Diskuze

Protestujete proti válce

Prosím všichni, kdo halasně protestujete proti válce v Iráku - zamyslete se. Žádný člověk zdravého rozumu nechce válku. I mě mrazí v zádech, když vidím jak na noční Bagdád, kde žije tisíce nevinných žen a dětí dopadají bomby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nováková

2. 4. 2003 15:21
Hanba militantním ženám!
0 0
možnosti

realista

30. 3. 2003 17:02
souhlas s autorkou
Plně souhlasím s autorkou článku. Ptám se, kde se "flákali" všichni ti  "samozvaní míroví aktivisté"  v době, kdy byla zveřejněna informace, že Irák zvyšuje odměnu pro rodiny palestinských sebevražedných atentátníků na 25 tisíc dolarů???
0 0
možnosti

LOGIK

30. 3. 2003 12:44
odsouzeni AGRESORU ?? Opravdu ?
nesouhlasite s U.S.A.? Jelikoz mirove reseni vice 12 roku v iraku nevyresilo, spojenci se rozhodli s tim neco udelat. Loutkova-OSN neofasiti i Neokomousi a bohuzel cim dal vice neinformovanych lidi hystericky protestuji. Uvedomujete si ze tim nahravate kamaradovi SADDAMOVI? Tohle je jen ukazka jeho uspechu: http://www.kdp.pp.se/chemical.html Opravdu se v tom vyzivate a chcete aby vyhladil dalsich 5000 kurdskych vesnic timto zpusobem ?? Lidi zamyslete se uz trochu nez zacnete demonstrovat co delate!! Masovou hysterii vyvolali Rusko a Francie, kteri se boji o sve miliardove investice a pujcky SADDAMOVI (predevsim nafta a zbrane)
0 0
možnosti

VMM

30. 3. 2003 4:35
brrr
brr takovou snusku blabolu jsem necetl dlouho, mf publikovanim takovych clanecku dela spatnou sluzbu invazni koalici.
0 0
možnosti

30. 3. 2003 4:30
Platí právo silnějšího.
 Je to jednoznačně agrese.Ostudou je, že ty zemně které v radě OSN sedí nerespektují její rozhodnutí. Mnělo by   se OSN zrušit. Nemá žádný význam. Platí právo silnějšího. Jak se zachová OSN ke členům kteří nerespektují její návrhy a rozhodnutí?
0 0
možnosti

Danka

28. 3. 2003 10:58
Neoodiskutovatelným faktem zůstává, ať se to někomu líbí nebo ne, že USA a Velká Británie napadli suverénní stát. Jiná otázka je, jaký režim v tom státě panuje a jestli jsou nebo nejsou plněny rezoluce OSN. Ovšem nevím, jestli zrovna USA mají právo samostatně rozhodovat o tom, která země je pro ně v současné podobě ještě přijatelná a která nikoli. Mimochodem, zrovna USA, které se považují za nejsvobodnější a nejdemokratičtější zemi na světě, vyrostly na půdě, ukradené a podvodně vylákané na původním obyvatelstvu, které z velké části vyvraždili. A jejich president se v současné době chová jako diktátor, který může rozhodovat o světě.
0 0
možnosti

bobr

28. 3. 2003 13:26
Re:
USA si vychovly Saddáma Husajna, Bin Ládina a další, jenom proto že se jim to hodilo proti sovětům. Dnes jen sklízejí co zaseli. A trpí tím nevinní. Když ne krví, přinejmenším vyššími cenami za ropu za to zaplatíme i my. Proto: Ami go home!
0 0
možnosti

barbudo

28. 3. 2003 10:12
Takže neosvobozujeme irácký lid, anóbrž hubíme islamisty?
Ovšem nejvíc islamistů vyhubil Saddám. Osm let vedl válku proti Íránské islámské revoluci a tohle je vděk? Nebo je něco jinak?
0 0
možnosti

Arienka

28. 3. 2003 9:28
Blafy
Hujere, spíš ty tvoje blafy se nedají číst. Plně souhlasím s J.K.
0 0
možnosti

hujer

28. 3. 2003 7:09
Todle se už nedá číst
Takovéhle blafy jsou dobré akorát do hnoje. Nikdo nikdy nepředložil žádné důkazy o tom, že Irák vlastní ZHN a že se je snaží získat. Naopak. Bush dělal vše pro to aby mohl zdůvodnit útok na Irák - vyráběl falešné důkazy. Celá kampaň se vedla jenom za jediným cílem: získat kontrolu nad ropou. To, že v Iráku bude válka bylo jasné od počátku. Nejdříve USA diktovaly OSN jaké zbraně může Irák vlastnit - to aby byl dostatečně oslaben. No a pak je již jednoduché oslabenou zemi napadnout a vydrancovat pod záminkou, že někoho osvobozují. Argumenty, že Irák použil plyn proti Kurdům taky neobstojí. Jednou dostal na prdel a tím je to vyřízeno. Nebo si myslíte, že ne? V tom případě bychom měli mít na všechny stejný metr. Co takhle napadnout Německo za Hitlerovy zločiny, nebo Severní Koreu za rozpoutání korejské války. Nebo Čínu za napadení Ruska a Tibetu. Nebo USA za zločiny ve Vietnamu - tam byli civilisté zvesela vyvražďováni a nikomu to nevadilo. Vzpomeňte si na My-Lai. Divíte se, že se arabové radují, když amerika hoří? Já ne. To je důsledek politiky USA. Demokracii nelze vyvážet s klackem v ruce. K demokracii musí dospět země sama, je to vnitřní záležitost státu. Veškeré úspěšné války, které vedou USA nemají nic společného s demokracií. Jediným důvodem jsou ekonomické zájmy.
0 0
možnosti

JK

28. 3. 2003 9:16
Re: Todle se už nedá číst
Milý Hujere, tvoje přezdívka evidentně odpovídá tvému IQ. Chudák Saddám neporušuje rezoluce OSN ? Ale jo. Nikdo dnes už nepochybuje o tom, že používá rakety SCUD s doletem 650 km. Jak to ? Vysvětlíš mi to ? Zatím se neprokázalo jeho vlastnictví ZHN, ale byla objevena továrna kde je možné tyto zbraně vyrábět a dle rezoluce OSN je Irák povinen zničit nejen ZHN, ale i zařízení k jejich výrobě. Demokracii nelze vyvážet s klackem v ruce, ale nelze chlebem do těch kdo do tebe kamenem. Kdyby Irák měl tu sílu, už dávno bychom věřili povinně v Alláha. Je vidět, že kecáš o něčem o čem vůbec nic netušíš. Přečti si korán a pak se vrať do diskuse. Uvidíme jak se vybarvíš. Teď radši sbal svých "pár švestiček z vlasní zahrádky" a nepleť se do debaty dospělých
0 0
možnosti

Krakonos CDN

28. 3. 2003 3:17
Rad bych
Jirka Krovi 2 je hluchy k celymu svetu.
 
0 0
možnosti

Termíny

Finance

Vláda

Témata

Válka na Ukrajině

Olympijské hry

Nepřehlédněte