Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Armáda chystá obří kampaň

Návštěvníci kin budou možná zakrátko lapat po dechu. Vyjdou si na premiéru hollywoodského akčního filmu a ještě před ním na ně "vybafne" krátký snímek o českých speciálních jednotkách. S připomenutím, že i my máme jednotky, které se vyrovnají britským Special Air Service (SAS) či americké Delta Force.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jurka

Aleš Valenta, Tomáš Dvořák, Roman Šebrle, Kateřina Neumannová či Štěpánka Hilgertová
Co mají Aleš Valenta, Tomáš Dvořák, Roman Šebrle, Kateřina Neumannová či Štěpánka Hilgertová společného s armádou, kromě toho, že je platí ??? Chodí snad do služeb ? Provádějí denní zaměstnání ? Chodí do stráží hlídat kasárna, muničáky či jiné objekty ? Mají pravidelně dozorčí službu, provádějí vojenský výcvik ? Mají vůbec vojenské vzdělání ??? Podle mně to jsou opice ve vojenské uniformě, ale jinak s armádou nic společného nemají...
0/0
6.3.2003 13:58

*

Palte státní vlajky !!! Palte ty špivavé hadry !!! Močme a plivejme na státní symboly !!!
Hanobme státní symboly !!! Je za co se stydět !!!
0/0
6.3.2003 10:58

cejkis

opravdu pravé místo pro tento článek
Už slyším ty poznámky.. a kdo to bude platit.. Bude to stejné jako, když novinářům představovali reformu armády a symbolicky ministr přinesl krabici s nábojem a s textem "nechte si to projít hlavou" Což bylo pro chudáčky novináře tak senzační, že zapomněli na  nějakou reformu a hned se zeptali, kdo tu dekoraci platil
Tedy rada pro všechny..pokud se chcete něco dozvědět..proč si číst přežvýkané plky od nějakých novinářů..obzvláště Gazdíka a spol, když si přepis tiskovky můžete přečíst na oficiálních stránkách.
Zajímejte se, co se kolem vás dějě..a hlavně hned všechno nevěřte novinářům..oni se jen snaží vydělat..
0/0
6.3.2003 8:27

jan zizka

zbrojte bratri
vzhledem k tomu,ze evropska velmoc 'cesko'je ve valecnem ohrozeni v celem svete jako USA,tak nutne potrebuje dobre placene specialni jednotky.Cesky pracujici lid ktery zije stale "od vyplaty k vyplate" to urcite pochopi a dal bude platit dane ,ktere se nikde neobjevi.Spolecne s USA bude cesko opet na vyslunni.Jen mit 80% obyvatelstva v moderni armade
 
0/0
6.3.2003 7:31

TOM z New Yorku

??
No co tu pisou se lisi od reality!Pracoval jsem tam jako VZP 9 let! Slouzil jsme u Chemiku v Liberci a realita je uplne jina nez se lidem na verejnosti prezentuje! Jen mazou klukum med kolem pusy!Ale jak se rika"kdyz ptacka lapaji pekne mu zpivaji!" No nase armada totiz stoji na halde papiru , ktere musi mit ev.c.XX jinak jste nevyhovujici.. pokud nemate osobni plan vybarveny tak nejste nejlepsi a pokud nahodou upozornite nadrizeneho ,ze jeho ukoly zadane na porade jsou nesmyslne davam to radne pocitit v podobe Mobingu!A pak nemate odvolani a jedine doporuceni je pry "zajdete si za psychologem" Verim,ze dokud si tam budou hrat zidle lidi co pamatuji Husaka a jen sundali uniformu vz 62 a oblekli vz 95 tak se to nezmeni! Proste.. kdo tam nepravcoval tak neuveri. btw>jsem rocnik 73' tak nepatrim do te skupiny komousu!V LBC jsem slouzil a pamatuji radu lidi co z teto jednotky odeslo do zalohy. A bylo to hodne schopnych mladych muzu nebot nejsou vytvoreny pracovni podminky pro mlade.Pretrvavaji zastarale nazory, ze mlady nema nikdy pravdu etc.A kdyz ji nakonec preci jen ma ! Tak je pozde nebot je uz v zaloze pro neschopnost svych nadrzizenych!Ale nejhorsi je na tom to, ze to jsou lidi profesionalove, skoleni co maji voj.skoly.Ne lidi z civilu co nemaji praci a nechaji se na verbovat o tech tu nemluvim.Tech je u Chemiku take dost,ale to jsou zoldaci viz. specilani jednotka chemiku co vyjizdi do zahranici!Tam jsou lide nabrani z civilu a nemaji nic spolecneho s profesionalem! BTW> vite jak se nejlepe zbavit neschopenho VZP?? Date mu funkci na stabu! Tech tam je v LBC plno!!
0/0
5.3.2003 19:32

