Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souhlas s invazí ...

Já plně podporuji útok na Irák a hrozně mě štvou "mírotvorné" snahy Francie, Německa a Ruska. Mají plnou hubu řečí o tom, jaké výsledky přinesly a ještě budou přinášet inspekce, ale už vůbec nemluví o tom, že Saddám spolupracoval pouze proto, že Amerika a Británie má v oblasti 300 000 vojáků. Pokud by tam nebyli, nedělo by se vůbec nic, nehnul by ani prstem jako předchozích 12 let !!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan5

0/0
25.3.2003 10:10

0/0
25.3.2003 10:09

martin

odtrzene od reality
Clanek onoho pana je silne odtrzen od reality a ma velmi silny demagogicky nadech ve stylu komunistu padesatych let. Pravdu ma jen v tom, ze Irak zacal odzbrojovat az po vojenskem tlaku...nicmene...prave proto ze zacal...mel byt tlak zachovan a odzbrojeni pokracovat ! Agrese odporujici mezinarodnim pravum NENI omluvitelna. A kdo podporuje valku (zabijeni) tak musi mit pekne zprehazeny zebricek moralnich hodnot.
 
To ALL: Boycott all US products !
bojkotujte jakekoliv americke zbozi
0/0
25.3.2003 7:45

Antiamerikanista

Vsadím, že, že ještě před 15 lety stál autor jako tvrdé jádro KSČ v linii nesmiřitelných bojovníků s nepřátely mezinárodního dělnického hnutí, kteří volali po krvavém zúčtování s protivníky. A teď hedají krev jinde. Nevím, jestli tak stupidní názor může vyslovit lékař.
0/0
25.3.2003 7:19

XX

Re: Antiamerikantista
Také se vsadím, že pan (soudruh) doktor dostal diplom také jako tvrdé jádro. Přednášející na fakultách dostávali seznamy studujících, kteří fakultu museli dostudovat. Takoví lékaři vypadají velice sebevědomě, pacient ale nepozná dobrého lékaře.
Iračané jsou kulturní národ, bohužel mají vysoké zásoby dobře těžitelné nafty, za to dne pykají. Pan soudruh lékař by měl znát zoufalství opravdových iráckých lékařů, kteří bez léků musí čelit vysoké nemocnosti a úmrtnosti způsobených dlouholetými sankcemi a zamořením země ochuzeným uranem z dřívější války. V Iráku zemřelo v tomto důsledku ku příkladu více jako půl milionů dětí v krutých bolestech a utrpeních bez tišících prostředků. Dnes Iračané nemají šance ubránit se nejmodernější válečné technice, musel by jim pomoci jen Bůh. Dnes vládne také jediný bůh, je to bůh peněz. Pan doktor tomu bohu propadl.
0/0
25.3.2003 8:18

Klacek

Francie
Prevzato z americkeho tisku:
Vite kolik divizi je treba na obranu Parize?? Jeste se to nevi, protoze to francouzi nikdy nevyzkouseli.
Neni divu ze nam francouzi nepomuzou vyhnat Sadama , kdyz nam nepomohli vyhnat ani nemce z Francie.
Prodam francouzskou pusku. Ani jednou s ni nebylo vystreleno a jenom jednou byla odhozena.
Proste preju americkym vojakum, at se vsichni vrati ve zdravi domu.Za evropskou svobodu jich lezi na plazi Omaha ve
Francii myslim ze okolo 250 000. A potom my cechacci jsme se svymi komentari nejchytrejsi na svete.
0/0
25.3.2003 6:35

Re: Francie
Celkovy pocet padlych Americanu na vsech frontach a morich byl 300 000. Na pobrezi Omaha byly celkove ztraty asi 5500, z toho asi 1300 KIA. Tim to doufam nijak nesnizuju.
0/0
25.3.2003 7:17

oskar

" ....fiktivní volby
fiktivního prezidenta, který ....do fiktivní války ...", dál se stydím.
0/0
25.3.2003 21:51

zdenek

zvlastni parta
francouzi meli sveho napoleona,nemci hitlera a rusove stalina. Inu vzlastni parta.
0/0
25.3.2003 1:35

D

a proč?
Všichni,co máte válečné choutky,jděte do 1. linie,a ono vás to rychle přejde,až si naděláte do kalhot.Ono se to každému,když sedí v klidu doma na prdeli hezky kecá.
0/0
24.3.2003 21:43

bahnour

Pčekvapení a deziluze
Opravdu jsou pro mě postoje Francie a Německa překvapením, něco takového bych od nich nečekal. Myslil jsem že mají se Sadámem dost zkušeností a uznávají že je to nebezpečný diktátor který pravděpodobně má biozbraně a oni se jej ještě zastávají. Jsem zvědav, jak se budou chodvat v případě komunistické Severní Koreje, která má atomovové zbraně, balistické rakety a možná i zbraně biologické. Vyčištění světa od biozbraní je 1.bod úkolu odzbrojení a růstu bezpečnosti nás všech.  
0/0
24.3.2003 16:23

