Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Devitalizace tiše pokračuje

Jaromír P. měl být důkazem toho, že devitalizace (podvázání nádoru za účelem jeho "vyhladovění") funguje. Před třemi lety umíral na rakovinu tlustého střeva a doktoři už nad ním zlomili hůl, ale pak mladý muž vyhledal chirurga z nemocnice Pod Petřínem Františka Chaloupku, o němž věděl, že dělá "načerno" devitalizace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marcela

testování účinnosti devitalizace
Navrhuji jiný pokus: obdobný vzorek pacientů ( tedy po chemoterapii. ozařování , v konečné fázi nemoci .....) zkusit léčit klasickou metodou , tedy ozařování, chemoterapie .....( ovšem nevím, kdo by se k tomu propůjčil) . Vzhledem k tomu, že by byla 100% úmrtnost v této skupině pacientů, páni lékaři by jistě prohlásili tuto metodu za zcela neúčinnou a přestali by ji používat.
0/0
3.4.2003 13:24

doktor

Milí devitalisační odborníci
včetně vědecky se tvářícího CIHONA, který ani neví, že T lymfocyty mají několik desítek podskupin, a že tak zvaná devitalisační imunologie je jen virtuální realita: Většina zhoubných nádorů má společné to, že neléčeny nakonec rostou tak rychle, že tělo je nestačí zásobovat krví. Dochází v nich běžně k odúmrti tkáně, čili k nekrosám, tedy k DEVITALIZACI. Všichni chytráci, kteří jí mají plné huby jen kvůli zviditelnění svých pokoutních organizací (jako jsou tak zvané svazy pacientů) nebo kvůli ziskům (jako spolumajitel soukromé vrchlabské nemocnice Dr.Dryml)by nám laskavě měli vysvětlit, jakto že tato PŘIROZENÁ DEVITALIZACE nemá stejné efekty jako jejich ZÁZRAČNÁ. Humbuk kolem této pochybné metody je nedůstojný. Nejenom ekonomie a bankovnictví (a to ještě kdoví, jestli), ale i medicina je, holenkové, věda, a musí se umět!
0/0
3.4.2003 13:16

Medici

Nestudoval jste v Rusku pane kolego?
Jestliže lidské tělo nestačí zásobovat nádor krví, není už vůbec schopno zásobovat nádor lymfocyty. Tj. LOGIKA . Je třeba podvázat nádor včas, aby se stačilo vytvořit dostatečné množství lymfocytů, které má možnost nádor, metastázu zlikvidovat. Nebylo by vhodné ušetřit organizmu čas promrhaný chemoterapií na tvorbu těchto lymfocytů A VO TO TU DE PŘECE  
0/0
3.4.2003 15:09

Ruda

Re: Milí devitalisační odborníci
Tak mi vysvětli doktore, proč se nějaká buňka začne dělit víckrát než je "zdrávo" a jiná ne. Ne jak, ale proč?
0/0
3.4.2003 15:37

Ruda

Re: Milí devitalisační odborníci
Doktore, já čekám.
0/0
4.4.2003 10:22

Cihon

Re: Milí devitalisační odborníci
No diky za poklonu, mozna ze se tvarim moc vedecky, ale racionalni rovina tohoto problemu je nekde jinde nez v konkretnich skupinach T lymfocytu. Myslim, ze o podskupinach T lymfocytu uz jsem neco precetl. Th-Tc atd., porfiriny umoznujici cytotoxickou aktivitu... Velky nador, ktery se mnozi tak rychle, ze uz neni dostatecne prokrvovan je prusvih a devitalizace v nem nefunguje. Neaktivuje heatshock proteiny, o kterych zase nevite zrejme nic vy, radobydoktore. Ty jsou zakladem pro spusteni imnologicke odpovedi ,prenosu signalu-a diferenciace specifickych zabijeckych T lymfocytu- a samozrejme tyto krvinky musi proniknout ke vsem nadorovym bunkam- coz ve vasem pripade asi splneno nebude(nestaci se prokrvovat)Nador spis asi zabranuje prokrveni okolni zdrave tkane a navic ji deformuje, a tim ohrozuje jeji fysiologickou funkci, coz vede k ohrozeni zakladnich zivotnich funkci organismu a smrti. Nepresvedcil jste me o pevnosti vasi hypotezy. Na svem trvam. Ve vasem pripade by musely byt napred odstraneny neprokrvované oblasti nádoru a poté teprve nádor podvázán. Takze si napred promyslete co rikate, nez zase zacnete nekoho osocovat.
0/0
4.4.2003 14:20

