Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Hradě se bude šetřit na vyšší platy

Nové vedení prezidentské kanceláře chce svým zaměstnancům zajistit lepší platy, než jaké se pobíraly za Václava Havla. Pro mnoho lidí znamenalo následování prezidenta Václava Klause na Hrad nepříjemný finanční propad, přestože se nový kancléř Jiří Weigl snažil novým lidem dát nejvyšší možné platy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dvacetiletá pracovnice, pravděpodobně středoškolačka má maximálně 15.000,00 hrubého. To je opravdu almužna proti platu dejme tomu čtyřicetiletého středoškolského profesora, který má VŠ vzdělání, 15 let praxe a rodinu. Zajímalo by mě, jestli to MFD mínila vážně, nebo jako provokaci. V prvním případě by se redakce měla zamyslet, co píše za hovadiny, v druhém by se měl zamyslet mluvčí hradní kanceláře nad tím co a komu říká. Madla
0/0
3.4.2003 15:15

0/0
3.4.2003 13:40

Humphrey Appleby

To je dano celym retezcem prenosove soustavy. Milisekundy zpozdeni se scitaji a jsou z toho najednou dve sekundy. Ale pravdou je, ze ten signal byl pekne poku***ny. Ale to plati o Nove vseobecne, zasumeny obraz, fazove zkresleni, intermodulacni zkresleni, blbe nastavene urovne bile, o linerarite barevne stupnice si mohou nechat jen zdat.
0/0
3.4.2003 13:31

Humphrey Appleby

Re: Nesmysl
Chyba, to bylo do jine diskuze omlouvam se, je to uplne mimo tema. Ctu nekolik diskuzi paraelne, pritom obedvam a snazim se jeste rozdejchat jeden algoritmus. A tak blbnu. Cenzori necht to zlikviduji.
0/0
3.4.2003 13:36

Tomáš

Co se vám nelíbí socani?
Nechápu, prezident chce svým zaměstnanců zvednout platy.. ALE nežádá o navýšení rozpočtu, říká budeme šetřit, abych jim mohl přidat. Tak mi to připadá zcela v pořádku..... porovnejte to se socanským ministerstvem..... chtějí přidat, nasype se z rozpočtu, žádné úspory! nebo ČD.... tam by měli mít minimální mzdy... a víte kolik je průměr na drahách?  Klaus tu měl být po celou dobu, jenže mi jsme banánová republika závistivých socanů a takhle to dopadá.
0/0
3.4.2003 12:59

sarkas

Re: Co se vám nelíbí socani?
Naprosto presne. Klaus nechce navyseni rozpoctu kancelare presidenta ale navyseni platu resi USPORAMI !!! To je vyraz, ktery socialisticka vlada sice casto uvadi,casto o nem mluvi ale JEN o nem MLUVI !!!! Pan Klaus, jako ekonom o nem nekeca ale REALIZUJE . Kdyby napriklad ceske drahy nebo urady a statni sprava prestali kecat a zacali skutecne SETRIT , nezrizovali by se nova anova urednicka nesmyslna mista, nove urady a nevymysleli se zpusoby, jak zridit jeste vic mist ve statni sfere, tak by deficit nebyl tak desivy,jako je dnes, nebyli by takove statni dluhy a ti, kteri SKUTECNE PRACUJI by se meli dobre. jen na CD by k provozu stacilo nejvyse 40 % soucasnych zamestnancu, statnich uredniku by take k vykonu statni spravy stacilo maximalne 30 % soucasneho stavu. jenze to by pak CSSD nemela sve volice, kteri jsou vetsinou statnimi zamestnanci a tak radeji zadluzi celou zemi tim, ze si sve volice KOUPI NA DLUH PRISTICH GENERACI !!!! Ze 4 milionu praceschopnych lidi je pul milionu nezamestnanych a 1,5 milionu statnich zamestnancu, tedy cela polovina lidi, ktera zije z toho, co vytvori soukromy sektor - lepe receno nekolik malo podnikatelu, kteri na sve riziko musi zamestnant a zaplatit sve zamestnance a v davkach i zamestnance statni.........Ukazte mi nejakou zemi v EU, kde je polovina lidi ve statnich sluzbach......O tom to cele je......Uz aby tady ODS udelala skutecne pruvan ve statni sprave, a poradny..........
0/0
3.4.2003 13:15

