Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Irák hrozí, že přestane ničit rakety

Irák v neděli zničil dalších šest raket Samúd-2. Počet zničených střel tak stoupl na deset plus část zničeného výrobního zařízení. Ačkoli to je pouze desetina z celkového počtu, Saddám Husajn hrozí, že s jejich likvidací přestane. Chce tak donutit Spojené státy, aby přestaly s válečným plánováním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ahmed

Irak
Allah Vas vsechny smradlavi  krestane potresta.Allah Vas pozoruje a vidi vsechno.
0/0
3.3.2003 19:09

KVĚTINKA

Proč?
Proč by měli umírat malé, nevinné děti? Kvůli zestárlýmu vrahovi? Myslím Husajna. Ach, to mne bolí.
0/0
3.3.2003 17:37

Deveroux

Tolik nenávisti..
Ach jo..Jak tady čtu ty vyše příspěvky, ptám se, proč vás z toho bolí hlava? Nějací Iráčané, oběti atd. Jestli zařve 100 muslimů nebo 1000 muslimů, nám to může být jedno ne? A jestli jsou amíci v právu nebo ne? Vždyť je to fuk. Muslimové jsou fanatici, klidně pozabíjejí všechny, kteří Mohameda nevyznávají, hlavně ty nevinné, třeba na diskotéce, proletí ledadlem mrakodrapem apod. To mi stačí. Nemusím o tom špekulovat někde v kavárně s nějakým obarveným blbcem s hippisáckou nášivkou na hadrech. Tak jaképak přemýšlení? Já jsem třeba před 14 dny řešil mnohem závažnější problém, než pár mrtvol v Iráku a to, zda si koupit jednu koženou bundu nebo druhou. Jednoduché řešení je nejlepší, tak jsem si koupil obě. A hned je veseleji. Další problém budu řešit za měsíc, když se budu rozhodovat, kterou si mám vzít na Úřad Práce. Zkuste raději na válce vydělat trochu peněz. Třeba jako já. Pořád si stěžujete, jak nemáte prachy, tak já vám dám návod. Když ta legrace vypukne, americký dolar citelně oslabí. Tak o 3 až 4 Kč, možná víc. Nakoupíme a až to v Iráku amíci skončí, vyhoupne se jejich skvělá měna na svou původní hodnotu. Osobně do toho hodlám vrazit tak 40 000.-, takže takových 5000.- už je skoro doma. No nejsem skvělý?
0/0
3.3.2003 9:48

Kalep

Re: Tolik nenávisti..
Nejsi :-)
0/0
3.3.2003 10:07

Deveroux

Re: Re: Tolik nenávisti..
Ale to víš, že jsem. Já to vím.
0/0
3.3.2003 10:24

idiot

Re: Re: Re: Tolik nenávisti..
a jéje, malý ale náš nácek už zase smrdí. Nácíčku, což tak kdyby někomu skutečně více než na iráčanech zaleželo teďka na tom, abys byl vyčištěn?
0/0
3.3.2003 18:55

Pilat

Re: Re: Re: Tolik nenávisti..
to jsi na tom jeste dobre tak rychle vyhledej pomoc
0/0
3.3.2003 19:34

Mulla Umar

Re: Tolik nenávisti..
ty si hlavně naprostej dement  za takovýdle názory by ses měl stydět....a kožený bundy už dávno nejsou v modě leda tak u nás ve východní evropě a rusku ...skus se podívat co se nosí na západě
0/0
3.3.2003 10:44

Deveroux

Re: Re: Tolik nenávisti..
No jo, ale mě se líbí. Jdou dobře ke zlatým hodinkám. A hezky voní. A neboj, mám také rád Italské obleky a bílé zlato...
0/0
3.3.2003 10:49

