Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Powell: Irák lže a skrývá zbraně

USA představily v devadesátiminutové multimediální prezentaci důkazy proti Iráku. V Radě bezpečnosti OSN je přednesl americký ministr zahraničí Colin Powell. Bagdád má zbraně hromadného ničení, skrývá je, lže OSN a spolupracuje s Al-Kajdou, vyplynulo z Powellova vystoupení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jakub friedl (kyknos.org)

jen poznamka
1. ty dukazy jsou skutecne smesne. v gimpu ugimpuju takovejch fotek za vikend 50, se zvukem neumim, ale amici budou mit jiste lepsiho zvukare, nez jsem ja)))
2. stydim se za ceskou republiku, ze oficialne schvaluje a podporuje tuto agresi a odpornou dobyvacnou valku
3. co se tyce patera havlasy, nemeli by mu bloknout ip, zabavit pocitac, nebo zaplatit dobreho psychologa? obcas zavitam na idnes do diskuze a ta je to jakakoliv, havlasa ji jiz znecistil svym mozkovym prujmem. je tu nejaky odbornik, ktery by mi prozradil jeho diagnozu? docela by me zajimala )))
4. neni tu nejaka slecna z prahy co by zasla do kina? nemam s kym. no nic)))
5. ted me tak, napadlo, neni havlasa nejakej skript, co se snazi projit turingovym testem inteligence? moc se mu to nedari )))
0/0
7.2.2003 17:37

tom1224

Kdo chce psa bit, najde si hul!
Amerika co se tyce diplomacie je na konci svych moznosti a tak zkousi zachranu argumenty, ktere muze najit i desetilety skolak. Snad vetsina vi, ze pravy duvod agrese vuci Iraku je jeho poloha, ropa a moznost ztraty sympatii Saudske Arabie vuci USA. Nejrychlejsi cesta k pozehnani valky sirokou verejnosti je prave Sadam Husajn, ktery uz z minulosti ma od USA umele vytvorenou nalepku dabla (Kuwait).  
0/0
7.2.2003 13:53

Pater Havlasa

O cestine, me milovane materstine
soudruzi drazi vytunelovany,
na cestinu vam z vysoka ser$#$&.  cestina je pro me neco jako rackovaci havel, nebo ten vas prapor s tim slovenskym kosoctvercem kterej tady vlastne mam ale jenom prede dverma, na rohozce, abych si mel o co utrit boty kdyz prijdu domu.   
vasi vymirajici reci nechtej ani uz mluvit cesi a houfne delaj v praze jak koktaj a jak neumej uz cesky a delaj ze sebe cizince.  trapaci.  nic neni trapnejsiho nezli cucet jak nakej vsivak ze sebe dela cizince, vy buzici.
zkousite klofat v kazdy vete anglicky.  vsechny vase noviny pisou anglicky fraze.  televize a radio jak by smet furt samy anglicky fraze a co slovo to trapna chyba a idiotskej prizvuk, trapaci ztrapneny.
takze asi takhle vase i a y me vubec nezajmaj.  asi tak jako s z a vubec celej ten vas jelitovej zvuk kdyz knachate.
hlavne pri zpevu je cestina obvzlast trapna.  poslechne te si to knakani.  furt vybirate slova ktery maj koncovky na -ou abyste se podobali anglicanum vy jedna holoto vypraskana. 
cestinari jedny.     s cestinou bude rychlej proces jako s vama.  s tou budou mluvit jenom metari a krumpac-manazeri.  
 
