Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři komunistů protest neuhlídali

Vedení KSČM nedbá na věk a zdravotní stav svých příznivců. Záchranáři tvrdí, že si komunisté na demonstrace nezajišťují zdravotnickou asistenci. Podle nich tak dokonce riskují životy demonstrantů v důchodovém věku. Jen při sobotním protestu na Václavském náměstí skončili v nemocnici tři lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alyssa

Komunista - fasista
Jsem mirumilovny clovek. Jsem proti valce, proti trestu smrti, proti veskeremu nasili. Ale...kdyz slysim, nebo nekde ctu neco o komunistech, mam vrazedne pocity. Proc se starate o to, zda-li meli lekarske zajisteni? Vsichni by se meli pozavirat, protoze komunisticka strana je zlocinecka organizace zrovna tak jako fasisticka strana. Vim, o cem mluvim. Muj otec byl za sve politicke presvedceni umucen komunisty, moje matka zemrela v komunistickem koncentracnim tabore. My, muj bratr a ja, tehdy male deti, jsme byli tahani po ruznych detskych domovech, dokud se nepodarilo nasim pribuznym ze zahranici pomoci jedne organizace nas z toho komunistickeho pekla vytahnout. Od te doby zijeme v cizine. Chapu, ze je nyni v Cechach demokratie, ale ani v demokratii nesmeji zlocinecke organizace verejne pusobit. Proto je vsechny nahnat do koncentraku a ne se starat o jejich lekarske zajisteni!
0/0
23.2.2003 1:09

marcus

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.2.2003 22:31

Nepto

Cudna diskusia
Do kelu, co je toto za cudnu diskusiu? Polovicka prispevkov tu ma, ze "(Příspěvek zrušen)". Je to nejake divne. To je cenzura, ci si to len ludia robia srandu?! Nepto, http://nepto.sk/
0/0
21.2.2003 0:40

XM

nemoc lidstva - komunismus
komunismus je jako infekce, siri se ve vetsim meritku jen kdyz je organismus oslaben (hospodarska/politicka krize), nekteri zasazeni jedinci umiraji v primem dusledku infekce (Slansky), nekteri v prime souvislosti s ni (Horakova, MUKLove), nekteri se stanou "jen" prenaseci a siri nemoc dale (desetitisice naivnich ceskych duchodcu)- reseni: uplna izolace (doufam, ze se trotlove z nekterych politickych stran u nas vzpamatuji a prestanou za nimi lezt), prevence a ockovani (informace, zdravy rozum, pochopeni a osvojeni zakl. lidskych hodnot) avsak tak jako v pripade ostatnich infekcnich onemocneni, nikdy nebude mytus komunismu a jemu podobnych vymycen zcela, bohuzel
0/0
19.2.2003 12:02

Jan Pavel

Komouši
Když necháme komouše plkat jejich lži, tak nás zase ovládnou spolu s lumpenproletariátem a slušný lidi opět zabijou nebo zavřou. To je ta slušná společnost Grebeníčků,Ransdorfů a podobných lidských zrůd.Lidé bděte !
0/0
19.2.2003 11:55

rado

Re: Komouši
No od r.1989 jsem už zažil taky hodně slušných lidí.Namátkou Kožený,Šrejbr,Mach,Rázlová,Železný apod.
0/0
19.2.2003 12:13

Re: Re: Komouši
- no asi hlavni rozdil je v tom, ze: --- zatimco komunisti (kdyz jsou u vesla) funguji jako verejne-neverejna zlocinecka organizace mafianskeho typu (kdo je mimo rodinu, je uz ted terorizovany/okradeny/mrtvy), ktera ridi kontrolni mechanismy spolecnosti (soudnictvi, policie), --- tak vyse jmenovani vytecnici vystupuji jak jednotlivci bez programovych zasad urcenych k devastaci lidskeho mysleni, hodnot (to, ze lide maji obecne i spatne vlastnosti, plati jak v komunismu tak i bez nej, to snad neni zadne novum...)
0/0
19.2.2003 12:53

XM

Re: Re: Re: Komouši
... musim se sam doplnit, az na TV Nova p.Zelezneho - to je opravdu ubijejci, lidskeho ducha a lidskych hodnot degradujici, projekt :-)
0/0
19.2.2003 13:05

Anonym

Vazeni co se rozcilujete!!!
Chodite na cesky net, nekteri si dokonce dovolite nesouhlasit s levicove zamerenou thematikou zde prevladajici coz je v CR no no, tak co se divite, ze vam mazou prispevky! Bez cenzoru vseho a vsech tenhle cesky socansky stat nikdy neexistoval. Kdyz uz musite pouzit nejaky ten vyraz tykajici se prodlouzenych zad, tak musite dodat, ze se jedna o socialisticka, nebo komunisticka prodlozena zada, tedy cervena a pak je vsechno OK. Cenzor uzri cervenou a bude spokojen!!!
Nasleduje test pro cenzora!!! "RUDA PRD**" SOSIALISTICKA KUR**"kdo se chce vsadit, ze to projde?
0/0
19.2.2003 0:09

