Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mach za urážku soudu platit nemusí

Bývalý šéf fotbalové Sparty Petr Mach si může alespoň částečně oddychnout. K pětiletému vězení, jenž si odpykává za celní únik, mu nepřibyl trest za urážku trestního senátu. Odvolací soud zrušil pokutu 400 tisíc, kterou Machovi uložil senát nižší instance.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gap77

Prosba
Nebudu se vyjadřovat k tématu, ale prosím vás o radu: Nevíte, kde najdu nějakej chat o autech? Rady, atd.? Ale kde někdo bude aby mi poradil.Díky moc
0/0
4.9.2003 14:22

jeeňa

AD LUKINOO
lukino je ...
0/0
4.9.2003 13:44

Hugo Ventil

registrace k diskuzi
Gratuluji redakci k odfiltrovani vsech prispevatelu jako lukinoo. Toho zruste taky.
0/0
4.9.2003 13:09

lukinoo

Re:
Ty už jsi Vzrušený dávno viď.
0/0
4.9.2003 13:12

kevin

Re:
Postupne se dam dari norit se do lukinoovy duse je to poucne. Doporucuji: http://zpravy.idnes.cz/diskuze.asp?a=all&iddiskuse=A030904_100854_domaci_has
0/0
4.9.2003 13:31

lukinoo

Re:
Kevine, Kevine, ty si nedáš pokoj? Ještě chvilku zlob a máma ti zarazí internet a po večerníčku půjdeš spát. Ty ty ty
0/0
4.9.2003 14:24

lukinoo

Pro kevina
Hoď si to blbe. Taky se jednou dočkáš1. Tu registraci udělali pro takové jako jsi ty. Takové, kteří se svým názorem nedokáží prorazit v diskusi. Tak to bylo třeba trochu pročistit. Teď se tu sleze 5 hlupáčků a zvrací tu své výplody o ničem a je spokojeno, že jim nikdo neoponuje.
0/0
4.9.2003 12:54

Dondy

Důvěryhodnost???
Ohrozit důvěryhodnost justice? Ona snad ještě nějaká je?
0/0
4.9.2003 12:51

Toleda

Justice
Právě vyšlo: Vrchní soud v Olomouci poslal na osm let do vězení 30letého Karla Osičku z Velkých Bílovic na Břeclavsku. Před osmi lety zastřelil nelegálně drženou zbraní 24letého Jana Vojtěška.
Hmmm, tady jde nekdo za zabití a nelegální ozbrojování na 8 let, zatímco jiný za "daňový podvod" za pár set tisíc na pět let... Trochu nepoměr k lidskému životu... Zřejmě je pořád lepší pokaždý někoho zabít...
 
0/0
4.9.2003 12:12

Inzaghi

Re: Souhlasim
A to jasně dokazuje, že proces s Machem nebyl úplně normální. A když jim to řekl, tak se ještě urazili a chtěli po něm pokutu. U nás to tak ale bohužel bylo a bude pořád...
0/0
4.9.2003 12:19

Lukáš 1

Re:
taky mam ten pocit..za to ale muzou lidska prava...vis kdyz nekoho zabijes a oni te chteji popravit tak se najednou objevi banda zmastenejch panbickaru aby si dostal jeste jednu sanci...kdyz zabijes podruhy...prijde ta skupinka mensi...a kdyz potreti uz neprijde nikdo a vsichni krici..no fuj za tolik vrazd by mel viset..a bohuzel i ty zmasteny panbickari..
mam to jednoduchy...umyslna vrazda, a jeste kdyz se jedna o nejakou pitomost ihned poprava....jako ve stredoveku..na miste...do hodiny tam bude sraz pulky mesta...hodi se lano pres znacku nejaky pizzerie a uz visi....on by si hned rozmyslel kazdej okolo ze nekdy v budoucnu muze toto potkatk i jeho ze by nekoho kuchal...fakt humus...a nejvic trpi pozustali a jeste kdyz umiraji zbytecne mladi lide....kteri nikomu nic neudelali jen se vyskytli ve spatnou chvili na spatnem miste
tak sem si ulevil...mejte se
 