Martin

Jaké jsou naše hodnoty?
Myslím, že celá naše společnost si potřebuje ujasnit, jestli vůbec máme nějaké hodnoty, které stojí za to chránit a které to jsou. Pak odtud vyplyne i potřeba mít armádu, na kterou budeme moci být právem hrdí. Bohužel, v Česku převládá trpasličí komplex a o tom, v čem jsme dobří, se moc neví (možná s výjimkou hokeje - jednou za čas). Můžeme začít u sebe. Když je v našem okolí někdo v něčem dobrý, nemusíme si to nechat jen pro sebe. Jeho úspěch nás neoslabí, ale posílí. Když může uspět on, proč ne já? Popularizovat armádu ukázáním těch nejlepších je dobrá věc, ale nesmí zůstat jen u slov, kampaň musí být pravdivá. A stejně by se mělo postupovat i jinde, např. ve vědě, školství, zdravotnictví...  Hrdinové našich dětí by měli být lidé, kteří něco umí a ne například přiblblí pokémoni.
0/0
5.3.2003 17:22

cejkis

Re: Jaké jsou naše hodnoty?
hezký  
0/0
6.3.2003 8:15

briza

Situace v letectvu - nejlepsi antireklama
Kecy, sliby, pokracujici odchod nejzkusenejsich pilotu a mnozici se havarie. Co dodat?
0/0
5.3.2003 12:04

cejkis

Re: Situace v letectvu - nejlepsi antireklama
a kdo za to může.... Nečas s bandou, Žantovský a jiné mrtvoly
0/0
6.3.2003 8:19

Derrek

Kampaň....
... mi nevadí - jestli pomůže profesionalizaci armády a klukům odpadne nesmyslná buzerace na vojně nebo vyděračská civilka. Jen bude asi docela nákladná. Tož by mě zajímalo, kdo jí bude platit?
0/0
5.3.2003 11:18

Yorick

Re: Kampaň....
Já, ty, on, ona, ono, a dále ještě:  my, vy oni, ony... Všichni z daní...  A k čemu to bude? Tak na soudní proces za reklamu klamavou...
Kdo si dá do souvislosti, jaký procento tvořej ve všech armádách tzv. Spec nas - a kolik tvoří zbytek lidskýho materiálu - pro kterej bude hlavně ten nábor,  přečte si články (klidně i na Idnes) o chybějících botách u profesionálních Angličanů, o kšeftech s DVD přehrávačema na pouštění porna v Íráku v táboře slavný US Army v zálivu, o tom jak, na veterány ze zálivu 1991 a jejich zdravotní problémy všude na světě kašlou, o ukradený výstroji našich "už nových specnas" loni na Ruzyni, o krádežích svetrů v obchodech... tak na praporčíka Šebrleho ani na spolupráci s SAS, (která klidně může bejt dobrá, ale jaký procento se k ní dostane??) snad nenaletí... Doufam, že se producenti alespoň jednou seknou a pustěj to třeba před Josefem Švejkem, pohádkou S čerty nejsou žerty, Misí... Ať se alespoň pobavím, když už to ze svejch daní zaplatím.
0/0
5.3.2003 16:58

denniswelt@hotmail.com

Armada
Zda se,ze se v Ceske republice priliz kritizuje.Neda se to   uz ani cist.Jako obvykle,zvanite jako stare baby.
0/0
5.3.2003 10:55