Karel

Re: Re: Co se vám nelíbí socani?
Tebe je škoda,ty bys mohl dělat poradce u ČD.Možná,že poradcem už jseš,protože tvrdíš kraviny,že je třeba 40 % perzonálu propustit.Možná by ses divil,co bys dělal bez těch 60%.Já Ti to řeknu,chodil bys pěšky nebo bys jezdil jak v dobytčáku.Líbí se mi takoví frajeři,kteří šmahem vypotí rádoby přesvědčení a ještě udají přesná čísla.Gratuluji.O to,že dráhy by měly snížit počet pracovníků o tom není pochyb.Je třeba časový harmonogram a rozumné kroky.O těch dalších volovinách o kterých píšeš,k tomu není co dodat.Průvan máš v té makovici velký.
0/0
3.4.2003 14:31

ňoumas

ty vlakomile !
Dráhy by se měly zrušit úplně ! Já je nepoužívám už 8 let, všude jezdím autem ! Nemám nervy na různá zpoždění, blbé přestupy a špínu ! Ale slíbil jsem dětem (2 a 4 roky) že se jednou vláčkem svezeme ! S tou proletářskou cháskou ! Inu medvídek, to je jinačí pohodlíčko !
0/0
3.4.2003 14:58

já (nikdy nelžu)

Re: Re: Re: Co se vám nelíbí socani?
Možná by vás zajímala informace, že vlastních úředníků Kanceláře prezidenta republiky je asi 90, včetně těch sekretářek, zatímco zaměstnanců Správy Pražského hradu, Lán atd. je několik set.
A když už jsem se nechal strhnout - to hledání prostředků na navýšení platů, to není kvůli těm úředníkům, kteří tam už jsou. To je kvůli těm, které by tam rádi přetáhli, ale kteří tam nepůjdou, protože by šli finančně dolů a  možnost potkávat pana prezidenta na chodbě pro ně vůbec není motivací. Na Hradě chybí specialisté, ne hloupí fanoušci.
0/0
4.4.2003 0:00

ňoumas

Hele Sarkas ! Neser mě !
To jsi si dovolil moc, mít čtvrt melounu měsíčně ! Já mám jako inža jen 80 000 Kč (čistého), no ale zase mám vilku 8+2, pozemeček s parčíčkem only 2500 m2, je tam malý rybníček 350 m2,  krytý bazéneček 8x6 m a malý domečeček 8x8 pro návštěvy. Vše z masivů - jak dřevo tak kámen. Smůla je, že tu haciendičku mám u Ostravy, takže má cenu jen cca 6 mio. Jó, kdyby tak byla někde na Vinohradech, to by bylo onačejší ! Měj se hezky, přeji hezký den (aby ne, když jsi jen dnes vydělal 12500 Kč) a věř, že pravice zvítězí !
0/0
3.4.2003 15:10

x

běs děs
0/0
3.4.2003 12:12

glum

...
Mi připadá, že MFD někdo na poslední chvíli odřekl inzerci a tak musela na slepý místo fláknout takovouhle zhůvěřilost! Co cenzore? Voptej se v inzertním oddělení, když se zrovna nudíš a dej mi vědět! Kde mě najdeš, víš!
0/0
3.4.2003 11:41

Karel

No jo
A je to tady. Můj známý pracoval v prezidentské ¨kanceláři celé léta a bral to jako čest pracovat pro Václava Havla. Jeho plat byl skutečně tak nízký, že se s ním  několikrát chtěla rozvést jeho manželka, protože prý skoro svoji rodinu neuživil. To stejné o platech na Hradě nám říkala i Eda Kriseová,. ale nikdo z Havlových spolupracovníků neodešel kvůli penězům a zůstal v hradní kanceláři. A  to ještě skoro nikdo nevěděl, že  všechny dovolené a pobyty v zahraničí si prezident platil ze svých peněz i když to měla platit  státní pokladna. To se nedivím, že Klausovi  vlezdoprdelisti ječí, vždyť oni si mysleli, že dostanou korýtko za zásluhy a najednou zjistili, že to na Hradě až tak výnosné není.
0/0
3.4.2003 11:38

sarkas

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 11:17

vitriol

Re: a zase ten
mluvíš mi z duše...PODEPISUJI
0/0
3.4.2003 11:26

DEŽO

Ej, gadžo !
Dekujeme za ty melony, co nam posylaš, ale ten Špydla zatraceny nam je nedava všecky, on kradně ! Ja s Eržiku a děckama mame socku jen 50 000 mesičně ! Tož gde je zbytek ? To je ta dyškriminácija !! To se řekne do Evropy !  No a řekni gadžo, gde ty bydlyš ! Aranka by tě přišla navštyvyt ! Ona moc pěkna holka ! Ty budeš moc dobry zeťák ! Toš pyš !
0/0
3.4.2003 11:50

