Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Místo teroristů zastřelil Izrael své lidi

Izaelští vojáci omylem zabili své dva krajany, kteří jeli autem po silnici poblíž města Hebron na Západním břehu. Na auto začali pálit vojáci ze země i z přelétajícího vrtulníku. Dvoučlenná osádka intenzivní palbu nepřežila. Armáda vyjádřila nad smrtí dvou Izraelců hluboké politování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilat

$ 12 bilionu jako pomoc sraele?
SLUR OF 'ANTI=SEMITISM' IS BEING LEVELED TO INTIMIDATE AND TO KEEP US FROM DISCUSSING THE REAL ISSUES" "A woman who identified herself as Jewish and antiwar wondered why more Jews weren't attending the event, and Rep. Moran answered her. His thoughts are widely supported by Jewish commentators in and out of Israel. Rep. Moran also discussed the Israeli-Palestinian conflict. He does not always say everything Israel's supporters want to hear, and this has gotten him in hot water before. Israel wants $12 billion in supplemental aid, which Rep. Moran has not challenged or criticized. He simply says that in return for $12 billion, the settlement-building should end. He said that to have peace, Israel must withdraw to its 1967 boundaries. He also was emphatic that Israel must be safe and secure. Those are moderate requirements. "
otevri si penezenku Davide !!!!orliku
0/0
13.3.2003 20:41

Kato

Trocha historie te snad nezabije
V roce 1973 pri posledni valce mezi Egyptem a Izraelem to vypadalo, Izraelci obklicili na sinajskem predmosti 3. egyptskou armadu a hrozili, ze ji znici a pusti se na Kahiru. Egyptane, kteri s takovou slavou valku zahajili,se s placem obratili na OSN a SSSR, ktery to bral dost osobne, protoze Egyptane bojovali jeho zbranemi. Zacala dost vazna krize, obe velmoci zacaly stahovat do Stredomori sve flotily, objevily se (neptvrzene) zpravy o aktivaci raket s jadernymi hlavicemi. Nakonec USA zastavily Izraelce prislibem rozsahle financni a materialni pomoci v pristich letech vcetne zajisteni dodavek ropy. Po tomhle poslednim vyprasku prisli Egyptane konecne k rozumu a Sadat uzavrel s Izraelem mirovou smlouvu vymenou za navraceni Sinaje. Od te doby nemaji tyto dva staty mezi sebou vaznejsi problemy i kdyz se prave nemiluji. 
 
0/0
14.3.2003 9:05

Jindrich Hojer

Re: Trocha historie te snad nezabije
OK, a jak to dopadlo se Sinaji? ;-) (rad se jeste neco priucim...)
0/0
14.3.2003 12:27

Kato

Re: Re: Trocha historie te snad nezabije
Na zaklade te mirove dohody se Izrael ze Sinaje stahl, coz je docela dobry priklad nabizene politiky "uzemi za mir". Myslim, ze Egyptane ted nemaji s Izraelem zasadni problemy, podobne jako Jordansko. Ostatni arabske staty v oblasti zatim bohuzel tolik rozumu nezazily o Palestincich nemluve. Nebo jsi se ptal na neco jineho?
0/0
14.3.2003 12:41

americký orlík

Re: $ 12 bilionu jako pomoc sraele?
Pilátku, já jsem si už všiml, že angličtina není zrovna tvou superzbraní. Aby se ti tak neprotáčely panenky nad závratností té částky, tak věz, že v angličtině 12 billion neznamená v češtině 12 biliónů, nýbrž "pouhých" 12 miliard.
0/0
14.3.2003 16:07

Pilat

Re: Re: $ 12 bilionu jako pomoc sraele?
zda se ti to malo , nebo mas jen potrebu se do nekoho strefovat ? he he he  jinak diky za dojemnou peci, kdy chces zacit vyucovani he he he orliku vypelichanej he he he
0/0
14.3.2003 16:14

propilat

Re: Re: Re: $ 12 bilionu jako pomoc sraele?
aivaivai-pilatus,to mi nedelej-tak sem se tesil,ze tu bude veselo bez toho tvyho smichu,tobe fakt musi nekdo nalevat na sekeru,kdyz si permanentne statej...
0/0
14.3.2003 16:24

Pilat

Re: Re: Re: Re: $ 12 bilionu jako pomoc sraele?
ahoj brunic je tu veselo jak u vas v marnici, uz to ztratilo veskery smrnc, ty taky porad neco sijes a latas a nemas cas se podivat na stary kamarady (zidobijce)
0/0
14.3.2003 16:49

