Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový mírový plán pro Irák je na světě

Nový mírový plán pro řešení irácké krize je oficiálně na světě. Francie, Rusko a Německo požadují posílení zbrojních inspekcí v Iráku. Chtějí také zkusit všechny mírové cesty, aby zbavili Saddáma Husajna případných zbraní hromadného ničení. Trojice zemí chce návrh v pátek předložit Radě bezpečnosti OSN.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Moravak

Je třeba Irák roztřílet za každou cenu ?
 
Ten protektorát OSN si myslím nebyl špatný nápad, nevím proč se od něho ustupuje, bylo by to pořád lepší řešení než nechat Irák rozstřílet ! ! !
Ano, to nebude žádná válka, pouze jedna vojensky slabá země bude rozstřílena (možná totálně roztřílena a rozbombardována, chcete-li) vojenskou supervelmocí !
To co nyní dělají Američané, by se dalo přirovnat k situaci, kdy někdo je bit v boxerském ringu jako žito, trenér háže do ringu ručník - vzdáváme se, ale ten co má navrch odkopne ručník a buší dál dokud slabšího nezabije  Myslíte si vážení US boys, že za takové vítězství Vás bude ještě někdo obdivovat  
Pokud Saddám Husajn neustále ustupuje a povoluje stále hlubší a důkladnější inspekce, nezdá se mi, že by bylo nutné a i vhodné v této fázi Irák rozstřílet.
To říkám i přesto, že jsem v podstatě zastánce tvrdé linie vůči Iráku (ta tvrdost spočívá v tom, že za určitých okolností by mi nebyl proti mysli ani úder na Irák bez souhlasu UN Security Council - jsem totiž přesvědčen o tom, že Irák stojí v pozadí útoků na WTC z 11.září 2001). To co ovšem nyní předvádějí Američané, tak trochu připomíná nám všem dobře známý Divoký Západ, kdy si také každý honil zločince na vlastní pěst, nespoléhajíc přitom na zákony, šerify a spravedlnost  
Vážení Američané, nespletli jste si však náhodou století   
0/0
11.2.2003 11:01

sven

Re: Je třeba Irák roztřílet za každou cenu ?
Nikdo z nás do toho pořádně nevidí, ale nemám pocit, že by Saddám někam ustupoval. Jestli je někde nějaký zlo, tak je to právě Irák. Takže klidně rozstřílet!!!
0/0
11.2.2003 14:17

júlinek šíšal

Re: Re: Je třeba Irák roztřílet za každou cenu ?
jste podiný... Sadám je lump, tak zlej je...Irák! Mám vás za idiota, tak do blázince zavřeme...? Perfektní logika : sice do toho pořádně nevidíte, ale je-li někde nějaký zlo, tak je to...atd.... A to pominu, že v Iráku se jedná pravděpodobně o obdobné zlo, jake tady reprezentujete vy. Nejorší nejsou idioti nebo geniové , nejhorší jsou průměrní polointeligenti/polokreténi,....Až naštvete dost lidí, možná tu takto časem dosáhnete i stavu, že likvidace sadámka bude podmíněna současnou likvidací Vás...
0/0
12.2.2003 5:48

BOB

Re: Re: Je třeba Irák roztřílet za každou cenu ?
To sven . Máte pravdu , ale dáváte naivním zastáncům vyjednávání se Saddamem možnost burácet proti USA . Když napíšete rozstřílet , tak očekávejte , že je to pochopeno jako střílet především civilisty . Že cílem bombardování budou vojenské cíle a sídla Saddama , to se bude záměrně zamlčovat . Že při tom zahynou  i civilisté je pochopitelné a nelze tomu v žádné válce zabránit . Navíc se může stát , že dojde i k určitě nechtěnému selhání při navádění střel . Ale s tím vždy  počítá i druhá strana a jistě zajistí odvezení civilistů od těchto inkriminovaných cílů , i kdyby tam někdo chtěl hrdinskou smrtí umřít . Jenže u Saddama je to naopak . Ten tam záměrně ještě dovleče lidi proti jejich vůli , nejlépe ženy a děti , aby tak světu idiotů dal důkazy , jak USA zabíjejí civilní obyvatelstvo . Ti šílenci , co se tam nyní sjíždějí jako živé štíty , bych chtěl opravdu vidět při vlastním bombardování . Nevěřím , že tam až do té doby zůstanou . Možná , že jsou za to divadlo slušné prachy . Věřím , že i toto je pro Saddama další z divadelních kousků .  To si netroufám tvrdit , ale vůbec bych se tomu nedivil . Ony ty levičácké komunistické skupiny někde peníze dostat musí . Pak ničí za tyto peníze města při zasedáních finančníků či NATO . Zde , na těchto stránkách , jistě tyto skupiny budou mít silnou oporu . Nuž uvidíme .
0/0
12.2.2003 21:23