 
 
     
0/0
7.2.2003 10:16

loop

Re: O cestine, me milovane materstine
Zatim si neřek pořád nic kloudnýho, neustále opakuješ ty samý nesmyslný keci, a v hlavě máš pravděpodobně jenom nasráno. Spousta čechů nesouhlasí s americkým postupem a válkou proti Iráku, včetně mně. A to že něco udělá nebo neudělá Havel (nebo jemu podobní ), není pro mě důvod, abych ztrácel úctu k vlastnímu národu, kterou ty objektivně nemáš. A to znamená že si zamindrákovanej ubožák, kterej jenom plácá a tlachá aby se z něčeho vybrečel. To si radši ale zajdi k doktorovy, nebo otravuj svý francozský přátele.Ale ty je asi nezajímáš, viď bobánku!!!
0/0
7.2.2003 11:56

Pater Havlasa

Re: Re: O cestine, me milovane materstine
jakto prosim te?????
rek jsem vam toho nejvic co vubec jste kdy vedeli.
(1) americani udelali hitlera a tim valku
(2) americani dali cesko hitlerovi
(3) americani dotovaly sakumprask hitlera az do roku 45 se vsim, prachy, auta, volej atd
(4) americani kupovali lidi z koncentraku na pokusy na jejich pilulky pro johnson/johnson
(5) podrazili rusy ctryrikrat za tri roky.  "podrazili" znamena ze nedodrzeli podepsanou smlouvu
(6) rozdelili evropu
(7) zabijeli srby kuli voleji, atd atd...
americani lzou v naprosto ve vsem.
a vy, pranarode, jim tleskate, lezete vis kam vid, a delate ze mluvite anglicky. jste slovansky zradci. takovy obzalovani a data ti nestacej? di se podivat do terezinu.  podivej se kolem sebe.   z ty valky se jeste celej vychodni blok nedostal a dneska uz nedostane protoze se podepsali amikum a stricili palice dobrovolne do smycky. z nakyho duvodu, cesi si myslej, ze kdyz budou dobre brecet nad americkym rektoplanem, nebo kdyz budou slibovat poslusnost ve valce proti arabum a podporeni isreale takze z nich americani udelaj 51. stat. jen tak abys vedel jakej trapas je ta ceska vlada tak poslouchej todle.  v listopadu cesi vydali americanum oficielni slib, ze jim ve potencialnim konfliktu pomuzou a -- ted poslouchej -- ze jsou 100% na strane israele v tom palstincko-israelskym konfliktu. chapes tu silenou hloupost toho ceskyho cloveka???? momentalne nejde o israel nebo palestinu ale o to, ze ten prostej hloupej naivni rozvalenej honza z cech se proste chtel vytahnout pred americanem a zavdecit a tak rek takovoudle vec.  vec ktera amerika v zivote nerekne protoze tim by se vodrovnala politicky nebot jak vis, americani jsou pro mir, ne pro israel.  v americe neni oficielni pro-isrealska policy. takze cech ve svy tvrdy zabednenosti vybalil na americany proste naprostou rasistickou xenofobni vec za kterou se sami americani stydej a vydali tady trapnej clanek jak s ceskou policy vuci blizkymu vychodu nic nemaj.  takze i kdyz chcete bejt 51. stat -- coz je pruser sam o sobe, a duvod dost na to abych si z vas utahoval -- tak to navic delate uplne spatne, hloupe, a smesne protoze jste prosty a hloupy. nezlob se ale takovadle mentalita, kterou samozrejme kazdej nema jako snad ne ty, si nezaslousi nic nez nakopat. nesouhlasis??????? tem kteri vypadaj ze vec nak chapou jsem nikdy neoponoval a i mockrat jsem se omluvil.              
0/0
7.2.2003 12:48

ja

Re: Re: Re: O cestine, me milovane materstine
Poslechni, jses ty blbej nebo navedenej?
0/0
7.2.2003 15:51

Včelka Mája

Re: Re: Re: O cestine, me milovane materstine
ty vole...
0/0
7.2.2003 21:46

Mufinka

Re: Re: Re: O cestine, me milovane materstine
Hele..docela jsi mě rozesmál  Vůbec nechápu kde bere někdo, kdo natříská v jedné větě tak deset chyb odvahu kritizovat někoho pravopis Promiň, ale tvoje "voleje, oficielni slib, nebo takovadle mentalita" je hruza. Než začneš kritizovat, otevři pravopis pro 3 třídu základní školy a šprtej, šprtej, šprtej. To víš, opakování matka moudrosti. Kdyby ty nespisovný věty alespoň dávaly smysl, ale bohužel ani tady to nevyšlo.
0/0
9.2.2003 10:49

