Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA mohou udeřit na Irák bez Britů

Šéf Pentagonu Donald Rumsfeld připustil, že USA mohou udeřit na Irák bez Britů. Londýn totiž začal mírnit tón a chce Bagdádu prodloužit ultimátum o několik dní. Variantu zvažuje i Bílý dům. V Radě bezpečnosti OSN totiž nemá zajištěnu podporu pro novou rezoluci, o níž chce hlasovat do konce týdne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vyhul

jurasíku-pilátku jsi dojemný....
začínáš propadat tak trochu panice,viď bobečku!Nudíš a noví žáčci nic moc.Proč sem pořád píšeš? Jseš impotentní?Moc se Ti nedaří,že! Zkus pro sebe udělat něco pozitivního.Tady se už jenom trápíš.Tvoje názory jsou sice docela sympatické, ale ta prezentace.Takovej komplex méněcennosti se hned tak nevidí.Víš,že narcismus je v zásadě totální nedostatek sebedocenění(zdraveho sebevědomí)?Navíc jsi strašně sentimentální.A ten Ron nemůže za to, že má momentálně sám se sebou míň starostí než Ty.  
0/0
13.3.2003 20:07

jurasek

iracani ..attacked with 'flesh-shredding’ cluster bombs, napalm and depleted uranium shells
“Source List and Detailed Death Tolls for the Man-made Megadeaths of the Twentieth Century”. ten tvuj source list je dobry tak v vytreni si riti....nejlepsi je tam zaver.....governments don't kill people, people kill people.......lol! lol! lol! the US Army dug mass graves to accommodate the Iraqi dead. Pentagon officials were quoted as saying that 'heaps of Iraqi corpses are being buried in mass graves across the desert'; (7) and there were reports that the allied forces were 'using bulldozers to bury thousands of enemy dead in trenches as the allies advanced.'(8) But such scenes -- which must have resembled the disposal of corpses in Nazi extermination camps -- were never publicized. Reasons of taste, decency and ideology meant that the publics had to be permanently shielded from the horrors perpetrated by governments in their name. --------------------------------------------- http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=45 tady je popsano, jak vse bylo utajeno o tom vrazdeni ustupujicich irackych rezervistu......musel bych byt desne naivni, pokud bych ocekaval od pentagonu nebo americkeho state department ci bileho domu pravdive informace........lzi, lzi a nic jineho nez lzi......navic ted s rodinou bushshitu pevne v sedle......
0/0
13.3.2003 18:37

jurasek

Re: iracani ..attacked with 'flesh-shredding’ cluster bombs, napalm and depleted uranium shells
nesnaz se se mnou komunikovat, tzv. kanadsky rone......s tvoji demagogii a tuposti te spis vidim na jih od kanady nebo nekde v ceskych postoloprtech s americkymi vlajeckami nalepenymi natrvalo na tvoje okna.......diskuze s tebou mi nema co dat
0/0
13.3.2003 18:40

jurasek

pateticke us of a.......
Co takhle novinari Washington Postu Woodward and Bernstein, neznas? Afera Watergate kterou odhalili vedla k padu Nixona ------------------------------------------------------ WP jsou noviny establishmentu, tj. bileho domu a vzdy to byl republikansky tisk......tazeni proti nixonovi byla vendeta, ktera byla dobre zorchestrovana.........woodward je obycejna novinarska devka, viz jeho posledni kafestolkova kniha o bushovi..........pokud chces s vlky vyti, musis s nimi ziti.....woodward popsal bushe jako schopneho, tezce pracujiciho presidenta......to muze nakukat tem, kteri maji dost mista na kafestolku na velkou a sleduji prevazne foxnews........americke deniky, s vyjimkou latimes a boston globe, je prace zurnalistickych prostitutu, ktera koresponduje obecne prostituci americkych zakonodarcu......na co vsak jsou americane dobri, jsou alternativni media online....jinak k tem zidovskym zurnalistum......od krystola po krauthammera je to obycejna svoloc moralnich prostitutu zidovske kabaly....tomu opet odpovida  "horsi nez prodejna devka" cinnost senatoru a kongresmenu...americka demokracie je davno mrtva, zdechla jako kojot s prasivym kozichem.........."alons les enfants de l'usa, vous etes pathetique......pateticke, presne tak, ditka usa.....
0/0
13.3.2003 18:26

glenbogle

quote of the day
Je lepsi stat vedle Americanu v Iraku, nez vedle Chiraca na cervenem koberci v Parizi a potrasat rukou Mugabemu.
0/0
13.3.2003 16:01

hlupec

Re: quote of the day
nevadí, že to smrdí, hlavně když bude teploučko, že? a což nic jinýho než samej xindl pod pultem nemáte?
0/0
13.3.2003 16:43

