Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamion jel po dálnici v protisměru

Představte si, že si to šviháte po frekventované dálnici D1 - a proti vám kamion! V neděli se to desítkám řidičů stalo. Proti nim to ve směru na Brno hnal s kamionem slovenský třiatřicetiletý řidič, který se opil a vjel do protisměru. S 2,55 promile alkoholu v krvi kličkoval po vozovce 17 kilometrů, než ho hlídka byla vůbec schopná zastavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vaclav hanus

ano, mam zajem
Tak schvalne. Ja bych tu praci rad vykonaval. Nevim jake zdravotni predpoklady se pozaduji, ale mylsim, ze bych je splnoval. Horsi ale je, ze nesplnuji odborne predpoklady, coz predpokladam je, mit najezdn jisty pocet kilometru s velkym vozem po jistou dobu. A pres tuto prekazku se nedostanu. Muzete mi tedy poradit? A krome toho nemam zadneho kamaradicka na zadne prepravni firme, ktery by pri ...jednoduse si myslim, ze tyto fleky jsou rozebrany, a dalsi lidi se tam nevejdou. Take nechapu proc si myslite, ze praci v kanclu je bez stresu? Udelate chybu a mate padaka. Sice nevisi na vas zivoty jinych, ale muzete zpusobit klientovi treba skodu za nekolik milionu. Mslite si, ze to neni stresujici?
0/0
19.3.2003 15:34

vaclav hanus

Re: ano, mam zajem
DO PRCIC!!! TAdy ten prispevek vubec nepatri. Ten patri nekam jako odpoved na jiny prispevek. Podelany WWW!!!
0/0
19.3.2003 15:43

box

box
Bastaeda by meli zavrit, a to co nejdriv
0/0
19.3.2003 14:44

Bodie

Zavrit ho az zcerna, darebak....
0/0
19.3.2003 14:17

kadel

To čumim
0/0
19.3.2003 14:07

Takovéto patří trestat
Takovéto řidiče patří trestat, kteří pod vlivem alkoholu sedají za volant a tímto drsným způsobem ohružují životy ostatních. O tom je zde zmínka jen pár slovy. O potrestání řidiče autobusu, který měl nedávno nehodu v Jižních Čechách, se mluvilo mnohem podrobněji. A přitom byl řidič autobusu do této situace natlačen kvůli nějakému podobnému bláznovi jako byl enhle kamioňák. Autobusák měl smůlu, tenhle velkou kliku, dá se podle toho trestat?
0/0
19.3.2003 14:00

Jirka

smula
smula
0/0
19.3.2003 12:46

Petr

Alkohol za volantem
Chlapi, když neumíte chlastat, tak byste neměli řídit!!!
0/0
19.3.2003 12:25

*12*
0/0
19.3.2003 11:58

dnes mam svatek

Kamionaci
Kazdy ridic kamionu, ktery predjizdi druhy kamion je hnup. Nejcasteji to delaji v kopci a maji z toho radost. Jediny lek je, hned po jejich uzasnem manevru jim pred cumakem zabrzdit. Delejte to vsichni, snad se ti profesionalni inteligenti pouci. Na lidi s jejich IQ plati jen fyzicky trest, jinak si nic nezapamatuji. Pokud se jim to nelibi, nemeli kreslit v mladi prirozeni po lavicich a mohli jezdit s necim jinym.Skoda, ze uz neni Lorna na F1, v tom jeim poradu jim slo aspon vynadat on/line.
0/0
19.3.2003 10:03

mrazik

Re: Kamionaci
To brdění bych být tebou nedělal, protože spousta řidičů kamionů nebrzdí a klidně tě sešrotuje. Mám osobní zkušenost, bratr řídí kamion. Jemu je to jedno, jeho kamion to není a je pojištěný a na tobě bude pak vymáhat ušlý zisk a většinou jezdí ve dvou, takže bude mít svědka a hlavně tam po tobě zůstane brzdná stopa, teda pokud nemáš ABS. Pokud chceš mít 40 tun v kufru, tak to klidně dělej dál.
0/0
19.3.2003 10:47

