Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čermáková ochutnala vězeňský chléb

Helena Čermáková prožívá první den za branami ruzyňského žaláře. K vězeňské bráně, kterou prošla ve čtvrtek v noci, ji musela dovést policie. "Chovala se slušně, byla střízlivá a upravená," řekla iDNES mluvčí věznice Jana Jodlová. Za mřížemi má být Čermáková zavřená tři roky za to, že způsobila smrt pětileté dcery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

technofreak

Čermákových mezi náma chodí mraky
Každý rok je zabito (ZABITO, ne v opilosti zalehnuto) mnoho desítek dětí. Jsou mučeny podvýživou i někdy nepředstavitelnými tělesnými tresty, většinou vlastními nebo nevlastními rodiči. Je to obžaloba celé společnosti, ale taky nás, kteří před tím zavíráme oči, i když bychom někdy ty věci měli nahlásit, ale samozřejmě taky systému péče o děti a soudnictví (asi nejshnilejší část tohohle státu). Ti lidi jsou pro mě ještě větší bestie, než Čermáková, které samozřejmě měli dítě dávno odebrat, ale která jej alespoň nezabila úmyslně. Mrtvým dětem samozřejmě už nikdo nepomůže, ale právě v tuhle chvíli prožívá v tomhle státě několik set dětí skutečné peklo na zemi. A dělá s tím něco parlament? Vláda? Všichni na to pěkně pečou. Fakt hnus.
0/0
10.2.2003 12:04

Tristan Eugen

Čermáková ochutnala vězeňský chléb
  Lidi,prosím vás neblbněte.Čermáková dostala opravu malí trest.Jenže ona opravdu rozumu moc nepobrala.Když souhlasíte s tím,že mdlí rozum je polehčujíci okolnost ve všech případech,tak s tohoto principu nesmíte vyjímat ani Čermákovou.Vždyť ona nebyla první,kdo zabil své dítě.Vražd dětí je požehnaně i v Čechách.Jasou rodiče a to i matka které se ke svým dětem chovají daleko hůře jak otrokáři  k dětem otroku a každý je k tomu ticho.Je otřesné,že jedině v případě Čermákové se v Čechách rozléhá takoví řev.Podívejte se na celou věc trošku dál.V podmínkách v jakých žila malá Terezka co by z ni vyrostlo.Už za deset roku by jste možná všichni litovali,že ji máma našlápla na krk,dokud byla malá.Nevěřím svým očím,když neustále čtu,že ten soud který Čermákové vyměřil pouhé tři roky,určitě napraví kriminálnice ve vězení!To je přece stračné.Tak vy všichni si myslíte,že naprosto bezohlední vrazy,bezohlední zloději a lupiči,kterým je lhostejné že okradli o výplatu matku z dětmi a tím rodinu vystavili hladu,tedy i ty děti,jsou zároveň mstiteli křivd spáchaných na dětech.Opravdu je otřesné,když těmto lidským dobytkum přisuzujete ušlechtilé zásady.Vždyť vy neznáte mentalitu klriminálniku.Já mezi ními musel nějaký čas být ač je to už více jak 35 roku.Tak bych nikdy nespoléhal na ušlechtilé mravní a morální zasady kriminálniku.Kdybych měl k tomu moc,zařidil bych kriminálnikům takoví réžím a takové podmínky,že by dvou letý kriminál byl trestem doživotním.Ujišťuji vás,že Čermákové vůbec nic v kriminále nehrozí.To je jen vaše fixní idea.Pokud umí poutavě vyprávět,tak kriminálnikům může třebas i vyprávět jak svou dceru zamordovala a dostane se ji potlesku.  
0/0
10.2.2003 11:57

Prcin

To snad není pravda
Nejhorší zvířata na světě jsou Čermáková a právníci. Jak někdo může hájit tak hrůzný čin a ještě mít radost, že dostala jen tři roky. Kdyby se to stalo jemu v posteli a na zahradě.
0/0
10.2.2003 11:43