Ondrej

Re: quote of the day
exactement!
0/0
13.3.2003 17:22

bubenik salem

a bubny valecne at zahrmi a matka vsech bitev k vitezstvi vykroci a neverici narikati budou
0/0
13.3.2003 15:37

Verda

Kdo má hodně, chce ještě víc!!!!
Kdo má hodně, chce ještě víc!!!! Kdo má hodně, chce ještě víc!!!! Kdo má hodně, chce ještě víc!!!!
0/0
13.3.2003 14:30

g

g
g
0/0
13.3.2003 9:59

Ziggy

co bude na rade pak ? to se ptaji v CESKU ???????
Co bude na řadě pak ? (Občan, 12.03.2003 10:23) To by mě zajímalo s čím přijde přihlouplý uš po válce v Iráku. Ale zřejmě at už přijde se sebevětší pitomostí, bude tady dost obdivovatelů, kteří najdou důvody, proč je to tak a budou u tleskat. USA si jinak vážím, jen mě nejde do hlavy, jak si mohli zvolit takovou sebranku do vlády TAK HOCHU TY SE MUZES DIVIT NA VECNOST A NIKDY TO NEPOCHOPIS. VIS POC ? POTOZE ZIJES V CESKU A MAS ubohou CESKOU mentalitu.
0/0
13.3.2003 3:03

Pan

Re: co bude na rade pak ? to se ptaji v CESKU ???????
Radeji budu podporovat "prihloupleho" Bushe ktery zbavi svet dalsiho hrdloreza nez podporovat irackeho masoveho vraha .....
0/0
13.3.2003 8:44

hlupec

Re: Re: co bude na rade pak ? to se ptaji v CESKU ???????
prvně mne napadlo cosi o vranách .... ale ne,já raděj, aby se to vzalo všechno z jedný vody .... jenom jak to uděláte? to ty bomby budou míte jeho fotku, aby náhodou nespadly na hlavu někomu jinýmu?
0/0
13.3.2003 16:45

Pan

Re: Re: Re: co bude na rade pak ? to se ptaji v CESKU ???????
hm..uvalime dalsi sankce na Irak nechame Samdama vladnout...dal bude zabijet vlastni lidi, ale to je OK...kdyz to bude chtit USA zmenit rezim  tak se pouziji argumenty jake pouzivas TY...
0/0
13.3.2003 19:19

Pan

Re: Re: Re: co bude na rade pak ? to se ptaji v CESKU ???????
Neboli at mame ruzne nazory na to proc to USA dela...tak se urcite shodneme na tom  ze rezim ktery z toho vyleze bude "tisickrat" lepsi nez ten ktery je ted....
0/0
13.3.2003 19:22

jurasek

ty mne mas nejak rad, kanadsky rone....v kanade? lol!
Navic se snazis muj zrejme nespravny vyraz “studene obstriky” interpretovat jako by to melo nejakou souvislost s perskou valkou. To pouze dokazuje perverznot Tveho mysleni... poslys, proc mne uhanis tak udychane? proc bych mel verit tvym udajum, pokud se da uspesne predpokladat, ze statistika 1. valky v zalivu je stale klasifikovana....ja spoleham na jine zdroje nez washington post, to je jenom hlasna trouba bileho domu a wall street jurnal....ty neberu vazne.......spoleham na objektivitu britskym zdroju a take arabskych...a samozrejme jinych.....pokud deklasifikuji materialy 1. valky, jsem ochoten se omluvit, ale tyto veci se archivuji na dlouhou dobu, zejmena mozna svinstva spachana americany.... jinak perska valka a perverzni???? myslis mary renault a persian boy nebo nevis, o cem mluvim?......tvoje nabidky studenych obstriku jsou vulgarni.........proc nenapis objet hadici se studenou vodou, aby to bylo jednoznacne....
0/0
12.3.2003 23:07

