Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Virtuální pochod paralyzoval Bílý dům

Statisíce odpůrců války proti Iráku zaplavily e-mailové schránky amerických senátorů a prakticky zablokovaly jejich telefony. Kongresmanům zvonily telefony prakticky nepřetržitě. Linka Bílého domu, která je určena pro volání od občanů, zůstala obsazena dlouhé hodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kyknos

muj protest proti politice usa
proti us army sanci nemam, ale aspon davam najevo, ze nesouhlasim. NE
0/0
28.2.2003 11:34

hovnival {hovnival007@hotmail.com}

vyhrat bez valky
Je to hezke, ale tito aktiviste nepredlozili zadny jiny navrh. Vyhrat bez valky - ale jak, to neprozradili. Takze je to jenom prazdne heslo a je to k nicemu. Pokud chcete opravdu neco proti tomu udelat, musite prijit s navrhem reseni. Jinak jsou veskere akce naprosto zbytecne.
0/0
27.2.2003 17:18

barbudo

Re: vyhrat bez valky
Ono to tak bývá, že při masových protestech se nepředkládají sofistikované projekty. Statisíce lidí neprotestovaly, když Saddám dostával seznamy "nespolehlivých levicově či jinak orientovaných pacifistů" a když z nich i s rodinami následně dělal sekanou. Statisíce lidí neprotestovaly, když si před lety Rumsfeld šuškal se Saddámem cosi o Iránu a Kurdech. Statisíce lidí neprotestovaly, když Brzezinski pravil "co je to pár nažhavených muslimů, proti pádu SSSR". Statisíce lidí neprotestovaly, když se následně za jejich peníze v Afghánistánu školili islámští fundamentalisté v teroristickém řemesle. Statisíce lidí neprotestovaly, protože nic nevěděly. No a dnes statisíce lidí protestují, protože dnes vědí. Prosté.
0/0
27.2.2003 17:47

Kralik z klobouku

Re: Re: vyhrat bez valky
Tomu Brzezinskymu a jeho "nazhavenym muslimum" vdecis za to, ze tu muzes tedka placat.Ono totiz nic neni zadarmo.Jenomze ty vubec nechapes, co tim myslim, vid...:(((
0/0
27.2.2003 19:28

barbudo

Re: Re: Re: vyhrat bez valky
Ale ba bóže, to víš, že vím. Já jsem přeci vůbec nehodnotil, které zlo je větší. Jenom jsem připomněl, že je mnoho důležitých rozhodnutí, ke kterým se veřejnost jaksi nevyjadřuje neb je od tohoto rozhodování "osvobozena", jak by napsali soudruzi. Teď se veřejnost jaksi domákla jakéhosi budoucího válčení. Možná by potřebovala dovysvětlit, že je to opravdu zase to menší zlo. Možná opravdu bylo menší zlo vycvičit desetitisíce islámských fundamentalistů, když to o pár let urychlilo pád sovětského impéria. Možná bylo menší zlo podpořit Saddáma proti Íránu a Kurdům. Jenže jaksi neznáme cenu. Nějak to vypadá, že jsme zvolili opravdu menší zlo a to menší zlo jsme odstranili. Teď nám zbývá to větší. Až ho odstraníme, bude čas účtovat. Možná ale už teď někdo má pocit, že bude muset platit účet. Možná, že oběd byl dobrý, ale objednával ho někdo jiný a cena není úplně jasná. Možná ten někdo chce příště znát cenu a objednávat si sám. Možná mu to stojí za to vyjít do ulic nebo aspoň klofnout do klávesnice. Možná je to svobodě, demokracii a ostatních podivných slovech ....
0/0
27.2.2003 21:12

