Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus nemá kde bydlet. Uvažuje o Lánech

Václav Klaus si potrpí, jak sám s oblibou zdůrazňuje, na včasné chození do práce. První den v úřadu prezidenta se mu to však nepovedlo. "Ne, nebyl tu ráno první, přišel asi tak kolem desáté hodiny dopoledne, to musím prozradit," poznamenal prezidentův tajemník Ladislav Jakl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel J.

Velmi zajímavý článek. A propos - souhlasím se vším
http://www.zeleni.net/article/articleview/61/1/0
0/0
12.3.2003 10:52

Karel

Re: zezelenal ti mozek blboune!
0/0
12.3.2003 15:29

Karel J.

Velmi zajímavý článek. A propos - souhlasím se vším
http://www.zeleni.net/article/articleview/61/1/0
0/0
12.3.2003 10:51

*1

K bydleni Prof. Ing. V. Klause CSc.
Kdyz byl V. Klaus predsedou vlady a chtel pro tento urad byt ve vile vedle Lybijske ambasady zacali vsichni hodni hosi rvat jak si to predstavuje takove vymozenosti a on zustal bydlet ve svem malem byte. Po nastupu Zemana se upravila Kramarova vila a bydlel v ni Zeman. Nyni je v ni Spidla. Meli by jste se zmyslet nad vasi ubohosti kdyz diskutujete presidentovo bydleni socanske nuly! Na pr. Jan Ruml si poridil nekolika milionovou vilu u Prahy a jiste ne za svuj plat ministra ale za uplatky STBaku ktere nechal dal slouzit! Nemate vubec nic v hlavach zavistiva luzo!
0/0
11.3.2003 14:53

kytka

Re: K bydleni Prof. Ing. V. Klause CSc.
Ano máte pravdu o ten byt se skutečně zajímal. Problém tkvěl ,pokud si vzpomínám v tom, že se jednalo o byt obecní a ten se prodával ne zrovna košer způsobem. A pokud mě pamět nešálí, tak ten Vámi zmiňovaný byt by měl mít nějak moc lacinou cenu vzhledem k lokalitě a velikosti. Hlavně je trapné a nedůstojné, když člověk v tak vysoké funkci jde na koupi bytu tzv. "obálkovou" metodou, která byla v případě tohoto bytu použita. Snad by opravu, ale opravdu neměl dělat žádný problém pro současného prezidenta si ten barák koupit (třeba přes nějakou realitku pro VIP).
0/0
11.3.2003 15:14

Milan Novotný

Re: Jó - je vidět, že toto psal velmi vzdělaný člověk :-)
Po rychlém přečtení jsme napočítal 11 hrubých gramatických chyb. Copak asi dělal náš pan "Všichnijstelůza" ve druhé a třetí třídě základní školy ?  
0/0
12.3.2003 10:48

*1

Re: Re: Ty jsi asi snedl Salamounovo hovno ne?
0/0
12.3.2003 15:26

Exekutor

Kde bydlet nemá dnes díky nezákonné a protústavní regulaci nájemného kde kdo.
Prezident je bez problémů bude bydlet buď na Hradě, nebo v Lánech. Ostatní nevyvolení budou muset dokopat naši "vládu" v čele se soudruhem Špidlou k razantní deregulaci nájemného. Jen úplné zničení státem organizovaného nájemního parazitismu v této zemi umožní důstojně bydlet i těm nevyvoleným.
0/0
11.3.2003 14:08

Renek

Držíme palce !
Ať to Panu Prezidentovi dobře dopadne s tím bydlením - je to nedůstojné (i ten nadpis bez titulace Pana Prezidenta Profesora Klause). Až je mi, byt nezaslouženě, trochu stydno, že s přítelem bydlíme ve velkém 3+1 (někdy se tam musíme hledat :o) ).
Ty Lány by byly pěkné, ale to každodenní dojíždění, byl by pak Pan Prezident dostatečně svěží ? Ale nejsme právi mu radit, On to vymyslí nejlépe.
Za ty z vás, kdo si tropí z žerty z toho, že Havel Panu Prezidentovi nebyl s to přenechat důstojné bydlení, se upřímně stydím. Vy si takového Prezidenta ani nezasloužíte !
 
 
0/0
11.3.2003 12:45

karel

Mám na zahradě budku po kosí rodince
pronajmu
zn.levně
0/0
11.3.2003 12:34

karel

Re: Mám na zahradě budku po kosí rodince
P.S.
PTÁK JAKO PTÁK.
0/0
11.3.2003 12:35

ota

Re: Re: Mám na zahradě budku po kosí rodince
Třešeň v místě.
0/0
11.3.2003 12:50

Petr

zajímavý článek
www.zeleni.net   "Klaus je slabší" ( J.Patočka)
0/0
11.3.2003 11:28

Karel

Re: zezelenal ti mozek blboune!
 