Ron

Re: ty mne mas nejak rad, kanadsky rone....v kanade? lol!
Jurasku, pro mne jsi pouhe cislo, zrovna tak jako ja pro Tebe. A duvodem proc jsem Te, jak rikas “uhanel”, bylo, ze jsem chtel od Tebe slyset dukazy na tu nehoraznou lez, kterou jsi publikoval. Totiz, ze americane spalili napalmem a zaziva zahrabali nekolik set tisic zajatcu. Ty jiste dobre vis, ze je to lez, tak hloupy nejsi, ale to by neslouzilo Tvemu uceIu a tak jsi do poctu mrtvych, kteri zahynuli v boji, zahrnul i obeti Saddama po podepsani primeri, a taky jine. K tomu neni zapotrebi co dodavat.   ****   Ja znam taky britske a arabske zdroje, tam si jiste taky kazdy muze vybrat, co se mu prave hodi do kramu, a pozehnane. Nemusim jmenovat tamni, levicove zamereny tisk, Ty jsi s nim dozajista intimne obeznamen. Vubec by me neprekvapilo, ze dalsim zdrojem informaci jsou pro Tebe webove stranky se “zarucene pravdivymi” zpravami. Bezpochyby si vzpomenes, jak britsky tisk resolutne prokazoval, jak Izrael sveho casu spachal zlocin v Ramale, kde prislo o zivot 500 lidi, rikali tomu masakr a taky genocida.  Dokonce Arabsky tisk to netlacil tak vehementne jako Britove! Ah, jo, britsky tisk…. Mozna, ze i Ty jsi tenkrat propagoval tyto informace tady na netu, protoze prece pochazely z “verohodnych” zdroju. Jaka byla nakonec pravda sam dobre vis, ale urcite jsi, tak jako s temi zavrazdenymi zajatci, ani nepip.   ****   Ja Ti tady znovu prilozim link (uz ho nebudu “pastovat”, abys ho mohl otevrit) na stranku s titulem “Source List and Detailed Death Tolls for the Man-made Megadeaths of the Twentieth Century”.   Budes se divit kolik je tam odkazu na zdroje. Mozna bude uzitecny i jinym   pro pohled do minulosti.  ****  A ta hadice s ledovou vodou, ta by Ti dozajista byla prospesna. To, ze jsem pouzil nespravny vyraz, mne vubec nedojima. Kolikrat napisi slovo a nejsem si jist, zda to vubec ceske slovo je. Sklerozou to vsak neni. http://users.erols.com/mwhite28/warstats.htm#Recurring
0/0
13.3.2003 2:38

VMM

Re: Re: ty mne mas nejak rad, kanadsky rone....v kanade? lol!
ale rone, amici maji s napalmem svoje zkusnosti uz z vietnamu, btw. jak se jmenovla ta vietnamska vesnicka kde se konal ten povestnej masakr?
0/0
13.3.2003 2:42

Ron

Re: Re: Re: ty mne mas nejak rad, kanadsky rone....v kanade? lol!
Idiotsky komentar, naprosto nemluvis k veci.
0/0
13.3.2003 2:49

Ron

Re: Re: Re: ty mne mas nejak rad, kanadsky rone....v kanade? lol!
Byt Tebou tak bych se radeji podival do nedavne minulosti, kdy se udal masakr ve Srebrenici za asistence OSN.  Btw, nejsi Ty ten absolvent VUMLU na ktereho jsem tu pred casem narazil? Tvoje odpoved a schopnost analysy tomu nasvedcuje.
0/0
13.3.2003 3:01

VMM

Re: Re: Re: Re: ty mne mas nejak rad, kanadsky rone....v kanade? lol!
my-lai se to misto jmenovalo, od vas orliku vypelichanych se toho clovek moc nedovi.
0/0
13.3.2003 8:29

watergate

Re: ty mne mas nejak rad, kanadsky rone....v kanade? lol!
jurasek: ja spoleham na jine zdroje nez washington post, to je jenom hlasna trouba bileho domu ******************** Co takhle novinari Washington Postu Woodward and Bernstein, neznas? Afera Watergate kterou odhalili vedla k padu Nixona. Solidni novinarska prace, solidni noviny. Washington Post vzal hul na republikansky establishment a ty jim to neuznavas? Mozna ze ti neni recht ze Bernstein byl americky zid, kdovijak mozna podporovany kabalou.....Radsi arabske zdroje al dzazira? definitivne nestranne, jurasek zidum neveri. Jeste porad si nam neprozradil kam se podelo tech 500 obeti z Dzaninu. Arabsky tiskl neuvedl?
0/0
13.3.2003 15:32

