Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidlův tým toho mnoho nestihl

Vládu premiéra Vladimíra Špidly čeká dnes důležitá zkouška. Pokud v ní neuspěje a nezíská důvěru poslanců, mnoho po tomto kabinetu nezůstane. Programové prohlášení se jí totiž do dnešních dní podařilo naplnit jen z nepatrné části. Na zásadní reformy se stále ještě čeká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pravičák

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 12:01

nick: Jaroslav Míšek

Milí lidi, odpusťte malý joke
jsem 30tník z Prahy, volič ODS, konzervativně-liberální letory. Miluju floskule komunistů, antiimperialistů a socanů a tak mě napadlo jak budete reagovat na jejich koncentrát vč. malých chyb (Sysifos) na které někteří upozornili. Jsem rád, že účastníci této diskuze jsou povětšinou reálně uvažující lidi, na druhé straně bych čekal více otázek a méně urážek (vliv anonymity). Špidla dělá svoji práci jasně špatně, ale zcela jistě ho tam ostatní nechají jako fackovacího panáka, až přijdou problémy se vstupem do EU a nutností soc a pen reformy. Toto a Klaus na hradě, dělají z ODS jasného favorita příštích voleb.
0/0
11.3.2003 11:26

Zdělanej hulyč

Re: Milí lidi, odpusťte malý joke
Ha, to byl dobrej tah. Oceňuju!
Nejen že moudrý člověk ještě žije, on i vtipkuje! A to se mi moc líbí. Díky.
0/0
11.3.2003 13:39

vaclav hanus

Re: Milí lidi, odpusťte malý joke
Hezky jsi to napsal. ...je tady prevazna vetsina realne uvazujicich lidi (sic. pravicovi)...mene urazek a vice otazek bych cekal (vliv anonymity).... Cetls nekdy Freuda? Ano, vazeni volici, od pravicove smyslejici patrne neco jine rikaji, kdyz maji dojem ze je dulezite aby delali dojem. Ale ve skrytu duse maji s vami neco jineho v umyslu, paklize jim odevzdate moc. A co asi maji v umyslu naznacuje jejich jazyk "podvedomi", t.j. v prostredi anonymity.
0/0
11.3.2003 13:40

Jaroslav Míšek, Jindřichohradecko

vážení kritici
vy jste snad něco lepšího? vy nemáte finanční problémy? máte 2x větší žaludky? vy chcete okrádat lidi, kteří jsou chudí jako kostelní myši přes banky? toto je minulost právě díky nové vládě! Stát má etickou, mravní a morální povinost odškodnit včechny kteří utrpěli začátkem 90. let sociální újmu. Vy snad peníze nepotřebujete?
0/0
11.3.2003 10:52

Zdělanej hulyč

Re: vážení kritici
Ano, peníze potřebuju. Ale nechci je dostat od státu - umím si je vydělat sám, jako zaměstnanec (na podnikání se necítím).
A teď něco elementární matematiky: spolu se svým zaměstnavatelem odvádíme přes 50% hrubé mzdy státu. To znamená, že si něco vydělám a dostanu jen půlku. Zatím jasný?
Špidla chce daně zvednout. Tím se cena práce (tj to, co zaměstnavatel a zaměstnanec společně platí) opět zvedne. Co se stane? Firmy budou propouštět. Důsledek? Zase vyšší nezaměstnanost. Zatím jasný?
Vyšší nezaměstnanost znamená víc natažených rukou na soc. úřadech - "Dej, dej!", bude nedostatek peněz - a co asi vládu napadne? "Došpihele, máme málo peněz, asi zase zvednem daně..." Zatím jasný?
Až mi zvednou daně, pojedu pracovat do zahraničí (například v USA jsou daně ze mzdy na úrovni kolem 11% - ocenil bych upřesnění, víte-li to někdo...), protože tam si vydělám a budu se mít líp. A pokud tohle udělá víc lidí, zůstanou tu jenom ty socky a jejich vláda. Kdo je bude živit? Nastupuje další KLDR...
Vaše dohady a prognózy znějí zajímavě. Jste schopen je podpořit něčím víc než prázdnými slovy a ideologickými výkruty? Alespoň nějakou vědeckou teorií?
0/0
11.3.2003 11:05

kritik

Re: Re: vážení kritici
Naprostej souhlas!
0/0
11.3.2003 11:08

Zdělanej hulyč

Re: Re: Re: vážení kritici
Ehh...
Trošku jsem se v tom zamotal - pochopitelně se nejedná pouze o matematiku. Ale snad je celková myšlenka pochopitelná...
0/0
11.3.2003 11:14

