Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ať se vláda jasně vyjádří, říkají politici

Část členů Špidlova kabinetu hodlá na středečním jednání prosadit, aby vláda oznámila svůj postoj k plánované válce v Iráku i bez podpory OSN. Vyjádření jasné pozice požadují jak unionisté a lidovci, tak někteří ministři Špidlovy strany, jako například ministr obrany Jaroslav Tvrdík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

standa sedlak,praha

vzpomenme
pred 12 lety jsme kazdy kousek odporu proti komunismu staveli na zaklade lidskych prav,charte OSN a dalsich mezinarodnich smlouvach.nyni tedy kalime na celou minulost i tolik opevovane demokraticke tradice.rikame ze chceme a jsme soucasti evropy,pritom se ale stavime proti.co vlastne si myslime? jako by jsme uz zapomneli na rok 1968 myslim si ze nahrazovat individualni teror terorem statnim je minimalne stejne nebezpecne ne-li horsi. standa sedlak
0/0
19.3.2003 23:31

SMUTNÝ

LIDÉ PLAČTE
Zůstali jsme státem patolízalů s vládní garniturou přehlížející názor národa. Toto vyjádření navíc jen podporuje fakt, že v téhle zemi se v podstatě nic nezměnilo krom možnosti cestovat a koupit banány o vánocích. Svoboda slova tady je, ale převedená do absurdna. Nikdo totiž neposlouchá to co se říká. Jak můžou členové vlády a vůbec zákonodárci souhlasit s válečným aktem bez požehnání OSN. Tahle akce přesně odpovídá definici terorizmu vydané FI. Jde totiž o násilné vnucování názoru.Vyjádření prezidenta v saku chameleona mě ovšem nepřekvapuje. Vždyť bojovník proti komunismu, který se dostal tam kde je právě díky někdejším nepřátelům, nemůže splodit nic jiného. Jeho odvaha je vždy jen kalkulací ekonoma, který bojuje jen a pouze za svůj prospěch. Už víme co je doba temna. Temno a strach prašivého psa před dvorkem movitého despoty. LIDÉ PLAČTE
0/0
19.3.2003 22:21

Jana

VÁLKA BUDE!!!
VÁLKA BUDE!!!
Se Spojenými státy na věčné časy! :-)
0/0
19.3.2003 13:45

Olda

Rozjetý vlak
Naskočili jsme do rozjetého vlaku. Nemá smysl přemýšlet o tom, jaká bude podstata války, kdo ji vyvolal apod. Po vládě požaduji především jasné nastínění jejich dalších kroků a místo keců provést přípravu na válku - aktivace účinného ohlašovacího systému, příprava obyvatelstva, přísná kontrola nejen na hranicích apod. a také zdůraznění, že v případě konfliktu dojde k omezení demokratických práv občanů- to především proto, aby nám už konečně došlo, že tady končí sranda.
0/0
19.3.2003 11:43

teta Kateřina

Re: Rozjetý vlak
a začíná ta ryzí demokracie, že, taky sranda? sakra, už zase jako za bolševika, ne?
0/0
19.3.2003 23:47

Honza

Já si myslim, že
-za válkou stojí ekonomické a politické zájmy (zbrojařské firmy z toho mají obrovské zisky, před a za války se ceny vyšplhaní na mnohonásobky a prodává se víc, ropa je jasná, USA demostruje svoji sílu, přitom vyzkouší zbraně nejlepším možným způsobem - v boji)
-o válce bylo rozhodnuto již dávno a tohle divadlo je nechutný. Kdo si myslí, že by Bushovi před veřejností prošlo přesunout čtvrt milionu vojáků do kuvajtu a zase je stáhnout po tom, co USA vtrhlo do Afgánistánu a vlastně ničeho nedosáhlo (šli tam pro teroristy a ti jim utekli)
-pokud je postoj OSN ne! měli bychom se jím řídit a nesnažit se za každou cenu zavděčit.
Nadruhou stranu, jsem pro odstranění teroristů (jde to vůbec?) a jiných nebezpečí. Jenže USA útočí poze na Saddáma a ostatní nebezpečí je moc nebere. PROČ?
0/0
19.3.2003 11:13

