Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Balvín: Redaktoři si myslí, že jsou neomylní

Pozvání na on-line rozhovor přijal bývalý ředitel České televizi Jiří Blavín. Někdejší šéf ČT se doma léčí po víkendovém incidentu s redaktory televize v pražském kongresovém centru. Domníváte se, že se najde ředitel, který nebude vadit redakci zpravodajství a nevyštve ho? ptal se jeden ze čtenářů. "Myslím, že taková osoba neexistuje," reagoval Balvín. Jeho odpovědi najdete ZDE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ha ha

reakce
Kdy už konečně s tou televizní mafií zvanou odbory zatočí? Nikde ve světě nediktují zaměstnanci vedení co má dělat.
0/0
20.2.2003 20:04

VL

Profesionální čest
Stala se nevídaná věc: pan Balvín dokázal poškodit věc, která neexistuje!!! Nebo má snad některý z redaktorů, kteří okupují veřejnoprávní televizi, něco takového, jako je profesionální čest? Peroutka a K.Z. Klíma se obracejí v hrobech.
0/0
20.2.2003 16:32

krop

nazor 2
Muj nazor je, ze sou vsichni trapni.Proste si "mozna" dali na hubu. No a co. Shit happens. Dokud nebudou hmatatelny dukazy o tom jak to bylo(video), nevyresi se nic. x svedku bud tvrdit, ze si zacal Balvin, x svedku bude tvrdit, ze si zacali redakroti a urcite bude aspon jeden kterej rekne, ze to zacal Babinskej. Jen tak mimochodem, poranenou krcni pater si muze nechat napsat uplne kazdej a bezbolestne. Trosku simulovat umi kazdej, ze... Rohejbany predni zuby.....xmichu.PRedni zuby maji urcitou "hybnost" uz samy o sobe.
Kazdopadne sem totalne znechucenej tim, co predvadeli nekteri dotazovatele v on-line rozhovorech (jak na idnes, tak na lidovkach). Lidi, kteri si prectou pul clanku o "rvacce" v nakym Blesku nebo co a pak ventilujou svou primitivitu na internetu...
0/0
20.2.2003 14:00

Martina

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.2.2003 20:47

Milka

Názor
Tak jsem si rozhovor přečetla a můj dojem je, že Balvín je ufňukanej chlapeček, který v každé druhé odpovědi omílá, že redaktoři si myslí, že jsou neomylní (což je takové dost rozplizlé tvrzení a nevím, co tím vlastně chce říci) nebo zdůrazňuje, že byl napaden na záchodě, apod., přičemž na jiné otázky reaguje slovy, že odpověděl výše a když se člověk podívá výše, tak neodpověděl.
0/0
19.2.2003 16:38

bg

Re: Názor
Tak si udělej názor taky o druhé straně konfliktu. Na lidovky.cz je on-line rozhovor s balvínobijci. Přiblblý Záruba tam asi šestkrát opakuje, že šel na pomoc napadenému kamarádovi Černému, který byl ohrožen rozzuřeným Balvínem (!!!!!). Při tom bohužel sám od sebe uklouzl (tedy Záruba) a praštil se do kebule. Nebyl vůbec opilý (tedy rovněž Záruba). Takže tomu Černému asi tedy nepomohl, když se válel po zemi. A to jsou ty osobnosti, které utvářejí veřejné mínění.
0/0
19.2.2003 17:01

Kirken

Re: Názor
Milá fialová přítelkyně, kdyš se v rozhovoru podáváš výše, nenajdeš opravdu nic, protože ty odpovědi jsou zaznamenány v pořadí v jakém přišly (tedy od spodu).
0/0
19.2.2003 17:05

Zdělanej hulyč

Re: Názor
Z toho rozhovoru jsem nabyl stejný dojem jako ty. Četl jsem i online rozhovor v Lidovkách s redaktory a pořád mám dojem, že tu cosi nehraje. Obě strany si zřejmě svou verzi vylepšují... ovšem Balvín na mě nadále působí nevěrohodně. Jeho odpovědi mi přijdou zbytečně agresivní až arogantní. Neustále opakuje, jak jsou ti redaktoři špatní - a jak mu neustále dělali problémy a obstrukce. Naproti tomu redaktoři o něm takové poznámky nedělali. Proč? Naproti tomu Záruba řekl něco ve smyslu "průmyslové kamery  by ten incident měly zachytit". Buď si je jist, že mluví pravdu nebo si je jist, že nebyli v záběru. Co myslíte?
0/0
20.2.2003 8:49

Honza

polovičatost se nevyplácí
pan Balvín si dělal iluze, že revolucináři mají po svém vítězství dodržovat pravidla a narazil. Copak neví, že jsou nad zákonem? Vítězné revolucionáře lze nechat jenom vládnout, on pak Kraus rozhodne který odborář má TV řídit a kamarádi kamarádů mu jistě pomůžou!
0/0
19.2.2003 14:58