Vendula

Re: Re: Re: vážení kritici
Za komunismu by se to nestalo.
0/0
11.3.2003 15:01

Bubák1

Re: Re: vážení kritici
Pochybuji, že je tvoje teorie správná. Pokud budeš mít nižší daně, neznamená to, že celkově ušetříš. Kupříkladu v americe jsou daně mnohem nižší, ovšem třeba školné na VŠ se pohybuje od $30000 do $40000 ročně. Nadále se musíš postarat sám o lékařskou péči atd.. Den daňové svobody je přitom dříve jenom asi o měsíc. Nízké daně nejsou zárukou ekonomického růstu. Není podstatné jak velké daně jsou ale aby se patřičně využily.
0/0
11.3.2003 11:18

Balabán

Re: Re: Re: vážení kritici
Investovat do školného v USA je jedna z nejlepších investicí s velmi rychlou návratností.
0/0
11.3.2003 12:50

Zdělanej hulyč

Re: Re: Re: vážení kritici
S nižšími daněmi ušetřím. Bez debaty. A nejen já, ale všichni občané. Cokoliv, co dělá stát, je prodělečná činnost. Proto musí prodělávat v co nejužším okruhu činností (to znamená JEN a pouze tam, kde to nelze ošetřit tržně - do jisté míry kultura, věda a výzkum, armáda, policie atd.)
Školné je skvělá věc. Zajišťuje to, že na VŠ jdou jen lidi, kterým na jejich vzdělání záleží a jsou ochotni do své budoucí životní úrovně investovat nemalé částky (které se ale velmi rychle vrátí - pokud srovnáme investici do vzdělání např. s investicí do cenných papírů jako jsou opce, futures nebo i obyčejné obligace či akcie). Mimochodem, Vaše čísla o školném jsou poněkud zavádějící, tak vysoké školné má jen málo škol. Navíc je mnoho možností, jak to kompenzovat - stipendia, studentské půjčky, firemní "sponzoring" studia a tak dále. Podotýkám, že studuju na soukromé VŠ a školné platím. A rád, i když to není legrace...
Pokud si budu muset sám platit za doktora, budu jen rád. Za posledních pět let jsem u doktora, kromě rutinních prohlídek, byl jen jednou. Ale platil jsem každý měsíc...
Nízké daně JSOU zárukou ekonomického růstu. Pokud mám možnost reinvestovat větší část svého zisku, můj podnik bude vzkvétat. Pokud budu mít víc peněz pro svůj podnik, můžu i zaměstnat víc lidí, rozšířit výrobu atd atd. Ale to je těžko pochopit, že?
Pokud máte nějaké konkrétní argumenty podporující Vaši teorii, napište je, prosím. Jinak se snad takovýmito "prohlášeními" ani neunavujte.
0/0
11.3.2003 13:51

Bubák1

Re: Re: Re: Re: vážení kritici
Uvedu Ti jednoduchý argument: země s vyšším daňovým zatížením (Skandinávie, Francie, Německo) zdaleka nejsou země na chvostu, spíše patří ke špičce, co se úrovně života týká. Zdaleka jim nehrozí ani ekonomický kolaps, jsou to jedny z nejbohatších zemí na světě. Nevidím tudíž nijakou přímou souvislost mezi výší daní a úrovní společnosti. Neberme pouze ekonomické ukazatele, i když jsou také důležité. Školné je dobré jako motivační faktor, ne jako hlavní zdroj financování školství. Stejně tak platby u lékaře.
0/0
11.3.2003 14:31

