Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do OSN míří rezoluce o úderu

Spojené státy a Británie předloží zřejmě ve středu novou rezoluci v Radě bezpečnosti. Dokument má sice podpořit vojenský zásah proti Iráku, podle diplomatů ale Londýn a Washington přes víkend zmírnily ostrou dikci. Přiměla je k tomu poslední zpráva inspektorů a silné protiválečné protesty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Drahý Dane
Dololuji si říct, že o Iráku mám víc informací než ty. Mám tam totiž řadu přátel, a někteří žijí v exilu i v Praze. Vím dobře co se v Iráku děje, a jak tam žijí prostí lidé. Je pozoruhodné, že Iráčané vůbec nekladou USA a NATO za vinu, že je v jejich zemi  nedostatek léků či potravin následkem embarga. Jednoznačnou vinu za současný ekonomický stav Iráku dávají Sadámu Husajnovi. Michodem jistě dobře víš, že majetek jeho rodiny a příbuzných dosahuje přibližně jedné miliardy dolarů. Husajn, jeho děti , příbuzní, nejvýše postavení straníci a jejich rodiny žijí v přepychu a nemají nedostatek v ničem. Jistě víš , že rozsudky smrti podepisuje Husajn, a pochopitelně je ti známo, že v jeho věznicích je v současné době přes stotisíc politických vězňů a někteří z nich jsou Kuvajťané odvlečení při okupaci jejich země. Koneckonců čteš noviny ? Naposledy včera zveřejnily Lidové noviny velký rozhovor  tuším s iráckým studentem, kteří žije v Praze. Jeho názory byly úplně jasné a vůbec mě nepřekvapily. Naopak, překvapuje mě "fundovanost"  některých lidí, kteří stoprocentně ví o čem je řeč.   
0/0
18.2.2003 16:21

Zorro

Re: Drahý Dane
Jen poznamecka , pan Bush podepsal daleko vice rozsudku smrti /i jako Texasky guverner/, nez jeho loutka Saddam /ale to jen tak pro objektivitu, jez se Vam zjevne nedostava/
0/0
18.2.2003 16:25

Muki

Re: Re: Drahý Dane
Proc takova hloupa lez?
0/0
18.2.2003 16:57

MM

Re: Re: Drahý Dane
Tak hlavne, ze to mas v hlavicce srovnany. Ono je myslim rozdil, kdyz nekoho popravi za politicke nazory a nebo kdyz je popraven nekolikanasobny vrah. A jen tak pro objektivitu. V texasu je rpumerne provedeno okolo 20 exekuci trestu smrti. Muzes nam poskytnout nejake udaje z Iraku. Proto ti dam jednu radu. Az zas priste napises nejaky ten prispevek, doporucuji dvakrat precist a pote pouzit klavesu DELETE ci BACKSPACE jinak ze sebe zase udelas akorat hlupaka
0/0
18.2.2003 17:46

Jarka

SPECIALNE PRO VOLA ZDE MAM SILNE PROAMERICKE STRANKY, PRIPOMINAJI GOEBLSE! TAK GOD BLESS!!
http://www.newsmax.com/
0/0
18.2.2003 16:16

Vul

Re: SPECIALNE PRO VOLA ZDE MAM SILNE PROAMERICKE STRANKY, PRIPOMINAJI GOEBLSE! TAK GOD BLESS!!
No a? Takovych stranek jsou na internetu stovky. Jenze ja na rozdil od vas blbych paranoiku, neverum vsemu, co kde kdo placne. Internet jako takovy povazuji za dosti neduveryhodny zdroj. Zkus si nekdy precist nejakou psanou historickou literaturu misto brouzdani po Osudu.cz. Mozna pak budes vedet, jak se pise jmeno risskeho ministra propagandy Goebbelse :)) btw. nejak jsem nepochopil, co maji tyto stranky spolecneho s Goebbelsem? :))
0/0
19.2.2003 10:48

FRANTA

Francouzi nezapomenou na tu lez!!
 
0/0
18.2.2003 16:08

ja

Re: Francouzi nezapomenou na tu lez!!
Francouzi uz zapomneli na to kdo jim zachranil prdel uz dvakrat. Jednou v 1. a podruhe v 2. valce.
Tenhle nesmysl o tom ze Americani zavinili 9-11 sami je totalni idiotstina, ke ktere ty zcela jasne veris. Jen skoda ze's na jednom z tech letadel nebyl ty!
Vole.
0/0
18.2.2003 22:32

Daniel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 15:55

ja

Re: Husein je svině, ale Bush je svině s plnou prdelí atomovek
Hussein byl podporovan US a GB protoze potrebovali vymest tu holotu komousskou, jak sam pises. S tim bys mel souhlasit ;-)
 
Ti obcane co se o nich zminujes nemaji moznost nic udelat politicky - pamatujes si na komunisty v Cesku nebo jsi moc mlady?
 
