Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lupiči se museli spokojit s desetitisíci

Jen desítky tisíc korun ukradli maskovaní muži při přepadení v Prostějově. Podle policie byli lupiči nejméně tři. Odvezli výplaty finančního úřadu. Loupež odstartovala nehoda, při níž ozbrojenci narazili džípem do vozu s penězi. Jeho dvoučlennou posádku zranili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza.

Ti magoři odjeli černým fárem; mohli by to být cikáni,
ale ti by zas nebyli schopni tak sofistikované akce. Tak nevím, nevím ...
0/0
14.3.2003 18:19

Tiberius

Re: Ti magoři odjeli černým fárem; mohli by to být cikáni,
cikáni to být nemohli, protože odjeli červeným autem :))
viz. článek:"Lupiči pak utekli do postranní ulice, odkud odjeli připraveným autem červené barvy"
0/0
14.3.2003 18:53

NEMO

Na uložení peněz ..........
JAKÉKOLIV MNOŽSTVÍ SLAMNÍKÚ DODÁM. Zn. RYCHLE, LEVNĚ.   
0/0
14.3.2003 16:21

Laco

Když jsem ráno tvrdil, že zloději toho moc neukradli
tak mi nikdo nevěřil. Dokonce jsem byl nařčen, že neoprávněně do toho zatahuji Salcmana z ODS. A ouha peníze opravdu pocházely z komerční banky a bylo jich málo, jelikož Salcman dostatečně banku dopředu vytuneloval.
0/0
14.3.2003 15:52

Bron

Ulice Komentskeho?
Nejzajimavejsi na celem clanku je asi ta ulice Komentskeho...
0/0
14.3.2003 14:54

Cyril

Re: Ulice Komentskeho?
Souhlasím. Je vidět, že v idnes pracují odborníci na slovo vzatí!
0/0
14.3.2003 16:04

M24

Náhoda?
Pokud si vzpomínám,tak s překopanou Fronterou (kola z malotraktoru ) před nedávnem řádila nějaká banda a vykrádala kde co.(V PV).Ovšem ti by měli teoreticky ještě sedět?Ale můžu se mýlit.Tolik Fronter tady zas nejezdí.
0/0
14.3.2003 14:35

Přítelkyně Venduly

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 14:13

SVP

Re: Nejlépe to vistikl pan Mistr nad mistry Jiří Mašek
Co to sem sereš? Di mi už s tou reklamou do p...
0/0
14.3.2003 14:57

Vendula

Re: Nejlépe to vistikl pan Mistr nad mistry Jiří Mašek
Čau jak je? Jak se má Jiří? Začni si s ním něco a vyškrábu ti voči - je můj
0/0
14.3.2003 15:04

Přítelkyně Venduly

Re: Re: Nejlépe to vistikl pan Mistr nad mistry Jiří Mašek
Ale on není komunista!!!!!! Nesdílí ateistický názor na svět. Jinak má názory stejné, to je fakt. A´t žije vševědoucí mistr Jiří MAšek, kéž by na mne alespoň jednou mile pohlédl, myslím, že bych zčervenala a trochu se spotila.
0/0
14.3.2003 15:45

Čtenář www.osud.cz

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 14:10

Antiosud

Re: KONEČNĚ! OSUD.cz převezme 21.3. Stříbrný Bludný Balvan Sisyfa
Možná se stane, že někdo zavolá, že je tam bomba, a žádné udílení nebude. Teď se to stává často.
0/0
14.3.2003 14:17

lubomír

No neni to skvělý
ukradnout prachy finančáku? To byl určitě Kaiser s Lábusem nebo Zagorová s Margitou.:-))
0/0
14.3.2003 14:06

T.

...O peníze tak přišli jen ti, kteří varování nevyslyšeli...
Jo a pak je tam kvůli takovým omezencům ještě jedna chuděra, která přišla navíc k nějakým stehům a zřejmě i modřinám.
0/0
14.3.2003 14:05

Kamil

Protireakce úřadů
Naše skvělá a moudrá vláda bezpochyby sáhne po tvrdém protiopatření - zakáže vozy Opel Frontera.
0/0
14.3.2003 13:52

!

