Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Válku odmítlo v ulicích šest milionů lidí

Přes šest milionů demonstrantů se na celém světě vydalo v sobotu do ulic na protest proti hrozící válce v Iráku. Obrovská vlna demonstrací - nevídaná od války ve Vietnamu - se přelila celou zeměkoulí, mírové pochody se konaly v šesti stech městech od Austrálie přes Afriku a Evropu až po Ameriku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kvik

neupecene foto a info
 
0/0
22.2.2003 23:38

BOB

Všechno začíná být jinak - USA začínají mít navrch nad zbabělci a chytráky .
Nuž , ještě pár dní počkáme a uvidíme , kolik zbabělých levičáckých a rudých extrémistů zde bude ještě vyskakovat a snad demonstrovat . Možná vás vezme pod křídla ještě Německo a snad vás vyšle i do Iraku bránit přátelské svazky Německo - Irák . Jistě neodmítnete zabránit imperialistické válce . Podělaná Francie už velmi trapně a jako vždy stejným způsobem , "pochopila" a couvá ( je fakt , že si vyčůraně nechala pootevřené dveře , takže má kam ) . Ale každý slušný nezbabělý člověk má jistě o Francii jasný názor . Nuž čekejme .
0/0
18.2.2003 23:21

kvik

Re: Všechno začíná být jinak - USA začínají mít navrch nad zbabělci a chytráky .
Opravdu Bobe, vsechno je jinak! Nemusis ani cekat par dni a uvidet, tady mas neco o tech milionech zbabelych demonstrantu:
 
0/0
22.2.2003 23:35

Pavel

paralely
Otazka: Kdy byla prvni demonstrace proti valce v Afghanistanu? Odpoved: V rijnu 2001. Kdy a jak valka v A. zacala? V roce 1978 a vyvrcholila po sovetske invazi v r. 1979. Kolik lidi zahynulo a uprchlo mezi lety 1979 a 2001? Cca 2 miliony mrtvych (vetsinou civilistu), 3 miliony uprchliku. Kdy si toho levicaci v zapadni Evrope vsimli? Viz vyse, tyden pred tim nez se do veci vlozili Americane. Tedy valka je kdyz... bojuji Americane a Americane nemaji nikdy pravdu. Mimochodem asi dva miliony uprchliku se behem roku 2002 do A. vratily...cili lide hlasovali nohama, tak jako jsme to delavali my za bolsevika. Pouceni....je mi uplne jedno kolik levicaku slavilo ve svete svoji "street party", maji na to pravo a dokud bude tech par chlapcu v "battle dressech" svobodny svet hajit muzou slavit az do alejuah....
0/0
18.2.2003 15:33

T.T.

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 11:57

idiot

Re: ...rada
1) ovšem i mezi ldimi jsou výjimky...2) ohledně sebe máš s těmi exkrementy určite pravdu, takže bys měl ze zásady začít od sebe, ne?
0/0
18.2.2003 22:04

T.T.

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 11:15

Josef

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 12:21

Anonym

Re: 7 bodů pro zásah USA
Nejak to tady tem rvoucim idiotum nedochazi komu jde o irackou ropu a proc Chirac dela vsechno mozne proto aby USA a Britove nezacali valku s Irakem. Asi nikdo v Cesku neslysel o firme ELF, mam takovy dojem, ze ta je francouzka a prave ta ma kontrakty na temer celou irackou produkci ropy, takze o tu ropu nejde ani tak Bushovi jako Chiracovi, no a Nemecko zase dodavalo potrebne chemikalie a zarizeni pro letecky postrik Kurdu a know-how pro vyrobu raket aby Sadam mohl rovnez provadet postrik v Izraeli a Jordanu a navic potrebuje neco udelat s atomovyma elektrarnama, ktere Joschka a Gertik slibili zavrit v Nemecku, takze kam s nimi, no prece do Iraku. Treba by se opravdu mohlo stat, ze by Amici nasli dodaci listy vsech tech malickosti a proto takovy strach v Nemecku a Francii. No ale ja to mam asi nejak domotane, ne? :(((
0/0
18.2.2003 12:24

Archi

Re: 7 bodů pro zásah USA
Ty jsi ukazkovy vul pro spusob premysleni vsech stoupencu bombardovani. Mezi temi svymi duvody uvadis to co delaly USA v minulosti. Jak muze souviset Normandie, komunizmus anebo Milosevic s tim , zda dneska maji pravo vyhodit Bagdad i se vsemi jeho obyvateli do vzduchu nebo ne? Pri takovem spusobu uvazovani je opravneno proste absolutne vsechno co amerika ve svete dela proste jenom proto ze to dela amerika.
0/0
18.2.2003 12:28

moravak

co za paka to vladnou svetu
Problemy se zemepisem, diky kterym se americky prezident George W. Bush stal nekolik krat tercem posmechu, zrejme nejsou v rodine Bushu nicím neobvyklym. Ma jich zjevne nejen on, ale take jeho bratr Jeb. Floridsky guverner Jeb Bush behem dnesni navstevy Spanelska ukázal, ze ma nedostatky jiz v zakladnich znalostech o zemi, kam prijel na niekolikadenni navstevu. Po podepsani dohody o ekonomicke spolupraci mezi Madridem a Floridou bratr sefa USA pronesl projev, ve kterem se podekoval Josemu María Aznarovi, "prezidentovi Spanielskej republiky" za to, ze podporuje Spojené staty americke. Uniklo mu totiz, ze Spanelsko neni republikou, nybrz monarchii a ma tedy premiera a krale, a nikoliv prezidenta. Zastupci medii i verejnosti tak maji dalsí duvod na pochybnosti v souvislosti s geografickymi lapsusy klanu Bushu. V minulosti se podobne proslavil take americky prezident, kdyz si krome jineho spletl Slovensko se Slovinskem.
0/0
18.2.2003 10:58

australena

Re: co za paka to vladnou svetu
Neznalost detailu, takovych "trivialit" jako jsou jmena a postaveni nejvyssich cinitelu ruznych statu nebo zemepisne podrobnosti, neni specialitou jenom Bushovic rodiny. Zda se spis, ze se jedna o vlastnost vztahujici se na americke prezidenty a cinitele vseobecne.
 Zacatkem 80.let navstivil Washington australsky premier(min.predseda) Fraser, celym jmenem (John) Malcolm Fraser. V zavorce je prvni jmeno, ktere nikdy nepouzival a byl vsude, soukrome i oficielne, nazyvan Malcolm. Pozn. podivate-li se na Frasera pres jakykoliv search engine, je tam bud primo jako Malcolm, nebo celym jmenem a ten (John) je v zavorce. To pochopitelne znamena=  nepouzivana cast jmena.
Nicmene, pri tiskovce s Reaganem, pri oficielnim vystoupeni pro media po dvouhodinovem osobnim setkani, americky prezident se koncem sve odpovedi zovialne obratil na Malcolma a dodal:"Jak uz tady rekl muj dobry pritel, australsky Premier John Fraser."
Pokud si pamatuji, neco podobneho provedl pri nejake prilezitosti Bill Clinton; jenom nevim zda se tenkrat jednalo o premiera Johna Howarda, jeho predchudce Paula Keatinga, nebo australskeho velvyslance ve Washingtonu Andrew Peacocka. Andrew, jen tak mimichodem byl ve Washingtonu velmi dobre znam a mel hodne osobnich pratel mezi nejvyssimi politickymi ciniteli jeste dlouho predtim, nez byl jmenovan velvyslancem. Prave pro jeho osobni kontakty ho Australane poslali do Washingtonu.
Nejsem ale natolik naivni, abych si nemyslela, ze podobna neznalost je omezena pouze na USA. Take vy byste si nemeli delat iluze, ze treba Chirac nebo Blair a dalsi prominenti by byli schopni jen tak od rukavu zodpovedet kdo je Spidla nebo Schuster. Dovolim si predpovedet, ze take rozdil mezi Slovenskem a Slovinskem, Litvou a Lotysskem patri do stejne kategorie.
Na rozdil od americkych vysokych cinitelu se ale ti ostatni aspon nechaji dukladne poucit prislusnymi poradci ze zahranicnich veci, nez s necim vystoupi na verejnost. Tomu se rika udelat si domaci ukoly, nez jeden otevre na verejnosti usta.
0/0
23.2.2003 3:17

australena

Re: Re: co za paka to vladnou svetu
posl.odstavec: abych si myslela...
0/0
23.2.2003 10:14

Standa

Podle me je nejhledanejsim a nejhlidanejsim terorostou sveta Geogre W. Bush
0/0
18.2.2003 9:52

Jeho dobrej kámoš

HUHU koktejl
proč naši anální turisti nic nezorganizovali, se ptám?
0/0
18.2.2003 7:07

Josef

jak vidno
psát sem, je ztráta času a peněz. Zatím nikdo z americkoprdelkovlezců neodpověděl žádným faktem na otázky zde položené. Proč asi ? Kdo chce kam pomožme mu tam. Takže věřím, že ti co jen neprndají, aby byli supermany, už mají sbaleno a jedou útočit na Bagdád, pokud ne, jsou to jen ubozí vlezprdeláčci a je mi jich líto.
0/0
17.2.2003 21:48

Josefina

VUL
VALKA JE VUL
0/0
17.2.2003 20:57

Balvan

Běžte válčit
Ono se to dobře huláká bombardovat, když ty trhaviny nebudou padat na vás. Pro vás je to jen sportovní utkání. Kdo s koho. Doporučil bych navštívit sanatoria a prohlédnout si ty, kteří zažili války. Divil bych se, kdyby někdo z nich tvrdil, že válka správná. Budete blekotat o něčem, o čem nemáte ponětí, jedině tehdy až člověk zažije hrůzu a přijde o rodinu, nebo bude zmrzačen, změní názor. Pak připustí, že (alespoň v případě Iráku, který byl nebezpečný pro některé své sousedy před lety,ale ne dnes) existuje možnost mírového řešení. Takže tato diskuze je úplně zbytečná. Adios
0/0
17.2.2003 20:53

Pavel

Re: Běžte válčit
Mas na mysli sanatoria, kde lezi obeti valek a represi rozpoutanych Saddamem? Vetsina z nich je uz pod zemi. Mozna by se rady pridaly, pro ne uz je pozde, pro nas jeste ne.
0/0
18.2.2003 5:55

Ron

Ivanovi a jeho kolegum
Tvuj prispevek z 16. 2. v 21:27 (ted uz bohuzel zruseny) je jenom dalsim dukazem antiamerickeho syndromu za kazdou cenu, a jenom potvrzuje, ze jsem se v predchozich prispevcich nemylil. Clovek by si mohl pomyslet, ze to jsou reakce emocionalni, kdy samozrejme kazdy, vcetne me, si valku nepreje. To je vsak v rukou Saddama, vime? Po pocateni emoci vsak ve vsech situacich nasleduje uvaha a zaver zalozen na faktech a ne na vzboznych pranich. K tem faktum, ktere jsem uvedl jsi se nevyjadril a spokojil se pouze s planym tlachanim o nicem. Ale to neni nic noveho. Co jineho se dalo cekat, nevidim to poprve, ale nakonec tady mas spojence, kteri uvazuji stejne. Ale vyjadri si to jakymi slovy chces, fakt zustane faktem. A bran se tomu jak chces, ohanej se jakymkoliv syndromem chces, smysl a podstata veci zustanou stale stejne. Ja mohu jenom doufat, ze ti to jednou dojde, ale kdy, to uz neni muj problem. Predpokladam, ze jsi si do sve kritiky zahrnul taky muj prispevek “Jaka to ironie!”. Ja si sve zavery delam sam, a nepotrebuji k tomu ani Cartera, ani Bushe a dokonce ani Ivana. Anebo si myslis, ze jsem si ty veci, ktere jsou vseobecne zname, vymyslel? A tech prikladu by bylo vic. Fakta jsou dobre znama, jsou publikovana a navic, sleduji vsechna deni uz leta. Rika ti neco Zimbabwe nebo jmeno Mugabe? Kdepak jsi byl ty a tobe podobni, kdyz se nektera zverstva, o kterych jsem se zminil, ale taky dalsi, dela? Rozhodne ne na spravnem miste! Co je jinak noveho, co jineho se dalo cekat?
0/0
17.2.2003 18:20

Ron

Re: Ivanovi a jeho kolegum
Sorry, popletl jsem hodinu, bylo to 17.2. v brzkych rannich hodinach.
0/0
17.2.2003 18:30

iron

Re: Re: Ivanovi a jeho kolegum
rone,ty slušnej hochu,voni se ti na to stejně vysmolej,raději to vydejchej a mysli si svý.
0/0
17.2.2003 18:43

OS

Re: Re: Re: Ivanovi a jeho kolegum
Jo, Rone, to nema cenu pouzivat rozum pro takovy tupce... Voni se radsi poveseli s Bushovou figurinou... Ale stejne su rad, zes to napsal, existujou asi lidi co nemaj v hlavach uplne nasrany.
0/0
17.2.2003 21:35

VMM

Re: Ivanovi a jeho kolegum
ad mugabe: kdyz v zimbabwe rozdavali pudu belochum z anglie na ukor cernochu - tak ty jsi nemel plnou hubu "zverstev". a muzes ten syndrom. nazyvat "antiamerikanismus" ale je to proste amerika, ktera hodla porusit mezinarodni pravo a (ku podivu) ne nemecko nebo francie. ja napriklad proti velmocenske politice ameriky jsem: coz pak to jde vynadat rakousku - neutralni zemi - ze zamezuji tranzitu americkych vojaku?? a navic jako odvedeny (na rozdil od vetsiny z jestrabu) mam realnou sanci jit chcipnout do pouste za cizi zajmy - a to proste nechci.
0/0
17.2.2003 23:14

Ron

Re: Re: Ivanovi a jeho kolegum
Re Mugabe: Co tim chce basnik rict? Tak stary nejsem, to jsem jeste nebyl na svete a tak jsem se nemohl vyjadrit. Jiste, bylo to strasne nespravedlive. Ty vsak nemluvis k veci, jako obycejne. A tak me neprekvapuje, ze rozdeleni pudy pouzivas de facto jako argument na omluvu Mugabeho zlocinu. Dve zla nedelaji jedno dobro! V zemi, ktera kdysi zivila kus Afriky ted umiraji lide hladem diky Mugabe, ktery nechal vrazdit bile farmare (a taky cerne politicke odpurce) a vyhnal je z farem. Ale ne vsechny, vid? Proto jsem se na predchozich prispevcich ptal, kde jste byli, ty i ti tvoji kolegove, kde byly demonstrace? To prece neni tak davno! Neprekvapilo by me, ze jsi na netu placal nesmysly. A ted Chirac pozval Mugabeho na konferenci do Parize, copak ma asi za lubem? Na evropskem kontinentu probehlo od nepameti mnoho valek, ve kterych si narody chtely urvat co se dalo. Jestlize bych mel znovu pouzit tve logiky, tak by napr. Rusko muselo vratit kus Polska, a Polsko kus Nemecka, atd, atd. Melo by Ti take byt znamo, ze dnesni Rusko melo pred mnoha stoletimi rozlohu velke Moskvy. Jakym zpusobem se tak rozrostlo? Ubezpecuji te, ze nepotrebuji tvoji odpoved. - Re Francie a Nemecko: Francie trpi komplexem velikasstvi. Vedla moho valek, ktere vetsinou prohrala a stale si mysli, ze je velmoc. Nemecko a Francie maji zatracene velky zajem o to, aby byl Saddam dizivotnim presidentem. Ono krome olejarskych a zbrojnich zajmu nemaji ten nejmensi duvod k tomu, aby nekdo v Iraku otevrel archivy. - Re vojna: Tady jsi strelil vedle. Pokud jsi cesky vojak a za svym predsevzetim skutecne stojis, co ti brani sluzbu odmitnout, i za cenu trestu? A pokud je mi znamo, cesti vojaci nejsou k nasazeni nuceni, dokonce se nekteri dobrovolne nedavno vratili. A pokud jsi v americke armade, tak ti mohu poradit, jak se z toho dostat: (1) Sezen si vsechnu literaturu, kterou jsi dostal, kdyz te verbovali, ktera popisovala, jak budes nekde v Texasu kopat diry pro telegrafni sloupy. A taky si sezen smlouvu, kterou jsi ty a vlada podepsali, ze prestoze na tvuj vycvik budou vynalozeny tisice, tak nebudes muset jit do valky. Sezen si advokata, a je to jasny pripad… (2) Je tady taky druha moznost a to, zajdi si k lekari a rekni mu, ze trpis vzacnou dusevni chorobou, ktera ti zabranuje v tom, abys mohl delat inteligentni rozhodnuti. Dusledky sve akce si ale musis zvazit sam. (3) Anebo muzes zkusit prijit do Kanady, tady berou kdekoho. A na rozloucenou -- iron ma docela pravdu -- jeste jednu malickost. Byl to Lenin, ktery prisel se rcenim “uzitecny idiot”. Tento titul byl urcen zapadnim liberalum, kteri vlastne pomohou sovetum. Parallel je tady v tomto chatu a jinde dost. Ciao!
0/0
18.2.2003 3:40

Radim, Toronto

Re: Re: Re: Ivanovi a jeho kolegum
Termin uzitecni idioti vznikl v Recku v dobach Cicera. Je pravda, ze ho pouzil Lenin, nikoliv vsak pro zapadni liberaly. Ohledne Zimbabwe. Mugabe neni vetsi zlocinec, nez byl Cecil Rhodes sveho casu, naopak, na stupnice 10, pokud Rhodes dosahne 10, Mugabe bude docela jiste v nizsi polovine stupnice.Byli to prave belosi, kteri nejenom ze ukradli pudu kmenum Shona, dobytek a i jejich praci diky uvalenim dani, navic je vyhnali do rezervaci, ve kterych stale jeste ziji. Bili farmari v Zimbabwe, 4,500 vseho vsudy, vlastni 70% veskere pudy teto zeme. 6 milionu domorodcu ma zbytek. Problem Zimbabwe je trochu komplikovanejsi na to, aby se Mugabe jednoduse oznacil za cernosskeho vraha a bili farmari za obeti. Nejvetsi podil na tomto problemu ma zejmena Britanie, ktere prislibila vyplatit restituce bilym framarum, aniz by toto ovsem splnila. Proto zacal Mugabe s pudni reformou. Zda se, ze pouze diplomacii se daji resit tyto spory a dojit ke kompromisum, pokud je Chirac ochotny toto resit, proc ne. Co se tyce Kanady, souhlasim, kdokoliv, kdo odmitne slouzit v americke armade, je samozrejme vitan zde. Mame jiz nekolik Americanu, kteri nedavno pozadali o politicky azyl v Kanade(zduvodnili zadost o azyl porusovanim lidskych prav v USA :)). S chuti do toho, lidi je tu treba a jsou vitani. :))))
0/0
18.2.2003 4:38

Pilat

Re: Re: Re: Re: Ivanovi a jeho kolegum
Socko bez se uz vy*rat za kredenc se svyma komousskyma nazorama. Kdo ukrad pudu v Kanade, nebyli to nahodou take bili evropane? Tak co si porad se**s pres pysky he he he... Sveho casu se take delala pudni reforma v CSR a jak dopadla je vseobecne znamo a jak dopada ta nova je jeste znamnejsi. Dokud vladl Smith v Rhodezii, tak tam byl klid a zeme prosperovala, zato dnes opicky padaj z vetvi hladem, zrovna jako budou brzo padat v Jizni Africe.
0/0
18.2.2003 11:56

VMM

Re: Re: Re: Ivanovi a jeho kolegum
o zimbabwe pekne napsal radim. ohledne ceskych vojaku. nejsou povolavani ted v okamziku, kdy jeste neni valka. jakmile valka zacne uz se te nikdo nebude na nic ptat, dostanes papir "do 24 hodin se hlaste na vasi vojenske sprave".
0/0
18.2.2003 11:38

David

adresa
http://kluby.quick.cz/klub.asp?klID=4070&k=9
0/0
17.2.2003 18:01

David

levičáci slavili na celém světě
Vážené přátelé, vzhledem k tomu, že na světě žije v současné době šest a půl miliardy obyvatel, tak považuji víkendové komunistické a arabské provokace za srandovní záležitost. Podobných estrád jsem v životě viděl už tolik, že mě vůbec nemůžou rozházet. Nejhezčí byl pohled na rudochy u sochy Svatého Václava. Byl to zajímavý pohled na bývalé milicionáře, estébáky, policajty a prostě komunistické svoloče všeho druhu. Zvlášť dojemný byl záběr na předsedu KSČM Grebeníčka, kterému se nadšením leskly čočky. Je pouze z podivem, že veřejně neinformoval o tom, že 24. bude před soudem sedět jeho otec Alois Grebeníček, jenž je obviněn z mučení vězňů ve věznici v Uherském Hradišti. Pozoruhodná rodinka. Brrrr. P.S. přijďte se podívat do nového Klubu českých antikomunistů na vyhledávači Quick. Začínají se tam objevovat pozoruhodné informace. Vstoupit může každý - stačí kliknout na přihlášení, dole pod textem na úvodní stránce. Ahoj David. Adresa: http://kluby.quick.cz/klub.asp?klID=4070&k=9
0/0
17.2.2003 17:59

J

Re: levičáci slavili na celém světě
TROUBO...V MADRIDU NAS BYLO 2 MILIONY...A NEVIM PROC MUSI BYT CLOVEK KOMUNISTA KDYZ NECHCE VALKU
0/0
17.2.2003 21:01

VMM

Re: Re: levičáci slavili na celém světě
ale ne nech ho, davidek si nikdy neuvedomi, ze i nekteri lide co demonstrovat nesli jsou proti valce (napriklad ve meste kde mi bydlej rodice demonstrace nebyla, neby byli nemocni, nebo jim to prijde jako blbost, nebo tak neco) on furt bude tvrdit, ze pro valku je vetsina. a podle mne pro valku jsou bush, blair, rumsfeld, kundoliza, a jeste tak 5-6 lidi na svete. tudiz pomer tech co valku chteji proti tem co ji nechteji je asi 1 k 1 000 000.
0/0
17.2.2003 23:20

Pavel

Re: Re: Re: levičáci slavili na celém světě
Vomyl, 7 lidi na svete zapomel jsi na me. S pozdravem "Give war achance" Pavel
0/0
18.2.2003 6:02

David

Re: Re: levičáci slavili na celém světě
Ale vzdyt vy prece chcete valku. Kdybyste nechteli tak budete demonstrovat proti Sadamovi at vyda zbrane a dodrzi rezoluce OSN. Kdyz to udela a prestane saskovat, pak zadna valka nebude, to je uplne jednoduchy.
0/0
18.2.2003 5:48

On

Díky !!!
     Jen do toho drazí Evropané        
0/0
17.2.2003 17:40

prg

Loutková armáda dobroty se dala na pochod. Nikdy se víc lidí nezastávalo většího lumpa a zároveň si nepodřezávalo si pod sebou větev...Ale lidstvo má krátkou paměť a bude si muset asi historii zopakovat.
0/0
17.2.2003 17:05

Asik

Re:
Ano !!!! Po Německu a SSSR nám historii chce nechat zopakovat USA, děkuji nechci
0/0
17.2.2003 17:52

prg

0/0
17.2.2003 17:03

Jidas

Strasak Socialismu/Komunismu a Totaliarismu opet prichazi na svetovou scenu....
Proletáři vech zemí, spojte se se proti imperialistickým válečným tváčům pod prapor komunistické strany a Německa, mírových to světohybných sil celých lidských dějin. Podpořte irácký lid, jednotně stojící za svým demokraticky zvoleným soudruhem prezidentem, který se mu i přes zlovolná embarga kapitalistů vemone snaí zajistit dobrou ivotní úroveň, svobodu, a co je nejdůleitějí, účast na budování socialismu v zemi. Zlá slina pomluv, která na něm po letech falené imperialistické propagandy ulpěla, nezabrání pokrokovému hnutí a komunistické straně v jeho jednoznačné podpoře a jednotném zvolání miliónů proletářských hrdel- Ruce pryč od Iráku! Za léta své blaené vlády byl tento mírotvůrce donucen napadnout Írán, kde následně z politováníhodných důvodů milion lidí spáchalo sebevradu. Kdy musel řeit reakcionářské snahy imperialisty podporovaných Kurdů na severu země, nezbývala mu jiná monost, ne některá města exemplárně zplynovat, aby tak dal těmto kontrarevolucionářům na pamětnou. Arogantní chování zpátečnických Kuvajanů ho donutilo k připojení této země k Iráku, proto se nemůeme divit jeho spravedlivé zlobě při zapalování ropných polí, kdy ho zcela bezdůvodně imperialistický agresor (OSN) z jeho nového území vyháněl. Vina za ekologickou katastrofu, která tak nastala, padá tedy zcela na hlavy západních válečných tváčů. Proto se nedivme, e tento osvícený soudruh bombardoval Saúdskou Arábii, zpátečnickou monarchii, která se k této zlovolné agresi připojila, a e odstřeloval Izrael, kapitalistický vřed na čisté socialistické tváři Blízkého východu, a e finančně podporuje bojovníky za osvobození Palestiny, často imperialisty pateticky nazývané teroristy. Je tedy chybou těchto buroazních válečných tváčů a zhýčkaných synků průmyslníků, e u mu bohuel občas nezbývá na potraviny a léky pro vlastní lid. Proto nás překvapí, e i přes vechno toto dobrodiní, které pro svou vlast a svět učinil, se v jeho vlastní zemi najde za rok mnoho tisíc reakcionářů jistě placených kapitalisty, kteří zpochybňují jeho regulerní vládu a roli při budování socialismu, ale my těmto zpátečníkům vzkazujeme jediné- Smrt přisluhovačům imperialistických vrahů! Soudruh prezident naemu volání natěstí naslouchá. Navzdory mnoha embargům a rezolucím prohnilé OSN, které byl soudruh několikrát donucen poruit, vdy kadý socialistický stát má právo vlastnit jaderné, natopak chemické a biologické zbraně, Irácká socialistická republika nadále vzkvétá. Natěstí se zdá, e i v tak zpátečnické a zločinecké organizaci, jakou OSN bezesporu je, získávají na vlivu socialistické státy Čínská lidová republika a Německá demokratická republika, mocně podporované přáteli revoluce, Sovětským svazem a Francií. Připojme se k nim tedy i my v boji za celosvětovou revoluci, iráckého hrdinu, socialismus, komunismus, mír!
 
0/0
17.2.2003 16:32

barbudo

Vážení přátelé, ano!
Budeme ostražití, opět budeme ukončovat let podezřelých letadel, opět budou mosty a přehrady střežit naši chrabří vojíni, ozbrojená pěst Civilizace. Budeme odposlouchávat a sledovat každého a o všem informovat Uliční Civilizační Výbor. Každý, koho tato záruka Civilizace označí jako nespolehlivého, bude bez zbytečného odkladu zatracen a ztracen. Pokud Ústřední Ředitel Civilizace označí v některém ze svých Osvícených Projevů nějaký stát či národ jako nebezpečí pro Civilizaci, bude tento neprodleně preventivně eliminován (pokud možno, pak anihilován). Pouze prosím, aby vždy před Nejosvícenějším Konečným Řešením došlo k ověření, o kterém státu je řeč, ÚŘC v tom má trochu hokej - posledně si popletl Írán s Irákem, tak aby nedošlo k přehmatu, že ano, soudruzi.
0/0
17.2.2003 16:40

Zajimavost

Re: Vážení přátelé, ano!
A propo, vis ze Habana Barbudos letos vyhrali kubánskou basebalovou ligu?
0/0
17.2.2003 18:25

Jidas

Re: Strasak Socialismu/Komunismu a Totaliarismu opet prichazi na svetovou scenu....
Podivejte na znacku "Made in...." kde byly vsechny transparenty "na rychlo" vyrobeny (Germany, France - s podporou zbrojnich koncernu, ktere hodne ztrati pokud Amerika prevalcuje Irak a to nemluvim o dalsich nemeckych, francouzkych ci belgickych koncernech, ktere dodavaji Iraku technologie pro vyrobu zbrani hromadneho niceni) a bude nam vsem jasne odkud vitr vane....
Pryc se socialismem/komunismem a totaliarismem Radeji budu imperialistou nez zit v systemu v jakem jsem vyrustal a jakemu jsou nyni vystaveni obyvatele Iraku.  Ti co veri, ze jsou Iracane stastni, tak asi musi byt padnuti na hlavu a asi z dost velke vysky...
Cim drive se vyporadame s Irakem tim drive se budeme moci vyporadat s rezimem Severni Korei.  Vubec se divim Americe a Britanii, ze jsou ochotni si na sebe vzit takova rizika...ale chapu je, nebot nechteji byt ohrozovani narustajicim nebezpecim islamskeho fasizmu a temi, ktery tento smer podporuji.     
0/0
17.2.2003 16:47

huch

0/0
17.2.2003 15:03

občan

Milá Marie, reaguji na vaši reakci
takže jaké navrhujete řešení ? Říkáte smrádek, ale teplíčko. Podle vaší filozofie se můžeme dočkat, že obranná aliance NATO začne postupně bombardovat všechny režimy, které mají totalitní, nebo vojenský režim. A na světě jich je ! Možná by vám neuškodil výlet do Somálska, vidět opravdu trpící lidi. Děti umírající hladem. Proč neprotestujete za ně ? proč vás tak zajímá zrovna Irák, který v současné době už neohrožuje nikoho (utiskuje své občany, to je pravda).
Když chcete někoho bombardovat, dovedete si představit lidi roztrhané a zmrzačené po takové letecké kampani ? Zabíjení ve jménu čehokoliv mě připadá odporné. Tím se nezříkám obrany. Zde se nejedná o obranu.
0/0
17.2.2003 14:41

Roman

Re: Milá Marie, reaguji na vaši reakci
zatím jsem nikde nenašel, že by někdo chtěl roztrhávat civilisty na kusy.... můžeme se akorát dočkat, že aliance začne ničit všechny režimy, kteří se snaží předávat ZHN teroristickýcm skupinám... pak jde o obranu, protože jestli teroristická buňka získá ZHN pak už je težko někdo zastaví
0/0
17.2.2003 15:58

barbudo

Re: Re: Milá Marie, reaguji na vaši reakci
Zrovna včera jsem koukal na nějaký dokument, ve kterém se se Saddámem kamarádil jeden Donald, co dnes ministruje - hádejte kde. Mimochodem ZHN (krom jaderných) jsou zvány zbraněmi chudých, protože jejich výroba není nijak mimořádně náročná. Bude-li tedy nějaká teroristická skupina vhodně motivována, jistě si něco vyrobí ( nejlépe přímo na cílovém území).
0/0
17.2.2003 16:12

Roman

Re: Re: Re: Milá Marie, reaguji na vaši reakci
vyrábět zbraně na cílovém území je nápadné... obzvláště výrobny bakteriologických zbraní
..zbraně chemické zase musí být ve velkém množství
..prostě je to trochu složitější
0/0
17.2.2003 16:17

barbudo

Re: Re: Re: Re: Milá Marie, reaguji na vaši reakci
Podívejte se na statistiku FBI o "antraxových dopisech" za posledních deset let (pokud to ještě neztopili). Domorodí fašisté s antraxem zas tak velké problémy neměli. K tomu množství - mnoho potřebujete tehdy, chcete-li vyhubit obyvatelstvo. To asi nikdo nechce, nechtěl a chtít nebude. Zatím šlo o gesta, o velice odporný způsob komunikace velice odporných lidí. K tomu ovšem stačí dost málo nožů či chemie.
0/0
17.2.2003 16:35

Marie

Re: Milá Marie, reaguji na vaši reakci
NATO pomohlo Kuvajtu, Jugoslávii,Afgánistánu a doufám,že bude pokračovat. Jinak co se týče bídy a utrpení v Somálsku a v dalších zemích, pokud se budou konat, ale častěji, podobné demonstrace, jako byly tyto proti zásahu USA v Iráku, tak se ráda přidám, protože to je asi jediná šance, jak svět vyburcovat k větší pomoci. Ale zdá se, že současným demonstrujícím je bída v Somálsku lhostejná. A Irák mne zajímá proto, že jsem si totalitní režim zažila na vlastní kůži a nikdy na toto období nezapomenu (i když oproti Iráku to byl "ráj").
0/0
18.2.2003 10:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.