Prcin

Vona se stejně zabije
a když ne, tak si to lidi tady budou muset vyřídit, stejně jak se to děje v Ekvádoru. Když se kolem ní vytvoří slušnej chumel, tak nikdo neuvidí, kdo dal smrtelnou ránu. Když není právo, tak si ho lidi budou muset udělat sami. Čarodejnice se taky pálily. Zabitýho otravnýho komára mě bude víc líto než Čermákové.
0/0
10.2.2003 11:04

JUDr. Jahelka

Re: Vona se stejně zabije
Tak to snad né. Žijeme v civilizovaném světě. Nebudeme se chovat jako zvířata. Máme nezávislé soudnictví a Čermáková dostala spravedlivý trest.
0/0
10.2.2003 11:31

Antl

Re: Re: Vona se stejně zabije
Běž raději zpívat. Měla dostat provaz, kulku, sekeru, gilotinu, injekci, plyn a navíc utopit.
0/0
10.2.2003 11:36

JUDr. Jahelka

Re: Re: Re: Vona se stejně zabije
To by bylo plýtvání prostředky státního rozpočtu. Víte opilý řidiči Antle kolik dneska stojí jeden trest smrti? Je drazší než 20ti letý pobyt v nápravném zařízení.
0/0
10.2.2003 11:40

Sobotka - ministr financí

Re: Re: Re: Re: Vona se stejně zabije
Cena nerozhoduje, moji exekutoři to hravě vyberou.
0/0
10.2.2003 11:43

roger

Soudci
Ja se ani nedivim, ze dostala jen 3 roky. Vzdyt na vetsine soudcovksych postu sedi stary komunisti. A tem jde hlavne o to, aby nase soudnictvi fungovalo velmi spatne nebo vubec. Tohle jim vsechno nahrava do karet. Proto uz take maji 20% v tomhle state. Je hnus!
0/0
10.2.2003 10:53

Jirka

Smrt za smrt!!!!!!!
0/0
10.2.2003 9:57

Jirka

RE
Smrt za smrt!!!!!!
0/0
10.2.2003 9:56

Kaktus

Re: RE
Jirko, ty jsi pravdepodobne nevzdelany, kazdopadne hloupy truhlik.
0/0
10.2.2003 10:03

boží soud

Čermáková ochutná .....
Čermáková v kriminále ochutná co v životě ani jen netušila jako odplatu za hyenizmus spáchaný na vlastním díteti!!!!
0/0
10.2.2003 9:32

Máňa

OKLAMALA VŠECHNY I VÁS
Lidi, kteří se jí tak zastáváte Vám vše vzkazuju, i Vás ta potvora podvedla. Protože, celý náš národ po celou dobu pátrání, nás obelhávala, ale na to všichni už zapomněli. Já Vám to při pomínám, protože na to ten soudce taky už zapomněl a to nejvíc mrzí. Celou dobu věděla co se stalo a kde je a pořád lhala a měnila výpovědi. Já po celou tu dobu doufala, že se objeví živá a zdravá. Co vy?
0/0
10.2.2003 9:15

Václava

Re: OKLAMALA VŠECHNY I VÁS
 Zajímá mě, kdo zaplatí všechny ty zúčastněné při hledání  Terezky. O tom se vůbec nemluví. Paní Čermáková provedla věc prazvláštní na to, že byla matka. Normální reakcí by bylo volat a hledat pomoc u lékaře a ne dělat nebohou a lhát.  
0/0
10.2.2003 9:33

boží soud

Na každého dojde!!!
Nemějte obavy,Čermáková sice dostala jen tři roky,ale co ji čeká v kriminále to nikdo z vás neví a ani vědet nebude.Bude prosit Boha o odpuštění,protože tvrdý trest hyenu,která zabije své vlastní dítě a zahrabe ho v lese jak prašivého psa ji rozhodne nemine!!!!V kriminále jsou takoví lidi odsouzeny již předem k zániku.
0/0
10.2.2003 7:57