Jen tak mimochodem, Americani chystaji vakciny proti obrne, spalnickam, atd. pro Iracke deti. Jestli si myslis ze Sadam ma starost o jeho obyvatelstvo, precti si clanky o tom kam dava jeho zbrane - mezi civilisty, na skolni pozemky, apod. Mluvis o jidle, ale uz ne o tom ze to co OSN dodava je sebrano civilistum a dano vojakum.
 
Tvuj nesmysl o "válka má všechny předpoklady vybít víc iráčanů, než by S.H. dokázal za 100 životů" je uz ted vyvracen historii. Jak se jmenoval ten co pouzil jedovate plyny na JEHO VLASTNI OBYVATELSTVO (Kurdy)? Mozna SADDAM?
 
Na zaver, jestli davas za souhlas 12 lete holce, ze za tebe mluvi, to ukazuje tvou mentalni uroven.
 
Tak a do toho, obcane!
0/0
18.2.2003 16:25

Muki

Re: Husein je svině, ale Bush je svině s plnou prdelí atomovek
Porat to same, napred reknu, nechci se zastavat Saddama, a po tero magicke formuli se ho zacnu zastavat. Cim dal vic si vazim lidi, kteri se takto nekrouti a vyslovi naplno, ze jim Saddam nevadi.
0/0
18.2.2003 17:17

Honza

proč Francouzi piští
protože chápou, že ve světě na ně zbývá stále méně místa. Až Američané převálcují Saddáma, budou držet strategický Irák a přepíšou mapu Blízkého východu. Francouzské názvy na ní nebudou. Natož německé. Je mylné se domnívat, že Francie válkou posílí, naopak, velmi oslabí. Posílí Amerika. Francouzi vzhledem ke svému postoji nebudou sedět u vyjednávacího stolu, kde se bude dělit poválečný Irák, vliv a kořist. I to Chirac ví. Proto piští.
Amerika má vůbec s Evropou hodně práce. Kdyby na svobodě a obranyschopnosti Evropy nebyla závislá Amerika, určitě by ji dávno poslala k ledu jako nějaký exotický stát. Jenže Amerika ji musí držet, protože by se sama potom stala nehájitelná. Nejhorší je, žo Evropanům musí jejich bezpečnost nutit, protože oni sami jsou příliš blbí, aby byli schopni postarat se sami o sebe a vůbec pochopit, co mají dělat.
0/0
18.2.2003 15:36

Daniel

Re: proč Francouzi piští
Jasně, Honzo, vysvětli nám hloupým, jak to všechno je a bude.
Je sice pravda, že frantíci nemohou konkurovat USA ani vojensky, ani hospodářsky ani politicky, jenže: ty jsi ze země, Honzíku, kterou (narozdíl od Francie) většina občanů USA vůbec nezná! A jestli si myslíš, že zoufalé snažení české politiky najít si bezpečný úkryt v řiti obra nám něco přinese, tak tě zklamu: taková politika nikdy úspěch nepřinesla.
 
A počkej, až si bude USA rozdělovat ČR třeba kvůli uranu v Jáchymově, taky se tak budeš smát, až někdo bude pištět?
 
Francie narozdíl od ČR má vlastní názor, vlastní politiku a umí ji prosazovat. A jestli si myslíš, že bezpečnost Evropy spočívá v podpoře rozšiřování vlivu USA po světě, tak tě tipuju na obdivovatele seriálů tipu Knight Rider, JAG, ...
Já mám radši Twin Peaks :)
0/0
18.2.2003 16:20

Alf

Re: Re: proč Francouzi piští
Ach ta sladká a demokratická Francie. Tobě Daníku asi ušlo pár čerstvě zveřejněných skutečností. Nevíš náhodou, kdo právě zcela jasně naznačil, že kandidátský póvl do EU má právo akorát tak držet hubu? To jsou určitě typicky americké móresy, viď?
0/0
18.2.2003 22:45

