Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O Grebeníčkovi rozhodují komunisté

O tom, zda bývalý vyšetřovatel komunistické tajné policie (StB) Alois Grebeníček, obžalovaný za mučení politických vězňů, skončí ve vězení, rozhodují zase bývalí komunisté nebo lidé úzce spjatí s bývalým totalitním režimem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krakonos CDN

Esi
se z toho neposeru tak se z toho dobytka pobliju,  8pad bych pridal v tomto pripade do cestiny Kudy kam a ten 9 vyresit ,10 povesit jich vic
0/0
9.4.2003 21:37

Krakos

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 15:06

alcyon

Soudruh Tlustý
Tlustý je kapitola sama pro sebe- co si myslet o člověku který vleze do KSČ v listopadu 1989.Ted si hraje na velkého pravicového politika v rádoby pravicové straně-chce se mi z toho zvracet
0/0
9.4.2003 14:58

marie teresie

iDnes, ty bando komouska, umyj si drzku pachne ti z ni komunismus, socane bidnej
0/0
9.4.2003 14:36

Stréc

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 13:47

Bobo

Re: Co bando chcete
Churchil říkal , že bývalej komunista to je jako bývalej sněhulák .
0/0
9.4.2003 13:49

právník

Re: Re: Co bando chcete
Churchil za svoji politickou karieru, aniž by opustil parlament, kandidoval za pět různých politických stran. Že by naši politici nebyli původní?
0/0
9.4.2003 15:10

Fera

Re: Co bando chcete
Jak jsem jiz rikal: Dobremu komunistovi utrhnout nohu a spatneho s ni zabit...
0/0
9.4.2003 14:02

Jarda

Re: Co bando chcete
Tlustý je převlékač kabátu. Ale takových je víc. Daleko víc oceňuji ty co zůstali v KSČM. Dneska z toho žádnou výhodu nemají, jde jim o tu ideu. Buďme objektivní - idea socialismu není špatná, ale byla realizována špatnými lidmi. Idea komunismu je nerealizovatelná, to ví už i komunisté. Konečně - i Churchill řekl, že kapitalismus není jako celek dobrý, bohužel ale nikdo nic lepšího nevymyslel.
0/0
9.4.2003 14:14

Michal

Re: Re: Co bando chcete
Churchill to prohlásil o demokracii, nikoliv o kapitalizmu. Cituj jen to, co dokážeš přečíst a pochopit.
0/0
9.4.2003 15:17

Fibber

Re: Co bando chcete
...tak v tom případě je dnes Tlustý v ODS, ale není odesák...
0/0
9.4.2003 14:14

alcyon

To je Bordel!
Je to bordel,komunismus je jako rakovina,která se všude rozlezla a bude jeste strašit několik generací-snad ti komouši jednou vymřou
 
0/0
9.4.2003 13:44

Bobo

Re: To je Bordel!
Nevymřou ,  třeba jejich mladinká poslankyně s jiskrou v oku . Za chvíli u nich bude spoustá mladejch popletů .
0/0
9.4.2003 13:50

Bobo

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 13:27

S.O.S.ák

Ale to už dávno všichni vědí!!!
Jak překvapivé zjištění, že o starším Grebeníčkovi rozhodují jeho bývalí i současní spolusoudruzi. Vždyť tento případ je tak známý, že už ani nestojí za to, aby se tím člověk zabýval!! Zde, v tomto státě, prostě neexistuje právo a tak nezbý nic jiného, než  věřit (i když nejsem věřící), že když nefunguje světská spravedlnost, tak se budou alespoň smažit v pekle!!!! Jak si představují demokracii dnešní komunisté, to je vidět z jejich příspěvků. Prostě jako za "stara". Když se kácí les, lítají třísky: "..záškodníky pověsíme a pokud nemohou vstát z invalidních vozíků, tak je vyzvedneme a kolem krku oprátku vložíme....". Tohle vždy komunisté uměli, to jim šlo!!!! Vinu za tento stav nehledejme v jedné osobě, pana Václava Havla, ale v nás všech, díky naší lhostejnosti a malosti jsou komunisté tam, kde jsou.... !!! 
0/0
9.4.2003 13:15