Miksi

Pro útlocitné
Po přečtení části komentářů mě dost mrzí, že všichni zastánci teorie "nikdo neví co se jí děje v hlavě, atd." neuvažují o tom, co se asi dělo v hlavičce malé Terezky. Nejde vůbec o tři roky vězení - ani dvacet let nevrátí dítěti život. A je mi srdečně jedno, jestli dotyčná nyní bude "trpět" tím, že se k ní okolí bude chovat jak k prašivé. I když jista si tím nejsem, podle části diskutujících by mohl vzniknout fan-klub chudinky Čermákové. Já spíš přemýšlím o tom, co za svůj krátký život zažila ta holčička, které nikdo nepomohl. Babička, lékařka, učitelka, sousedé, návštěníci a personál místních hospůdek. Ti všichni věděli co se děje, pitva dokonce hovořila o podvýživě. Ta ženská měla být před soudem už dávno!!! Co se týká nakládání s tělíčkem - jsem překvapena, že žádný zákon nepamatuje na tyto okolnosti. Přijde mí šokující, že spálení a zahrabání mrtvolky se netrestá!! A pro ty, co se snaží vcítit do duše vlastním činem zdecimované matky: z vlastní zkušenosti vím, že pokud najdete bezvládné tělo, a zejména svého blízkého, tím prvním je zavolat lékaře. Člověk se totiž úpěnlivě drží i té sebemenší šance že lékař dokáže zázrak. Z toho já usuzuji že ze strany Čermákové se jednalo o úmyslné zabití, byť nebylo prokázáno. A ještě něco: pokud bude opravdu těhotná, hádám že podle většiny zúčastněných má na svoje dítě nárok, je to přece matka, že?? Je tedy třeba počkat, jestli se nepokusí o něco podobného, pak, možná,  lze najít náhradní rodinu? Co by k tomu asi řeklo to děťátko a Terezka - mají podle vás nějaká práva?
0/0
9.2.2003 22:55

Raduz

SHIT
Já to říkám pořád,že jsme všici zvěř!!
Pro všechny mučitele:
Víte prd o tom,co je mučení
A docela mě udivuje,jak si všichni hrají na soudce,když dle mého názoru jsou všichni soudci sami zločinci!!!Kdo řekl,že nějaký zákon je správný!Co je dobro a co zlo???!
Samozřejmě je mi Terezky líto,ale víme co je strach z následků,věřím že nechtěného činu,který spáchala pí.Čermáková???!
Nebo je někdo ze zúčastněných vrah???!
Nazdar
0/0
9.2.2003 19:58

C.Q.L.

Re: SHIT
To je vtip?!
0/0
10.2.2003 9:27

Pepuska

Hluboce se sklanim pred Vasim primocarym pohledem na svet,
ale ja na nej skutecne nemam. Jiste je neoddiskutovatelne, ze smrt Terezky byla velkou chybou vcetne souvisejicich zalezitosti. Neni mi zrejme, kde velka cast diskutujicich bere silu, resp. odvahu, vyslovovat soudy, pripadne urazky.
Za sebe mohu pouze rict, ze vubec nemam predstavu, jak bych na miste soudce zalezitost ohodnotil. Kazdopadne vim, ze jsem v zivote udelal jiz spoustu chyb a vzdycky jsem byl velice rad, kdyz jsem citil na strane "soudce" milosrdenstvi. Mozna, ze trest neni o tom si neco odtrpet, otrepat se a pokracovat v predchozim zivote, ale o tom dostat prilezitost zastavit se, podivat zpet a poucit se pro dalsi zivot z chyby, kterou jsem udelal. A osobne verim tomu, ze mnohem vetsim utrpenim bude pro p. Cermakovou zit s tim co se stalo, nez tri roky kriminalu.
Docela me zde zaujalo povidani kolem potratu. Jen bych se dovolil zminit, ze dle studii, ktere se provadely s reprezentativnim vzorkem zen, ktere prodelaly interupci, dochazi u vysokeho procenta z nich k obrovskym vycitkam svedomi v pozdejsim veku.
Je pravda, ze dnesni doba nepreje malym detem. Obvykle jsou chapany jako ohrozeni osobni svobody, bezedna studna na penize atd. Ale neni tomu tak, pokud se skutecne maji dva lide radi, potom je v jejich srdci dost mista mista na lasku i pro deti (nebojte se, neni to z me hlavy, jenom jsem si vzpomnel na pohadku Sul nad zlato).
0/0
9.2.2003 19:34

