Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič se vřítil do nabouraných aut

Dvě auta se ráno srazila na rušné křižovatce prosecké radiály v Praze 9. Na místo dorazily dvě sanitky a policie. Během zásahu však do stojících vozidel nabouralo další auto. K nehodě musely proto vyjet další dvě sanitky. "Jeden člověk byl na místě mrtvý," řekl iDNES Marek Uhlíř z pražské záchranky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Včelka Mája

Pro řidiče stříbrné Fabie 2A0 1785
Ty prase, tobě nepatří do rukou ani toaletní papír....
0/0
2.4.2003 8:57

ODSak Eda

Policie, zachraka a majaky...
Casto vidivam a to i za snizene viditelnosti, jak u nehohdy stoji ci casto zavazi (i kdyz jsou vraky mimo vozovku...) policejni vozy bez zapnutych majaku!!! A to i na dalnici a i za mlhy ci vnoci nebo za neprehlednou zatackou ci kopcem!... V Nemecku ci v Rakousku vidivam couvat policejni vozy s majackem v odstavnem pruhu na dalnici nejen pri nehode, ale i u zuzenych a opravovanych usecich, kde se tvori kolony aut.To je nebezpecne hlavne za deste ci mlhy! Chvili vam totiz trva reakce, nez vam dojde, ze auta pred vami skoro stoji a hrozi najeti zezadu! Ale na druhou stranu, ani mnozi ridici v Cesku casto oranzove ba dokonce modre vystrazne svetlo igniruji a nezpomali...
Majitel odtahove sluzby.
0/0
31.3.2003 13:53

Kestrik

Doufam, ze chcipnul vinik nehody! A nebo aspon ten ridic, co do nich pak vlitnul.
Aspon bych usetril. Strasne nerad totiz platim za bezohlednot,sobeckost a blbost druhych !!! Taky doufam, ze se k tomu pani policiste postavi. Okamzite 1)pokuta za rychlou jizdu....2)pokuta za nedostatecne venovani se rizeni mot.vozidla.....3)obecne ohrozeni..... Hnup jeden. A ja mu budu platit spital a jeste nemocenskou.....Jako by nebylo malo onacejsich maleru......
0/0
28.3.2003 15:38

Re: Doufam, ze chcipnul vinik nehody! A nebo aspon ten ridic, co do nich pak vlitnul.
Odkud víš, že šlo o rychlou jízdu? Co když byla na silnici díra. Odkud víš, že se nevěnoval řízení? Třeba přecházel hloupý chodec tam kde nemá a odešel, ale řidič musel dupnout na brzdu a ten za ním to už nestihl. Ty jsi, ale jasnovidec, co? Nebo jsi byl přímo u toho, když se to stalo?
0/0
31.3.2003 11:12

pepík

reklamy
Docela by mě zajímalo, zda-li existuje studie nebo statistika nehodovosti způsobená řidiči, kteří čumějí po reklamách okolo silnic. Reklama už ze svého principu je dělaná tak, aby zaujala. To, že je umisťování takových objektů do 50m od silnice zakázáno, nechává policii chladnou (možná o tom ani neví).
0/0
28.3.2003 14:51

Derrick

Svoboda na silnicích ad absurdum
Jízdu po Jižní spojce popsala Dana přesně. Lze ovšem říci, že je to jev všeobecný (na JS jen zvlášť zřetelně koncentrovaný, ostatně totéž platí pro tu nešťasnou křižovatku v Letňanech. Zlepšení – konkrétně v uvedených případech - lze bohužel očekávat až po splnění několika podmínek, přičemž základní jsou: 1. Důsledné postihy a rozpoznání skutečně nebezpečných řidičů dopravní policií, 2. Konec pochybné podpory nesmyslných „práv“ těchto potenciálních zabijáků ze strany zákona (čímž policie zdůvodňuje svoji neakčnost)   3. Vybudování funkčních okruhů kolem Prahy, sice s ohledem na přilehlé obytné zóny, ale s jasným stanovením priorit, které taková komunikace pro funkční  chod města bezpochyby má (viz tragikomický případ Plzně a dálnice D5). Obávám se jen, že jde o akce z oblasti science-fiction.
0/0
28.3.2003 14:24