trap

zaujimava tendencia v Strednej Europe
Armada nepotrebuje ziadnu reklamu. Ten, kto o nu ma skutocny zaujem, si vsetko zisti sam. Ak armada nema co ponuknut, nikto o nu zaujem neprejavi. Miesto reklamy treba dokumentarne filmy, ktore objektivne ukazuju realitu a koncepcne smerovanie. Armada nie je fraska typu "ucebnicovy trhovy mechanizmus".... radsej nech venuju prachy streleckej priprave....
0/0
5.3.2003 10:39

alenaalena

Re: zaujimava tendencia v Strednej Europe
čo bolo, to bolo - terazky som majorom!
0/0
5.3.2003 10:50

svobodník Dave

Re: zaujimava tendencia v Strednej Europe
Myslím si, že o armádu lidé nemají skutečný zájem. To je jen kvazizájem, za kterým se skrývá chladný finanční kalkul, nevím jak na Slovensku, ale v Česku je to tak. Viz můj předchozí příspěvek.
S těmi dokumentárními filmy souhlasím, ale ať jsou pravdivé a ukáží, že "král je nahý". Když jsem před týdnem dělal dozorčího na rotě, napadlo mě, že by nebylo od věci vzít do kasáren videokameru a natočit, v jakém stavu přišel do zaměstnání velitel roty a technik roty. Byli totálně ožralí a nebýt dvou stěn lemujících chodbu, asi by si byli bývali narazili držku. Pak půl pracovní doby prospali a za státní peníze!
Pokud je tedy armáda veřejný služba, tak ať o ní veřejnost má právo vědět. Sice se povídá, že jsou to utajované skutečnosti, ale vždyť ono je do kasina stejně krásně vidět z paneláku za cestou.
Souhlasím s Váma, že armádu nelze postavit na čistě tržním principu, nicméně dílčí prvky - reklamu zvést lze. Skutečný zájem předpokládá objektívní informace, a ty v armádě nejsou, vždy jen tendenčně laděné, to je alespoň moje zkušenost za těch 5měsíců.
S Těma střelbama naprosto souhlasím!
0/0
5.3.2003 11:09

TOM z New Yorku

Re: zaujimava tendencia v Strednej Europe
ale oni se penizky cpou do strelecke pripravy!V LBC je strelecky trenazer v hodnote cca 1 milionku korun. Ale nikdo na nem necvici jen se predvadi kazde trubce co do Liberce prijede na kontrolu! To aby se melo co ukazovat.. nebot vojak kdyz tam neni ve sluzbe,smene v kuchyni a nebo nezameta chodnik pred vchodem do kasaren tak nic nedela. Jeho velitel ani nevi,ze nejaky strelecky trenazer v kasarnach je! Vim o cem mluvim .. nebot jsem tam pracoval jako NVZ a vim co se tam delalo. Jen se delala statistika toho kdo tam nebyl! To je vse! Vojak naposledy samopal drzi na zakladnim vycviku u RZV a pak kdyz prijede po 1/2 roce na strelnici nevi co ma delat,nebot trenzar nevidel jak je rok dlouhy!Trenazer je k tomu aby vojaka naucil zakladnim cvikum a jak zachazet se zbrani na palebne care! Ale velitele jsou moc zaneprazdneni vyplnovanim osobnich planu a jejich vybarvovanim a pak se nemuzou radne venovat vojakum.Nebot by pri tematicke kontrole neprosli! Tak ze co je v ACR prednejsi vojak nebo papiry? Bohuzel v ACR papiry!!
0/0
5.3.2003 19:51

Bron

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 10:38

Rtm. Zendulka

Zajímavý názor :-)
Ale souhlasím že armáda by měla pustit zákloše na svobodu.Vařit moc neumí a než nad nima stát a ukazovat jim: seber tohle a udělej tohle, to je lepší to udělat sám. A pro Vaši informaci, nejsem tlustej pupkatej gumák.Nacizmus odsuzuji.A hlavně nehážu všechny do jednoho pytle (ani záklaďáky). A jestli je na Zélandě armmáda prestižní, tak to je také lidma kteří tam žijí a nekritizují absolutně všechno, i to čemu nerozumí.A ještě co se týká záklaďáků, u nás jich je už jen několik a najednou jdou věci bez rozčilování.Je to o tom, že buď tu práci chcete dělat a nebo ne.
0/0
5.3.2003 11:22

