, že ničí zdraví nejen sobě ale i ostatním, kteří jsou v jejich blízkosti. Tak nad čím ještě tady diskutujete. Pravidla se přece musí jasně stanovit!! Jsem PRO zákon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.4.2003 14:21

ŘEDITEL VESMÍRU

Re: kuřáci škůdci
S tímto názorem se stotožňuji. Kuřáci nemají právo omezovat nekuřáky.
0/0
14.4.2003 16:07

Maca

A taky obráceně:
Nekuřáci nemají nejmenší právo omezovat kuřáky :-)))
0/0
15.4.2003 1:36

dzezulak

Zákazat vše co ničí zdraví
Já bych zakázal všechno co jen může poškodit zdraví člověka. Proč nezakázat jízdu na kole při které cyklista ohrožuje jak sebe,tak i ostatní?Zakázal bych pití kávy, zvišuje přece riziko infarktu a zvyšuje krevní tlak.Zakázal bych všechno co obsahuje kofein,nikotin,alkohol nebo jakokoliv činnost která poškozuje člověka.Zejména práci.
0/0
14.4.2003 14:16

SOLDAT

Re: Zákazat vše co ničí zdraví
A kdo tady něco zakazuje?
0/0
14.4.2003 23:40

-----

jen tak dál
nejdřív zakážeme kouřit, potom pít, potom jíst na veřejnosti, potom nosit dlouhé vlasy, potom chodit zarostlí atd.... Ostatně stačí se podívat na některé státy v USA (např. theokratický Utah) nebo třeba do Iránu
0/0
14.4.2003 13:32

Lidožrout

Tak já nevím...
Nechci omlouvat své kouření. Je to patrně blbost, už jen kvůli daním, které tomuto zlodějskému státu zaplatíme, ale...  Tak začínám pochybovat, kde to vlastně žiju. Permanentně slyším hesla o tom, že vůči feťákům "represe nic nevyřeší". Zvláštní je, že vůči kuřákům to represe vyřeší. A nejen to. Za peníze dańových poplatníjků se po ulicích pohybují zvlášní komanda a starají se, aby dotyční feťáci měli čisté stříkačky. Už byla zřízena (rovněž za peníze daňových poplatníků) jakási kontrola kvality, aby dotyční feťáci (tedy lidé přestupující zákon) dostávali za peníze mnohdy nakradené a získané jinými kriminálními způsoby, zboží kvalitní. Je to jako vždycky. Páni zákonodárci a úřední šiml nejsou schopni se skutečnými problémy hnout, aby demonstrovali, že tu nejsou úplně na nic, tak něco udělat musí. Jdou  cestou nejmenšího odporu a začnou buzerovat zákona dbalého občana. Není to ostatně tak dávno, co nebylo trestné mít doma metrák heroinu pro vlastní potřebu a co se zcela vážně hovořilo o legalizaci drog. Feťáci si demonstrativně zapalovali marjánku přímo před budovou parlamentu, aniž by to zákonodárce, či policii vzrušovalo. Není to ostatně jediný případ, kdy se politický establishment omezuje na buzerování občana. O ruskojazyčných a jiných mafiích se hovoří jako o naprosto samozřejmé součásti našeho života. Na Václavském náměstí si jednou jden ruský šílenec propíchne policajta, pak se tamtéž dva klany postřílí a ani toto ministra vnitra nijak zvláště nevzrušuje. Za to ovšem soudruh ministr vnitra zavile bojuje o to, aby slušným lidem byly odebrány zbraně. Taková nebezpečná věc přece blbému občanovi do ruky nepatří, že? Ještě by blbý občan mohl zranit sovětského soudruha gangstera a kam bychom takhle došli, že soudruzi? Na jeho všeobecné oblibě to nic nemění. Vždyt on je to takovej hezkej kluk, že paní Miháliková? Občan má jediné právo. Nechat se jako ovce beztresně přepadat, znásilňovat a vraždit a pak si může jít stěžovat. Následně naše čacká policie ( z poloviny neschopná a z druhé poloviny zkorumpovaná) vyšetří s bídou deset procent případů, aby následně naše čacká justice (z poloviny neschopná a z druhé poloviny zkorumpovaná) tři čtvrtiny darebáků zase vypustila na svobodu. Paní Miháliková v této rubrice reaguje přesně, jak lze od čecháčků očekávat. Tetelí se blahem. Paní Miháliková, vůbec se mi nelíbí, že když nejsem jako ostříž, příjdu dobů s psím neřádem na botách. Není to hodno civilizovaného 21. století. Podle Vaší filozofie: žádám zákaz psů. Podle Vašich slov, nevím proč bych na to měl doplácet já. Moje dcera je alergická na peří. Žádám zákaz chovu slepic a ostatního ptactva všeho druhu. Soused, který nemá auto (všechno prochlastá, žádám zákaz výroby piva), bude následně požadovat zákaz aut (kdo to má dýchat v osvíceném 21. století). Ostatně žádám zákaz cukrovinek, kdo se má na ty obézní baby v osvíceném 21. století dívat a navíc doplácíme na následné léčení jejich infarktů, hypertenze a ostatních chorob z obezity. Vlastně žádám zákaz úplně všeho.
0/0
14.4.2003 12:39