Re: Protireakce úřadů
Jasně. A pro jistotu i tmavá skla. Mimochodem, tmavá skla zakázali před časem v Kolumbii právě kvůli příliš vysoké kriminalitě.
0/0
14.3.2003 19:51

yakesh

???
Zvlastni, zlodeji na miste nechaji auto za rekneme 1000000 a uloupi skoro polovinu jeho ceny :o)))
0/0
14.3.2003 13:28

Vul

Re: ???
hmm...ze by to auto bylo kradene? troubo...
0/0
14.3.2003 13:32

volovi

Re: Re: ???
Mily vole, ono se kradene auto neda prodat???
0/0
14.3.2003 13:35

Ales

Re: Re: Re: ???
za to ty si chytrak a kolik myslis, ze dostanes za kradeny auto jestli to bude 50 000, tak je to moc.
0/0
14.3.2003 14:36

Fisk

Re: Re: Re: Re: ???
No to se ale nesmis prizant ze je to auto kradeny vis.
0/0
14.3.2003 14:38

Silvestr

Re: ???
pochybuju že bylo jejich. a kdyby šli prodat to auto, tak za něj půl melounu nedostanou.
0/0
14.3.2003 13:35

Sven

Hotovost?
Kdyz je financni urad sto let za opicema a vyplaci vyplaty hotove tak si nema na co stezovat. To primo vybizi k tomu aby nekdo transport vyloupil. Copak se vyplaty nedavaji rovnou na bankovni konto? 
0/0
14.3.2003 13:07

vlastička

Re: Hotovost?
no to je fakt - FÚ kterej má jít příkladem vozí prachy na vejplaty v hotovosti - no to je kocourkov jako pr*se  jak by taky ne, když to řídí bolševičtí pohlaváři, pro který jsou bezhotovostní transakce zřejmě španělská vesnice  do prkýnka rudej sajrajt
0/0
14.3.2003 13:19

Jonathan

Re: Hotovost?
Souhlas ! V každý trafice musí dát číslo účtu na posílání výplaty a buzeranti na finančáku si to vyplácí v oblázcích.Fuck to není možný !
0/0
14.3.2003 13:28

kamil

Re: Hotovost? - nesouhlas
Zaměstnavatel nemůže zaměstnance nutit, aby si veškerou výplatu nechal posílat na konto v bance! (A finanční úřad to asi ví.) Vzhledem k bankovním poplatkům za vyběr z bankomatu i u přepážky by se to zaměstnancům prodražilo, kdyby si alespoň část výplaty nechali vyplatit v hotovosti.
0/0
14.3.2003 13:33

kamil

Re: Re: Hotovost? - nesouhlas (oprava)
... alespoň část výplaty nenechali vyplatit v hotovosti.
0/0
14.3.2003 13:35

PICHY

Re: Re: Hotovost? - nesouhlas
Proboha, kde to ziju.. ty korunovy polozky snad nikoho nezabijou a za snizeni treba prave rizika kradeze penez v hotovosti to rozhodne stoji... btw... nesackujou oni ty penize este na tom financkau a vejplatni pasku taky dostavaji?! LOL a 3xLOL
0/0
14.3.2003 13:49

sneer

Re: Re: Re: Hotovost? - nesouhlas
ulozenim penez v bance se riziko kradeze (alespon v teto zemi) nijak nesnizuje
0/0
14.3.2003 13:54

PICHY

Re: Re: Re: Re: Hotovost? - nesouhlas
No kdyz si clovek vybere banku halvou a ne nejakym jinym organem, tak nijak velke riziko nevidim.
0/0
14.3.2003 13:59

Sven

Re: Re: Hotovost? - nesouhlas
V Cechach se musi platit za vyber v bankomatu? To snad ne! Pokud ano tak je to nehoraznost.
Ja nevim jak v Cechach ale ja tady ve Svedsku zadnou hotovost nepotrebuju. Vice mene vsecko platim kartou a nic extra me to nestoji.
0/0
14.3.2003 14:37

Josef1

Re: Re: Re: Hotovost? - nesouhlas
Bud rad, ze zijes ve Svedsku. Tady musis bance zaplatit i za to, ze si k nim das SVE penize, aby je ONI mohli pouzit, jak se jim zachce.
0/0
14.3.2003 14:57

Vendula

Re: Re: Re: Hotovost? - nesouhlas
Tak tobě švédský  kapitalisti ani nedají žádnou hotovost? Ono to je dobře, stejně bys to prochlastal někde na trajektu...
0/0
14.3.2003 15:11

dudlik

Re: Re: Re: Re: Hotovost? - nesouhlas
Vendulo kdy jsi si naposledy zapichala. Podle Tvojich odpovedi se my zda ze uz Ti zarusta tak s tim neco delej nepis kravoviny a utikej si koupit robertka.
0/0
15.3.2003 21:01

T.

