Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šestice lídrů ČSSD má dvě nové tváře

Sociální demokraté zvolili vedení. Ve funkci místopředsedů potvrdili delegáti sjezdu ČSSD hned v prvním kole Marii Součkovou, Zdeňka Škromacha, Stanislava Grosse. Staronové vedení doplní Martin Starec a primátor Olomouce Martin Tesařík. Post předsedy obhájil už v sobotu premiér Vladimír Špidla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aštar Šeran

Nové tváře hledejte mezi Vesmírnými lidmi !
0/0
31.3.2003 22:40

Krakonos CDN

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.4.2003 3:00

Krakonos CDN

hajzlove
 a ta cestina......6ce lidru at jdou do pr...........   a to hned.
0/0
31.3.2003 18:17

Žanek

MARTIN STAREC aneb ZARYTÝCH KOMOUŠŮ TANEC!!!
Nevěřím vlastním očím!!!
Jedním z místopředsedů je ZARYTÝ KOMUNISTA!!! Martina Starec!!!
Dovolím si osvěžit nám všem (a také jemu) paměť - tento "sociální demokrat" vstoupil do KSČ v roce 1985 a velice horlivě plnil stranické povinnosti a kádroval studenty na VŠE v Praze!!! Pamatuji si ho, zažil jsem ho na VŠE, jak v osmdesátých letech tehdy VELKÝ SVAZÁK a NOMENKLATURNÍ KÁDR udílel důtky studentům na VŠE, lanařil je pod nejrůznějšími záminkami i pohrůžkami do KSČ, vyjadřoval se k jejich dalšímu bytí a nebytí a měl velký podíl na vylučování studentů.
Zeptejte se absolventů VŠE z osmdesátých let, jak neradi vzpomínají na Martina Starece...
V roce 1989, hned po revoluci, coby jeden z převlékačů kabátů, KSČ rychle opustil, bylo jich hodně, co nechali svoji matičku-stranu na holičkách... Už jim nebyla k ničemu, bylo nutno chytit vítr do plachet a začít parazitovat jinde... No, tak ho máme ve vedení, běhá mi z toho mráz po zádech. BRRRRRR!!!
Už se nedivím, že řídne naše členská základna a že nám jinde říkají "převlečení třešničkáři". Vždyť je to pravda!!! Pokud budou soc-dem řídit komunisti, opustí ji ještě hodně lidí. Já jsem se už rozhodl, se soc-dem jsem po tomto sjezdu skončil, a věřte tomu, že nejsem sám.
Adios komančos!!!
0/0
31.3.2003 16:30

Dan(1)

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 14:25

Ábel

Re: Mazání
Ale Daníku,že tě to pořád baví.Prázdnota z tebe jenom čiší a pořád mentoruješ.Já bych tě poslal do Iráku dělat živý štít,alespoň chvíli by jsi byl užitečný .
0/0
31.3.2003 21:57

Vladimír

Kdo by se o tom chtěl ještě bavit?
Kdo by se chtěl ještě bavit o socanech a jejich vnitřních nenávistích (o korytech). Vlečou celou zemi do záhuby nesplatitelného dluhu, ale bojují jen o to, kdo si co z toho dluhu urve pro sebe.
O tom co by mělo být s námi třeba za 10 let nepadlo u jitrnic na sjezdu (viz tlusťocha Škromacha foto v novinách) ani slovo - to už budou mít nahrabáno a tak na to prdí.
0/0
31.3.2003 12:52

Joint

Who is who
F*ck you Bess and your american friends .
0/0
31.3.2003 11:57

(†††)

Proč k cíli vedou tak složité cesty.
Volbu předsedy SOCDEM beru pouze jako negativní průkaz, tj metodou omylů zjistit, že tudy cesta nevede!!! Všem, kteří se utěšují, že Škromach nebo Gross nebo někdo jiný by byla horší volba a že jejich Iljič je to nejlepší co mohlo nastat chci říci, že jste na tom moc špatně, když Vám tenhle člověk stačí. Já ho považuji za těžkopádného politika, který neni schopen domyslet důsledky svého jednání. Po tom, jak se zachoval k Zemanovi mi předvedl, že  je i z  i z lidského hlediska zme*ek. Nejvíce mi je líto sama sebe, že se na to budu muset ještě rok dívat. Závidím těm, kteří v předchozích příspěvcich vyjadřují svoje uspokojení nad jeho zvolením. Sladká nevědomost. Jmeno Iljič používám proto, že ho má jeden sicialnědemokratický politik na druhém mistě za jménem v křestním listě! Ještě v 1988 se tak občas podepsal!
0/0
30.3.2003 22:11