Josef MUSIL

BTW
ten kdo nemá úctu ani k národu z něhož pochází nemá žádnou  morální hodnotu. Není to člověk, je to jen hrouda něčeho beztvarého
0/0
7.2.2003 10:02

Pater Havlasa

Re: BTW
ano ano....hroudou jsem....beztvarny taky
0/0
7.2.2003 10:30

Josef MUSIL

BTW
ten kdo nemá úctu ani k národu z něhož pochází nemá žádnou  morální hodnotu. Není to člověk, je to jen hrouda něčeho beztvarého
0/0
7.2.2003 10:02

Josef MUSIL

žádný spravedlivý soud
ještě nikdy nikoho neodsoudil protože na něj někdo donesl magnetofonový pásek a fotku budovy, v níž by se mohly nacházet další důkazy. A jelikož v USA je soudnictví založeno na precedensech zajímalo by mne, jak by se zachoval soud made in USA, v případě, že US ARMY na základě těchto rádoby důkazů zaútočí na Irák, kdyby někdo v USA někoh zabil a jako důkaz své neviny donesl magnetofonový pásek kde by se usmrcený přiznával, že  chce zabít 1000 jiných občanů.
0/0
7.2.2003 9:49

Pater Havlasa

Re: žádný spravedlivý soud
chtel jsem ti zprve, za tvoji invektivu udelit dutku a vymachat te v par vynatejch slovech po h.  ale jsi rozumny clovek Josefe. 
rozumny az myslici, coz na cecha je obzlast rarita.
mas pravdu.  ale celkove cela kampan amiku proti iraku je nesmysl a ukazkou jejich krvelacnosti a bestiality.  snad si necekal logiku v tomhle bode licitovani.
navic zrejme ma irak pravdu ze si to amici nacarali sami.  kazdej vul, i cech, dneska dokaze pomrvit fotku jak chce.
no nic. 
pruser je ze ceskej narod, ten vypraskanej zbes, leze amikum do strev.  havel vam odrackoval ten 8 dopis a je.
stali jste se americkym stitem proti americkejm nepratelum.  vy na to ale na vsechno kaslete.  sedite a diskutujete.  a zase jenom cucite jak vam tu zem tunelujou. 
meli byste se dat do kupy, vy holoto misto tohodle kybicovani tady a vopravovani mekejch a tvrdejch i a tech ruznej volovin co tu tlachate.
ale pro me za me, Josefe, ja nakonec mam z tech vasich pruseru, a hlouposti, jen legraci.  takze jen tak dal.
vypni mozek a zarad se tady k temhle jelitum a zacni hubovat a vopravovat lidem pravopis a lizt amikum do zadku.
nechapu jak muze takhle inteligentni clovek jako si ty, Josefe, vubec v tom anarchistickym bordelu prezivat.                    
0/0
7.2.2003 10:25

loop

Re: Re: žádný spravedlivý soud
Zatim si neřek pořád nic kloudnýho, neustále opakuješ ty samý nesmyslný keci, a v hlavě máš pravděpodobně jenom nasráno. Spousta čechů nesouhlasí s americkým postupem a válkou proti Iráku, včetně mně. A to že něco udělá nebo neudělá Havel (nebo jemu podobní ), není pro mě důvod, abych ztrácel úctu k vlastnímu národu, kterou ty objektivně nemáš. A to znamená že si zamindrákovanej ubožák, kterej jenom plácá a tlachá aby se z něčeho vybrečel. To si radši ale zajdi k doktorovy, nebo otravuj svý francozský přátele.Ale ty je asi nezajímáš, viď bobánku!!!
0/0
7.2.2003 11:32