0/0
11.3.2003 15:18

Kirken

Re: zajímavý článek
J.Patočka je zelený fanatický pošuk.
0/0
11.3.2003 18:16

zel

Do Lán!!
Myslím, že hra na "lidového " a zároveň ublíženého , který chudák skončil v bytovce,  brzy skončí. Nápad bydlet v Lánech se mi jeví jako velmi rozumný. Měl by se v tom zámku najít taky nějaký byteček pro maminku Marii, aby byl odstraněn hlavní důvod pro neprovedení deregulace nájemného v 90.letech minulého století. Tuto věc pan prezident a bývalý pan premiér dluží mnoha lidem a na prvním místě tisícům NEBYDLÍCÍCH
0/0
11.3.2003 11:09

Boris

Pana presidenta šlechtí skromnost
Když byl Klaus zvolen premierem, bydlel v paneláku 1+2. Tento skromný člověk tehdy řekl, že byt potřebuje opravy, natřít ÚT a odstěhoval se do Kramářovy vily s tím, že až budou opravy dokončeny, přestěhuje se zpět. Opravy trvaly bez mála 8 let. Během těchto osmi let si našetřil, tak že původní byt přenechal synkovi a nastěhoval se tam ,kde nyní žije. Když byl zvolen prsidentem prohlásil, že do Lán se možná zajede někdy podívat, že Domeček je v desolátním stavu a 6 aparmánů na hradě nestojí za zmínku. Podotýkám, že tyto prostory před ním využívali všichni presidenti. A tak se stane, že tento nyní tak skromný, jiný člověk, jehož slova lze tesat do žuly se usadí v Lánech a  budou jej deně vozit tam i zpátky. Doufám, že bude stejně tak, jako František Josef vstávat ve 4 hodiny, aby již v 6 seděl v úřadě. No a pak si našetří, původní bydlení nechá druhému synkovi a ODS pro něj za zásluhy pro vlast a národ nechá přestavět Karlštejn a on se tam co by důchodce konečně usadí. Kdyby to byla perspektiva v horizontu několika týdnů, rád bych ten Krlštejn obětoval. 
0/0
11.3.2003 11:03

*1

Re: Ubozaku placas jak nula bez mozku!
Kdyz byl V. Klaus predsedou vlady a chtel pro tento urad byt ve vile vedle Lybijske ambasady zacali vsichni hodni hosi rvat jak si to predstavuje takove vymozenosti a on zustal bydlet ve svem malem byte. Po nastupu Zemana se upravila Kramarova vila a bydlel v ni Zeman. Nyni je v ni Spidla. Meli by jste se zmyslet nad vasi ubohosti kdyz diskutujete presidentovo bydleni socanske nuly! Na pr. Jan Ruml si poridil nekolika milionovou vilu u Prahy a jiste ne za svuj plat ministra ale za uplatky STBaku ktere nechal dal slouzit! Nemate vubec nic v hlavach zavistiva luzo!
0/0
11.3.2003 14:58

xx

z dnešního Plzeňského deníku :
"Nejkrásnější pocity radosti a štěstí jsem prožívala dvakrát v životě, a to při narození syna a dcery. Tyto chvíle se mně vrátily po třetí volbě prezidenta republiky. Člověk, kterého bezmezně obdivuji, ano, nestydím se to říci - miluji, je naším prezidentem. Krásnější chvíle už nemohu prožít !  A ještě prosba panu prezidentovi : Udělte milost Vladimíru Železnému. Já i mnoho občanů této země považujeme hon na dr. Železného buď za policejní omyl, nebo za závistivou zlovolnost."
   Marie Sochací, Plzeň
 
0/0
11.3.2003 10:56

Boris

Re: z dnešního Plzeňského deníku :
Do jména pisatelky se vloudila chybička. Správně má být Marie Blbnoucí, Plzeň.
0/0
11.3.2003 11:06

Martin Prikryl

Re: z dnešního Plzeňského deníku :
Mam pocit, ze pani Sochaci musi byt bud uspesna mafianka, nebo v jistem smeru natolik primitivni, ze jeste nepoznala, co jsou zmineni panove zac. Takovych jako ona je ale v nasem state mnoho, takze si s toho nemusi nic delat.
0/0
11.3.2003 11:10

Václava

Re: z dnešního Plzeňského deníku :
Díky za vtip
0/0
11.3.2003 12:22

xx

Re: Re: z dnešního Plzeňského deníku :
To tam skutečně bylo otištěno...
Nějak takhle psali fanatici Stalinovi.
0/0
11.3.2003 12:27