Tokipo

Re: Proč k cíli vedou tak složité cesty.
Možná kvůli lidem jako jsi ty se na to budeš ještě ř let dív at
0/0
30.3.2003 22:56

antík

Gratuluji
Na této straně mě těší dvě věci: že strana alespoň jakžtakž podporuje válku v Iraku, a ta druhá věc je, že na jejich vládu doplatí zejména jejich voliči a mezi ty já bohužel nepatřím. Takže gratuluji zejměna voličům-socanům
0/0
30.3.2003 18:05

prdůch

malá ukázka toho "the best of" ČSSD
Petr Ibl vystudoval Vysokou školu SNB. Do roku 1989 byl členem KSČ a od roku 1994 je členem ČSSD. V 90. roce se stal ředitele věznice Praha Ruzyně, rok na to byl odvolán a nastoupil jako velitel směny do věznice Pankrác. O rok později, v roce 92, mu byla podle našich informací nabídnuta pozice náměstka ředitele věznice.
Ibl: Nevím nic o tom, že jsem měl být zástupcem ředitele, že jsem se jím na zásah pana Karabce nestal.
Odmítl náměstek Ibl zprvu naší informacil. Zdeněk Karabec byl tehdejším generálním ředitelem Vězeňské služby. On jediný mohl jmenovat ředitele i jejich náměstky v jednotlivých věznicích. Ředitelem pankrácké věznice tehdy byl Zbyněk Čeřovský. Právě on údajně nabídl místo svého náměstka Iblovi.
Čeřovský: Já jsem kapitána doktora Ibla zavolal, já jsme s ním učinil pohovor a zeptal jsem se ho, zda by byl ochoten tuto funkci vykonávat. On si nechal krátkou dobu na rozmyšlenou a potom mi řekl, že by tuto funkci přijal. Čili nastoupil do této funkce a já jsem okamžitě podal generálnímu řediteli vězeňské služby generálnímu řediteli doktoru Karabcovi návrh na jmenování kapitána doktora Ibla do funkce druhého náměstka. To se odehrálo asi během tří dnů.
Náměstek Ibl si tedy nakonec vzpomněl a připustil, že tuto nabídku dostal, ale prý ji odmítl.
Ibl: Když tam byl pan Čeřovský ředitelem, tak jsem nabídku dostal, ale odmítl jsem ji. Já osobně.
Podle Čeřovského se ale Ibl náměstkem nestal, ne z důvodu, že by nechtěl, ale proto, že byl nepřijatelný kvůli své minulosti pro tehdejšího generálního ředitele vězeňské služby Zdeňka Karabce, který jako jediný mohl Ibla náměstkem jmenovat.
Čeřovský: Generální ředitel mi říkal, že kapitán Ibl tuto funkci nemůže dělat. Řekli mi jednoznačně, že ho do této funkce jmenovat nebude a že tuto funkci vykonávat nesmí a nebude. Já jsme kapitána doktora Ibla zavolal, já jsem mu toto rozhodnutí sdělil a on mi řekl, že na základě nově působícího zákona o polici odjede a okamžitě si podal žádost o rozvázání pracovního poměru, respektive o propuštění.
Nově působící zákon o policie se tehdy vztahoval i na vězeňskou službu. A mimo jiných ustanovení dovoloval také těm příslušníkům těchto složek, kteří neprošli lustračním zákonem, že pokud sami okamžitě odejdou nikdo se nebude zajímat o jejich lustrační osvědčení. Náměstek Ibl ale neodcházel prý z vězeňské služby kvůli své minulosti, ale:
Ibl: No protože jsem měl takovou zkušenost, ne dobrou zkušenost, kdy na základě jakýchsi, budu to nazývat shodou náhod, ale já jsme to považoval za určité intriky, kdy jsem já odešel z Ruzyně a přešel jsem na Pankrác, nebo respektive byl jsem přemístěn k výkonu služby z Ruzyně na Pankrác. A jak jsem vám už předeslal, byl jsem na jednání u pana Karabce i u pana ministra a zjistil jsem, že nemá smysl se na to témat nějak bavit, že ta moje spolupráce nebyla žádána, a já jsem necítil oporu ve svých nadřízených a proto jsem odešel.
Náměstek Ibl kategoricky vyloučil, že by tehdy neprošel lustracemi a skutečně nám dokonce i ukázal své negativní lustrační osvědčení podepsané tehdejším ministrem vnitra Janem Rumlem. A prý bylo podrobeno i expertize o pravosti. Jan Ruml si na Iblovo osvědčení nepamatuje a obdobných osvědčení prý podepisoval stovky. Čeřovský je však přesvědčen, že náměstek Ibl ale tehdy nemohl vykonávat funkci náměstka z důvodů jeho činnosti v době totality. Přiznává však, že pro své tvrzení nemá písemné doklady. Čeřovský: Slyšel jsem, že kapitán Ibl neprošel lustracemi. Já jsme to jeho lustrační osvědčení neviděl, protože nikdo z nich nebyl povinen tehdy nikomu nic ukazovat, když na vlastní žádost odešel. Potom jsem byl ještě informován o nějakém jeho působení na nějaké škole ministerstva vnitra v Sovětském Svazu. Spojili jsme se i se Zdeňkem Karabcem, který tehdy odmítl jmenovat Ibla do funkce náměstka. Ten nyní působí v institutu pro kriminologii pod ministerstvem vnitra. Karabec ale odmítl mluvit na mikrofon. Sice si vzpomíná na Iblův případ, ale myšlenkami je prý už úplně někde jinde a k Iblovi se nechce vracet. Jeho tehdejší náměstek Milan Hulík, který byl členem tehdejších prověrkových komisí, si ale na Petra Ibla pamatuje docela dobře. Tvrdí, že patřil k velmi kontroverzním postavám, u nichž se zvažovalo, zda vůbec mohou dále působit ve vězeňství. Zároveň vyvrací Iblovo tvrzení, že by o funkci náměstka věznice neměl zájem. Hulík: Po tolika letech, asi po osmi letech nemohu mluvit s naprostou přesností, ale jsem přesvědčen o tom, že pan Ibl tehdy tu funkci přijal, protože si nepamatuji případ, že by někdo z tehdejších příslušníků a funkcionářů sboru nápravné výchovy odmítl nějakou vyšší nabízenou funkci. Ibl tvrdí, že s tehdejšími praktikami STB neměl nic společného a k odchodu z vězeňské služby jej prý vedly zcela jiné důvody. Zároveň odmítl, že by kdy byl na školení v Moskvě. Ibl: Pokud zas by zmínění pánové byli objektivní, tak by se mohli vyjádřit k tehdejší situaci, která byla obecně i ve vězeňství, a když jsem poukazoval na určité problémy a chyby, takže jsem byl označen jako člověk, že pokud bych měl zastávat funkci, tak musím být loajální vůči vedení vězeňské služby a ne že bych je kritizoval. Ibl nás navíc odkázal na personální složky vězeňské služby. Ty jsou však dnes, stejně jako archívy pod ministerstvem vnitra, už neúplné a řada z nich byla skartována nebo rozkrade
0/0
30.3.2003 17:54

#

Socani jsou hlopa banda, ktera speje k marginalizaci!
 