Bogan

Re: a zase ten
Napište mi jak si slušný člověk může poctivě  vydělat 240000Kč měsíčně. Strašně by mě to zajímalo. Děkuji předem. Doufám, že se nejmenujete Vávra.
0/0
3.4.2003 12:12

corky

Re: Re: a zase ten
například vystuduje právnickou fakultu UK (bez podplácení a známostí), pak práva na Oxfordu, pak jde dělat koncipienta do zahraniční advokátky v Praze, kde dělá (opravdu maká) tři roky 15 hodin denně (občas i o víkendech) za 18 hrubého, hovoří plynně anglicky, německy a francouzsky, pak složí advokátní zkoušky, protože je fakt dobrej, tak si ho v té zahraniční advokátce nechají jako advokáta, tvrdě na sobě dále tvrdě asi šest let pracuje, udělají z něj partnera a je to - má 240 000 měsíčně. No problem, klidně do toho můžete jít taky, když jste fakt dobrej =).
0/0
3.4.2003 13:35

Bogan

Re: Re: Re: a zase ten
A všechno bez známostí a podpory rodičů. Napište mi jak to udělat když už nemůžu začít znovu studovat. A jeste mi napiste jest-li jste to takhle udělal. Jak na sobe tvrde pracuje sest let. Napiste mi podrobný postup, jak na sobe pracuje, aby z nej udelali spolecnika znam totiz spoustu pripadu, kde to rozhodne nefunguje jak vy popisujete.
0/0
3.4.2003 13:42

corky

Re: Re: Re: Re: a zase ten
podívejte, já neříkám, že existuje nějakej univerzální recept, jak to udělat, aby si KAŽDÝ vydělával ty prachy. Chápu, že můžete být starší a máte děti, o které se musíte starat a tudíž tuhle možnost nemáte. Vím, že stát se společníkem v zahraniční advokátce se může stát jen někdo opravdu schopnej a musí mít navíc štěstí a bez podpory (legální) okolí se mu to nepovede. Prostě jsem reagoval jen na Vaši žádost o vysvětlení, jak si může slušný člověk vydělávat 240 000 měsíčně, toť vše.
0/0
3.4.2003 13:51

Bogan

Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten
O.K. corky, me slo jen o to, ze takovouhle možnost ma tak jeden z 50 a tech 49 to holt budou muset zaplatit a to my nikdo nevymluví.Preci nemuzem vsichni kseftovat a bejt advokati nebo jo???
 
0/0
3.4.2003 15:00

corky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten
jasně, někdo musí dělat jídlo pro pracháče, ale i na tom se dají vydělat prachy, podle mne. Moje teta se kousla, vzala si úvěr, za kterej ručila barákem, pět let pracovala 16 hodin denně a viděl jsem jí tza tu dobu tolikrát brečet zoufalstvím a přepracovaností, že jí to opravdu nezávidím. Ale dneska má fungující síť pekáren, její chleba je pověstnej v širokým okolí a ona je za vodou. Neberu Vám Váš názor, jen mne prostě štve, že v téhle zemi každej, kdo má hodně peněz je automaticky nepoctivec, zloděj a tak. Vůbec se
0/0
3.4.2003 16:30

Honzajs

Re: Re: Re: a zase ten
Gratuluji
0/0
3.4.2003 13:56

ANTHONY

Re: a zase ten
Óoooch ty "selfmademane"!!! Tak ty vyděláváš 2880000 ročně a platíš z toho 1500000 daň? A tomu říkáš uvážlivé zacházení s penězi! Ty veselá kopo, vyměň rychle účetní. Ale ještě bych dodal, že né každý má za životní cíl vydělávat co nejvíc peněz. Jsou totiž i jiné, tobě neznámé hodnoty. Ale pro mne má článek tu informační hodnotu, že za vládnutí  Václava Havla fungoval prezidentský úřad levněji než za mého-tvého-našeho-vašeho-jejich prezidenta Václava Klause. A přitom měl právě tvůj favorit Klaus trvalý problém s rozpočtem Havla. Čili to není otázka tvých přiblbých nul, ale snadno porovnatelné skutečnosti. Někdo to dělal z pocitu cti ( pro tebe nepochopitelné) a někdo je prostě jen přitroublý žoldák.
0/0
3.4.2003 12:19