Anonym

Re: Vazeni co se rozcilujete!!!
Pani oni to nechali. Tak ted zase nevim co se smi a co je tabu.
0/0
19.2.2003 12:55

Zdělanej hulyč

Re: Re: Vazeni co se rozcilujete!!!
Tak mám dojem, že štěkáme na špatnej strom. Cenzuruje to nejspíš bot, protože by na to jinak potřebovali celou armádu. Takže když napíšu pr.del tak to je v pohodě. Nebo h.o.v.n.o.. Nebo... 
Otázkou je, jaká kritéria zadali botovi, který má naše závadné příspěvky ničit. Mám totiž dojem, že občas mizí i lingvisticky zcela nezávadné příspěvky... možná si tu a tam někdo projede nějakou diskuzičku a upraví si ji k obrazu svému? Možná by se to dalo zjistit (aspoň teda estli je to bot a jaký má parametry).
0/0
19.2.2003 15:34

Tristan Eugen

Cenzore
 Nepoužil jsem žádný nepřípustný výraz!Použil jsem pouze jinný nazev a zkratku nazvu pro komunistickou stranu.Dával jsem to po lopatě.Opakují Je to slovensko český název a zněl:PRedvoj DĚlnické TřÍdy.Co je v tom nepřípustného?Skutečně si tak komunisté říkali.Nebo vy jste to nikdy neslyšel? To vám jde tolik aby se komunisté nečílili?JisTě,na tu zkratku jsem přišel když jsemkdyž jsem napsal jak si komunisté fandili.Přišel jsem na to už dávno.Zajimavé je,že velice často čtu výrazy daleko horší,jenže se ty výrazy netýkají komunistu.Těch se nesmí nic dotknout.Aby bylo jasné cenzore,jsem MUKL.To je politický vězeň a mé zesměšňováni,je maličkosti proti tomu,co mají komunisté na svědomí.Cenzore,vy určitě máte rudou minulost.Možná a to je pravděpodobné i rudou současnost.Tolik záchodovích výrazu se dočítám a nejednou komunistovi vadí zkratka která je ostatně komunistická.Jistě,celí název zní jinak,jak zkratka.Měl by jste ale vědět,že komunisté si velice libovali ve zkratkách.
0/0
18.2.2003 23:07

Zdělanej hulyč

Re: Cenzore
Muž Určený K Likvidaci. Takže, pane Zandle, či kdo to vlastně cenzurujete (není to bot?), zkuste se zamyslet... možná by to chtělo lidský přístup, ne masově mazat. Příspěvek *Tristan Eugen*a považuji za jeden z nejkvalitnějších v tétop diskuzi. Je to vážně ostuda, že jste ho smazali. Opět se mi potvrzuje nízká úroveň iDnes. Lidovky na tom nejsou o moc lépe, ale aspoň tak hrubě nemažou. Tak se mějte a *snad* se poučíte...
0/0
19.2.2003 9:18

GhorX

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 19:50

Prasák

RUDÝM CENZORům z I-dnes
Nevážení, to, že se tady propaguje komunistická ideologie, oslavuje blahobyt za totality, velebí Klement Gottwald a další skvosty to Vám zjevně nevadí. Když se tady člověk, kterýmu to není jedno ozve, byť peprnějším výrazem určeným výhradně těmto rudým zrůdám, a ještě se omluví ostatním čtenářům tak to smáznete s tím, že příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy, tak děte doprd...... Doufám, že víte kam.
0/0
18.2.2003 18:26

0/0
18.2.2003 16:27

sedminásobná polívka

KDO NENÍ KOMUNISTA, AŤ ODPOVÍ NA TENHLE PŘÍSPĚVEK.
0/0
18.2.2003 14:08

sedminásobná polívka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 14:09

petr nikel@hotmail.com

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 14:20

sedminásobná polívka

Re: Re: KDO NENÍ KOMUNISTA, AŤ ODPOVÍ NA TENHLE PŘÍSPĚVEK.
hm, děkujeme za hlasování, blbe brňáckej, přijeď někdy do velkoměsta, snad se neztratíš- máme METRO, týý jóóó!
0/0
18.2.2003 14:23

rado

Re: KDO NENÍ KOMUNISTA, AŤ ODPOVÍ NA TENHLE PŘÍSPĚVEK.
Doporučuji lekci slušného vyjadřování./viz.příspěvek níže/. Jedině KSČM pod vedením pana profesora Ransdorfa PhDr.CsC. je schopna vyvést tuto zemi z hluboké morální krize.
0/0
18.2.2003 14:41