Cihon

Jak to funguje
1.Media nedavaji presny prehled o praci, kterou ty lide v Libechove delaji. Byl jsem na jejich odborne prednasce na akademii ved v CB a sam pracuji v oboru na AVCR. Neni to tak, ze by neco podvazali provazkem a cekali az se dotycnej uzdravi. Jsou udelany molekularni studie, fluorescencni protilatky proti heatshock proteinum a podrobne histologicke studie, dukazy jsou z hlediska imunologie molekularni biologie a histologie nezvratne a 100% presvedcive. Dulezite pro devitalizaci je jeden fakt, a to pocet nadorovych bunek. Vsechny nadorove bunky po podvazani jsou likvidovany T-lymfocyty, ktere se rodi v kostni dreni a dozravaji v brzliku a uzlinach-v pripade devitalizace ziskaji zabijeci specifitu vuci bunkam nadoru ktere pochazi z jedne tkane a maji stejny antigeni povrch i v ruznych metastazich-jde o potomky jedne nekonecne se mnozici bunky a metastaze je jenom potomstvo roznesene do ostatnich tkani krevnim obehem.. Pacient ve stadiu vyssich metastazi vsak nemuze vsechny svoje T lymfocyty obetovat tomuto ucelu - vysledek leceni je pak nejakou dobu uzdravovani, a pak kdyz uz proste nejsou zadne T lymfocyty (dojdou) dojde ke kolapsu, rychlemu zhorsovani stavu a treba i umrti na jinak nesmrtelnou chorobu bunecneho charakteru. K podobnym jevum dochazelo v ranych studich napr. pri pokusu o vyleceni psika-4 mesice se uzdravoval a jednoho dne prisel kolaps a zemrel. Ministerstvo zdravotnictvi povolilo pokusy, ktere byly neuspesne prave z tohoto duvodu- povolilo to jen na pacientech s tezkymi metastazemi kde to z jednoduchych duvodu vyse popsanych nemohlo fungovat. To se ale v novinach nepise!!!Navic u techto pacientu byla pred tim pouzita lecba imunosupresivy, chemoterapie a ozarovani, coz take vyrazne snizuje pocet T-lymfocytu "cekajicich" v zaloze v brzliku a uzlinach na svou sanci(na vyslani do operace zabit nadorove bunky, ktere jsou vsechny stejne). Devitalizace funguje a bude fungovat u pacientu s dostatecnym mnozstvim bilych krvinek, v co nejranejsim stadiu nemoci a kterym chirurgove odstrani co nejvetsi pocet nadorovych bunek z tela tak, aby byl co nejvetsi nepomer dvou valcicich bunecnych klonu T-lymfocytu x nadorove bunky. Dal bych rad upozornil na to, ze 2.devitalizace je genialni ve sve nenarocnosti a v podstate necha organismus vyresit svoji situaci vlastnimi silami-velmi prirozenou cestou-narozdil od chemoterapie a ozarovani. 3. Devitalizace je genialnim resenim otazky boje s rakovinou. . Rakovina neni choroba sama o sobe, je to projev ruznych chorob. Devitalizace je v podstate univerzalni lek na vsechny typy s urcitou optimalizaci pro ruzne typy. 4. Tak jako vetsina nejvetsich objevu lidstva-viz. např. Mendelovy zakony bude zrejme docenena tak za padesat let, az budou vsichni ti, kteri ji objevili a prosazuji mrtvi. Tady vidite, k cemu to je, kdyz clovek doopravdy neco objevi. Vedci machrujou s clankama, impakt faktorama, nic ve zlym, ale tohle je na Nobela a 99% publikaci stoji za starou backoru v porovnani s touto praci. 5. Uvedomte si, ze se jedna o maly ustav zavisly na statnich financich ktery proti sobe ma jeden z nejvetsich svetovych businessu a mafii-farmaceuticky prumysl. Ten je schopen podplatit kdejakeho urednika ministerstva, novinare co vam sdeluji blaboly o devitalizaci atd., protoze by ho tato metoda, ktera by pomohla milionum trpicich pripravila o velke baliky penez. Nikdy se tak nedovite pravdu a doopravdy zijete ve lzi o techto vecech. Zde je lek na rakovinu, ktery nemuzete mit... 6. Radim Libechovakum - udelejte pokusy ve state-rozvojove zemi, ktery nema na leky-neni proto ovladan farmaceutickymi dealery(nevyplati se jim to) a kde lidi budou mit jen volbu smrti nebo vaseho zakroku. Vylecete 100 lidi a pak vse zverejnete v casopisu Science, Nature nebo Cell. Buh s Vami a hodne stesti... je
0/0
3.4.2003 11:08