právník

Re: Ale to už dávno všichni vědí!!!
Vámi zmiňovaná "kolektivní vina" je nesmyslný blábol. Vše, včetně opravdových revolucí, se děje prostřednictvím zástupců. Od Havla, jako od symbolu tzv. revoluce (což on s radostí přijímá) se očekávalo přinejmenším nazvání věcí pravými jmény. Místo toho se spojil se starými strukturami a lid jej nikdy, NIKDY, neměl možnost přímo volit. Prakticky ani oslovit. Díky naší "lhostejnosti a malosti" tam vydržel celou tu dobu. Dle mého názoru je jednoznačně vinen.
0/0
9.4.2003 13:27

David

Ruda banda se vratila...
Je na case delat dalsi revoluci....nablble a o to zlocinejsi ksichty Stalinovych vnuku se na nas sklebi z televiznich obrazovek a malokdo vidi krev na jejich rukou.....dufam ze ta ruda svine Grebenicek dojde trestu z vyssi moci, protoze od moci statni, skrz naskrz prolezle cleny te zlocinecke bandy KSC, se to ocekavat neda
0/0
9.4.2003 13:05

kritik

Re: Ruda banda se vratila...
to těžko, vrátit se může jen ten, kdo odešel
0/0
9.4.2003 13:11

Dawn

Bohuzel...
Bohuzel vyse uvedeny clanek je presnym obrazem toho, jak to u nas v soucasnosti vypada...
Podle meho nazoru ti, kteri byli treba jen radovymi cleny KSC nesou podobnou vinu jako ostatni "spiclove", agenti predlistopadove doby... Vsichni totiz meli vyhody, dostavali zaplaceno... Kdyz se dneska zeptate nejakeho "byvaleho komunisty" proc lezl do tehle strany, tak nechapave zvedne ramena a rekne, ja nic, ja muzikant... Ja "jen" chtel delat svou praci, chtel jsem mit postup v zamestnani... V podstate kolaboraoval... A takovych bylo hodne... Bude jeste dlouho trvat, nez se nase spolecnost "uzdravi"...
Muj bratr, ktery byl disidentem, potkal byvaleho prislusnika StB, ktery byl na neho nasazen za totality. Potkal ho u benzinove pumpy. Bratr na nej nema hezke vzpominky. Premlouvali ho, aby podepsal spolupraci. Byli ho, palili ho cigaretami, psychicky ho tyrali... Nezlomili ho... Vite, co onen StB udelal? Jeste se mu vysmal do tvare...!!!!!
Pokud uz nemuzeme verit ve spravedlnost na tomto svete, tak zodpovednosti za sve cini se urcite dockaji na onom svete... Jsem o tom presvedcena!        
0/0
9.4.2003 13:00

Fera

Re: Bohuzel...
Zajima me, co rekl Tvuj bratr tomu zmetkovi u te pumpy?
0/0
9.4.2003 13:14

kritik

souhlas s těmi, kteří zvrací
A pak, že do jedné a téže řeky nelze dvakrát vstoupit. My jsme vní už zase až po uši.
0/0
9.4.2003 12:58

bigmac

Vymrou nekdy?
Pevne doufam, ze komousi vymrou s dnesni generaci 50-ti letych vyzranych prasat...
0/0
9.4.2003 12:55

Kurac

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 12:49

Sadám

ZASTŘELIT !
Nad hrobem a je to.
0/0
9.4.2003 12:33

právník

kdo za to může
Ti, kteří zde situaci historicky hodnotí mají naprostou pravdu, hlavní historický viník = Havel, ALE!!!!! Teď, za momentální situaci, nese plnou odpovědnost komunista č 4 v případu, ministr Rychetský =  a potažmo předseda vlády Špidla =  ....?!?! No comment, (bojim se, aby mne redakce nevyřadila)
0/0
9.4.2003 12:19

komunistický prezident Klaus

na komanče mi nesahejte
Jedině díky komoušům mohu krás se svou zločineckou ODS. Komunisti jsopu mojí matkou a taťkou.
0/0
9.4.2003 12:03