petr nikel@hotmail.com

Re: KDO NENÍ KOMUNISTA, AŤ ODPOVÍ NA TENHLE PŘÍSPĚVEK.
Ja jsem cetl par prispevku a stydim se ze jsem se narodil v zemi kde je tolik neresti.Pisatele tech hnusnych clancich se nazivaji demokrate.Vy jste horsi nez komuniste nebo fasiste.Kazdy ma svuj nazor a my ho mame respectovat.
Petr odbojar proti vyvrhelum
0/0
18.2.2003 14:44

Zdělanej hulyč

Re: Re: KDO NENÍ KOMUNISTA, AŤ ODPOVÍ NA TENHLE PŘÍSPĚVEK.
Ale, ale... vždyť každý má právo NESOUHLASIT s něčím  názorem - a tento nesouhlas také svým způsobem vyjádřit, ne? Pokud si myslím, že Vendula je pomýlená osoba (abych použil neutrální výraz), tak jí to taky řeknu. A pokud si o Vendule někdo myslí, že je kráva, ať si to myslí. To je zas jeho právo. Atd atd. Nechápu, kde bereš tu smělost přirovnávat lidi k fašistům nebo dokonce komunistům. Komunisti se tu projevují svobodně. Nevím proč se rozčiluješ. A pokud se stydíš za svou zem, zkus pro ni něco udělat... chcípni! Až shniješ, krásně tu zemi pohnojíš... tolik názor vyvrhele. Měj se fajn.
0/0
18.2.2003 15:20

sedminásobná polívka

KDO JE KOMUNISTA, AŤ ODPOVÍ NA TENHLE PŘÍSPĚVEK.
0/0
18.2.2003 14:08

Komunistickej hajzl

Re: KDO JE KOMUNISTA, AŤ ODPOVÍ NA TENHLE PŘÍSPĚVEK.
já se za komunizmus nestydím!
0/0
18.2.2003 14:10

sedminásobná polívka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 14:03

petr nikel@hotmail.com

Re: Pozadí VENDULY
Nenadavej Vendulce.Ty jsi sprostak se slepicim mozeckem.Co Ty vis darebaku o zivote.Ty jsi horsi nez komuniste.
Petr odbojar proti nerestum.
0/0
18.2.2003 14:27

sedminásobná polívka

Re: Re: Pozadí VENDULY
hm, at si to probiram jak chci, snazil jsi se sice, ale nevim, co jsi chtel rici?
0/0
18.2.2003 14:57

Anonym

Naco chranit a oprasovat stare bolsevicke prdochy?
Cim driv pochcipou tim lip. Horsi je to s tema mladejma. Ti budou otravovat svet jeste hodne dlouho a navic se mnozi jako kralici aby komunismus nevymrel. Kouknete kolem sebe kolik je tech socanskejch pubertaku  zde!
0/0
18.2.2003 13:44

Tristan Eugen

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 12:23

djdave

Re: Žasnu!
jen potreba vice takovychto pametniku aby se nikdy nezapomnelo ...
0/0
18.2.2003 12:36

klokan

Re: Žasnu!
Ja zasnu taky.Divim se,ze po tom co Ti dacani udelali,za tech 40 roku,jeste maji odvahu vystrkovat snupaky.Vsichni dojednoho,meli byt potrestani.Je to sebranka.
0/0
18.2.2003 12:48

djdave

Re: Re: Žasnu!
hlavne Ransdorf, syn vraha Grebenicek, V.Filip, ti vsichni meli sedet a ne se nam smat za nase prachy !!!
0/0
18.2.2003 12:55

Jan ,Praha

Re: Re: Re: Žasnu!
Vážení, je pryč doba,kdy stačilo nadávat na komunisty. Nastala doba, kdy je nutné dokázat, že nejsme jako oni, že nový ekonomický model je lepší než předchozí, že se lidem bude dařit lépe než v totalitě. Protože tomu tak není a opak je pravdou, je nutné přijít na to, proč tomu tak je, když nám vládnou samí odborníci. Za 14 let po Velké sametové lidové taškařici zatím přešlapujeme na místě. To je hlavní důvod současného stavu a politické situace. 
0/0
19.2.2003 8:12