dnes mam svatek

Re: Re: Kamionaci
Jo, jo, zapominate, ze auto ma vzdycky vetsi zrychleni nez kamion, staci jen trosicku podrazdit ty dobytky. Ne, to je legrace, ale verte, ze to funguje skvele, neni hezci pohled v zrcatku na zuriveho kamionaka, jak saltruje az dolu. Delam to jen tehdy, kdyz je za volantem evidentni dementni prase, ktere vas zdalky vidi a vjede do leva.
0/0
19.3.2003 14:47

jhm

Re: Kamionaci
Taky nemam rad kdyz se kamionaci dlouho predjizdeji. Nicmene je nepodeziram ze skodolibosti.
Tobe bych doporucil abys na tu brzdu dupnul pred nejakym hodne velkym a tezkym kamionem. Zkus zabrzdit na miste, at se moc netrapis.
0/0
19.3.2003 11:25

jhm

Re: Re: Kamionaci
Vubec nejlepsi by bylo abys to narval celne do skaly. Tu totiz nebude trapit jestli se Ti nemohla vyhnou, ci zabrzdit.
0/0
19.3.2003 11:42

billy25

Re: Kamionaci
Sorry, to, že je někdo dobytek mě nevyprovokuje mu ukázat, že jsem větší. Může to pak odnést i někdo, komu do mého sporu nic není.
0/0
19.3.2003 14:32

Re: Kamionaci
Ty blbečku co máš dneska svátek, kdyby jsi někdy seděl v kamionu nabo jsi se aspoň zamyslel, tak by ti došlo, proč se kamioňáci předjížděj zrovna v kopci! A jestli ti připadá vtipný, že jim brzdíš těsně před autem je největší krávovina jakou můžeš udělat! Asi se budeš divit až to jednou kamioňák neubrzdí a přechrupne tě několika tunovym auťákem!!!!! Ale tobě bych to přála!!!VOLE!!
0/0
19.3.2003 16:18

Joter

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 16:41

Ne každému, koho napálí ožralý řidič, se podaří zemřít.
0/0
19.3.2003 9:51

Santa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 9:16

vaclav hanus

Re: Nemají to lehké
Jenom pro upresneni (at je mene mlzeni). Sedet v teplem kanclu je sice prijemne, ale takovy ridic MKD si vydela kolem 30 tisic, pricemz ten co sedi v teplem kanclu kolem 20 tisic (pokud to ovsem neni manazer, nebo informatik, nebo,...) Znam nekolk pripadu, kdy by si ti z teplycha kanclu to radi vymenili s temi ridici kamionu.
0/0
19.3.2003 9:37

Santa

Re: Re: Nemají to lehké
Tak ty platy se asi liší kraj od kraje, pochybuji, že máte v tomto bodě přesné informace, manažerské platy jsou tedy rozhodně daleko vyšší. Ale i kdyby tomu tak bylo, nevím jak to souvisí s vysokou psychickou zátěží, které jsou tito lidé vystaveni a s možností zkratového jednání, v případě extrémního nárůstu této zátěže, zejména v důsledku rodinných problémů, které s touto prací souvisí. Pokud mluvíte o lidech, kteří by rádi, jako řidiči kamionů pracovali, pak mluvte laskavě za sebe. Pochybuji, že se, pokud náhodou splňujete kvalifikační a zdravotní předpoklady, chystáte tuto práci vykonávat.
0/0
19.3.2003 14:48

vaclav hanus

Re: Re: Re: Nemají to lehké->ale ani tezke
Tak schvalne. Ja bych tu praci rad vykonaval. Nevim jake zdravotni predpoklady se pozaduji, ale mylsim, ze bych je splnoval. Horsi ale je, ze nesplnuji odborne predpoklady, coz predpokladam je, mit najezdn jisty pocet kilometru s velkym vozem po jistou dobu. A pres tuto prekazku se nedostanu. Muzete mi tedy poradit? A krome toho nemam zadneho kamaradicka na zadne prepravni firme, ktery by pri ...jednoduse si myslim, ze tyto fleky jsou rozebrany, a dalsi lidi se tam nevejdou. Take nechapu proc si myslite, ze praci v kanclu je bez stresu? Udelate chybu a mate padaka. Sice nevisi na vas zivoty jinych, ale muzete zpusobit klientovi treba skodu za nekolik milionu. Mslite si, ze to neni stresujici?
0/0
19.3.2003 15:41

šnek

pronásledování
Jak ho dojela policie? Počkali na něj nebo se hnali za ním jako slepíš 12?
0/0
19.3.2003 9:09

D.S.