Hossman

Re: Tak já nevím...
Není co dodat - dost trefné.
0/0
14.4.2003 12:45

"paní Miháli¨ková" panu "Lidožroutovi"

Re: Tak já nevím...
Soudě podle Vaší reakce se domnívám, že jste patrně vůbec nepochopil, na co jsem se snažila poukázat... Nicméně Vám Váš názor, na který máme ostatně všichni právo, vyvracet nebudu, ale také Vás (a ani nikoho jiného) pro něj nehodlám napadat. A pokud přece, alespoň se za svou kritiku nebudu stydět a podepíšu se pod ni.
0/0
14.4.2003 13:24

Lidožrout

Re: Re: Tak já nevím...
Milá paní Miháliková, s odstupem dne jsem si přečetl Vaši odpověď a napadlo mne několik dalších poznámek. Jednak k Vaší závěrečné o pseudonymech. Zřejmě jste na Internetu nová. Zdaleka ne všichni spoluobčané se omezují na výměnu názorů elektronickou formou. Jste ještě navíc tak naivní, že tomu snad věříte. Kdysi jsem podepisoval své příspěvky plným jménem a adresou, až do okamžiku, kdy jsem našel zničené auto a pachatel si na tom samém Internetu (pod pseudonymem) liboval jak mi mé rozdílné názory osladil. Takže přeju příjemnou zábavu. Tak dál. Učinil jsem s několika kolegy poznatek, že v pracovním kolektivu co nesnášenlivé pako (nejen ve věci kouření), to nekuřák. Všimněte si, jak jsem tolerantní a nepíšu co nekuřák, to pako. Uvedu jeden příklad a přísahám, že je pravdivý. Kdysi jsme jezdívali na firemní školení pořádaná v Rajeckých Teplicích. Mohli jsme používat i soukromá auta. Do mého se vnutil (doslova, nikdo ho nezval) militantní nekuřák. Vzápětí mi bylo v mém vlastním autě zakázáno kouřit. Na místo jsme dorazili v dost pozdních večerních hodinách a dotyčný pán okamžitě organizoval večeřičku v restauraci Encián. Nikdy před tím jsem tam nebyl a po tomto zážitku jsem tam podruhé již nevstoupil. V lokále nebylo vidět, puch vyprodukovaný směsí laciného tabáku, spáleného tuku z kuchyně a smrdících záchodů takový, že se zvedal žaludek. A v tomto prostředí seděl dotyčný pán a večeřel. Na můj udivený dotaz, jak do sebe v tomto prostředí dokáže vpravit jediné sousto, jsem dostal šokující odpověď. Tady totiž je dobrovolně a z vlastní vůle, takže to nevadí. Takže, podle mého názoru minimálně v padesáti procentech případů je toto militantní nekuřáctví pouhým typicky českým rysem, že když mám možnost buzerovat, tak ji beze zbytku využiju. Takhle se produkují byrokratičtí šimlové a řvoucí frajtři sekýrující ucha na buzerplacech.
0/0
15.4.2003 9:02

vaza

Re: Tak já nevím...
gooooooooooood   
 
souhlas
0/0
14.4.2003 17:04

Loner

Re: Tak já nevím...
Jenom meles paty presdevaty, aniz bys cokoli rekl.
0/0
14.4.2003 17:11

Lidožrout

Re: Re: Tak já nevím...
Zato, ty jsi toho řekl víc, jak může každý ocenit.
0/0
15.4.2003 9:07

Voják č.1

Diskriminace.
Hon na kuřáky,příště na pijáky a co bude dál?Mohli bychom honit třeba houbaře,zemědělce,rybáře  atp.Veškeré zákazy a příkazy jsou na nic, akorát se budou porušovat a nedodržovat  v důsledku to nic nepřinese krom odsouzení a neochoty.
0/0
14.4.2003 12:07

Kateřina Miháliková, Poděbrady

Potrefená husa nejvíc kejhá
Myslím si, že by Čechům občas nějaký ten zákaz neuškodil. Osvěta již dávno existuje a nikdo si z ní přesto nic nedělá, tak mi nějak nejde na rozum, proč do ní investovat více peněz. Ostatně nevím, proč bychom na hloupost a bezohlednost některých našich spoluobčanů měli doplácet všichni. A s tím kouřením na veřejnosti – to mi vzdáleně připomíná pohazování odpadků tamtéž. Když chce někdo mermomocí dělat svinčík, ať si ho dělá doma na svém. Navíc – proplétat se na ulicích mezi nedopalky mi nepřipadá hodno civilizované bytosti 21. století. Chytrému napověz.....
0/0
14.4.2003 11:47

