Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Radě ČT usedne komunistka

Dvanáctičlennou Radu ČT doplní bývalá komunistická poslankyně Alena Svobodová. Ve sněmovně získala 104 hlasů, její protikandidátka Jana Horváthová jen 29. "Je to dobrá zpráva," řekl šéf poslanců KSČM a člen mediální komise Pavel Kováčik. Sněmovna tak rozhodla, že v kontrolním orgánu ČT poprvé zasedne komunista.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ego_primo

Potažmo ve vládě...

0/0
11.8.2006 13:48

ego_primo

Když můžou sedět v Parlamentu...

0/0
11.8.2006 13:45

ego_primo

a co.

0/0
11.8.2006 13:40

grossvater

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.3.2003 16:22

dejva

souhrn
kdyz si tak ctu ty prispevky, tak zjistuji, ze chovani vaclava klause (politicky obchod) vas nenechava na pokoji. neustale brojite proti dosazovani komousu do funkci (zatim jedine, ale ocekavate dalsi) za sluzbu pri prezidentske volbe. pisete ODS a KSCM na vecne casy apod. MOC SE VAM NEDIVIM, BAL JSEM SE, ZE JSEM S TIMHLE NAZOREM SAM
0/0
6.3.2003 12:55

jarek

Už je to tady!!
Václave K. děkujeme!!!
0/0
6.3.2003 11:52

*

Palte státní vlajky !!! Palte ty špinavé hadry !!! Močme a plivejme na státní symboly !!!
0/0
6.3.2003 11:01

radek

Re: Palte státní vlajky !!! Palte ty špinavé hadry !!! Močme a plivejme na státní symboly !!!
Ty moč rozumu nemáš co?
0/0
6.3.2003 14:02

*

Palte státní vlajky !!! Palte ty špinavé hadry !!! Močme a plivejme na státní symboly !!!
Hanobme státní symboly !!!
0/0
6.3.2003 11:01

Rudý prapor

Proroctví soudružky Libuše
Vidím mocného modrého ptáka, jak usedá na větev stromu - stromu třešňového, obsypaného nádhernými šťavnatými plody.
Vidím modrého ptáka, jak se krmí rudými plody stromu třešňového a ještě více roste a sílí a jeho barva modrá se mění v nádhernou barvu rudou - a obyčejný modrý pták se mění v nádherného ohnivého ptáka Fénixe. Vidím jak pták již září jasným plamenem a vzlétá, vzlétá na mocných ohnivých perutích vzhůru ke slunci, a v přemocných pařátech svých třímá - ano, třímá srp a kladivo...
 
 
0/0
6.3.2003 3:31

Anonym

Re: Proroctví soudružky Libuše
0/0
6.3.2003 10:09

nemo

Re: Proroctví soudružky Libuše
Soudruzi, neužívejte drogy v množství větším než malé !
 
 
 
0/0
6.3.2003 18:42

Rudý prapor

Vstanou noví bojovníci !
I kdybychom padli všici, vstanou noví bojovníci!
Rudý prapor zavlaje!
Pod vedením soudruha Klause socialismus v naší vlasti vybudujeme!
 
0/0
6.3.2003 3:18

Zdeněk Joukl

Už je to tady!
Volba komunistky je pravděpodobně prvním poděkováním ODS komunistům za volbu V.Klause prezidentem. Která další "poděkování" budou následovat?
0/0
5.3.2003 23:23

marti

Kalousek jako trojský kůň a ekonomický svorník
Kalousek jako jediný z lidovců před volbou deklaroval podporu ODS. Kalousek má úzké styky s komunistickým vedením zbrojařské firmy Omnipol (jsou tam lidi, kteří tam měli vysoké funkce za komunistů). Vysoký komunistický činitel, myslím že  Filip (myslím, že je to on, jinak se omlouvám) byl nebo stále je zaměstnancem Omnipolu. Kalousek podporoval nákup Gripenů od BAE, který má zajišťovat Omnipol. To je jenom stručné nahození podivných Kalouskových kontaktů. Jenom dělá lidovcům ostudu a navíc se mstí druhému křídlu u lidovců, neboť Svoboda ho kdysi sesadil z významné funkce právě u lidovců. 
0/0
5.3.2003 17:43

