Diskuze

Mrázovku lze naposled projít pěšky

Pražané mají o víkendu poslední možnost k pěší prohlídce rozestavěného tunelu Mrázovka. Návštěvní den v této budoucí jihozápadní části městského okruhu naplánoval magistrát na sobotu. Je to poslední možnost projít tunel pěšky, protože pak už ho budou užívat jen motoristé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prase

4. 5. 2003 17:12
Obchvat Jesenice a Lahovice
0 0
možnosti

Turek

4. 4. 2003 21:16
tunel v
ha ivan
0 0
možnosti

Mira

4. 4. 2003 13:37
Otázka
Patřím mezi příznivce toho tunelu, ale zajímá mě jedna věc: Kamiony, které po otevření Mrázovky pojedou po jižní spojce od D1 a budou mít namířeno na Karlovy Vary, jak budou tyto kamiony donuceny vyjet barrandovský kopec a pokračovat po obchvatu ? Jednodušší pro ně bude použít tunely Marázovka a strahovský a potom břevnovskou radiálu - zkrátit si trasu a vyhnout se prudkému stoupání. Toho se bojím. To mi zatím nikdo nevysvětlil.
0 0
možnosti

hufv

4. 4. 2003 16:15
Re: Otázka
Miro, trasu dobře znám, byť nejsem řidič náklaďáku. Mohu tě ujistit, že to nikoho ani nenapadne, protože průjezd Břevnovem a hlavně přes Vypich a Bílou horu je mnohem horší, než vyjet kousek baradnovského kopce. Díky dálniční propojce z okruhu na letiště, která umožňuje sjet z dálnice fakticky až skoro u Hostivic je tebou popisovaná cesta velmi nepravděpodobná. Navíc si nejsem jistý, jestli by šlo o zkrácení cesty - pokud ano, tak max. o 1 Km - Strahovský tunel i Mrázovka jsou totiž postaveny spíš opačným směrem - tedy výjezd tunely na Břevnov je při tomto směru zajížďka.
0 0
možnosti

Rebel

4. 4. 2003 12:16
Existuje optimální řešení pro všechny.
Ekoteroristy vrátit do přírody, ať si tam žijí podle svých představ a pro ostatní lidi postavit odpovídající komunikační systém. V přírodě si mohou plést hnízda v korunách stromů, konzumovat co najdou a po večerech si místo civilizačních vymožeností vybírat blechy. Ti pokrokovější mohou okopávat políčka motykami a drtit si proso mezi dvěma kameny. V dnešní době není zemědělská půda drahá, mohou si ji snadno opatřit. Hlavně by neměli dostávat sociální dávky, používat silnice a železnice, elektrickou energii a průmyslové výrobky. Jiné rádi poučují a sami příkladem nejdou.
0 0
možnosti

2525

7. 4. 2003 7:15
Re: Existuje optimální řešení pro všechny.
Hnízda v korunách stromů? Vybírat blechy? Neblbni, přece by takhle nenarušovali původní přírodní prostředí ????
0 0
možnosti

Pavel

4. 4. 2003 11:52
Kdyby byli ekoteroristi už za Karla IV., tak dodnes nemáme most a přes Vltavu plavem.
0 0
možnosti

Praha

6. 4. 2003 11:32
Re: zbourat Karluv most
Ano!! Uz to meli udelat za Karla! Most extremne zuzuje pricny profil koryta a tim pusobi jako nebezpecna povodnova bariera, jaho prebujele a bezohledne nabrezni stavby narusuji mistni ekosystemy a prerusuji vltavlsky biokoridor a husty provoz turistu na nem zatezuje zivotni prostredi celeho okoli a jeho rozpadajici se konstrukce ohrozuje zivoty uzivatelu i okoli. Proto by se mel co nejdrive zbourat, aby se mohl obnovit prirozeny brod, kterym by se mohli turiste i prazane brodit pesky nebo na konich.
0 0
možnosti

.

4. 4. 2003 10:48
No jasne...
... hlavne ze pujde jet "po silnici dalniciho typu" z Prahy6 do Brna... ale aby se konecne udelalo neco poradneho z obchvatem od Plzne na Brno, to ne, to bude trvat jeste 20 let... holt magistratni urednici jezdi do Prahy, ne kolem Prahy...
0 0
možnosti

krafi

4. 4. 2003 11:22
Re: No jasne...
Nejhorší je,když někdo hovoří o něčem,o čem nemá ani tušení.Protože,kdyby jsi byl alespoň trošičku "in",tak by jsi mohl vědět,že na tomto vnějším okruhu,který v této fázi vede přes Radotín(tunelem),Lahovice,pod Točnou(tunelem) do Jesenice,se mohlo dávno pracovat.Nebýt různých Kužvartů,kteří určitě neudělají krok pěšky,jak by podle svých řečí měli!!!
0 0
možnosti

jura

4. 4. 2003 9:32
A to radsi nemohli postavit metro?? Vzdyt je tisickrat prospesnejsi. Tak si bude po Praze vozit sve zadky v autech jen vice dalsich lenochu.
0 0
možnosti

2525

4. 4. 2003 10:15
Re:
Asi nevíš, jak teď vypadá Smíchov - jako Plzeň, z každý strany silnice, ale uprostřed kousek chybí - hlavně vinou tzv. ekologistů. Metro tam je, ale to neřeší tenhle problém ......
0 0
možnosti