Zdělanej hulyč

Re: Re: Re: Re: Re: vážení kritici
O Skandinávii toho moc nevím, ale troufnu si předpokládat, že socialisti to tam nevedou sto let, ale kratší dobu, to zaprvé. Zadruhé hádám, že ve chvíli, kdy to socialisté popadli, už na tom celý Švédsko bylo líp než tři Česka... a v jaké jsou momentálně situaci, taky netuším.
Co se týče Francie a Německa, tady jste vedle úplně. Jejich ekonomiky mají potíže, právě "díky" socialistům. Růst hospodářství se snižuje, nezaměstnanost vzrůstá, deficity taky (naštěstí je socialistická EU mohutně dotuje, tak se to ještě pár let udrží). Ovšem jasný trend už je vidět: socialisti už v Evropě pomalu, ale jistě ztrácejí pozice. To jen naše republika byla pozadu - a s takovými lidmi asi ještě dlouho bude.
Školné jako motivační faktor? Ne. Kupuju si službu (vzdělání) a tudíž za ni musím zaplatit!  Proč mám platit vzdělání cizích dětí? Pokud o to stojí, zaplatí si to. Pokud na to nemají peníze, ale mají schopnosti, budiž stipendium. A pokud nemají ani peníze, ani schopnosti, proč mají být na VŠ? Dobré školy se ufinancují, špatné se potopí. Čistý trh samozřejmě být nemůže, ale zásahy státu by měly být naprosto minimalistické.
Stejně tak u lékaře. Pokud doktor je trumbera, nebude mít pacienty a tedy ani peníze, ani práci. Pokud je dobrej, bude mít pacientů dost - a bude si moct dovolit účtovat i vyšší ceny (za což může nakoupit lepší přístroje atd). Špičkový odborník si vyšší ocenění zaslouží. Pokud oceněn není, může se odebrat tam, kde ho skutečně jsou schopni ocenit (i zaplatit). Nevidím jediný důvod, proč bych měl platit lékařské ošetření za někoho jiného. Máme zdravotní pojištění, ať se stát omezí na kontrolu hospodaření zdravotních pojišťoven atd.
Nelze plošně dotovat neefektivní služby, to je nejlepší cesta jak se vrátit do socialismu. Všem patřilo všechno, ale nikdo neměl nic - bez ohledu na osobní schopnosti a úsilí. Až na bafuňáře...
0/0
11.3.2003 15:05

Dave

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 11:14

rextor

Re: vážení kritici
Zhulenec ma pravdu...  Nizsi dane=vyssi dinamika ekonomiky=vyssi zamestnanost atd... Samozrejme je nutne vybirat urcitou cast penez a tu prerozdelovat do socialni sfery, infrastruktury atd. (I kdyz diky nizsim danim vydelam vic penez, urcite si nekoupim trochu asfaltu a nepujdu zamazavat diry v silnici  )...
Ve Francii a Nemecku byl vysoky rust ekonomiky jeste kdyz vladli pravicove strany. To umoznilo poskytovat lidem vyssi socialni uroven. Ale jak uz to tak byva, namlsani lide chteli vic a vic. To jim nabizely leckdy populisticky levicove strany. Chteli byt samozrejme zvoleni znovu a tak alespon nektere sliby museli vyplnit (viz. socialni podpory atd, zname to take, ze?). V ekonomice neni nic bez odezvy, takze takova politika samozrejme pozastavila ekonomicky rust.
V Norsku, ktere trochu znam, je situace uplne jina. Vysoke dane z prijmu, zajistuji udrzeni velice vysoke zivotni urovne. Tomu ale hlavne pomohlo objeveni obrovskych ropnych nalezist v 60.letech. To ropa ucinila Norsko zemi, s tak vysokou zivotni urovni.  Norsko prijalo dlouhodoby plan na vyuzivani prijmu z prodeje ropy. Ten dovoluje vyuzivat prijmy jen do urcite vyse za rok. Proto je potreba zaroven i vysoke dane, aby byla zachovana nynejsi uroven (a to norsti volici chteji). Na druhou stranu nelze defacto zacit podnikat (uvazuji o danovych ulevach pro zacinajici podnikatele)... A jeste jeden problem - mladi Nori nechteji pracovat, s podporou za kterou muzou dvakrat do roka na dovcu a zit si na vysoke noze, je plno lidi spokojeno. Proto se uvazuje o snizovani podpor...
0/0
11.3.2003 16:58