GhorX

Re: Žasnu!
Díky za tento příspěvek, souhlasím ve všem. Bohužel se obávám, že jej nácek Zandl smaže (obě kopie :), protože obsahuje "nepřípustné výrazy" a hlavně proto, že publikovaný extremismus vydělává těmto stránkám nejvíce (tedy hlavně reakce na něj).
0/0
18.2.2003 13:34

sedminásobná polívka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 14:06

Komunistickej hajzl

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 14:17

Zdělanej hulyč

Re: Re: Žasnu!
Tak jo. Už to stačí. Nevím co v původním příspěvku považovali za "nepřípustné výrazy". Já tam nic takovýho nenašel. Zřejmě byl příspěvek ideologicky závadný.
iDnes, vy cenzoři zas*aný, proč to děláte??? Tohle byl jeden z nejrozumnějších příspěvků... Že se nestydíte.
0/0
19.2.2003 8:38

Datel

Komousi
Tak komousi nam na mitincich kolabuji? Mno, k tomu bych rekl jen to, ze je treba vic komunistickych mitinku :O)
0/0
18.2.2003 12:20

Tristan Eugen

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 12:19

tom

smrt KSČ
Nechápu proč stávkují už se zase ukazují.Chtějí se znovu srát do věcí po kterých jim nic není a někomu tím nařizovat co má dělat a co ne!Fuj je to hanba.Snad tam na ně spadne nějaký barák a hned si naše zem uleví.UŽ JSME SI S NIMI DOST UŽILI.!!!!!
0/0
18.2.2003 12:19

Vendula

pro Pamětníka - moje pozadí
S tou dámo nemám nic společného. Komunistkou samozřejmě jsem! Jako většina národa, za to však nemohu! Byla jsem pod vlivem strýce, na kterého v mládí silně zapůsobil Klement Gottwald, ten položil dobrý základ. Následovaly roky občanské nauky. Nejdříve na ZDŠ a poté v učení jako soustružnice, kdy jsem přímo hltala dění v SSSR. No a potom i já jsem chtěla přispět svojí troškou do mlýna a přišlo tedy automaticky SSM a KSČ. Nu a když soudruzi z StB potřebovali drobnou informaci - proč ne? Můj příběh není nijak zvláštní. Je spíše normou. Rozdíl mezi mnou a ostatními je ten, že já se za to nestydím...
0/0
18.2.2003 12:12

elvis

Re: pro Pamětníka - moje pozadí
Tvoje pozadí bych TI nakopal těžkou železničářskou okovanou botou. Ať už jsi komunistkou nebo si na to jen hraješ, nic to nemění na tom že si hlava vylízaná a opravdu se pozastavuji nad tím, že zvládáš práci s počítačem, a dokonce s netem!
0/0
18.2.2003 12:21

djdave

Re: Re: pro Pamětníka - moje pozadí
a je to venku, tvuj stryc se zhlidl v dablovi Gottwaldovi, kterej ma na svedomi tolik zivotu. Nakazil pak tebe a ted se snazis nakazit i ostatni. Proc k tomu pouzivas internet - vas soudruzi neuci ze je to nastroj imperialismu ? Vam se totiz naramne hodi ale jen co budete u moci zakazete jej nebo budete cenzurovat ...
0/0
18.2.2003 12:30

:-)

Re: Re: pro Pamětníka - moje pozadí
Zato ty jsi opravdu inteligentni, slusny a demokraticky clovek...
0/0
18.2.2003 13:41

prasák

Re: pro Pamětníka - moje pozadí
milá soustružnice, jediný s čím lze souhlasit je, že jsi pod vlivem. Ale ne strýce, ale pod vlivem psychofarmak(viděl bych to tak na Serophrarm 2x denně). Nepomáhá to, měla by si požádat ošetřujícího lékaře o zvýšení. Jinak se těšim, až u Vás bude fesťák mezi ploty. Schopná akce. Doufám , že budeš mít vycházky. Rád tě poznám. Světu mír Prasák
0/0
18.2.2003 12:26

HaHa

Re: pro Pamětníka - moje pozadí
Ach jo. vendulo, taky jsi mi mohla napsat ze je to prdel. A ja se tady rozciluju uplne zbytecne. Uz je mi to jasny - jsech chlap s velmi dobrym smyslem pro humor. A u kompu se ted kralovsky bavis. A ja na to malem naletel. Protoze tak pitomej opravdu nemuze byt opravdu nikdo. Trochu se mi ulevilo. Ale matou mne lidi co s tebou (trebas jenom okrajove) souhlasili. Tak zejtra si zkusime obhajobu NSDAP, co ty na to? Kdyz budu vedet, ze je to prdel tak mne to bde vic bavit.
0/0
18.2.2003 12:28

djdave

Re: Re: pro Pamětníka - moje pozadí
z tech hruz si srandu delat nelze, takze tak nebo tak, patri vendulu zkopat dokulata ...a odkoulet na vychod !
0/0
18.2.2003 12:34

sedminásobná polívka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 13:05

ANTONIO

0/0
18.2.2003 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.