Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pro šťastný návrat si veze kamínek

Má za sebou misi v Afghánistánu. Uběhly tři měsíce a rodiče se o ni musí strachovat znovu. Jejich dcera se ocitne na ještě nebezpečnějším místě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

naivka

POZOR VÝZVA
NA CHATU je češtinář anobo přinejmenším učitel. Vyvyrujte se chyb, jinak bude průser. Jemu nejde o podstatu ale o pravopis a to je důležité to mi věřte
0/0
2.4.2003 22:40

jeste vetsi naivka

Re: POZOR VÝZVA
Urcite se budu "vyvyrovat" chyb. Ale do cestinare mi nic neni.
0/0
2.4.2003 22:49

pitbul

Martinovi
Korán jsem četl, je přeložen do češtiny a k zapůjčení v každé větší knihovně. Tak laskavě nekecej, že je tam psáno něco o vraždění.
Dokonce Ježíš Kristus je jedním z uznávaných muslimských prřoroků, pouze jej neuznávají za syna Božího- ty troubo a neúspěšný propagandisto.
0/0
2.4.2003 14:14

rasista

Re: Martinovi
Jaký je rozdíl mezi křesťanem a mohamedánem? Oba tady od nepaměti vraždí slabší. A je to v koránu stejne jako v bibli.Je potřeba zničit všechny náboženské tlachaly a založit normální občanskou společnost, která bude prosta těchto lidí.
0/0
2.4.2003 22:31

Martin

Korán
Sorry, za to tvrdý "y" ... :) Jen pár výňatků z koránu - aby tu přestali tlachat ti co ji nečetli. Je to docela síla: Korán 9,123 Ó, věřící, bojuj proti nevěřícím, kteří jsou ti blízko, a dej jim poznat tvoji krutost. A věz, že Alláh je s těmi, kteří jsou al-muttaqún [nábožní]. Korán 9,5 "Když přijde sedm svatých mesiášů, zabij nevěřící, kdekoliv je najdeš. Zajímej je, obléhej je, a číhej na ně v každé skrýši. Ale kdyby se obrátili, a vykonali As-Salát, a dali Zakát, potom jim nechej volnou cestu, neboť doopravdy, Alláh je Odpouštějící a Milosrdný." A druhá nejdůležitější kniha slámu - Sahih Bukhari : Sahih Bukhari Část 6, kniha 61, 577 Slyšel jsem proroka mluvit: 'V posledních dnech se objeví mladí lidé s hloupými nápady a myšlenkami. Budou pěkně řečnit, ale odejdou daleko od islámu. ... Takže, kdekoliv je najdeš, zabij je, neboť jejich vrahové budou odměněni v Den Vzkříšení.' A tak podobně ... nemá cenu to rozmazávat.  
0/0
2.4.2003 14:14

tom

nesouhlasím aby USA zabíjeli
a léčení nechali na ostatních.
Ať si odpovědnost za válku vezmou se vším všudy. Zatím se snaží Basru vyhladovět. Uvidíme co s tím naši zdravotníci udělají.
0/0
2.4.2003 12:44

Olda

Nemocnice na bojišti?
Za těchto okolností je to šílená odvaha. Nevím zda je ochrana nemocnice dostatečně zajištěna. Pro Haskiho to bude sklad dezertérů, pro spojence místem zásobárnou zájmových informací. Co bude s iráčanem po jeho vyléčení? Zachováme lékařskou etiku za každých podmínek? Postavit se někde mezi je opakuji šílenou odvahou.
0/0
2.4.2003 11:41

Jenik

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.4.2003 12:08

mihla

Re: Re: Nemocnice na bojišti?
Ty seš akorát velkej vůl. Já bych chápal, že tam jede naše nemocnice i bez posvěcení od OSN, ale neměli by je chránit naši vojcli, ale někdo jinej, protože tím naše vláda kydá hnůj na vlastní rozhodnutí, že tam nepůjde nikdo bez posvěcení OSN. Pak se nemůže nikdo divit, že ztrácí důvěru.
0/0
2.4.2003 12:24

Olda

Re: Re: Re: Nemocnice na bojišti?
Souhlasíš alespoň s tím, že když tato mise bude humanitární, tak vojáci budou muset chránit nemocnici před každým - spojenci i Haskim? Dost práce na to, aby se do ničeho jiného nemíchali.
0/0
2.4.2003 13:16

Olda

Re: Re: Nemocnice na bojišti?
Tak na tohle se nedá odpovědět. Vyhýbám se slovům, která by na Tebe Jeníku pasovala.
0/0
2.4.2003 13:12

Mates

:o))
Krestan nebo pohan, z obojiho caka stejna cervena... A na 300m neni ten krizek pod mundurem stejne videt :o)) Nicmene strilet na zdravotniky je docela sprostarna....
0/0
2.4.2003 10:30

Libor Foltýnek

Křížek
No už vidím, jak nějaký muslim nechává žít "křesťanského psa"... :-) Pro ně je křesťan=pohan, ne? Ne-li hůř...
0/0
2.4.2003 9:31

