Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie má portrét vraždícího lupiče

Policisté intenzivně pátrají po pachateli úterní loupeže v pobočce ČSOB v Praze 6. "Vyhodnocujeme všechny dosud získané stopy," uvedla policejní mluvčí Daniela Razímová. Lupič podle ní odnesl z banky kolem 120 tisíc korun. Policie získala z průmyslové kamery jeho podrobný popis.
Podívejte se na fotografie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gregor

Koreny
Kolik za tu vrazdu dostane? Pokud ho tedy dopadnou? Smesnych 12 let? Tot dusledky sionistickeho kosmopolitismu relativizujiciho cely mravni kodex lidske civilizace. Vsechny problemy sveta maji koreny v Izraeli a svetovem zidovstvu.
0/0
9.4.2003 14:48

IvosC

Re: Koreny
Koukam ze slusny nazor podany slusnou formou v nedavne diskusi redakce smazala nejspis jen proto, ze se ji zrovna nehodil do kramu a tenhle antisemisticky hnuj zde mistni cenzor klidne nechava ... fuj :-(
0/0
9.4.2003 15:17

Gregor

Re: Re: Koreny
Smazou mi ho taky,neboj?Ale proc mi nadavas do antisemitskeho hnoje,to nevim?Jen proto,ze nemam rad zidaky?Nadavas i tem, co treba pisou,ze namji radi Slovaky ci Nemce????
0/0
9.4.2003 15:22

IvosC

Re: Re: Re: Koreny
Samozrejme :-D ... dokonce i tem, co nemaji radi cikany, vietnamce, cernochy atd., atd. protoze vzdy je to jen o konkretnich lidech, ne o rase ci narodu ...
0/0
9.4.2003 15:30

Gregor

Re: Re: Re: Re: Koreny
No tak to ses potom alespon konsistentni clovek,takze ja ti nadavat nebudu,jen Ti doporucim jednu vec:nez zacnes obhajovat zidy (coz muze byt mnohaletou propagandou vybudovany nepodmineny reflex), zkus si jen neco malo nastudovat o tomto narode ze zdroju, ktere nejsou mainstreamove. Jinak je to o konkretnichh lidech, teda vesmes,zidovi bych samozrejme ruku bez problemu podal,jen je proste nemam rad a nelibi se mi jejich pocinani.Jsou zdrojem obrovske svetove nestability a maji neumerny vliv v mediich, financnictvi a vubec oborech, ktere maji potencial ovlivnovat mysleni lidi.Tot vse.
0/0
9.4.2003 15:38

Re: Re: Re: Re: Re: Koreny
Jestli někoho děsivě nesnáším tak jsou to lidi jež ostatní rozlišují podle národnosti. Kdo si může být  dnes 100% jistý svým původem? Kdo zná svůj rodokmen dál jak k praprarodičům? A i kdyby, i někteří obyvatelé ČR jsou zloději a jiní ne, někteří jsou líní a jiní ne, někteří jsou chytří a jiní ne. To samé platí o všech lidech na světě.
0/0
9.4.2003 15:44

Gregor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koreny
TY,dejiny odjakziva utvarely narody,to je holy fakt,dolozitelny statisici udaju,pramenu a ja nevim ceho. Pro me neni take nekdo zid, kdyz ma zida treba jen dedu,mluvim tu o zidech, kteri se k tomu hlasi a podle toho jednaji. Podle ceho teda rozlisujes ty? A hlavne mi tady nepis, ze podle charakteru,to asi kazdy,ale ja tady nemluvim o interpersonalnich vztazich...
0/0
9.4.2003 15:47

slinta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koreny
Jsi takovej snaživej fašounek, víš to ?
0/0
9.4.2003 15:57

Gregor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koreny
Aha,nevim.Nechces k tomu vyslintat z te tve drzky neco vic?
0/0
9.4.2003 16:00

slinta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koreny
ale, ale ... ty ses nám nějak rozlítil :o)) nic není lepší důkaz - holt potrefená husa nejvíc kejhá !!!
0/0
9.4.2003 16:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koreny
A proč bych měl lidi rozlišovat jinak než na ty dobré a na ty špatné? Jakékoliv jiné dělení je zhovadilost. Samozřejmě, že někdo kdo je pro mě dobrý, pro tebe může být špatný a naopak. To však nevylučuje to co jsem napsal. Daleko radiji si půjdu na kus řeči sednout se sympatickým židem, než s rasistou. Rasistovi bych ani ruku nepodal.
0/0
10.4.2003 10:17