Ron

Juraskovi a spol.
Omlouvam se za ten tlusty tisk, a tak jeste jednou, ale uz be Juraskovic prispevku, ten mate nize.  **** Necekam, Jurasku, ze pujdes nazpet tolik stranek, a abych Ti to zjednodusil, kopiruji tady vcerejsi prispevky k tematu, ktere jsi nazval : “je videt, ze par hnupum zalezi na mem mineni” ****Sorry, v adrese chybely “forward slashes”, ktere se pri kopirovani do iDNES nedostaly. Chtel bych podotknout, ze ziji v Kanade a nemam naprosto zadny zajem uzivat jine nicky, jak se domnivas. Na Tvem (budu Ti tykat, jako Ty mne) nazoru mne naprosto nezalezi, ale jestlize tady nezasvecenym predkladas zkreslene informace a ve skutecnosti lzes, pak se musim ozvat.****Tak a   ted k veci.   Pokud si znovu prectes svuj prispevek ze vcerejska, tak by sis mel uvedomit, ze debata byla o tom, ze jsi prohlasil, ze nekolik set tisic zajatcu (ubozaci zalozaci, jak jsi rekl) bylo ve skutecnosti zavrazdeno. Aby tady nedoslo k zadnemu omylu v interpretaci tak opakuji Tvuj vyrok presne doslova a do pismene: ****:… “par set tisic sice americane spalovali napalmeme a hned zahrabavali gbagrama (to byli toi chudaci zalozaci, kteri se vzdali, ale tenkrat jeste nebylo quantanamo, takze je radeji americani spalili na fleku, primo o tech vyhrabanych zakopu)” …. ****  Ty samozrejme nahazes vsechy zabite, vcetne tech, ktere zlikvidoval Sadam do jednoho pytle. Chces delat propagandu, ale jsi zcela pruhledny a to, co tvrdis je evidentne lez.  ****  Pro Tvuj benefit pripojuji link ve spravne podobe. Tam se muzes docist z nekolika nezavislych zdroju, kolik tech mrtvych do uzavreni primeri skutecne bylo. A jak jsem jiz rekl v predchozim prispevku, to ten pocet je zatracene mensi. V techto informacich se taky doctes, kolik lidi zahynulo, kdyz Sadam likvidoval Kurdy a Shities na jihu, atd., jejichz pocet jsi taky conveniently zahrnul do poctu obeti americke armady.  ****  Navic se snazis muj zrejme nespravny vyraz “studene obstriky” interpretovat jako by to melo nejakou souvislost s perskou valkou. To pouze dokazuje perverznot Tveho mysleni. A tak zase, aby bylo jasno, Tobe a taky jinym o co slo, tak tady copiruji, co jsem rekl:  **** … ” Jurasku, Vy si tady v podstate snazite resit svuj osobni komplex menecennosti a doporucoval bych Vam odbornou peci. Mozna, ze by stacily studene obstriky, to by Vas moc nestalo (nezda se mi, ze byste mel nemocenske pojisteni)”.  ****  V mem dalsim prispevku jsem podal vysvetleni, nebot jsi se ozval, ze nevite, co jsou to studene obstriky. Rekl jsem doslova:   M imochodem, temi studenymi obstriky jsem minil hadici s ledovou vodou, ale po Vasi odpovedi je mi docela jasne, ze by to nestacilo, zavada je totiz ve Vasem charakteru…  Proc tedy ten nonsense a strileni od boku (surprise, surprise!), neni Ti trapne? Zrejme ne a nesmim se ani divit, tak je to i s Tvymi prispevky. http:users.erols.commwhite28warstats.htm#Recurring
0/0
12.3.2003 22:39