Bron

Re: Zajímavý názor :-)
Naprosto souhlasím, že je to o tom, že tu práci chcete dělat nebo ne. Kdo práci dělá z donucení, ji nedělá kvalitně a rychle (divím se že nuceně nasazení, ať už v armádě či márnicích, neprovádějí spíše sabotáže). Já jsem v ČR blbnul spolu s dalšími při víkendových bojových hrách v pronajatém  vojenském prostoru, a v armádě jsem měl zájem pracovat, ale svědomí mi nedovolilo z donucení nastoupit do armády ČR, takže jsem namísto do kasáren v ČR nastoupil do letadla a pokusil se získat job v zélandské armádě (je to sice trestné, ale mně jako v ČR celostátně hledanému zločinci za nenastoupení nucené vojenské služby to bylo fuk). Na Zélandě okolo světových válek konskripce krátce byla, ale svobodymyslní Zélanďané si brzy vznutili její zrušení. Zato ty poslušné ovce, branci v ČR, zbaběle čekali, až otrokář řekne, že se mu otroci už nevyplatí...
0/0
5.3.2003 12:40

mike

Re: Re: Zajímavý názor :-)
dobry postup brone. jsem rad, v cesku zbyli lide, co si nenechaji srat na hlavu.
je ale skoda, ze i dnes musi emigrovat - bud primo tim, ze se z nich stanou "zlocinci" jako Ty, nebo ze se v misnich provincnich podminkach nechteji zakopat...
0/0
5.3.2003 15:54

tuccy

Re: Pusťte nejdřív nuceně odvedené na svobodu!
Takze Izrael se taky chova jako naciste, kdyz ma zakladni vojenskou sluzbu, a daleko tvrdsi, nez je u nas? A docela to tam funguje a fungovalo, vzdyt napriklad v roce 73 na Golanskych vysinach zasahovala rychle zmobilizovana brigada zalozaku uz 2. den... A posilila tak brigadu vojaku v ZVS, ktera predtim vyrazne zbrzdila Syrsky postup...V pripade ze by povolanci nemeli zakladni vojensky vycvik, tak nez by ho dodelali, bylo by tak desetkrat po Izraeli. Ale tam je samozrejme jina situace - napriklad tam armadu netorpeduje nedostatek financi a neustale shazovani ze strany medii:)
0/0
5.3.2003 13:24

mike

Re: Re: Pusťte nejdřív nuceně odvedené na svobodu!
povinna vojenska sluzba je ekvivalent otroctvi, mily tuccy. nic na tom nezmeni situace ve vojenskem state izraeli, ani to, ze to tam podle tebe  "funguje".
zotrocovani lidi je to poslapavani zakladnich lidskych prav bez ohledu na to, kdo se jej dopousti.
btw, davat komukoliv za vzor stat izrael je ponekud divoke.
0/0
5.3.2003 15:58

Bron

Re: Re: Pusťte nejdřív nuceně odvedené na svobodu!
Samozrejme, ze je v Izraeli jina situace - spise valecna nez mirova, takze lze povolavani brancu i zaloh chapat. Izraelskou armadu nelze vubec srovnavat s "armadou" CR, uzitecnost, bojova pripravenost, moralka, technika, personalni slozeni, povest a jeji historie jsou v izraelske armade na zcela jine urovni. Nucena vojenska sluzba jakoz i jiny typ nuceneho nasazeni je nicmene zavrzenihodne (a trestuhodne) zneuzivani cloveka (nekdy jen mensiny urciteho pohlavi jako v CR, ci vetsiny ktera neni ortodoxne nabozensky zalozena, jako v Izraeli) a melo by byt na celem svete stejne jako otrokarstvi a nevolnictvi zruseno. A odpiraci by meli byt rehabilitovani, v CR i v Izraeli.
0/0
5.3.2003 16:09