0/0
4.9.2003 12:54

Inzaghi

Chudák
Ještě aby za to platit musel, když je to pravda. Mach všechno dělal moc chytře a to naše politiky naštvalo, tak mu něco udělat museli. Tenhle člověk vůbec nemá sedět, protože je mnohem chytřejší než všichni, co jsou u moci!
0/0
4.9.2003 11:49

lukinoo

hmmm
Vážená redakce? Kde jsou všichni diskutující. Tady vám chcíp..nul pes. Registrace byla ta největší pí*č*0vina jakou jste mohli udělat. Běžte si to hodit hlupáčkové.
0/0
4.9.2003 11:36

Krakonos CDN

Pane Soudce
Prave Te ty komunistycka svine urazim  a vis co me muzes?  To co me musis KSC hnuse.
0/0
6.4.2003 7:55

Charlie

Což takhle vyslovit veřejně souhlas s výroky pana Macha a podat sám na sebe trestní oznámení pro schvalování trestného činu??
0/0
31.3.2003 10:03

Natálka Trendotunelová

Re: vyslovuji absolutní souhlas s výroky pana macha
a žádám o potrestání
0/0
4.9.2003 11:47

Charlie

0/0
31.3.2003 10:01

ledig1

Občané ČR nesmí kritizovat státní instituci??
0/0
28.3.2003 0:01

Harden

Re: Občané ČR nesmí kritizovat státní instituci??
Uz to tak vypada.
0/0
28.3.2003 0:12

ledig1

Všichni soudci u odvolacích a dovolacích soudů jsou členy KSČ
Tak už prý ani nesmíme kritizovat ty bolševický svině v soudcovských talárech. Diktatura se vrací!!
0/0
27.3.2003 23:43

Petr Mach

Děkuji
Děkuji všem, kteří se postavili za mého otce. Nepočítal jsem s tím, že ještě existují lidi, kteří mají kousku cti v těle a shledali, že jen tento stát je schopen takovýchto pototalitních věcí, kdy peníze mají větší vliv než pravda. Doufám, že ten, kdo celou TUHLE PRASARNU zařídil prožije tak jako jsem to prožil já a celá naše rodina. z celého srdce mu to přeju. Doufám, že si podcivost a pravda najde někde skulinku a vyčistí tento stát od korupce a komunistů.
0/0
27.3.2003 12:23

dudlik

Re: Děkuji
Plne z otcem citim jsem taky v podobne situaci za 40000kc jsem dostal rok na tvrdo a pritom jsem vse zaplatil jeste pred soudem a poskozena strana zadala o zastaveni .Opravdu nevim kde je v Ceske justici pravda.Taky preji soudci co me odsoudil to nejlepsi a verim ze na neho dojde.
0/0
27.3.2003 23:10

Libor Beroun, Šlapanice

Pomsta privilegované kasty
Čtyři sta tisíc korun musí zaplatit bývalý šéf fotbalové Sparty Petr Mach za to, že v rozhovoru pro LN v březnu roku 2001 zpochybnil nezávislost soudkyně, která ho poslala za údajný celní podvod do vězení. Podle zdůvodnění soudce Dvořáka z Obvodního soudu pro Prahu 4 Mach mohl u veřejnosti vzbudit dojem, že soudní moc není nezávislá a ohrozit tak důvěryhodnost soudu. Vyvstává však otázka, proč je české soudnictví předmětem tvrdé kritiky nejen ze strany EU, ale dokonce i z vlastních řad? Proč stejní soudci, kteří zažalovali Macha, nežalují také ministra spravedlnosti, který v rozhovoru pro Právo 8.3.2003 prohlásil: „ Fakt je, že český soudce, když obdrží spis, tak napřed hledá, jak zjistit, že mu to nepatří. Když se mu to nepodaří, tak hledá, jak věc z formálních důvodů vrátit a až na posledním místě ji začne meritorně rozhodovat.“ Proč nežalují také předsedkyni NS Brožovou, která otevřeně přiznává, že soudy nerozhodují vždy spravedlivě, nebo místopředsedkyni ÚS Wagnerovou, která kritikou do řad soudců kvůli některým kauzám také nešetří? Jednoduše si na ně netroufnou. Vyhlédli si tedy Macha, který má nálepku podvodníka, a rozhodli se exemplárně ho potrestat za všechny domnělé křivdy a urážky. Tvrdit, že někdo může kritikou soudu ohrozit jeho důvěryhodnost, je směšné. Soudce, který je odborně zdatný a rozhoduje podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, snese i kritiku neoprávněnou a povznese se nad ní. Důvěru v soudy naopak oslabují soudci s totalitním myšlením, kteří se považují za privilegovanou kastu, nedotknutelnou a nadřazenou ostatním, a kteří každé zpochybnění svého rozhodnutí či kritiku své práce považují za osobní urážku.
0/0
25.3.2003 16:49