Ron

Juraskovi a spol.
Necekal jsem, Jurasku, ze pujdes nazpet tolik stranek, a abych Ti to zjednodusil, kopiruji tady vcerejsi prispevky k tematu, ktere jsi nazval : “je videt, ze par hnupum zalezi na mem mineni”   Tak povidej, Jurasku.   --- According to George Bush, the people of Iraq weren't the enemies of the coalition forces. This didn't prevent thousands from dying as a result of U.S. intervention, although the American public only saw the death of one Iraqi soldier in a burnt-out tank because of war censorship. American media did not report the fact that retreating Iraqis were buried alive with tank bulldozers and burnt alive with napalm bombings - the only use of chemical weapons during the war - thus violating the Geneva Conventions covering chemical warfare. Former U.S. Attorney General Ramsey Clark commented that there was "nothing but collateral damage" in his travels with international observers across Iraq over a two month period after the war......... -------------------------------------- ustupujici vojaci byli paleni napalmem a pohrbivani zaziva.....rika odstavec rika se studene striky, nikoliv obstriky.....co mi nabizis jako interpretaci valky v zalivu c. 1, na to ti ja neskocim, navic tvoje links nefunguji (jelito)------ ****Sorry, v adrese chybely “forward slashes”, ktere se pri kopirovani do iDNES nedostaly. Chtel bych podotknout, ze ziji v Kanade a nemam naprosto zadny zajem uzivat jine nicky, jak se domnivas. Na Tvem (budu Ti tykat, jako Ty mne) nazoru mne naprosto nezalezi, ale jestlize tady nezasvecenym predkladas zkreslene informace a ve skutecnosti lzes, pak se musim ozvat.****Tak a   ted k veci:   Pokud si znovu prectes svuj prispevek ze vcerejska, tak by sis mel uvedomit, ze debata byla o tom, ze jsi prohlasil, ze nekolik set tisic zajatcu (ubozaci zalozaci, jak jsi rekl) bylo ve skutecnosti zavrazdeno. Aby tady nedoslo k zadnemu omylu v interpretaci tak opakuji Tvuj vyrok presne doslova a do pismene:**** …“par set tisic sice americane spalovali napalmeme a hned zahrabavali gbagrama (to byli toi chudaci zalozaci, kteri se vzdali, ale tenkrat jeste nebylo quantanamo, takze je radeji americani spalili na fleku, primo o tech vyhrabanych zakopu)”…. ****Ty samozrejme nahazes vsechy zabite, vcetne tech, ktere zlikvidoval Sadam do jednoho pytle. Chces delat propagandu, ale jsi zcela pruhledny a to, co tvrdis je evidentne lez.****Pro Tvuj benefit pripojuji link ve spravne podobe. Tam se muzes docist z nekolika nezavislych zdroju, kolik tech mrtvych do uzavreni primeri (tedy do zastaveni boju, vime?)skutecne bylo. A jak jsem jiz rekl v predchozim prispevku, to ten pocet je zatracene mensi. V techto informacich se taky doctes, kolik lidi zahynulo, kdyz Sadam likvidoval Kurdy a Shities na jihu, atd., jejichz pocet jsi taky conveniently zahrnul do poctu obeti americke armady.**** Navic se snazis muj zrejme nespravny vyraz “studene obstriky” interpretovat jako by to melo nejakou souvislost s perskou valkou. To pouze dokazuje perverznot Tveho mysleni. A tak zase, aby bylo jasno, Tobe a taky jinym, o co slo, tak tady copiruji, co jsem rekl:**** …” Jurasku, Vy si tady v podstate snazite resit svuj osobni komplex menecennosti a doporucoval bych Vam odbornou peci. Mozna, ze by stacily studene obstriky, to by Vas moc nestalo (nezda se mi, ze byste mel nemocenske pojisteni)”.****V mem dalsim prispevku jsem podal vysvetleni, nebot jsi se ozval, ze nevite, co jsou to studene obstriky. Rekl jsem doslova:   M imochodem, temi studenymi obstriky jsem minil hadici s ledovou vodou, ale po Vasi odpovedi je mi docela jasne, ze by to nestacilo, zavada je totiz ve Vasem charakteru… Proc tedy ten nonsense a strileni od boku (surprise, surprise!), neni Ti trapne? Zrejme ne a nesmim se ani divit, tak je to i s Tvymi prispevky. http:users.erols.commwhite28warstats.htm#Recurring
0/0
12.3.2003 21:56