Pilat

Re: Re: Re: Re: Re: $ 12 bilionu jako pomoc sraele?
ted uz nemam cas musim vyvencit zenu a psa he he porad po kolena ve snehu uz by to mohlo roztat.
0/0
14.3.2003 16:51

americký orlík

Re: Re: Re: $ 12 bilionu jako pomoc sraele?
Promiň Pilátku, jestli se tě to dotklo. Já mám ale na mysli jen tvé dobro. Třeba budeš jednou ve funkci kanadského ministra zahraničí a budeš se svým americkým protějškem vyjednávat zahraniční pomoc pro vaši chátrající ekonomiku.
Já jen, aby ses pak nedivil, až místo tebou očekávaných dvou vagónů plných bankovek dostaneš jen malý kufříček. Za to by tě Kretién (nebo jeho nástupce) moc nepochválil.
0/0
14.3.2003 17:09

Kato

Mas pravdu, kdo ma ty pitomy nuly pocitat
Kdyz je mozne ze zhruba 50 mrtvych v Dzaninu udelat 500 tak proc ne z 12 miliard 12 bilionu? Co tam v Kanade vlastne delas, ucetniho?
0/0
14.3.2003 20:23

Pilat

Re: Mas pravdu, kdo ma ty pitomy nuly pocitat
prominte mi ze jsem billion pocestil na bilion jinak eqivalent billiom = miliarda je mi znam od zakladni skoly (na rozdil od Kata). Proc me orliku vypelichanej pronasledujes jako David, zmenil jsis nick? he he he  Honzikovi pode mnou vyrit at me vylize p.... bohuzel cukrovku nemam takze si chlapec nesmlsne. Pokud chlapci chcete resit osobni zakomplexovanost na to je nejlepsi nejakej doktor na hlavicky, napred muzete zkusit vrbu he he he he
0/0
15.3.2003 0:15

Pilat

Re: Re: Mas pravdu, kdo ma ty pitomy nuly pocitat
P.S. vyrit neni chyba he he he
0/0
15.3.2003 0:18

VMM

Re: Re: Re: Mas pravdu, kdo ma ty pitomy nuly pocitat
he he he tak se vyrit  a nebo vyblej jak je ti libo he he he
0/0
15.3.2003 1:06

Kato

Konecne mi zacina svitat
podle toho jak zacinas sklouzavat na Juraskovu uroven bych si tipnul, ze delas "ucetniho" nekde na verejnych zachodcich, nichts wahr?
0/0
15.3.2003 9:51

Honza

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 19:13

Péťa

Terorismus
No jo, jasný důkaz, že izraelští státní teroristé pálí po všem, co se hýbe. Ani náhodou nezkoumají, zda se jedná o radikály, či nikoli
0/0
13.3.2003 17:49

jj72

...
Hluboke politovani z ust mluvciho izraelske armady.. Navecer bu se jeste mohl vyjadrit ministersky predseda statu Izrael. Bude to stejne, jako kdyz zitra apn Grebenicek vyjadri hluboke politovani nad odsunem sudetskych Nemcu.
0/0
13.3.2003 17:45

Delirium Tremens

Všechno bylo jinak aneb "Nepovedený fór"
Hele Jiccaku dělej. Nastupuj. Už jsem měl být doma. Dneska se ta služba strašně táhla. No hlavně že už frčíme domů. Nikdy nevíš ne kterého auta na tebe nějaký ten palestinec vystřelí. Vzpomínáš před měsícem? Jakob. No mladej kluk to byl. Pohřeb měl hezkej, ale já bych si rád na něj ještě nějaký ten rok počkal. Koukni Jiccaku - kolegové. Jé to jsou přece Egon s Juditou.! Uděláme si z nich legraci. Hele, schválně si dej na hlavu kapesník. Ti čuměli jak jsem kolem nich profrčeli co? Neboj! Přece nás poznali. No né. Oni snad jedou za náma. Co se zbláznili? Vždyť to byl jenom fór! Vrtulník? Kde? Do prkýnka, aby si nás vážně neslpletli ...
0/0
13.3.2003 17:16

