Diskuze

V Česku přibývá mladých sebevrahů

Tlak na školní úspěch a výkon, polarizace společnosti a drogy - to jsou důvody, proč se v České republice stávají problémem sebevraždy mladých lidí. Zatímco sebevražednost dospělých patří s 15,8 případu na sto tisíc obyvatel k evropskému průměru a dlouhodobě klesá, sebevražd dospívajících přibývá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honza

8. 4. 2003 20:57
Chybi vira v Boha
Clovek unese vic nez mysli, ale musi mit motivaci.  Vira v Boha dava jistotu, ze zivot stoji za ziti a bojovani a ze kazdy jedinec ma unikatni misto a ucel v planu Stvoritele.  Zabit se znamena vzdat se a prinest bolest nejblizsim.  Takze hlavu vzhuru a furt se jde! 
0 0
možnosti

Karel

8. 4. 2003 9:18
Benda..
Pravidelní návštěvníci iDnes (především válečného zpravodajství) asi znají postavu Ivo "Aštara" Bendy. Pokud si vzpomínám, první z letošních upálených (u Muzea) byl členem či příznivcem Vesmírných lidí ("sekta" onoho pána). Nemám s nimi sice žádné zkušenosti (ani o ně nestojím), ale z článků na Internetu vypadají dosti nebezpečně. Doufám, že se policie zabývá i touto stopou..
0 0
možnosti

jasim@centrum.cz

8. 4. 2003 8:41
Mladý člověk chce pro Velkou Věc umřít, starý člověk chce pro Velkou Věc žít.
Odpovím citátem už nevím od koho:
Mladý člověk chce pro Velkou Věc umřít, starý člověk chce pro Velkou Věc žít.
Za sebe si myslím, že sebevražda je východiskem pro duševně nemocné a komunikace neschopné lidi. Myslím, že na ni právo mají, tuším, že nějaké náboženství sebevraždou pohrdá. Nicméně odmítám svůj díl zodpovědnosti na sebevraždě kohokoliv.
0 0
možnosti

honza

8. 4. 2003 8:50
Re: Mladý člověk chce pro Velkou Věc umřít, starý člověk chce pro Velkou Věc žít.
citat hezky..povidani sice nudne, ale kratke...zaujal me jen konec..:"Nicméně odmítám svůj díl zodpovědnosti na sebevraždě kohokoliv." To je presne ono..kazdy odmita odpovednost za vsechno.. ..kazdej si hrabe na svym pisecku..a pritom mozna ignorance okoli donuti lidi k sebevrazde..mluvis o komunikaci neschopnych lidech a pritom ses to ty sam...mozna umis mluvit ale umis taky naslouchat?
0 0
možnosti

Tokipo

2. 4. 2003 21:24
Petr Svoboda
 No nejspíš jde o chování pro většinu lidí nepochopitelné, holt to někteří slabší z nás nezvládnou ...
0 0
možnosti

koibito

2. 4. 2003 20:56
je mi z toho zle
Je mi z toho zle.Žijeme sice ve světě, který neni fair,ale tak to bylo a bude bohužel furt.Sebevražda neni řešení,ti moji vrstevníci sice upozorní lidi na současnou situaci,ale za pár týdnů se na ně a taky na to,co tímto činem chtěli vyjádřit stejně zapomene.Nemá to smysl řešit to touto cestou.Prosím nedělejte to!Běhá mi z toho mráz po zádech.Jsem taky student a nesouhlasím s většinou věcí, co se děje, ale budu to řešit rozhodně jinou cestou..Budu se snažit získat vzdělání a náslědně práci či funkci, ze které budu moci vyjádřit svůj názor tak, aby mě někdo vnímal,tak,aby to mělo větší odezvu než to,že o mně budou psát v černé kronice!
0 0
možnosti

Karel

8. 4. 2003 9:06
Re: je mi z toho zle
Tvůj příspěvek přesně vystihuje odpovědný přístup. Když se někomu něco nelíbí, musí se snažit to změnit. U těch chudáků, kteří zemřeli zřejmě selhalo rodinné zázemí . Hodně se mi líbil názor sitcomové postavy Al-Bundy, který říká něco ve smyslu: "Nehraju basketbal, jako jsem vždycky chtěl, dělám práci, kterou nenávidím; na manželku se nemůžu ani podívat, ale to, že si kvůli tomu nakonec nevystřelím mozek z hlavy ze mne nakonec dělá vítěze.". Asi je to skutečně tak.
0 0
možnosti

Paco z hAssissi

2. 4. 2003 18:32
Meli by si predne podobne statistiky prepocitat na populace prislusneho veku, jinak sledujou v prve rade populacni vlny a ne sebevrazednost, kriminalitu mladeze apod. Byt i treba opravdu roste.
0 0
možnosti

vyjeta svestka

2. 4. 2003 15:21
Proč proč proč demonstrace čeho...? a eště k tomu in memoriam:( ugh
0 0
možnosti

copkiller

8. 4. 2003 10:20
Re:
tak se půodivej kolem sebe a uvidis proti cemu.Sice nesouhlasim s jejich resenim ale chapu je je tu hodne svinstva, pretvarky
0 0
možnosti

M.

2. 4. 2003 14:42
Daň za demokracii?
Čekám že co nevidět zas někdo prohlásí že je to daň za demokracii stejně jako kriminalita, tisíce bezdomovců a davy tunelářů.  
0 0
možnosti

Dejf

2. 4. 2003 15:15
Re: Daň za demokracii?
NE, dan za spatnou republiku. Demokracii tu nemame, ta funguje uplne jinak a poku vim tak v tuto chvili neexistuje stat se zrizenim demokracie, byvaji to vice ci mene demokraticke republiky a ta nase je zatracene malo.
0 0
možnosti

Dejf

2. 4. 2003 14:02
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Aledatic

2. 4. 2003 14:23
Re: CO se deje?
Ale i tak je to divne. Ze by to byla nova moda??? To se prece drive nedelo a spolecnost je sice spatna, ale ze by to tolik ovlivnovalo mysleni lidi? Mam nekdy pocit, ze ze sebe chteji udelat mucedniky.
0 0
možnosti