Diskuze

Na summitu o Iráku létali opičáci

Ostrá roztržka narušila mimořádný summit muslimských zemí o Iráku. "Sklapni, opičáku!," křikl irácký delegát a Saddámova pravá ruka na kuvajtského zástupce. Nazval ho zrádcem a agentem Spojených států.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moravak

6. 3. 2003 14:45
Co se probíralo na summitu opičáků ?
A proč to byl mimořádný summit opičáků ?
To jsou zajímavé otázky, o kterých bychom se měli bavit ! A ne, že jeden opičák okřikne druhého opičáka "Sklapni, opičáku ! ", to je opravdu, ale opravdu nezajímavé  
A co mu snad měl říct, sklapni soudruhu opičáku ? anebo snad sklapni pane opičáku ?
anebo snad dokonce sklapni ty jeden písečný opičáku ! !
 
Je to skutečně výsadní věc opičáků , jak se mezi sebou vzájemně oslovují. Neměli bychom se jim do toho vměšovat  
   
0 0
možnosti

Pilat

6. 3. 2003 4:44
v teto napjate situaci
a s ohledem na skutecnost, ze jsou US vojska situovana a pripravovana k utoku pouze v Kuwaitu, se tezko da predpokladat, ze soucasna Saddamova vlada bude Kuwaitu pratelsky naklonena.
0 0
možnosti

Bobr

6. 3. 2003 3:06
Opicak neni pro me urazkou. To spise Sadam.
Nebo slovo "soudruh" je take vysoce urazlive a sproste.
 
0 0
možnosti

nacionalista

5. 3. 2003 19:42
valka o ropu
Arabske staty se nikdy svorne nepostavi proti americkemu utlacovateli na to jsou prilis prolezle americkym a hlavne zidovskym kapitalem a smluvamy. To se povedlo jedinkrat. V sestidenni vlace mezi Izraelem a Jordanskem+Egyptem+S. Arabii+Syrii+Irakem+Palestinou Od te doby se mnohe zmenilo. Zido-zednarska politka USA prvne odtrhla od tehdy jeste prosovetskeho bloku Egypt.Izrael poskytl Egyptu miliardove pujcky, kterymi si totalne financne podrobil zemi. USA rozsirila diky nemu svoji sferu vlivu.. Pote nastoupila S.Arabie. Opet zidovske penize. Dalsi Jordansko.. dnes jordansky kral poslusne kokrha v americkem senatu. Zustala Palestina-krute terorizovana izraelskymi okupnaty, Syrie-za svoji protiamerickou politiku oznacena jako zeme podporujici terorismus (sic.) a posledni IRAK. Je znamo, ze ve svete dochazeji zasoby nerostnych surovin.Vlada spojenych statu vypracovala studii o americkem energetickem systemu, ktery ma vydrzet do roku 2020. To je zda se nedostatcujici a prave Irak ma druhe nejvetsi naleziste ropy. Dale je potreba nekde vyzkouset nove zbrane co se vyrobili. Dalsi veci je jakzvana ventilace ekonomiky. Pokud se dobre zadivat do financnich buletinu pochopite, ze USA kazdou svoji financni krizi ci stagnaci resi valcenym konfliktem, ktery rozviri ekonomiku (Persky zaliv, Jugoslavie, Afganistan..). Opet se rozjede prumysl, zvysuji se statni investice, klesa inflace... proste se lina kolesa ekonomiky zacnou vice roztacet. A prave to dnesny USA potrebuje. Nejde o nejake teroristy, nejde o chemicke hlavice, ktere byly zniceny jiz behem prvni valky. Jde o ekonomii a ekonomickou moc na svete. Bush spolecne s Izraelem si pouze rozsiruji sfery vlivu. Bazi po jeste vetsi moci nez maji dosud. Kazdy nesouhlas musi byt uslapan a zadupan do zeme. At uz ekonomicky-embargo vuci Iraku(coz se moc neujmulo) nebo vojensky(vietnam, korea, kuba...). Proto budu radeji oznacen za teroristu a stoupence Husajna nez za humanistu, demokrata stoupence americke, potazmo Bushovi politiky Svetoveho cetnika.
0 0
možnosti