Re: Hotovost?
Bohužel se dost často najde pár bezohledných omezenců, kteří začnou mlátit o stůl příslušným zákonem a řvát, že oni chtějí peníze v hotovosti. Státní úřad nemá vůči svým zaměstnancům tu samou vyjednávací pozici jako běžná firma. Potom nějaká chuděra účetní nebo sekretářka musí jezdit nebo chodit do banky, vybírat hotovost a riskovat takovéhle přepadení kvůli několika šetřílkům, kteří škudlí pár korun na poplatcích.
0/0
14.3.2003 13:47

corky

Re: Hotovost?
Svene, podle zákoníku práce je volba, jestli výplata hotovostí nebo převodem na účet jen a pouze na ZAMĚSTNANCI, zaměstnavatel se ho musí zeptat, jak to chce a maximálně může doporučit, že převod je lepší, což FÚ Prostějov dle článku učinil. Nechápu, co tady kritizujete...
0/0
14.3.2003 13:48

Sven

Re: Re: Hotovost?
V tom pripade je nacase zmenit zakonik prace aby odpividal tomu ze se pise rok 2003 a ne 1973
0/0
14.3.2003 14:29

corky

Re: Re: Re: Hotovost?
spíš myslím, že je třeba změnit myšlení lidí, není potřeba jim přece něco diktovat zákony hnedka, já jsem pro možnost volby. Každej rozumnej člověk dnes výplatu hotově nechce, ale proč zákonem přikazovat, že hotovost ne? to by myslím bylo moc...aspoň podle mého názoru.
0/0
14.3.2003 15:33

corky

Re: Re: Re: Hotovost?
mimochodem z roku 1965 =))). Jo a až teď jsem si všiml, že žijete ve Švédsku...no vsadím se, že tam si banky za vydání karty neúčtují v přepočtu dvě procenta průměrné hrubé měsíční mzdy, za výběr z jiného než svého bankomatu 0.3 % a za výběr hotovosti na SVÉ přepážce taky 0.3% hrubé měsíční mzdy...
0/0
14.3.2003 15:41

pamětnice

s Opelem Frontera
jezdil mj. i nějaký R.U. z PV - dnes by ale měl bejt ve vazbě nebo, že by ho pro nedostatek důkazů už propustili? tak se páni policajti podívejte do evidence
0/0
14.3.2003 13:05

Guderian

Bordel - novinářský hnůj a póvl
Tak zloději nebo lupiči? A ukradli nebo uloupili? Myslím, že není ode mne přehnané očekávat, že v tom budou mít novináři jasno - nebo když už v tom jasno mít nebudou, tak se alespoň budou držet jedné verze.
0/0
14.3.2003 12:37

Marek

Je tak dál
Supr. Zloději, poslušte si. Stát se nebrání, nikoho nepotrestá. Loupit a zabíjet se smí, společnost to netrestá.
0/0
14.3.2003 12:21

iXY

Už se těším, až zakážou tmavý skla u aut:-)
...
0/0
14.3.2003 12:06

Laco

31 příběh majora Zemana
Upozornění všem Pražákům. Dnes se bude natáčet 31 díl majora Zemana. Díl má název : " ODS na poslední chvíli stihla před lupiči vytunelovat banky "
0/0
14.3.2003 11:52

Tesik

Re: 31 příběh majora Zemana
chacha, musím se smát. Přesně jsem věděl, že když otevřu připěvky, tak že za to bude moct ODS!! haha, to je kaft po mně! I kdyby přišla z čtk zpráva, že "vožralej čáp narazil do komína  a ten spadnul na projíždějící auto", tak za to bude moct Klaus.. opravdu hned se pozná přispěvovatel  IQ horkýho bláta..
0/0
14.3.2003 12:01

problematic fault-finder

Re: Re: 31 příběh majora Zemana
ten cap byl dobrej
0/0
14.3.2003 12:24

Jan

Re: Re: 31 příběh majora Zemana
Tebe je na psaní příspěvků na iDnesu škoda, tys měl být jasnovidcem :-))
0/0
14.3.2003 12:51

kid

Re: Re: 31 příběh majora Zemana
diky za čápa, konečně jsem se aspoň zasmál
0/0
14.3.2003 13:51

Pepa

Re: 31 příběh majora Zemana
trosku mimo misu ne????
0/0
14.3.2003 12:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.