sarkas

Re: Re: a zase ten
Muj PLAT je cca 240000, a tento plat je ze zisku firmy. Odvody nejsou z meho platu ale ze zisku firmy. A ta firma zamestnava spoustu lidi a ti lide SKUTECNE PRACUJI........ale rozumim tomu, ze je to pro mnohe nepochopitelne..........Jinak pises ,ze za vladnuti Havla byl urad levnejsi ,nez za Klause. nevim, kde beres informace ,ze je Klaus drazzsi, podle mych informaci je rozpocet kancelare stale stejny....A jestli chce Klaus pridat svym lidem, pak logicky snizi jejich pocet,aby tem zbyvajicim mohl pridat. tebe ani zadneho jineho danoveho poplatnika to nebude stat ani korunu. Takze nic jineho, nez zvratky tady nesiris, skutecnost neznas, nic o ni nevis a jen si ulevujes ze sve zaprdene a frustrovane reality......
0/0
3.4.2003 13:23

noname

Re: Re: Re: a zase ten
nehledáte někoho do týmu? makat umím, vzdělání i praxi mám, jenom práci se nedaří sehnat.
0/0
3.4.2003 13:34

xxxx

Re: a zase ten
Pekne kecas, nejspis si nejakej studentik se zastydlou pubertou, kterej nema ani zakladni ekonomicke vzdelani, jinak bys totiz tady nepsal takovy hovadiny. Nastuduj si danovy predpisy, nez zacnes vymejslet pohadky.
0/0
3.4.2003 12:25

ANTHONY

Re: Re: a zase ten
Tak hele "veliký tričko" xxxxx, spočítal jsem ti to. Jestli je "selfmademan" OSVČ (čili podnikatel ) tak při 240000 měsičně to je  2 880 000 ročně a pak odvádí 955000 na dani 143860 na SZ a 65000 na VZP. Jestli je zaměstnanec, tak v nejhorším odvádí z měsíčního platu 240000  na dani 62000,- na SZ 19200 na VZP 10800,-. Jestli je zaměstnanec, tak si tím  nejsem úplně jistej, protože to počítám tak, že tam není horní strop omezení. Čili  to beru jak nejvíc to jde. Předpokládám, že pán je sám, bezdětný, zdravý jako řepa a furt a furt mi nevychází těch půldruhého milionu ročně. Líbá tě tvůj puberťák, kterej nezná daňové zákony. (Kontruj, chytráku, jestli na to máš!)
0/0
3.4.2003 20:18

JoJO

Re: a zase ten
Zase jeden božáček chytráček, kterýmu se poštěstilo být  pravej okamžik na pravým místě a za zadkem ke všemu jištěnej partou kamarádíčků a papínkem "Podnikatelem" (KSČ na svoje věrné vždycky myslela  - a stále fest , co na tom, myslí), kterej si plete štěstíčko na penízky se svou neomylností, poctivostí, pílí a doopravdy nevšedníma, neobyčejnama schopnostma, a ke všemu trpí tím klasickým stihomamem našich "Poctivců" podnikatelů, že jsme všichni bez sebe závistí nad jejich majetkem...Netuší, chudáci, že existuje něco jako prostá radost  a životní pohoda, ke které člověk žádný mercedesy a bydlení uprostřed podnikatelskýho baroka vůbec nepotřebuje a nemusí se  tudíž učit obcházet zákon a tunelovat...
0/0
3.4.2003 12:34

sarkas

Re: Re: a zase ten
nevim jak kdo, ale ja jsem zacinal s 5000 korunami ,za ktere jsem si koupil psaci stroj a zivnostensky list.To, ze jsme vytvorili prosperujici firmu s mnohamilionovym obratem je dilem nekolikalete prace do noci, realizovani napadu a prosazovani svych predstav. Nejsou to zadne vyjimecne schopnosti, nepotrebovali jsme k tomu stat,ani zadne kamaradicky a papinky. jen jsme meli svou hlavu a ruce a ty nas zivi ,a dobre, i nyni. Stat nam pouze komplikuje zivot a presto mu odvadime castky, ktere vetsina z vas nikdy nevidela pohromade. A k tem mercedesum. Predstav si, ze ja ani mi kolegove jej nemame, ja osobne mam 8 let felicii a jsem spokojen. nemam ani extra mobila, ale 5 let starou nikii 5110 , funguje....nebydlim v podnikatelskem baroku ale v 2+1 na sidlisti a radost zivota vidim v me zahradce (pronajate) a v detech. Sve nasporene prostredky totiz budu investovat predevsim ajen do jejich vzdelani, nejlepe v zahranici, aby nikdy nemuseli zit v teto socialisty a jejich volici rozkradene a zbidacene zemi plne zavisti, malosti a hlouposti.
0/0
3.4.2003 13:32