FARAbO

Re: Tolik nenávisti..
to bych teda netvrdil.....NEJSOU TO NAHODOU TAKY LIDI ????? Je nevim , ale zatim to ve svete vypada takhle: zabijes deset muslimu raketou a mas 10 teroristu ---> a pak je tu krasny koolobeh !!! Mozna by se melo najit jine reseni..... demokraticke volby ?! A zacit byt trochu tolerantnejsi,problem je v tom,ze byt tolerantni nabozenstvi prikazuje, ale vlastne i zakazuje
0/0
3.3.2003 14:27

občan

bumerang
Kdo vyvinul jako první bojové plyny nových verzí (např.VX) ?
Kdo vyvinul rakety země-země ?
Kdo prodal tyto technologie zemím třetího světa ?
Kdo seje vítr ... vždyť to známe.
0/0
3.3.2003 9:11

Jarda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.3.2003 12:26

Babel

Re: Re: bumerang
Vyhrál...
WTC nebylo postaveno kvůli tomu, aby někoho otrávilo...
Primární účel Boeingu není ničit, ale pouze přepravovat...
Trenažér není technologie, kterou se dá zabít x lidí najednou...
Ještěže únosci nepoužili jako zbraň Tvé neprané trenky...
0/0
3.3.2003 12:44

Jarda

Re: Re: Re: bumerang
Zatímco bojové plyny "starých" verzí jsou jen neškodným inhalačním prostředkem a jaderný a raketový materiál a technologie dodané Severní Koreji jen přispěly ke světové stabilitě a míru.
 A ty trenky - že by obraz hrůzy pramenící z vlastní zkušenosti?
0/0
3.3.2003 14:08

Ginger

Re: Re: Re: Re: bumerang
Copak, nikdo nenaletel?
0/0
3.3.2003 16:20

idiot

Re: Re: bumerang
nevyhrál. Kdo tu je za idota většího než já?
0/0
3.3.2003 18:57

Filip

důležité
To, že Irák hrozí ukončit ničení vlastních raket je celkem logické a nikoho to nemůže překvapit. Za významnou však považuji skutečnost, že ohlásil existenci bomb s antraxem. Důležité budou okolnosti tohoto faktu. Pokud se ukáže, že Irák skutečně hrubým způsobem překročil rezoluce OSN, bude jen velmi obtížné nalézt argumenty proti americké invazi.
0/0
3.3.2003 7:59

romis

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.3.2003 8:35

riki

JATAKY RAD....
ZE ZIJU VE SVETE(REPUBLICE) KDE JE TROSKU TE DEMOKRACIE....A MOZna buDE JESTYE LIP V EU.....(cigani) budeme na tom dobrrre,my potrebujeme potporu,because my utlacovany narod a my to chcem, want to,want to  ..vy jete rasisti....help!!!!!!
0/0
3.3.2003 0:55

riki

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.3.2003 1:01

riki

JATAKY RAD....
ZE ZIJU VE SVETE(REPUBLICE) KDE JE TROSKU TE DEMOKRACIE....A MOZna buDE JESTYE LIP V EU.....(cigani) budeme na tom dobrrre,my potrebujeme potporu,because my utlacovany narod a my to chcem, want to,want to  ..vy jete rasisti....help!!!!!!
0/0
3.3.2003 0:55

P z Kansasu

Zaverem snad jen toto
Budme radi, ze zijeme ve svete, kdy si muzeme svobodne zanadavat na sve nazorove protivniky, aniz bychom byli o hlavu kratsi. Budme radi, ze zijeme v demokracii a ne v totalitnim zrizeni typu Irak, KLDR, Cinu z toho nevyjimaje, popripade nektere z africkych zemi. Vazme si kazdodennich drobnosti a samozrejmosti, ktere prave v techto statech nejsou na dennim poradku a o kterych nekteri tamni lide nemaji ani potuchu, ze existuji, tak jako jsme my hledeli poprve pri svych cestach na "Zapad" na vceci pro nas nezname. Pokud nebude "zapadni svet" drzet pri sobe, budou pri sobe drzet jeho odpurci. Zatim je to "jenom" arabsky svet - a i to staci. EU rozhadana, NATO nejednotne, chtelo by se rict, demokracie v rozkladu, Arabum se podarilo to v co ani nedoufali. A mozna doufali. Nejvetsim nebezpecim pro nas samotne jsme my sami. Az se nas skutecne dotkne vlna terorismu, jsem zvedav na silu nasi demokracie, ve kterou moc neverim. Vymenili jsme totiz jenom gulasovy socialismus za pseudokapitalismus se socialistickymi prvky. Cas ukaze, co "Iracka krize" prinese do rad EU, NATO a take OSN. Ceka nas asi rada prekvapeni. Dobrou noc do Evropy vsem nalevo i napravo a dokonce i ve stredu....howgh.
0/0
3.3.2003 0:22