IvosC

Re: Re: Koreny
Koukam, ze mi to nezobrazilo odkaz na tu nedavnou diskusi, takze to zkusim takto: http://zpravy.idnes.cz/diskuze.asp?all=Zobraz+v%9Ae&a=vyber&iddiskuze=A030401_145549_praha_ton Vazne by mne a nejen mne velice zajimalo vysvetleni mistniho cenzora, proc tam vlastne smazal velice slusny a nekonfliktni prispevek pana Marka Stanka ... odpovi?
0/0
9.4.2003 15:25

dudlik

Re: Koreny
Gregor mas pravdu skoro vsechno zlo na svete je kvuli Zidum a to vi i male dite.
0/0
9.4.2003 15:47

předseda

Re: Re: Koreny
a ještě listonošům...
0/0
9.4.2003 20:46

miloš

Vy toho naděláte kvůli jedné bance , asi si šel pro peníze , které mu zůstaly v Union bance a jeden mrtvý podívejte na Irák , tam jich leží daleko víc a nic , budeme oslavovat , svět se zbláznil.
0/0
9.4.2003 12:12

Nick Fucker

Re:
Kdyby ten clovek byl vas bratr nebo syn, otec, taky byste si rekl "vy toho nadelate s jednim mrtvym" ?!
0/0
9.4.2003 15:17

pali

Re: Re:
sorry ale meni to neco na tisicich mrtvych v iraku?nebo iracane nemaji syny,bratry,atd?
0/0
10.4.2003 12:34

rasputin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 11:29

Nick Fucker

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 15:24

dudlik

Re: no comment
Plny souhlas Rasputine
0/0
9.4.2003 15:49

T- ochranka

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 8:53

T- ochranka

Re: příspěvek zrušen
Proč mi byl vymazanej diskuzní článek???? To je to tady jako u komoušů nebo co?? Nevim ale asi ses blbě vyspal když si to smazal,chlapečku. Klidně ti napíšu kde bydlim, abys měl co nejjednodušší cestu Parchante. Škoda že jsem si to neuložil.
0/0
9.4.2003 23:52

BB

záchranka
Jedno nechápu. Jak to, že teprve ve 14:48 dostala záchranka zprávu, že tam leží postřelený člověk, když tam první sanitka byla daleko dřív, asi ve 14:30. To se střílelo teprve potom, když už tam byla policie?
0/0
8.4.2003 23:18

ix

ochrana
Moc nechapu proc nase banky stale jeste nepouzivaji dvojite dvere, ketere jsou na zapade bezne. Funguje to jako prepousteci komora do ponorky. Tady to maji uplne vsechny banky a ochranku tu vidim jen vyjimecne. To si takovej gauner poradne rozmysli jestli do toho vleze, kdyz tam par sekund musi cekat zavrenej uz kdyz leze dovnitr. Ne, ze by to zamezilo loupezim uplne, ale kazdopadne nectu tady v novinamch o bankovnich prepadenich tak casto jako v ceskych zpravach. Navic jde o minimalni investici (rekl bych par set tisic korun na banku) - a to je podlem me mnohem levnejsi nez platit dlouhodobe ochranku, o ztrate lidskych zivotu nemluve.
0/0
8.4.2003 20:48

Kulhánek

DEJVICE - poslední dobou šílené
bydlím minutu od té banky. přesně před rokem mě u této pobočky přepadli na ulici. tento mesic již podruhé vymlácené auto (felicie) - ukradené rádio bez panelu (na chvilinku jsem si odskočil, jinak to vyndavám celý). Místní odd. Policie v Pelleově ulici je úplně neschopné! vybavení z r. 1965, nic nevyšetřujou, po měsíci to odložej.... otřesné zážitky. A Policie v ulicích? od začátku roku městský buzerujou a dávají papírky za jakejkoliv přestupek - nedá se tu normálně zaparkovat když jsou tady samý firmy (VOLVO, PAPOUSEK), který mají vyhrazený místa a parkujou těma svejma vejkejma kárama schválně vedle, aby jim ty vyhrazený místa zůstali volný. Takže místní policie místo chytání zlodějů akorát buzeruje. Fakt je mi z toho na blití.
0/0
8.4.2003 20:29

PAULA

Re: DEJVICE - poslední dobou šílené
Souhlasim.A vis Proc jsou policajti tak blbi?Protoze nemusi chodit do skoly.A proc nemusi chodit do skoly?No protoze jsou POLICAJTI!
0/0
8.4.2003 21:21

üf

Re: DEJVICE - poslední dobou šílené
jseš jen normalní socka s felicii tak plat
0/0
9.4.2003 0:04

Šárka

Re: Re: DEJVICE - poslední dobou šílené
A ty seš ubohej podnikatelíček s malým penisem, ekzemem a pleškou, kterej potřebuje VELKÝ fáro, že?
0/0
9.4.2003 0:35

Nick Fucker

Re: Re: Re: DEJVICE - poslední dobou šílené
To si to Sarko trefila, urcite je to takovej ten blbecek co se hoji na tom, ze je neco vic a vzdycky predjede na svetlech celou kolonu aut a vecpe se dopredu.
0/0
9.4.2003 15:43

i

Re: DEJVICE - poslední dobou šílené
Souhlasím, bydlím na kulaťáku a můžu potvrdit, že od té doby, co má městská policie vetší pravomoce, tak jen obchází po Dejvický a dává lístečky za špatné prakování. Vlastěn nedělá vůbec nic jiného. Když včera přepadli banku, tak jsem šla zorvna okolo (po 15 hodině) a městká policije dávala pár metrů od přepadené banky pokuty špatně parkujícím autům, místo toho, aby vyvíjela nějakou inciciativu při hledání pachatele. Možná, že zrovna stáli před bankou a dávali pokuty, když jim vykrádali banku před nosem.
0/0
9.4.2003 8:00

Karel H.

Re: Re: DEJVICE - poslední dobou šílené
Tohle městští policajti to  v poslední době nedělají jen u vás, ale i u nás na P-3, přímo si to, opakovaně, ze dne na den vychutnávaji ...! A o to, o co by se měli přednostně starat, kde je to třeba i trochu nepohodlné, stálo by je to jen o trochu více námahy, tak na to s.... A  obdobný pocit v poslední době chovám i k policajtům.
0/0
9.4.2003 8:47

Včelka Mája

Když už tam byl,
mohl kouknout vedle do expozitury Unionky, jestli tam náhodou nějaké peníze přeci jen nejsou.... A mohl mi vzít výpisy!
 
0/0
8.4.2003 20:13

Jaunty

???
Fakt je ten, že když přijde lupič civilista k přepážce a tam tasí bambitku tak co zmůže bezpečnostní služba...?! Myslim si, že banka nemá dobrý kamery a možná i špatný zázemí. Toho zemřelýho člověka je mi líto, zamřel za životy ostatních.
Jinak si myslim že přesto přezevšechno se nemudíte bát jezdit do Dejvic:sama bydlím za rohem, takový věci se občas stát můžou. Jinak v době přepadení byla moje mamka od "místa činu" asi 5 minut....a žije dál..:)
tak se zamyslete nad hodnotou vašich životů a žijte, dokud je čas:)
Jinak mě docela fascinuje jak se tu každej hned rozčiluje....ale to je vaše věc, lidi, jenom mě to jaksi trochu překvapilo.....
Toť vše, mějte se rádi :)
0/0
8.4.2003 19:04

T- ochranka

Re: ???
Ty kamery jsou přesně namířeny na přepážky...tak se neboj
0/0
9.4.2003 9:02

Jaunty

Re: Re: ???
Ale takovy veci se dejou vsude, stat se to muze kdekoli, takze nevim, proc se bat zrovna v bance, ikdyz je to motivujici
0/0
9.4.2003 17:59

T- ochranka

Re: Re: Re: ???
Můžeme se bát i v metru...třeba nějakej šílenej chlap hodí do metra krabici mlíka a za ní zapalovač....no a děs z Tegu Metra je na světě..
0/0
9.4.2003 23:57

Jaunty

???
0/0
8.4.2003 18:55

OPTIM

Jaká ochranka
Je možná omyl v tom co se u nás považuje za ochranku. Před časem jsem byl v Moskvě, a tam nejenom před bankami, ale i jinými institucemi stáli ozbrojenci se samopaly jako děla. A stáli tedy venku, ne uvnitř budovy. A řekl bych, že respekt vzbuzovali. A také si myslím, že by se s nikým nemazlili.
0/0
8.4.2003 18:07

Paco z hAssissi

Kdyby se byl upalil, nemuseli ho zastrelit.
0/0
8.4.2003 17:21

Jaunty

Re:
Ach jo...hořim vzteky při čtení tvýho "příspěvku"
0/0
8.4.2003 19:08

Jak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.4.2003 16:51

Radek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.4.2003 17:03

Kiflow

Re: Ochranka v bankach
Možná, kdyby  tam zařval tvůj táta, tak bys reagoval jinak
0/0
8.4.2003 17:11

nic

Re: Re: Ochranka v bankach
Dokonalá demagogie. Na to, že ochranka je tam v této podobě nadraka, reagovat o tátovi.
0/0
8.4.2003 18:30

Harden

Koukam na ten titulek - co dnes slavite, pisalci, ze ste vsici na srot ? Jeste tak '...strilel na ochranku, jeden jeji clen byl zastrelen'. Ale nechapu, jak se da zastrelit ochranka. Mozna mel lupic tank ?
0/0
8.4.2003 16:44

Leopold Šamil z Dagestánu

ochranka
Kolikrat kdyz nekam jdu a vidim ty sedmdesatilety strejce, co delaj ochranku, rikam si, co by asi tak udelali, kdyby je nekdo prepad. Uz to vim, ti co se nestihnou schovat to schytaj.
0/0
8.4.2003 16:25

Honza

Re: ochranka
Souhlasím. Minimálně by ochrankáři mohli být vybaveni neprustřelnými vestami! Je mi toho zastřelenýho člověka líto, neměl nejmenší šanci. :-(
0/0
8.4.2003 16:37

PresiDeath

Strach
Pracuji na Suchdole a teď se bojím jet domů, musím totiž přes Dejvickou.
0/0
8.4.2003 16:18

Arri

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.4.2003 15:58

LUPIC

Re: Zase nějakej ksingl..
pise se "ksindl" ne ksingl .... a nenadavej mi!!
0/0
8.4.2003 16:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.