Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusnok pryč. A ještě Škromach!

Pozdě, ale přece! chce se zavolat nad návrhem premiéra Špidly odvolat ministra průmyslu Jiřího Rusnoka. To měl přece udělat už dávno. Nebo ho do vlády vůbec nebrat.
Proč?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

k

Já jen nechápu.......
čemu se pořád směje, ministr práce a sociálních věcí,když máme 542.500 nezaměstnaných!
Je duševně v pořádku?
0/0
28.1.2004 18:09

Torquemada

Blbost
Kravina, vlada neni zadna firma s managerama a Rusnok byl jeden z mala inteligentnich ekonomu.
0/0
21.12.2003 23:16

Lidožrout

Páni novináři!
Vzpomínám si na vaše slintání (protože jinak se produkty vaší chabé mozkové činnosti nazvat nedají) o tom, jaké "nedemokratické" metody používá tehdejší předseda vlády a předseda ODS pan Klaus. Sto procent vašeho tehdejšího kydání byla naprostá lež. A hleďme, hleďme, najednou jsou diktátorské móresy jednoho polovičního šílence, který tuhle zemi vede k totálnímu krachu a na což začínají přicházet už i jeho straničtí souvěrci, projevem jeho schopností a nutné stranické a hospodáčřské a já nevím jaké kázně. Velí-li neschoppný manažer (podniku, nebo vlády) hot a je to pozitivní nesmysl, projev jeho neschopnosti, nebo zlého úmyslu, je povinností těch ostatních se vzepřít, dřív než bude pozdě. Říká se tomu svoboda projevu a jednání. Nebyl jste náhodou bolševický fízl, nebo oficír?
0/0
10.7.2003 10:14

R-a-pal

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.3.2003 14:11

Radek

Vláda není Špidlova soukromá firma
srovnání vlády a soukromé firmy je natolik nesmyslné, že k němu není co dodat  - minimálně v soukromé firmě se jede "za svý", kdežto ve vládě "za naše"
0/0
14.3.2003 10:22

Petr

Vladimír za 7 měsíců vlády poznává,kdo je schopnější než on a zjistil, že je neslabším článkem vlády a z pudu sebezáchovy začíná postupně vyhazovat své spolustráníky od nejchytřejšího po nejslabšího, takže Špidla odejde jako spráný kapitán poslední. Ke škodě samotné ČSSD.
0/0
14.3.2003 10:17

MIKI

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 8:37

martan

Re: A ještě Škromach...
Škromach je fakt žvanil a demagog. Začne větu, v níž rozvede 3 absolutně nesouvisející témata, ale ani jedno téma nedokončí. Viděl jsem to taky, chudák Jílková, jak se na každého lepí, tak poprvé musela ustupovat. Ještě, že měla korzet, jinak by jí rozmačkal :-)
0/0
14.3.2003 10:25

Rak

Re: A ještě Škromach...
Hm, jenze on si o sobe urcite mysli, ze je genialni  a jak mu ty jeho dementni vylevy vsichni basti...
0/0
14.3.2003 12:45

Včelka Mája

Rusnok pryč
Pokud je Rusnok skutečně skutečně tak schopný manager, pak mu musí být jasné, že socialistické ideje, vize a mýty jsou jen výplodem horečnatých snů. Jejich současná realizace v praxi je pak už skutečnou noční můrou. Pokud měl někdy myšlenku, že v rámci ČSSD se mu podaří někdy dělat skutečně účinnou řídící práci v důležitém rezortu, pak se mýlil v samé podstatě věci a nemůže být prezentován jako schopný manager. Prostě voda není oheň, ani když se ohřeje k bodu varu.... Plakat nad odchodem ministra, jehož IQ leží malinko napravo od gaussovského rozložení IQ celé vlády, je zřejmě zbytečné. Jediná racionální emoce by byla radost nad odchodem celé vlády (včetně Vládi)
0/0
13.3.2003 20:34

Rony

Kábele?
ty Kábele, to je tvůj názor, nebo jsi ho přebral od jinýho blbce?
0/0
13.3.2003 20:15

Myslík

Re: Kábele?
Není, pouze se překlepl při psaní jména. Správně je Kabrhelová...
0/0
13.3.2003 23:48

Majka

Alespoň si odpočine a po sjezdu zase nastoupí
protože jestli socdemáci likvidátora ČSSD ve funkci podvrdí - nic jiného, než že partaj kterou Zeman vybudoval a někam dotáhl zlikvidují- Ale jestli jim jde o to, aby se ČSSD udržela tak se ti poslední schopní zase vrátí a ČSSD zachrání  . No ale o co jde. KDO CHCE KAM - POMOZME MU TAM. 
0/0
13.3.2003 19:57