Hossman

Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Já jsem taky nekuřák, ale to neznamená, že budu pořád něco zakazovat. To by jsme mohli zakázat kouření úplně, potom alkohol, sladkosti, bůček a tak dále a potom ješte zavést do každé domácnosti kamery, které by sledovaly, zda jsou tyto zákony dodržovány. Že vám to kouření tak vadí? Tak jděte místo do hospody do parku, pěkně na čerstvý vzduch. To je myslím úplně nejzdravější. Zůstaňme normální a vzpomeňme na slůvko demokracie.
0/0
14.4.2003 12:02

Ma

Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Demokracie neznamená svobodu dělat si co chci. Svoboda jednoho člověka končí tam, kde začíná svoboda toho druhého. To je chlapče demokracie!! Nejde o to, zakazovat kouření, ale omezit kouření na určitých místech. Nesnáším, když si bezohledný kuřák  vypaluje zobák na zastávce a dalších 10 lidí včetně malých dětí to musí dýchat. To je porušení svobody!!!
0/0
14.4.2003 12:09

Hossman

Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Tyhle kecy už jsem slyšel tisíckrát, CHLAPČE či HOLČIČKO. Kuřák by si měl sám uvědomit, že svým jednáním ohrožuje zdraví ostatních, nebo mu to někdo slušně vysvětlí. Lidi se snad ještě dokáží domluvit, ne? A nemusí se jim pořád jak nějakým nesamostatným chudákům vymezovat jedním zákonem za druhým, co ještě můžou a co ne.
0/0
14.4.2003 12:14

Kateřina Miháliková, Poděbrady

Re: Potrefená husa nejvíc kejhá (Hossman)
Vážený, za těch x-let, co se hovoří o škodlivosti pasivního kouření si to bohužel moc kuřáků ještě neuvědomilo... Ono to slušné připomenutí je sice hezká věc, ovšem převážně negativní, mnohdy skutečně drsné výroky na osobu "připomínatele", jsou věcí druhou. Pokud si někdo skutečně není schopen uvědomit, kam až může ve své "svobodě a demokracii" zajít, zřejmě nezbývá nic jiného, než ty zákony.
0/0
14.4.2003 12:26

Hossman

Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá (Hossman)
Beru, že jistá omezení je nutno přijmout, ale jen nechci, aby se to přehánělo. Přijme se jeden takový fašistický zákon jako je tento a za ním pak bude následovat horda ještě přísnějších. A to už opravdu nebude žádná demokracie.
0/0
14.4.2003 12:30

Loner

Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá (Hossman)
Fsistickej zakon je, ze kuraci nemuzou nutit kuraky pasivne kourit? Tak to nevim co si predstavujes pod takovym pojmem fasisticky. Demokracie je predevsim o svobode jedince a do te kuraci neustale druhym zasahuji.
0/0
14.4.2003 17:14

Marcela

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.4.2003 12:53

Martin

Re: Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Ty jses dobrej naivka! Zkousel jsi nekdy pozadat nejakyho zavislaka, kterej tobe nebo tvym malym detem smradi pod nosem, aby prestal? Jsou samozrejme rozumni kuraci, ktery to napadne samotny, ale tech jsem bohuzel moc nezazil. A nemelo by to byt spis naopak - ze by takovy kurak mel byt tim, kdo pozada sve okoli, jestli mu to nevadi, kdyz si zapali. Spolehat se na to, ze si to uvedomi sami kuraci, to je jako utopickej socialismus od komancu. ... Nebo zkus zrusit dopravni predpisy, a verit tomu, ze se ridici domluvi, a ty prezijes projeti krizovatkou. Good luck:)
0/0
14.4.2003 13:36

vaza

Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
tak si na te zastevce stoupni od kuraka o dva kroky dal, ne? a mas po problemu!
0/0
14.4.2003 17:07

Kateřina Miháliková, Poděbrady

Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Ráda, ovšem za předpokladu, že v tom parku nenarazím na kuřáky - o čemž silně pochybuji. Myslím, že "čistý" vzduch je dnes už mimořádně nedostatkové "zboží". Kouření mi v podstatě nevadí, pokud s ním jeho milovník neotravuje okolí. A myslím, že pojídání čehokoli je poněkud jiná záležitost, která s tím nemá naprosto co dělat. Ano, máte pravdu, inteligentní člověk žádné zákazy nepotřebuje, protože sám ví, co je, či není dobré. Ovšem otázkou zůstává, co s těmi důvtipem méně obdařenými jedinci...
0/0
14.4.2003 12:12

