Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mrázovku lze naposled projít pěšky

Pražané mají o víkendu poslední možnost k pěší prohlídce rozestavěného tunelu Mrázovka. Návštěvní den v této budoucí jihozápadní části městského okruhu naplánoval magistrát na sobotu. Je to poslední možnost projít tunel pěšky, protože pak už ho budou užívat jen motoristé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prase

Obchvat Jesenice a Lahovice
0/0
4.5.2003 17:12

Turek

tunel v
ha ivan
0/0
4.4.2003 21:16

Mira

Otázka
Patřím mezi příznivce toho tunelu, ale zajímá mě jedna věc: Kamiony, které po otevření Mrázovky pojedou po jižní spojce od D1 a budou mít namířeno na Karlovy Vary, jak budou tyto kamiony donuceny vyjet barrandovský kopec a pokračovat po obchvatu ? Jednodušší pro ně bude použít tunely Marázovka a strahovský a potom břevnovskou radiálu - zkrátit si trasu a vyhnout se prudkému stoupání. Toho se bojím. To mi zatím nikdo nevysvětlil.
0/0
4.4.2003 13:37

hufv

Re: Otázka
Miro, trasu dobře znám, byť nejsem řidič náklaďáku. Mohu tě ujistit, že to nikoho ani nenapadne, protože průjezd Břevnovem a hlavně přes Vypich a Bílou horu je mnohem horší, než vyjet kousek baradnovského kopce. Díky dálniční propojce z okruhu na letiště, která umožňuje sjet z dálnice fakticky až skoro u Hostivic je tebou popisovaná cesta velmi nepravděpodobná. Navíc si nejsem jistý, jestli by šlo o zkrácení cesty - pokud ano, tak max. o 1 Km - Strahovský tunel i Mrázovka jsou totiž postaveny spíš opačným směrem - tedy výjezd tunely na Břevnov je při tomto směru zajížďka.
0/0
4.4.2003 16:15

Mira

Re: Re: Otázka
Díky za info, snad to bude tak, jak píšeš.
0/0
4.4.2003 16:30

Rebel

Existuje optimální řešení pro všechny.
Ekoteroristy vrátit do přírody, ať si tam žijí podle svých představ a pro ostatní lidi postavit odpovídající komunikační systém. V přírodě si mohou plést hnízda v korunách stromů, konzumovat co najdou a po večerech si místo civilizačních vymožeností vybírat blechy. Ti pokrokovější mohou okopávat políčka motykami a drtit si proso mezi dvěma kameny. V dnešní době není zemědělská půda drahá, mohou si ji snadno opatřit. Hlavně by neměli dostávat sociální dávky, používat silnice a železnice, elektrickou energii a průmyslové výrobky. Jiné rádi poučují a sami příkladem nejdou.
0/0
4.4.2003 12:16

2525

Re: Existuje optimální řešení pro všechny.
Hnízda v korunách stromů? Vybírat blechy? Neblbni, přece by takhle nenarušovali původní přírodní prostředí ????
0/0
7.4.2003 7:15

Pavel

Kdyby byli ekoteroristi už za Karla IV., tak dodnes nemáme most a přes Vltavu plavem.
0/0
4.4.2003 11:52

Praha

Re: zbourat Karluv most
Ano!! Uz to meli udelat za Karla! Most extremne zuzuje pricny profil koryta a tim pusobi jako nebezpecna povodnova bariera, jaho prebujele a bezohledne nabrezni stavby narusuji mistni ekosystemy a prerusuji vltavlsky biokoridor a husty provoz turistu na nem zatezuje zivotni prostredi celeho okoli a jeho rozpadajici se konstrukce ohrozuje zivoty uzivatelu i okoli. Proto by se mel co nejdrive zbourat, aby se mohl obnovit prirozeny brod, kterym by se mohli turiste i prazane brodit pesky nebo na konich.
0/0
6.4.2003 11:32

.

No jasne...
... hlavne ze pujde jet "po silnici dalniciho typu" z Prahy6 do Brna... ale aby se konecne udelalo neco poradneho z obchvatem od Plzne na Brno, to ne, to bude trvat jeste 20 let... holt magistratni urednici jezdi do Prahy, ne kolem Prahy...
0/0
4.4.2003 10:48

krafi

Re: No jasne...
Nejhorší je,když někdo hovoří o něčem,o čem nemá ani tušení.Protože,kdyby jsi byl alespoň trošičku "in",tak by jsi mohl vědět,že na tomto vnějším okruhu,který v této fázi vede přes Radotín(tunelem),Lahovice,pod Točnou(tunelem) do Jesenice,se mohlo dávno pracovat.Nebýt různých Kužvartů,kteří určitě neudělají krok pěšky,jak by podle svých řečí měli!!!
0/0
4.4.2003 11:22