Ing. Papazian

Evropská politika má lepší předpoklady k úspěchu
Je velmi smutné, že mezi osvícenými evropskými politiky chybí obdobný názor z ČR. Je z podivem, že nyní ČR je poslušnou zemí USA a vůbec není pro mírové řešení konkfliktu. Pan Tvrdík říkající, že jsou krásné smrti, jenom podtrhuje ubohost současné české politiky. Bylo by na čase, abychom byli součástí celoevropské politiky, byli součástí integrované EÚ, tedy ctili i zahraniční politiku tohoto uskupení. Místo toho rozehráváme nebezpečnou hru trojského koně USA v Evropě. Je pravda, že v této aktivitě jsou i jiné země aktivnější (Polsko, Rumunsko, Bulharsko), ale i tak je to pro nás ostuda, že nechceme podporovat mírové řešení. Mrtví pro nás asi nic neznamenají, vždyť smrt je krásná, tak co. V rámci NATO děláme také ostudu tomuto obrannému celku. Byl bych pro vystoupení z tohoto hegemonistického pro USA spolku. Vytvořme si vlastní evropskou obranu. Souhlasím s Belgií, že bránit Turecko nebudeme, protože se jedná o útočnou válku, tak následky musí nést ty státy, které se útoku chtějí účastnit. NATO negarantuje ochranu agresorů. Souhlasilo-li Turecko s vedením útoků z jeho země, pak si obranu musí řešit nikoli s námi. Proč ČR s principy vyspělých demokracií nesouhlasí? Protože tady máme pana Vondru a jemu podobné válečné štváče.
0/0
11.2.2003 8:18

Brekeke

Pro Krone
Nechod panno, na jezero, ... Muj "mozecek" je z vaseho pohledu asi tak na urovni mozku vodnika z osmnacteho stoleti n.l., co se slabosti tyce... Prave jsem vyplaval z jednoho podzemniho skritciho kralovstvi, a nestacim se divit, jak se ten svet zmenil a kam smeruje... Asi se zase zanorim, libi se mi jejich pokrocile technologie a pohodova spolecnost, ktere pred nami skryvaji... A taky sve brachy skritky musim informovat, jak se to tu vyviji...
0/0
11.2.2003 3:46

Krone

Re: Pro Brekeke
Kdyz uz za to mate zaplaceno, klidne plavte. Ja Vam to preji.
0/0
11.2.2003 15:26

pro cecil

Re:
neknourej,a taky by bylo dobre aby udelali delsi stranky 1 na vsechno rychle zapomene
0/0
11.2.2003 0:18

romis

A jak je to v Evrope 2?
Pro Aloise.-pokud jsem mluvil o ochrane vseho obyvatelstva mel jsem na mysli Americke obyvatelstvo.Myslim ze amerika uz tahale Evropu z hodne valecnych pruseru.A pro ostatni-vase nazory ocenuji, taky bych byl radsi,kdyby zadna valka nebyla.Ale  mam obavu ze je to nezvratne.Proto jsem se take ptal A jak je to v Evrope?Mame tam se zenou nase rodiny,pratele a zname.Z bunkru jsou nocni kluby a CO uz davno nefunguje.Co treba pripravuje nase vlada na ochranu nasich lidi kdyz tak vehementne chcou Americanum pomahat.Podivejte na Nemce Francouze a Rusy ti uz dali na papir mirovy navrh.Ale moc se mi nelibi osa Pariz-Berlin-Moskva.
0/0
11.2.2003 0:15

stenny

jak duchaplné Starouši...
0/0
10.2.2003 23:34

Starouš

Prcanda!!!
Máme U.S.A. na háku,prcat válku v Íráku.
Máme U.S.A. na háku, prcat válku v Íráku!
0/0
10.2.2003 23:18

ana.

no a co
proc se vsichni tak rozcilujete?
0/0
10.2.2003 22:50

cecil

DO Pr.... Opravte už tu reakci
Prase aby se v tom vyznalo pro pro pro pro....  Teda nevím jak vy, ale nejraději bych zaslal virtualni protest na idnes, aby si už opavili linky na reakce....
0/0
10.2.2003 22:36

Krone

Pro informatora Brekeke
Tato odpoved se od Vas, Brekeke, cekala. Mozecek slabsi, ale ta plodnost... Koukam na Vasi "tvorbu" a spokojene konstatuji, ze mam dobrou musku.  Myslim si, ze v tomto tempu za jeden vecer byste mohl zvladnout 50-60 oponentu a dostat slusny balik.
0/0
10.2.2003 22:36

Ladino

to Roman Durdis
Když chtějí dokázat,že zbraně nemají, tak musí ukázat kam je dali. Nemá smysl si hrát na schovávanou. Válka je hnusná a proto by bylo lepší, kdyby Saddam odešel do exilu.
0/0
10.2.2003 22:36

Brekeke

Pro Krone
Vypada to, ze vychazite z vlastni zkusenosti. Normalni clovek by si asi vubec nevsiml, ze " Tvuj "apel"  tak krasne pripomina sdeleni od informatora, ze ta schoda asi nebude nahodna", ja tedy ne. A jeste neco jste chtel narodu sdelit, vy paranoiku?
0/0
10.2.2003 22:23

Brekeke

PRO JARDU
Drahy Brekeke. Jaky je tedy duvod pro valku, jestlize Iracka armada na nikoho neutoci, o tom ze by Irak vlastnil ZHN nejsou dukazy a se zbrojnimi inspektory vice mene spolupracuje. Valku  v tuto chvili nechteji sousede Iraku
... TO NENI PRAVDA, DUKAZU UZ V TETO CHVILI EXISTUJE DOST, VIZ POWELLOVA ZPRAVA A TAKE SVEDECTVI IRACKYCH EMIGRANTU-DOPORUCUJI PRECIST ROZHOVOR S IRACANEM ZIJICIM V PRAZE NA LIDOVKY.CZ. VE SVEM PRISPEVKU "MYSLETE", KTERY JSTE SI NEPRECETL NEBO NAD NIM ZAVIRATE OCI, SE ZABYVAM VELMI DULEZITYMI SOUVISLOSTMI BUDOUCIHO VYVOJE CELEHO BLIZKOVYCHODNIHO REGIONU. SADDAM UZ V MINULOSTI NEKOLIKRAT UKAZAL, ZE PREDSTAVUJE VELKE NEBEZPECI PRAVE PRO SVE SOUSEDY (POUZIL PROTI NIM CHEMICKE ZBRANE), A JEHO PAD SI VE SKUTECNOSTI PREJI PRAVE JEHO SOUSEDE. ZBROJNI INSPEKTORY VODI SADDAM ZA NOS A BLIXOVI TO VYHOVUJE, JE TO SLABOCH, COZ JASNE UKAZAL PRI MINULYCH INSPEKCICH.
 
, dle pruzkumu verejneho mineni naprosta vetsina Evropanu a 40% Americanu.
 
... NA TOTO MAM JEDNO, VLASTNE DVE VYSVETLENI - (1) EXISTUJE V NAS, PRISLUSNICICH ZAPADNI CIVILIZACE LATENNI STRACH Z ISLAMSKE CIVILIZACE, JEHOZ VNEJSIM PROJEVEM JE ZBABELOST PREKRYTA NAIVNIM PACIFISMEM, VIZ MUJ PRISPEVEK "MYSLETE". (2) ASI VZNIKA NECO JAKO GLOBALNI POVEDOMI, GLOBALNI CIVILIZACE, KTERA MA SVOJI PSYCHE - TZN. SVOJE SUPEREGO, EGO A ID. SUPER EGO PREDSTAVUJI USA, RESP. JEJICH PREZIDENT (PROTO MA S BUSHIKEM TOLIK TEENAGERU PROBLEM) A NEJVETSI SLOZKOU JE ID - JSME DOSPELE DETI, KTERE SE BOJI JAKEHOKOLIV NEBEZPECI, NAPR. TOHO Z ISLAMSKE CIVILIZACE, Z PORUSENI STATU QUO A JSME DOST NEZODPOVEDNE DETI. EGO MAME NEVYVINUTE, NEVERIME SI, NAKONEC "TO" ZA NAS ZASE BUDOU MUSET UDELAT AMERICANI-NASE SUPEREGO.
Ono se muze nakonec ukazat, ze valka je nevyhnutelna. Jenze 500 000 obeti je tuze velky cislo.
 
... TO JE PODLE ME DOST LICHY ODHAD CNN, KTERE POUZE PRIDAVA OLEJE DO OHNE. IDEALNIM PLANEM, POKUD BY BYL REALIZOVATELNY, JAKOZE ASI NENI, BY BYLO ULOVIT SADDAMA A DALSI IRACKE FASISTICKE VUDCE A POSTAVIT JE PRED MEZINARODNI SOUD. SKUTECNOST BUDE PRAVDEPODOBNE TAKOVA, ZE PADNE PAR BOMB NA PREZIDENSTKE PALACE A IRACKA ARMADA SE SAMA VZDA. KDYBY NEMECKO A FRANCIE NEZRADILY, BYLO BY SNAD MOZNE VYHRAT UZ PROPAGANDISTICKOU VALKU A NA BOMBY BY VUBEC NEDOSLO.
 
0/0
10.2.2003 22:18

jakub

predloni 11. zari
jsem americany litoval. ale od te doby sleduji co delaji a dnes musim rici: I já schvaluji atentát na říšského, ehhh světového protektora USA z 11. září 2001.
0/0
10.2.2003 22:09

Krone

Kdyby... pro Brekeke...
...v Praze byla nemecka (pred 50 lety) anebo americka (idnes) komandatura, zrejme bys uspel, a urcite bys dostal i slusne prachy. Tvuj "apel"  tak krasne pripomina sdeleni od informatora, ze ta schoda asi nebude nahodna.
0/0
10.2.2003 22:08

Brekeke

O panu Juraskovi
CHTEL BYCH VSECHNY UCASTNIKY TOHOTO DUSKUSNIHO FORA UPOZORNIT NA OSOBU PANA TZV. JURASKA A NA NEBEZPECI PRO LIDSKOST, KTERE TENTO CLOVEK PREDSTAVUJE. PAN JURASEK NA TOMTO FORU PRED PAR DNY PROHLASIL, ZE NEMA MORALNI PROBLEM S PALESTINSKYMI VRAHY, COZ SI MUZE KAZDY PRELOZIT TAK, I S OHLEDEM NA OSTATNI JEHO PRISPEVKY A JEJICH VYZNENI, ZE PAN JURASEK VLASTNE PODPORUJE PALESTINSKE VRAHY A VRAZDENI JAKO TAKOVE. PROTO MAM JA, VIRTUALNI OSOBNOST BREKEKE, MORALNI PROBLEM S PANEM JURASKEM A JASNE TADY PROHLASUJI, ZE VIRTUALNI OSOBNOST PANA JURASKA UPRIMNE NENAVIDIM A ODMITAM S NI KOMUNIKOVAT.
K J. FISCHER - PROSIM POVSIMNETE SI, ZE PAN FISCHER PODEPSAL PODPORU LIKVIDACE IZRAELE. PODLE ME TAKOVY POLITIK NEMA V NEMECKE VLADE CO DELAT. S PANEM FISCHEREM BY SE MELO JEDNAT PODOBNE JAKO S NEJAKYM VALECNYM ZLOCINCEM. HOWGH
0/0
10.2.2003 21:51

Ivan

Pedro si, janke no!
Cesko: je povinnosti NATO pomoci Turecku. Ponevadz za Cesko to rekl svetoznamy diplomat Kovanda, a Cesko samotne ani radeji nehraje "Kucma-game" (pozvali-nepozvali), ale rovnou pro jistotu se spokojilo s "nepozvali", vetsina pozorovatelu vasnive posuzuje postoj tohoto dnes asi nejaktivnejsiho a nejbojovnejsiho clena NATO.  "neznám oportunističtější stát v NATO ...  ještě ke všemu tak nafoukaný přitom v 95% přípdů mají již více než 100 špatný odhad situace" - pise publicista jmenem Pedro. Hadejte, ktery stat ma na mysli?
0/0
10.2.2003 21:44

navsteva

Jak to prosadi - tezko
Jen by mne zajimalo jakym zpusobem to hodlaji prsadit v RB. Rezoluce 1441 hrozi Iraku vaznymi dusledky, coz lze vylozit tak, ze mohou celit vojenskemu utoku. Novou rezoluci, ktera by nejekym zpusobem negovala tuto cast z 1441 rozhodne USA nepodpori. Pokud bude rezoluce tykajici se toho, ze se zvedne pocet inspektoru, tak to nic neresi. Proste se pocka az predlozi dalsi zpravu opet ve stylu "Irak zacasti zpolupracuje a zcasti jsme nic nenasli" a USA a spojenci zautoci. Nemluve o diplomaticke "boji". Nemecko. Francie, Belgie zablokovala jednani o Turecku podle clanku 4 Atalnticke smlouvy, takze USA jim odpovi vetem jejich rezoluce. A nazaver bych zduraznil ze USA bodou mit do 14 dnu (tedy az zkonci arabske nebozenske svatky) v zalivu a okoli 150.000 vojaku, 6 letadlovych lodi a ohromne letecke sily - vpodstate nejvetsi koncentrace od WWII. Zaroven dneska probehli konzulteca v Pentagonu z australskym premierem, cimz skoncilo jednani se vsemi zememi, ktere poslali vojaky nebo poskytli pomoc (GB, Spanelsko, portugalsko, Italie = vcera v Mnichove, dnes Australie) + dalsi zeme jako CR, Posko, Slovensko, madarsko, Bulharsko a Turecko. Zaroven byl v kuvajtu vyhlasena zakazana zona, ktera pokryva skoro 1/3 uzemi na severu, pri hranici s Irakem. O DATU UTOKU UZ BYLO NEVRATNE ROZHODNUTO !!! (Na saskarny mel Saddam 12 let, tad dohral)
0/0
10.2.2003 21:39

Roman Durdis

Ladinovi
Neni nic jednoduššího, než ty dokumenty zfalšovat... Takový ukazování by nemělo smysl. Spíš ať USA ukáže nějakej rozumnej důkaz (jeden jedinej), než jen vykřikování Bushe, že "game over" a podobný hovadiny... Tady nikdo neobhajuje Saddáma, je to diktátor a nikdo ho tu obhajovat určitě nebude. Ať si každej udělá názor svuj, ale podle průzkůmů většina lidí s válkou a okamžitym napadnutím (bez podrobnýho prozkoumání inspektorama a všema prostředkama) nesouhlasí. Napřed ať se hledá mírový řešení a teprve pak se vyhlašuje válka. Ta válka neni žádná sranda.
0/0
10.2.2003 21:38

Kemr

HTTP 500
HTTP 500 Vnitrni chyba serveru. Nevi nekdo jak se takova "chyba" leci? Mne totiz vyskoci pokazde, kdy chci na nejaky prispevek reagovat.
0/0
10.2.2003 21:31

Pedro

Viva Amerika
Je jasné, že Sadám musí dostat na budku dokud je čas, jinak tu A-bombu vyvine a klidně jí odpálí na Izrael. Litr nafty bude stát 100 Kč  a na příděl. Co potom? Jsem zvědav, jak frantíci a skopčáci pošlou své hoše do jaderné války. Cha cha!! Schovají se za záda strýčka Sama a nechají ho to zase vyžrat.
0/0
10.2.2003 21:30

Ladino

prosím, mám dotaz!
Můžete mi někdo z vás všeználků, všudybýlků a obhájců pana Saddama objasnit, proč prostě Irák neukáže dokumenty o zničení oněch zbraní? Není přece nic jednoduššího.
0/0
10.2.2003 21:07

Roman Durdis

Pro "na to nezalezi"
Jsou důkazy, že Irák ty zbraně vyrábí? Zatim žádnej důkaz USA nepředložili, a tvrdí to přitom jako jasnou věc. Za další - jaktože světový mocnosti můžou mít teda zbraně hromadnýho ničení? Kdo jim dal na to právo? Tak proč to právo berou jiným? Oni ty zbraně taky přece můžou využít a třeba i využijou, právě proti těm jiným... Američani svoje zbraně využívají kdy se jim zachce a co my víme, kde zkouší svoje biologický a chemický zbraně přímo na civilních lidech, tak proč oni je pořád mají a můžou vyvíjet jak chtějí? To je jen opačnej pohled. Že dováží míň a míň ropy, to znamená co? V tý oblasti je nejvíc ropy na světě a oni to proto chtějí kontrolovat, to dá rozum. Pokud jde o zbrojní průmysl - nedej se vysmát spíš ty... S válkou souvisí zbrojní průmysl a USA ho mají jednoznačně největší na světě. Zbrojní průmysl je jeden z hlavních tahounů americký ekonomiky a ta, jak všichni víme, se nyní naléze v krizi. Co z toho plyne?... Hnízda terorismu - dobře, ať USA zaútočí na Španělsko, Irsko a podobný země, kde se nachazí teroristi... Země EU nejsou zrádci. Proč? Protože chtějí mír?? Protože nejsou jen hloupym agresorem bez důkazů? A jaká situace Turecka? Útočí snad na ní někdo, třeba Irák?? Nevšiml jsem si...
0/0
10.2.2003 20:53

VD

Re: Pro
Absolutni souhlas, mam stejnej nazor na vec.
0/0
11.2.2003 14:18

pamětník

pro Koalu
Velký rozdíl fakticky není. Dřív jsme nadávali na režim v hospodě, nyní na internetu.
0/0
10.2.2003 20:43

na to nezalezi

Pro romana
Romane, mas pravdu ze nikdo nechce valku. Nicmene, a to musis uznat i ty, Hussain nezastavi vyrabeni zbrani hromadneho niceni a neprestane podporovat terorismus. OSN vydalo prohlaseni a Irak si z nej dela legraci. Nejvic ironicke je to ze tento stat ma byt predsedou mirove komise OSN.
USA dovazi min a min ropy ze Stredniho Vychodu, takze tento argument uz tak moc neplati. Zbrojni prumysl? Ve Strednim Vychode? Nedej se vysmat.
Moc, to je neco jineho. USA musi hlidat kdo ji ma v tehle oblasti. To jsou hnizda teroristu a vselijake pakaze a nezalezi na kterou zem se podivas.
Zeme EU ktere podle tebe uvazuji rozumne jsou podle mne zradci. S takovymi prateli, kdo potrebuje nepritele... Jen kdyby oni byli v situaci US nebo Turecka.
0/0
10.2.2003 20:40

Roman Durdis

Rozumný státy
Ty evropský státy jednají rozumně... cožpak jde, bez jakýhokoliv důkazu zaútočit? A neni snad lepsí mír než válka? Pro většinu je samozřejmě lepší mír, to jen USA chtějí válku mermomocí - je jistý, že jí vyhrajou, nemají co ztratit. Můžou jen získat - ropu, zbrojní průmysl a moc ve strategický oblasti - o nic jinýho jim nejde, než jak pozvednout svojí upadající ekonomiku. Proto chtějí válku a nic jinýho nevidí neslyší. Ještě že tu jsou země EU, který uvažujou naprosto rozumně. Koukat jak se někde daleko od nás válčí je určitě zajímavý, ale přejme si raději mír.
0/0
10.2.2003 20:21

hovnival {hovnival007@hotmail.com}

pro Koalu
Ne, nebylo to driv lepsi! Pres vsechny problemy jsem presvedcen, ze je to nyni mnohem lepsi nez to byvalo za vlady komunistu.
0/0
10.2.2003 19:54

Koala

No reknete sami, nebylo to driv lepsi?
Ne ze by se nedely prusery - naopak, bylo jich mnohem vic - ale Rude Pravo a Dikobraz se tomu venovaly po svem a clovek mel furu casu na svoji zahradku a hospudku a nemel pocit, ze musi do vseho kecat (protoze nemohl) a odpovednost za svet nechaval na jinych. Dneska se tu vsichni predhaneji v podpore, nebo v nenavisti k USA (Iraku, Izraeli...) a je jim to stejne houby platny, protoze jsme sice svobodni, ale porad nesmeroplatni. USA (Irak, Izrael...) na nas prdi a nezmeni se na tom vuubec nic, i kdyby miliarda lidi podepsala nejakou petici nebo sla na pruvod. Pred par mesici demonstrovalo v Evrope asi milion lidi proti valce a stalo se neco? Media ovladla na cas Columbia a politici si stejne vedou svou. Radsi si doma pridelejte policku, prectete si knihu nebo se dete vozrat. Manzelka taky ceka uz dva tydny na sex a na NOVE bezi dneska akcni film s Van Damem (a taky Kusturicuv Underground na dvojce...). Lidi nestastny, vzdyt na nas kazdej uplne sere!
0/0
10.2.2003 19:45

Vendula

dik
az najdesw tu dalsi hod ji sem taky
0/0
10.2.2003 19:06

jurasek

pro vendulku
mila vendulko, zatim mam rummyho jenom na tomto jpeg......s tou roztrepanou bradickou musim najit, je z mnichovskeho setkani s joschkou, kde rummy dostal peknou verbalni nakladacku.....ale jinak tady je kluk nemeckeho puvodu, jeho vzdalena rodina se ho vzdala a na tiskove konferenci prohlasili, ze odepnuli svy nemecke ovcaky z retezu, kdyby chtel rummy skocit k nim na kafe a kugluf........pry si ma n****, tak nejak to rekli, ale slusne
 
0/0
10.2.2003 18:58

Vendula

prosim
pobiha jpeg dummyho/rummyho s roztrepanou bradou......
nemate odkaz?
0/0
10.2.2003 18:34

jurasek

turismus a terorismus je pro el chimpa to stejne slovo
amerika se bavi se saronem, ty jedno brekeke.....dokonce ten mentalne zanedbany el chimpo prohlasil sarona za muze miru.....el chimpo je samozrejme trouba, ktera vyslovuje terorismu a turismus uplne stejne, takze clovek poradne nevi, co rika, jestli jet do iraku na vylet nebo jestli irak ladinuv spojenec.......podle toho ta jeho administrativa vypada, navic je dyslekticky, takze ani nemuze nechavat male napsane vzkazy svym psovodum......neni divu, ze i americane jsou celi zmateni, kdyz se nevi, o cem sef statu hovori... mozna, ze namisto man of peace, coz je muz miru, rikal man of piss, coz by saronovi vice odpovidalo.....ze je tedy plny chcacek.....
0/0
10.2.2003 18:18

jurasek

bodejt by je nezaskocil, mordyre jedny
Mimochodem, vite,kdo to je? Ja vam to povim. Je to soucasny ministr zahranicnich veci SRN a zaroven byvaly radikalni komunista, ktery se pred lety, kdyz byl mladsi, NESTYDEL PODEPSAT prohlaseni levicovych aktivistu, ktere obsahovalo zavazek podporovat Palestinske teroristy v jejich boji za likvidaci statu Izrael. Byt americkym politikem, VUBEC SE S FISCHEREM NEBAVIM, je to ten nejvetsi pokrytec mezi politiky v soucasne Evrope a poporovatel vrahu. V mych ocim je na urovni Saddama a Americani by meli usilovat o jeho odstraneni. Takove s***e jsou dnes v Evrope u moci, OSTUDA!!!!!!!!!!!!!!!! ------------------------------------------------------------------
ja bych rek, ze joschka je pragmaticky ministr zahranici ve vsem, co dela......nakonec palestina potrebuje podporu a dumsfeldovi nic jineho nezbyva, nez se s nim bavit...oni americane uz zacali vyhrozovat a zmrazili investice pro nektere nemecke firmy, ktere maji kontrakty s 95 americkymi zakladnami v nemecku...ho ho ho....joshka byl dobry v mnichove, kdyz prerusil rozsoupnuteho dumsfelda a rekl mu, ze americe neveri.......stary dummy/rummy se temer rozplakal...nekde na netu pobiha jpeg dummyho/rummyho s roztrepanou bradou......
0/0
10.2.2003 18:10

jarda

Zlocin
Drahy Brekeke. Jaky je tedy duvod pro valku, jestlize Iracka armada na nikoho neutoci, o tom ze by Irak vlastnil ZHN nejsou dukazy a se zbrojnimi inspektory vice mene spolupracuje. Valku  v tuto chvili nechteji sousede Iraku, dle pruzkumu verejneho mineni naprosta vetsina Evropanu a 40% Americanu. Ono se muze nakonec ukazat, ze valka je nevyhnutelna. Jenze 500 000 obeti je tuze velky cislo. Nestesti takoveho rozsahu prece musi byt necim zduvodneno. A nestaci, ze Bush je "otraven a znechucen" (nebo jak to cesky tisk prelozil). Lidsky zivot ma cenu (vcetne zivota muslima).  Jestlize budou Iraceni povrazdeni z duvodu, ktere uvadi administrativa USA, pak se bude jednat o zlocin.
0/0
10.2.2003 17:56

Brekeke

Jardovi
Dusevni impotenci, resp. slepotu nebo lenost cist argumenty pro valku jste prave predvedl vy, mily pane. Jeste ze takovi dusevni impotenti jako vy nejsou u moci, to bysme furt valcili...
0/0
10.2.2003 17:36

Podivný Ptakopysk

USA to myslí dobře, vy malověrní!
Válečné plány jsou tím nejlepším. Zlotřilcům je třeba zasadit zdrcující úder. Nějaké ty vedlejší škody nás od ušlechtilého válečnictví nesmějí odradit. Vzpomeňme na válku ve Vietnamu. USA již měly akci krásně rozjetou, taktika země spálené napalmem a dioxiny (Agent Orange), kobercového bombardování, likvidace komunistického zlořádu již v plenkách (doslova, protože z těch kojenců usmrcených chrabrými americkými vojáky např. v My Lai by jistě vyrostli odpůrci demokratických hodnot) by jistě vedla k zavedení vzkvétající kapitalistické společnosti. Ale různí anarchisté, levičáci a tzv. obránci lidských práv americkou dobročinnost zmařili. Mějme v důvěru, vy malověrní! USA a jejich charismatický vůdce to myslí se světem dobře!
0/0
10.2.2003 17:16

fikce1

zbytecna valka
nedokazu phopit  proc clovek ktery nesouhlasi z valkou v iraku je pro vecinu lidi komunysta nebo anarchista  vzdit to je pitomost . kvuli americe tam zemre silena masa lidi kdyz to de vyresit mirovou cestou ta sakra proc bombardovat irak  jak v afganystanu stejne ladina nemaj a bohuzel tam take zemrelo spoustu nevynych lidi a proc kdyz je tak nebespecny ho nezajali uz 91 tam se zastavyli pred bakdadem i kdyz ho mohli sesadit   .    a stejne jim de jen o ropu a o vyreseni jejich ekonomicky krize a htelbych zduraznit ze nejsem komunysta a ani anarchista
0/0
10.2.2003 17:06

jarda

Re: zbytecna valka
Ono obvynovani z komunismu je jen ukazkou dusevni impotence "valecniku". Nejsou schopni zduvodnit, proc valka musi byt a tak se snazi aspon urazet ty, kteri maji jiny nazor. Jsou to chudaci.
0/0
10.2.2003 17:16

Brekeke

Fischer????
Mimochodem, vite,kdo to je? Ja vam to povim. Je to soucasny ministr zahranicnich veci SRN a zaroven byvaly radikalni komunista, ktery se pred lety, kdyz byl mladsi, NESTYDEL PODEPSAT prohlaseni levicovych aktivistu, ktere obsahovalo zavazek podporovat Palestinske teroristy v jejich boji za likvidaci statu Izrael. Byt americkym politikem, VUBEC SE S FISCHEREM NEBAVIM, je to ten nejvetsi pokrytec mezi politiky v soucasne Evrope a poporovatel vrahu. V mych ocim je na urovni Saddama a Americani by meli usilovat o jeho odstraneni. Takove s***e jsou dnes v Evrope u moci, OSTUDA!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
10.2.2003 16:07

Kemr

Re: Fischer????
Nu, to je hruza! Jeste ze je takovy Brekekeke, ze vsem otevre oci....
0/0
10.2.2003 17:11

Brekeke

Myslete
Ze je Evropa banda srabů, moralistů a levičáků s tim souhlasim, a take s tim mam docela problem, a je to i hlavni duvod, proc mi jsou USA sympaticke-pres vsechny vyhrady, ktere k tomuto statu mam. A je pravdepodobne, ze za evropskou zbabelosti COKOLIV UCINNE resit je nas latentni strach z muslimu - mame prece historickou zkusenost s "mohamedany", i ten nejvetsi ignorat si z hodin dejepisu pamatuje kapitolu Osmanska rise, atd. Ale bylo by OBROVSKOU CHYBOU tahat do celeho problemu kolem 11/9 a Iraku islamskou civilizaci, delat z ni naseho nepritele.  TO BY BYLO PRESNE TO, CO PLANOVAL BIN LADEN - vyprovokovat valku civilizaci, a to se nesmi stat. Valka proti Saddamovu Iraku je valkou ZA IRAK, za jeho lepsi, bezpecnejsi, svobodnejsi budoucnost, a tim padem i za budoucnost celeho blizkovychodniho regionu a potazmo celeho sveta. Tvrdim, ze pokud se z Iraku stane druhe Japonsko, bude do znacen miry vymyceno podhoubi pro islamsky terorismus a Bin Ladin zmizi v propadlisti dejin. Nenechte se proto prosim vyprovokovat a myslete!!!!!!! Valka za Irak je i valkou za bezpecnejsi, mirove souziti s islamem.
0/0
10.2.2003 16:02

tekket

Re: Myslete
Poslouchej se clovece. Uz vidim jak ti nekdo oduvodnuje vybombardovani Prahy tim, ze to je pro lepsi budoucnost ceskeho naroda. takhle asi ne co?
0/0
10.2.2003 16:13

Brekeke

Re: Re: Myslete
srovnavas nesrovnatelne... A nepoderzivas me nahodou, ze bych chtel na Irak shodit nekolik atomovych pum, ze ne? Ale ja pevne verim, ze nebude vubec zapotrebi bombardovat Bagdad, snad jen ty prezidenstske palace, a ze, uplne idealne USA vyhraji propagandistickou valku a zadnych bomb nebude zapotrebi. Doplne si znalosti z historie a svetove politiky a vymyslejte ruzna srovnani. Toto se vam nepovedlo.
0/0
10.2.2003 16:19

tekket

Re: Re: Re: Myslete
udelal jsem to zcela zamerne, protoze tebou vyjadreny nazor vychazi z domnenek, prirovnani a predstav. Pokud mas zajem vyjadrit se k nejakemu tematu, tak se prosim vyvaruj srovnavani soucasneho pristupu nemecka a francie s mnichovskou dohodou a podobnych spojovani nespojitelneho.
0/0
10.2.2003 16:32

Brekeke

Re: Re: Re: Re: Myslete
Jde o to, co se srovnavat da, a co uz ne. O sobe si myslim, ze dokazu vcelku dobre veci srovnavat a davat je do souvislosti, o vas si to nemyslim, alespon jste me zatim o techto svych schopnostech nepresvedcil.
 
FAktem je, ze Japonsko je v soucasnosti svobodna a prosperujici zeme, a zadny Japonec se nechce mstit USA, i kdyz by k tomu mohl mit duvod. Historicke okolnosti padu Japonska umoznuji pouzit Japonska jako prikladu reseni soucasneho konfliktu na BV.
 
Faktem je, ze v soucasnosti sedi v nemecke vlade jedna velka svine, coz ma vliv na soucasnou nemeckou antiamerickou politiku.
Faktem take, je, ze historicke okolnosti, nehlede na uplne jine kulturne-civilizacni souvislosti, neumoznuji prirovnavat domnele bombardovani Bagdadu s pripadnym bombardovanim Prahy Americany. Asi hlavne proto, ze bombardovani Prahy by znamelo zacatek 3. svetove valky, coz se nestalo, protoze jsme zili v tzv. bipolarnim svete.
Vy asi opravdu budete jeden z tech ignorantu, kteri na hodinach dejepisu nedavali pozor.
0/0
10.2.2003 17:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.