Bron

Re: Re: Pusťte nejdřív nuceně odvedené na svobodu!
Samozrejme, ze je v Izraeli jina situace - spise valecna nez mirova, takze lze povolavani brancu i zaloh chapat. Izraelskou armadu nelze vubec srovnavat s "armadou" CR, uzitecnost, bojova pripravenost, moralka, technika, personalni slozeni, povest a jeji historie jsou v izraelske armade na zcela jine urovni. Nucena vojenska sluzba jakoz i jiny typ nuceneho nasazeni je nicmene zavrzenihodne (a trestuhodne) zneuzivani cloveka (nekdy jen mensiny urciteho pohlavi jako v CR, ci vetsiny ktera neni ortodoxne nabozensky zalozena, jako v Izraeli) a melo by byt na celem svete stejne jako otrokarstvi a nevolnictvi zruseno. A odpiraci by meli byt rehabilitovani, v CR i v Izraeli.
0/0
5.3.2003 16:09

Tomson

Re: Re: Pusťte nejdřív nuceně odvedené na svobodu!
To je dobre, ze sis VSIM, ze je tam jina situace. Ono kdyby x sousednich zemi verejne deklarovalo, ze nam zakrouti krkem /a nekolikrat by to zkusili/ tak se na armadu divame jinak. Mozna proto byla nase armada tak dobra kolem roku 38, kdy tu ty podminky byly hodne podobne. Jenze ted nejsou. V armade nejde o nic nez buzeraci. Muj bratr byl na ZVS u delostrelectva v Jincich.  Na vojnu sel, protoze nechal studia VS, ktera ho nebavila. Mel sice zdravotni problemy, ale odklad nedostal. Chtel jit na jinou VS, ale to si nikdo nedal rict, proste ho draply a byl jejich. Byl silne rozcarovan, ze jako stredoskolak s maturitou /nepocitaje ten rok na VS/ byl zarazen spolu s vysokoskolaky do strazniho oddilu, na strelbach byl 2x za pul roku /pry jedine pozitivum /, buzerovali ho tam lide i iq tykve. Jestlipak vis, kdo obsluhoval dela a delal poctare /pocitaj trajektorii atd/ vetsinou kluci, co si mysleli, ze derivace a integral jsou oznaceni mentalni zaostalosti. Tak o cem to tady proboha mluvis?? Jakou bojeschopnost muze takovejhle cirkus mit v pripade valky? Jediny plus je, ze dokazes po vsem tom behani dobre utikat.
0/0
5.3.2003 16:12