0/0
30.3.2003 16:31

marti

Vyhrálo nejmenší zlo
Alternativou byla nějaká forma koalice s ODS (prosazoval Rusnok). To by mi nevadilo, ale cítím za tím i různé korupční zájmy z doby opoziční smlouvy . I Šlouf byl pro. Byl bych pro až po oslabení těchto korupčních vazeb a dalším obrození ODS (zavedení skutečné pravicové politiky tj. např. jasnější proamerický postoj, oproštění od bankovního socialismu, razantnější deregulace nájemného atd.), které snad po Klausově odchodu na post prezidenta začíná. Další možností pro ČSSD by byla spolupráce s komunisty (Škromachova vize). Nebo podpora ad hoc v parlamentu, střídavě od ODS a komunistů. Současné řešení je nejmenší zlo.
0/0
30.3.2003 15:30

íí

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.3.2003 14:00

pamětník

vládní zločinci
Tomu že se válečný zločinec Špidla zdržel hlasování ani nedivím.Spolu se svým zločineckým spolukumpánem Tvrdíkem a skutečnou současnou vládnoucí šedou eminencí - zločincem Cyrilem Svobodou jsou přímo zodpovědni za pomoc americko-anglickým dobyvatelům při bombardování a masakrech v historickém městě Bagdádu.Jednou za to budou určitě  patřičně potrestáni a skončí na smetišti dějin spolu s těmi,které podporují Bush,Blair a celá ta krvelačná zločinecká smečka.Budoucnost ukáže pravdu.Oni to mají ve světě již v podstatě spočítané.Slušných lidí s jasným názorem je většina a to nezmění jakákoliv manipulace s veřejným míněním ani ubohé dezinformace u nás obzvláště podporované IDNES. Tvrdíkův kolaps je prvním náznakem strachu a stresu, který již  zaslouženě cítí a bude to doufám ještě horší. Oni vám hoši ty stromy do nebes neporostou.Poučte se z historie. 
0/0
30.3.2003 13:41

lesník

"Smetiště dějin"
Použití komunistického sloganu "smetiště dějin" identifikuje mluvčího. Měl by se spíš zamyslet kde a proč skončil komunismus v Čechách a na Moravě.
0/0
30.3.2003 15:59

pamětník

Re: smetiště dějin
Právě proto jsme tak  skončili.Takže prognoza je docela správná./místo smetiště by se také dalo  použít v pr...., ale nechci být sprostý.Podstata je však úplně stejná.
0/0
30.3.2003 16:19

ajaj

Re: Re: smetiště dějin
Doporučuji letošní dovolenou stravit v nějakém gulagu. myslím, že ti to jen prospěje
0/0
30.3.2003 16:25

milan

Re: vládní zločinci
Čest práci, soudruhu! Váš slovník vás identifikuje. Jakpak jste se cítil, pamětníku, když sovětské tanky vtrhly do Prahy - byla to "krvelačná zločinecká banda" nebo "bratrská pomoc"?    
0/0
30.3.2003 16:58

pamětník

Re: Re: vládní zločinci
Čest,čest.Zrovna jsem byl jako záklaďák na vojně.Bránit jsme se měli zakázáno a seděli jsme v bezpečí kasáren.Rusové byli v podstatě vyplašení,ušmudlaní chudáci nahnaní sem šílenými dědky z politbyra.Stejně šílený jsou o mnoho mladší Bush a Blair.Stejně podobní kolaboranti jako Indra,Bilak,Hofmann,Jakeš jsou dnes u nás výše uvedení v příspěvku. Generál Janko - velitel našich tankových vojsk byl na rozdíl od Tvrdíka takový frajer,že na protest spáchal sebevraždu, než aby svým bývalým spojencům dělal poskoka a vlastizrádce a to byl chlapče nějaký superkomunista / ostatně Tvrdík byl také v KSČ/.A představ si něco - ani jeden ruský tank na rozdíl od těch amerických si zde do lidí nevystřelil ani ránu - na rozdíl od amerických" osvoboditelských" Takže sorry ono to tak opravdu bylo.Poskok zůstane poskokem bez ohledu na politickou příslušnost.
0/0
30.3.2003 19:12

Martin

Re: Re: Re: vládní zločinci
Na rozdíl od Iráku ovšem ČR  nenapadla Kuvajt, slušelo by se ještě dodat. Stejně si ale myslím, že si pamětník jen dělá legraci a baví se reakcemi ostatních.
0/0
30.3.2003 19:59