Atatürk

Tot otazka
S autorem souhlasim ve vztahu reditel - manazer. Spidlovi lezl Rusnok na nervy, tak ho vyhodil. Nebudu se zabyvat Spidlovymi kroky, ktere tezko chapu, kdy misto ekonoma nastupuje hutnik (zrejme navrat k tezkemu prumyslu), ministr financi je pravnik atd. Spidlu v zasade chapu, je to obranny reflex a logicky postup (brano pragmaticky).  Domnivam se, ze Rusnok mel usilovat o Spidluv pad, protoze Rusnok je rozhodne lepsi manazer nez Spidla reditel, a ze musel tusit, co ho ceka. Spolu se zamestnanci Ceske televize mel to stesti, ze osud reditele byl v jeho rukou, narozdil od nich byl krute ztrestan za neposlusnost.
0/0
13.3.2003 18:40

Jürgen

klaus i spidla
Klaus i Spidla jsou lumpove - Klaus proto ze je to hnusnej nacionalista a Spidla proto ze je to socialista - coz je samo o sobe diagnoza. Nejhorsi je na tom ze oba vystrasili Cyrilka kterej kvuli nim musi na obeti genocidy delat bubu-bu, pritom se Cyril uvnitr jiste stydi za to ze kvuli nasi zmrseny vlade i opozici se nemuze poradne omluvit tem chudakum, ktery vyhnali z jejich domovu.
0/0
13.3.2003 18:34

Georg

Levá strana
Levá strana, levá vláda, levej Vláďa, všechno podle očekávání, tady čestnost hledat nelze.
0/0
13.3.2003 18:12

Kytka

Kábele souhlasím!
Jen ať je Špidla postupně vymete všechny a sám ať pak odkráčí též i s celou ČSSD do politického ústraní - někam, kde se dnes scházejí ODA a US!
Je to báječné!
Lepšího škůdce než Špidlu jsme socdemákům do kožichu nasadit nemohli!
Hurá hurá hurá!
0/0
13.3.2003 17:29

martan

Kábele, jste normální???
.."Nejde o to, že nemůže projevit svůj názor. Ale nemůže volat čehý, když jeho šéf velí hot...." .Pane Kábele, Vy jste snad zešílel? Jestli se nepletu, tak občan (volič) si dnes může volit kandidáta na poslance, nemusí volit pouze stranu (i když dnes existují 4 a dříve pouze 1). Proč by ale poslanec nesměl vyslovit svůj názor, tak na to bych potřeboval fakt vysvětlení. Tento článek jste napsal tak tendenčně, jako kdyby Vám nadřízený slíbil velkou odměnu, pokud se zmíníte o své loajalitě.
0/0
13.3.2003 16:22

Martas

Re: Kábele, jste normální???
Jiste, poslanec muze vyslovit svuj vlastni nazor. Akorat obcas to pak schyta od stranickeho vedeni. Prikladu se najde vic (Wagner, Marvanova, Rusnok)
0/0
13.3.2003 16:40

bigsam

Re: Kábele, jste normální???
Je to hodne jednoduche, ano muze mit svuj soukromy nazor ale ten muze rikat znamym u piva ci pri obede, dokonce ho muze rikat na vlade ale kdyz se vlada rozhodne "NEJAK" a to mu nejde pod nos tak by mel "DRZET BASU". Protoze vyjadrovat nesouhlas mel zejmena v momente kdy se tento nazor vytvari, kdyz uz se dohodne tak ho musi navenek prosazovat i kdyz s nim neni vnitrne stotoznen.
0/0
13.3.2003 16:41

Jump

Schopný politik? No a co? Takových ti najdu dvanáct do tuctu. Myslím, že má pravdu. Jseš v ňákym týmu, nekopeš za něj, tak musíš jít.
0/0
13.3.2003 15:40

Cheos

Bože Kábele
vy jsou ale vůl. Vy budou takovej ten klasickej připosránek před šéfem a velkej king před podřízenýma. Uvědoměj si, Kábele, že byznys a politika maj trochu jiná pravidla.
0/0
13.3.2003 15:37

Zbyněk

Prosím
Prosím řekněte mi někdo co to je zas za vola ten Kábele a z jaké studnice MF své novinářské hvězdy čerpá.
0/0
13.3.2003 14:23

Jirka V.

Profesionalita novinářů?
Toto je můj univerzální titulek, který používám zásadně na stránkách iDnes.
Není důvod něco měnit ani v tomto případě.
Autor zapomněl jenom na výkřik: "Psům psí smrt!", nebo něco podobného.
0/0
13.3.2003 14:18

Zeman

vzkaz z vysociny
Spidla je  P I C A.
0/0
13.3.2003 14:10

First

Re: vzkaz z vysociny
P I Č A
0/0
13.3.2003 15:27

bigsam

Re: vzkaz z vysociny
Myslim si ze jeste vetsi adept na tento titul je Z.Skromach + V.Tlusty. Prvne jmenovany za sve nazory coby "ministr soc. veci a prace" druhy "za svoji vlastnost nepriznat chybu kdyz ji udelam, a plytvat penezi danovych poplatniku jen abych pri sve aroganci nemusel priznat ze jsem ji udelal.
0/0
13.3.2003 16:45