jbw

Re: Pomsta privilegované kasty - SOUDCI NEZALUJI
Soudce nemůže být v právnim státě současně též žalobcem. Položená otázka: " Proč stejní soudci, kteří zažalovali Macha, nežalují také ..." je v tomto ohledu vadna. Uvedená zasada se někdy vyjadřuje latinskou floskulí Nemo iudex sine auctore. Opačný princip (žalobce = soudce) je typický pro středověkký inkvizični proces.
0/0
5.4.2003 13:26

Bebe

urážka???
Ptám se, jakou větou byl soud uražen? A kde je ta hranice, která nás uráží?
0/0
25.3.2003 15:57

SNAKE IN THE GRASS

TOTAL ANTISOCIAL........................A.C.A.B.
TO CO SE TADY KOLEM NÁS VŠECH DĚJE,JE FAKT HRŮZA!!!JENŽE JE V TOM MALEJ HÁČEK,ČEŠI JSOU SRABI!!!OKOLO NÁS ŽIJOU NÁRODY,CO SI JEN TAK NENECHAJ NĚCO LÍBIT!TŘEBA POLŠTÍ ZEMĚDĚLCI.......NĚMEČTÍ ODBORÁŘI...............atd!!!JE MI TADY OPRAVDU NA BLITÍ.........................FUCK OFF WAR..................
0/0
25.3.2003 13:36

stolasa @quick.cz

Re: TOTAL ANTISOCIAL........................A.C.A.B.
  Dle sprostoty poznáš čecháčka.
0/0
25.3.2003 15:22

kom-ex

soudcům o nic nejde
Jsou prakticky neodstranitelní. Berou vzhledem k běžným průměrným platům nemalé peníze - jako důvod obojího je uváděno zvýšení jejich nezávislosti a snížení jejich úplatnosti. Takže jim o nic nejde a mohou si počínat jako ryzí mafiáni pro své zisky a cíle. Vzhledem k tomu, jak ubohá je kvalita jejich profesních výkonů, by naopak měli být na středním průměru příjmů a podléhat zákonné kontrole a samozřejmě kritice!!! Současný stav je stav Kocourkova v Absurdistánu. Anebo spíš Švejků v Česku, což je totéž!
0/0
24.3.2003 23:26

Docent

Re: soudcům o nic nejde
Z praxe: soudkyně udělala procesní chyby, takže jí odvolací soud vrátil případ k novému projednání. Rozsudek ve věci vynesla naprosto stejný a ještě navíc nechala drzouny, kteří se proti ní odvolali, zaplatit náklady řízení. http://www.mesec.cz/?text=203&oblast=16
0/0
25.3.2003 14:10

Tomáš (tomas9999@centrum.cz)

a co starej Grebeníček?
Dneska je na psu:
"Ústavní soud nevyhověl žádosti Aloise Grebeníčka, podezřelého z mučení vězňů za dob komunistické diktatury, o ukončení trestního řízení "
Pokud je to pravda, měl by pokutu za zesměšňování justice hlavně dostat ten Lojzík. Nebo aspoň za to, že se ústavní soud musel zabývat naprosto jasnou věcí a ztrácet s ním čas.
0/0
24.3.2003 15:32

Ludvík Homolka

Důvěryhodnost?
Ohrozit důvěryhodnost české justice???Ona nějakou má?To jste mě docela pobavili...
0/0
24.3.2003 15:05

george

pan Mach má na 100% pravdu, mafie je proti české justici jen slabý odvárek
0/0
24.3.2003 14:14

Vendelín Straširybka

Pan soudce se pomátl !
Pan Mach asi něco mohl provést, to není předmětem diskuse. Jedná se o to, že JEHO PROCES BYL ZPOLITIZOVÁN, to snad všem, kteří sledovali dění nemohlo uniknout. A politické tlaky se netvoří pouze zákulisním jednáním a ovlivňováním "nezávislé justice". Ty se tvoří i mediální kampaní a vyjadřováním politiků ke jednotlivým kauzám. Jmenování soudců na neomezenou dobu je velká chyba. Mohou si v podstatě dělat co chtějí. A také to tak dělají. Je to otázka jejich vlastního rozhodnutí a názoru. Nebo snad žijí v nějakém vákuu ? Je to stejný xindl jako všude v celé společnosti.
0/0
24.3.2003 14:04