Amik

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 11:37

cloudy

http://www.army.cz/scripts/detail.php?id=2206
0/0
19.3.2003 10:29

Rambo

Re:
Jo, to je dobrý, i když Tvrdíka nežeru, tak se alespoň nebojí říci svůj názor.
0/0
19.3.2003 10:39

Elrond

Qualita naší vládní kloaky
se opět prokázala v celé své "nádheře". Ti pakové nejsou schopni absolutně ničeho, kromě zařizování svých bytů za naše peníze, balení koblih atd...Už aby šli od válu, protože od začátku své "vlády", dá-li se tomu bordelu tak říkat, dělají jeden průser za druhým a celou republiku čím dál více zostuzují.
0/0
19.3.2003 10:18

Amik

!!!!
Kdyby me neslo jako puvodem Cechovi  o dobre meno Cechu tady a ve svete tak bych se do tehle debaty ani nemejchal!Ale je az k neuvereni jak si Cesi dokazou kakat do sveho hnizda obvzlast dyz jim o nic nejde!A budte ujisteny ze i kdybyste se vyjadrili proti tak si vas bude svet lepe vazit nezli pri tomto nechutnem manevrovani a Amici si  bez CR take poradej tak rozum do hrsti dokud este zbejva cas protoze  svejkovina se ve svete nezere!
0/0
19.3.2003 9:56

Olda

Jít do války
Jít do války s takovou vládou je sebevražda. Dráždí hada bosou nohou. Dá se předpokládat, že budou váhat i tehdy, když muslimové vyhlásí svatou válku všemi prostředky. Je demokracie schopná obrany? Zase bude řešena ochrana obyvatel jako v případě Černobylu a povodní? Pokud si zodpovědně odpovíme na tyto a jiné otázky, přidáme k tomu stav naší armády a dlouho opomíjené CO, zrušení jednotek silničního a železničního vojska, technické zázemí a demokracii v parlamentu, dojdeme určitě k názoru, že bychom měli přehodnotit svůj podíl na válce. Nezbývá nic jiného než vyslání humanitárně zaměřených jednotek (pokud vůbec) a hlasitě - tak aby to pochopili i muslimové to vykřikovali.
0/0
19.3.2003 9:45

Nazdárek

Re: Jít do války
Přemýšlím o tom. Jít do války. Za co? Za jaké ideály? Za koho? Za vlast, která je reprezentována takovou verbeží? Co z toho, položím-li život? Být jednou ve zprávách na Nově a poté být zapomenut! Morálka v našem státě nestojí za nic. Je to hrozné. Začalo to Mnichovem a pořád to nekončí . . . . .  
0/0
19.3.2003 10:16

Olda

Re: Re: Jít do války
Nazdárku, ve válce budeme ať chceme nebo ne. Rozhodování bude spíš o formě podílu na ní. I v případě aktivního podílu to bude mít negativní dopad na ekonomiku - zaplatí to ten nejmenší - majetkem, popř. životem.
0/0
19.3.2003 10:28

Rambo

Re: Re: Jít do války
Proč přemýšlíš jestli jít do války ??? Ve válce přece už jsme - jestliže nám teroristi odpalujou bomby tak válka už dávno začala - jen se ještě nebráníme. A to že bomby vybuchujou v USA, Izraeli atd. a ne u nás to je jen štastná náhoda, za kterou můžeme děkovat tomu, že pro ně nejsme zatím důležití. Každá válka je na prd, a násilí plodí násilí, ale necháme si od teroristů a fanatiků všechno líbit ???  USA hodlá útočit především na vojenské cíle - teroristi útočí zásadně na civilní cíle !!! Co ty na to ty chatráku ????
0/0
19.3.2003 10:37

Nazdárek

Re: Re: Re: Jít do války
Vážím si tvého jasného názoru. Opravdu! Ve svém příspěvku jsem chtěl ale naznačit, že stejně jasný názor bych očekával od naší zoufalé politické reprezentace . . .
0/0
19.3.2003 11:01

Olda

Re: Re: Re: Jít do války
Souhlasím. Ale s tím by museli souhlasit politikové. Mám obavy ze dvou věcí:
1. Politikové se vyjádří - pal, nepal.
2. Na mnohé "moderní" technice chemického vojska jsem před více než 30-ti letech zanechal otisky prstů.
0/0
19.3.2003 11:03