svobodník Dave

Reklama nebo změna image?
Myslím si, že myšlenka použití reklamy není špatný nápad. Zdá se mi však, že před samotnou reklamní kampaní (reklamu je vhodné zavádět jen na dobrý produkt) je nutné zahájit kampaň na změnu image. Jde o to, že armáda má v ČR velmi špatnou pověst, kterou je nutné změnit. Pořad o speciálních silách vysílaný nedávno v televizi, musel každému současnému vojákovi nebo vojákovi v záloze (spíše se na něj nedívali, protože si o armádě myslí svoje) připadat velmi amatérským pokusem zlepšit image armády.
Nejvhodnější mi nepřipadá ani používání různých celebrit veřejného života jako prostředku ke zvýšení atraktivity armády. Souhlasím s kolegou, který říká, že sportovci v armádě nejsou žádnými vojáky. Ti asi nikdy nemuseli poslouchat stupidní názory a rozkazy velitelů, uklízet již několikrát uklizené rajóny jen proto, že prostě není co dělat.
 Sloužím na jednom útvaru v Praze a jako VŠ vzdělaný jedinec (takových je nás tam polovina) jsem úplně rozčarován z poměrů, které tam panují. Je tam nádherná telocvična, ve které by stálo za to si zasportovat. Ale nemůžeme, protože ta je neustále v permanenci sportovců a navíc nesmíme mít boty, které jsme v armádě nafasovali (dělají prý šmouhy). Nevím, proč jsme fasovali obuv, která dělá šmouhy. Zdůvodňuju si to tak, že armádní zákazka na dodávku bot byla jaká byla .
Paradoxní je, že velitelé rot a výkonní praporčíci počítají s náma "hektary" do civilu. Velitel roty potřebuje ještě splatit dluhy na koupeném bytě, od dubna bude mít zdarma angličtinu, v rámci pracovní doby mají tělocvik, takže si může zase zacvičit zadarmo ve špičkových podmínkách, dostane příspěvek na bydlení a moc nenadře, teda až na tu buzeraci z vyšších míst.  Finanční stránka je jediná věc, která činí armádu atraktivní, nečiní je atraktivní pro inteligentní lidi, které armáda potřebuje a kteří dávají přednost civilnímu zaměstnání, byť ne s takovými benefity jako v armádě.
Ministerstvo Obrany a GŠ si musí jasně říct, koho chtějí do armády získat, zda-li odborníky (kteří usilují o svůj duševní a intelektuální rozvoj) nebo vypatlance, kteří prahnou jen po penězích. To je první krok - definovat cílovou skupinu, na kterou se má kampaň zaměřit. To je první krok. Cílových trhů moc není: záklaďáci, ale Ti mají na armádu názor výše popsaný (mezi řádky). Druhým krokem je poznat potřeby a preference cílových trhů, to by znamenalo asi nějaký výzkum. Do značné míry si je jistě zodpovíte sami, podle zpráv z médií, ale hlavně a to podtrhuji - ty nejvěrohodnější informace  nedává reklama, ale osobní zkušenosti a osoby nám velmi blízké.
Třetím krokem je definovat cíl a ten již vlastně definován byl 18.12.2002 na velitelském shromáždění v Kongresovém centru.
Čtvrtým krokem je to nejtěžší - realizace, a to důsledná. Troufám si říct, že musí v armádě proběhnout "noc dlouhých nožů", neschopné vyházet, i kdyby to měli být hodnosti nejvyšší a jít jak se říká přes mrtvoly. Kdo bude mít úkol a nesplní ho, musí z kola ven.
Poslední věc kterou bych měl je ta, že ač v současnosti záklaďák, nevěřím, že se podaří profesionalizovat armádu do roku 2006. Ale chci aby to bylo, protože teď musím všechny od základní služby natož od profesionální odrazovat. Jako daňový poplatník vašk volám Reklamu teď ne, je potřeba nejprve změnit chování uvnitř, je to zadarmo a účinné.
"203"
 
   
0/0
5.3.2003 10:36

mike

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 16:01

TOM z New Yorku

Re: Reklama nebo změna image?
Musim s tebou souhlasit! neni to jen uvas kde boty delaji cmouhy! hahaha.. Take s tebou musim souhlasit v tom ,ze je je tu plno lidi co jim to je jedno! Viz. naverbovani lidi zednici apd.co jdou jen po ponezich!A v hlavu maji vystlanou senenm,ale ono to cast a ni jenak nejde nebot jeslti to vides jak t u ACR chodi tak inteligentni cloek zvedne kotvy a jde do civilno sektoru a uchazi se o post managera a podobne. Ale pokud ti to pali nemuzes vydrzet jako ti co nemysli a jen si hrajou na vojaky (ramba)Krasnym doukazem toho jsou chemici u specialni jednotky.. Ti kdyz se projdou po kasarnach tak jdou melouny v pad pazi a rozum nechali doma!Pokdu tam meli co nechat! Ale ti tam jsou opravdu jen pro prachy a jen vymest kde jaky zahranicni vyjezd za $$!Dokud bude takova armada tak to bude opravdu fajn!
0/0
5.3.2003 20:04

Tomson

zruste brance
stejne si z nich armada dela jen levnou pracovni silu. Protoze preci si buzerplac nebudou uklizet vysadkari aj.
0/0
5.3.2003 9:35

gigi

Chachacha
Za bolševiků jsem v letech 88-89 sloužil u "bojových" útvarů v Tachově. Jestli ti samí magoři lampasáci, kteří nás tam buzerovali a vtloukali nám do palice oddanost socialistické vlasti a Sovětskému Svazu nyní posilujou kádry NATO, tak to máme opravdu skvělou a spolehlivou armádu. Hlavně, aby vojáci uměli slavnostní pochod, poctě zbraň a střežit bojovou zástavu. Zlatej civil !!!
0/0
5.3.2003 9:30