Včelka Mája

Re: Re: žádný spravedlivý soud
ty vole...............
0/0
7.2.2003 21:47

Josef MUSIL

rcd@infoline.cz
Důkazy ? Takže vycházím z obecně platného a uznávaného, že magnetofonový záznam, či jeho přepis není  nikde, u žádného soudu brán jako důkazový materiál. Stejně tak  staelitní snímek, nelze brát jako důkaz. Kdo dokáže co to vlastně bylo nafoceno a kdy ? Takže z těchto důvodů tyto důkazy neuznávám. Navíc mi vadí, že v samotném USA, dle sdělení mé přítelkyyně ve státě OHIO, jsou američané informováni o tom, že inspektoři OSN již našli několik atomových hlavic a raket s doletem na území USA. Což považuji za zcela účelovou lež.
0/0
7.2.2003 9:43

Pater Havlasa

VYZVA JURASKOVI
Jurasku, zad-li pusobis v tomhle bahne iDnes, tak se mi vokaz.  Lidi si nas pletou.
Ale rikaj ze te prekonavam tudiz troufam si Te vyzvat ke kamaradskemu zapasu kdo z koho a ci tlachy dokazou udelat delsi vocas z tehle vocasu v kometarich.
0/0
7.2.2003 3:25

sidlo

Re: VYZVA JURASKOVI
Jenom hlupaci si muzou plest krutase/anonyma/patera Havlasu teda tebe  s Juraskem. Ty jsi ten, co nenavidi vsechno ceske, protoze jsi doma dostal poradnou nakladacku. Jsi obycejny sprostak a hulvat, ktery ma navic rad emoticons a podle toho se dobre poznas.
Na Juraska stejne nemas.
 
0/0
7.2.2003 8:16

logika

Re: Re: sidlo naruby
sidlo zda se ze to mas v hlave pomotany. Nedavno jsi tvrdil ze Anonym/Krutas leze do pr*ele Amikum a ze je na tutovku cechoamerican. Ted rikas ze ten samej clovek je taky Pater Havlasa.
Jenze ten zas je proti Amikum. Hodne proti. Zrovna jako juras. Hodne pro Francii. Zrovna jako juras. Tvoje uvahy jsou logika nohama vzhuru. Tak si vyber jedno nebo druhy.
0/0
7.2.2003 14:00

Pater Havlasa

tak co kuci????
tak co kuci, jak je v praze????
francouzi jsou frajeri.  dobre jsem si vybral.  kaslou na amiky.
meli byste se na amiky taky vykaslat.  ten vas havel rozrackovanej roztrepanej zlodejskej vam to pekne zpecetil ale, co?
no, prece s tim dopisem osmy.
no nic, von vas bush pouzije jako zivej stit pred blizkym vychodem a koreou a budou na vas testovat ucinost jadernejch a chemickej zbrani.
ale hlavni vec, kuci, je, ze vam zatrhli tipec.  ani anglicani vam uz nedaj prislusenstvi.
je to dobre.  hlavne ted v dobe zvetsujici se krize.  aspon se nerozlezete po svete jak svaby. 
jste zase kde jste byli.  za plotem, v kleci. 
a vite co, kuci.  dobre vam tak!!!!!!!!
  a ted vsichni, a pekne nahlas a s radosti....a hrde!!!!!!!! "... kde domov muj, kde domov muj blbci huci po hospodach, skopcaci rejdi po bordelach, na webu se skvi blbci z idnes, zemsky tunel tu na pohled.... a to je ta zeme ceska.... zeme zchcipla, zalar tvuj.... zeme hnusna, konec tvuj...."                                
0/0
7.2.2003 0:58

ex

Re: tak co kuci????ja ziju v lala land-Francie-
vole, ty  jsi si vybral, nejhorsi stat na svete Francie ..Hahahahaha ...to jsi si vybral...hahahahahahahaha
0/0
7.2.2003 1:22