jurasek

saddam ma jit na TV! pozadavek britu.doufam, ze saddam se se nam objevi ve slusivem
The prime minister, Tony Blair, today spelled out Britain's final demands for the Iraqi leader, Saddam Hussein, to give up his weapons of mass destruction or face military action. ----------------------------------------------------- tony blair vyslovil zaverecne pozadavky pro irackeho sefa statu ohledne odzbrojeni nebo celit ozbrojene akci. LOL!.....ale to neni vsechno, vazeni .......bla bla bla  They include a demand for Saddam to make a public declaration on Iraqi television that he has been hiding banned weapons materials but has now made a "strategic decision" to give them up. saddam musi verejne na TV oznamit, ze mel zbrane hromadneho niceni a schovaval je a ted se rozhodl v zajmu strategie se jich vzdat.... LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! the show must go on.....to zacina byt fraska, ktera nema obdobi v novodobych dejinach politiky......doufam, ze se nam saddam predstavi ve slusivych trenclich zpichnutych z americke vlajky na predku a britske na zadku.........a v ruce slusivy transparent rikajici v 50 jazycich sveta a 300 dialektech...jsem jedna velka knirata svine.....
0/0
12.3.2003 19:37

jurasek

Re: saddam ma jit na TV! pozadavek britu.doufam, ze saddam se se nam objevi ve slusivem
kdyz tak nad tim premyslim, havel by to mohl komentovat jako voice over.........ma zkusenost ze sve navstevy v miami, kdyz byl "demokraticky" uha haaaaaa ! a elektronicky znovuvoleny jeb jebovic bush za guvernera a havel hodil nostalgickou rec mistnim kubanskym mafianum o vyhodach americke demokracie.........ti mu zurive prikyvovali a nekteri dokonce vykrikovali, ze si nejvice ceni "fly zones" mezi kolumbii a miami...........havlovi tekly slzy dojetim nad tou demokracie do te doby, nez mu jeden z tech kubanskych crackheads dal pufnout trochu cracku, aby se havel konecne  vzpamatoval a hlavne to nebral tak desne vazne.....
0/0
12.3.2003 19:47

Pilat

pro americke orliky
co kdyby jste sli ejakulovat na US chad lines nejak se vam to sype doma. 125 mest a 2 ataty oficialne podepsaly resoluzi, kde odmitli valku. he he he
0/0
12.3.2003 18:46

americký orlík

Re: pro americke orliky
Pilátku, ty jsi dneska začal moc brzo pařit nebo takhle blbě anglicky i česky píšeš pořád? Vysvětli mi, co jsou to chad lines. To mají být nějaké pásy papírových konfet? Do toho se dost špatně ejakuluje, výrazně lepší je dámské přirození. A slovní spojení 2 ataty podepsaly resoluzi, kde odmitli valku, působí taky dost srandovně.
0/0
12.3.2003 19:32

Pilat

Re: Re: pro americke orliky
omlouvam se jsemsfetovany o d rana ale na vexci to nic nemeni ne . tak se mej lojziku , ( P.S. porad se jeste cervenam jak Ari ) to vis cesky zapominama anglicky jsem se je ste nenaucil  he he he
0/0
12.3.2003 21:00

Pilat

Re: Re: pro americke orliky
I made an error...it happens - he he.  CHAT LINES ARE LINES WHERE YOU CHAT!  Also,  I was saying that 125 American cities and 2 U.S. states condemned war on Iraq. Anyhow, I have corrected my mistakes so, I hope that you will be able to understand now.   Have a nice day and talk to you later.   
0/0
12.3.2003 21:23

glenbogle

Re: Re: Re: pro palestinskeho z kreda
Bravo, my red Canadian friend! I am so pleased your English is getting better, I can just about piss myself with joy. Another twenty years and you can try for your O-levels. Moc dobre, ze tu jurasek ma sveho verneho ratlika. Nafa mu za patami a nemuze se dockat az ho panicek za odmenu poskrabe na p*delce. Eventuelne nekdo jiny nakopne tamtez. K cemu dojde driv?
0/0
13.3.2003 15:52

Jan

Cesta k míru
To je nápad! Válčit bez Britů! Ještě by si mohli zkusit vybít svoje násilnické choutky bez Iráčanů a stačilo by na to jedno vojenské cvičení někde v Nevadě! Třeba jen za přítomnosti jednoho českého humanitárního bombardéra
0/0
12.3.2003 16:37