kódl

reakce
0/0
9.2.2003 17:42

Semik 1979

VÝSMĚCH VŠEM SLUŠNÝM LIDEM !!!!!!
To je neuveritelny, ze za takovou brutalitu, zapirani, mateni policie a vsechno kolem dostane jen tri podelany roky
Opit sebe, dite, udusit ho, schovat a chtit ho palit.... to snad neni mozny, kde to zijeme:((((((((
0/0
9.2.2003 16:56

Korek

Re: VÝSMĚCH VŠEM SLUŠNÝM LIDEM !!!!!!
Měla by dostat aspoň dvacet a pořádně nakopat prdel. Je to dobytek.
0/0
9.2.2003 17:40

brabenec

:o)
hele co blbnete..... dyk toho zas tak moc neudělala ne??? stejně je nás na světě moc  Čermáková na Hrad!!!!!!
0/0
9.2.2003 14:09

Korek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.2.2003 17:39

Milacek publika

Soudite Cermakovou
Ale proc se nezajimate o to jak zije Roman Vaskuj? Clovek ktery privedl do zkazy desitky lidi v nasem state si uziva zivota a smele prohani zavodni auta a smeje se vsem dokola. Lidi, neni jenom pani Cermakova na svete, urcite udelala hrozny cin ale nikdo z vas nebyl u toho kdyz se to stalo. Verim ze kdyby pani Cermakovou obhajoval Judr. Sokol skoncil by pripad tim ze ji dcera chtela zastrelit dvojhlavou brokovnici a proto se musela branit a zalehla ji. V nasem state je to o penezich, ne o spravedlnosti.  
0/0
9.2.2003 9:16

mučit
zaplatit vyšetřováni,vykastrovat, mučit,mučit
0/0
9.2.2003 7:55

obyvatelka jihomor.města

Re: mučit
Jak může tak neodpovědná osoba ke svému vlastnímu dítěti jestě otěhotnět  tak se bude chovat i k dalšímu dítěti.  Tak jak je příspěvek tak souhlasím bez toho mučení. Sedět co nejdéle až ji vše omrzí a do smrti má výčitky svědomí. Nic jiného si nezaslouží. Žádnou milost taková osoba jiná nebude. Jen ať sedí zpytuje svědomí co je ale platné když dcerku žádný nevzbudí.
0/0
9.2.2003 9:45

CENTRAL

Re: mučit
jo tebe, ty hnusnej psychopate a sadisto
0/0
9.2.2003 9:52

T.K.

jen tak...
driv jsem si myslela,ze kdybych otehotnela jeste v dobe,kdy budu studovat,tak rozhodne pujdu na potrat.Porad studuji,ale jista si tim potratem uz tak nejsem...pokud mas oporu v partnerovi a v rodicich,tak se da vse zvladnout.ale s katerinou nesouhlasim.myslim,ze milovani z lasky je nadherna vec a pokud lidi delaji vse proto,aby partnerka neprisla do jineho stavu a ono se to bohuzel treba stane a dite nechce, ale opravdu nechce,tak je v kazdem pripade potrat vychodiskem....
0/0
9.2.2003 0:09

Venca

Re: jen tak...
Tak nejak jsem to chtel rict, bohuzel jsem byl nejspis nepochopen......
0/0
9.2.2003 0:10

simona

Jo justice
 Souhlasim, ze pravo v Cechach si nevazi zivota, naprosto. Jinak si myslim, ze Cermakova dobre vi, proc chtela celu pro sebe a proc nesla na prochazku, ale pokud prezije vezeni, tak to neprezije az vyleze.
0/0
8.2.2003 22:22