2525

Re: No jasne...
Náhodou teď se začíná něco dít na budoucí trase Lochkov - Radotín Lahovice. Konkrétně už se dělají nějaké sondy pro stavbu tunelu mezi Lochkovem a Radotínem. Pár fotek je v sekci "Stáhněte si" na www.Praha16.cz. Bohužel už se ale aktivizují všelijaké pseudoekologistické spolky, takže jestli to půjde jako s Mrázovkou, tak potěš pánbůh - viz chat na výše uvedených stránkách. Podrobné info: Stavba 513 Jesenice - Vestec - Lahovice je plánována v kategorii D 26,5/120 a měří 8,5 km. Na trase jsou plánovány 4 mimoúrovňové křižovatky a 1932 metrů dlouhý tunel. Stavba začíná na plánované mimoúrovňové křižovatce s dálnicí D3 a silnicí II/101 Jesenice. Kolem Hodkovic se stáčí trasa na východ. Následuje mimoúrovňová křižovatka s Vesteckým přivaděčem a další mimoúrovňová křižovatka v prostoru mezi Písnicemi a Dolními Březany. Otevřenou krajinou pokračuje jižně od Cholupic až ke komořanskému tunelu. Za tunelem následuje mimoúrovňová křižovatka Komořany. Za estakádou přes železniční trať a Vltavu končí na mimoúrovňové křižovatce s rychlostní silnicí R4 Lahovice. Bude spojovat D3 a R4. Cena za výstavbu je plánována na 7,554 miliardy Kč. Byla zpracována dokumentace o vlivu stavby na životní prostředí, vydáno územní rozhodnutí. V současné době probíhá zpracovávání dokumentace pro stavební povolení. Realizace je plánována v období 2003 až 2006. Stavba 514 Lahovice - Slivenec je plánována v kategorii D 26,5/120 a měří 6,0 km. Na trase je plánován 1262 metrů dlouhý tunel a 2 mimoúrovňové křižovatky. Stavba začíná na mimoúrovňové křižovatce s rychlostní silnicí R4 a pokračuje estakádou přes řeku Berounku. Za železniční tratí následuje radotínský tunel, který ústí u obce Lochkov. Lochkov míjí jihozápadním obchvatem, následuje mimoúrovňová křižovatka. Stavba končí na mimoúrovňové křižovatce Slivenec, kde se napojuje na již provozovaný úsek Slivenec - Ruzyně. Na trase je plánován dvoukilometrový tunel. Bude spojovat R4 a Barrandovskou spojku. Cena za výstavbu je plánována na 7,92 miliardy Kč. Byla zpracována dokumentace o vlivu stavby na životní prostředí, vydáno územní rozhodnutí. V současné době probíhá zpracovávání dokumentace pro stavební povolení. Realizace je plánována v období 2003 až 2006. (převzato z www.dalnice.wz.cz)
0/0
7.4.2003 7:26

jura

A to radsi nemohli postavit metro?? Vzdyt je tisickrat prospesnejsi. Tak si bude po Praze vozit sve zadky v autech jen vice dalsich lenochu.
0/0
4.4.2003 9:32

2525

Re:
Asi nevíš, jak teď vypadá Smíchov - jako Plzeň, z každý strany silnice, ale uprostřed kousek chybí - hlavně vinou tzv. ekologistů. Metro tam je, ale to neřeší tenhle problém ......
0/0
4.4.2003 10:15

***

Re: Re:
úplně s tebou souhlasím, čím dřív to dokončí, tím líp
0/0
4.4.2003 10:50

harlejkář

Re: Re:
Smíchovu by okruh pomohl jen v případě, že by se tam nepostavil Carefour s hromadnou garáží a podobný objekty co přitahují dopravu a nepatří do centra.
0/0
4.4.2003 11:18

mike

Re: Re: Re:
jo ten carrefour a garaze jsou pekna kravina, to souhlasim. carrefour mohl byt kdesi v kelu a nakupni centrum+kina je dobre dostupne verejnou dopravou.
podbizet se garazemi a tahat dalsi dopravu do centra je blbost...
0/0
5.4.2003 21:38

alfa XI

Re:
No..ja tam bydlim. Obchvat se MUSI dokoncit. Ve spicce se tam tisice aut  "plizi" krokem. Rozjet, zastavit, rozjet... Tim se vyprodukuje mnohem vic splodin, nez kdyz i trochu vetsi pocet aut projede usek napr. 70km rychlosti. A Ekoteroristy bych za jejich aktivity v tomto smeru dukladne nakopal do zadku ze predu ...
0/0
4.4.2003 10:48

hufv

Re:
No a jak budou jezdit tím metrem kamiony? Nemluvím ani o sanitkách či hasičích.
A proč by nemohli lidi v autě jezdit? Nebo jim bude opět někdo určovat, co je pro ně lepší?
0/0
4.4.2003 16:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.