Jirka

Re: proč Francouzi piští
Není co bych dodal! Smutné je jenb to, že to spoustě agresivních pseudohumanistů nedochází!
0/0
18.2.2003 16:47

ja

Tohle si o Cesich mysli francouzi:
Ja vim ze to sem moc nepatri, ale iDnes zatim toto prehlizi...
0/0
18.2.2003 15:36

briza

Re: Tohle si o Cesich mysli francouzi:
Opravdu? Ja myslel, ze to jedna americka zpravodajska agentura pise komentar o tom co rekl jeden konkretni francouzsky politik v jedne konkretni situaci. Pri vzpomince na zahranicne politicka vyjadreni Milose Zemana bych byl s podobnym zobecnovanim na cely narod opatrnejsi.
0/0
18.2.2003 16:04

ja

Tohle si o Cesich mysli francouzi:
0/0
18.2.2003 15:35

Zid

JINAK ZIDOVSKA KABALA JIZ SVETU PREROSTLA PRES HLAVU!
 
0/0
18.2.2003 15:07

Vul

Re: JINAK ZIDOVSKA KABALA JIZ SVETU PREROSTLA PRES HLAVU!
Doporucuji machat prirozeni ve vlazne vode. Znite jako schizofrenni antisemita. :-) Dalsi z pruvodnich priznaku paranoi? :-)
0/0
18.2.2003 15:24

Jirka

Re: JINAK ZIDOVSKA KABALA JIZ SVETU PREROSTLA PRES HLAVU!
To máš tak. My už vůbec na podobné pitomosti nereagujeme. Jinak bychom se museli zbláznit. Je pozoruhodné kolik rádobyfilozofů se o nás zajímá, neustále se hrabe v naší historii, zkoumá naši historii a naše kulturní dědictví. Většina z těchto lidí nemá ani páru o židovském náboženství, o Kabale, o našich zvycích a prostě nechce slyšet a vidět, že jsme úplně obyčejní lidé jako všichni ostatní. Kdo chce slyšet tak slyší. A mimochodem všechny bláboly o židovském spiknutí jsou trochu legrační, my nejsme nacisti, komunisti ani anarchisti. A mimochodem, i průmerně inteligentní člověk pochopí jak se do klubu přihlásit, nebo jak si přečíst věci v rubrice texty. Chápu, že je to pro některé jedince složité. Předpokládám, že jsi okamžitě pochopil, že počítač je ďábelský židovský vynález a jeho prostřednictvím chceme  ovládnout svět. Cítím s tebou.  
0/0
18.2.2003 15:48

Pavel z Kansasu

Re: Re: JINAK ZIDOVSKA KABALA JIZ SVETU PREROSTLA PRES HLAVU!
Sic nejsem prislusnikem zidovskeho naroda, za sve hodnoceni Tveho prispevku dostanu dozajista od nekterych prispivatelu hanlivy pridomek "Zid". Hodnoceni: 1
0/0
18.2.2003 15:58

Jirka

Re: JINAK ZIDOVSKA KABALA JIZ SVETU PREROSTLA PRES HLAVU!
To máš tak. My už vůbec na podobné pitomosti nereagujeme. Jinak bychom se museli zbláznit. Je pozoruhodné kolik rádobyfilozofů se o nás zajímá, neustále se hrabe v naší historii, zkoumá naši historii a naše kulturní dědictví. Většina z těchto lidí nemá ani páru o židovském náboženství, o Kabale, o našich zvycích a prostě nechce slyšet a vidět, že jsme úplně obyčejní lidé jako všichni ostatní. Kdo chce slyšet tak slyší. A mimochodem všechny bláboly o židovském spiknutí jsou trochu legrační, my nejsme nacisti, komunisti ani anarchisti. A mimochodem, i průmerně inteligentní člověk pochopí jak se do klubu přihlásit, nebo jak si přečíst věci v rubrice texty. Chápu, že je to pro některé jedince složité. Předpokládám, že jsi okamžitě pochopil, že počítač je ďábelský židovský vynález a jeho prostřednictvím chceme  ovládnout svět. Cítím s tebou.  
0/0
18.2.2003 15:49

Jirka

Zajímavost
Mimochodem na Quicku je perfektní klub českých antikomunistů. Je tam hromada zajímavých dokumentů a stojí za to se tam kouknout. No a pokud tam půjdete tak koukněte i k nám.
0/0
18.2.2003 15:03

barbudo

Re: Zajímavost
Nevím, co se rozumí slovem "perfektní" a "antikomunista". Díval jsem se na doporučovanou stránku a nerozuměl jsem tomu. O Al Kajdě se vyjadřují neuctivě, přitom v boji proti komunismu má málokdo větší zásluhy. O Saddámovi ani zmínka, přitom komunisty vyhubil v Iráku všechny.
0/0
18.2.2003 15:56