Bobr

Re: Re: Re: Pametnik - ale znacen senilni.
Rusaci povrazdily celkove stovky lidi r1968. Zacali strilet do protestujicih davu. Lzes, nebo jsi uplne padly na hlavu. Krome toho si pripoment jak se "chovali" Rusaci v Avganistanu, a jak se chovaji v Cecensku.
0/0
31.3.2003 0:20

ST

Re: vládní zločinci
Pametniku, obes se na prvnim semaforu
0/0
30.3.2003 20:33

pamětník

Re: Re: vládní zločinci
zapoměl jsi na podpis - Jungwirt
0/0
30.3.2003 20:46

Sysij Psojič

Při Sedmičce a po sjezdu ....
.... chce se mi zvracet.
0/0
30.3.2003 12:23

sarkas

Zmena ?
Polozme si zasadni otazku : CO SE ZMENILO ? odpoved je jednoducha : NIC. Spidla uhajil sve kreslo, stejne jako ajznbonak Standa,obvodni lekarka Souckova i Robin Skromach, co chce bohatym brat a chudym davat.......I ta opozice v CSSD zustala, jen se ted vsichni dohodli, ze na oko budou svorni.......Ale je to dobre, protoze stejna parta,co vedla CSSD dosud ji povede i nadale a ja jen doufam, ze smer,kterym ji vedou zustane take stejny. Tim smerem mam na mysli politicky hrbitov. I kdyz bohuzel, spolecne s nimi pujde do khelu i nase hospodarstvi, ktere tahle strana uspesne poslednich 6 let tuneluje, rozkrada a zadluzuje a to takovym zpusobem, ze nejake tunely bank a kampelicek jsou proti tomu detske hry.......Ale nakonec, ti chytri a vzdelani lide, ti to platit nebudou.Ti uz davno vyuzili stavajici moznosti a dane plati tam, kde maji sidla spolecnosti, vetsinou v zahranici (napr. Eurotel a Telecom ale i mnoho dalsich ,mensich firem) No a ti zbyvajici samozrejme vyuziji pricleneni do EU a pri prvni prilezitosti z tohoto socialistickeho raje odejdou hodne daleko. I ja se na to jiz chystam. Takze pak zde zbydou hloupi kriklouni, nezamestnani a duchodci spolecne se svou socialistickou vladou a jejimi dluhy , ktere spolecnymi silami budou muset zaplatit. A je to dobre. Dluhy ma platit ten, kdo je nadelal a kdo z nich blahobytne zil prostrednictvim nejruznejsich davek. To jsou socialisti spolecne s lidovci a zejmena volici oblbli jejich komunistickou propagandou.takze pane Spidlo a spol. Blahopreji vam k vasemu znovuzvoleni a preji vam a zejmena vasim volicum svtle zitrky.........ja a moje deti se na nich BOHUDIK uz podilet nebudeme.........
0/0
30.3.2003 11:23

xyz

Re: Zmena ?
Hele, proč tepeš jen do jedné strany.Ta pakáž je ve všech stranách. Když to vemeš zpátky , tak co strana to zloděj nebo jejjich pomáhač (ODA - Dlouhý, ODS - tam jich pěkný výčet - celé kuponové rozkrádání, ČSSD - Kavan a kol., Schling ) A o těch daních v jiném státě taky přemýšlím, abych tu naši celou slavnou elitu nemusel živit.
0/0
30.3.2003 11:45