Pepik

Re: Svoboda na silnicích ad absurdum
To jsou ale bláboly, co? Já si myslím, že mnohem rychlejší a efektivnější řešení by byla kruhová křižovatka. Nikdo nemůže jezdit 130km/h po kružáku :-)
0/0
28.3.2003 14:45

Derrick

Re: Re: Svoboda na silnicích ad absurdum
Kruhová křižovatka na okruhu? Copak jsi tam nikdy nebyl? Ten by musel mít průměr nejmíň 100 m, aby byla naděje, že unese tu dopravu, a i to pochybuji. Tady by to znamenalo jako když zaplácneš lžící asfaltu díru v silnici a doufáš, že to pomůže. Jo, ale jen tak měsíc.   
0/0
28.3.2003 15:04

Zdenka

Re: Re: Svoboda na silnicích ad absurdum
:-) Znám takovej, kde to pár lidí zkusilo. Občas takhle jedu a tam převrácenej autobus, tady mercedes s utrženým spodkem, apod... S kruhovým objezdem je to dobrej nápad :-))
0/0
28.3.2003 15:05

abc

Re: Re: Re: Svoboda na silnicích ad absurdum
No, tyhle jsem videl na kruhaci vysekany policajty...
0/0
28.3.2003 16:20

Re: Re: Re: Svoboda na silnicích ad absurdum
Vážení. Jedna věc je přeci řešení konkrétního místa, druhá věc je koncepce celé dopravy. Navzájem se to nevylučuje a navíc se to doplňuje. Proč se tu hádáte?
0/0
31.3.2003 12:43

Árl

Blábol
"Při osmi desítkách dopravních nehod loni zemřel jeden člověk, pět lidí bylo těžce zraněno a sedmadvacet lehce. Mezi nejčastější příčiny, a to v pětaosmdesáti případech, bylo nedání přednosti v jízdě," uvedla mluvčí.
Při 80 nehodách nedali v 85 případech přednost v jízdě. To je na Guinessovu knihu nebo stržení prémií redaktorovi :-))
0/0
28.3.2003 13:51

Dana

Jezdím každý den 70 km
a jezdím po dálnici a  Jižní spojce. Jízda po Jižní spojce je jen pro silné nervy - v nejrychlejším pruhu vás předjíždějí kamiony rychlostí nejméně 110 km (a to ani já nejedu předepsaných 80 km), čím dále tím víc řidičů nepoužívá při přejíždění z pruhu do pruhu blinkr - zřejmě jim to dodává světáckosti. A policie? V takto nebezpečných úsecích ji nevidíte - ta v té chvíli někde odtahuje v okrajových ulicích auta. A pokud jede po spojce, tak jede ještě rychleji a dělá raději, že si ničeho nevšimla. To je přece práce dostihnout v takové rychlosti neukázněné řidiče a postihnout je.
0/0
28.3.2003 13:15

Vítek

Re: Jezdím každý den 70 km
No vůbec nejlepší je, když se vám ve stotřicítce nalepí vzadu na nárazník jeden z těch rychlíků a třeba začne poblikávat dálkama... Asi si myslí že by stačil zareagovat kdyby se něco semlelo.
0/0
28.3.2003 13:55

Jana

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
28.3.2003 14:50

Dana

Re: Re: Re: Jezdím každý den 70 km
Ano, na to jsem zapoměla-to se mi také často stává. Vždycky v té chvíli uvažuji, co si asi ten za mnou myslí, že udělám - mám vzlítnout nebo se zakopat pod zem? Podotýkám, že jezdím i hodně do zahraničí, ale např. v Německu se mi ještě něco takového nestalo. Tam prostě řidič jedoucí v bavoráku nebo v porsche lehce sundá nohu z plynu a až se před přejížděné auto zařadím, lehce zase plyn sešlápne a je pryč. Nebliká, nelepí se za nárazník. Podotýkám, že mám respekt před rychlejšími auty a do cesty jim nevjíždím.
0/0
28.3.2003 14:56