Pater Havlasa Agentura

Re: Re: tak co kuci????ja ziju v lala land-Francie-
vykopali reagana pri jeho bojuvkovejm picovinam v lybii.  ted kaslou na bush a vodej ho za nos jako takovou noblesni fusekli.
mame la pena.  belmondo, ty hlupaku.  kdybys aspon umel francouzky rict aspon slovo.  vsechno je vodtut.  vsechno!!!!!!!!
zakony celyho sveta.  revolucni ideal.  bratrstvi. svoboda.  socha svobody, ty hlupaku.
danton!!!!!  viva la france.  trikolora navzdy!!!!!!!
chudaku.  tady vidim jak jsou cesi fakticky trapny.  vyhreznou se z autobusu cedoku a primo na place concorde si primusem varej konzervy na chodniku jak cikanata.
v obchodech tady, ty blboune, vysej cesky napisy "NEKRADTE PROSIM" protoze vas znaj jaka luza jste a jak vsechno vomakavate a mizi vam to v kapsach, vy kapsari zdemprimovany.
mame uplne vsechno tady!!!!!!!!  more studeny, teply.  hory!!!!!  reky.  historii.  modernu az hruza.  vobrazi.  pariz, ty vosle, je hlavni mesto sveta!!!!!
precti si knihu ty smetaku.
motylek!  luis de funes.  nejlepsi co je.  my nikomu do zadku nemusime lizt jako vy.  vy jste cely vod trusu.  jen co jste umyli ruskej exkrement tak jste se nabalili do americkyho prujmu.
a ty se tlemis ty smejici se bestie protoze ses zavistiva hyena a clouma s tebou zavist a vubec urcite si slintal kdyz si ten tvuj ubohej prispevek klofal na psacim stroji.
VIVA LA FRANCE naturalement, bientot, les gens de ton état sale sont les voleurs et l'écume totale.    hien, le meilleur pays au monde, tu boue,  est la France.  oui, je mourrai pour la France.              
0/0
7.2.2003 1:41

ziram

Re: Re: Re: tak co kuci????ja ziju v lala land-Francie-
jurasku ty ses dneska fakt prekonal
0/0
7.2.2003 1:47

Pater Havlasa Agentura

Re: Re: Re: Re: tak co kuci????ja ziju v lala land-Francie-
kdo je jurasek?????????
co je to za nesmyslnou odpoved.
0/0
7.2.2003 3:22

Quinn

Re: Re: Re: tak co kuci????ja ziju v lala land-Francie-
Tvoje nenavist vuci Cechum je vskutku sokujici; zajimalo by me, co jsme ti udelali... Podstatny je vsak to, ze jses trosku odtrzeny od reality; nevis, co je puvodem toho "vareni na Place de la Concorde nebo Prosim nekradte". Kdybys zil 50 let v totalitnim rezimu, asi bys mel jiny nazor. To ze je Francie velmoc, je jen otazkou jeji velikosti. Kdyby ses radeji venoval studiu neceho uzitecneho a ne hulvatskemu tlachani na iDnes, mozna by sis uvedomil, jake mela Francie podminky a jake jsme meli podminky my (Habsburkove, nacisti, totalita). Nic z toho Francie nezazila. A moc bych si tu svoji vaterland neidealizoval; nam stacila jedna moznost zit v demokracii, ale co tech vasich 5 revoluci?? Tu n´est pas un homme inteligent, tu est IMBECIL!!!
0/0
7.2.2003 8:51

loop

Re: Re: Re: tak co kuci????ja ziju v lala land-Francie-
Mohl by ses ty chcípáku naučit psát česky, když už nás chceš otravovat svýma stupidníma kecama.Ty  nemáš ani potuchy, kde se píše jaký i (y),tak až se naučíš česky blbečku, tak nám zase napiš něco moc inteligentního.Třeba jestli už máš v hlavě něco podobnýho jako mozek. Do tý doby neotravuj.
0/0
7.2.2003 9:37

strojvůdce všech strojvůdců

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.2.2003 11:38

ja

Re: tak co kuci????
........nasledujice prohaseni Husajna, Francie se pro jistotu vzdala................
0/0
7.2.2003 15:57

Hopsaj

Co je horší ?
Otázka zní "Co je nebezpečnejší, lokální diktátor vyzbrojený zbraněmi ze sedmdesátých let, chemickými a možná taky biologickými zbraněmi nebo globální světový hegemon vyzbrojený nejmodenějšími zbraňovými systémy".
0/0
6.2.2003 17:21