Cha,cha,cha

Už jenom ta sazba za daňový+celní únik
je podivná. V tomhle bordelu se daňové nedoplatky odhadují na cca 100 mld. Kč. To znamená, že potenciálně by si tady měli neplatiči odsedět kolem 300 tisíc let !
0/0
24.3.2003 13:47

Kamil Jan Svoboda

Trochu úzkoprsý výrok
Pan Mach nebyl nikdy mým oblíbencem (hlavně když vlastnil Spartu). Myslím, že mohl mnoho protiprávních věcí, ale byl odsouzen za čin, který nespáchal. Zajímal jsem se o jeho kauzu a zjistil, že nemohl zaplatit daně, protože žadný vůz smluvně nekoupil. Pan Mach chtěl nový vůz (právě tento typ), ale prodejcemu ho nemohl,vázán smlouvou s automobilkou v té době prodat (kvůli pořadníkům). Dohodli se tedy, že si pan Mach auto půjčía až "embargo" pomine, vůz si legálně koupí. Když přivezl vůz do Čech,nemohl ho proclít, protože mu nepatřil. Za co byl odsouzen? Bylo to v době "Akce čisté ruce". Neobávám se o kvalitu českého soudnictví, spíše o kvalitu českých soudců. A ještě ta pokuta. Smutné
 
0/0
24.3.2003 13:34

george

Re: Trochu úzkoprsý výrok
přesně jste to vystihl tak to skutečně bylo a nezapomínejme ani na pana Šrejbera to se taky naše justice vyznamenala - to je vše politická objednávka v souvislosti akce čisté ruce Bůh nás ochraňuj před tímto aparátem
0/0
24.3.2003 14:19

Stréc

Konec demokracie?
To snad ne? Naši justici snad výrok p. Macha nemůže ohrozit a navíc má bohužel pravdu.
0/0
24.3.2003 13:09

kdokoli

kuriozní rozsudek
Kdo chce psa bít, hůl si najde. Dobře se hledá zejména profesionálům, kteří jsou zvyklí beztrestně bít relativně slušné spoluobčany a takřka si nevšímat skutečných grázlů, kteří by jim mohli být potenciálně nebezpeční.
0/0
24.3.2003 12:55

jarek

POHYB V CASE
PROC SE U NAS DATUJE KONEC TOTALITY K ROKU 1989.VZDYT TOHLE JE DUKAZ TOTACE NEHRUBSIHO ZRNA.
PAN MACH REKL SVUJ NAZOR A PAN SOUDCE MU JEJ POTVRDIL (PRAVDA NEVEDOMKY A SVYM ZPUSOBEM)
0/0
24.3.2003 12:35

Harden

Tak to je nejspis definitivni tecka za nasim soudnictvim. Pokud si nekdo do ted myslel, ze v tehle zemi sou nestranny a objektivni aspon nektery soudy, tak ted si to uz urcite nemysli. Soudce Dvorak vlastne rek, ze je nepripustny jakkoliv kritizovat soudce, protoze to muze zpochybnit nezavislost soudu v ocich verejnosti. Soudce Dvorak tim vlastne rekl, ze u nas nikdy nemuze existovat zkorumpovanej soudce, nebo vydiranej soudce. Nebo mozna muze, ale nikdo mu to nesmi rict. Ale co se divim, ziju ve state, kde soudkyne neni schopna 6 let dovest pred soud obvinenyho, pricemz ma osobni vazbu na politickou stranu, ktere sefuje syn obvineneho, kde jina soudkyne naridi zastavit vysetrovani, protoze si obvineny stezuje, ze ho vysetrovani obtezuje, kde soudci propousti vrahy z vazby, protoze "zapomenou" na jeji prodlouzeni... To uz musi byt stovky pripadu, u kterejch laik zasne a odbornik place. Mach dostal nepomerne tvrdej trest (5 let za neprocleny auto, o kterym obhajoba tvrdila, ze mu vlastne nepatrilo) a ta dnesni rana z milosti, nejspis objednana a zaplacena tema, co nepotrebujou zpochybnovani puvodniho rozsudku, nadherne domalovava obrazek nasich "nezavislych" soudu. Soudce Dvoraku, povazuji Vas za zkorumpovanyho bastarda a ceske soudnictvi diky lidem, jako jste Vy, za instituci, schopnou jen spinavosti.
0/0
24.3.2003 12:28