Moravák

a hrdý moravák
Často zde píší lidé, podepisující se - že jsou bez hrdosti, že se stydí za to, že jsou češi apod. Myslím si, že je to jen a jen každého věc nač je či není hrdý. A pokud někdo hrdý na to čím je není, asi se málo snažil něčeho dosáhnout a mít nač být hrdý. Já hrdý jsem. Nestydím se za to co jsem kdy dělal, jsem hrdý a pyšný na to co jsem dokázal, vybudoval. Jsem hrdý na to co umím. Jsem hrdý na to, že si svůj názor dělám sám, bez ohledu na to co mi  radí rádoby radílkové . Mám vlastní hlavu, vlastní rozum. Snažím se ho používat.  Takže rada pro ty nehrdé - přestaňte se cpát někomu do zadků a začněte něco dělat. Rozumného dělat. Pak se dostaví i hrdost, pak se dostaví i vlastní rozum a přestanete  poklonkovat .
0/0
3.3.2003 0:11

riki

Re: a hrdý moravák
hele moravaku,v necemmas pravdu....ale bacha, je spousta borcu co neco umi asi lip nez ty,a nemaj ty prachy a drou celkem bidu..cobys jim vzkazal????btweem co se tyke iraq... proboha,snad uz seals plavou.....time is money...
0/0
3.3.2003 0:25

P z Kansasu

se vsim se da souhlasit
snad jen k tomu poklonkovani - nazor odlisny od nekoho jineho jeste neni poklonkovanim. tot vse, ale jinak se vsim vyse uvedenym naprosty souhlas. Az bude kazdy Cech hrdy na to co dokazal, co se mu podarilo v praci, doma, v rodine, bude v Cechach dobre. Nedivat se k sousedovi na zahradku a kdyz, tak jen pro vlastni inspiraci a ne pro zavist. Az jednou toto bude v Cechach, na Morave a ve Slezsku platit, dobre bude v zemich koruny Ceske...obavam se vsak, ze my dva se toho uz nedozijeme. howgh
0/0
3.3.2003 0:28

riki

Re: a hrdý moravák
a hrdÿ ud zes zvitezil,........ty blbe...rada pro tebe:  mas vlastni hlavu, vlastni rozum...............pouzivej ho...bacha  na sammud2.......tam to tedky trochu frrrrci
0/0
3.3.2003 0:38

Muki

Re: a hrdý moravák
Mas to dobry, nemusis se stydet, za to, ze jsi Cech, kdyz jsi Moravak.
0/0
3.3.2003 18:44

Kokolus

Bush je tele
Bush je koboj z texasu a ti co mu lezou do prdelky jsou telata. :-))))))))
0/0
3.3.2003 0:05

romis

Re: Bush je tele
Sam jsi tele a svadis to na druhe.A davej si pozor na svoji prdylku at ti tam neco nevleze ty buzno.Sorry.TY koboji.
0/0
3.3.2003 8:18

Jarda

tak
takové kecy o nenávisti a nemít někoho rád, to je tedy něco. :) checht. Nemám rád rajskou a nenávidím zbabělce, vrahy, pokrytce a vlezprdelky komukoliv. Irák ? Ten mi nic neudělal, ani mým známým. A že si šel vzít své peníze do Kuvajtu ? Jo to je fakt, ale USA ve Vietnamu  dělalo co ? Izrael na golanských výšinách dělá co ? USA v Somálsku dělalo co ? 
0/0
3.3.2003 0:03