Včelka Mája

Re: Kalousek jako trojský kůň a ekonomický svorník
A když to budu omílat dostatečně dlouho a na hodně místech, tak to možná pravda sice nebude, ale lidi tomu uvěří...
Stejné příspěvky by měly bý více rozprostřeny po různých stránkách!
0/0
5.3.2003 17:54

marti

Re: Re: Kalousek jako trojský kůň a ekonomický svorník
To co jsem napsal, za tím si stojím. Myslím, že to je skutečně Filip z KSČM. Myslím, že nikdo s podobným jménem v úzkém vedení  v KSČM už není. Chtěl jsem být maximálně korektní. To si lze snadno ověřit. Ostatní je 100 %.
0/0
5.3.2003 18:02

dolejsi

vládní koalice se dohodla s komunisty
 podle týdeníku "Respekt" vládní koalice dohodla s komunisty, že prosadí komunistickou poslankyni A. Svobodovou do Rady ČT místo S. Karáska - také za protislužbu. Spočívá v tom, že poslanci KSČM dodají koalici hlasy, aby mohla odvolat "velkou" Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, na níž se pak svede vina za arbitráž mezi Českem a CME.
0/0
5.3.2003 17:34

marti

Soukromé zájmy potencionálních hospodářských mafií narušují jednotu vládních stran
Někteří lidi z koalice potřeboval zvolit Klause protože očekávají ekonomickou odměnu od ODS a jsou napojeni ve svých privátních ekonomických aktivitách na poslance -podnikatele z ODS. Proto Klausovi před volbou, dle jeho slov, tajně slibovali rukoudáním, že mu dají hlas. Příkladem může být určitě Kalousek. Takže tito lidé podle mne nevolili dle své strany, ale podle svých ekonomických zájmů. Hospodářská mafie jde napříč stranami. V podnikání neberou ohled na politiku a kamarádi z ODS s kterými podnikají, jsou přednější. Politika je nejistá, proto musí být nahrabáno dost peněz i z jiných aktivit. 
0/0
5.3.2003 17:23

Bobr

Re: Soukromé zájmy potencionálních hospodářských mafií narušují jednotu vládních stran
Souhlasim s vasim nazorem. Buhuzel konkretni fakta o takovychto machinacich zne jen nekolik zucastnenych. Siri je tim vina celkova velka korupce statu. Rad bych pripomel ze velky pocet takovychto "mafianu" tvori "byvali komuniste" lide s nimi spolupracujici. Ti dnes nejsou vazani diktatem KSC ale vhohodne vyuzivaji svych "soutraniku" ve svuj osobni prospech jak ekonomicky tak mocensky. Vznika tak hruzna aliance nejruznejsich oportunistu a lidi dychticich jak po moci tak po penezich. Toto vsak realizuji nelegalnimi zakulsnimy cachry. Boj proti originalni Italske mafii byl vzdy obtizny a vestsionu malo uspesny. Caka nas nehezka obtizna  budoucnost. Nezbyva nez doufat, ze jednou snad budem zit v normalnim state.
0/0
5.3.2003 22:15

Daniela

Rudá barva opět zazáří
 a již brzy přijde doba, kdy se vrátíme ke starým osvědčeným pořádkům.
0/0
5.3.2003 17:22

marti

Knížákova "zásadovost"
Já jsem si myslel, že Knížáka a Weissová rezignovali z Rady z nějakých zásad, že nebyl jmenován ředitel ČT. A on jim zatím za chvíli, za dva měsíce vyprší mandát. Dost jsem se divil, že Knížák jde dobrovolně a zásadově od koryta. teď už je mi jasné, že jde o laciné gesto pro získání popularity do příštích jiných funkcí. Možná je místo šéfa kulturního odboru na Hradě volné.
0/0
5.3.2003 16:57

Včelka Mája

Co jsi udělal ty, a ty a nakonec i ty..
pro to, aby komunisté neměli po volbách tak početné zastoupení ve sněmovně? Jestli vůbec nic nebo jsi je dokonce volil, tak se dnes (iDnes) nerozčiluj, že se jejich vliv stále prohlubuje...
0/0
5.3.2003 16:47