Delirium Tremens

... a nebo to bylo jinak? "Žárlivost"
Štve mě to. Nemohu spát. Nemohu jíst. Kudy chodím na to myslím. Je to vážně podraz. Jeden se snaží. Maká. Vydělává peníze. No a na co? Na hypotéku. Na splátky za auto. Na studie dětem. A hlavně na ni. Je to podraz. Člověk jí věnuje své mládí. Život. Bezmezně a oddaně jí věří. A ona? Spustí se s mým nejlepším kamarádem. Jiccak je můj kamarád už od dětství. Spolu jsme studovali, chodily na školu a teď společně i sloužíme tady na tomto proklatém a nebezpečném místě. Tak proto si brával často volno a spěchal domů zrovna když jsem sloužil přesčasy. Zrovna jako dnes. Určitě jede za ní. Nenávidím! Nenávidím je oba. Kdybych mohl tak je oba zabiji. Alespoň jeho. No, už nasedá do svého nového auta. Kde na to bere. Ještě na mě mávej prevíte. Měl jsem ti dát do toho auta bombu. Ale teď už nemůžu dělat nic. Nebo že by jo? No jasně, že mě to už nenapadlo dříve. Halo základno! Tady orel tady orel slyšíte mě? Právě kolem projelo velkou rychlostí bez zastavení podezřelé auto. Řidič i spolujezdec jsou palestinci. Opakuji ...
0/0
13.3.2003 17:36

jiccak

Re: ... a nebo to bylo jinak?
delirie-dyk ten zabitej ses ty a ne ja,zase vsecko pletes,blbe.
0/0
13.3.2003 17:41

žyžala

Re: ... a nebo to bylo jinak?
Ty máš ale fakt dobrou travičku .A voňavou .....
0/0
13.3.2003 19:39

0/0
13.3.2003 16:52

Podivný Ptakopysk

Nemám v hlavě jasno
Hlavní je mít svůj jasný názor. Umět se někam přiklonit. Je úplně jedno, zda řeknete: "Izraelci jsou zločinní okupanti, kteří se chovají jako hitlerovci" nebo "Palestinci jsou fanatici, kteří znají jen teror a mělo by se s nimi pořádně zatočit." Já bohužel tohle nesvedu, protože jsem tvor mdlého rozumu.
0/0
13.3.2003 16:14

Delirium Tremens

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.3.2003 16:29

hlupec

Re: Re: Nemám v hlavě jasno
no, bejvávalo kdysi kdesi zvykem, že dva rváče z hospody vyhazovali, kdzž nedali pokoj ani na čerstvým vzduchu, tak do obecní šatlavy.....a už jen proto, že se rvali a kazili prostředí ostatním ... a nikdo v daný okamžik nepátral, kdo z nich má ke rvačce jaký důvod....kdzž už, tak to dělával až soud...
0/0
13.3.2003 16:40

Len

Re: Re: Re: Nemám v hlavě jasno
ano, já jsem pro likvidaci všech.
0/0
13.3.2003 16:42

Gitanita

Re: Re: Re: Re: Nemám v hlavě jasno
Ne pro likvidaci všech, ale co je nechat bez pomoci- zbraně, potraviny, léky... Ať si tam válčí ono by je to moc dlouho bez podpory silných států nebavilo a byl by pokoj.
0/0
13.3.2003 16:52

Delirium Tremens

Re: Re: Re: Re: Nemám v hlavě jasno
Tak mě napadá něco o vaničce a dítěti.
0/0
13.3.2003 16:54

Erich Cviertna

vždyť je to přece úplně jasné
Byli to teroristi! Hodní Izraelci přece nikoho jiného nezabíjejí.
0/0
13.3.2003 16:00

Válečník

Re: vždyť je to přece úplně jasné
Samozřejmě, teď ješte pozabíjet všechny příbuzné, baráky vyhodit do vzduchu a zkuste dokázat, že teroristi nebyli...
0/0
13.3.2003 16:04

heretik

Re: Re: vždyť je to přece úplně jasné
máš pravdu, ale zase se spletou a vyhoděj do vzduchu kus palestinského sídliště i s Palestincema
0/0
13.3.2003 16:15

Kato

Uz mas konecne nastudovany ten domaci ukol?
Tak kde se v te rezoluci mluvi o federativnim statu? Nenapinej moji zvedavost!
0/0
13.3.2003 16:28

Luděk

MUZETE MI JEN RICI...
..kdo je terorista a kdo je postizeny terosismem ??? To by me vazne zajimalo...
0/0
13.3.2003 15:41

Pilat

Re: MUZETE MI JEN RICI...
po tech letech, jsou asi vsichni postizeni, mentalne!!!
0/0
13.3.2003 15:47

