Diskuze

Amnestie nebude, rozhodl se Klaus

Dva měsíce po svém zvolení prezident oznámil, že amnestii vyhlašovat nebude. Nyní ji nepovažuje za adekvátní. Na gesto čekali hlavně lidé s podmínečnými tresty. Samotný institut amnestie ovšem Václav Klaus považuje za důležitý a správný, ujistil hradní mluvčí Tomáš Klvaňa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Antonin Balaz

29. 4. 2003 5:59
Banda hnupu!!!
Ja jsem sedel a vim co to je tam bejt nepravem.Vzdyt ten klucina spadl sam a ze mel vnitrni poraneni konecniku?No vzdyt povidam,on se musel nejak na neco pri padu napichnout nebo co.Sedel jsem 8 let a chcu Amnestii pro vsechny me Bratry co jsou nevinni.Klause do Valdic a rozpichat kakaovy oko.Justice for All!!!!!!!
0 0
možnosti

George Debilyou Busch

29. 4. 2003 8:16
Re: Banda hnupu!!!
Kazdej propustenej vezen by jsi mohl pak beztrestne zabit jednoho poslance aby se na procistila politicka scena.
0 0
možnosti

Steve

28. 4. 2003 23:43
Klaus je prezident,hňupe!
Proč chce bejt Klaus za každou cenu JINÝ,než Havel?Proč cítí potřebu se vůči němu vymezit?Pokud je to výrazná osobnost,jako Havel,jako že je,pak se přeci může projevit jako individualita a ne jako "anti-někdo".Navíc mě docela sere,že se z Klause stává ani tak ne prezident,jako "přijela k vám pouť".Proč bejt lidovým(a tudíž populistickým)prezidentem?To snad nemá své názory?
0 0
možnosti

vokolo

28. 4. 2003 22:43
co je to-klaus?
0 0
možnosti

Second hand

29. 4. 2003 1:10
Re: co je to-klaus?
Přeborník v tenise, kamaráde. A taky sojové párečky. Možná i něco pod Letnou, kde chybí klimatizace.   
0 0
možnosti

Cecil

28. 4. 2003 22:40
Nepochopení
Jen nevěřícně kroutím hlavou, kolik lidí nepochopilo základní principy. Bohužel si všichni spojují amnestii s osvobozením vrahů. Ach, jak ubohá to představa vyvolaná médii. Ani volání po tom, aby se každý případ posuzoval nezávisle.....asi úředníci nemají co dělat a nudí se. Nebo že by se jich zaměstnalo víc? Dobrý nápad. Jsem vámi znechucen. Jestli nedokážete odpustit, tak tato společnost se řítí do záhuby. Už odtikává a semele to každého z vás. Postupně, stejně jako v padesátých létech....
Jistě, už vás slyším omýlat dokola písničku o tom, kolik nespravedlnosti vyvolala Havlova první amnestie po revoluci. Ta doba, čas, eufórie a konstelace je nenávratně pryč a už nikdy se nebudou opakovat. Tedy jakékoliv srovnávání je irelevantní. To, k čemu má sloužit, se dá naplnit v klidu, bez zbytečných křečí a výlevů. Je to výraz radosti nad zvolením nového prezidenta. Ale tady se asi nemá kdo radovat. Ani symbolicky, tak jak by amnestie stačila.
Je mi smutno s té zášti. Každý vykřikuje o neodpouštění, ale když přijde na něj, první se dere o vyjímku a úlevy.
Ano, každé zlo by mělo být odčiněno a nahrazeno a toho by se amnestie neměla týkat. Měla by se ale týkat určitého trestu následného. Ne všech a ne vždy. Není problém najít poměrně přesnou formulaci a případy, kterých by se to týkat mohlo. Ale zjevně to není vhodné pro posílení preferencích veřejného mínění.
Dobrou noc. Až budete usínat, vzpomeňte, že i vám bylo odpuštěno mnohé.....
0 0
možnosti

Kuny

28. 4. 2003 23:43
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Jiří Kolář, Pardubice

28. 4. 2003 22:10
Je to naprosto v pořádku
Amnestie v podání prezidenta Havla to bylo skoro 20000 propuštěných a obratem se do vězení vracejících vězňů. Náklady s propouštěním, s novým odsuzováním, novým uvězňováním a podobně, toho nás nový prezident Klaus ušetří. A přesto se to některým z vás nelíbí. Já naopak s podobným postupem souhlasím. Navíc amnestie není žádným opravným prostředkem. Vězně nepolepšuje, stejně jako nenapravuje špatná soudní rozhodnutí. Je to nesystémové opatření a má být skutečně používáno jako šafránu. Něco jiného jsou individuální milosti poskytované na základě uváženého posouzení trestních případů.
0 0
možnosti

milan sedlacek

28. 4. 2003 19:40
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

ek

28. 4. 2003 19:46
Re: volove
proc to nenapises modre-hnupe!
0 0
možnosti

Iva

28. 4. 2003 17:35
Amnestie NE!
Jelikos se amnestie udili hromadne, plne souhlasim s vaclavem Klausem, jelikos by se na svobodu dostala spousta lidi, kteri si to vubec nezaslouzi. Ale to ovsem jen muj nazor.
0 0
možnosti

Mischa

28. 4. 2003 15:58
Amnestie jen vyjímečně
Klaus je v tomto ohledu daleko lepší než Havel, který omilostnil několik vrahů. Nevím, o co vám jde, když už je člověk odsouzen, tak ten čin spáchal. Tak ať sedí. To bysme pak mohli věznice rovnou zrušit.
0 0
možnosti

jana kleer

28. 4. 2003 14:43
amnestie
jsem velice prekvapena a nebo vlastne nejsem odezvou vzdy jsem si myslela ze po zvoleni presidenta se udeluje amnestie politickym veznum ne obycejnym kriminalnikum a pamatuji si jak vsichni nadavali kdyz udelal amnestii havel a ted zase nadavaji ze ji klaus neudelal. myslim ze lidi nevi co chteji a u nas budou nadavat na vsechno jen aby meli duvod neco kritizovat jana
0 0
možnosti

Sluníčko

29. 4. 2003 9:03
Re: amnestie
Souhlasím. Prostě ať Klaus udělá co udělá, i kdyby se stavěl na hlavu, vždycky to bude špatně. Je mi z takových chudáků na nic.
0 0
možnosti

Porc.

28. 4. 2003 11:47
A proč by měla být.
Potencionální příjemci , mají dost peněz na zaplacení
např. JUDr.Sokola T.  a ostatní  prostě mají smůlu,
tak jako obvykle.
Pan profesor  Klaus je opravdu prezidentem jen těm,
kteří ho uznávají.
0 0
možnosti