Honza

Re: Re: Zajímavost
Jak jsem se nedavno docetl, Husein zlikvidoval nmohe jine, vcetne Kyrdu a taky krestanu, ktere podle dokumentu haze (podle vzoru emperoru Nera a Nabucco) do lvi jamy a kocha se podivanou na to bozi dopusteni.  Ze nesetri ani cleny vlastni rodiny ukazuje, ze nebude setrit ani Zapadni obrance proti preventivni valce.   Mam zrovna pred sebou obrazek, jak islamsti dzhihadnici krasne v jednom siku naprahuji pravicku s pozdravem SIEG HEIL!  v rodne arabstine.  Ze by demonstrace za mir? 
0/0
18.2.2003 18:45

Jirka

Pozvánka
Zveme všechny slušné lidi do našeho klubu židovské liberální unie na Quicku. Pokud máte zájem něco se dozvědět o životě židovské komunity v Česku přijďte. Jste srdečně vítáni. Shalom všem. Jirka
0/0
18.2.2003 14:49

Jirka

Válka je vůl ale Husajn je svině !
 
Přátelé promiňte, ale všechny argumenty odpůrců zásahu proti Iráku jsou zcestné. Sadám Husajn je vrah a zločinec. V Iráku nevládne lid, ale moc je pouze v rukou tohoto člověka. Kdo nechce slyšet tak neslyší, nečte a nepřemýšlí.  Kdyby USA  v minulosti tvrdě nepostupovala proti Francii a Německu, tak dodnes u nás vládnou komunisté. Připomínám jen, že Francie i Nemecko vřeštělo když USA rozmístili v Německu rakety Pershing. Nakonec se ukázalo, že USA SSSR uzbrojily a vyčerpaný bolševik se dodnes nevzpamatoval. Kdyby levičákům skutečně šlo o odpor proti násilí tak jak se dnes prezentují na demonstracích tak proč levičáci a komunisti neorganizovali demonstrace když Pol Pot vraždil v Kambodži milióny lidí, proč neprostestovali na náměstí proti vyvražďování kosovských Albánců, proč levice neprotestuje proti teroru na Kubě v Číně a severní Korei ?!!!! Odpověď je jednoduchá nikdy jim násilí nevadilo, vadí jim kapitalismus, demokracie a NATO. Pokaždé když se v minulosti ustoupilo levičákům skončilo to katastrofou a nastolování totalitních režimů. Pane Bože na světě existuje celá řada tyranských režimů, kde lidé mají postavení menší než dobytek, proč tito humanisté neprostestují proti obchodování s otroky, proti vyvražďování celých etnických skupin v některých afrických státech ? Proč dodnes nebyli postaveni před soud zločinci z komunistických zemí, kteří mají na svědomí sedmdesát miliónů lidských životů ? Proč levičáci chrání zločince a vrahy ?!  
 
0/0
18.2.2003 14:45

keba No.1

Re: Válka je vůl ale Husajn je svině !
Tohle by si měl přečíst Hradečák a jemu podobní. A konečně by s nima měl někdo zatřepat, aby se vzpamatovali. 
0/0
18.2.2003 14:54

Na Bagdád !

Doufám že izraelská armáda se zúčastní plánovaného osvobození iráckého lidu
samozřejmě v čele se speciálním úderným oddílem Židovské liberální unie!
 
0/0
18.2.2003 15:03

briza

Re: Válka je vůl ale Husajn je svině !
No koukam, ze v tom mas jasno. Kdybych chtel byt stejne demagogicky zeptal bych se kolik pravicaku protestuje proti "obchodovani s otroky, ...". Do zidovske kultury moc nevidim, ale zrovna nedavno jsem nekde zaslechl, ze hebrejstina nezna pojem "mit pravdu" protoze v jejich zpusobu mysleni je davano hodne prostoru pochybnostem coz mi prislo docela zajimave. Asi existuji i vyjimky. Apropos. Na tom linku krome jedne fotky nic neni.
0/0
18.2.2003 15:26