Fíla

Re: Re: Re: z dnešního Plzeňského deníku :
Jak někdo vůbec může reagovat na takovýto článek se vší vážností je zarážející.
0/0
11.3.2003 13:00

Luboš Suchý

Re: z dnešního Plzeňského deníku :
Jestli jste se podepsala svým dívčím jménem, paní Klausová, pak Váš text dovedu pochopit - jistě, pro milující matku je těžké nezastat se takovéhoto "živla". Já si své chvíle štěstí prožiji, až Václav Klaus současnou funkci (a nejlépe politiku vůbec) opustí.
0/0
11.3.2003 13:07

Kirken

Re: z dnešního Plzeňského deníku :
Uklidněte se, to je provokace.
0/0
11.3.2003 18:20

frank

To může být problém.
Pokud bude bydlet ve svém stávajícím bytě, budou jistě omezováni mnoha způsoby jeho sousedé, například ochrankou, ale i lidé z ulice, kde jistě bude upraven režim parkování. Bylo by dobré i z pohledu výkonu státních funkcí, kdyby pro prezidenta bylo k mání dostatečně chráněné, avšak reprezentativní bydlení, do kterého by se nemusel stydět pozvat kohokoli. Pokud takové není k mání, vyvstává otázka, jestli by se neměli poslanci a senátoři nad věcí skutečně zamyslet a buď vhodné prostory historického charakteru nechat nalézt a vhodně upravit, nebo takové sídlo nově vybudovat. Na tohle stát, ať je vláda jekékoli barvy, peníze prostě mít musí.
0/0
11.3.2003 10:26

Dobrotka

Júúúúúúúúúúú
U nás ve městě bydlí cigoši, sice jich je hlášeno 5, ale bydlí jich tam od 5 do 20, dle potřeby. Myslím, že jeden profesor se tam vejde, něma problema !
0/0
11.3.2003 9:36

Václav Klaus

Re: Júúúúúúúúúúú
Vážená Doroto Lakatošová, děkuji za Vaši laskavou nabídku. Určitě jí zvážím. VK
0/0
11.3.2003 18:22

Guang

Ouchylové...!
To sem fakt píšou jenom samí ouchylové? Zulukafr,  Vaclavečku co je ti?, Korčagin, Pritel, syžet, Hnidopich, Cynik, Eva.
0/0
11.3.2003 9:33

syžet

Re: Ouchylové...!
A proč jako?
0/0
11.3.2003 9:46

Bogan

Sbírka
Prosím všechny příznivce prezidenta Klause a jeho voliče, aby zaslali panu prezidentu příspěvek na bydlení, protože na Hradě se skutečně nemůže najít  slušný skromný pokojíček.
Děkuji všem
 
0/0
11.3.2003 9:32

Mantinel

Bydlení
Já bych bydlel na Hradě a telefon bych si nechal zavést až do maštale.
0/0
11.3.2003 9:15

Zulukafr

Jeho starosti bych chtel mit
Tisice rodin nemaj kde bydlet a pan prezident tu bude prudit.
0/0
11.3.2003 8:52

Vaclavečku co je ti?

!
Opravdu je úžasné nazvat bezskrupulentní zlodeje a zločince těmi úspěšnými a ty slušné a morální těmi co nebyli dostatečně hbití nebo neměli štěstí.
Ano vedou nas nečestní lidé, nelze od nich očekavat nic dobrého, úzkoprsí, ustrašení bez vlastní koncepce, vždy rádi ohnou hřbet, před Rusem, Němcem USA nebo Unií, jedine sebevědomí nacházejí v tom že nakradli víc než ostatní.
V mediích svým nedůvěryhodným sebevědomím můžou chlácholit jen sami sebe, nebo takové jako jsou oni sami.
0/0
11.3.2003 8:14

Čech

Re: !
 
Opravdu je úžasné nazvat bezskrupulentní zloděje a zločince těmi úspěšnými a ty slušné a morální těmi, co nebyli dostatečně hbití nebo neměli štěstí.
Ano,  vedou nas nečestní lidé, nelze od nich očekavat nic dobrého, úzkoprsí, ustrašení bez vlastní koncepce, vždy rádi ohnou hřbet, před Rusem, Němcem, USA nebo Unií, jedině sebevědomí nacházejí v tom, že nakradli víc než ostatní.
V mediích svým nedůvěryhodným sebevědomím můžou chlácholit jen sami sebe, nebo takové, jako jsou oni sami.
0/0
11.3.2003 10:01

frank

Re: Re: !
Sice bych rád, kdyby všichni uměli česky. Ale nejde tu spíše o myšlenku než gramatiku? To jste asi viděl v Bylo nás pět. Viďte? Možná jsem to přehlédl, ale žádný názor jste nevyjádřil. Takoví jsou nejlepší. Ostouzet druhé a vézt se na vlně. 
0/0
11.3.2003 10:18

Čech

Re: Re: Re: !
Kdo se vyzná v gramatice, ví, že její nesprávné použití může umožnit nesprávnou interpretaci. Těch je u nás spousta a z velké části kvůli neznalosti jazyka. To byl můj nevyslovený názor...
0/0
11.3.2003 10:29

frank

Re: Re: Re: Re: !
Ovšem to nebyl ten případ. Takže skutečně: Mimo mísu. Za další komentář nestojíte. Bohužel.
0/0
11.3.2003 10:33

syžet

Re: Re: Re: Re: !
Nevím, jestli se dá jinak interpretovat slovo zlodeje než zloděje.... Ale je samozřejmě možnost navštěvovat jiná fóra, na která píší všichni bez chyb.
0/0
11.3.2003 10:40

Čech

Re: Re: Re: Re: Re: !
Promiňte, ten člověk tam píše o ohýbání hřbetů před USA. Není snad v angličtině zvykem psát minimum čárek oddělujících vedlejší věty? Možná by mohl začít u sebe.
Je zajímavé, jak jsou na toto téma lidé citliví (když jim někdo vytkne pravopisné chyby). Přitom ke zvládnutí základní gramatiky stačí IQ 100 :-). Možná se chyby objevují také proto, že si lidé neuvědomují vážnost svého činu a text si po sobě ani nepřečtou.
0/0
11.3.2003 10:46

Jose

Re: Re: !
Kdyz uz chces nekoho opravovat, tak to delej poradne. Uplne jsi zmenil smysl vety : jedine [  "e" na konci s carkou] a ne s hackem. Jsi pouhy rejpal. Jeste by se dalo uvazovat i o "jedinne",  ale to uz bych chtel po tobe moc,  ze profesore?
0/0
11.3.2003 11:26

Čech

Re: Re: Re: !
Vždyť jsem říkal, že je to nejednoznačné! To jsem měl na mysli!
0/0
11.3.2003 11:30

Korčagin

Nabízím pomocnou ruku
Pane profesore Klausi, nemám Vás rád , v přímé volbě bych Vás nevolil. Ctím však parlamentní demokracii, tedy Vás uznávám za svého presidenta. Jsem naučen, že mám pomáhat bližnímu svému, proto Vám nezištně nabízím pomocnou ruku ve formě našeho 1+1 v paneláku. Výhodou je lodžie, tekoucí voda v kuchyni, koupelně, na WC a stropem (bydlíme v 5. patře pod střechou). Nezanedbatelný je také fakt, že máme tiché sousedy a okna do parku. A abyste měl také trochu soukromí, tak se, než si najdete něco lepšího, s manželkou odstěhujeme na lavičky v onom parku pod okny (můžu Vás alespoň chránit před útoky zvenčí). Výtah je k dispozici, leč dost často nejezdí. To by nemuselo vadit, jste sportovec.
0/0
11.3.2003 7:57

Pritel

Milost Vl.Zeleznemu a vilu na dozivoti
treba v Jevanech...To by bylo neco! Vivat demokracie!
0/0
11.3.2003 7:29

syžet

Jak to dopadne s Hradem?
Doufám, že během úřadování našho nového pana prezidenta zůstane hrad majetkem státu a nedostane se do vlastnictví "kožených" nebo "železných" známých. I to je možné.
0/0
11.3.2003 7:20

Hnidopich

podnájem
V opravdu krajním případě jsem ochoten ho vzít do podnájmu, ovšem Livie by se tam již nevešla.
0/0
11.3.2003 7:19

Smíšek

Re: podnájem
Na jeho místě bych si předem obezřetně zjistil, kolik máš doma ložnic a postelí..................
0/0
11.3.2003 7:37

duml

pisálci!
V paní nebo slečně Grohové se zjevil další Martin Komárek. Z jejích článků,jak jsem si všiml ,přímo čpí nenávist ke Klausovi , objektivita je jí cizí pojem.Ale díky povinnému podpisu autora u článku  již mohu dopředu četbu Komárka a Grohové vynechat a to je dobře!
0/0
11.3.2003 7:18

syžet

Re: pisálci!
Nevím, jestli také všichni příznivci pana profesora Klause mají objektivní hodnocení pana exprezidenta Havla.
0/0
11.3.2003 7:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.