Katerina

Potraty
Holky, ktery byly znasilnene, maji samozdrejme pravo na potrat. Ale pokud jste se nekdy mrkli na statistiku "potratovosti" u nas, valna vetsina zen, ktere se pro tuto zrudnost rozhodnou, jsou 25ti lete karieristky. A Venco, pokud Vy a Vase partnerka nechcete dite, nemate koitalne soulozit. Jsou tu i jine zpusoby. Ja byt muzem bych nesnesla vedet, ze ma partnerka zabila me dite, ktere se mnou vedomne delala. Kdy nechci deti, nedelam cinnost, pri ktere vznikaji. Ja mam partnera jiz 5 let a koitalne jsme nesoulozili. Alespon nikdy nebudu stat pred rozhodnutim zda zabit, nebo nazabit. Kvuli nekolikasekundovemu orgasmu.
Misho -  zena se neoplodni sama, ale je  to prave ona, ktera se sexem souhlasi. Pokud rekne "ne" a k sexu stejne dojde, pak je to znasilneni. A muj nazor na znasilneni uz znate.
0/0
8.2.2003 21:30

MUSLIM FUCKER

Re: Potraty
Pokud by jsi napsala na jeden radek ze pouzivas robertka, tak jsi nas mohla uchranit tveho idiotskeho nazoru....
0/0
8.2.2003 21:40

Venca

Re: Potraty
Myslim si,ze pokud zena nosi dite a dava mu vlastne zivot.....tak proste ma pravo potrat podstoupit. Myslim si, ze v urcitych pripadech je lepsi potrat, nez aby dite skoncilo treba v detskem domove.... Kazdy ma svuj nazor.
0/0
9.2.2003 0:01

misha

Re: Potraty
Co k tomu dodat ze? Aspon jsem rada, ze se tu nasli lide co tu situaci vidi REALNE. Katerina svuj nazor nezmeni, ma na neho pravo, ale nazyvat zeny, ktere jdou na interupci druhe Cermakove je opravdu hodne mimo. Uvedom si jednu vec: Je lepe pokud se opravdu narodi jen chtene deti nez aby pak trpely a byly tyrany. A jenom z tohoto duvodu je dobre ponechat pravo mit ci nemit dite na tom, kdo ho v sobe 9 mesicu nosi. Nevim co te vede k tomu nebo z jakych statistik si vychazela, ze na potraty chodi ve vetsine 25-lete karieristky....to zavani trosku tim, ze az zacnes koitalne fungovat se s vym partnerem predstavujes si sebe jako hospodynku v domacnosti ne?
0/0
9.2.2003 4:16

Rev

Re: Potraty
Kazdy ma pravo na svuj nazor, to je bezesporu jasne. I ja ten Tvuj respektuji. Ja jen doufam, ze takovi lide jako Ty Katerino nikdy nedostanou tu moc, aby svuj nazor prosadili, a byl vseobecne uznavan. Ja povazuju za zrudnost spise to, ze jsi se svym partnerem pet let a jeste jste nemeli jak jsi rekla koitalni styk. Potrat je urcite extremnim resenim. Nicmene souhlasim s nazorem, ze kazda zena se ma pravo rozhodnout, zejmena pokud ji tizi okolnosti, k tomuto reseni. Upirat ji toto pravo by pak vedlo v mnoha pripadech ke tragediim. Otazku napriklad papezova nazoru na potraty zde snad ani nebudu rozebirat, nebot bych musel pouzit znacne urazlivych slov na jeho adresu.Nicmene i on stejne jako kazdy jiny ma pravo na svuj nazor a tedy i napr. striktni odmitani potratu. V lidske spolecnosti 3.tisicileti jsou vsak tito lide dle me blazni.
 