sarkas

Re: Re: Zmena ?
Tepu do nich jednak proto, ze jsou momentalne predmetem teto diskuse ale zejmena a hlavne pro to, ze ty dluhy a rozkradani hospodarstvi jsou predevsim jejich dilem. O kuponove privatizaci si muzeme myslete ledacos, ale na zacatku meli vsichni do jednoho v ruce jednu knizku. To,co s ni udelali ,zda se nechali okrast nebo naopak vydelali, to nebyla vec ODS ale blbost jednech a chytrost druhych, To same plati i o kampelickach apod. Jiste, predchozi vlady tady mozna nastavili podminky, na kterych spousta lidi prodelala a jini vydelali- treba i nepoctive. Ale to, co tady predvadi prave Spidlova vlada druhym rokem, to je az neuveritelne. Zdvojnasobit celkove zadluzeni statu za 1,5 roku, to uz vyzaduje skutecne "vyjimecne schopnosti"...........Ve stinu techto schopnosti jsou vysledky predchozich vlad doslova zlate - a to mam na mysli i vladu CSSD pod vedenim Zemana a drzenou alepson castecne na uzde oposmlouvou. Jaky mela skutecny vyznam, to je nyni po tom, co se Spidla utrhnul od retezu,vice nez zretelne........ Ale jak rikam, ja osobne platit tyto dluhy nebudu a nikomu nedovolim, aby to pozadoval od mych deti. Na rozdil od socialistickych volicu se dovedu o sebe postarat sam, od statu jsem nikdy nic nepotreboval a udelam maximum pro to,abych ani ja ani me deti od statu nikdy nic nepotrebovali i nadale.Dluhy, at si zaplati ti, kteri je nadelali a kteri je prozrali ve svych socialnich davkach..........
0/0
30.3.2003 11:56

xyz

Re: Re: Re: Zmena ?
Hele, jestli říkáš blbosti jedněch tomu, že nějaký hňup (např. Kožený)  tady může založit fond a zákony jsou položeny tak, že smluvní závazky nemusí  plnit a stát (tím myslím bývalé čelní představitele v čele s Klausem )na to jen čumí (možná že ne zadarmo), tak tomu ja tedy neříkám blbost jedněch a chytrost druhých, ale definuji to přímo jako zlodějina.  A další věc, kdyby ty předešlé vlády nelepily dluhy příjmy z privatizace, tak myslíš , že by měly vyrovnaný rozpočet? Jen si najdi skladbu minulých rozpočtů. Když ti bude někdo krást ve firmě, tak ti bude jedno jestli to je ODesák nebo ČSSDák, bude to pro tebe prostě zloděj, kterému je potřeba rozbít hubu. Tak se na tu politickou sebranku dívám já a je mi jedno , která to je strana. Já jsem platil finančáku nekřesťanský doplatek kvůli tomu, že v u stejného výrobku ale u jiného výrobce byla rozdílná daň DPH. V půli roku to změnili, aprotože když něco děláš , nestíháš sledovat vše. To bylo ještě , když to tady kočíroval Klaus. Budiž, doplatil jsem to i když to nebyla úplně moje chyba. Ale to že jim tady tekly prachy v olejích, v Duty Free, to je nezajímalo. A s tím prožíráním soc. dávek s tebou taky souhlasím. Tady to prostě musí padnout úplně na hubu, abychom těm všivákům nakopali prdel.
0/0
30.3.2003 12:43

Franta

Re: Re: Zmena ?
!!! VEMTE MĚ S SEBOU, PROSÍM.....!!!
0/0
30.3.2003 13:38

oficír

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.3.2003 11:13

xyz

Re: Součková
S tím zadlužováním máš plnou pravdu.Ale nepodílí se na tom jen ČSSD, ale všechny strany. Jen kvůli těm bl.  kům z ODS a jejich chráněnci Železnému příjdeme taky o pěkny prachy.
0/0
30.3.2003 11:37

oficír

Re: Re: Součková
To není chyba Železného, ale ČR jako státu, protože jestli myslíte Arbitráž s CME tak ta je nyní posuzována na základě Nizozemsko-České dohodě o investicích a tam jsou některá velmi slabá místa, která nyní CME využívá.
V případě Americko-České dohody o investicích na základě, které žalovala CME český stát v první arbitráži je vše v pořádku a podle toho to tak dopadlo i v Londýně.
Ale myslím, že nic platit nebudeme, protože CME viditelně ovlivnila výsledek druhé arbitráže.
0/0
30.3.2003 11:48

ff

Hurá !!!
Tak socdem mají konečně novej management.
Není divu, ten starej stál za prd...
0/0
30.3.2003 10:38

standa

uvidíme
... jestli to socani nějak využijí. Mají šanci zbavit se komunistů a udělat něco pro stát. Mohou nyní třeba prosadit přiznání majetku. Už vidím ty mafijány z ODS jak vysvětlují za co si pořídili ty domečky a autíčka. Pokud se jim nepodaří zlepšit ekonomickou situaci, budou volby, které ovšem vyhrajou komouši ruku v ruce s ODS.
0/0
30.3.2003 9:51

HObe

Re: uvidíme
Ty blbce! co myslis, ze udela levicova vlada s penezma o ktery okrade "zly kapitalisty" ? Rozhazi je! Takze ty z nich mit nic nebudes, ale budes mit dobry pocit, ze je to "spravedlive". Hlupacku! Odstehuj se do Beloruska, tam jerim podle Tveho gusta.
0/0
30.3.2003 10:03

elda

konec socdemáků
zvolením Špidly u mne ztratila ČSSD veškerý zbývající kredit. Zapadne do svých problémů a v příštích volbách bude soupeřit jen s lidovci, na víc nebude mít.
0/0
30.3.2003 8:13

Gunter

Spidla Socialni rovnost
Spidla je fanatik socialni rovnosti, který taky prosazuje ostravsko-izraelskou dalnici. Exministr dopravy a nyní poslanec CSSD Jaromir Schling je treba zase stoprocentni Zid !!!! Za 130 miliard pro Izrael na nakup novych zbrani mu patri misto v zidovskem nebi. Cesi uz Izrael vyzbrojili v roce 1948, zaslouzili se o to Slansky a... Sling, tehdy predseda KV KSC v Brne, asi strejda. Cesi radi pomuzou zase. Dalnici Izraelci asi nedostavi, ale 120 miliard pro Izrael se pocita !!!! Kdyz se Zid Zelezny/Eisner pohada s Zidem Lauderem/CME tak to musi zacalovat hloupej Cechacek. Ale dyt americky Zidi ted potrebujou spoustu penez na valku.
0/0
30.3.2003 6:27

x

Re: Spidla Socialni rovnost
chlapce, spina je spina a nezalezi na tom jestli Cech, Zid, Arab nebo kdokoliv jinej. pracuje v tobe fasistickobolsevicka propaganda
0/0
30.3.2003 8:42

Cartmen

nějaký chaos, ne?
na začátku článku píšete, že předsedou byl zvolen Špidla a na konci, že předseda bude zvolen dnes v noci - není to tak trochu nesmysl? :-)
0/0
30.3.2003 0:07

Milan

Bravo Eduardo!!
I já souhlasím s dr.voštěpem Zaorálkem,že nejlepší pro to aby se ČSSD historicky znemožnila je ,aby v jejím čele stál takový amatér jako je bratr Vladimír!!P.S.Kdyby mu bylo po běhu zle může poslat na vládu tu svoji hérečku,když jí pujčí brýle a trochu ji přičísne nikdo nic nepozná.
0/0
29.3.2003 23:41

xyz

Když už nic, tak v čele strany nestojí další pomocník tunelářů
I když mi pan Špidla nevyhovuje všemi svými činy které dosud udělal v politice, musím ocenit, že se ve své straně postavil proti lidem typu Šloufa a jejich metodám v politice. Ještě by mohl dořešit aféry  pana Kavana a stane se ze mne volič ČSSD .
Přeji mu hodně síly v rozhodnutích, které budou ku prospěchu této republiky. 
0/0
29.3.2003 23:41

milan

Re: Když už nic, tak v čele strany nestojí další pomocník tunelářů
Souhlas - s jeho levicovými názory v mnohém nesouhlasím, ale 1) socdem vyhráli volby a jsou v čele; buďme rádi, že je nevede Škromach, Lachnit, Šlouf nebo něco podobného, ale slušný člověk,
2) buďme rádi, že se Š. zasloužil o eliminaci Šloufa, Kavana a těchto hrůz. Vždyť ono je v ostatních stranách taky arogantního póvlu až běda.
Takže když si vybavím, kdo proti Špidlovi kandidoval a s jakým lobbistickým krytím, jsem rád, že si ho socani opět zvolili.  
0/0
30.3.2003 13:01