Štalcer Jindřich

Re: vyhrat bez valky
Virtualni pochod paralyzoval Bily dum. Neni to reseni?
0/0
27.2.2003 17:57

hovnival {hovnival007@hotmail.com}

Re: Re: vyhrat bez valky
Nemyslim si, ze by to bylo reseni. Lide se akorat dovolali na verejna cisla, urcena pro styk s verejnosti. Chod Bileho domu samozrejme ohrozen ani omezen nebyl, protoze pouzivaji neverejna cisla a maji i jinou sit. Akorat nekolik pracovnic melo pul dne vic telefonatu. To je vsechno.
0/0
27.2.2003 22:30

Štalcer Jindřich

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.2.2003 17:15

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 0:45

0/0
27.2.2003 16:14

matematik

Ty cisla hovori za sebe
  • USA ma cirka 250 milionu lidi.
  • 500 tisic se "angazovalo" telefonama, e-mail, atd.
  • To je kolik - 0.2% jejich obyvatelstva?
Samozrejme ma cisla jsou jen hruba, ale ta pointa zustava. Kdejsou ty mraky lidi proti valce?
 
0/0
27.2.2003 15:33

Cenek

Re: Ty cisla hovori za sebe
Zbytek se nemohl dovolat, "matematiku". Kalkulacka ti jakztakz jde, ale s logikou  mas problemy.
0/0
27.2.2003 15:42

barbudo

Re: Ty cisla hovori za sebe
Asi máte pravdu, asi je to opravdu hrozně málo. Asi si to opravdu zaslouží. Chyba dvě promile je opravdu malá nespravedlnost. Tak nějak jste to myslel?
0/0
27.2.2003 15:58

Re: Ty cisla hovori za sebe
Skvělá matematika a kolik, prosím vás, lidí vyšlo do ulic aby válka byla a kolik jich faxovalo a emailovalo a telofonovalo aby byla? Myslím, že nikdo. Takže vzhledem k vaší logice je proti válce nekonečněkrát více lidí než pro válku.
0/0
27.2.2003 16:06

Ragamuffin

Re: Ty cisla hovori za sebe
Tak matematiku na urovni ZS jste zvladl - bohuzel nelze totez tvrdit o vasem pravopisu (trpite znamou uchylkou, podobne jako nekteri moderatori nejmenovane komercni TV, tzv. ignoraci stredniho rodu).
0/0
27.2.2003 22:47

Pepa z Hongkongu

Velci zastanci vojenskeho uderu
Kluci, kdyz jste tak bojovne naladeni, co tak prihlasit se do armady a jit tam dobrovolne? Ukazat nam vsem, jaci jste chrabri bojovnici za svobodu! Jaci jste gerojove, kteri radi bojuji za demokracii! Ukazat nam bridilum, komunistickym pohrobkum, socanum, nepratelum demokracie, sadamove pate kolone jaci Vy jste hrdinove?
 
Co, ze jste nikdy v ruce zbran nedrzeli? Ze nevite, co je to vojna, protoze mate modre knizky? Ze mate odvahu jenom tady na internetu? Ze Vy radi podporite utoky jinych? To jste celi Vy, mistri sveta v recech.
 
0/0
27.2.2003 15:14

jurasek

Re: Velci zastanci vojenskeho uderu
vidis jak cina dokazala zblbnout i honkong..... co honkong prebrala..... ?
0/0
28.2.2003 0:52

Cenek

Cesko je prvni na svete na SMS...
...o hov...e. Co takhle napodobit nase idoly i ve veci uzitecne?
0/0
27.2.2003 14:50

Gersvin

USA budou zabijet jmenem miru a civilizace
a za pomoci i nasich hrdinskych chemiku!
0/0
27.2.2003 14:43

maik2

Predchozi reakce
No to je sila. Tak jsem si precet tuhle "diskusi" a je mi mdlo. Argumentovat proti jinymu nazoru snuskou urazek a vylevy vzteku je dost ubohy . Mate-li odlisny postoj, zorganizujte podobne akce, ktere valku podpori. Ale ono je asi prece jen jednodusi vztekle prskat u monitoru nez zvednout zadek a neco udelat  .
0/0
27.2.2003 13:54