Martin

Re: Křížek
Přesně tak. Korán mluví o "lidech knihy" (oni si to vykládají jako židé a křesťané). Ty se mají podle koránu buď přesvědčit, nebo rovnou zabít. Četli jste korán ? Ne ? Tak se poučte. Hodně míst píše o tom, že pokud potkáte "muže knihy", hned ho na místě zabijte ...
PS: mohli jste vyfotit víc zblízka ty krásný zdravotnice. Takhle člověk vydí jen rozmazaný ksichty :(:(
Ta s melírem totiž vypadá mňam mňam
0/0
2.4.2003 9:58

Dobrovodský

Re: Re: Křížek
kdo píše viděti s měkkým, dřív než korán, nechť si zopakuje pravidla českého pravopisu
0/0
2.4.2003 10:12

mihla

Re: Re: Re: Křížek
Myslím, že jsi chtěl napsat: Kdo píše vyděti, ať se naučí ... Viděti je totiž správně
0/0
2.4.2003 12:29

Mates

Re: Re: Křížek
V Koranu nejsou pravidla pravopisu? :o)))))
0/0
2.4.2003 10:34

Olda

Re: Re: Křížek
V Koránu není nic, co by opravňovalo k zabíjení. Ostatně vykladače máme i my. Nejhorší byly války ve jménu víry. Radikalizace islámu má hlubší kořeny - křižácké výpravy aj.
0/0
2.4.2003 13:20

Ing. Papazian

Nemocnice nemá co pohledávat na bojišti, je to podpora agresorům
Pokud opravdu chceme pomáhat všem, co agresoři v Iráku způsobují, potom jedině pod hlavičkou OSN, červeného kříže či půlměsíce, rozdhodně však s mandátem OSN. Takto coby část armády NATO z ČR nelze považovat celou akci za humánní pro irácký lid, spíše lazar a léčebna pro zraněné agresory. Modla kamínku je přeceňována, fetišismus, který připomíná, že tonoucí se i stébla chytá.
0/0
2.4.2003 8:29

miki

Re: Nemocnice nemá co pohledávat na bojišti, je to podpora agresorům
A v co věříš ty, inžo??
0/0
2.4.2003 8:38

:-)

Re: Nemocnice nemá co pohledávat na bojišti, je to podpora agresorům
Ty jsi ale blb , vid , Lidem co jsou zraneni je upne jedno jakej ma nemocnice mandat a za co je mozne nebo nemozne akci povazovat  . Tohle neni fotbal , ty sasku. Dulezite je pomoct a pomoct rychle , nez se OSN dohodne , tak par lidi  zemre . Vazim si tech co tam chteji jet pomahat .
0/0
2.4.2003 11:04

NEBE

Re: Re: Nemocnice nemá co pohledávat na bojišti, je to podpora agresorům
Přesně tak,kdybychom čekali,až se OSN rozhoupe,mohli bychom tam rovnou poslat krematorium.Pomoc trpícím,ať už z jakéhokoliv důvodu,je prvořadá a rychlost má zásadní význam.Kdyby Záchranná služba nejdřív zkoumala,zda pacient má kartu pojištěnce a kam patří obvodem,také by se mohla přejmenovat na Službu poslední pomoci. Rozdělení na agresor a nevinný je věc názoru,já si stále myslím,že boj proti tyranu není agresí.
0/0
2.4.2003 13:38

Ing. Papazian

Re: Re: Re: Nemocnice nemá co pohledávat na bojišti, je to podpora agresorům
Trpí agresorovou genocidou. Kdyby ona nebyla, tak by netrpěli zdravotně. Lékaři tam nejedou léčit demokracii, bavíme se o nemocech. Proto nemohu s Vaším názorech souhlasit.
0/0
3.4.2003 10:58

Ing. Papazian

Re: Re: Nemocnice nemá co pohledávat na bojišti, je to podpora agresorům
Agrese není skutečně fotbal či divadelní představení, to si měl uvědomit agresor dříve. Léčit jeho rány nemíním. Co si uvařil ať si i sní. Pokud máme tahat horké kaštany za něj, pak ne v uniformě armády NATO, ale pod hlavičkou OSN, červeného kříže či půlměsíce. Na tom si trvám.
0/0
3.4.2003 11:01

Olda

Uniforma
Uniforma = terč. Dejte na sebe pozor. Haski může mít stejný názor na raněné = zajaté jako Stalin. Asi nebude nemocnice šetřit. Riskujete i stejně hloupé připomínky jako chemici - viz diskuze. Takže všechno nejlepší!!!
0/0
2.4.2003 8:20

freddie

krááávy nebeský!
0/0
2.4.2003 8:02

Patriot

Hodně štěstí holky.
A šťastný návrat.
0/0
2.4.2003 7:41

Joe

Re: Hodně štěstí holky.
a hlavne na misi neotehotnet
0/0
2.4.2003 8:51

F. Koudelka

Co je na tom zvlastniho?
Uz me prestavaji bavit tyhle "story" o tom, jak to maji vojaci v podobnych misich tezke a nebezpecne a jak trpi jejich pribuzni. Je to prece jejich prace, zucastnuji se dobrovolne a jsou za to velmi dobre placeni.
0/0
2.4.2003 7:13