corky

Re: Re: a zase ten
Nezlobte se, ale jste úplně mimo mísu. Nikdo nikomu nebere, že nepotřebuje mercedesy a prachy a chce mít čas užívat si radostí života. Prostě si chce odmakat svých osm hodin denně a pak jít bezstarostně na zahrádku, do lesa na procházku, věnovat se dětem, jet na výlet, cokoliv. No ale pak ať tady tedy nekňučí, že má málo peněz respektive že ti, co dělaj dvakrát tolik co on, mají víc peněz...
0/0
3.4.2003 13:44

JOJO

Re: Re: Re: a zase ten
Mimo mísu nejsem, akorát jsem narazila na nečekaně normální self-employery, to se stává málokdy...jinak absolutní souhlas, kdo chce mít dost volna na rodinu a zábavu, ať nežehrá na málo peněz -a to já teda nedělám. Až budu chtít prašule, začnu tvrdě makat. Zatím ale naprosto postrádám motivaci. Nemám chuť ztrácet někde kvůli prachům nervy a zdraví.
0/0
4.4.2003 8:35

Tuti

Re: a zase ten
No sláva, konečně mi došlo, kde dělám safra celej život chybu - pořádně SE učit, ( a na konci roku kantorovi narvat aspoň kytku, chudákovi omezenýmu,  ať se mu v supermarketu přes  prázky radostněj maká na zimní obutí), NÉÉ pořádně učit  Dík za radu, odteďka se fakt začnu poctivě učit  a konečně se po 2O letech praxe ve školství dočkám pořádnýho ocenění!!! Ještě jednou vřelé díky!!!
0/0
3.4.2003 12:51

Ondra

Re: a zase ten
Pokud to celé nemyslíte jako ironii, legraci a pod. tak s vámi úplně souhlasím. A pánové, co vám doporučují nastudovat si dáňovou problematiku, jsou mimo realitu. Vím, že se jim nebude zamlouvat slučovat soc. , zdrav. pojištění a daň dohromady.... ale v podstatě pro zaměstnance je důležité, kolik "přinese" domů. Pak je zjištění tragické a to je potřeba si uvědomit kolik za zaměstnance zaplatí zaměstnavatel. Držím palcea a jen se vám divím, že v tomto ..... někdo použil slovo absurdistánu ...ještě zůstáváte.
0/0
3.4.2003 12:52

xxxx

Re: Re: a zase ten
je to sice hezky ze ste to tady vyjmenoval, ale na vsech tehle platbach, nezaplatite, ze ctvrt milionovyho platu 1.5 milionu
0/0
3.4.2003 12:57

sarkas

Re: Re: Re: a zase ten
tech 1,5 milionu MESICNE neni samozrejme z meho platu ale ze zisku spolecnosti, kterou spoluvlastnim a jedna se o odvedy socialniho a zdravotniho pojisteni a dane za nase zamestnance. Je videt, ze nevis ,o cem mluvim........A pokud te to zajima, tak tech 240-250 tisic je muj hruby plat, ze ktereho mam po odecteni dani a vsech odvodu cca 150 cisteho. Takze cca 100 tisic odvadim jen ze sveho platu na socialni davky, ktere stat rozda a rozhazi. Podobnou castku pak jen za mne odvadi i nase firma.......Ale nevim, zda to lide,jako ty chapou, ja naopak chapu, ze je to asi nad moznosti jejich IQ. Jim staci ke stesti podpora a davky za to, ze sedi doma ,maj natazene ruce a nadavaji na Klause..........Jednu ruku maji natazenou pro to, co kde dostanou a druhou maji pripravenou na to, kde co ukradnou..........
0/0
3.4.2003 13:44