Honza

polovičatost se nevyplácí
pan Balvín si dělal iluze, že revolucináři mají po svém vítězství dodržovat pravidla a narazil. Copak neví, že jsou nad zákonem? Vítězné revolucionáře lze nechat jenom vládnout, on pak Kraus rozhodne který odborář má TV řídit a kamarádi kamarádů mu jistě pomůžou!
0/0
19.2.2003 14:58

Honza

polovičatost se nevyplácí
pan Balvín si dělal iluze, že revolucináři mají po svém vítězství dodržovat pravidla a narazil. Copak neví, že jsou nad zákonem? Vítězné revolucionáře lze nechat jenom vládnout, on pak Kraus rozhodne který odborář má TV řídit a kamarádi kamarádů mu jistě pomůžou!
0/0
19.2.2003 14:53

Ruprt

A co Vy pane Balvíne?
Vy si připadáte skromný,pracovitý a poctivý?Dost pitomé, že?Jste asi tak stejně namistrovaný jako vaši protivníci v české fackované.A tím spíše ,vzhledem ke své minulé funkci, jste vlastně ukázal, že na to nemáte.
0/0
19.2.2003 14:20

Tomáš

Re: A co Vy pane Balvíne?
... zase jeden co spolkl celou moudrost a vi, jak se ridi takovej moloch s radou novinarskych kojencu. Domnivam se, ze pan reditel dokazal mozna vic nez si dovedeme predstavit. urcite neutikal pred nikym z boje. to nasi slavni investigavci typu kaizr,vitek a spol. se radeji pred pevnou rukou uklidili do casopisu Instinkt. jen co se slavna rada usnesla, ze balvina je treba se zbavit, tak se velci bojovnici za objektivitu a nezavislost zpravodajstvi vratili hura na kopec kavci. to je uz takova ceska povaha. a hlavne musime stavkovat a bojkotovat, protoze nam nekdo saha na tepla mistecka. ach ten socialismus. zarazeci je, ze se uhnizdil v mozcich lidi, kteri byli v roce 1989 sotva v puberte
0/0
20.2.2003 10:56

Scan

Kdo z nich neomylné udělal , pane Balvíne?
V pondělí večer jsem na ČT 2 poslouchal pany Holuba, Hvížďalu a další hovořit o bulváru, o seriózním tisku, o odpovědnosti novinářů atd.i zjistil jsem např., že u nás existuje seriozní tisk. Představte si tu drzost zúčastněných. Mimo pána z Blesku , ten hájil své a zdálo se , že problematice rozumí více než ostatní. Dále tito občané hovořili o tom že hlídači morálky a práva ve společnosti jsou 1.soudci/souhlasím/ a představte si to :2/ novináři. Podotkli ovšem, že nastavení úrovně hladiny si každé noviny dělají samy.To je co?? Podle toho jsou buď seriózní nebo méně a ještě méně, zřejmě podle toho jak velké úplatky přijmou nebo jak velkou inzerci jim někdo zadá atd.. Proč by si pane Balvíne nedělali co chtěli, když Vy jste přece jeden z nich, "Kočka rodí koťata", nebo ne?
0/0
19.2.2003 13:47

Tay

Hlavně myslet
Mě teda Balvínova verze rovněž moc nesedí. Četl jsem si odpovědi Záruby a spol. a ti mluvili celkem rozumně. Nicméně je fakt že se neměli nechat Balvínem vytočit, což ostatně sami uznali. A pokud tady někdo argumentuje blábolama z Novy od nezaujatých a profesionálních novinářů typu Kuny nebo Bobošky, tak na to nemá cenu ani reagovat.
0/0
19.2.2003 13:33

nespokojenec

nespokojenost
nechci reklamy blbej eurotel a ford transit
0/0
19.2.2003 12:42

Tomáš Marný

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.2.2003 9:26

Zdělanej hulyč

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.2.2003 8:52

Eva

Re: Jasně, jak jinak?
Než někoho odsoudíte za to co udělal nebo neudělal, tak si přečtěte včerejší rozhovor s panem Balvínem a podívejte se na fotky. Je to velice zřetelné jaké má následky ze sobotního útoku a že je celý špatný. Nechme to na justici ať určí vyníka a neodsuzujme něco u čeho jsme nebyli.
0/0
19.2.2003 11:20