Jody

Re: Re: Re: Re: Jezdím každý den 70 km
Mysli si, ze priste uz si nelajsnes v levym pruhu prudit, nano. Tyhle radobyridice mam tuze rad - vzdycky me muze cert vzit, kdyz nejaky takovyhle prase musim vyblikat a vytroubit do spravnejch mezi.
0/0
31.3.2003 15:40

FINNANC

Re: Re: Re: Re: Re: Jezdím každý den 70 km
ja zas miluju typy jako ses ty, to si to fakt vychutnavam, zbrzdim na rychlost auta ktery jede v pomalejsim pruhu a ty za mnou se treba poser. Kdyz totiz jedu po dalnici 150 a predjizdim kamion nebo snuru aut a takovejhle blbecek se na me nalepi tak si taky rikam " a co jako ?" predjet to snad musim. takze az me zacnes vytrubovat a vyblikavat..... pekne si pockas az se uracim te pustit, blbecku.
0/0
31.3.2003 16:23

Bali

Re: Re: Re: Re: Re: Jezdím každý den 70 km
Takovym jako ses ty by meli pouzivat jako testovaci figuriny pri crash-testech.
0/0
31.3.2003 21:19

luc

Re: Re: Re: Re: Re: Jezdím každý den 70 km
tak to seš pěkný tele
0/0
4.4.2003 14:51

Pepík

Re: Jezdím každý den 70 km
Upřímně - já také jezdím denně po JS od ČM až za betonové esíčko, ale kamión jedoucí 110km/h jsem tam ještě nepotkal. Ovšem vlevo jedoucí TIR rychlostí 95km/h poměrně často.
0/0
28.3.2003 14:49

Dana

Re: Re: Jezdím každý den 70 km
No, já jsem samozřejmě rychlost také neměřila, ale když vezmu v úvahu, že těch 90 km tam jezdím i já.....Tak jak musí jet kamion, který vás skutečně předjede v krátkém okamžiku?
0/0
28.3.2003 14:59

Kestrik

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.3.2003 12:59

Derrick

Nesuďte nahodile...
Křižovatka je součástí prozatímního - a jediného -    (polo)okruhu kolem Prahy těsně za místem, kde začíná mimoúrovňovým odklonem od prosecké radiály, která je prodloužením dálnice D8 směrem k centru. Má se předělat na mimoúrovňovou, ale to už měla být od svého vzniku, kdy mohla být součástí zmíněného mimoúrovňového  křížení s dálnicí. V Letňanech se jí říká křižovatka smrti a v celopražské statistice patří k těm nejhorším. Odbočení vlevo (od Letňan kolem Tesca na Prosek, nebo od Ďáblic do Letňan) je velmi nepříjemný zážitek, jak to už ostatně někdo tady popsal. A to při dodržení všech pravidel. A když se nedodrží, neštěstí je hotové. - K napadání pražských řidičů: je jich hodně a logicky je tam nejvíc vrahů silnic. Jinak ale je to asi všude stejné. Mimochodem, právě na zmíněné křižovatce je nejměně jedno ze 3 nebo 4 aut určitě mimopražské.  
0/0
28.3.2003 12:48

miki

Re: Nesuďte nahodile...
Sohlasím s tebou. Odbočovat od Tesca na prosek je zážitek. Na takových křižovatkách musí být naistalovány semafory s postupným uvolňováním pruhů. Ale to si musíme počkat ještě na několik dalších mrtvol, než to příslušným lidem dojde.
0/0
28.3.2003 13:18

MP

Re: Re: Nesuďte nahodile...
Jezdim tam kazdy den do prace (z D8 na okruh a vecer zpet). Je zajimave sledovat, jak ty semafory na te krizovatce jsou stale vice a vice zohybane - brzy asi vlivem neustalych narazu spadnou.
0/0
28.3.2003 13:23