MoToDo

ne
Je mi lito Vaseho drahoceneho casu, ktery jste stravil nad timto ,pomerne dlouhym, prispevkem. Je to ztrata casu.
Cely prispevek je absolutni utopie!!! A ma slova dokonale potvrzuji posledni vety, kde cituji:"....  protislovenská koalice vedená USA útočí na Slovensko ....". To by se totiz nikdy nestalo, USA a spol. by nikdy kvuli nejakemu utlacovani narodu nezautocily!!! A proc si to myslim??? Slovenske zasoby ropy jsou minimalni a Amerikanum jsou Slovaci u zadku, stejne tak jako Cesi, Kurdove nebo Albanci!!!
Iracky rezim je zvrhly, ale techto rezimu je na svete jako safranu, vsude kam se podivate!!! Ale tim, ze koalice zautocila na Irak, se stala razem mnohem vetsi a nebezpecnejsi teroristickou organizaci, nez je Saddamuv rezim. Zahyne mnoho nevinych lidi a hlavne at mi nikdo netvrdi, ze ropa zustane Iracanum, tomu nikdo prece neveri. A jeste jsem neslysel odpoved, co bude, kdyz se zadny zbrane hromadnyho niceni nenajdou? Co bude, vrati Americani zivoty malych decek jejich rodicum???
Jestli maji umirat lidi v tyhle valce, tak at jsou to agresori!!! Ani netusi jaky peklo je jeste ceka
 
0/0
24.3.2003 14:46

Jaroslava

Re: ne
Vase terminologie mne pripomina dobu pred 13 lety. Je to terminologie komunistickych mocipanu, kteri se na cloveka nikdy neohlizeli. Nejprve sve protivniky vrazdili, mene nebezpecne zavirali, pozdeji je vyhazovali ze zamestnani a za dratenym plotem jim prikazovali, jak se jim maji klanet. Take meli jako  iracky diktator skoro 100% ucast ve volbach a 99,9% odevzdanych hlasu. My jsme take nebyli schopni se sami osvobodit.
Musela prijit vule vyssi moci - Moskvy.
 
0/0
24.3.2003 18:08

manox

Re: ne
0/0
24.3.2003 20:28

manox

Agresor = Saddam
Nevím, co si představujete pod pojmem zbraně hromadného ničení, ale podle mne do této kategorie spadají i Iracké rakety SCUD. Takže Američané nemusí nic hledat, když jim to sám Saddam hází nad hlavy. A doufám, že za to všechno Saddam zaplatí.
P.S. Přeji všechno nejlepší spojeneckým vojskům v postupu
0/0
24.3.2003 20:33

martin

Re: Agresor = Saddam
SCUD neni ZHN !!!!!! Takze nemel blbosti...jooo, kdyby scud mel jadernou hlavici....tak to je neco jineho... mimochodem, scud byl urcen prave k temto ucelum, proto u nej nebyla potrebna takova presnost...
0/0
25.3.2003 7:48

manox

Re: Re: Agresor = Saddam
Pokud ovsem zatajil CSUDy, mohl taky zatajit něco jiného. Atomové bomby snad nemá, ale pochybuju že házi rakety na Kuvajt prázdné.
0/0
25.3.2003 19:15

B.Hampl

Velmi souhlasim......
0/0
24.3.2003 11:51

barbudo

20.03.2003 jsme se probudili do jiného světa.
Vůbec nejde o Irák a Iráčany. Iráčanům už asi nemohlo být hůř než pod Saddámem, snad jen pod Saddámem po válce. To významnější, co jsme se toho rána dozvěděli je to, že skončilo kolektivní rozhodování. Již více není RB OSN, není NATO, už je jen ON. Samozřejmě, že mnozí z těch, kdo protestují proti vojenskému zásahu, mají v Iráku hmotné zájmy. Samozřejmě je tam má i skupinka momentálně disponující Spojenými Státy. Je obvyklé, že státy zastupují (takřka) zločinci a jejich zájmy jsou velmi zištné (kdo jiný a jak by se asi dostal do vrcholné politiky). Pokud se ale tito zástupci musejí v důležitých věcech dohodnout, většinou se zabrání nejhorším úletům. Vždyť se podívejte do našeho parlamentu. Cožpak všechny parlamentní strany neodpovídají definici "zločinného spolčení"? Principem demokracie je to, že těch, kteří rozhodují je dost na to, aby jejich zájmy (i zločinné) byly dostatečně různorodé až protichůdné. Výsledkem je ucházející průměr bez extrémů. Pokud existuje mechanismus, který ještě zajistí občasnou výměnu zájmových skupin, je vše úplně skvělé. Nyní byl tento princip opuštěn a máme jediného vůdce. Snad bude dobrotivý. Snad nebude jako Hitler, kterého národ miloval a kdekdo v zahraničí obdivoval i podporoval (i miláček Ameriky Ch.Lindbergh i otec presidenta Bushe Prvního). Snad nebude jako Saddám, kterého mezinárodní organizace (i OSN) vyznamenávaly za boj s negramotností, za rozvoj zdravotnictví. Snad ....
0/0
24.3.2003 11:46