Pavel S

Kdyby blbost kvetla je Špidla samý poupě( a Kábele taky)
Zbavovat se schopných byla doména soudruhů - tzv žampiónová metoda. Říkat svůj návrh a sát si za ním byla chyba tehdy a jak se zdá tak i dnes.
0/0
13.3.2003 13:38

kLvan

.
Zajímavé, jak se komunisti zastávají Rusnoka. Memůže být lepší důkaz, že tam nemá co dělat a že Špidla udělal dobře. On Špidla ví co dělá, proto Škromach zatím nepůjde.
0/0
13.3.2003 13:30

Martas

Re: .
Alespon tady na idnes jsem nenasel ani slova zastani pan Rusnoka od komunistu. Komentar pana Exnera je pouze konstatovani shodne s tim co si o Rusnokove odvolani mysli asi vetsina verejnosti.
0/0
13.3.2003 14:06

Dave

Re: .
Myslim, ze to je jasne. Tohle nahrava komousum! Ale narovinu, pro me rozdil mezi CSSD a KSC(M) neni, oboji je stejna verbez.
0/0
13.3.2003 14:54

tom

no a co?
šéf vlády vyměnil podřízeného. Je to jeho odpovědnost a on bude sklízet výsledky.
Osobně si myslím, že to má stejný význam jako když změníte mobilního operátora. Voláte pořád stejně a stejným lidem.
Netřeba víc emocí.
0/0
13.3.2003 12:32

antix

nerozumím
formulaci "měl by odejít i Škromach". Jak si to mám vysvětlit - podle dnešní stylistiky to může znamenat, že" : a)  připravuje se jeho odchod, b) je to zbožné přání autora článku?
0/0
13.3.2003 11:59

skrat

Ještě budem s láskou vzpomínat na Grégra a Rusnoka
Znám soudruha Urbana osobně! Jestli je pravda, že bude min. tak se opravdu máme na co těšit. Jedinou jeho kvalifikací je psí věrnost Grossovi a jeho ekonomické loby. Jinak je to prostá duše absolutně neposkvrněná vzděláním, natož ekonomickým! V době blížící se globální krize skvělý tah pana Špidly! To nás teda čekají světlé zítřky.
0/0
13.3.2003 11:58

udivený

0/0
13.3.2003 11:54

udivený

To je naprosto neuvěřitelné!!
Bohužel pan Kábele jen potvrzuje bolševickou tradici Mladé fronty. Za tento komentář by se nemusel stydět ani v 80 tých, v 70 tých a dokonce ani v 50 tých letech. Myslím že by si vysloužil pochvalu od kteréhokoliv z komunistických ideologů.
0/0
13.3.2003 11:53

George

Re: To je naprosto neuvěřitelné!!
presne tak, nejak mu uniklo, ze presidenta nevoli vlada ani nejaka jina "firma" na povel sveho manazera, ale voli jej poslanci a senatori
0/0
13.3.2003 14:15

C.Q.Lafayette

:-(((
Jediný ekonom opouští vládu. To jsem zvědav kam teď povedou fantasmagorie V.I.Špidlenina...
0/0
13.3.2003 11:28

Martas

Nadsazka?
Jako nadsazka je to hezky clanek, bohuzel se az prilis shoduje s realitou. Pan premier odvolal sveho ministra bez udani jakehokoliv duvodu. V kontextu ani ne 14 dni starych udalosti okolo volby prezidenta neni toto odvolani nicim jinym nez obycejnou odvetou za to, ze si pan Rusnok dovolil neuposlechnout sveho sefa. A to navic verejnou formou (odmitl podepsat kandidaturu Sokola na funkci prezidenta).
0/0
13.3.2003 11:21

František.B., Praha

Proč právě ministr Rusnok ?
Jako nadsázku bych tento článek bral. Ale je-li míněn vážně, pak nevím co o autorovi říci. Nejsem příznivcem ČSSD, ale musím říci, že pan ministr Rusnok byl a je jedním z velmi mála politiků ČSSD, kteří hovoří o reálných věcech a svá stanoviska formuluje spíše pragmaticky a vyhybá se demagogickým a populistickým výlevům. Je ho rozhodně škoda. Ale nedivme se. Každý mocipán potřebuje kolem sebe stádo kývalů a vlezdopr...ků a aby si udržel bezmeznou poslušnost musí tvrdě trestat rebelanty a schopnější než je on sám. To jistě platí o našem bohorovném panu premiérovi.
0/0
13.3.2003 10:54

zorro

Co je to za hloupost?
Jestli myslí autor tento článek s nadsázkou, tak je to v pořádku, ale jestli ho myslí vážně, tak je to blb. Rusnok byl celkem schopný politik a bude ho škoda.
0/0
13.3.2003 10:43

Martas

Re: Co je to za hloupost?
Myslim ze se tento clanek da brat naprosto vazne, alespon nas pan premier se chova presne v jeho duchu.
0/0
13.3.2003 11:24

zorro

Co je to za hloupost?
Jestli myslí autor tento článek s nadsázkou, tak je to v pořádku, ale jestli ho myslí vážně, tak je to blb. Rusnok byl celkem schopný politik a bude ho škoda.
0/0
13.3.2003 10:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.