Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kontrolka uvedla letiště do pohotovosti

Pražské letiště v Ruzyni mělo několik minut pohotovost. Posádka Boeingu 737 s šestačtyřiceti cestujícími na palubě hlásila problémy. "Kontrolka v letadle signalizovala požár, vyhlásili jsme proto místní pohotovost," řekla iDNES mluvčí České správy letišť Vlasta Pallová. Poplach se ukázal planý, letadlo přistálo v pořádku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Václav

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 18:32

Kolek (stokorunový)

vzdyt snad nejak doletime...
Když se o problému vědělo už ve Varšavě, tak proč kvůli němu vyjely k letadlu sanitní a hasičské vozy??
 Žeby pouhá chyba v komunikaci?
0/0
11.3.2003 15:29

fff

Re: vzdyt snad nejak doletime...
Standardní postup.
0/0
11.3.2003 15:49

Kolek (stokorunový)

Re: Re: vzdyt snad nejak doletime...
Standardní postup je startovat s letadlem, u kterého se ví o problémech takového rázu, že v místě přistání mají pak kvůli němu záchranáři pohotovost?
Není to zbytečný risk a plýtvání (lidskými i finančními) zdroji?
 
0/0
11.3.2003 16:01

Renata

mafiansky pristup
"Protože to nikoho neohrožovalo, není důvod závadu blíže specifikovat. Je to interní záležitost společnosti," - co to je za pristup? Taji nam stat CSA neco? Druhy problem se signalizaci jejich letadel behem par mesicu. Nekdo by mel udelat prisnou technickou revizi vsech jejich letadel, neohrozuji jenom sebe, ale mimochodem taky spoustu cestujicich, lidi na letistich a vubec kohokoliv - na kazdeho muze neovladatelne letadlo spadnout.
0/0
11.3.2003 15:20

Muf

Re: mafiansky pristup
   Hmmm, Renčo, a co bys říkala tomu, kdyby každej den v novinách bylo napsaný na pári stránkách několik desítek či stovek zpráv typu "autobus na lince Praha-Most měl závadu na signalizaci ABS", "Pan Novák jedoucí se svojí Škodou 120 do Tábora měl defekt a odstavil automobil na 13kilometru dálnice D1"... to je blbost, co? Hele, víš kdy byla poslední kraksna dopravního letadla nějaký český letecký společnosti? 11.2.1977, když se zjebal dosluhující IL-14 v Bratislavě na poštovní lince, a zahynuli tam dva nebo tři členové posádky. Poslední cestující nepřežil havárii IL-18 na Zlatých Pískách u Bráti ještě dalšího půl roku před tím. To je skoro 27let, viď? Nechci to zakřiknout, ale spočítej si, kolik za posledních dvacetpět let bylo havárií autobusů,vlaků a tramvají, kdy zahynuli cestující. A děl to kolika chceš, abys srovnala relativní počet cestujících na stejnou míru, jako v letecký dopravě, protože jakýkoliv číslo bude větší než nula. A to je výsledek letecký dopravy v ČSSR, ČSFR a posléze v ČR a SR, víš? Tak si vem svoje autíčko a dej si ho do servisu, ať ti prohlídnou brzdy, zkontroluj si hloubku vzorku pneumatik, seřiď si světla, jezdi podle předpisu a nepiš kraviny o mafiánech, jo?
0/0
14.3.2003 14:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.