Lidožrout

Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Milá Kateřino, ty musíš mít čich přímo nadpřirozený, když v tom hypotetickém parku narazíš na kuřáka přímo omdlíváš. Vůbec nepochubuju o tom, že se bdělým okem rozhlížíš, abys nějakého objevila. Pokud ho neuvidíš, patrně bys vůbec  nepřišla na to, že se tam nachází. Opět mi to potvrzuje moje podezření, pokud vůbec bude někdo kouřit, třeba ve vzdálenosti několika set kilometrů, bude se paní Miháliková cítit obtěžována. Prostě má tu možnost buzerovat, tak ji využije. Ještě jednu osobní zkušenost. V době, kdy se na našem pracovišti kouřilo běžně (dnes už ne a já to respektuji) se dostal jeden nekuřácký kolega do úzkých. Upozorňuji, že z těch jeho "úzkých" mohlo vyplynout taky dvě stě mrtvých lidí. Stalo se to právě ve chvíli, kdy jsem si chtěl zapálit své oblíbené cigárko. Ačkoliv jsem měl volno, vlétl jsem na příslušné pracoviště a začal pomáhat vyřešit ožehavou situaci. Periférním viděním však příslušný kolega zahlédl cigaretu v mojí ruce a namísto aby řešil to, co si sám zavařil, začal na mne štěkat, abych mu nesmrděl pod nos. Moc hezké. Ta cigareta nebyla zapálená.
0/0
16.4.2003 13:27

Rolf

Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Hejkáte dost, madam, to je fakt.
0/0
14.4.2003 12:24

Hossman

Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Slečna nebo paní zde vyjevila svůj názor, a proto se do ní ještě nemusí nikdo navážet. 
0/0
14.4.2003 12:27

Hossman

Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
...ani když se sama snaží urážet druhé
0/0
14.4.2003 12:34

Rolf

Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
To chraňbůh nebylo míněno jako navážení, jen mi není zcela zřejmý smysl nadpisu. Těmi "potrefenými" zřejmě autorka mínila kuřáky, leč spodivem právě ona se nechává slyšet ("kejhá") poměrně dost.
0/0
14.4.2003 12:36

Hossman

Re: Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Hm tak jo
0/0
14.4.2003 12:40

Kori

Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Spravne, o tom, ze se odpadky nemaji vyhazovat na chodnik, ale do kose se tusim take kazdemu vtlouka do hlavy uz od detstvi..a nejak to, kdyz se tak koukam kolem sebe, nezabira. Tak proc rovnou neudelat zakon, ze se nic nesmi konzumovat na verejnosti, pouze doma a tam at si kazdy haze obaly od jidla a piti, kam se mu zlibi, ne? A ze se zvykacky nemaji lepit na stul asi taky nikdo nevi...sup s tim do zakona, zvykacky na verejnost proste nepatri, atd., atd. :-/ A kdyz uz se vsichni ohanite tou demokracii...doufam, ze se pak nebudete zlobit, az nejaky kurak vyhodi nekuraka ze "sve casti" hospudky...nekurak tam preci nema co delat. Pripomina mi to stejnou situaci, jako kdyz si nekdo sedne do kurackeho kupe a pak se hrozne rozciluje, ze tam nekdo kouri.
0/0
14.4.2003 12:55

Marcela

Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
A jak v té kuřácké hospůdce poznáte nekuřáka ? Že nebude nesmrdět ? To za chvilku bude, načichne. Nebo podle toho , že nebude neustále držet v ruce cigaretu ? Jaký interval mezi cigaretami stanovíte pro rozpoznání kuřáka za maximální  ?
0/0
14.4.2003 14:11

Kori

Re: Re: Re: Potrefená husa nejvíc kejhá
Kdyz tak ctu nektere ty prispevky, jak jsou kuraci vlastne nesvepravni chudacci, kteri si nejsou vedomi toho, co delaji, tak bych se ani nedivil, kdyby nam do druheho cteni pribyla jeste povinnost, aby kuraci meli na obleceni vysivku s napisem kurak ;-) Na absurdni argumenty proste clovek musi pouzit jeste absurdnejsi, aby to dotycneho trklo. Cele se to tady toci o slusnem vychovani. Ale kvuli tomu, ze se najde par hulvatu, co vam na zastavce huli pod nos, tak budeme omezovat svobodu vsech ostatnich a svobodu podnikani? Jiz soucasny zakon spoustu veci resi, staci, kdyby se dodrzoval. A co se tyka slusneho vychovani...tady musi zacit kazdy sam u sebe a ZADNY zakon s tim stejne nic neudela.
0/0
14.4.2003 15:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.