Pan_chytry

Re: Co je horší ?
Ty a podobni lide?
0/0
6.2.2003 22:33

McMillan

Zahada?
Zajimave je, ze legendarni osobnosti, prohlasene za jasne zrudy a zname celemu svetu, jsou neviditelne a nechytatelne vic nez slavny F-117 (ktery uz sestrelen byl). Bin Ladin? Bush ho zna osobne, ma nej, nej, nejvykonnejsi rozvedku na svete a ta neni schopna ani zjistit, kde ten dedek zrovna je. Saddam? Jeste snadnejsi zalezitost, nicmene i pri tom, ze Bushi, jak tvrdi, jde jen o odstraneni diktatora, slavna CIA neni schopna "chyrurgicky" provest ani toto. Bush preferuje utratit miliarda na tury pro pulku sve armady, znicit cely pomerne velky stat a polovinu jeho naroda. Neverim, ze by slo jenom o ropu (zvasty o lidskych pravech a demokraci uz vubec ne). Roztaci se novy stroj, ktery zatim mozna ani nema jasne stanoveny ukol. A vypada to, ze velmi brzi odmitne i poslusnost.
0/0
6.2.2003 15:26

tom

Bush představuje větší nebezpečí než Saddám.
otevřeně chystá agresi, i když nemá v ruce žádný důkaz. Takového partnera mít nechci. Saddám je lump, ale po 2 prohraných válkách (počítám i vysilující konflikt s Iranem) a 10 letech sankcí bude jen těžko agresivní.
Chce-li být Bush prospěšný, ať podepíše Kjotský protokol o snížení emisí do životního prostředí.
0/0
6.2.2003 13:40

Celsey

Re: Bush představuje větší nebezpečí než Saddám.
Ten smog, co Bush chysta v Iraku, znehodnoti jakoukoliv smlouvu, a ta Kijotska bude vubec na nic. Tak o cem brecime?
0/0
6.2.2003 14:45

josefhav

dukazy spise postrasi lidi nez Husajna
ano, za dukazy svedcici proti Iraku to lze pouzit, ale podle mne spise postrasi obycejne lidi - amiky a ti pote budou vice nakloneni pripadnemu utoku. a o to predevsim slo.
0/0
6.2.2003 13:04

djdave

podpora USA
Davam jednoznacnou duveru Powellovi a Bushovi ... Naivni evropani jsou opet schopni po 60letech hrat na prsou hada (Husajn, Grebenicek ... Lukasenko ... Haider)
 H A V E L
0/0
6.2.2003 13:01

Trik

Re: podpora USA
Kdybys prodaval vlastni hloupost byl bys milionar. A o to ti predevsim jde, ne?
0/0
6.2.2003 14:22

0/0
6.2.2003 11:00

NEKRITICKÝ OBDIVOVATEL USA

Můj názor
Obdivuji USA. Souhlasím s USA. Nejsou sice stoprocentně dokonalé, ale, jak jsme se VŠICHNI již mohli poučit z histirie, většina z toho, co přišlo z VÝCHODU ( Rusko, Blízký, Střední  a Dálný východ ) stálo za h!!!o S USA na věčné časy a nikdy jinak !!!      
0/0
6.2.2003 9:41

VMM

Re: Můj názor
ty uz to nehul, uplne ti to rozhodilo schopnost pouzit vhodne barvy. o smyslupnosti obsahu nemluve.
0/0
6.2.2003 10:58

Trik

Re: Můj názor
Kdybys prodaval vlastni hloupost byl bys milionar. A o to ti predevsim jde, ne? Stejnemu autorovi - stejna odpoved.
0/0
6.2.2003 14:25

REMEK

KDYBY...
Kdyby tehdy v roce 1991 Američané došli až do Bagdádu, tak byl dnes pokoj. A ušetřilo by to tisíce životů.  Historie ale nezná pojem  " kdyby ". Vážení, neví z vás někdo ten pravý důvod, proč nebyl Saddám svržen v rámci operace " Pouštní bouře " ?  
0/0
6.2.2003 9:33

barbudo

Re: KDYBY...
Možná, že důvod byl stejný, jako důvod jeho podpory před napadením Kuvajtu.
0/0
6.2.2003 10:46