Zdělanej hulyč

Re: Re: vážení kritici
Ještě snad jedna poznámka... Francie.
Zavedli tam 35 hodinový pracovní týden. Proč? Nezaměstnanost už byla neúnosná, takže takhle se direktivně snažili donutit firmy zaměstnat víc lidí. Jak moc to funguje, to si asi umíme představit.
0/0
12.3.2003 9:12

DV

VLÁDA UMÍ TELEFONOVAT
Narozdíl od opozice. Minimálně to svědčí o vyšší kompetentnosti.
 
0/0
11.3.2003 10:45

xxx

Re: VLÁDA UMÍ TELEFONOVAT
No možná jako správní socani ještě mobily nemají
0/0
11.3.2003 11:16

Vladimír Špidla

Vážení občané
naše vláda má úplně prázdné hlavy jako vypité plechovky od piva.My jsme takoví trotlové, že to není možné.Ptáte se proč jsme nezvolili prezidenta hned v prvním kole?No protože půlka našich poslanců za vaše peníze spala a druhá byla ožralá, protože v kantýně měli akci na fernet, stál z původně 5Kč za velkého panáka na 2,50Kč.No nevente to, i poslanci musí šetřit!A koho by po pár kořalkách zajímal nějaký president!A to jsme se tam při té volbě ještě pěkně najedli a zadarmo.tak proč si to nezopakovat?No a s tou důvěrou naší vládě je to jednoduché:když budou předčasné volby, tak budeme moct utrácet vaše peníze za kampaně atd, a do kapsy se nám pár milionů přesune, protože to nikdo nekontroluje.A peněz je dost a vy jako národ držte huby a koukejte nám je vydělávat.
0/0
11.3.2003 10:34

Vladimír Špidla

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 10:37

Jaroslav Míšek, Jindřichohradecko

Vláda vydrží
právě jsem dostal zprávu, že vláda se udrží za předpokladu zvýšení deficitu, protože zasanuje kompletní tunel v Union bance. Toto je dobrá zpráva, protože na ztrátu peněz by především doplatili obyčejní chudí lidi.
0/0
11.3.2003 10:24

Dave

Re: Vláda vydrží
Ty chytráku a kdo myslíš, že ten deficit bude platit, Špidla? Ne - ten zaplatíme všichni z našich daní, takže i z tvých - pokud je teda platíš, takže tě to ty obyčenej chudej komouši postihne taky!
0/0
11.3.2003 10:35

adam

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 10:37

habit

Quu vadis, MFD?
Co se to proboha deje?!!! Podle toho, co tady v posledni dobe ctu, mame tu nejlepsi vladu od r.89. Nebyt neprizne pocasi, nepriznivych zahranicnepolitickych okolnosti a vnitrniho nepritele podnecovaneho Stryckem  Samem, pravdepodobne bychom do prazdnin dohnali a predehnali vsechny v EU a dychali za krk japoncum.
Nevim, jestli je to vizitka vlady nebo novin, ale vlada, ktera potrebuje (a v hojne mire dostava) pochopeni a soucit novinaru, ma vazny problem. A noviny, ktere kdyz nemohou chvalit, tak radeji mlci, maji jeste vaznejsi problem. Nasim hlidacim pejskum demokracie nejak vypadaly zuby - jsou to ted spis uslintani podvrataci, kteri se devotne lisaji k tem, co je muzou kopnout, a vztekle ponafavaji na ty, co jsou bezpecne za plotem
0/0
11.3.2003 10:07

aj

Re: Quu vadis, MFD?
Bravo!!!!!!
0/0
11.3.2003 10:32

Bubák1

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 11:30

Jaroslav Míšek, Jindřichohradecko

Vládu čekají úkoly
a to různé reformy a taky vstup do EU. Myslíte, že si někdo bude chtít špinit ruce s tímto těžkým úkolem? ODS chce přijít až k hotovému o příštích volbách. Což by byla katastrofa v podobě sociálního debaklu a blamáže. Lidi zkuste se oprostit od ideologických bariér a myslete progresivně a politicky.
0/0
11.3.2003 10:05