Rambo

Pac a pusu
Špidla midla, Sadám hasám, Širak birak - až nám teroristi zase zboří nějaký mrakodrap nebo vypustí do metra jedy - tak se MOŽNÁ dočkáme vyjádření pana Špidli.
Na co je nám vláda, která neumí říci svůj názor ??? Když ti chudáčci ve vládě a parlamentu nebyli schopni "normálně" zvolit prezidenta, tak nečekejme, že budou schopni se vyjádřit k něčemu tak závažnímu jako je válka v Iráku.... Pac a pusu 
0/0
19.3.2003 9:44

Gosudar

politi
Jakmile valka skonci americkym triumfem, vsichni odpurci valky se poplacaji po zadech, ze prispeli k zdrave diskusi a hledani vyvazeneho stanoviska, a ze vlastne vsechno dopadlo tak, jak si predstavovali a prali. Poznamka pro pragmatiky: Pokud chceme z teto valky vytriskat nejaky kapital, musime stat na strane vitezu, a to ne az po bitve, ale ted.
0/0
19.3.2003 9:43

Amik

Re: politi
Souhlas! Asi jim este nedochazi ze si kakaji do vlastniho hnizda
0/0
19.3.2003 9:48

Nazdárek

Strašná tragédie, co politici
předvádějí a jakým hrozivým způsobem ničí poslední zbytky důvěry občanů v tento stát. Tu frašku už nemá cenu ani komentovat. Přesto si neodpustím: ti lidé, kteří o nás z naší vůle rozhodují, nemají bohužel nic z toho, co by mohlo být pro nás občany vzorem (morálka, odpovědnost, cílevědomost, korektnost, smysl pro spravedlnost). Volba presidenta (procedurální katastrofa) je tajná (proč jako občan nemám právo vědět, koho můj zástupce volil?), spor s CME a klasický český vlezdopr..lismus (omlouvám se, ale jinak se to nazvat nedá) v podání ministra financí, zavánějící ohromnou korupcí a nyní i neschopnost jasně se vyjádřit ke konfliktu USA x Irák. Co si mám jako občan myslet????? V čem mám jako občan státu věřit????? Myslím, že naše švejkovská národní povaha je to nejhorší, čeho jsme historicky mohli dosáhnout . . . . . . . 
0/0
19.3.2003 9:25

martin

Re: Strašná tragédie, co politici
Všechno dobrý, jen myslím, že švejkovská povaha není neschopnost.
0/0
19.3.2003 9:47

Nazdárek

Re: Re: Strašná tragédie, co politici
Švejkovská povaha je právě o neschopnosti. O neschopnosti udělat cokoliv pořádně (nikoliv improvizačně) a s plnou odpovědností. Švejkovská povaha je schopnost rychle přijmout běžné rozhodnutí, schopnost kratkodobé improvizace, ovšem ale bez trvalé hostorické hodnoty a bez intelektuálního zázemí. Švejkovská povaha vnitřně brzdí při zásadním rozhodování. Švejkovská povaha nutí být jedním z davu a nevyčuhovat. Nevyčuhovat tím, že o něčem řeknu, že je to bílé nebo černé, nikoliv mnohobarevné . . . .    
0/0
19.3.2003 10:03

Včelka Mája

Co to tlachají?
Co to ti "politici" tlachají? Vždyť téměř všichni v článku zmiňovaní mávali před týdnem ručičkama, jaká je tahle vláda báječná a jak ji bez výhrad dávají svou důvěru a podporu - koaliční kreatury slušných lidí!
0/0
19.3.2003 8:59

lurtz

Spidlova dalsi politicka neschopnost ...
Opet se ukazala v plne parade Spidlova (a koalicni) neschopnost verejne deklarovat jasne stanovisko. Tato vlada je zakomplexovana a resi pouze sve zabomysi valky - kdo, kolik, kdy a na jak dlouho.
 
0/0
19.3.2003 8:57

Zdeněk J.