Vena Věčněžasnoucí

Re: KDYBY...
Třeba Vám pomůže tohle: 1): "Věděli jsme ,že Saddám je parchant, ale byl to náš parchant." - výrok jednoho z šéfů CIA vztahující se k době, kdy se do čela Iráku dostal Saddám 2) "Nemohli jsme nechat svrhnout Saddáma, když jsme si nebyly jisti, že nové vedení v Iráku nebude hájit naše zájmy." - odpověď důstojníka americké armády na dotaz, proč Bush starší vyzýval iráckou opozici v době války v zálivu k povstání proti Saddámovi a pak sami Saddáma bránili a naopak nechali povstání potlačit.
0/0
6.2.2003 11:01

Trik

Re: KDYBY...
Kdybys prodaval vlastni hloupost byl bys milionar. A o to ti predevsim jde, ne? Stejnemu autorovi - stejna odpoved.
0/0
6.2.2003 14:27

Pavel

USA-válečníci
Samozřejmě, že USA nemohly přesvědčit, nemají čím. Prostě zase chystají další agresi, jak je jejich zvykem. Ropa je velké lákadlo a na co by pak chudáci amíci jezdili. Že Saddám nepředstavuje žádné nebezpečí ? Nevadí ! Tak ho vymyslíme. A když, tak si stejně zaútočíme ! Je třeba hlavně vyzkoušet nové zbraně a provětrat je ze skladů ! A že má třeba Korea a další státy jaderné zbraně ? Nevadí - nemají přece ropu ! Díky za OSN a Radu bezpečnosti. Aspoň někteří mají v hlavě víc než pouhé peníze.
0/0
6.2.2003 9:14

Prostý venkovan

Logika
Je mi jasné, že od kupky hnoje toho moc nevidím, ale umím si reálně představit, že mi nad hnojištěm ve vzdálenosti xy ve vesmíru visí satelit a zkoumá, jestli jsem do ní nestrčil něco, co tam nepatří. No, a když TO tam strčím (viz předložené satelitní snímky) a pak se TO pokouším z nějakého důvodu dát někam  jinam, tak se bdící oko podívá i tam, kde jsem to vrazil (třeba do kupky sena). A když by chtěl ten z povzdálí přesvědčit svět, že jsem lump, tak pošle konrolu do té kupky sena, protože ví, že TO tam je. A samozřejmě to nevytroubí do světa předem. Ale ono není ani kupka sena a když už je, tak je tam tak akorát velké h....., nebo že by jen to seno? Řešení  - je tam třeba něco strčit (viz blízká budoucnost). Také se mi líbí, jak podřízený uklidňuje důstojníka že "všechno" uklidili.  Jsem jenom pitomec od stodoly z Horní Dolní, ale pořád si myslím, že v armádě velí nadřízení. Že by to bylo jinak? Závěr - vystoupení pana ministra zahraničí USA ve středu je směšné a jen vymazané hlavy mu to mohou zbaštit. No nic, jdu raději poklidit krávy, to považuji za smysluplnější, než tady tlachat. Přeji pěkný den všem dobrým lidem.  
0/0
6.2.2003 8:27

jeyk

Emerika i love you!
Jak vis ze lze? Ty jsi tam byl nebo si clenem osn?
0/0
6.2.2003 8:17

Filip

nic moc
Myslím, že předložené důkazy opravdu nejsou dostatečné. To, co USA předkládají, na odůvodnění války nestačí. Důležité bude, co předloží inspektoři 14. února. Zatím to jsou jen pocity a drby.
0/0
6.2.2003 8:12

djdjave

smesne : Re: nic moc
hele, tohle pretahovani o dukazech je naprosto smesne. Saddam musi byt vysmatej jak svina. Az posle na evropu par svych raket, budou vsichni na kolenou prosit Bushe aby otevrel jaderny kufrik a vymazal Irak z mapy ...
 
0/0
6.2.2003 12:54

Filip

hmmm
Akorát že ty Sadámovi rakety nemůže zatím jaksi nikdo nalézt.
0/0
6.2.2003 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.