Denn

Roman Šebrle - výkonný praporčík.
To je dobrý vtip, že budou sportovci přibližovat povolání profesionálního vojáka.Takže třeba profesionální skokan o tyči v Janovicích nebo jak.Nedělejte z lidí hlupáky.Dělat na běžném útvaru je tvrdá řehole, kterou si každý vybral dobrovolně a většina lidí ji dělá dobře a snaží se.Ale aby k tomuto lákali sportovci, kteří tu uniformu mají jenom na vyhlašování sportovce roku je trapné.Ať každý dělá co umí a nebojí se přiznat že je třeba v armádním sport. oddíle hlavně kvůli penězům a zázemí. To nejsou vojáci - a Čech není hlupák.
0/0
5.3.2003 8:28

Generál Dzúr

Za nás byla jiná vojna a nebude to jiné
http://www.sweb.cz/vu5625   to je zase naše reklama na armádu.
0/0
5.3.2003 8:16

Alois

Jako nápad dobrý..
ale ta praxe je a bojím se, že ještě nějakou dobu bude jiná. Nabrat schopné mladé lidi - souhlas. Souhlasím s tím, že máme velice schopné a profesionálně zdatné elitní jednotky. Ale správná otázka je, kolik tvoří % z toho armádního molocha. Velmi málo. Minimálně 50 % vojáků a občanských zaměstnanců jsou draze placení! "úředníci", kteří jsou přemnožení a kteří ovšem pobírají platy a příspěvky jako by byli v ohrožení života. Důstojníci, kteří mají předepsané jazykové (i jiné odborné) vzdělání je povětšinou nemají a když, tak dělají zkoušky s úlevami (oni jsou přece tak vytíženi), nezvládnou-li jazykovou zkoušku po půlročním interním kurzu (místo práce!) tak jsou posláni  na druhý, pak na třetí (za státní peníze) nebo dokonce do cizí země, nejlépe do Kanady, VB, USA. Místo toho, aby je někdo vyhodil. Kdo by v civilu platil své zaměstnance na kurzech místo práce?? a když neudělá zkoušku, tak se pošle znovu???  Souhlasím s kampaní, ale napřed by se museli změnit lidé a poměry v armádě. Je to stále "černá díra" na peníze státního rozpočtu a většina je "zadarmo drahá".
0/0
5.3.2003 7:19

Čtenář www.osud.cz

Armádní filmy
TO už tu bylo jednou ne?
0/0
5.3.2003 7:09

že pozdravuju jiřího maška

že pozdravuju jiřího maška
a hodně (duševního) zdraví
0/0
5.3.2003 7:43

geroc

Re: Armádní filmy
Mašku dnes nějak nejseš ve formě, co pak ?
0/0
5.3.2003 7:48

Ivan

Hlavne to vojenske letectvi bych chtel videt
Prosim, prosim!
0/0
5.3.2003 2:51

www.hajzlove.cz

Co tam všechno bude?
I třeba kolik % armády tyto elitní jednotky tvoří? Že ačkoli jsou perfektně vycvičení jejich kooperace se spojeneckými vojsky je omezena tím, že si anglicky neumí koupit ani chleba? No, v reklamě má být pouze to, co v ní má být.
0/0
5.3.2003 2:02

mh

Re: Co tam všechno bude?
drahoušku, v jedné z takových jednotek jsem. Mám státnice z angličtiny, stanag 6001 stupeň 3 z angličtiny, stupeň 2 z němčiny, 1 z francouštiny a ruštiny. Kolika jazyky hovoříš ty ?
0/0
5.3.2003 7:02

geroc

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 7:46

mh

Re: Re: Re: Co tam všechno bude?
My beloved sweetie, it's all true and I wonder how to prove it t'you.. es ist aber ein bischen zu kompliziert, takze se na to vykaslu :-)))) nicmene mas pravdu, statnice jsou vicemene na nic, nicmene zkousky stanag plati v celym nato a to se pocita :-)))
0/0
5.3.2003 7:51