Šedý vlk,Tronda

Re: Vládu čekají úkoly
Šoudruzi,škusme se na to podívat tak nějak politicky vy šmejdi,ra ta,ta,ta
0/0
11.3.2003 10:09

adam

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 10:14

vaclav hanus

Re: Re: Vládu čekají úkoly
...ekonomika v prdeli....silna koruna..... Uz aby ta puberta pominula.
0/0
11.3.2003 13:25

Zdělanej hulyč

Re: Re: Re: Vládu čekají úkoly
Opět se projevujete jako ignorant. Tyto věci se naprosto nevylučují. Víte proč není silná koruna dobrá? Zlevňuje dovozy a zdražuje vývozy. Chápete to? Asi ne.
Levné dovozy znamenají, že lidi tady budou spíš kupovat dovážený věci a domácí firmy se budou muset snažit buď snižovat ceny nebo víc vyvážet - nebo omezovat výrobu a tedy propouštět.
Drahé vývozy jsou totéž - české firmy na zahraničních trzích pozbývají jediné dosavadní konkurenční výhody - nízkých cen. V této situaci, kdy nemohou ani vyvážet, ani prodávat doma, hádejte jak dopadnou?
No, ale od Vás jsem ani jiný názor nečekal. Musím se přiznat, že mě Vaše příspěvky vydatně baví, někdy ale až k pláči...
0/0
11.3.2003 13:37

vaclav hanus

Re: Re: Re: Re: Vládu čekají úkoly
Vazeny zhuleny delnasi! Ocenuji, ze nepouzivate urazky v teto reakci. To na diskutera vaseho zamereni neni obvykle. Nicmene vase skolni vyklady si muzete usetrit. Neni vam nahodou 17 let a prave jste ve skole probirali zaklady ekonomie a vy jste nadsen novymi souvoslostmi ktere jste se prave dozvedel? Tak to vypada. Ale jinak jsou to trivialni teorie. To co tady vykladate opravdu plati, ale v situaci, kdy je mena opravdu nadhodnocena. Hacek tkvi v tom, ze nelze exaktne vypocitat, kdy nastal ten zlom. Pokazde jsou to jen nazory v lepsim pripade odborniku a v tom horsim politiku. A myslim ze v cesku plati za poslednich 10 let alternativa b), t.j. politicka pravice se pokousi znasilnovat verejne mineni smerem, ktery je pro ne prospesny. A to umele oslabovat korunu. JSem presvedcen, ze je pouze v zajmu 20 procent nejvlivnejsich lidi mit slabou menu. V zajmu stredni tridy to neni. Naopak je to "na ukor" stredni tridy. Samozrejme politicke oslabovani meny ekonmice pomoci muze, ale je to na ukor akumulaceschopnosti. A mezi nami, myslim, ze hlavni akumulacni generator v ekonomice je stredni trida. Myslim financni akumulace. Nejbohatsi finance spise rychle otaci a spotrebovavaji na konzum. Takze jim podlomeni akumulaceschopnosti v zaludku nelezi. Na podporu sveho tvrzeni uvedu, ze kdyby se spolkova republika NEmecko v 50tych a 60tych letech ridila vasimi doporucenimi nikdy by nedobehly 2/3 parity dolaru. A to by samozrejme maly dalsi konsekvence..poruseni socialni stability.atd.atd. Dalsi podpurny argument. Pamatuji jak rvala pravice pri nastupu Zemana v 1998, ze zruinuje ceskou ekonomiku drzenim slne koruny. Jsme 5 let pote, a nemyslim ze by byla ekonomika zruinovana diky silne korune..ohl. salda obch. bilance atd.atd.
0/0
11.3.2003 14:37