Attila

krása
A jsme v tom zase. Jako by to bylo včera. A nikdo o tom nic neví, každý všechno popírá a všichni jsou nemocní. Rudí k rudým. Člověku se nad tím chce brečet! Takže čest, sourduzi.
0/0
9.4.2003 11:45

Honny

revoluce,cha cha
Pane Havel,do smrti vám budu dávat za vinu že jste komunisty naoko odsoudil ale za našimi zády jste se s nimi dohodl.Proto jsme tam kde jsme,myslím si že kvůli hodnotě majetku který vám byl vrácen se dá dělat revoluce nejen plyšová.
0/0
9.4.2003 11:32

udo

Re: revoluce,cha cha
kvůli hodnotě majetku a masáži nemocného EGA
0/0
9.4.2003 12:21

mra

zakázat KSČM ?
Ne,na to už je pozdě.Byl by to jen další klacek na demokracii. Trpělivě vyvracet jejich lži,nekamáradit se s nimi ani na komunální úrovni a dělat politiku jako službu "polis",t.j."obci" a ne jako prostředek k vlastnímu obohacení a prosazování skupinových zájmů. Vypadá to idealisticky a je to namáhavé,ale není jiné  cesty.
0/0
9.4.2003 11:22

Fany <TetaFany@seznam.cz>

Re: zakázat KSČM ?
V tom s Vámi naprosto souhlasim. Dokázat se obejít bez nich a nepodvádět. Nebát se a nekrást.
0/0
9.4.2003 11:32

Killy

Připadám si jako v zemi .....
...slepých, hluchých a většiny která ztratila paměť. Všechno přede mnou už bylo víceméně řečeno. Ti slepí a bez paměti půjdou zase k příštím volbám, sebou vezmou ty, kteří se nechají zviklat. Ti všichni půjdou k dalším volbám...... vzniká matematická funkce konvergující ke KSČM. Krásné vyhlídky. Ještě že komouši pouštěli důchodce do zahraničí, to mám do penze alespoň malou naději. Fuj.
0/0
9.4.2003 10:46

Marcela

Re: Připadám si jako v zemi .....
Nepřipadáte si tak, skutečně v takové zemi jste - tedy pokud jste v Čechách. KSČ nemohla být zakázána, protože většina občanů ČR by byla proti, stejně tak jako většina občanů nikdy nestála o potrestání a pojmenování zločinů komunismu. Proč asi ? Nezbývá než jen doufat, že až generace mých prarodičů a rodičů ( je mi to líto, mám je ráda, bohužel i oni mlčeli a chodili k volbám a tím podporovali komunisty ) vymře, že naše děti už na tom budou líp a nebo si vybrat pro život jinou zemi.
0/0
9.4.2003 11:05

Júhelák

Komoušov
Já žiju ve vesnici (2000 obyvatel), kde se podržte ! NEPŘETRŽITE VLÁDNOU KOMUNISTI OD r. 1948  To je hlína ! Všechny volby vyhrávají komouši, dělají se 1.máje a dědinu řídí komoušská rada ! U nás "sameťák" ani nebyl, u nás se vládne pořád po Gottwaldovsku ! No běs ! Zakázat a střílet !
0/0
9.4.2003 10:37

Allah

Re: Komoušov
Snažím se vždy před volbama přesvědčit své potomky, aby šli k volbám a nevolili bolševiky. Bohužel pořád marně. Kdyby mi to bylo jedno, tak bych jim přál, aby se přemístili v čase zpět třeba o 20-30 let. Třeba na měsíc, či dva. Vsadím se, že by mi ještě vyčítali, že jsem je nepřesvědčil tvrdším způsobem. Vzpomínky na to jak, jsme "s plnými břichy" stáli  až po krk ve smradlavém bolševickém hnoji, mě děsí! Nesmíme přestat přesvědčovat, pádných argumentů je dost!
0/0
9.4.2003 12:39