Bogan

Re: Re: a zase ten
Pane Ondro, přeji Vám šťastnou cestu. Jistě na Vás všude čekají s otevřenou náručí. Tak neztracejte čas a šup, šup.
0/0
3.4.2003 12:59

Ondra

Re: Re: Re: a zase ten
Jo taky jsem to udělal, tady se nedá normálně existovat, tenhle zas. stát používám jako "dojnou krávu" kdysi jsem podnikal, platil daně, vedl účetnictví ....a teď už jen "kšeftuju" neplatím nic, účetnictví si dokážu "vycucat z prstu" a užívám si Německého občanství. Z reichu tahám ojetý šrot... megane svařím ze tří a prodám socanům, co jen nadávaj, jaký je Klaus svi**. Jo a taky celníkům a policajtů, lidem z STK . Tak možnost jak se mít dobře... zjistil jsem, že poctivostí člověk v ČR nejdřív pojde a ti co to dokáží, vydělají dost obdivuji. Hlavně jejich trpělivost s tak tupými spoluobčany
 
0/0
3.4.2003 13:19

Bogan

Re: Re: Re: Re: a zase ten
Ale, ale pane Ondro, vy se zivite v Cesku ne v Deutschlandu. To sem zrovna nemyslel, kšeftovat. Já myslel živit se v Deutchlandu ne přes Česko.
0/0
3.4.2003 13:44

Ondra

Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten
V ČR jsem měl bohužel tu příležitost, jak být v zaměstnání, tak podnikat. Néé díky už  ne. Přehnaný idealista kterého vyléčili spoluobčané. Zavistiví socani. Stát=zloděj a tak jsemsi řek, nebudeš dělat vola, vykašli se na to. Proč makat 14 hodin denně když ti toho většinu na daních seberou. Prodal jsem firmu a rozjel "kšefty" , není to žádné podnikání, uznávám, tohle zvádne kdekdo. ALE já má rodinu, děti, chci si život užít a ne živit armádu darmožroutů. Mé děti budou mít v Reichu daleko větší možnost, živit se "normálně" a vést spokojený život než v ČR. .... a klidně mě odsuzujte, jenže já jsem tomuto státu na daních zaplatil už dost. Ať jsem řval na účetní kolik chtěl naposledy to bylo cca 6,1 mil. a to je jen  daň ze zisku
0/0
3.4.2003 14:03

Pepek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten
Se živením státu to naprosto chápu, vím, kolik odvádím za své zaměstnance, ale trochu mě straší poznámka Reich.Že by k tomu všemu taky trochu Nácek?A štve mi, že každý jen chce a nadává a krade a slušný lidi jen sedí, poslouchají a nic moc dělat nemohou.Vždyť to co máme, jsme si volili! Dřív se mluvilo o to, že když se nám Čechům zdraží pivo a chleba, tak si to nenecháme líbit.A nic. Jen tu živíme a trpíme vyžírače všeho. A ještě jedna věcička. Amíky moc nemusím, ale na to,jak jsou poměrně mladej stát,mnoho z nich neváhá a každé ráno vytahuje na svém dvorku státní vlajku. A my to s tou národní hrdostí opravdu, ale opravdu moc nepřeháníme. A ještě se vytahujeme, jak vlastně okrádáme svoje vlastní lidi.
0/0
3.4.2003 14:45

Bogan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten
Myslel jsem,  že se živite z Česka, kde prodávate nelegálně svoje auta. Jinak hodně štěstí, ale tohle dělat nebudu, radši budu chudej.
0/0
3.4.2003 14:58

Pepek

Re: Re: Re: Re: a zase ten
No, když jsme tak tupí, tak snad , aby jsi si vzal své Německé občanství, šmelení a podvádění a šel jinam. Kam? Přeci za těmi slušnými, spořádanými spoluobčany. Třeba jen kousíček za hranice. Oni Tě přivítají jistě s otevřenou náručí (konečně jim někdo ukáže, jak se to má dělat) a ma si zcela jistě ulevíme. Mohl by jsi s sebou přibalit i několik stejně "úžasných" kolegů. A neboj se , my se stesk po Vás zvládneme.
0/0
3.4.2003 13:51