Luděk

Re: Co jsi udělal ty, a ty a nakonec i ty..
Mila vcelko Majo...pozoruji te tu uz par dni a rad bych ti neco rekl.Jeste k tve otazce : Ja jsem udelal to,ze jsem volil demokratickou stranu.Dale...k tobe..Myslim,ze by si mela prestat psat..a radeji sbirat opet pyl a delat aspon med..protoze nabyvam stale vetsiho a vetsiho dojmu,ze nic lepsiho delat neumis...Omlouva te nyni jen zimni prestavka...i kdyz...uz jsem videl,ze kvetou "kocicky" Myslim,ze prace te vola!!!! I ten Tvuj pan profesot ted bude makat,kdyz jak rika,je vse v neporadku....
0/0
5.3.2003 16:55

Včelka Mája

Re: Re: Co jsi udělal ty, a ty a nakonec i ty..
Přirozená a očekávaná reakce - tvůj názor se mi nelíbí, tak raději drž pusu. Dnes se přívlastkem "demokratická" ohání vskutku kde která strana, některé si to daly i do názvu. Ale tenhle postoj byl hodně a hodně dlouho vlastní té nejdemokratičtější, jen malinko diktaturou proletariátu poznamenané... "Inteligente, filozofe, vzdělanče, moc mluvíš, měl bys začít pracovat - třeba v kotelně, nechceš-li to zkusit přímo v Jáchymově! Dělnická třída ti tyhle řeči trpět nebude!"  Která to strana takhle vystupovala? Demokratická? Ta demokratická strana, kterou jsi volil a která se těchto principů NIKDY nezřekla?
0/0
5.3.2003 17:10

Luděk

Re: Re: Re: Co jsi udělal ty, a ty a nakonec i ty..
Mame bohuzel svobodu slova...takze k tve smule si mluvit budu vcelko...:o) Uceni pani zkuseni..ja rad bych vam ted podotknul .Nikdo z vas nema tuseni,ze v dalce stoji maly ul...z nej kazde rano vyletava kniha-vcelka maja !! Klausovska...prechytrala vcelka maaaaajaaaaa....Obletla cely svet....a myslim,ze by radeji mela delat med...a doma v ule drepet...:o)))))
0/0
5.3.2003 18:20

hovnival {hovnival007@hotmail.com}

@@
Treba by zase mohli davat Aktuality a uvadet by to mohl zase Vejvoda. To byl fakt dobry zpravodajsky porad...
0/0
5.3.2003 16:40

ivan

Grebeníček se ukázal jako velkorysý chlap
když poslal Klause na Hrad.
Je snad samořejmou lidskou slušností, když ODS dopomohla člence KSČ do televizní rady.
Bude po sjezdu i SZ v tomto ohledu pragmaticko-kompatibilnější ? Zákazy spolupráce s KSČ a ODS byly směšné. Budoucnost patří spolupráci lidí se zkušenostmi z politické práce. Před listopadem 89 se politické zkušenosti dali získávat jen v SSm a KSČ. Lidí s takovými zkušenostmi by si spíš společnost měla vážit, mohou být obohacujícím prvkem v politických stranách. Všimněte si jak dopadá antikomunistická US-DEU, zatímco jeden z nejschopnějších našich politiků p. Tlustý získával ostruhy v KSČ a dnes je u p. Klause jedničkou.
0/0
5.3.2003 16:27

Luděk

Re: Grebeníček se ukázal jako velkorysý chlap
Ivane souhlasim s Tebou...Jen bych dodal zajimavou paralelu...pred rokem 1989 bylo SSM a KSČ ..Dneska mame Konzervativni mladez /"politicka pripravka"/ a ODS...podobnost ciste nahodna...:o))
0/0
5.3.2003 16:51

Včelka Mája

Re: Re: Grebeníček se ukázal jako velkorysý chlap
A Junior klub křesťanských demokratů...a Mladé sociální demokraty....a Komunistický svaz mládeže... a skauty ....a pionýry. Ale já jsem dokonalý a vybírám si ze skutečností jen to, co se mi právě hodí - jsem totiž demokrat! Běž se vycpat......!
0/0
5.3.2003 17:34