Karel Riha

6. 3. 2003 10:48
Re: valka o ropu
nic vic nez vety vytrhane z kontextu!! Totalni slatanina, vetsinou pohopouhe spekulace, nepodlozene zadnymi fakty, Vis co ti doporucim precti si dejepis, at vis jak krute byla palestina teroroizovana zidy, ty vtoje nesmysly by sli velice rychle vyvratit, ale cloveku ktery napise tolik s prominutim sracek podle meho nazoru asi nema valny smysl neco vysvetlovat, protoze ten uz svou pravdu ma. Ja nestojim na druhe strasne barikady proti tobe, stojim nekde mimo a snazim se utvorit svuj nazor s faktu ktere muzu s velkou pravdepodobnosti povazovat za skutecne, a o hodne vecech se to rict neda, proto mi docela silne vadi kdyz nekdo neco tvrdi na 100% a jeho tvrzeni se opira o velmi chabe fakta napr. tva poznamka o znicenych raketach, ty¨s tam byl, ze vis ze to vsechno znicil? Nebo veris salamovi ? Neverim nikomu neverim sadamovi, a neverim Bushovi, ale kdyz si vsechny me zname fakta shrnu vychazi me daleko vesti naklonost k Israely a Usa nez k palestincum a Iraku, vim ze je to docela zavadejici neco takoveho psat, ale tezko vyjadrit svuj postoj v tak komplikovanem problemu, na par radcich.
0 0
možnosti

Filip

5. 3. 2003 16:01
jsem zvědav
Pokud se arabské státy postaví ve své většině za Irák, tak to bude USA + Tony Blair versus zbytek světa. A to pak chci ty americké hrdiny vidět.
0 0
možnosti

P z Kansasu

5. 3. 2003 15:23
Sadam mel chemickych zbrani dostatek uz na pocatku 90.let
Proto se americka vojska zastavila tam, kde se zastavila. USA nebyly pripraveny na vstup do Bagdadu, protoze by to asi byl dost nechutny masakr na obou stranach a pouziti ZHN by prineslo "stohy" zbytecnych obeti. Co to znamena ve zmedializovanych USA si asi nebudeme povidat. Uspech osvobozeni Kuvajtu a pripadneho bobyti Bagdadu by prehlusilo volani po miru a odsouzeni akce, kde by padli americti troops. Je otazka, jestli to meli Amici risknout, nebo ne. Asi bysme se tady dnes nebavili o valce a nenadavali si tady do komousu, fasistu, rezniku, mirotvorcu a kdoviceho jeste. Jedno je vsak jiste. Irak mel casu dostatek, celych dlouhych dvanact let. Nepoucil se, mel by zaplatit. Je jen skoda pripadnych obeti na obou stranach. howgh.
0 0
možnosti

Muki

5. 3. 2003 15:50
Re: Sadam mel chemickych zbrani dostatek uz na pocatku 90.let
Pavle, kdyz zijes v Kansasu, tak by jsi mel vedet, ze chemicke latky, hlavne sarin, v rozptylene koncentraci, (presne to bylo urcene ceskymi chemiky, nepamatuji si cisla) okusilo asi 100 000 vojaku, z toho kolem 20 000 ma vazne nasledky. Za druhe, USA nemelo dovoleni OSN na obsazeni celeho Iraku, resoluce jasne rikala je o osvobozeni Kuwaitu a zurivy odpor arabskych statu znict Irak, protoze se baly, ze nebudou mit protivahu k Iranu, hral take roli, to ze to dodrzeli, proti vuli vojaku, je jina vec, ted nechteji tu chybu udelat po druhe.
0 0
možnosti

Juraj

5. 3. 2003 14:54
Opicaci
Komunisty an americany.
0 0
možnosti

Ivan

5. 3. 2003 14:49
A to je vsechno?
Ze by na konferenci se mluvilo jen o opicaku?
0 0
možnosti

Rycloj

5. 3. 2003 14:32
Názor
Myslim si ze USA se jen poucili z konfliktu minuleho stoleti a snazi se pred zabranit daleko vetsi valce a vydirani sveta Saddamem, ke kteremu by doslo v pripade ze by vyrobil atom. bombu nebo rakety s chem. nebo biol. obsahem. Moc by me zajimalo kdo ze soucasnych demonstrantu protestujicich proti valce maval transparentem odsuzujicim masakr ve Srebrenici, utoky Rusaku na Groznyj nebo utok Iraku na Kuvajt. Vetsina z nich proste jen ciste a jednoduse nenavidi Staty protoze je to nejjednodussi a protoze ty se nesnizily ke lzim a prapodivne argumentaci napr. Milosevice nebo iracke vlady ktera od konce osvobozeni Kuvajtu neplne a ani nechce plnit odzbrojovaci program. A tak ac nesouhlasim ze zpusobem zivota, ktereho je plna amerika a ted uz i vetsina evropy, tak jejich iniciativu za udrzeni miru ve svete vitam.
0 0
možnosti

uncle Sam

5. 3. 2003 15:12
Re: Názor
Thank you boy, I will never forget you
 
0 0
možnosti

Glum

5. 3. 2003 14:25
nepratelsky Kuwait ??
Iraq - Kuwait
CR - SK ... kdyby nas chtely USA napadnout a meli by na Slovensku 250K vojaku , tak bych Slovaky asi zrovna taky nebral jako pratele , ikdyby se chteli jakkoliv distancovat ..
 
0 0
možnosti

pan tau.

5. 3. 2003 14:47
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti