Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Al-Kajda plánovala útoky na řadě míst Ameriky

Zabavené videozáznamy členů sítě Al-Kajda ukazují, že teroristé se chystali v USA zaútočit nejen na "dvojčata" v New Yorku, nýbrž na celou řadu významných objektů po celé zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

skajwolkr

Pletes se
Jediny, kdo usiluje o svetovladu jsem ja. Ostatni si jen navzajem rozslapavaji babovicky a kradou si kbeliky.
0/0
6.3.2003 15:21

tom

asi jsem Usama Ládín
Jestli se někdo podívá na má videa, je se mnou konec!
V New Yourku jsem si natočil dvojčat, Empair state building a Broklinský most (aby každý věřil, že jsem tam byl), v Londýně Big Ben a Trafalgarské náměstí, v Paříži Eifelovku, v Moskvě Mauzoleum a chrám V.B., v Praze Václavák a Pražský hrad, veVatikánu chrám sv. Petra ..... všechno místa ideální pro terorismus. Poradte mi, co mám o dovolené natočit abych nebyl podezřelý?
0/0
6.3.2003 13:35

Tomson

Re: asi jsem Usama Ládín
Natoc si o dovolene desitku nebo dvanactku :)))))
Nebo se nech inspirovat porady Nevahej a (s)koc! a Nikdo neni dokonaly. Pak nebudes podezreli z terorismu, ale dusevni choroby a postara se o tebe docent Chocholousek :))))))
 
0/0
6.3.2003 15:05

Anonym

Pro juraska...
, Nikdy bych neveril, ze budu s tebou nekdy na stejne vlne, az dnes! Nadpis tveho prispevku totiz perfektne vystihuje jeho autora! Jen mne zajima, kolik jeste dostanu od tebe nicks??? Nevadi pokracuj, delas mi radost! LOL, ROTFL :-)))))))))))))))
0/0
6.3.2003 1:43

idiot

Re: Pro Anonyma...
...no vidíš, přiznal ses a ani to tak nebolelo...Ale ještě by jsi se měl podle toho zachovat....
0/0
6.3.2003 17:07

jurasek

dementni znalosti
Rozdil jediny, komunismus neni nabozenstvim (i kdyz jsou mnozi Cesi presvedceni o opaku) a nema Boha
----------------------------------------
di anonym, puvodne znamy pod nickem svine z jeskyne........poslouchej, svinko, jak to, ze komunismus neni nabozenstvi???????.......dalsi hnup tu tvrdi, ze persane byli muslimove...lol!!!!!...clovek zasne nad mentalnim rozpetim nekterych breptu tady.......je pravda, ze islam potreboval pouhou 1 generaci na rozsireni zatimco krestanstvi potrebovalo 400 let (plus zurive prepisovani a upravy bible, aby se to siklo a hodilo.........) a dal, abych to sesumiroval po precteni tech komatoznich prasecin zahajenych svini z jeskyni, ktera ma asi po dlouhe nocni sichte chlorovani na jatkach...chlor pusobi primo na nervovou soustavu a hlavne bunecne vybaveni mozku (i dokonce tam, kde k bunecnemu vyvoji nedoslo nebo dochazi k regresi)......carodejnice se uz neupaluji, to je pravda, zato jeste pred 50 lety se vesele upalovali cernosi v usa, vetsinou na krizich.....a bylo to verejne, lid se naramne bavil...podotykam, ze divactvo bylo bile, krestanske a americke...
0/0
5.3.2003 18:18

halda

Re: dementni znalosti
juras, ty by si mel troubit na trumpetu to ti de lepsi nez troubit tady, ale byl by z tebe vynikajici politik...kecat umis blbosti o nicem a hlavne hodne dlouho..no more shoulet!!!
0/0
5.3.2003 19:54

Hasic

Re: dementni znalosti
Smarja von tu juras jeste furt hleda svini z jeskyne. Nak se mu moc stejska, ze po ni nebo nem tady patra za kazdym nickem. Mne taky jednou mel za svini z jeskyne. Svine o draha svine z jeskyne, prosim te ozvi se mu at se tak netrapi. Co takhle si dat inzerat do novin jurasku.
0/0
6.3.2003 4:05

Tomson

Re: dementni znalosti
I kdyz ma islam a krestanstvi dost spolecnyho, tak bych prave vzhledem k dobe jeho vzniku (islamu) rekl, ze se inspirovalo krestanstvim a zidovskym nabozenstvim a bylo stvoreno dosti ucelove. Priznavam, ze neznam misto v novem zakone, ktere by pravilo, jakym zpusobem je nejlepsi viru sirit oproti koranu. Tim nerikam, ze je islam krvavejsi/lepsi/horsi/atd. Jen mi pride jaxi "praktictejsi" v dobrem i spatnem smyslu slova. Pokud je ohledne jakekoliv viry takovy pohled na miste.
0/0
6.3.2003 15:11

jurasek

demokraticka amerika.....yeah babe, if you believe it, go for it!
FBI mesic po zari 2001 pripravila seznam 22 nejhledanejsich teroristu a udajnych clenu al kajdy.......na poslednim miste byl nyni udajne polapen (aniz se vi, kde tento je a zpravy si protireci) sejk mohammed.......to nebyl abecedni seznam, ale seznam podle dulezitosti a udajnych hodnosti v al kajde......samozrejme, bushiste vi asi pendrek, jak cela organizace funguje, kdyz to vymackavaji z afganskych 100 letych starcu na quantanamu, kteri diky veku, mizernemu zachazeni a hlavne faktu, ze nikdy zadnou alkajdu nevideli.......takze nejednou sejk, ktery byl na poslednim miste alkajdovske hierarchie dulezitych, je najednou skoro nas charismaticky ladin bin ladin.........dalsi supersajs, ktery je krmen svetu......jinak, demokracie pokracuje milovymi kroky v usa, pres vikend byl zatcen nejaky chudak, ktery si koupil v mallu triko s napisem "let inspections work", "give peace a chance" a jina neskodna slova (nic takoveho jako bush je naozensky fanatik a predstira, ze mluvi s bohem).......muz byl zatcen, protoze odmitl triko sundat z tela..........v jine demokracii by k necemu takovemu nedoslo, protoze by byl okamzity mazec.......
0/0
5.3.2003 18:09

alenka v říši divů

Vlastikovi do USA
Pane, jestli se sem ještě díváte, Váš hlas působí jak zjevení z jiného světa. Ne fakt, tak rozumnej a nezaujatej názor jsem tu už dlouho nečetla. Díky.
0/0
5.3.2003 14:05

vlastik

Re: Vlastikovi do USA
Alenko, diky za hezky komentar. Mej prijemny vecer.
0/0
5.3.2003 16:15

Milan

Souhlasim
Souhlasim s tvým názorem. je potreba si uvedomit, ze muslimum nikdo nic nedela. Predevsim se posledni dobou rezou mezi sebou.
0/0
5.3.2003 13:46

Dony

....
U nekterych prispevku to vypada, jako kdyby se na ministerstvu spletli a misto do skol zavadeli internet na psichiatricke lecebny.
0/0
5.3.2003 12:59

Anonym

Re: ....
, :-)))Ses toho zarnym dukazem!!! :-)))
0/0
5.3.2003 13:33

idiot

Re: Re: ....
...my ti to přejeme, aspoň se nemusíš cítit tak osamělý
0/0
6.3.2003 17:08

humanista

NECO PRO MILOVNIKY VYVRAZDOVANI!!!!
http://digitaljournalist.org/issue0212/pt_intro.html
 
0/0
5.3.2003 12:45

Dony

Co to meles?
Ty uz nehul! Michat dohromady Islam, komunismus, kapitalismus a ja nevim co jeste akorat dokazuje jakej mas asi prehled.
Ty ses typickej priklad mozku vymyteho soucasnou medialni kampani.
Je hrozne jednoduchy psat o vselijakych teroristech, o tom co delaji, kolik lidi pri tom zarve.  Takovy clanky maji zarucenej ohlas a vsichni to jen hltaji.
Troubove jako ty si to vylozi nasledovne:
Terorista=islamista=zlo.
Chce to trochu vic informaci, na tak odvazny zavery. Nic na svete se nedeje izolovane. A ja povhybuju, ze soucasny napjaty vztah mezi Euroatlantickou a Arabskou civilizaci se odviji jen podle rozdilu v blahobytu.  
Nicmene asi nepatrim do cilove skupiny tveho prispevku. Myslim ze ani jeden tupec, kterej si precte tu tvou demagogii z toho nezmoudri...
0/0
5.3.2003 12:31

Central

Re: Co to meles?
Diky Dony 
0/0
5.3.2003 12:43

Anonym

Re: Co to meles?
, Slysim zde nejake husi kejhani nebo se mi to jen zda? Prispevek byl sice pro tupce, ale odpovim i tobe! Micham dohromady Islam, komunismus a kapitalismus z jednoho duvodu. Vsechny maji jedno spolecne ve svem cili. Svetovou vladu! Zatim to nejdal dotahl kapitalismus i presto, ze ty dalsi dva tvrdily a stale tvrdi, ze je nejhorsi! Takze si myslim, ze budes asi prece jen patrit k tem prvnim! O tom druhem s temi palecky, jsem naprosto presvedcen!
0/0
5.3.2003 13:29

barbudo

Re: Re: Co to meles?
Tak jsem si myslel, že to myslíte ironicky a ono nějak ne. Když tedy Váš svět má pouze tři barvy, jakou potom má Saddám? Je to komunista, když domorodé soudruhy vyhubil do třetího kolena (dle seznamu od Amíků), je to islamista, když vedl letitou válku proti Íranským islamistům (s podporou USA), či snad je kapitalista, ale potom by ovšem neměl být nepřítelem a měl by to někam dotáhnout. Nějak se v tom Vašem jednoduchém světě neorientuji.
0/0
5.3.2003 15:08

Anonym

Re: Re: Re: Co to meles?
, Dyt' on to take nekam brzo dotahne, pockej krapet, peklo se uz trese nedockavosti!!!! :-)))
0/0
6.3.2003 1:49

barbudo

Re: Re: Re: Re: Co to meles?
Peklo, jako palác v exilu? (Asi spíš peklo, jako rakovina.)
0/0
6.3.2003 16:58

Anonym

Pro tupce, ostatni nemusi cist
, Je stale jeste nekdo ochoten tvrdit, ze za rozpinavosti Islamu jsou Americani? Nemel jsem tuseni, ze take Filipinci jsou na strane Ameriky v "boji proti Islamu". Ze je nejvetsim trnem v oku muslimu prave Amerika neni prekvapujici. Vyspela demokraticka zeme do nedavna s naprostou volnosti vyznani a osobni svobodou obcanu! To vadilo jiz po leta i Rusku a jinym "demokraciim" pri tvrzeni, ze ty jejich rezimy jsou nejlepsi a kapitalismus, nejlepe zastoupeny prave USA proste nesedl do jejich uceni. Totez se tyka Islamu, imam mi v mesite tvrdi, ze nejlepe se budu mi po smrti u Allaha a navic kdyz zabiju co nejvic nevericich, nebo je aspon polidstim. Ukazuje mi v jake "zvrhlosti" ziji v Americe, zrovna tak jak, stejne tvrdili komousi. Rozdil jediny, ti meli jen rudou hvezdu misto koranu. Motivace naprosto stejna, ovladnuti sveta! Rozdil jediny, komunismus neni nabozenstvim (i kdyz jsou mnozi Cesi presvedceni o opaku) a nema Boha (opet mnozi Cesi jsou presvedceni, ze je jim Klaus)! Budu-li tupe luze, ktera povetsine vlastni vinou zije v temnu ukazovat jak ziji Americani a ze jejich vinou ziji muslimove jako neandrtalci, stejne jako vetsina zdejsich mudrcu, tak behem casu zacnu tez rvat Fuck off USA, zrovna jako, opet zdejsi neandrtalci! Kdyz mi potom nekdo da trochu Semtexu, Anthraxu, Kalacha atd. popripade se mi navic podari unest nejake to ero plne lidi, hlavne Americanu, tak nebudu k udrzeni a zacnu tozuit byt co nejrychleji u Allaha abych se dostal ze sra**k ve kterych ziji a obdrzel slibene panny. Nevim ale kdo a co slibuje zdejsim neandrtalcum. Jak jsem predeslal KOMUNISMUS nema Boha, Allaha, Budhu a ostatni "prave Bohy" (jedine snad toho Klause, ale ten radeji panny sam) a tedy ani zadne panny, hlavne tech je dnes nedostatek!!! KONEC KAZANI.
0/0
5.3.2003 11:51

Miloš

Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
Jdi ty brepto. Nevšiml jsem si, že ten, kdo se začal jako první "rozpínat", byli islamisté. Nečetl jsi nikdy nic o kolonizaci, o křižáckých válkách, o šíření křesťanství, o otrokářství, atd? S tím přišli arabové? No máš to trochu popletený, chlape. A neurážej.. jestli je někdo fakt tupec, tak jsi to - podle tvého příspěvku - TY...
0/0
5.3.2003 12:01

Petr

Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
Jdi ty brepto, když už píšeš takhle tak musíš jít i dál. Co takoví Mongolové nebo Peršani: Nic jsi neslyšel o peršanech? Kde myslíš, že byla Persie? Když už mám soudit, tak země kde se jako trest sekají ruce, vyřezává jazyk, ukamenovává se, tak mi moc humání nepřipadají.
0/0
5.3.2003 12:09

Miloš

Re: Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
a to jsou jako islamisté? nebo co jako? bavíme se snad o sporu mezi euroatlantickou a muslimskou civilizací, ne?
0/0
5.3.2003 12:16

Miloš

Re: Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
Mě upalování "čarodějnic" taky humánní nepřipadá. Tresty, o kterých píšeš, alespoň nebyly na základě vykonstruovaných obvinění.
0/0
5.3.2003 12:17

Jarda

Re: Re: Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
Možná by tu byl malý rozdíl. Čarodějnice se v křesťanském světě již nějakou tu stovku let neupalují, zatímco výše zmíněné tresty v muslimských zemích jsou běžnou praxí dodnes.
0/0
5.3.2003 17:16

Anonym

Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
, Muj prispevek ma nadpis "PRO TUPCE"! Tak proc se k tomu hlasis mudrci?
0/0
5.3.2003 12:17

Muki

Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
Presvecil jste me, Islam neni rozpinavy, to jen ti ostatni . Zacal jako mala sekta kolem Mekky a ovladl pomalu tretinu sveta. Mecem si podrobil krestanske zeme stedniho vychodu a je odsouzeni hodne, ze krizaci chteli udelat totez.  dukaz jeho nerozpinavosti je jasny, zatim si nepodrobil cely svet.
0/0
5.3.2003 16:03

barbudo

Re: Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
A jak že začali a pokračovali křesťané?
0/0
5.3.2003 16:46

Muki

Re: Re: Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
Stejne, proto rikam, ze nechapu, ze je mozne omlouvat chudaky muslimi a odsuzovat zle krizaky, kdyz se oba chovali stejne. Dulezite je, ze krestanstvi jako ideologie,  ci zasterka k politickemu nasili, v soucasnosti jiz prakticky neexistuje. To nemohu rici o Islamu.
0/0
5.3.2003 18:20

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Pro tupce, ostatni nemusi cist
Vaše statistika je asi poněkud nepřesná. Nepočítáte různé rádoby křesťanské sekty a podobné spolky. Aby Vaše statistika byla poctivá, měla by je zahrnovat, když zahrnuje ty rádoby muslimské. Ono to ale opravdu asi až tak úplně nesouvisí s konkrétním náboženstvím, ale spíš s potřebou nějaké (pokud možno úderné) ideologie. Někde je ta potřeba větší, někde menší. Tam, kde je tato potřeba dostatečně velká, mohou uctívat třeba zelené mužíčky s tykadly a budou se omotávat dynamitem.
0/0
5.3.2003 20:40

Johan

VEDA ODHALUJE POHADKY O 11. ZARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.3.2003 9:50

Central

FUTURE
Po vysvětlení USnacistů jsem dospěl k názoru, že pořad Panoráma na ČT2 je vlastně průzkumem Al-Kajdy před útokem na naši drahou vlast. Proto, až tuto informaci odvysílá CNN, naši američtí přátelé použijí preventivně vodíkovou pumu v oblasti Liberce, aby zastrašili případné budoucí teroristy. Miliony mrtvých budou nutnou ztrátou v boji proti terorismu. Jeden americký voják se praští do nosu a poteče mu červená, jeho snímky obletí celý svět, stane se národním hrdinou??????????..........................
0/0
5.3.2003 9:24

Martin

Re: FUTURE
Proč by na nás měli něco házet, když jsme nikomu neublížili a pomáháme jim bojovat s terorismem ? Kdyby nebylo Amíků, tak jsme dodneška mluvili německy nebo rusky.
0/0
5.3.2003 9:35

alenaalena

Re: Re: FUTURE
nonono- já se nepamatuju, že by se sem nějak hnali obhajovat demokracii, když se vlítli rusové...a pokud vím, při našem osvobozování skončili za plzní, a nechali nás napospas Hitlerovi, dokud nepřijeli Rusáci.A co vím, tak rusky dneska (kromě ilegálních dělníků a mafiánů) tady nemluví skoro nikdo - a německy - škoda mluvit.
0/0
5.3.2003 9:45

prg

Re: Re: Re: FUTURE
TOBĚ ASI MOC NEŘÍKÁ DEMARKAČNÍ LINIE,CO...
0/0
5.3.2003 10:21

Pluton

Re: Re: Re: FUTURE
no, tak honem nekde vystrachej ucebnici dejepisu pro patou tridu... a jinak nam muzes zkusit jeste zatancovat, kdyz uz jsi se tak jako tak dokonale ztrapnil   
0/0
5.3.2003 10:33

australena

Re: Re: Re: FUTURE
Aleno, vite vy vubec co byla Varsavska smlouva? Vite, ze kdyz byl socialismus ve state jednoho clena "ohrozen", tedy aspon podle usudku ostatnich clenu VS, oni tam museli, jak rikate, vlitnout a ten socialismus zachranit? Viz Breznevova doktrina, jestli vam tohle neco rika. Vite, co by se stalo, kdyby Ceskoslovensku na pomoc proti "bratrske invazi" z VS skutecne prisly ozbrojene slozky kterehokoliv z clenskych statu NATO, tedy vcetne USA? Primy konflikt VS proti NATO na ceskoslovenskem uzemi? Rika vam neco treti svetova? Umite vy vubec uvazovat, nez vypustite takovouhle kravinu do cyber space?
Totez vase knourani, ze Americane zustali u Plzne a nechali nas na pospas Hitlerovi. Kdyz jste chodila do skoly, prospala jste hodiny dejepisu, ze nevite co byla Jaltska konference a neznate jeji dusledky? Jak uz nekdo tady napsal, rika vam neco demarkacni linie? Dale - jaka je souvislost s tim, kolik lidi tady umi nebo neumi nemecky a rusky? 
 
Uz nekolikrat jsem tady cetla podobne vyplody, ktere se nemohly vylihnout v nicem jinem nez  slepicich mozcich, a to nema naprosto zadnou souvislost s pohlavim autora. Je na case, abyste vy vsichni, kdo sem s takovymi ptakovinami pravidelne chodite, investovali do nejake ucebnice dejepisu a doplnili si vzdelani.
 
0/0
5.3.2003 13:51

alenka v říši divů

Re:Australeno
Nad tím blábolem fakt zůstává rozum stát. Uvádět zrovna Jaltskou konferenci, kde nás USA a spol. prodaly Rusku za podporu v Asii, a to byl taky jediný důvod demarkační čáry a toho, že chcípaly ještě tisíce lidí při osvobozování Prahy z druhé strany, jako důkaz lásky USA k nám je snad z jiného světa. Nebýt toho, nikdy jsme se nemuseli o varšavskou smlouvu zajímat, Jalta byla ještě větší zrada než Mnichov, byl to kšeft mezi velmocema, a o nás nešlo vůbec nikomu. Váš příspěvek obviňuje ostatní přesně z toho, čeho máte sama nadbytek.
0/0
5.3.2003 14:18

Ivan

Re: Re:Australeno
Ja jen... hm...hm... skromne pripomenu, ze tesne pred okupaci (nemeckou, ne od hnusaku-rusaku) ceskoslovenska armada mela jen o 2 divize min nez nemecka... Jezis, prominte....
0/0
5.3.2003 15:03

historik

Re: Re: Re:Australeno
Tak tohle píšou v těch slavných sovětských učebnicích z 50. let?
Ivánku, než plácneš nějakou demagogickou ravinu, tak si aspoň zjisti základní fakta. Pomůžu ti trošku, aby ses tu zase neztrapňoval:
a tady zmobilizované počty
Čísla z roku 1938 jsou více než výmluvná a to ještě pomíjím fakt, že v počtech naší armády jsou zahrnuti i Sudeťáci a počty německé armády by se v případě konfliktu daly směle sečíst s armádou polskou a maďarskou.
Pokud budu uvažovat to tvoje "těsně před okupací", tedy březen 1939, tak to už snad komentář nepotřebuje.
0/0
5.3.2003 17:41

Muki

Re: Re: Re: Re: FUTURE
Austrajeno, Vas by asi mohl zajimat jeden udaj z tak, radoby zapominane a predelavane historie. Kdysi davno v 68 byla diskuse studentu se Smrkovskym, kdysi velirelem, mebo predstavitelem prazskeho pvstani Presne se to da najit v knihovnach, cely rozhovor byl uverejnen v casopise Student, jeste existuje v archivech a nekolika malo jinych casopisech. No a tam Smrkovsky dosti podrobne vysvetloval, co to dalo za namahu, jemu i ostatnim pokrokovym lidem v te Narodni rade, nebo jsk tomu rikali, aby se Americane nedostali do Prahy. Patton byl pevne rozhodnut obsadit Prahu a vyzadoval na nich, jako predstavitelech Prahy a vlastne celeho naroda o zadost o pomoc ci jakekoliv prohlaseni, ktere by k tomu mohl pouzit. Vysvetloval, jake myseli pouzit triky a ruznou diplomacii, aby se tak nestalo. Pamatuji si, ze rekl asi toto. Vedeli jsme, ze bez okamzite pomoci americanu budou v Praze obeti na lidskych zivotech, ale bylo nutne tyto obeti prinest, protoze se jednalo o budoucnost naroda, s americkymi vojsky v Praze by jsme nemeli nadeji na viteztvi komunismu a vybudovani socialismu v nasi vlasti.  Zajimavou hrickou osudu se dostal do vezeni, nakonec pripustil vstup Vlasovcu, tedy nedokazl tomu zabranit a Rusum se nepodarilo Prahu premenit ve druhou Varsavu, coz jim ponekud zkomplikovalo situaci. Jak rikam, nic jsem si nevymyslil, jde to vse vytahnout z knihovny.
0/0
5.3.2003 18:01

Anonym

Re: Re: Re: Re: Re: FUTURE
, Muki to co pises se sem prece vubec nehodi! Tohle je Ceskosocialisticky chat a na Amiky se zde nadava! Tihle teenagers to prece vi vsechno nejlepe! Kdo by prosim te chodil dnes do knihovny, kdyz je internet a kazdy muze uvadet ruzne links na zarucene prave informace a pak si jimi jeden druhemu vyplachovat mozky. Co ti muze dat takova nejaka ztuchla knihovna? To ticho je tam obvykle sklicujici, zatimco zde je cvrkot, je je! A ses "IN", jen musis na Amiky nadavat, ne je chvalit!!!
0/0
6.3.2003 1:33

peterlik

Re: Re: FUTURE
A co jim provedli Vietnamci, Panamci, Nikaraguici,Grenaďané, Jugoslávci nebo Iráčané? 
 
0/0
5.3.2003 10:22

prg

Re: Re: Re: FUTURE
Prováděli cosi svým občanům, kromě těch Vietnamců jim dotyční vesměs jsou (a v případě Iráku budou) vděční.
0/0
5.3.2003 10:30

jirka

Re: Re: Re: Re: FUTURE
Zvlášť v Guatemale, tam budou obyvatelé vůči USA vděčnost sama-))
0/0
5.3.2003 10:37

Anonym

Re: Re: Re: FUTURE
, Pro podobne jako ty, je me kazani kousek vejs!
0/0
5.3.2003 11:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.