Michal

Re: Jak to funguje
Relaps není kolaps, akademiku.
0/0
3.4.2003 11:18

no comment

Re: Jak to funguje
Já pouze nechápu, když jste tak informován , proč se skrýváte za pseudonym? Třeba by se na Vás mnoho lidí obrátilo.
Ze své praxe vím, že imunologické metody teoreticky fungovat mohou, praxe je jiná. Kromě toho nejsme stroje a každý organismus reaguje jinak !
0/0
6.4.2003 15:04

Cihon

Re: Re: Jak to funguje
Omyl-schovavam se za pseudonym proto: 1) protoze me mozna bude v brzke dobe zivit farmaceuticky prumysl ktery zde verejne napadam. Verte mi, ze s platem vedce v CR nejsem ve svych 25 letech spokojen. 2) Nejsem odbornik na imunologii, i kdyz jsem par prednasek absolvoval-jen jsem navstivil prednasku lidi z Libechova a dozvedel se mnohem vic, nez se dovite v mediich, hlavne pravdu - vzhledem ke svemu vzdelani a znalostem v oboru molekularni biologie bych rad motivoval mysleni ostatnich lidi v utvareni si vlastniho nazoru, coz se mi doufam(soude dle prispevku do diskuse)docela povedlo.3)Moje prave jmeno uplatnuji v oblasti umeni
0/0
11.4.2003 17:15

Petr

Re: Jak to funguje
Jenom několik poznámek k tomuto géniovi:
  1. "Devitalizace je v podstate univerzalni lek na vsechny typy s urcitou optimalizaci pro ruzne typy." - Není pravda (zásadně záleží na lokalizaci a typu nádoru - mozek, kost, leukémie, lymfomy, atd.)
  2. "...ziskaji zabijeci specifitu vuci bunkam nadoru ktere pochazi z jedne tkane a maji stejny antigeni povrch i v ruznych metastazich ..." - Nejdřív bych našeho génia upozornil, že se neříká "v metastázích" a "ve stadiu vyšších metastází", ale "v metastázách" a "ve stadiu vyšších metastáz" - už sama tato neznalost svědčí o tom, že náš génius toho o problematice moc neslyšel a nečetl, jinak by používal správný slovní tvar. Navíc termín "stadium vyšších metastáz" nic neznamená - je to pseudoodborný blábol bez medicínského významu. Jsou to maličkosti, ale aspoň víme, s kým máme tu čest, že ... A teď k tomu tvrzení na začátku - antigenní fenotyp nádorových buněk jednoho nádoru vůbec nemusí být stejný, může se v různých částech nádoru a v jeho metastázách radikálně lišit, stejně jako se metastázy mohou od primárního nádoru lišit histologicky ...
  3. "... nesmrtelná choroba buněčného charakteru ..." - Co tím chtěl náš básník - génius říci? Měl na mysli oportunní infekci vznikající v terénu defektu buněčné imunity? Asi ano, ale protože o tom kdesi jednou slyšel a to je jeho veškerý kontakt s touto problematikou, píše takové bláboly ...
  4. "Rakovina neni choroba sama o sobe, je to projev ruznych chorob." - Rakovina neexistuje - není to samostatná choroba, není ani projevem "různých chorob". Je to laický termín pro stovky druhů nádorů, které se liší způsobem vzniku, chováním, prognózou, atd. Žádná metoda nemůže být dostatečně univerzální k úspěšné léčbě všech těchto nádorů. Dále viz bod 1. 
  5. atd., atd. ...
Devitalizaci je nutno vyzkoušet na vzorku pacientů, kteří nepodstoupili chemo a radioterapii - s tím naprosto souhlasím. Ale nesouhlasím s tím, aby z této experimentální metody dělali nějací jedinci (jako náš génius) bez znalosti problematiky (maximálně s několika vyslechnutými přednáškami) a bez znalosti jakýchkoliv výsledků při léčení lidí (testy na chemoterapií neléčených pacientech přece ještě neproběhly) nějakou všemocnou a všespásnou léčbu a vzbuzovali tím plané naděje ...
0/0
12.4.2003 15:42