Luděk

Re: Re: Re: Grebeníček se ukázal jako velkorysý chlap
jeste jsi zapomnela republikanskou mladez a kdysi davno hitlerjugend...to se divim...v tom poslednim jsi totiz asi byla...jak tak ctu ty tve kecy
0/0
5.3.2003 18:22

marti

Re: Grebeníček se ukázal jako velkorysý chlap
A co lidé se zkušenostmi z politické práce v Nacistické straně, Hitlerjugend, v SS apod. Ti by se taky mohli ještě využít?
0/0
5.3.2003 17:02

Saruman

Pro fšechny kecaly
kteří tady trapně obhajují svou koalici, která jde nezadržitelně ke dnu: nevěřím, že by kdokoliv z ODS zvedl ruku pro komunistku. Ale jsem přesvědčen, že to byli socani, možná i Cyrdáci. Takže používejte mozky, jestli vám je becherovka  nevyplavila.
0/0
5.3.2003 16:26

Bogan

Re: Pro fšechny kecaly
A to já bych tomu zase věřil. Vždyť někteří zasloužilí členové ODS si jistě se slzou vzpoměli na dobu, kdy přebíralí pionýrský šátek a kdy se stali svazáky (jejich chování tomu plně odpovídá).  A mimo to nebylo by to první ani poslední hlasování, kdy ODS hlasovala s komunisty. Třeba se zase bude, zítra tančit všude a zase budou hrdinní sovětští kosmonauti a američtí pirati kosmu a ne jako teď ožralí hloupí rusové a mravně čistí hrdinové kosmu z USA. Vono už to všechno bylo akorát se vždycky přehodí znamínko - jednou tatíček Masaryk - podruhé vrah dělníku, jednou krvavý Stalin - podruhé Stalin osvoboditel, jednou Hus- škvarek - podruhé myslitel.
0/0
5.3.2003 16:50

Luděk

Re: Re: Pro fšechny kecaly
Uplne s Tebou souhlasim !
0/0
5.3.2003 17:00

Luděk

Re: Pro fšechny kecaly
Nejsem zastance nynejsi "koalice" ani ODSaku-zlodeju ani Zemana-prasete...ale neco ti reknu.Mel bys radeji opakovate cestinu- to tve "Fsechny" je vazne na povazenou !! A pochybuju,ze ODS nevolila komouse...kdyz komousi volili odsaka...proc by to neslo i opacne??
0/0
5.3.2003 16:58

Tonda

ať si jdou kam chtěli
Ještě v roce 1989 bolševici razili heslo "se sovětským svazem na věčné časy". Já bych jim to splnil a poslal bych je tam, aspoň by tu nemohli dál škodit.
0/0
5.3.2003 16:26

ivan

KSČ má právo na místo v radě
Méně hysterie, více pragmatismu ! Budoucnost je o spolupráci stran, které budou pragmaticky uvažovat. Teď se v tomto ohledu nejprogresivněji chovají ODS a KSČ. Unie svatejch, fráterníci i čéesďáci jdou na smetiště dějin. Zvítězí na sjezdu Strany zelených realisté, odmítající antikomunistické kádrování, stane se SZ třetím vrcholem trojúhelníku pragmatických stran? Za SZ jako most nad píliři ODS a KSČ !!!
0/0
5.3.2003 16:12

marti

Re: KSČ má právo na místo v radě
Taková je pravá podstata ODS. Pragmatismus bez ohledu na program a ideje. Udržet se u moci za každou cenu.
0/0
5.3.2003 16:14

ivan

KSČ má právo na místo v radě
Méně hysterie, více pragmatismu ! Budoucnost je o spolupráci stran, které budou pragmaticky uvažovat. Teď se v tomto ohledu nejprogresivněji chovají ODS a KSČ. Unie svatejch, fráterníci i čéesďáci jdou na smetiště dějin. Zvítězí na sjezdu Strany zelených realisté, odmítající antikomunistické kádrování, stane se SZ třetím vrcholem trojúhelníku pragmatických stran? Za SZ jako most nad píliři ODS a KSČ !!!
0/0
5.3.2003 16:12