_X

Re: Re: Nesuďte nahodile...
Nemyslim, ze by jakykoliv semafor cokoliv vyresil. vzdyt se staci podivat kamkoliv jinam, jak je to s ridici a semafory - povetsinou naprosta ignorace. navrhuji zakazat auta. Jak nam bylo dobre, kdyz minuly rok na podzim bylo aut malo! Nehlede na to, ze lide udelate neco pro sve zdravi a pro zivotni prostredi _X
0/0
28.3.2003 18:18

MiBi

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
28.3.2003 12:32

JiriR

Re: Šílená křižovatka
Musím říci že jsem byl u projektu této části okruhu a už v té době výpočty vytížení komunikací jednoznačně ukazovaly na nutnost stavět mimoúrovňovou křižovatku. Teď ji horko těžko dostavují o kus vedle na Proseku, kde to je naprosto stejný případ. Současný stav je výsledkem zasvěceného rozhodnutí pár šetřících úředníků žijících z našich daní ale pracujících proti nám.
0/0
28.3.2003 15:16

gigi

Pražáci jezdí jako prasata
Jezdí jako prasata a jsou k dopravním předpisům dost arogantní. Včera např. přede mnou jel nějakej lufťák s pražskou SPZ, na Land Roveru měl vzadu rozsvícenej hledací světlomet (asi v 16:00 odpoledne) a svítil na auto za sebou. Celkem nepříjemný. A to nemluvím o tom, jak Pražáci ignorují plné čáry a jednosměrky.
0/0
28.3.2003 12:22

Doktor Zvěd

Re: Pražáci jezdí jako prasata
Mám přesně opačnou zkušenost. V praze je nejlepší se autům s mimopržskou znčkou zdaleka vyhnout. Hlavně pak těmto značkám: KL..., PZ..., PH..., ...S... ! Středočeši sou opravdu největší prasata!
0/0
28.3.2003 12:37

To máš Marný

Re: Pražáci jezdí jako prasata
S příspěvkem souhlasím, ale s tím přirovnáním nesouhlasím. Žádný prase jsem řídit neviděl, a pokud vím, žádná dopravní nehoda prasete za volantem vyšetřována nebyla. Pokud se setkáváš s pražskými řidiči jen občas, to ti závidím. Pokud by jsi chtěl poznat ještě horčí a méně ohleduplné řidiče, doporučuji se seznámit s jízdním uměním pražských taxikářů. Po mých zkušenostech denního ježdění po Praze je přirovnání pražských řidičů k prasatům hrubá urážka, bohužel těch prasat. 
0/0
28.3.2003 12:40

Jirka Luháček

Re: Pražáci jezdí jako prasata
prazaci mozna v tvych ocich jezdej jako prasata, ale to je jen zdani. pokud by byla praha plna jen prazaku, nic moc by se nedelo. problem je, kdyz se mezi prazsky auta zamota vesnican. vesnicani proste neumej ve velkejch mestech ridit.
0/0
28.3.2003 13:13

vesnican

Re: Re: Pražáci jezdí jako prasata
ja jsem vesnican, navic z Moravy, za 2 roky mam najeto 150 tis. prevazne po Cechach, Prahu nevyjimaje, to vse bez nehody. Pokud muzu soudit, z velkych mest se jezdi nejlip v Praze, naopak nejbezohlednejsi jsou Brnaci - a ty Jirko Luhacku, prosim te nesud nikoho podle toho,jestli kdy kydal hnuj, ale jestli ho nema  v hlave - ubyde ti starosti!!
0/0
28.3.2003 14:10

Jirka Luháček

Re: Re: Re: Pražáci jezdí jako prasata
to je mozny, ze ty ridit ve meste umis, ale spousta dalsich to proste neumi. jo a vesnican neni invektiva, je to oznaceni obyvatele bydliciho na vesnici, to jen pro poradek.
0/0
28.3.2003 15:09