Zdělanej hulyč

Re: Re: Re: Re: Re: Vládu čekají úkoly
Hm. Pěkné. Na osobní útoky reagovat nebudu, míjejí se cíle. Být trochu blíž ke skutečnosti, možná bych Vám napověděl...
Ekonomika stojí právě na spotřebě, ne na akumulaci. Teorie o tom, že národ je tím bohatší, čím víc zlata vlastní, pochází z dřevních dob. Peníze se musí točit. Pokud někdo peníze uloží do banky nebo za ně nakoupí cenné papíry, co se stane? Aha? Kumulace? Ano, ale ty peníze tam neleží. Ty peníze jdou na investice! Hýbou se.
Argument na podporu nějakého tvrzení ve formě "kdyby se stalo toto, dopadlo by to takhle..." (tj. Váš příklad Německa) je směšný, to snad ani nemůžete myslet vážně?
Druhý argument je podobně Netuším co měl Zeman společného českou korunou, na tu má hlavní vliv trh, potom ČNB a až potom ti ostatní... ale jen tak ... kdy nastoupil Zeman? A odkdy začala posilovat koruna? Jaké to má dopady? To si snadno najdete....
0/0
11.3.2003 15:22

anonym

Re: Vládu čekají úkoly
Ty už raději prestaň psát tyhle bláboly a raději běž makat socane jeden!
0/0
11.3.2003 10:36

pavel

Re: Vládu čekají úkoly
trochu smutny nazor, skoro by me zajimal vas vek, vzdelani a region, ze ktereho pochazite.. (mimochodem - jatra se klovaly prometheovi)
0/0
11.3.2003 10:54

Zdělanej hulyč

Schizofrenie!!!
Na jednu stranu píšete, že současná vláda by měla implementovat různé reformy a že se do toho nikomu nechce.
Na druhé straně píšete, že kdyby ODS přišla k hotovému (tj. už hotové reformě, pokud to dobře chápu...), byla by to katastrofa. Proč?
Pokud Špidlenin udělá tu sqělou reformu, proč by nástup ODS měl tuto reformu změnit v katastrofu??? Odpovím si. Protože pokud se skutečně podaří tuto deformu prosadit, budeme v ha*zlu všichni, včetně ODS..
Ještě poznámka na okraj: Vaše inteligence je zřejmě nemalá, bohužel však míří špatným směrem... Orel netrhal játra Sisyfovi, ale Prométheovi...
0/0
11.3.2003 10:55

Jan Bubeníček

Vláda plná rozporu
 
tak takhle nějak vypadá současná vláda.
Co dodat !!!
 
 
0/0
11.3.2003 9:58

Jaroslav Míšek, Jindřichohradecko

Děkuji za kladné ohlasy
na mé myslím podnětné myšlenky, i když ty záporné, zdá se, převažovaly. Zkusme spontálně vyjádřit svoji podporu vládě odesláním SMSka na její ústředí, myslím že si to zaslouží. Padne-li vláda, čeká nás pád do sociálního bahna a posílení vlivu klerikálních pravicových frakcí, kterů nebudou podporovat nás ale průmyslové magnáty a jejich pohůnky, kteří nás nechtěji do EU, ale pod křídla amerického orla (který by nám zanedlouho vykloval játra jako Sysifosovi)
0/0
11.3.2003 9:39

adam

Re: Děkuji za kladné ohlasy
Jardo, ty ses presne ten typ podelanyho komunisty - podelanej proto, ze se schovavas za Soc-Dem a komunisty a to ortodoxniho kvuli tvym nazorum. To je prave to, co me boli na Soc-Dem. 85% clenu, ci volicu, jsou komunisti prevleceni za socialni demokraty. Takze vyprovokoval jsi me k jedinemu - ne duvere vlady!!! A pak kdo rozdeluje politicke spektrum?
0/0
11.3.2003 9:50