Pan_chytry

Re: tak
1)no to by mne teda zajimalo -co dela Izrael na golanskych vysinach? bere si penize?rofl...a asi si hned odpovim kdo ovlada golanske vysiny ovlada "pulku Izraele" tzn. asi by to nemela byt Syrie......<br>
2) USA v Somálsku dělalo co ? ...snazila se suplovat praci OSN?..OSN to hnedka potvrdila ve Rwande.....<br>
3)Vase veta:"Ten mi nic neudělal, ani mým známým" vystihuje vse...jen tak mimochodem pouzil ZHN ve valce s Iranem,  zplynoval v 88 par kurskych vesnic nejakych 5000 lidi mrtvych....pohoda "me nic neudelal, ani mym znamym"...tak co?...vse je ok...
 
 
0/0
3.3.2003 0:23

Pan_chytry

Re: Re: tak
omluva za pravopis
0/0
3.3.2003 0:26

P z Kansasu

Re: Re: Re: tak
0/0
3.3.2003 0:31

romis

Re: Re: Re: tak
Prvotni prispevek bez komentare.Omluva za pravopis je zbytecna.Ja taky kdyz me nekdo nasere tak delam CHIBI
0/0
3.3.2003 8:10

jinej Jarda

Re: tak
Ja jsem tedy proti utoku na Irak, ale mam pocit ze ty jsi priklad toho, ze blbci jsou na obou stranach. Mel bys sis dat dohromady aspon nejzakladnejsi fakta nez zacnes neco hulakat. Napriklad Irak si nesel do Kuvajtu vzit sve penize, ale naopak Kuvajt zacal pozadovat splaceni irackeho dluhu, ktery u nich Irak udelal za valky proti Iranu.....Trochu se ti to mota s tou rajskou vid?
0/0
3.3.2003 7:10

smajlík

oprava
Myslím, že vedoucí představitelé USA se v mnohém svém chování podobají dávno zemřelému Adolfu Hitlerovi, který prý kdysi taky neměl skoro žádnou armádu a Porýní obsadil jen tak a armádu budoval taky jen tak pro obranu a pak obsazoval sousedy taky jen kvůli bezpečnosti, jo a plyny dělali taky jen kvůli krysám, a lidi a hlavně Židy měli vlastně rádi, akorát že je nechtěli v zemi...já nenávidím  představitele U.S.A., nenávidím představitele evropských mocností jako je Velká Británie , právě protu jejich  snahu zatáhnout svět do války jen pro své pěněženky.
0/0
3.3.2003 0:00

P z Kansasu

Re: oprava
pro sve a tve penezenky a klid tvych deti a klid deti tvych deti, aby sis mohl(a) uzivat klidu pro praci, domov a zabavu, aby i k tobe mohl kazdy den prijit obrazek z tveho televizniho programu, aby jsi mohl(a) sledovat zpravy z celeho sveta pres satelit, aby se rano mohlo nasednout do auta a odjet do prace...proto. Chces-li zmenu, nazyvej dal prezidenta USA a ministerskeho predsedu Velke Britanie fasisty. Az vas bude vic, miliony, stamiliony, miliarda, bude vam teplo u srdce a s pisni na rtu se budete divit.... pak uz nebude nikoho, kdo by vam pomohl zpatky. Nebudou Spojene staty a nebude zadna Britanie, ani velka, ani mala.
0/0
3.3.2003 0:38

lenka

Re: Re: oprava
uz aby to bylo
0/0
3.3.2003 9:57

checht

Re: oprava
A pro nejmenší kluky a holky je tu teď Smajlík. On už jim vysvětlí, jak to na tom světě chodí.
0/0
3.3.2003 12:32

Iveta

USA???
USA si jen prosazují svoje ekonomické zájmy, nejde jim o mír, demokracii. Jinak by přece dávno museli stejným metrem měřit Izraeli a jiným. Pročpak nejdou udělat pořádek do Izraele? proč nezasáhnou proti Turecku, které likviduje Kurdy  víc než Irák ? Aháááá, to jsou kamarádi, Tti mohou ? No to je mi tedy logika.
0/0
2.3.2003 23:57