ja

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 11:03

Jana

Re: ... reknete ale pravdu o vyzkumu
Přesně tak - pro tuto metodu léčby je dležité, aby pacient byl relativně v pořádku - tzn. aby nebyl totálně oslaben celou tou léčbou a chemoterapiemi. Potom by výsledky asi vypadaly jinak. Jenže když je devitalizace prováděna až na lidech, co jsou jednou nohou v hrobě, tak organismus už prostě nemá šanci něco zkoušet. Mít rakovinu, a¨si nejprve zkusím toto a teprve pak bych se nechala ozařovat...
0/0
3.4.2003 11:19

Pája

Kritici a odpůrci, jdšte "někam"!
Moje máma byla zřejmě obětí havárie v Černobylu, protože ani ne rok po výbuchu si nalezla bouličku v prsu. V létě 1990 byla na první amputaci prsu. Léčili jí ozářkami a chemoterapií (vlasy pryč, blití, průjmy - pěkně děkuju za takovou léčbu). Na podzim 1991 byla na amputaci druhého prsu a odstranění dělohy a vaječníků, opět chemoterapie a ozařování. V prosinci 1991 jí vysvobodila smrt v 47 letech. Podobných případů musí být mraky.
Oproti tomu moje tchýně v polovině 90-tých let prodělala pouze odstranění dělohy a několik cyklů chemoterapie (také vlasy pryč, blití atd). Žije dodnes. Případů jako ona musí být velmi, velmi málo.
I ptám se, proč se na každém zkouší tyto drastické metody, které mají pramalý účinek? Pokud by se devitalizace prováděla už v raném stádiu rakoviny (ojedinělé malé nádory) a nečekalo se až na případy těsně před smrtí, výsledky by byly hned jiné.
Zřejmě mají "doktoři" na ministerstvu zdravotnicví zájem na tom, aby se používaly drahé chemoterapie a lidi po nich chcípali jak na běžícím pásu. To radši místo legalizace devizalizace vymýšlejí takové nesmysly, jako je vystavování koblih v igelitovém pytlíku.
Jestlipak by soudružka ministryně ty oslizlé koblihy vůbec sežrala? A jak by se tvářilo konsilium veleváženého doktorstva, kdyby nějaký z našich prezidentů (případně herců, zpěváků, sportovců atd.) chcípal na rakovinu? Taky by ho mučili pod urychlovačem a cpali do něj dryjáky? Nebo by mu vyjímečně povolili devitalizační zákrok, ale tak aby o tom nikdo nevěděl?
0/0
3.4.2003 11:02

krokodyl

Re: Kritici a odpůrci, jdšte
O mamku jsem prisla v lete 2002. Akorat s tim rozdilem, ze onemocnela v kvetnu a v srpnu zemrela. Doktori nam nerekli vubec nic a cpali do ni tramal a vsechny mozny svinstva proti bolestem a nevedlo to k nicemu. Doktori delaji z obycejnych lidi pokusny kraliky. Je to strasny svinstvo co se tady deje a ja si myslim, ze pokud nekdo chce tento zakrok podstoupit, tak je to jeho rozhodnuti.
0/0
3.4.2003 11:15