Eduardo

Dr. Špidla a dr. Zaorálek
          Špidla se Zaorálkem jsou jedni z nejslušnějších politiků nejen v ČSSD, ale v celé zemi. Zejména Zaorálek, který nikdy nestál v závětří jako např. Gross. Dokázal se ostře postavit Zemanovi a jeho hulvátství, jeho šloufovským poradcům, oposičněsmluvním methodám, znásilňování Ústavy i volebního zákona. Vysloužil si za to od Zemana posměch a nadávky. Nebál se jít do otevřeného střetu a riskovat, když prohlásil, že v souboji v primárkách s Lachnitem, o jehož charakteru si snad nikdo nedělá iluse, buď zvítězí, nebo odstoupí z kandidatury (a to ještě v době, kdy byl Lachnit ve vládě a místopředsedou ČSSD a Zeman premiérem).
          Špidla je bohužel introvert, nemá příliš manažerské schopnosti, ale také není schopen zákulisních machinací a získávání vlivu a moci všemi prostředky a za každou cenu.
          Jako pravičáka mě samozřejmě netěší jeho socialistické názory, ale aspoň je to slušný a čestný člověk, který má svou visi, jíž se drží - nespolupracuje s ODS ani s komunisty, tak to řekl dávno před volbami a drží se toho (ne jako pragmatik Klaus, který něco jiného říká a něco jiného dělá), odstavuje od korýtek zemanovskou kohortu komoušů, estébáků a aparátčíků a rovněž s nimi spřízněných ódéesovských pomahačů, spjatých spolu oposiční smlouvou, jejíž nitky dodnes leckde přetrvávají.
          A pokud prosazuje styl politiky, který je v pravém opaku s tím, co dělal Zeman, tak by byl blázen, kdyby Zemana nechal zvolit presidentem a všechno se tak vrátilo zpátky. Bohužel je příliš slabý a nedokázal jasně odmítnout jeho kandidaturu a prosadit např. dr. Motejla.
          Jsem rád, že obhájil svou funkci a doufám, že Zaorálek se stane místopředsedou. Takoví lidé (ale snad i ten Gross) jsou nadějí pro ČSSD a ne Kavan, Lachnit, Schling, Brožík, Škromach, Šlouf a jim podobní grázlové, kteří chápou politiku nikoliv jako službu občanům a prosazování idejí, ale jako prostředek k vlastnímu obohacení a zajištění kamarádů, případně k zakrývání jiných předchozích lumpáren. Viz Kavan: čím větší lump, tím vyšší post.
0/0
29.3.2003 23:07

Dan(1)

Re: Dr. Špidla a dr. Zaanálek
No, ten druhý je také číslo, to je fakt. Ve FS ČSSR od r. 1988... A teď s pravdou ven: jste Luděk Sobota nebo Uršula Kluková?
0/0
29.3.2003 23:15

Eduardo

Re: Re: Dr. Špidla a dr. Zaanálek
PhDr. Lubomír Zaorálek se stal poprvé poslancem 30. 1. 1990. Tuto informaci si můžete snadno ověřiti na webu Poslanecké sněmovny...
A teď s pravdou ven: jste Josef Goebbels nebo snad Vladimír Železný či jiný mistr propagandy a lži?
0/0
29.3.2003 23:21

Dan(1)

Re: Re: Re: Dr. Špidla a dr. Zaanálek
Byl členem ČSS, která byla členkou NF a pracoval v aparátu FS. Nezkoušejte mě z dějepisu.
0/0
29.3.2003 23:25

Eduardo

Re: Re: Re: Re: Dr. Špidla a dr. Zaanálek
Zaměstnanec aparátu není poslanec (což jste výslovně neuvedl, ale vyznívá to tak). To, že pracoval pro ČSS, je pravda, ale hodnotím především jeho současnou politickou činnost. Navíc pokud současný sociální demokrat byl "pouze" v ČSS, tak je to spíše světlá výjimka, protože většina (včetně Zemana) byla členy KSČ.
0/0
29.3.2003 23:35

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Dr. Špidla a dr. Zaanálek
Asi si tedy dovedete představit, jak spolehlivý musel být. Jinak uznávám, že mu slouží k pochybné cti, že to vzal od "bratra" rovnou k "příteli" a vyhnul se "soudruhovi":-) Já si radši celý život vystačím s "panem".
0/0
29.3.2003 23:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.