NE podpoře USA
V žádném případě by vláda neměla jednoznačně podpořit USA ! Než to, tak ˇať se raději vůbec nevyjadřuje. Vážím si rozumného postoje prezidenta Klause a vláda by měla zareagovat podobně. Nebuďme bojechtiví ! To že jsme na indexu USA jako jejich spojenci, to není vůbec pozitivní, naopak ! Jsme spoluviníci nelegální války. To je ostuda.
0/0
19.3.2003 8:45

Amik

Re: NE podpoře USA
Zavidim ti tvoji prostotu pokud pro nekoho neagitujes
0/0
19.3.2003 8:51

Rycloj

Re: NE podpoře USA
Takze to podle vas znamena ze legalni je vesele vyvrazdova kurdy, pol. opozici a vsechny co maji vlastni nazor a neuctivaji velkeho a statecneho vudce iraku, kniha 1984 taky zacina miliony plakatu velkeho bratra.
0/0
19.3.2003 8:55

Amik

Re: Re: NE podpoře USA
Ale clovece bud si myslej ze este zijou pod sajuzem nebo pro nekoho agitujou jinak by si nemohli kakat takhle do vlastniho hnizda obvzlast dyz uz i ty jejich pobratimove jako polaci bulhari  slovaci atd uz je predhonili!
0/0
19.3.2003 9:00

antibush

Re: Re: Re: NE podpoře USA
Hmm to je opravdu soutez na urovni, kdo driv podpori zabijeni civilistu... Hura! Heil Bush! S USA na vecne casy a nikdy jinak!  
0/0
19.3.2003 9:09

Amik

Re: Re: Re: Re: NE podpoře USA
Jesli si takhle rudnul nad vsema spatnostma  co se kdy deli ve svete a v politice tak uz tu rudou barvu asi mas na porad
0/0
19.3.2003 9:27

xmart

Re: NE podpoře USA
Debata o mazinárodním právu a legálnosti je asi i o tomhle:  STÁT jeho občané  -nebo-  OBČANÉ a jejich stát. Zkuste se zamyslet, jaký je v tom rozdíl. Já si myslím, že podstatný - a možná právě proto se s Vámi těžko můžu shodnout.
0/0
19.3.2003 9:30

Amik

Re: Re: NE podpoře USA
Hlavne by si Ciskove jako malej stat meli uvedomit kera pravda je prospesnejsi k jejich preziti a prospechu nezli budou prdelkovat za druhe i kdyz se rika ze kosile je blisi nez kabat.A az budou jednou tak dobre na tom ze je budou sousede brat vazne tak pak si mohou hrati lepe na charaktery protoze kazdej je velkej charakter dokud chodi pesky!
0/0
19.3.2003 9:40

Šedý vlk,Tronda

Vláda?
Vláda nic takového neumí a její alibismus je nechutný.Šmidra nikdy nic nerozhodne je to srab
0/0
19.3.2003 8:43

Sisko

Pan Špidla to myslí dobře a nechce se vyjadřovat před započetím války.
Nevím , proč ho někteří jeho spolustraníci a příživníci z US tlačí do kategorických prohlášení !! Měli by se raději soustředit na soc. reformy pro obyčejné lidi !!!
0/0
19.3.2003 8:40

Amik

Re: Pan Špidla to myslí dobře a nechce se vyjadřovat před započetím války.
Nejspise proto aby se vsechny ty zeme o kolo neudelali hezke drive jak CR a na CR pak zase jako obvykle zbylo  H>az se budou delit o to co vyhandlovali a blby ciskove utrou nos a pak este budou obvineny z nespolehlivosti  tema co za ne prdelkujou
0/0
19.3.2003 8:46

Včelka Mája

Re: Pan Špidla to myslí dobře a nechce se vyjadřovat před započetím války.
Ty jsi, Sisko, buď chytrý člověk, který si dělá obyčejnou "prdel" nebo jsi obyčejný hloupý člověk, který to myslí vážně...
0/0
19.3.2003 9:02

Amik

!!!!
No je to ostuda protoze do tedka meli Cesi v USA o hodne lepsi meno nezli Slovaci a doufam ze pri tom zustane i nadale hlavne pro prospech CR.Ale je videt ze Slovaci maji o hodne chytrejsi politiky!
0/0
19.3.2003 8:34

