Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová dvojčata budou nejvyšší na světě

Návrh architektonického studia Daniela Liebeskinda zvítězil v soutěži o nástupce newyorských dvojčat, zničených 11. září 2001. Německý architekt s americkým občanstvím navrhuje postavit věže, které budou nejvyššími budovami světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lama

Amerika snad už nikdy nebude mít největší budovu světa
Věž Burj Dubai ve Spojenych Arabskych Emiratech bude mit 560 metrů.Cha Cha :-))))))))
0/0
4.3.2003 22:48

petanek petr000000@seznam.cz

PS:
...a jeste neco doufam ze to Bush vsechno vyhraje kdyz se do vseho tak zene
0/0
2.3.2003 11:07

petanek

Two Towers
Je skoda Two Towers na jejich míste by meli stat znovu mrakodrapi aby bylo jasno ze se zadnych Bin Ladinu ani Sadámu nikdo neboji JSOU TO ZKRACHOVALCI.
0/0
2.3.2003 11:02

Gaisaka

Two Towers
Ano, Američané měli dvě možnosti.
A.) Postavit památník a začít dělat politiku "jsme sice mocní, ale ne všemocní a tak se pojdme spojit a bude dobře."
Jenže si zvolili variantu
B.)"Jsme nejlepší na světe a bude tam houby památník, ale EŠTĚ vetší věže, aby všichni viděli že jsme nejlepší, a nebudeme trpět protinázor. A když nám je nějaký parchant který je parchant proto že má jiný názor zboří, tak postavíme EŠTĚ větší věže..."
No jo, zlatá třetí říše...:)  
0/0
28.2.2003 18:34

GliderMan

A co děti? Mají si kde hrát?
Já bych tam udělal park s pomníkem.
0/0
28.2.2003 15:08

***

Re: A co děti? Mají si kde hrát?
Asi jsi nevidel plany,bude tam park i pomnik...
0/0
28.2.2003 19:58

GliderMan

Re: Re: A co děti? Mají si kde hrát?
Já myslel ale na celé ploše. Bez budov.
0/0
28.2.2003 20:11

***

Re: Re: Re: A co děti? Mají si kde hrát?
Zkus si to predstavit je to velka plocha ,spadlo sest ohromnych budov nebo jak vy rikate mrakodrapu, (asi deset  ctverecnich kilometru) jsou to hrozne drahe pozemky a moc deti tam ani nebude,je to pro dospele,pro obchod a podnikani ,vzpominky budou navzdy ale karavana (jak se rika u vas )jde dal.....
0/0
1.3.2003 6:24

MatRent@seznam.cz

Mne je to jedno! Proc nekterym ne??
Pekne jsme se zacetl do diskuznich prispevku a musim napsat,ze nechapu nektere nazory.
Mne osobne je uplne jedno, co si tam Americani udelaji...a zavidet jim nejvyssi budovy sveta? Naprosta blbost.
Zacit u kritizovani rozhodnuti delat neco na Manhattanu a skoncit u nadavek na americkou kulturu...No, fakt nechapu!
0/0
28.2.2003 13:56

Mirrek

jen blbec se spalí 2x o jedny kamna
Zdá se mi to neuvěřitelné, že američani si tam znovu postaví dva terče pro odborníky z Al-Kajdy, kteří určitě již zkoumají nejefektivnější způsob jak tyto budovy znovu zničit. Já být členem Al-Kajdy tak to beru jako další výzvu na steč západ versus muslimové a proč to nezopakovat na kolbišti Grand Zero kde Al-Kajda minule tak úspěšně zabodovala? S takovou západní civilizace zachvíli zničí sama sebe, vlastně, již ničí sama sebe. Jak jsem onehdy slyšel hezké úsloví: Chtěl všechno, nemá nic a ještě se mu všichni smějí.
0/0
28.2.2003 9:49

Gaisaka

Re: jen blbec se spalí 2x o jedny kamna
Naprosto souhlasím,  odborníci z nejmenovaných teroristických bašt sionisticko-bolševického světa se již připravují...Smrt reakci!
A já jim to schvaluju...
Přátelé, přečtěte si něco od Ephraima Kishona, 70 milionů výtisků jeho knih už za kvalitu mluví...
0/0
28.2.2003 18:42

