Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně vjelo auto pod tramvaj

Ráno vjelo v centru Brna auto pod tramvaj. Jeho řidič nedal při vyjíždění z vedlejší silnice přednost. S těžkým zraněním skončil v nemocnici. Hasiči krátce před sedmou hodinou zaklíněné auto vyprostili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Janek

Jasne
Jasne ze to je vina toho korena, co nedal prednost! Ja jsem jednou diky saline skoncil ve sloupu, ale taky jen diky sve blbosti. Musim predeslat, ze ridic saliny ani jednou necinkl a jel dal. Me spis vadi, ze se z clanku nedozvim, kde presne se to stalo. Onen pojem "v centru" je dost siroky, ne?!
0/0
11.2.2003 11:06

Buddha

Re: Jasne
Ve zprávách se mluvilo o ulici Zábrdovická.
0/0
11.2.2003 12:46

CANADIAN ROM

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.2.2003 21:09

ja

????
Prominte, ale jste tu v tom Kocourkove vsichni magori. Mluvite o zvoneni, listi, jak jsou tramvajaci blbi a neomaleny, atd. Ani jeden z techto argumentu nechci vyvracet, ale ten clanek zacina:
"Ráno vjelo v centru Brna auto pod tramvaj. Jeho řidič nedal při vyjíždění z vedlejší silnice přednost."
Tak to asi bude vina toho pablba co ridil to auto, ne?
0/0
10.2.2003 21:02

hovnival {hovnival007@hotmail.com}

@@
Takovato nehoda se muze stat velice jednoduse, kdyz se spadane listi vcas neodklidi. Ale uz me to unavuje, porad na tento problem upozornovat. Zda se, ze je to marne............
 
 
0/0
10.2.2003 19:03

son

elektrische line
Ja osobne jsem jeste v Brne zadnou tramvaj nevidel. Leda tak Saliny.
0/0
10.2.2003 12:57

tomik

no salinari patri vsichni do blazince uci se misto brzdeni zvonit a pak maj plnou hubu kecu jak se maj spatne kolik uz zbytecne znrzacil a zabil lidi.
0/0
10.2.2003 8:34

ST

Re:
Ono je to u vlaku obecny jev. Tramvajaci a masinfirove se ne a ne naucit neoficialni dopravni predpisy. Tedy:
Na zeleznicnim prejezdu, kde blika cervena ma prednost rydic vozu jedouci po ceste, na ktre je ona cervena.
Pokud je na silnici tramvajovy pas vyznaceny dvojitou neprerusovanou bilou carou - znamena to prikaz k otaceni pro vsechny ridice jedouci soubezne s kolejovym vozidlem.
 
A podobne.
V Brne jsem tri roky a uplne mi to staci. Pokud bych byl dopravni policista a pouzival oficialni dopravni predpisy, stacilo by mi stat tak deset minut na tramvajove zastavce, abych vybral 10 - 30 pokut.
0/0
10.2.2003 8:44

gandyna

Re:
No ono to zvoneni prave signalizuje, ze ridic pouziva nejrychlejsi brzdu kterou muze!!! Takze kdyby si "nezazvonil", tak vsechno dopadne o moc hur. Priste nez budes nekoho kritizovat, tak si zjisti, o co jde.
0/0
10.2.2003 8:54

Pavel

Re: Re:
No, sice nejsem ani tramvajak, ani nic podobneho, takze se mohu plest, ale cele zvoneni na me dela dojem, ze funguje i bez brzdeni... Uz mockrat jsem byl svedkem zuriveho zvoneni, aniz by tramvaj jakkoliv zpomalila - obcas zvoni dokonce pri rozjizdeni... :o) Takze to asi nebude zvonit pouze pri prudkem brzdeni, ne? To ale nic nemeni na tom, ze kdyz nekdo neda prednost a vlitne tam z vedlejsi, tak tramvajak bez ohledu na to, jestli je normalne vrahoun nebo neni, s tim uz udela tak akorat velky kulovy...
0/0
10.2.2003 9:27

Věra

Re: Re:
Tak já Ti něco napíši. Já jsem jak se říká "pěšák". Ale už mockrát se mě stalo, že jelo za mnou auto a najednou začalo hlasitě troubit a právě to troubení by mohlo způsobit, že by člověk pod to auto vběhl, protože se lekne. Kdysi měli řidiči zakázáno používat troubení, nevím, jak je tomu dnes...
0/0
10.2.2003 11:47

Jan Valík

Re:
Vážený pane,
        Vy máte zase s prominutím plnou hubu nesmyslů. Uvědomte si, že taková tramvaj není auto a brzdí se mnohem obtížněji. Navíc i kdyby měla dostatečné prostředky k okamžitému zastavení z rozjetého stavu (ani magnety na to úplně nestačí), tak řidič musí posoudit, zda je menší zlo nabourat nebo prudkým zabržděním (při)zabít cestující. A pak ještě jedna důležitá věc - opravdu si myslíte, že v tom byl nějaký úmysl? Máte ten dojem, že onen řidič měl skutečně zájem o nehodu?
 
S pozdravem
Jan Valík
0/0
10.2.2003 9:47

Libor Foltýnek

Hm....
Můžu říct, že to auto mělo předek docela zdmolovaný, za ním stálo asi 8 tramvají (šalin) a my jeli kolem busem jako sardinky. Fajn byla zastávka Vojenská nemocnice, kde bus zastavil hned vedle tramvaje a otevřel dveře - no vystupovat moc nešlo... Jinak krátce před sedmou... já tama projížděl 6.50 a už bylo venku...
0/0
10.2.2003 8:33

KROKODYL

Ilustracni foto je ilustracni
Kolik jeste bude diskusi nad tim ze na obrazku je preci prazska tramvaj a ne brnenska ? To nechapete pojem ilustracni nebo mate pocit ze ma redaktor jet kvuli fotce fotit do brna autentickou fotku ? Je to podstatne ? Myslism ze ne ...
0/0
10.2.2003 8:19

Pavel

Dotaz
Pod co vjelo auto v Brně
0/0
10.2.2003 8:13

bramborak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.2.2003 8:15

x

Re: Dotaz
pod šalinu měl autor na mysli, pro ty kdo temu nerozumi.
0/0
10.2.2003 8:17

rozruření čtenář

redaktor je vůl
Dávat obrázek tramvaje pod Pražským hradem k textu o nehodě v Brně, to je skutečně na pováženou.
0/0
10.2.2003 7:56

RAT

Re: redaktor je vůl
Ono napsat  " rozruření čtenář', take svedci o kvalitach pisatele. :-)
0/0
10.2.2003 8:00

Jonáš Melichar

Re: Re: redaktor je vůl
:_))))))))))))))))))))
0/0
10.2.2003 8:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.