Bess

Re: Re: Re: Re: Co tam všechno bude?
A umis Persky az pujdes "osvobozovat" ropu?
0/0
5.3.2003 9:31

Losk

Re: Re: Re: Re: Co tam všechno bude?
Hezky ti to jde, jen co je pravda.... ale francouština se píše FRANCOUZŠTINA - takze jak jsi na tom s maturitou z cestiny? :-)))
0/0
5.3.2003 10:10

mh

Re: Re: Re: Re: Re: Co tam všechno bude?
lol jasně, překlepy a chyby děláme všichni, zvlášť v sedm ráno :-) spíš je zarážející, že sis toho všiml Ty až teď, já se od sedmi strachoval, kdo mi vynadá :-)
0/0
5.3.2003 10:52

www.hajzlove.cz

Re: Re: Re: Re: Co tam všechno bude?
Man kann nicht sagen, dass etwas ein bisschen zu kompliziert ist. Es klingt scheisse. Es waere tschechisch etwas wie je to trochu příliš komplikovaný. Man kann aber sehen, dass du ein Brot kaufen kannst!! Toll!! Es ist aber schwer zu glauben, dass du ein Soldat bist. Es gibt viele andere, die gar keine Fremdsprachen koennen. V angličtině ti to můžu napsat stejně dobře, o mé jazykové schopnosti se neboj.
0/0
5.3.2003 11:08

mh

Re: Re: Re: Re: Re: Co tam všechno bude?
no ne, ale ja jsem fakt vojak :-) nekecam :-))) skoda, ze sem nejdou includovat obrazky, poslal bych ti z webcamery, jak sedim v maskacich pred monitorem, pak bys to mozna uz uznal :-))
0/0
5.3.2003 12:56

Rtm. Zendulka

Re: Co tam všechno bude?
Sloužím u jedné z těchto jednotek.Nejsem sice schopen rozmlouvat anglicky o literatuře, ale chleba si koupit zvládnu.Stejně jako kooperovat s vojsky aliance, jako například s brity na jejich bosenské základně Kamingrad,kde jsem měl dozozčího, dále s belgičany, američany, kanaďany, němci a všemi, kdo mluví anglicky.V armádě totiž nepotřebujete státnici z angličtiny, potřebujete se domluvit za všech okolností s každým.A v tom některým lidem nepomůže ani státnice, pokud se stydí mluvit.
0/0
5.3.2003 11:44

PeteF

SAS?
Jisteze jedinny a spravny pristup k obrannym pozadavkum je armada slozena z profesionalu. Z lidi, kteri si vazi a ceni sve pozice a sveho zamestnavatele...
Ovsem prirovnavat nase jednotky k SAS?.. To si delate srandu, ne? Ze zkusenosti znam pomery vycviku nasich "cervenych baretu". O vycviku SAS mam moznost soudit z programu promitanych na mistni (UK- BBC2) televizi. S prominutim pratele, do SAS mate HODNE daleko. Hold "suchy" vycvik se neda srovnat s profesionalnim nasazenim...
0/0
5.3.2003 1:00

Kremilek

Re: SAS?
Cervene barety nejsou specialni jednotky sidlici v Prerove. Specialni jednotky z Prerova se drzi vice mene v tajnosti. Tu a tam prosakne na povrch, ze nekde cvici a velmi casto je to prave s britskymi SAS. Pletes si pojmy s dojmy
0/0
5.3.2003 1:05

PeteF

Re: Re: SAS?
To zdali cvici ci necvici s SAS nemuzu komentovat, jelikoz nevim (a dost by me zajimalo odkud mas ty sve informace). Co jsem vsak mel moznost posoudit  je nekolikery zasah a cinnost SAS a jejich vysledky. Doposud jsem neslysel o Ceskych spec jednotkach a jejich uspesich. Ty jo?
0/0
5.3.2003 1:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.