Re: Co je na tom zvlastniho?
A co tě nutí to číst?
0/0
2.4.2003 7:42

Jenda

Re: Co je na tom zvlastniho?
Mas recht Koudelka. Jedou si zaprcat a zaplaceno dostanou i od statu.
0/0
2.4.2003 7:48

Marie

Re: Co je na tom zvlastniho?
Toto může napsat jen cynik nejvyššího kalibru. Když jsou tam tak ideální podmínky a ještě k tomu dobře placené, proč tam nejedeš sám. Ušetřil bys podle svých názorů za dovolenou.
Jinak všem přeji hodně štěstí a brzký návrat domů.
0/0
2.4.2003 8:19

Jenda

Re: Re: Co je na tom zvlastniho?
Aby si se Marie nepotento, vis co stoji na cely ty slavny misi nejvic? Preprava tech beden s vlozkama pro tyhlety Kozy.
0/0
2.4.2003 8:31

Krakonos CDN

Re: Re: Re: Co je na tom zvlastniho?
Snad matraci ?
0/0
2.4.2003 8:40

Nada

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.4.2003 10:26

miki

Re: Re: Re: Co je na tom zvlastniho?
Vyhul si ho sám.....
0/0
2.4.2003 8:41

jitula

Re: Re: Re: Co je na tom zvlastniho?
Di se vycpat,cim ti to mysli???
Pro tebe nemam slusnej vyraz,nechces bejt zenska???Doporucila bych ti to.To ze kazdej mesic mame menstruaci jsme si nevybrali.
Kolikrat si byl v nemocnici a potreboval doktora.Vis jak je to v Iraku se zdravotni peci??
Mas zaludek osetrovat uzasne zhnisany rany,lecit otravy,amputovat koncetiny???
Tak se dej na doktorinu a jako spravnymu chlapovi tam nikdo vlozky nepoveze!!!!!!!!
0/0
2.4.2003 11:23

stavic

Re: Re: Re: Re: Co je na tom zvlastniho?
Jitulo, az se mi z toho postavil! :-)
0/0
2.4.2003 22:54

NEBE

Re: Re: Co je na tom zvlastniho?
Všem,kteří odsuzují barbarskou válku proti nevinnému Saddámovi: Zavolejte Zifčákovi do Bruntálu,má ještě volná místa na zájezd živých štítů do Bagdádu.Alespoň si budete po cestě notovat.Možná Vás místní i nesežerou! Jistě Vás to nebude nic stát,určitě to nějaká marxistická organizace zaplatí.
0/0
2.4.2003 14:35

Ing. Papazian

Re: Re: Re: Co je na tom zvlastniho?
Propagátore války, proč také nejdeš bojovat, však vojáci z rychlého nasazení tam již šly? Mít jiný názor neznamená automaticky být marxistou, jet do Iráku dělat živé štíty. Způsobů protestovat je více, tak jako je více způsobů jak propagovat agresora. S Vaším názorem nesouhlasím.
0/0
3.4.2003 11:06

Věra

Re: Co je na tom zvlastniho?
Docela máš pravdu. Samé litování, ale kdo polituje osamocenou ženu se dvěma malými dětmi, když nemá ani korunu a co dát dětem jíst. A to i přesto, že pobírá "podporu od státu". Ta je přece tady, tak co, ne? Ale když má někdo SOUCIT, tak ho má se všemi, ne jenom s někým. A též si myslím, že tam jedou především pro peníze. Nebo si myslíš, že by pomohli oné ženě, co popisuji tady a teď a ze svého???? SILNĚ O TOM POCHYBUJI. A POTŘEBNÝCH JE U NÁS VÍC NEŽ DOST....
0/0
2.4.2003 8:54

jitula

Re: Re: Co je na tom zvlastniho?
Doktori asi maji ke svy praci nejaky vztah a kdyz jsou vojaci tak se jich nikdo nepta chces nebo nechces.Proste jedou.
0/0
2.4.2003 11:25

Jenda

to bude mela
Myslim ze jedine zraneni ktere hrozi nasim vojackam v Iraku je natrzena vagina, vzhledem ke koncetraci vojsk. Doporucoval bych pribalit jeste robertka a nahradni sady baterii pro pripad prace v pousti.
0/0
2.4.2003 4:13

Pavel

Re: to bude mela
Dalo by se rici,ze velmi inteligentni prizpevek do diskuze, pravdepodobne od inteligentniho cloveka.
0/0
2.4.2003 6:21

Jenda

Re: Re: to bude mela
si pis !
0/0
2.4.2003 6:35

Jan

Re: to bude mela
Ty jseš teda úbožáček !!!!!!!!!!!!!!!
0/0
2.4.2003 7:05

Jenda

Re: Re: to bude mela
Bud si teplej nebo porucik z armady.
0/0
2.4.2003 7:19

Dana

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.4.2003 7:55

Vašek

Re: Re: to bude mela
ááá, Dana s danou jede taky :-)
0/0
2.4.2003 8:19

Věra

Re: Re: Re: to bude mela
Trefné!!!!
0/0
2.4.2003 8:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.