R

Re: Predchozi reakce
valka stejne bude ty pako tomsu obecnych
0/0
27.2.2003 17:13

Peter

kdyz byla genocida ve Rwande, tak jste OVNO demonstrovali co? bando jedna kriva demonstrantska
ted se vam to hodi do kramu, tak delate hluk, ale v dobach kd to bylo treba, za komousu, nacku ci genocid, to jste byli ticho primitivove celosvetovi svejci
0/0
27.2.2003 13:24

briza

Re: kdyz byla genocida ve Rwande, tak jste OVNO demonstrovali co? bando jedna kriva demonstrantska
Tahle demagogie se ted objevuje pomerne casto. Ono se totiz protestuje zpravidla proti necemu. Malokdy se konaji demonstrace kdyz clovek s necim co je bezne souhlasi. Takze pokud vlada apod. kona v souladu s tim co si clovek mysli zpravidla se nechodi demonstrovat pro vyjadreni "ano delate to dobre". Pravda za bolsevika se delaly i takove blbosti.
0/0
27.2.2003 17:38

wiper

tahnete virtualne do Sev. Korey, Irak ci Kubu tupci demonstrantsky
jestli TAK milujete diktatury, tak vypadnete z demokracii tohoto sveta a hned tu bude vicce volnych pracovnich mist, magori
0/0
27.2.2003 13:21

Killy

Nejlepší je Katka!
Pošlem ji do Iráku. Slyším trávu růst. Trochu klidu bude, až se drobné srážky budou odbývat pouze na řecko-australský hranici.
0/0
27.2.2003 12:32

Tom

tel?
Neznáte někdo jejich číslo. Že bych jim taky brnknul.
0/0
27.2.2003 12:17

kvak

užiteční idioti potěšili Saddáma
0/0
27.2.2003 12:16

Hujer

Re: užiteční idioti potěšili Saddáma
Presne tak. Spolek pomatenych pacifistu jsou pata kolona Saddama a jemu podobnych
0/0
27.2.2003 12:39

barbudo

Re: Re: užiteční idioti potěšili Saddáma
On je Rumsfeld pacifista? Když si před pár lety cosi šuškal se Saddámem o Kurdech, to šlo jistě o potravinovou pomoc, že?
0/0
27.2.2003 14:17

postrach

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.2.2003 13:09

Doktor Zvěd

Vše se dá řešit mírovou cestou!!!!!
Tak tenhle žvást slyšíme z úst mírovejch štváčů naprosto pravidelně. Ale jak? Diplomatickou cestou? Vždyť se vám Husajn směje, vy b*l*b*c*i, na nějaký diplomaty z vysoka s*e*r*e. Spolupracovat bude vždycky jenom když bude muset = bude k tomu donucenej silou. Měli byste si, vy h*o*v*a*d*a, uvědomit, že inspekce, který teď v Iráku probíhaj, tam probíhaj jenom díky tomu, že celá oblast Perskýho zálivu je plná americkejch a britskejch vojáků a Husajn je z nich pěkně p*o*s*r*a*n*e*j!!!!! Jinak by žádný inspekce nikdy nebyly! Zkuste se nad tim zamyslet a pak teprve slintejte ty vaše nesmysly!!!!!
0/0
27.2.2003 12:16

???a!