Jak tam dáváte ty smajlíky?????????????????
0/0
19.3.2003 7:54

vita

nikde nepíšou
jestli mu nebylo divný,že všichni jedou v protisměru.
0/0
19.3.2003 7:42

Danny

Provoz na českých silnících - reakce na příspěvky
Tak jsem si přečetl všechny příspěvky a usoudil jsem, že se tu nejvíc hádáte o to, jak rychle jezdit. Můj názor na věc je ten, že na dálnici je 130 tak akorát (s přihlédnutím na český vozový park) - osobně se snažím dodržovat tuto rychlost, ale spíš jezdím rychleji než pomaleji. Nemyslím si, že by ta 130 byla moc nebezpečná - možná pro ty starý škodovkáře - ty 120 by to fakt neustály. Na druhou stranu absolutně nesnášim lidi, co jezdí v obci rychleji než 50 (řekněmě 60...). Já po silnicích první třídy jezdím okolo 110, ale jenom když je to přehledné. V obci pak zpomalím na 50 a v tom mě začnou dojíždět ty "kloboučníci", jak tu byli nazváni, kteří si to po silnici kalí 70 obec neobec... Tihle jsou nejhorší. Mají tu svojí škodovku už dlouho a vůbec je nenapadlo, že ostatní auta jezdí mnohem rychleji - pro ně je 70 maximum... Už mnohokrát se mi stalo, že mi z vedlejší silnice vlítla škodovka přímo do cesty. Naštěstí už ale ze zkušenosti tyhle případy předvídám a tak předem zpomalím... Zároveň bych chtěl všechny požádat, aby se aspoň občas koukli do zrcátka, protože i když si oni myslí, že jsou ty nejrychlejší, tak tomu tak není -- obzvlášť platí pro tzv. profíky....
0/0
18.3.2003 22:43

A.C.A.B.

No taxe prostě vožral, no..
A neni nutný z toho dělat nějakou aférku.. kdo z vás se někdy nevožral??
0/0
18.3.2003 21:12

gbd

Re: No taxe prostě vožral, no..
no ze se nekdo opije to je jeho vec, ale jeho vec urcite neni pokud se riti s autem,dokonce s kamionem po dalnici !!! je az zarazejici jakym stylem se hejbou kamiony na nasich silnicich, s cervenou plackou 80 na zadku a nekdy clovek musi hodne porusit rychlost aby toho "smradocha" predjel !! Zamyslete se pani KAMIONACI !! tim samozrejme nechci utocit na vsechny, a uz ne vubec hajit ridice osobaku, to jsou leckdy jeste vetsi pitomci
0/0
18.3.2003 21:26

A.C.A.B. je mamrd

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 3:56

box

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.3.2003 14:52

Wisha

Pardubice ole
2,55 promile? To bude zase jen přestupek co? Vážená česká justice začínáš mě s...
0/0
18.3.2003 19:04

Tomáš

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.3.2003 18:45

Blahova eva.cz

¨Kurz internetu v kavarne planeta
0/0
18.3.2003 18:33

pan prasátko

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.3.2003 13:50

JAR

Co se čílíte?
Pan"řidič" se ráno po vyspinkání odebral za volant a spořádaně odjel. Nebyl důvod jej zadržet a řidičák mu policajti nesmí sebrat. To jsem zvědav jak mu bude doručena obsílka, když bude pořád na cestách a není z ČR ... A pak může být nemocen a nemocen, nebo jeho obhájce... Ale vždyť se vlastně nic nestalo....
0/0
18.3.2003 13:26

Boris

Asi moc kouká na Kobru 11
Absolutní magor! Nevítě někdo, co to bylo za dopravní firmu? Dělám v dopravě a nerad bych zjistil, že je to někdo s kým děláme.
0/0
18.3.2003 13:23

0/0
18.3.2003 13:20

Jarda

proc pises ze si slovak? to je neco jinyho?
0/0
18.3.2003 7:37

Harden

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.3.2003 23:02

Harden

Privazat spagatem za kamion a oba dovest na caru, at si je tam nekdo vyzvedne.
0/0
17.3.2003 22:56

Ian

fuj!
Odsoudit, vydat k vykonu trestu na Slovensko, na rozloučenou kopnout do koulí a do pasu razítko "trvale nežádoucí".
0/0
17.3.2003 21:53

Jozef Chocholáček

Re: fuj!
Som síce Slovák, ale plne súhlasím. Takí frajeri iba robia hanbu :-(
0/0
17.3.2003 22:11

Martin V.