2525

Re: Re: Pražáci jezdí jako prasata
Jasně, vono ale to buranství je primitivní chování, né bydliště - buran může bydlet i na Václaváku. Typickým příkladem pražského burana je pražský taxikář. Neděl pořád svět na "my" a "oni", jsou lidi, kteří jsou ze vsi, ale po Praze toho najezdí víc než Ty. Druhá věc - u nás na sídlišti to vidím nejmarkantněji - já jsem si musel koupit byt za milión, jiným byly ze sociálních důvodů "odprodány" za směšných 80.000, ti pak můžou machrovat vymazlenejma autama - berou je jako nejcennější majetek, protože si je museli (ne rozdíl od bytu)KOUPIT....
0/0
31.3.2003 8:30

Katka

Re: Pražáci jezdí jako prasata
On je ten názor všude stejný. Pražáci nadávají na vesničany, Brnáci na Pražáky a ve finále je to celé stejně o tom, že ve "svém" městě se každý lépe vyzná, tak jezdí rychleji a už zná kdejaké fígle. zatímco výletník čucí na cedule a je rád, když dojede kam potřebuje.
0/0
28.3.2003 13:40

Jarda

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
28.3.2003 14:22

Kuchťa

Re: Pražáci jezdí jako prasata
Takový kecy mě dokážou nadzvednout. Jsem pražák, jezdím hodně a v Praze se cítím daleko bezpečnější než kdekoliv jinde. Prasetem za volantem buď jseš nebo nejseš, to je věc nátury ne bydliště. Možná tu jezdíme rychleji než jsou "venkovani" zvyklí, ale rychlej řidič co najezdí ročně 50 000 je mi milejší než ten kdo 2X objede náves v Š 120 a je z něj řidič.
0/0
31.3.2003 15:16

HANS VON KARLIN

Zbrojní pas místo řidičáku
Z vlastní zkušenosti vím, že na výpadovkách na okrajích Prahy (zvlášť na čtyřproudých) jezdí někteří řidiči jak piloti F1. Už párkrát jsem byl málem přejet autem, přestože jsem přecházel na zelenou a auta měla červenou. Dost řidičů by mělo mít zbrojní pas na auto
0/0
28.3.2003 12:10

Ian

haha to je prdel
škoda ale, že asi zemřel nevinnej, zabít se měla ta guma z 8.09
0/0
28.3.2003 12:03

Laco

Nejsem Pražský pepík
Tak mne trochu zaskočilo, že havárie ve městě končí smrtí. Až tak rychle se po městě nejezdí ?
0/0
28.3.2003 11:44

radek

Re: Nejsem Pražský pepík
Po Praze se prave jezdi kolikrat rychleji, nez po okreskach. Zvlaste na vypadovkach a magistralach. Pro neverici doporucuji navstevu Prahy...
0/0
28.3.2003 11:54

NEBE

Re: Re: Nejsem Pražský pepík
Jezdím po okruhu často a celý týden.Ve všední den se tam jezdí rychle,ale s přehledem a hlavně,jezdí tam lidé,kteří vědí,na co jim výrobce dal na auto zrcátka.V pátek a o víkendu je to děs,víkenďáci tam pášou zvěrstva.
0/0
28.3.2003 12:09

Julie

Re: Re: Re: Nejsem Pražský pepík
Presne tak ! Cunici jezdici bez blinkru a bez zrcatek nemaji na nekolikaproudove silnici co delat !
0/0
28.3.2003 12:56

MP

Re: Nejsem Pražský pepík
Na Kbelske je v tech mistech povolena osmdesatka a bezne se tam jezdi 100. Pred krizovatkou je omezeni na 60, ale to kazdy ignoruje, obzvlast kdyz pred sebou na semaforu vidi zelenou. A odbocit doleva, kdyz se naproti zenou stovkou auta ve 2 pruzich, tam nekdy opravdu neni jednoduche.
0/0
28.3.2003 12:12

mařka

Uf
Určitě to byl nějaký škodovkář, který kašle na dopravní předpisy... taková auta, by už němala jezdit!
0/0
28.3.2003 11:31

Ian

Re: Uf
ty kravko, podle fotek to vypadá, že zrovna ta Škoda v tom byla nevinně.
0/0
28.3.2003 12:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.