Neexist

Omyl
Myslím že Izraelská armáda  neútočila na teroristy ale na jakékoliv palestince protože v tom nedělá rozdíl. Okupace Palestiny je strašná a umírá tam hodně lidí na obou stranách. To co dal Hitler za války židům to ted hrdě rozdávají dvojnásob izraelci palestincům. Svet to ale nemá odvahu zastavit protože je to jeden z terorů podporovaný amerikou před kterou se všichni třesou strachem protože vlastní ty nejůčinější zbraně a to jsou dolary. Před těma není obrana. Kdo by se jim taky bránil že?
0/0
13.3.2003 15:36

mission control

Re: Omyl
low IQ detected...
0/0
13.3.2003 15:42

Válečník

Re: Re: Omyl
motherfucker detected...
0/0
13.3.2003 15:44

Válečník

Re: Re: Omyl
motherfucker detected...
0/0
13.3.2003 15:44

historije

Re: Re: Re: Omyl
...vždyť on neřek, že míní sebe!
0/0
13.3.2003 16:11

Anti

Re: Re: Omyl
2 mission control: tvoje IQ asi taky nebude moc vysoký...
0/0
13.3.2003 17:23

Neexist

Re: Omyl
To mají být reakce na můj názor? Kam jsem se to dostal?
0/0
13.3.2003 16:16

dochtor

Re: Re: Omyl
ses v bezpeci..tady je ustav pro choromyslny....
0/0
13.3.2003 17:05

Neexist

Re: Re: Re: Omyl
Ahááá prominte ja jsem si splet diskusi neměl jsem v úmyslu debatovat s chorobomyslnými.
0/0
13.3.2003 17:48

Michal Mach, Novy Bor

Re: Omyl
Myslím že Izraelská armáda  neútočila na teroristy ale na jakékoliv palestince protože v tom nedělá rozdíl. Okupace Palestiny je strašná a umírá tam hodně lidí na obou stranách. To co dal Hitler za války židům to ted hrdě rozdávají dvojnásob izraelci palestincům. Svet to ale nemá odvahu zastavit protože je to jeden z terorů podporovaný amerikou před kterou se všichni třesou strachem protože vlastní ty nejůčinější zbraně a to jsou dolary. Před těma není obrana. Kdo by se jim taky bránil že?
re- Plne souhlasim, Izrael lze snadno nazvat male USA,  a ted co maj novou vladu si o mirovem procesu muze kdokoli jenom nechat zdat, bylo by razne na case aby tam jak zadaji Palesticnci odesli jednotky OSN, nebo v horsim pripade aby arabum konecne dosla trpelivost...
0/0
14.3.2003 13:31

Kato

Zatraceny omyl
Araby nedrzi zpatky zadna trpelivost ale strach a posledni zbytky zdraveho rozumu - nemaji tak mizernou pamet aby si nepamatovali jak do dopadlo pokazde kdyz naopak dosla trpelivost Izraelcum.
0/0
14.3.2003 14:26

Pilat

Zprava potvrdila moji domenku
a sice, ze sraelske jednotky jednaji impulzivne na zaklade hesla "mrtvy palestinec dobry palestinec". Takovi sraelsi Zundelove. Tentokrat odbouchli svoje dva teroristi. Diskriminace v sraeli neni jen k palestincum, ale take k zahranicnim delnikum. Maly priklad: srael se pripravuje na valku s Irakem. Rozdava plynove masky pro pripad utoku na srael. Vsichni obcane maji masky zdarma, krome zahranicnich delniku a jejich rodinnych prislusniku. Ti si je musi koupit, OK dejme tomu, ale bohuzel jem byly prodene masky s proslou zivotnosti. Po reklamacich  byly nektere vzorky (masky) testovane a ofcialne prohlasene, za jeste funkci pro dalsiho pul roku. Dobra zaruka pro 200 000 zahranicnich pracovniku, kteri nahrazuji diskriminovane palose, v mizerne placenych podradnych pracich. 
0/0
13.3.2003 15:14

kiril

Re: Zprava potvrdila moji domenku
pane,vaše úvahy jsou velmi vzrušující už proto,že málokdy dosáhne palestinec takové úrovně ve zvládnutí jazyka českého,gratuluji.
0/0
13.3.2003 15:25

Pilat

Re: Re: Zprava potvrdila moji domenku
to vite pane , k vam vyvolenym se nemuzem jen tak rovnat
0/0
13.3.2003 15:28

Kato

Prvni krok k pochopeni reality, gratuluji
0/0
13.3.2003 16:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.