Jan Kolba

Podivná argumentace
Vážení a milý kolegové, kteří navštěvujete tyto stránky, velmi jsem se musel podivit nad stylem vaší argumentace, nad vaší slovní zásobou a v neposledí řadě nad ,,odvahou´´ s jakou publikujete své příspěvky.   Podobný sled za sebou jdoucích neurovnaných a neuspořádaných vět jsem dlouho neviděl. Naposledy možná při projevu soudruha Jakeše. Podle mého názoru je třeba si uvědomit, o co vůbec v tomto sporu jde. Jde opravdu o ropu? A jestli ano, tak proč? Odpověď by mohla znít asi takto: bezesporu tu ropa hraje značnou úlohu, ovšem jen málo lidí asi tuší, jak velkou.Osobně se však domnívám, že to není příčina jediná a rozhodující. Husajnův režim od svého počátku přdestavuje velmi nebezpečný režim, který neohrožuje jen Blízký východ, ale i ekonomickou a politickou rovnováhu širšího prostředí. Samozřejmě, že to není jediný hráč, který v tomto regionu může míchat kartami a také to již několikrát v negativním slova smyslu udělal. Jsou tu i další státy a jejich přestavitelé a ropné společnosti, které nemalou měrou přispívají k destabilizaci celého regionu (viz. třeba Izrael a jeho stavby sídel ve sporných pásmech). Samozřejmě že nezastupitelnou roli tu hrají i USA, tak jako v současné době v celém světě. Je podle mého názoru přirozené, že si každý stát snaží chránit své zájmy, sporné však zůstává, zda k tomu může a má využít své momentální mocenské převahy z hlediska historického vývoje. Z výše uvedeného je patrné, že jakýkoliv necitlivý zásah v této oblasti může mít nedozírné následky, stejně tak ale zanedbání a odhlédnutí od existujících tamějších problémů a jejich neřešení. Jistě nelze pominout ani ten fakt, že USA v dnešní době jsou v mezinárodním kontextu politickém a zvláště ekonomickém hráčem číslo jedna. Fakticky potom na takovém subjektu spočívá neuvěřitelná odpovědnost za celosvětové dění, ať už chce nebo ne (bez USA by pravděpodobně pokračoval konflikt v bývalé Jugoslávii ještě dnes a to se stejnou intenzitou). Je přesvědčen o tom, že prezident Bush si tuto odpovědnost uvědomuje, protože jinak by akci proti Iráku již dávno započal a možná, že už by bylo i po ní. Neupírám komukoliv právo na svůj vlastní názor, jen bych apeloval na všechny zúčastněné, aby si vždy uvědomovali omezenost zdrojů informací, které jsou jim poskytovány a současně, aby s nestyděli pod své leckdy i přínosné informace podepsat a tím tak i zdůraznit vážnost celého problému. S pozdravem Jan Kolba.      
0/0
12.3.2003 16:36

Heineken

Re: Podivná argumentace
Vazeny pane Kolbo, ve svem dlouhem prispevku zminujete aby vsichni zdejsi dopisovatele psali pokud mozno vecne a na zaklade overovanych faktu. K vasi stredni casti stati - Kdo pomahal Iraku v 80 letech michat kartami na blizkem vychode? Ceska republika? Madagaskar? Pobrezi Slonoviny? Amerika je zkratka fizl a strka nos do veci bez mandatu ostatnich zemi!!!!  A  jde tu predevsim o cerne zlato. Doplnte si i Vy sve historicke znalosti a nahlizejte na problem taky objektivne a na zaklade overenych faktu a nesnazte se ovlivnovat svymi proamerickymi nazory zdejsi dopisovatele alespon nektere ne.Dekuji
0/0
12.3.2003 16:46

Jan Kolba

Re: Re: Podivná argumentace
Vážený pane, jistě jste si všiml, že jsem vůbec nezmiňoval historicke problemy v osmdesatych letech a v zásadě s vámi soulhasím. Ano, USA jsou  a byly hracem, ktery se k ruznym věcem v průběhu doby stavěl víceméně kontrovezně. Svým příspěvkem jsem chtěl naopak říct, abychom se oprostili od historizujicich debat a snazili hledět na konflikt objektivně bez vzájemného napadání. Já nejsem v tomto směru proamericky zaměřen, snažím se jen říct, že problém není vůbec jednoduchý a nelze na něj hledět jen z jedné strany. Ale děkuji Vám za reakci a věřím, že jsem se Vás nějak nedotkl. Honza
0/0
12.3.2003 16:57

