Diskuze

Před branami Bagdádu

Snad se válka vyvíjí o něco líp. Američané sice dál pilně bombardují své vojáky a své spojence. Stojí však už před branami Bagdádu. Zatím ovšem válka připomíná víc než cokoliv jiného trestnou expedici z koloniálních časů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

9. 4. 2003 1:24
Sveřepá etika bílých mužů.
"Bílý muž mluví sice o etice, ale bojuje dosti sveřepě."
Když mluví o etice, měl by podle pana Komárka bojovat nesveřepě?
Myslím, že jsem schopen číst i články s jinými názory než mám sám, alo tohle je strašná slátanina. Na články pana Komárka už nekliknu, toto byla poslední kapka.
0 0
možnosti

deratizér

8. 4. 2003 18:51
500kg tříštivá americká bomba je mnohem lidštější než 500g irácký ruční granát.
0 0
možnosti

Víťa Jakoubek

8. 4. 2003 11:02
Tak co navrhujete?
Možná by podle pana Komárka bylo přijatelnější, kdyby dále Irák strádal v bídě a pod bičem Husaina a potom další dlouhé roky jeho synů.  Tahle válka je krátkodobě strašná, ale dlouhodobě může znamenat více zachráněných životů než kdyby nebyla.  Lidských životů je velká škoda, ale bohužel, nežijeme v ráji. 
0 0
možnosti

jurasek

7. 4. 2003 22:35
tak nejak
myslim, clovece komarku, ze jsi to vystihl dobre......neni v tom sice zadna velka filosoficka hloubka, ale valecna tazeni nikdy zadnou filosofickou hloubku nemaji........finance, byznys, minimalni intelekt a hlavne oddane tupe obyvatelstvo.....to je vse, co primitiv potrebuje k valkam
0 0
možnosti

Imamur

7. 4. 2003 22:29
Koloniál
Pan Komárek se strachuje o koloniální manýry. Ty se ale objevují v každé dějinné době. Nebylo největší tragédií kolonialismu, že odstoupil, a tak dovoli, aby znovu kanibalové baštili své poddané (Středoafrická republika, ...)?
0 0
možnosti

vit razek

7. 4. 2003 16:32
ne
Pane Komarek Ono nebylo dobre byti miminem v Iraku uplynulych dvacet let, pokud se narodilo kurdem, siitou, nebo vlastnimu svagrovi ktery mel tu drzost a emigroval, desetitisice byly zmasakrovany, je hezke se ohanet povidackami o nafte a sferach vlivu, ale i Hans Blix v patek prohlasil ze si mysli ze motivem americke vlady je pouze a jedine obava o bezpecnost. Proc nekdy nepripustime ze proste amerika ma na rozdil od evropanu cuch na to co je a co neni nebezpecne?
0 0
možnosti

Adolf Bush

7. 4. 2003 22:02
Re: ne
Bože muj, takovýhle názory! To je papání... Ufffffffff
0 0
možnosti

LADA

7. 4. 2003 14:24
KOMAREK
TO JE ALE PREKVAPENI ! I DOKTOR CHOCHOLOUSEK JE PODPLATITELNY ! DUKAZ - PROPUSTIL KOMARKA . VYZVA CESKE TELEVIZI - AZ BUDETE PRIPRAVOVAT SILVESTROVSKY PORAD , PROSIM NEZAPOMENTE NA PANA KOMARKA  .
0 0
možnosti

Standa

7. 4. 2003 15:59
Re: KOMAREK
O panu Komarkovi a jeho nazorech musel ztratit clovek iluze uz davno.Je na nem videt jeho puvod a minulost.Realita jeho okoli ho naprosto vubec nezajima,hlavne kdyz muze psat ty jeho slataniny a tzv. moudra otiskovat v novinach.Jeste ze se mu povedlo ty noviny vytunelovat do vlastni kapsy,protoze by jinak asi nemel kde ty svoje blaboly otiskovat.Kdyz o necem tlacha,neni ani schopen sehnat a overit si alespon zakladni udaje,coz by mel snad i zacinajici novinar delat.Kdyz se tak neustale zastava toho chudaka Saddama proc se aspon nepodiva treba sem http://www.kdp.pp.se/chemical.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.kdp.pp.se/chemical.html ,aby videl jak ten chudak umi zastavat svoje milovane civilisty,kterych ostatne ted znovu vyuziva jako zive stity.
0 0
možnosti

Čtenář

7. 4. 2003 14:09
Upozornění
Hned vedle pole pro vložení textu příspěvku běží reklama "Lék proti blbosti objeven!" No konečně!
0 0
možnosti

lada

7. 4. 2003 14:07
Porovnání
Hitler měl židy, Sadám kurdy.Hitle měl plynové komory, Sadám vyzkoušel na desetitisících lidských bytostí chemické a biologické zbraně. Hitlerovi říci svůj nesouhlas s jeho konáním bylo postavit se ke zdi a čekat a pokud se nepletu u Sadáma je to taky takové. Nesouhlas = smrt. Jistě je špatné, když je válka. Je špatné když umírají lidé. Ale je taky špatné souhlasit s terorem a diktaturou. Lidičky, nezapoměli jste trochu brzy. Mladší generace toho moc v tomto neví, ale nejsem ani mlád ani stár, ale pamatuji na špicli v hospodách, kinech, v práci prostě všude. Někdo řekl ne a jeho rodina měla velmi silné potíže. Můj děda byl v koncentráku na Hitlera, nehodil se. Měl češku za ženu. Po válce začal s popatou v ruce podnikat. Když se trochu zmohl a byl prosperujícím podnikatelem, přišel únor, vše mu sebrali. On řekl "ne" a byl v lochu. Souhlasit s terorem a vrahy (Hitler a Sadám jimi jsou) znamená s ním přímo či nepřímo souhlasit a účastnit se ho. Lituji takovéto lidi.
0 0
možnosti

Adolf Bush

7. 4. 2003 22:16
Re: Porovnání
Je tady někde názor, že Saddamuv režim byl dobrý??? To, že lidé nesouhlasí s válkou a s ní spojený obrovský počet obětí a s tím, že USA vysmáli celý svět a zaútočili na suverénní stát bez jakéhokoli důkazu či mandátu OSN, není podle mne souhlas se Saddámem Husainem... Je to již druhý arabský stát, který Bush napadl... Co bude dál? Je třeba vidět zlo i tam, kde je zdánlivě dobro...
0 0
možnosti

jogo fogo

7. 4. 2003 14:05
muj postoj k martinu komarkovi
nazdar kukhajhou
0 0
možnosti