Petr

Je třeba nový zákon o ČT
Tato událost pouze dokresluje současný stav veřejnoprávní televize a její kontroly. Je třeba jasně říci, že zákon o ČT je špatný, z toho plyne, že i volba televizních radních je špatná a v konečném efektu se toto projeví v práci ČT. Je třeba proto začít urychleně jednat a to - přijmout opravdu kvalitní zákon (obávám se ale, zdali jsou toho poslanci schopni), který změní pravidla pro volbu rady ČT a následně i pravidla pro volbu a odvolávání ředitele veřejnoprávní televize. Vše se ale musí dít maximálně politicky nezávisle, aby naši politici neměli stálou potřebu se do práce rady a ČT vměšovat svými "radami a pomocí" a snahu přitáhnout televizi na stranu té či oné politické skupiny. Je nutné, aby byla umožněna zejména volba silného ředitele ČT se silným mandátem, který by se nemusel chodit každé čtvrtletí vyzpovídat radním s obavou, že tuto zpověď jako ředitel nepřežije. Televize potřebuje silného ředitele, znalého problematiky, který zavede v ČT pořádek a hlavně bude ČT opravdu řídit (dnes tuto instituci řídí hlavně odbory a neschopná rada). K tomuto je ale prvně třeba zvolit kvalitní radu, která schopného ředitele podrží a nebude mu pouze házet klacky pod nohy. Tato rada by měla být samozřejmě sestavena z odborníků a ne např. z bývalých sportovců.
0/0
5.3.2003 16:11

ad

Tady se to
jenom hemží antikomunisty (vůbec bych se nedivil, kdyby většina těchto revolucionářů 12. hodiny, nebyla dřív v KSČ nebo se o to aspoň nesnažila - poturčenec horší turka). Je mi úplně jedno, jestli ta paní je členkou KSČM nebo jakkékoli jiné strany v parlamentu. Jde o to, zda něco umí, jaké má znalosti atd. a zda se bude zasazovat, aby Rada ČT k něčemu byla (a potažmo i ČT).  O to jde - ale tady to řada lidí zřejmě vůbec nechápe a známkují úplně stejně, jako to dělali dřív komunisti - ten bolševismus se u řady lidí usadil a jen tak se ho asi nezbavíme.
0/0
5.3.2003 16:02

Yvan

Re: Tady se to
Já bych to nenazval bolševismem, ale stavem mysli, ze kterého těmto lidem už asi nic nepomůže...
0/0
5.3.2003 16:06

marti

Re: Re: Tady se to
Co říkáte heslu z předminulých voleb: socialismus nebo Klaus? To nebyla ukázka bolševického, černobílého, pokryteckého, nenávistného, nedemokratického myšlení?
0/0
5.3.2003 16:12

MMM

Re: Re: Re: Tady se to
Prosím nepřekrucujte fakta. To heslo neznělo "Socialismus, nebo Klaus", ale znělo "Doleva, nebo doleva s Klausem". /Nebo tak nějak./
0/0
5.3.2003 16:23

Re: Tady se to
Problém je v tom, že vlastní členství v KSČM cosi vypovídá o jejím myšlení. Je-li někdo členem KSČM tak je buď blb, nebo diktátor. Oboje je pro radu ČT špatně. Má to být demokratický orgán veřejné služby. Člen KSČM již ze své podstaty není demokrat.
0/0
5.3.2003 16:10

Yvan

Re: Re: Tady se to
Jak jsi na to přišel???
0/0
5.3.2003 16:11

Péťa

Re: Re: Tady se to
To je dobrá blbost.
0/0
5.3.2003 17:00

Antares

Re: Tady se to
Nemám rád komouše...
0/0
5.3.2003 17:26

Yvan

no a co???
Rada má mnoho členů. Proč by mě mělo překvapovat, či dokonce znechucovat to, že jeden jediný člen rady je komunista. Z posledních příspěvků je jasně patrno kdo je a není demokrat. Měl bych asi připomenout že žijeme v zastupitelské demokracii. Poslanecká sněmovna byla zvolena demokraticky a komunistická strana v nich získala 18 procent. Z tohoto důvodu tedy nechápu ten odpor k poměrnému zastoupení. Nikoliv jen v radě ČT. To je trochu specifická organizace. Musí tam být zastoupeno širší spektrum osob, od vědců po sportovce, tak proč by tam nemohl být člověk z politiky??? Beztak jich tam už několik je a nejsem znepokojen tím, že je tam někdo podporující ODS či ČSSD, KDU-ČSL nebo tu ministraničku US-DEU. Nechme je dělat to co mají a hodnoťme až po uskutečněné práci.
0/0
5.3.2003 15:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.