Diskuze

Soudní znalec: Pro Hoffmannovu vlastizradu je důkazů dost

Bývalý vysoký komunistický funkcionář Karel Hoffmann stojí opět před soudem. Je obžalován, že při srpnové invazi sovětských vojsk v roce 1968 vypnul na žádost z Moskvy vysílání rozhlasu, aby se veřejnost nedozvěděla pravdu o okupaci. Proces pokračuje po dvouměsíční přestávce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nostalgik

11. 4. 2003 17:23
dejte uz pokoj
dejte s tim uz pokoj, stejne to uz nikoho nezajima, je to porad dokola, me je nejakej dedek ukradenej
0 0
možnosti

Ťuhýk

8. 4. 2003 17:09
Perlička
Jen by mě zajímalo, co vlastně soudruh Hoffman vypnul. Vypnutý rozhlas vysílal 21.8.1968 kolem osmé hodiny živou reportáž z dobývání budovy rozhlasu proloženou střelbou ze samopalů. Natáčil jsem to, ale pásek už mi někam zmizel. Moc mě to mrzí. Na vlně Prahy se vysílalo nepřetržitě 24 hodin denně po celou dobu okupace (myšleno do návratu Dubčeka a spol. z Moskvy). Navíc přibyly další stanice, stačilo projet celou škálu středních vln (nepočítám radio Moldau vysílající ze zahraničí). Svobodná Evropa nebyla rušena. Jeho (Hoffmana) pokus o vypnutí rozhlasu byl směšný a nepodařil se. Ale vypnul televizi, která ještě v půl osmé ráno dávala záběry protiletadlových kanonů na staroměstském náměstí a pak už - nic. teprve až po třech dnech se obejvilo vysílání v čele s pány Kantůrkem a Škutinou, mj. jsme mohli vidět Rudolfa III. na dvoře Leonida I. s Janžurovou, Hrzánem a Kubišovou. Ten soudruh je dnes jenom směšný, bohužel tenkrát měl moc a také s ní podle toho nakládal. Jako trestný čin bych viděl nejen vypnutí rozhlasu a televize, ale princip jeho jednání - vědomá spolupráce se zahraniční mocností okupující vlast, a za to se po druhé světové válce dával provaz... My na to máme podmínku.
0 0
možnosti

Harden

8. 4. 2003 17:55
Re: Perlička
Souhlasim - ale trest smrti je pro barbary. A zavirat ho ? Proc ? Soud udelal to nejlepsi, deklaroval ho jako zradce, parchanta, svini. Proc ho zavirat, lepsi bude, kdyz ho budou potkavat lidi a budou vedet, co provedl. Nene, at si hezky dozije mezi lidmi, ktery vi, co byl zac.
0 0
možnosti

pamětník

8. 4. 2003 13:26
Hofman je jeden z největších vlastizrádců srpna 68.Měl by být bez žádných pochyb odsouzen.
0 0
možnosti

jarek

8. 4. 2003 13:37
Re: Hofman je jeden z největších vlastizrádců srpna 68.Měl by být bez žádných pochyb odsouzen.
Děkuji, 100% souhlas, ale přesvědčte přispěvatele ST a Já!!
0 0
možnosti

jarek

8. 4. 2003 10:59
Názorová pře pánů ST a Já
Velice zajímavé. Dle Vašich postojů (jistě právně zcela v pořádku) tu za bordel za socialismu, padesátá léta, politické procesy, uzavřené hranice pro normální lidi, cenzuru, střelbu na hranicích, atd. atd. nikdo nemůže každý je bez poskvrny. Pouze chudák s. Štepán šel do basy (asi mohl za všechno)!! Bohužel postoje právníků typu Sokol, Lžičař, Kříženecký apod, kteří za odpovídající výše peněz hájí kdekoho, jsou pro mojí osobu nepřijatelné a podle toho se na ně dívám a ke společnému stolu bych si s nimi nesedl!!!
0 0
možnosti

ST

8. 4. 2003 11:38
Re: Názorová pře pánů ST a Já
To řikáte Vy...
Existuje soud a ten musí soudit stejně. Tudíž:
pokud dělá někdo bordel - odsuďme jej - ale odsuďme každého, kdo dělá bordel
pokud je někomu padesát  - odsuďme jej - ale odsuďme každého, komu je padesát
existují politické procesy? - odsuďme je - ale odsuďme všechny politické procesy bez rozdílu
uzavírá někdo hranice pro normální lidi - odsuďme jej, ale odsuďme každého kdo uzavírá hranice pro normální lidi
existuje cenzura? - odsuďme jí - odsuďme však každou cenzuru.
střílí někdo na hranicích - odsuďme jej  - ale odsuďme každého, kdo střílí na hranicích.
 
Pak tu bude právo pro všechny - ne jen pro někoho. Není možné, aby za stejný zločin byl jeden odsouzen a druhému se postavil památník. To potom nemá nic společného se svobodou ani s právem. To je jen násilí a policejní režim.
 
0 0
možnosti

ST

8. 4. 2003 8:03
Vlastizrada?
Je těžké někoho soudit pro nápomoc obsazení státu armádou Sovětského Svazu. Pokud by jej odsoudili, museli by potom odsoudit i ty, kteří dovolili vstup armády USA a vstup armád NATO na území ČR.
 
Ten čin je naprosto stejný.
0 0
možnosti

jarek

8. 4. 2003 8:26
Re: Vlastizrada?
Jako vždy jsou 2 varianty:
1. je to dobrý vtip
2. jsi komunistický deb.l a grá.l
0 0
možnosti

karber

8. 4. 2003 6:33
No ták!
Nevěřím, že se mu něco stane. Tento polistopadový stát je k prominentům nynějším i minulým naprosto bezzubý.
0 0
možnosti