Vix

Když to pacient vyžaduje, proč ne?
Žijeme snad stále v socialismu, aby stát za jedince rozhodoval, co je pro něj dobré? Chce-li člověk na SOBĚ a na SVÉM zdraví provést nějaký zákrok, proč by to nemělo být povoleno? Bude snad jeho vysokoblahorodí úředník se štemplem za něj prožívat jeho bolest, bude za něj umírat??? Co do toho vůbec politici strkají rypák???
0/0
3.4.2003 10:26

zorro

já bych na něj podal trestní oznámení
Já bych na toho lékaře podal trestní oznámení za ublížení na zdraví s následkem smrti, protože postupoval non lege artis, také by bylo zajímavé zjistit, zda to dělal z dobré vůle pomoci nebo jestli neměl jiné "prozaičtější" důvody. Dokud budou mezi lékaři takoví šarlatáni nemůžeme mluvit o vážnosti lékařského stavu. Zajímalo jak na tuto informaci  bude reagovat komora?
0/0
3.4.2003 9:52

Vlasta

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 10:09

mihla

Re: já bych na něj podal trestní oznámení
Možná bych měl chuť podat trestní oznámení na Tebe, akorát nevím za co. Možná za blbost. Pokud je pravda, že devitalizaci dělají až poté co zkrachují ostatní metody, tak vlastně nemůže už nijak uškodit a pokud s tím pacient souhlasí je to možná jeho poslední šance. Tak mu ji neberme, prosím.
0/0
3.4.2003 10:14

oltec

Re: já bych na něj podal trestní oznámení
Stál si někdy u někoho blízkého, kdo Ti umíral na rakovinu?
0/0
3.4.2003 10:23

drboss

Re: já bych na něj podal trestní oznámení
Jaká vážnost lékařského stavu. To je sekta jíž jsme vydáni na milost ai nemyslost díky tomu, že jejich základní premisou je, že pouze oni mají patent na rozum a ostaní musí pouze slepě plnit jejich nařízení, jelikož tomu stejně nerozumí. Jakýkoliv dialog se nepřipouští a právo svobodné volby je pouze fráze, přičemž realita jde naprosto opačným směrem.
0/0
3.4.2003 11:04

ja

Re: já bych na něj podal trestní oznámení
az budes mit nador, zkusis i zarikavani, blbe
0/0
3.4.2003 11:05

zhp

Re: já bych na něj podal trestní oznámení
Nejses nahodou distributor nejdrazsich leku, pro lecbu rakoviny, citostatik? je to velkej ksefticek co? nedej boze kdyby ta devitalizace byla ucinna........
0/0
3.4.2003 11:17

nxt

Re: já bych na něj podal trestní oznámení
tak kdyby meli vsichni lide pristup jako ty, tak jsme dodneska jeste neslezlli ze stromu. Kazdy velky objev byl zpocatku vzdy kritizovan a odsuzovan. Teprve cas a praxe ukaze, zda byla ta ci ona teorie nebo metoda opodstatnena. Odmitat neco o cem nic nevim jenom proto, ze o tom nic nevim je demagogie na druhou. Joesph Heller pro to vymyslel krasny vyraz: Hlava 22
0/0
3.4.2003 11:49

DĚKUJI

držím palce doktorům, tkeří se snaží POMÁHAT lidem a děkuji jim
0/0
3.4.2003 8:59

zorro

Re: držím palce doktorům, tkeří se snaží POMÁHAT lidem a děkuji jim
protože my ostatní doktoři, kteří postupujeme lege artis se lidem pomáhat nesnažíme
0/0
3.4.2003 9:53

nxt

Re: Re: držím palce doktorům, tkeří se snaží POMÁHAT lidem a děkuji jim
znam doktorku, ktera uz nekolik let predepisuje jedne me zname dvoje az troje antibiotika rocne. Postupuje sice lege artis, ale nemyslim, ze by ji tim do budoucna pomahala.
0/0
3.4.2003 12:00

pacient

Re: Re: držím palce doktorům, tkeří se snaží POMÁHAT lidem a děkuji jim
možná jsou ještě tací,ale víc jich myslí na kšeft, než na Hippokrata
0/0
11.4.2003 22:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.