Muki

Re: Válka je vůl ale Husajn je svině !
Jirko, demonstrace na podporu Rudych Khmeru a proti zasahovani Ameriky do Kamboze a Laosu byly a nekdy dost velike. I dnes by slo jit do archivu a vyhledat clanky pokrokovych novinaru o tom jak machinace Ameriky brani kambozskym komunistum odstranit prohnily rezim a vybudovat novou lepsi beztridni spolecnost.
0/0
18.2.2003 17:39

utrch

Valka bude...
Nakonec ta valka prece jen bude. Vypada to tak na polovinu brezna. Zajimave je spis, co bude potom. Francie posili, Ameriku a Bushe budou vsichni nenavidet a budou na ne utocit, Blair bude mit co delat, aby se udrzel, v Iraku nastane totalni chaos. Fakt to za tu ropu stoji?Proc proti tomu v Cechach nikdo neprotestuje tak jako vsude jinde? 
0/0
18.2.2003 14:11

Vul

Re: Valka bude...
Mozna proto, ze lide tady maji neco jineho na praci, nez poskakovat na demonstracich, jak komunisti piskaji. Jinak, jsem zvedavy, kdy do mest vyrazi milionove demonstrace proti rezimu v Iraku, proti Rusku (za postup v Cecensku) a pod. Do USA se dobre strefuje, co pokrytci?
0/0
18.2.2003 14:20

keba No.1

Re: Re: Valka bude...
SOUHLASÍM, výstižné.
0/0
18.2.2003 14:49

briza

Re: Re: Valka bude...
No to je jasne, ze do USA strefuje dobre. Irak i Rusko perou sve spinave pradlo doma (spinavymi pracimi prostredky). Tady jde o valku proti suverennimu statu ale hlavne (coz bohuzel zastanci valky moc nevidi) o precedens do budoucna. Stane se "preventivni valka" legitimnim prostredkem zahranicni politiky demokratickych zemi? O to jde Vole.
0/0
18.2.2003 14:58

Jarda

Re: Re: Valka bude...
Ty VOLE, vsimni si, ze uz jses tady pomalu jedinej, kdo zastava v soucasnosti proamericky postoj. Tim si nas ostatni definitivne presvedcil, ze jsi normalni IDIOT. Od ted te jiz nikdo nemuze brat vazne
0/0
18.2.2003 16:10

Vul

Re: Re: Re: Valka bude...
Zato ty budes asi inteligent, co? :) Blbecku cervenej :))
0/0
19.2.2003 10:34

Filip

Re: Valka bude...
Já jsem přesvědčen, že válka nakonec nebude. Nechám stranou, zda je to dobře, nebo ne. Ne že by USA neměly potenciál vést válku zbytku světa navzdory. Jen myslím, že cena takového konfliktu by byla tak vysoká, že ji Amerika nebude chtít platit.
0/0
18.2.2003 14:53

ufo.

Re: Valka bude...
asi proto, ze to organizovali komousi!
0/0
18.2.2003 15:27

Rumsfeld

EXISTUJI PRESVEDCIVE DUKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.whatreallyhappened.com/ http://www.iol.ie/~forsacosanta/world_needed_proof.htm http://www.rense.com/general34/realre.htm http://www.rense.com/general32/suppe.htm
0/0
18.2.2003 12:37

Vul

Re: EXISTUJI PRESVEDCIVE DUKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uz se opakujete. Placat sem linky bez vlastniho nazoru, to je dost ubohe. :-/
0/0
18.2.2003 12:51

Rumsfeld

Re: Re: EXISTUJI PRESVEDCIVE DUKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale no tak, to same dela IDNES a Vam to nevadi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
18.2.2003 13:25

Vul

Re: Re: Re: EXISTUJI PRESVEDCIVE DUKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prosim? A kde? :) Jinak kdysi jsem nekde cetl, ze clovek, ktery pise vice jak 3 vykricniky za sebou je idiot :)
0/0
18.2.2003 13:28

Latrína

Re: Re: Re: Re: EXISTUJI PRESVEDCIVE DUKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A ten co píše víc než 3 otazníky???? Ne, sranda. Máš pravdu.
0/0
18.2.2003 14:13

Rumsfeld

Re: Re: Re: Re: EXISTUJI PRESVEDCIVE DUKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asi ctete same nesymsly , nebo jste "potrefena husa"
0/0
18.2.2003 15:05

Vul

Re: Re: Re: Re: Re: EXISTUJI PRESVEDCIVE DUKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prominte, ale podle vasich odkazu ctete nesmysly vy! Coz mi potvrdi asi vetsina lidi. :-) Kazdopadne tady placate nesmysly. Jeste, ze jsou vase prispevky hned poznat podle barevnosti. Cim vice barvicek, tim vice je to o ho*nu :))
0/0
18.2.2003 15:22

Re: EXISTUJI PRESVEDCIVE DUKAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blbe-napis svuj nazor
0/0
18.2.2003 12:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.