Re: Vše se dá řešit mírovou cestou!!!!!
0/0
27.2.2003 13:22

Vašek

Re: Vše se dá řešit mírovou cestou!!!!!
Jak tak čtu Váš příspěvek, tak vidim, že vrána k nráně sedá. Pan Bush moc inteligentně nevypadá no a z toho co jste splodil Vi, tak bych od vas nic moudrého taky nečekal :-) To si myslíte, že čím víc sprostých slov použijete, tím profesionílnějc to vyzní? Ja chápu, že méně inteligentní spoluobčané mají větší sklony k agresi, ale doufám, že veše touha po válce neni tak veliká jako touha po vulgaritách :-)
0/0
27.2.2003 15:20

o

Hrdinové
Bojují proti nějakým ouřadům, proti Saddámovi ani ň. Spíš to vypadá, že ho podporují...
0/0
27.2.2003 12:08

Honza

Volnou ruku terorismu!
Volaji mirovi aktiviste. Muze nekdo z nich prozradit, kolik platej za ucast na boji za mir?
0/0
27.2.2003 7:56

Hrdy cesky clovek

Sheen ????
Ten Sheen na fotce to je demnet, co takovy CHUDAK SE HODI JEN DO FILMU, v politice je to diletant
0/0
27.2.2003 1:42

Ubohy cesky clovek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.2.2003 1:36

Frank

peace on earth
16:00 vychodniho casu usa, bylo 215 000 telefonatu do white house (bileho domu)........DO TOHO !!!
0/0
26.2.2003 22:07

idiot

Re: peace on earth
16:45 - 384 375, tímhle tempem tam 400 000 bude tak za 15 minut. Ale oháčkovat vládní stránky (třeba tím počitadlem) by bylo hezčí .... škoda, že je to nemorální.
0/0
26.2.2003 22:48

nebjěžec

Re: Re: peace on earth
I kdyby zavolalo třeba 5 milionu lidi, Bilý dům to nezablokuje. Je to jedna z dalších nesmyslných akcí. Ničemu to nepomůže a nezabrání.
0/0
26.2.2003 23:20

Pan_chytry

Re: peace on earth
Celou tu akci "VOLAT DO BILEHO DOMU" zorganizoval mistni telefonni operator........:))))
0/0
27.2.2003 0:03

Katka

Valka
Pan Buh Vas vsechny potresta,kdo chce valku.Pujdete do pekla imperialiste.
0/0
26.2.2003 20:37

Občan

Pro válku jsou většinou zakomplexovaní lidé
Tu válku nosí ve svých hlavách. Svět se možná bude měnit k lepšímu, rozhodně ale ne pomocí bombardování a zabíjení. To jen bude dráždit opravdové teroristy a fanatiky a dostanou důvod pro to, aby sami mohli zabíjet.
0/0
26.2.2003 19:47

Anonym

Re: Pro válku jsou většinou zakomplexovaní lidé
, Zatimco ty trpis protivalecnym komplexem. Takze to vyjde najedno.
0/0
27.2.2003 0:44

Pan_chytry

proc?
Proc treba(nejen oni) francouzi neprotestlovali  proti pritomnosti africkych "hrdlorezu" na  summitu ve Francii????
0/0
26.2.2003 18:41

lanožka

Re: proc?
Protože by pak museli kupovat balený chleba.
0/0
26.2.2003 18:49

Pan_chytry

Re: Re: proc?
huh?
0/0
26.2.2003 19:17

lanožka

Re: Re: Re: proc?
co tady huhláš. Proč myslíš, že se neozvali. Balený chleba má vyhody i nevýhody. A taky maj nápisi jenom ve francouzštině. Tak se nediv.
0/0
26.2.2003 19:20

glum

Re: Re: Re: Re: proc?
Je to pravda .Balený chleba má třeba tu nevýhodu , že se musí vybalovat a tak .
0/0
26.2.2003 19:45

Bombarďák

????????
Je otázka , co touhle válkou američani spustí . Ono těch muslimskejch hochů je na světě zatracená spousta a asi se jim to nebude líbit . Válčit třeba nebudou , ale bouchat do mrakodrapů , vahazovat do vzduchu tržnice , zabíjet děti na cestě do školy , to všecko teroristi uměj .A chci vidět ty siláky , až se bude něco podobnýho dít v Praze .
0/0
26.2.2003 18:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.