DS

důvěra v soudy tu není
Tak co mohl podkopávat?? Neschopnost soudů odsoudit komunistické pohlaváry, tuneláře a jiné zločince hovoří za vše. Soudit ptákoviny a nesmysly, to by jim šlo.. ale na pořádné kauzy si ti pohrobci komunismu= soudci - netroufnou...
0/0
24.3.2003 12:24

me

....to je zase ..
koukám že jsou tu dneska samí intelektuálové. Mach je kriminálník a soud to potvrdil. Takže nevím o čem se bavíte. O té poktě ....blbost soudců, myslím si že na odvolání to vyhraje, jelikož těžko odsoudit člověka, který v zoufalství řiká nesmysly.
0/0
24.3.2003 11:57

Petr Mach

Re: ....to je zase ..
Che.. zase tady máme nějakého závistivce, co se ani neodváží napsat svoje jméno k tomuto příspěvku. Tonuto se jen směju. Takovýhle výrok nemá ani hlavu a patu, protože ten kdo sleduje kauzu mého otce ví, že je to celé jedna velká lež. Plivu na lidi, co říkaj jenom lži a hlavně plivu na tenhle stát, který je celý prolezlý komunisti a korupce se střídá s podvody. A ať mi nikdo neříká něco o zoufalství, protože ten kdo tohle neprožije o tom nemůže nic vědět.
0/0
27.3.2003 12:10

karel

Urážky soudu
Myslím, že existuje daleko více případů, kdy účastník soudního řízení pronesl, že soud je podjatý nebo proces zpolitizovaný, to zejména platí při soudních jednáních s bývalými komunistickými pohlaváry, každy z nich říkal, že se jedná o politické procesy. Žádný z nich nebyl za to stíhán. Proč?
0/0
24.3.2003 10:41

chalenger

Se soudy nemám zaplat panbů nic společného, zatim, člověk nikdy neví,ale to co se děje v justici nemá s právem nic společného.Některé případy jako Grebeníček,restituce,lustrace jsou do nebe volající.Nemám chut´si kazit tak krásný den jako je ten dnešní, ale mám stejný názor jako p.Mach.
0/0
24.3.2003 10:23

kom-ex

střevní potíže
Střevní potíže ve mně vyvolává informace, že někdo miohl ohrozit nezávislost českých soudů. U této instituce, která je nepochzybně největším ohrožením demokracie v této zemi, u soudců se 100%ně komunistickým myšlerním, která loví malé ryby a kryje opravdové pijavice této země - jsou řeči o nezávislosti prachobyčjeným pokrytectvím a sprosťáctvím!
0/0
24.3.2003 10:22

pavlicekk

ohrožení důvěryhodnosti???
V mých očích důvěryhodnost soudu nikdo ohrozit nemůže. Vzhledem k tomu, že jej reprezentují lidé, kterří mou důvěru neměli NIKDY.
0/0
24.3.2003 10:09

Petr Mach ml.

Vážení a milí
 Nebudu se Vám muset zřejmě představovat. Mohu Vám s jistotou a čistým svědomím sdělit, že můj otec je neviný a nikdy nespáchal trestný čin. Byla to osobnost českého fotbalu a zůstal za ním pomník na Letné. Tyto nesmyslné rozsudky a pomluvy jsou jen pohou slátaninou a celá jeho kauza je jen pouze snahou zdiskreditovat jeho osobu!!!
Petr Mach ml.
0/0
11.3.2003 13:00

Stavebni dozor starsi

Re: Vážení a milí
...pomnik na Letne, ktery sveho casu stavel bez stavebniho povoleni.......
0/0
24.3.2003 10:39

Ja

Re: Re: Vážení a milí
Ano, to je sice pravda, ale je to pomník, který nejen reprezentace využívá velice často a chlubíme se jím!!!
0/0
24.3.2003 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.