0/0
9.2.2003 11:39

Transit

Re: Potraty
docela by mne zajímal názor vašeho partnera..... myslim že je vám nevěrnej až se hory zelenají.......
0/0
9.2.2003 14:13

Midnight_Knight

Hmmm,,,
Tak by mě docela zajimalo,kolik z přítomných hysterických osob znalo paní Čermákovou osobně,kolik z nich ji vidí do hlavy,jaké okolnosti ji vedly k tomu,že v životě jednala tak,jak jednala..Já ji neznám..a proto se neodvažuji nad ní vynést jakýkoli soud..Přeji všem hezký den.;-)
0/0
8.2.2003 17:06

bondy

Re: Hmmm,,,
A jaká, jen důvěrným přátelům této paní známá okolnost , by podle Tebe vysvětlila a ospravedlnila to, co udělala? Doživotní trauma, jelikož byla v sedmi letech nešťastně zamilována do trakaře nebo něco podobného?
0/0
8.2.2003 17:50

Midnight_Knight

Re: Re: Hmmm,,,
Jak jsem psal,nevím..Co na stranu druhou vím,je fakt,že člověk je občas schopen udělat věci,o kterých byl předtím přesvědčen,že "on by něco takového nikdy neudělal"..Inu,možná jsem vyjímka,potvrzující pravidlo..;-)
Přeji všem uvědomělým nechybujícím lidem hezký den...a především ten nááádherný pocit čistého,neposkvrněného svědomí,kteréžto  dozajista všichni máte..;-)
0/0
9.2.2003 6:19

Bryan

Nevíte někdo,
co ta baba provedla, že se o ní pořád píše ? Je to snad nějaká mezinárodně důležitá osoba ?
0/0
8.2.2003 13:58

Jainie

Re: nevíte někdo, tak to vím je to hnusná svině která zabila svý dítě a na 99% se jí nic nestane!
0/0
8.2.2003 14:22

Bryan

Re: Re: nevíte někdo, tak to vím je to hnusná svině která zabila svý dítě a na 99% se jí nic nestane!
To je mi líto. Jak ho zabila ?
0/0
8.2.2003 16:52

rae

cena za život
Novu nemám v lásce, ale pokud má pan Zuna pravdu a za krádež 14 000,-- dostane Čermáková dva roky navíc - je cena života dítěte 21 000,-- Kč! Kde to žijeme? Neuznávám tvrzení život za život, ale tahle žena už neměla dostat šanci být matkou! Poměr této společnosti k životu je podivný - poškození zdraví je téměř beztrestné, zabití je na úrovni krádeže, majetkové trestné činy - čím větší škody, tím lehčí (nepřiměřenější tresty) - Není to tak dávno, co byly soudci motivováni k tomu, aby užívaly ROZUM a CIT a nejen suchou řeč paragrafů - je to asi příliš těžké, přemýšlení bolí?
0/0
8.2.2003 13:23

Kokot z UPa

budoucnost naroda?
S takovohle kockou jsem chtel vzdy chodit, antikoncepce hadra! Meli ji radeji strcit do plynu nebo s nejakymi vezenkynemi, ty by ji ukazaly co je to zivot!
0/0
8.2.2003 12:24

Beruska

Jen 3 roky za zabiti?To je teda sila!
0/0
8.2.2003 11:21

Jainie

Podle mě by ji měli popravit
0/0
8.2.2003 11:06

Radim

Odpad
Nevim, z jakeho duvodu se odpadu spolecnosti, jakym zcela urcite cermakova je, dostava te vyjmecnosti, ze se dostane mezi tri top odkazy hned vedle zpravy.idnes.cz. Vy novinari z idnesu, nevim, proc z ni delate hvezdu - budeme taky behem nasledujicich tri let cist clanky o tom, ze si dnes rano mohla vymenit kalhotky a ponozky a ze ji odpoledne navstivili kumpani z hospody??? A ze je ji uplne jedno, ze je jeji dcera jeji vinou mrtva?
0/0
8.2.2003 10:36

Thyronx

Koukam ze prispevky od Thyronxe se samy vymazavaji...
Cenzura?
0/0
8.2.2003 0:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.