Re: fuj!
jo, a pak jit a hlasovat pro evropu bez hranic, to je vazne reseni!
0/0
18.3.2003 15:09

šofér

"Prpfiesionál" a strejda
 Jel jsem zdovolené a vláčel za sebou karavan. ¨Někde mezi Chlumcen n.C a Hradcem jsem dojel strejdu (asi tak 70 let), který si to šinul tak 60, chvílema i 70.  Pokud znáte tuhle silnici, tak je jasný, že s courákem tam těžko budete mít místo na předjetí... Brzy se za námi utvořila kolona a kdo myslíte, že byl ten blbej? Osobáky mě předjížděli a já musel často brzdit, aby se tam vešly. Špica ale byla, když mě dojel autobus. Řidič na mě troubil, blikal... Pak se udělala díra a on se rohodl že předjede. Když byl vedle mě, a zjistil, že se mezi mě a strejdu nevejde a na nás oba nemá dost místa, začal mě vytlačovat do příkopu... Nakonec jsem to na krajnici ubrzdil. Tak nevím, kdo byl větší blb: já který jsem jel s karavanem z dovolené v neděli, strejda, který neumí jet rychlejc jak 70, nebo "profesionál"?
0/0
17.3.2003 19:56

vILd@

Re:
   strejda     
0/0
17.3.2003 22:32

Akéla

Re: Re: kdo byl větší blb ...
0/0
17.3.2003 23:16

stan

Re:
Blbec seš jednoznačně ty. Kdyz nechces nebo nemuzes predjet je slusnost ulehcit predjizdeni ostatnim. Kdyz me nekdo predjizdi a vidim ze to nestiha, samozrejme uberu a udelam misto aby se mohl zaradit prede me. Nevezmu si prece na svedomi kdyz se ten co predjizdi srazi s tim co jede do protismeru. Nehlede na to ze se stejne odrazi do me. Stejne tak si nevezmu na svedomi ze ten co predjizdi zacne brzdit a zarazovat se za me mnohem pomalejsi rychlosti nez jel predtim a nez jede ta kolona za mnou.  Zastavam nazor ze na silnici je bezpecnejsi mit ty co spechaji pred sebou. Ovsem chapu ze ne kazdej ma koule na to aby priznal ze ho predjede i autobus.....
0/0
17.3.2003 23:49

Dony

Re: Re:
To se ti ale taky nemusi vyplatit. Muze se stat, ze ten co te predjizdi a pritom zjisti, ze nestiha,  ubere taky. Takze tvoje vstricnost mu v tomhle jeste vic uskodi. Myslim, ze je na tom kdo predjizdi, aby predjel bezpecne.  Ten kdo je predjizdenej ma hlavne dodrzovat zdravej odstup a nezrychlovat ani nezpomalovat, pokud si neni jistej tim, co ten druhej udela.
0/0
18.3.2003 18:11

Danny

Re: Re:
Nejvíc ze všeho nesnášim "pomalý přdjíždivce" - při předjíždění mu to nejede, tak si to pomalu šine okolo auta, které předjíždí a za ním už nikdo nepředjede, protože to kvůli němu do příští zatáčky prostě nestihne. Ještě lepší jsou ty, který tě předjedou a pak najednou začnou zpomalovat, ty jsou úplně super....
0/0
18.3.2003 22:17

joryk

Re:
No to je prave rozdil mezi nasim zpusobem jizdy a zpusobem jihoevropskym. Jezdil jsem na dovoleny na Krete a i kdyz nas varaovali, ja jsem byl nadsenej, jakej je tam cit pro provoz, samozrejme, ze se na cervenou moc neceka, ale nikdo ti tam nevjede. Kdyz se blizis k pomalejsimu autu, tak ti samozrejme udela misto, div ze nesjede do skarpy, proste jezdej bez zbytecnejch komplexu a s citem.
0/0
18.3.2003 0:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.