Amik

!!!!!!!!!!
Skoda ze tam este neni na chvili Havel protoze toto zonglovani a spekulovani do posledni chvile je trapne a svedci to o spatnem charakteru obvzlast dyz tato vlada prece do EU nijak nepospicha!
0/0
19.3.2003 8:11

Tuten

Nejdůležitější je, že tam naši vojáci jsou.
To je zcela zásadní stanovisko, kterým jasně ukazujeme náš postoj. Jejich přesná pracovní náplň se může vyřešit podle situace, jejich pomoc možná nebude vůbec zapotřebí. Mezitím můžou pomoct vycvičit americké chemiky, aby nebyli v budoucnu odkázaní na naši pomoc, pokud to z jejich strany není jenom zdvořilé gesto, které nám má dodat sebevědomí.
0/0
19.3.2003 7:57

jan zizka

Re: Nejdůležitější je, že tam naši vojáci jsou.
aspon cechy nikdo nepripravi o pripadne zasluhy .Co kdyby,ze?
0/0
19.3.2003 8:20

pOne

Xmíchu....
Postoj vlády je xmíchu. Alibismus....... Po bitvě bude Špidla a spol. generálem :-) ..... Bohužel v Česku je toto normální. Stačí sledovat dění v Parlamentu (př. po dlouhém jednání se poslanci shodnou, že české zemědělství je ve špatné situaci....) - musim se jen smát..... 
0/0
19.3.2003 7:44

Kato

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 7:37

Elvis

Re: Jsou tezke chvile v zivote lidskem, kdy vas instinkt zradi
Jak to tak vypadá, budeš si za tímto účelem muset najít někoho jiného.
0/0
19.3.2003 7:50

Tomáš

Nová totalita
Nebudu tady diskutovat s rabínama, jestli má být válka nebo ne. Domníval jsem se, že když budeme mít demokratickou vládu, že se bude řídit míněním občanů. Když je pro válku 22% občanů, pak není co řešit. Jak je však vidět, je to jako za komoušů. Lidi něco nechtějí, vláda si však bez ohledu na občany dělá co chce. Na rozdíl od komunistického systému však ještě kvete zlodějna a násilí. To jsme si opravdu pomohli.
0/0
19.3.2003 7:35

Amik

Re: Nová totalita
Ty charaktere az vsichni prelezou na amickou stranu coz us se pomalu ale jiste deje tak se tam muzes najist toho sveho  vyumelkovaneho charakteru!A CR bude zase jako extraburt kterej tam byl sice pred druhou valkou jedina demokracie  ale i ty vychodni Nemci je museli predbehnout nez se rozhoupali k te sametovce!Bud ujistenej ze amici se bez vas obejdou a ze to gesto kere vasi vladu bude  H. stat dobre spenezi jako ty druzi! Jesli ze se nekdo este jako cuka pro husejna tak jedine kvuli kseftu a pak se vam stejne vychechtaj i ty slepice jak ste za ne prdelkovali !A abys nepodlehal zbytecnejm outecham tak ja zid nejsem jen ti rikam jak se veci maj
0/0
19.3.2003 7:52

Amik

Re: Re: Nová totalita
Ps.Dekujte bohu ze vam Havel udelal po svete dobre meno a kaslete na par blbu kery si myslej ze sou pupek evropy nebo vas nechaj nakonec pozadu i ty Slovaci!
0/0
19.3.2003 7:57

Olda

Re: Nová totalita
Dnes už to vůbec není o tom, zda občan válku chce nebo ne. Prostě v ní budeme.
0/0
19.3.2003 12:01

harosek

Špidla spolu s vládou, no ti se povedli!
Ostuda českého národa.Banda naprostých egomaniaků,kteří sráží veškerou hrdost národa ještě mnohem hlouběji než je nyní. Stydím se za vás, pánové. Stydím se, že ve vás není ani kouska odvahy vyjádřit svoje stanovisko,ať by bylo jakékoliv.
0/0
19.3.2003 7:16

karber

Špidla spolu s vládou, no ti se povedli!
Mají skutečně dost když občan a svět slyší v televizních zprávách jak říká:"My se vyjádříme až opravdu vypukne konflikt". No to je nádhera. Tato nerozhodnost vlády se projevuje ve všech oblastech našeho státu.
0/0
19.3.2003 6:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.