Mgr. M. Klempa

SOUHLAS a nutná poznámka. Vaše argumenty jsou výtečně.
0/0
24.3.2003 11:45

Al

Naprostý souhlas...
Ještě jen dodám, že utrpení lidí v totalitním Iráku, tyto rádoby "mocnosti" ve skutečnosti vůbec nezajímá! Jen si hrají na to, že mají ještě "co říci" a léčí si vlastní komplexy (a na úkor USA). Rusáky a Číňany ještě chápu, těm jsou hodnoty západní civilizace ukradené úplně, ale hlavně z Francouzů mi je na zvracení...
0/0
24.3.2003 11:29

stones

Re: Naprostý souhlas...
Ano je to tak. Jen chci take dodat: Nenabadam timto k histericke oslave USA, ale preci jen neni tak tezke si uvedomit, ze za nas za vsechny, kteri ctime hodnoty zapadni civilizace, delaji USA spinavou, ale potrebnou praci. Lide ale vzdy tihnou k nejjednodussimu postoji a cerno-bilemu hodnoceni a proto je pro velkou cast kritiku nepredstavitelne toto si priznat.  
0/0
24.3.2003 12:02

Dan(1)

Souhlas s autorem
My se taky dvakrát nemůžeme svými "principiálními" postoji pochlubit, i když jsme nezašli tak daleko, abychom si dovolili zpochybnit Washingtonskou úmluvu a základní principy, na kterých NATO stojí. Neříkám tak, ani tak, ale na má slova dojde, říká Špidla s Klausem. Koalice USA/GB/ES může být poražena a pak můžeme říkat: "my jsme od začátku tvrdili, že postoj koalice chápeme, ale neřekli jsme, že s ním souhlasíme. Podívej, Chiracu a Schrödere, jak jsme evropští." V případě vítězství se můžeme lísat k Bushovi  a naparovat se, že jsme otevřeli vzdušný prostor spojencům. To, co předvádí FR a SRN, je ale pokrytectví, které nemá obdoby. Zakládají už různé orgány, které mají připravit "humanitární pomoc" novému Iráku (to v newspeakštině znamená "investice"). Principiální by bylo říci USA a GB: vy jste to tam rozmlátili, vy si to obnovte. Jenže co by z toho žabožravé společnosti měly, že? Takhle mohou hrdinně nafukovat hruď, jak jsou mírotvorní a po válce hurá na irácký trh. Třískat prachy bez hnutí prstem se holt musí umět.  Mohu připustit argument mírových aktivistů, že jde  mj. o americké ekonomické zájmy, ale aktivisté by zase měli připustit, že zatímco za americkým postojem je i kus idealismu, "ose míru" jde jen a pouze o prachy.
0/0
24.3.2003 11:18

barbudo

Nepotřebujeme soudce. Stačí, máme-li policisty.
Oni na místě rozhodnou o vině a výši trestu a rozsudek na místě vykonají. Policista je ten, kdo má zbraň.
0/0
24.3.2003 11:09

Dan(1)

Re: Nepotřebujeme laxní "soudce", kteří se 12 let flákají
A kdo má udělat? OSN by měla soudit, tak jste to myslel? Odpovím stručně: Waldheim, Srebrenica, Kavan, komise pro lidská práva... Stačí?
0/0
24.3.2003 11:22

barbudo

Re: Re: Nepotřebujeme laxní
No vždyť to říkám. Naše soudy za dvanáct let neodsoudily mnoho zločinů minulého režimu, nejsou schopny ani doručit obsílku. Vyšší instance rozhodne vždy opačně než nižší. Když už někoho odsoudí, pak nenastoupí k výkonu trestu. Nechť tedy rozhodne spravedlivý ozbrojenec na místě.
0/0
24.3.2003 11:40

libor

taky souhlasim s USA
Nejsleduji soucasnou politickou situaci poradne. Ale jestli se melo cekat na rezoluci OSN, ktera by posvetila voj. zasah USA a je to ta OSN, kde je predseda valneho shromazdeni p. Kavan. Tak jestli je tam takovych Kavanu vic, tak me ani neprekvapuje, ze USA na nic necekali.
0/0
24.3.2003 11:01

0/0
24.3.2003 10:53

kom-ex

Souhlas !
0/0
24.3.2003 10:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.