Franta

Re: Re: Děkuji za kladné ohlasy
Jak muzete byt takhle slepí?To si nepamatujete jak pred nekolika malo lety zachranila vlada vas vsechny,kteri tady nadavate do komunistu spackanou IPB?Vasim a ted bohuzel i nasim prezidentem Klausem?Takovych prikladu je nekoncici rada.Byli byste v pytli a s nim i nase cela ekonomika a pokrytcove z ODS tento krok jeste kritizuji.Prave vy nepokryte spolupracujete s koministy a oni s vami,chodite si k nim pro podporu a nam do nich nadavate.Stydte se.Za par let az ODs bohuzel vyhraje volby a bude jeste hur bude hazet stejnou spinu na ODS, ale vase hloupost se nezmeni.Budete psat stale to same
0/0
11.3.2003 10:22

adam

Re: Re: Re: Děkuji za kladné ohlasy
Jelikoz uz od zalozeni volim ODS, jsem zastancem liberlniho statu a zaroven jsem ekonomicky vzdelan, tak musim rict - ze se silene pletes. Ja, narozdil od Tvych spoluvalecniku ve vlade - US, kabaty nemenim. Apropos IPB - to posral Mertlik, si vzpomen, jak rychle a bez mrknuti oka bezel do CSOB, aby mu to nikdo nemohl napadnout. Aporpos - ministr financi byl kdo? Pilip, coz je dneska Tvuj velkej kamos...
0/0
11.3.2003 10:48

Dave

Re: Re: Re: Re: Děkuji za kladné ohlasy
Naprostý souhlas!!!!!!!!!! Díky
0/0
11.3.2003 11:24

Franta

Re: Re: Re: Re: Děkuji za kladné ohlasy
Naprosty nesmysl.Tohle muze rict jenom naprosty pokrytec nebo volic ODS.Proc Mertlik udelal to co musel udelat, k cemu byl donucen aby udrzel celou ceskou ekonomiku?Prave vlada ODS IPB prodala a dostala ji tam kam dostala.Kdyby Mertlik neudelal to co udelal tak jsme dopadli seredne vsichni, i ti, kteri v ni penize nemeli.Ti stejni lide, kteri za tu obrovskou ztratu nesou zodpovednost jsou tak nestydati, ze Mertlika kritizuji za svoje chyby.Ikdyby nas cela transakce s CSOB stala 500 miliard tak musi byt zticha, protoze jsou to prave oni kteri nesou zodpovednost za tuto ztratu.Co se tyce Pilipa mas pravdu, Us se ho nedokazala zbavit a je to jen na skodu.Ji i CSSD
0/0
11.3.2003 11:56

habit

Re: Děkuji za kladné ohlasy
Soudruhu, jeste neni pozde. Unor sice nevysel - lidove milice nam nejak zaspaly - ale na 1.maje muzes podporit vladu s mavatkem v pruvodu. Je to furt lepsi nez makat.
0/0
11.3.2003 9:50

Dave

Re: Děkuji za kladné ohlasy
Jsi fakt chudák!
0/0
11.3.2003 9:56

Hana

Re: Děkuji za kladné ohlasy
Pevně doufám, že patříte k menšině národa a navíc k té menšině, která bude menší a ještě menší. A doufám v to zejména proto, že přeji našim dětem, aby žily v normální zemi - když už se to nepodařilo nám.
0/0
11.3.2003 10:02

aj

Re: Děkuji za kladné ohlasy
Proč ještě nedodáš frázi "Kdo dává právo Bushovi, aby Amerika dělala světového policajta?"...Pozor, neříkám, že fandím tzv. tvrdému kapitalismu a že neznám pojem sociální cítění. Ale co to žvaníš o klerikalismu - to jsou zase jen primitivní ateistické plky! Neznabozi nemjí co mluvit do věcí kterým nerozumějí. To že napadají křesťanské občany, ve skutečnosti nesmírně škodí celé společnosti.  Pochybuji, že věřící vnucují svůj životní zázor, ovšem mají nárok na to, aby obdobně jednala nevěřící část občanů.
0/0
11.3.2003 10:30

vaclav hanus

Re: Děkuji za kladné ohlasy
Nechapu akorat to, proc si Jndrichu myslis, ze ODS vykazuje jakekoli znamky klerikalnosti. Nezaznamenal jsem...spise naopak
0/0
11.3.2003 14:56

vaclav hanus

Re: Re: Děkuji za kladné ohlasy
Omyl. Chtel jsem napsat Jarosleva (Misku) a ne Jindrichu
0/0
11.3.2003 15:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.