Fera

dobri a spatni komunisti
Jak rika muj otec: Dobremu komunistovi utrhnout nohu a spatneho s ni zabit...
0/0
9.4.2003 10:31

m

probudte mne
predseda ZO KSC je vedoucim odboru na ministerstvu, to je snad spatny sen....
0/0
9.4.2003 10:14

ja

jsme holt cesi
kdyz se kouknu na ostatni post kom staty,tak nejlepe si to vyresili nemci a rumuni,my kulhame osto sest.neumime vrahy potrestat.nechapu proc se s komousema nezametlo hned po revoluci?je to o tom,ze tu maji vsude kamaradcofty,presne jako pred listopadem,staci se kouknout okolo,v parlamentu jsou komousi,cssd jsou komousi,lidi voli komouse,tak proc by se mel nekdo trestat.proste jsem v kocourkove.
0/0
9.4.2003 10:04

dolodorantek

Re: jsme holt cesi
Komouši jsou tu proto, aby nám dokázali, jak jsme stále tak naivní a všecko žerem i s navijákem.
0/0
9.4.2003 10:06

teletubbies

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 10:10

dolodorantek

Re: Re: Re: jsme holt cesi
Ale to jsem přesně měl na mysli... Do prdýlky s komančema, ale zakazovat je - to je snad právě jejich taktika, ne? Jo a všichni Češi nejsou takoví blbci. Někteří jsou i vychytralí.
0/0
9.4.2003 10:19

teletubbies

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 11:58

Júhelák

Třeba to bylo takto ?
Upozorňuju, že nejsem zastánce NSEC ale jinde tohle nenajdete. Někdy je třeba si utvořit "komplexnější pohled" i z "druhé strany"
tedy popřemýšlejte :
0/0
9.4.2003 9:57

Vendula

Re: Třeba to bylo takto ?
Nic nového - za vše mohou svobodní zednáři a Židé. Náš trpící národ je po staletí pouze hříčkou v jejich rukou.
0/0
9.4.2003 10:09

Fany <TetaFany@seznam.cz>

Re: Re: Třeba to bylo takto ?
Tak tohle je opravdu velmi špatný vtip. A pokud to snad myslíte vážně, tak nemyslíte.
0/0
9.4.2003 10:31

Fera

Re: Třeba to bylo takto ?
Ten clanek mam brat opravdu vazne? To se zacinam tady opravdu bat...
0/0
9.4.2003 10:36

Álojs

Re: Třeba to bylo takto ?
Z druhé strany koho? Lidí co používají ve svém názvu 88? Všichni víme,co to znamená.Takovýhle lidi jsou na tom morálně stejně, jako komunisti.
0/0
9.4.2003 11:29

Milan D.

1,5 miliónů členů KSČ se mělo vystřílet
a protože ostatní organizace byly KSČ vedeny, tak členy ostatních organizací aspoň deportovat na Sibiř.  A jako oficiální ideologii ustanovit Cibulkův hospodský antikomunismus. Ta k by to mělo být, ne? Ledaže by se ještě změnil zákon, který by znemožnil takové průtahy u soudu.
0/0
9.4.2003 9:50

outcast

Re: 1,5 miliónů členů KSČ se mělo vystřílet
To ne - buďme lidští! Tři až pět největších dobytků z každýho okresu mělo viset a zbytku by se se mohlo akorát tak zdát o "privatizacích" a politických kariérách! Jenže teď už je pozdě
0/0
9.4.2003 9:58

DS

Nikdy jim hajzlům komunistickým neodpustit
Mrzí mne, že lidé mají tak krátkou paměť a zapomínají, co nám ta sebranka udělala. Charkaterní lidi v KSČ? To je snad vtip? Stejně charakterní lidi jsou i nacistických organizacích nebo třeba v Saddamově straně. Vždyť se jedná o zločineckou organizaci, bohužel tolerovanou našim státem (poté, co tuto toleranci posvětil náš bývalý prezident)... Nesmí se na jejich zvěrstva zapomenout!
0/0
9.4.2003 9:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.