Heineken

Re: Re: Re: Podivná argumentace
Ve veci ze cela situace je velmi napjata s Vami souhlasim bez protestu. Ve hre neni ,,pouze,, ropa, region Blizkeho vychodu, ale celosvetova bezpecnost a domnivam se ze by mohlo dojit k opetovnemu rozdeleni sveta. To je velke nebezpeci. Historie zde ale hraje svoji velikou roli a musim na ni brat ohled. Podivejte se na to jakou historii ma za sebou konflikt Palestina vs. Izrael. Koreny teto krize je dulezite hledat jiz v dobach krizackych vyprav. A problem se stale nevyresil. Mate dobry prehled a diskuse je plodna.
0/0
12.3.2003 17:15

Pilat

Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
diskuse je plodna , ale k hovnu, Bubush se o ni nedozvedel !!!
0/0
12.3.2003 17:27

Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
mne se libilo vic, jax povidal o tech curech vohrnutejch
0/0
12.3.2003 17:32

Heineken

Jste normalni hovada!!
Bezte se vykaslat Vy proamericky dopisovatele!! Me je z tech Vasich chvalozpevu na americany fakt zle!! Vzpomente na rusaky kdyz nas okupovali!! Sakra kdo dava mandat americanum utocit!! Jsme snad dal nez v roce 68!! Co si o sobe myslite kdyz tady medite americanum!! Medili byste rusakum kdyz tady byli?? Jste normalni cura vohrnuty!!!
0/0
12.3.2003 16:20

proamericky dopisovatel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
12.3.2003 17:34

Jan

Kamilkova válečná kníhovna
plná westernů a rodokapsů a ke všemu spadlá malému Ondrovi na hlavu až se mu z ní vysypala všechna čísílka.
0/0
12.3.2003 14:17

Ondrej

Re: Kamilkova válečná kníhovna
v te tve kníhovně nic vtipnejsiho nebylo?
0/0
12.3.2003 15:38

Jan

Re: Re: Kamilkova válečná kníhovna
Ondrejko, americký komsomolče (snad se Fanouš nebude zlobit) už si zkoušíš masku? Že to nikdo nepoznal, že ji máš nasazenou?
0/0
12.3.2003 16:26

Ondrej

Tak nebylo.
A ke vsemu si to nerad nasazuju, ale tomu bys nerozumnela. Pa Janicko.
0/0
12.3.2003 16:46

Jan

Re: Tak nebylo.
 rozumět m-i-e se říkalo slabším studentíkům , nezbedo nevzdělaný PS: Nebo nevzdělatelný
0/0
12.3.2003 17:18

borek@volny.cz

BRAVO KAMILE.
  Bravo Kamile,říci vše s takovým minimem slov je obdivuhodné. Nečekej však mnoho reakcí na svůj příspěvek, poněkud jsi těm tupcům vyrazil dech. Myslím, že někteří také vyrazili k pumpám pro benzin
0/0
12.3.2003 13:45

Jeff

Re: BRAVO KAMILE.
Jenom by měl pan prezident Bush čistit teb augiášův chlív tak nějak komplexněji - Mugabe , Kim čong il a celá řad jinejch řezníků . proč chce zatrhnout tipec jenom tomu , kterej má náhodou na svým území obrovský zásoby ropy a taky mu nasral mu taťku ?
0/0
12.3.2003 14:25

Kamil

V době, kdy Vaši dědkové za zvýšený příděl cigaret v přesčasech pilně pracovali pro Hitlera, bojovali kluci z Ameriky za to, abyste dnes na těchto stránkách mohli psát česky. Dnes půjdou do boje za to samé, ale to Vy, volové, nikdy nepochopíte.
0/0
12.3.2003 12:07

Zuza

Re:
V době kdy byl muj dedecek v koncentraku pracovali tvi patrne geneticky ochuzeni predkove na splozeni tveho otce a matky, kteri pak dilo zkazy dokonali
0/0
12.3.2003 12:37

skajwolkr

Re:
ke tve skode to dost zjednodusujes, ale mas pravdu, slouhu v tomhle narode nebyl nikdy nedostatek...
0/0
12.3.2003 12:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.