Pan_chytry

Re: USA???
Iveto doporucuji nepouzivat alkoholicke napoje ve vecernich hodinach........
0/0
3.3.2003 0:08

romis

Re: USA???
Ozer se uz hnedle z rana at te minou takove napady jako treba v necem hledat logiku.
0/0
3.3.2003 8:00

smajlík

Íráku Íráku...
Myslím, že vedoucí představitelé Íráku se v mnohém svém chování podobají dávno zemřelému Adolfu Hitlerovi, který prý kdysi taky neměl skoro žádnou armádu a Porýní obsadil jen tak a armádu budoval taky jen tak pro obranu a pak obsazoval sousedy taky jen kvůli bezpečnosti, jo a plyny dělali taky jen kvůli krysám, a lidi a hlavně Židy měli vlastně rádi, akorát že je nechtěli v zemi...já nemám rád představitele U.S.A., nemám rád představitele evropských mocností, ale nenávidím představitele Íráku a podobných kutlochů nenávisti
0/0
2.3.2003 23:55

romis

Re: Íráku Íráku...
Tady mi nekdo mluvi z duse.Dekuji
0/0
3.3.2003 7:56

Pepa Brno

Válka neškodí byznysu.
Toto je setsakra omyl. Válka byznysu  pomaha. Proč by měl být barel ropy za 14 dolarů, když se řekne, že z důvodu války v Iráku musí stát aspoň 39 ? Náklady na těžbu, dopravu jsou pořád stejné, tak kdepak je to zvýšení ? Lépe řečeno, kam jde to zvýšení ceny ? No jasně , že do rukou naftařských společností. Druhá věc, jestliže stát vybere od daňových poplatníku nějakou sumu na daních, kam ji dá ? No  musí ji dát tak, aby i ti obyčejní voliči byli spokojeni a v dalších volbách ho volili. Tedy ať chce, či nechce, musí dát i tam, kam by nedal. Protože mu to zisk nenese. Ale když se velice vhodne zblbne národ, že je nutná válka, tak kam jde většina  z daní ? Na zbrojení, správně, Volič je spokojen a vláda ? Vláda a zbrojařské koncerny ještě víc. :-))) A pak , že válka škodí byznysu. Omyl. A tady je celá pravda o válce v Iráku. 1+1=2.  A teď mne mohou různí adolescenti napadnout, že jsem blbej, nechápu nic, jsem bolšoun a co já vím co ještě. :-)))) Klidně si mohou posloužit, ale mne na rozdíl od nich nemůže urazit blbec a inteligent nikoho neuráží. :-))) čus v lepších časech, až i v americe budou lidi mít  povšechné znalosti. A nejen pár odborníkú pokoupených na celém světě.
0/0
2.3.2003 23:51

romis

Re: Válka neškodí byznysu.
Prave jsi objevil Ameriku!Napis nam radsi jak to udelat,aby to vsechno fungovalo dale a bez valek.Diky
0/0
3.3.2003 7:52

kvik

Jsou ti cesi uplne blbi nebo to jen hraji?
Zvlastni jaky strach pocitujete z hrozneho a nepratelskeho Iraku!  Jak  jenom horekujete nad nebezpecim od raket irackych a vubec jinych hromadnych rachejtli. Jak dojemna je vase snaha zastavit Hussejnovce drive nez dobudou sveta. A ty pekne a zabavne argumenty typu:  Vidis ty zbabely komunisto,  kdyby amici bombardovali Hitlerovce pred Mnichovem,  tak by k valce svetove nikdy nedoslo, ted mluv, nooo ...
Ja nemohu mluvit, nejde to, nemohu ani psattt - strasne se smeji ...
0/0
2.3.2003 23:41

riki

cau kviku!
...tak aspon neco ze sebe vyplod....ja vim,asi jsi v zajeti ,ale neco nam rekni,myjsme zatim sleping,.,.,.,.,(slepice)
0/0
2.3.2003 23:58

Pan_chytry

salamova metoda
cirou nahodou nasli(iracane)dokumenty a  "zbytky" antraxu..potom  "nejaky" VX..............
0/0
2.3.2003 23:32

riki

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.3.2003 23:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.