Ondra

Re: Re: Re: Re: Re: a zase ten
Reich ... jo uznávám není zrovna nejlepší výraz, z německa nejsem nijak odvázanej, ale dá se tu slušně žít. Kdybych se ve Francii domluvil, bydlel bych asi právě tam, byť jako Němec... ale Evropan. To v ČR moc ne. Národní hrdost nemám, to je pravda, spíš se stydím. Znovu opakuji, obdivuji lidi, co mají žaludek to dál snášet. Fakt je že v Německu se nesetkávám s takovou závistí až nenávistí. V ČR jsem zaměstnával cca 30 lidí, myslím že platy měly  dost slušný , ale  ouha, myslíte, že jsem mohl od zaměstnanců očekávat nějakou podporu.... hov** tak jsem ty svině socanský vyházel, firmu prodal a je dobře, z těch peněz můžu krásně žít  kdekoliv v Evropě, kšefty s kárama jsou vítaným přilepšením a nezaberou moc času. .... jo firmu jsem prodal Čechům a víte, kde je..... v konkurzu, umělci.
0/0
3.4.2003 15:00

ja

jen jim pridejte, aby nesmelili s milostma
co ?
0/0
3.4.2003 11:01

Václav

20-40tis.plat je na tuto intituci nízký
ale v sociálním a kverulantském Česku to dost pomatencům připadá OK. Kašlou na svou prezentaci prezidentským úřadem a nebo vůbec neví, jaké platy jsou dnes na řídících postech. Je mi jich líto.
0/0
3.4.2003 10:58

miloš

Také nevím proč by sekretářka na Hradě měla mít víc , proto , že je z Hradu . Mnoho sekrekářek dostavá měně a dělají daleko zopovědnější práci.A vůbec se mi nelíbí, proč stále vyzdvihujete vysokoškoláky , jako elitu národa , která by měla dostávat víc , jen proto že vystudovala vysokou školu.Spousta lidí se sama vzdělává či dodělává školy v zahraničí , spousta lidí je přirozeně inteligentní , a nedělá jim potiže se s novými věcmi seznamovat a jim rozumět.Znám spoustu vysokoškoláku, kteří by nepodnikali ,protože mají sice vědomosti , ale nedokážou je řádně uplatnit , jsou pohodlní a ne dost razantní aby něco k lepšímu prosadili.Mluvíte i řidičích a závidíte jim platy ,ale řidič musí být soustředěny plných osm hodin děnně , když ne je karambol, to mnozí vysokoškoláci nemusí, a penízky berou také hezké.Když se vám stále něco nelíbí a voláte po nápravě státu , běžte tam kde budete dělat šestnáct hodin a penizky budete mit.
0/0
3.4.2003 10:55

Re:
Tak koukám ty budeš docela slušně zamindrákovanej, zvláště vůči vysokoškolákům. Taky bych se tě rád zeptal, proč pouze podnikatel má vědomosti, nebo je schopný uplatnit své schopnosti, alespoň to z tvého psaní plyne. Podle tebe ten jež je zaměstnanec, je zaměstnanec anžto je neschopa bez vědomostí? Podle čeho usuzuješ, že někdo vyzdvihuje vysokoškoláky jako elitu národa ( a to prosím konkrétně)? Tvoje psaní mi připomíná volání ze začátku 50.let o tom jak s inteligencí zatočíme a pošleme je do dolů a hutí. Taky by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že tramvaják se soustředí plných 8 hodin? On nemá přestávky? Víš kolik hodin dělá někdo s duševní prací, samozřejmě s přestávkami? Ten tvůj tramvaják sleze z tramvaje a jde domu s čistou hlavou, to ale neplatí o projektantech, soudcích, lékařích, bankéřích, učitelých, účetních...., možná i ta sekretářka jež organizuje den svého šéfa taky neodchází se zcela čistou hlavou. Ti mají svoji práci stále s sebou ať jsou kde jsou. Prostě každá práce má něco.
0/0
3.4.2003 11:25

xxxx

Re:
Kokam ze te asi na vysokou nevzali, nebo te vyhodili
0/0
3.4.2003 13:01

vomacka

To bylo reci o setreni
Myslim ze se dockame dvojnasobneho aparatu nez za Havla, rustu mezd (kdyz to schvaloval Havlovi jiste se horlilo pro setreni, kdyz to bude pro sebe bude se mluvit o nedustojnych podminkach). jen tak mimochodem, vysokoskolsti pedagogove, odborni asistenti, docenti si mnohdy nevydelaji ani tolik jako ta sekretarka, je videt jak sjou rozezrani ze stranickych pene a z Klondike (parlamentu, kde si schvaluji pro sebe neomezeny kredit).
0/0
3.4.2003 10:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.