Zdělanej hulyč

Re: Re: Jasně, jak jinak?
Nikoho neodsuzuju, jen vyjadřuju svůj náhled na tuhle problematiku. Myslím, že jsem dostatečně jasně dal najevo, že je to můj osobní dojem. Prosím, čtěte pozorně. Rozhovor s Balvínem jsem četl, pořád mě nepřesvědčil. Jeho verze mi prostě přijde nevěrohodná.  Neříkám že lže,  říkám že mu nevěřím. Toť vše co jsem se snažil sdělit.
0/0
19.2.2003 11:45

Ruprt

Re: Re: Re: Jasně, jak jinak?
Souhlasím s tebou,Balvín mi připadá mnohem arogantnější než ostatní účastníci fackování,cha
0/0
19.2.2003 14:11

Hyrad

0/0
19.2.2003 6:57

johnbook

jo, jo......
Jsou to zkrátka machři. Ať už to bylo kvůli čemukoliv, čtyři na jednoho, to zkrátka umějí jen ti správní borci. Chtělo by to trochu vykouřit to hnízdo samolibých tupců.
0/0
18.2.2003 23:34

Michal

Pravda nakonec zvítězí!
Myslím, že nejsem v tuto dobu sám, kdo je nesmírně rozhořčen z chování hulvátů ze zpravodajství ČT. Incident mezi panem Balvínem a takzvanými "profesionálními" redaktory je nesmírně ostudný, avšak jejich krytí ze strany ustrašeného managemetnu veřejnoprávní televize již nelze označit jinak než do nebe volající. Nemohu se již dále dívat na skutečnost, že jedinci tohoto typu společně s vedením televizních odborů a arogantními herci jako Jan Kraus si v České televizi dělají co chtějí a to za peníze nás všech občanů. Jelikož jsem měl několikrát v životě možnost se s prostředím zpravodajství ČT přímo setkat, musím dát za pravdu Balvínově verzi a rozhodně se nebránit pomyšlení, že zmínění redaktoři byli zcela opilí. Pravda snad nakonec přeci jen zvítězí!
                                     Michal Stieber, Praha
0/0
18.2.2003 22:57

GhorX

Re: Pravda nakonec zvítězí!
Myslím, že nejsem sám, koho nesmírně zlobí idiocie spoluobčanů, kteří věří všemu, co napíše nějaký pisálek do novin.
0/0
18.2.2003 23:58

-

Re: Re: Pravda nakonec zvítězí!
A když je těch pisálků více a když existuje svědkyně? Přikláním se k názoru, všechny tyhle samolibé vyžírky z ČT podpořené několika hysterickými politiky se spacáky co nejdříve rozprášit , včera bylo pozdě. PS: Který zaměstananec by si takhle arogantně mohl dovolit diktovat zaměstnavateli? A s tzv. veřejnoprávností na nás nechoďte, to je pouze výmysl a alibi pro plýtvání  peněz daňových poplatníků na úzce soukromé účely.
0/0
19.2.2003 8:11

Mira Novotny

Re: Re: Re: Pravda nakonec zvítězí!
"Svědkyně" Perglerová byla velkou vycházející hvězdou bolševické žurnalistiky v období jakešovsko-štěpánském. Marek Wollner mj. tvrdě pracuje na případu Minařík (terorista StB). Je to jen náhoda?
0/0
19.2.2003 11:47

-

Re: Re: Re: Re: Pravda nakonec zvítězí!
Marek W. je podle mě nevím na co namyšlená nula (znám ho osobně a nejsem Balvín).
0/0
19.2.2003 13:00

Ruprt

Re: Re: Re: Re: Re: Pravda nakonec zvítězí!
Viděl bych, že větší nula si ty sám - komiku
0/0
19.2.2003 14:23

-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda nakonec zvítězí!
Ale Ty mě osobně neznáš, viď? Ty jen tak plácáš do větru po vzoru televizní sebranky. PS: Nezapomeň na spacák, venku je mráz. 
0/0
19.2.2003 14:35

Scan

Re: Pravda nakonec zvítězí!
Pane Michale, pan Balvín je soukromá osoba, která není zaměstnána v ČT, nebo je? Ale redaktoři jsou v plném pracovním úvazku a jsou svým vyjímečným postavením veřejnými osobami. V tom je meritum věci.Hezky rychle by měli zmizet.
0/0
19.2.2003 13:50

Henoch

Každý ředitel......
Každý ředitel má za úkol stmelit partu nadšených odborníků,táhnoucích za jeden provaz,což se musí projevit na výsledném produktu!
Balvínovi se to evidentně nepovedlo,to vidíme denně na obrazovkách a on sám to má stvrzeno od svých podřízených,pořádnou českou fackou,jako z praku!
Nazdar!
0/0
18.2.2003 21:49

bg

Re: Každý ředitel......
Ty jsi zřejmě před půl hodinou přilítl z Marsu, ufone. Ještě ti kouká anténka zpod čepice.
0/0
19.2.2003 15:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.