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 8:42

australena

development and manufacture aneb komu se plati a za co
Hlavne pro Jardu a Jindricha
Za vyvoj pocitacu jak je dnes zname a pouzivame, jsou prevazne zodpovedne firmy a jednotlivci v USA. Nikoliv exkluzivne, uznavam, ale ve velkem meritku. Abych pripad nekomplikovala, nebudu nasledovne delat zadny rozdil mezi hardware a software a hodim oboje do jedne krabice, zvane pocitac.
Kdyz je nejaky novy pristroj v takovem stadiu vyvoje, ze prosel pozadovanymi protypovymi zkouskami a je mozne zacit ho masove vyrabet, firma, ktera ho vyvinula si necha patentovat veskere nove casti i novou technologii k vyrobe potrebnou.
Vyvojova firma se soucasne rozhodne, zda se take stane vyrobcem nebo zda vyrobni proces zahrne pod licenci, kterou proda zajemcum = vyrobcum. Bez zakoupeni licence k vyrobe nikdo jiny pristroj nesmi vyrabet. Patent a licence jsou prostredky, kterymi si vyvojova firma chrami svuj "intellectual property", intelektualni majetek, ktery jimi vyvinuty pristroj reprezentuje. Tim se jim zacnou vracet naklady vylozene na vyvoj pristroje.
Jakmile vyrobce = manufacturer zacne sve vyrobky prodavat a mit zisk z prodeje, musi zacit platit vyvojove firme "royalties", autorsky honorar. Tim je zaruceno, ze autor pristroje take dostane podil ze zisku z prodeje.
 
Kdyz si tedy, Jindrichu, koupite v Cesku pocitac Made in China, v jeho cene je zahrnuto nasledujici:
naklady a zisk prodejny v CR
dan z koupe placena statu
naklady a zisk dovozce
spravni poplatky a dan z importu uctovana dovozci Ceskou Republikou spravni poplatky a dan z exportu placena vyvozcem Cine naklady a zisk vyrobce dan placena vyrobcem Cinske Republice autorsky honorar placeny cinskym vyrobcem vyvojove firme v USA vyrobni licence placena cinskym vyrobcem vyvojove firme v USA naklady spojene s reklamou produktu at uz vyvojovou firmou v USA, vyrobcem v Cine nebo prodejnou v CR jakekoliv dalsi poplatky, ktere mi unikly Take je zcela mozne, ze platite podil na uplatcich: jestlize bylo treba nekoho podmazat v Cine, aby byla vydana exportni licence nebo aby byl povelen nakup vyrobni licence Tak vidite, Jindrichu, koupil jste pocitac a myslel jste si, ze jste jenom zaplatil ceske prodejne a cinskemu vyrobci!
0/0
28.2.2003 6:48

australena

Re: development and manufacture aneb komu se plati a za co
Pocitac mi na konci udelal salat z formatovani vety nedavaji smysl. Pokusim se znovu zformatovat a pretisknout, co je zhrnuto v cene pocitace made in China, ktery Jindrich koupil v ceske prodejne:
**naklady a zisk prodejny v CR
**dan z koupe placena statu
**naklady a zisk dovozce
**spravni poplatky a dan z importu uctovana dovozci Ceskou Republikou
**spravni poplatky a dan z exportu placena vyvozcem Cine
**naklady a zisk vyrobce
**dan placena vyrobcem Cinske Republice
**autorsky honorar placeny cinskym vyrobcem vyvojove firme v USA
**vyrobni licence placena cinskym vyrobcem vyvojove firme v USA
**naklady spojene s reklamou produktu at uz vyvojovou firmou v USA, vyrobcem v Cine nebo prodejnou v CR **jakekoliv dalsi poplatky, ktere mi unikly ***Take je zcela mozne, ze platite podil na uplatcich jestlize bylo treba nekoho podmazat v Cine, aby byla vydana exportni licence nebo povolen nakup vyrobni licence.   Tak vidite, Jindrichu, koupil jste pocitac a myslel jste si, ze jste jenom zaplatil ceske prodejne a cinskemu vyrobci!  
0/0
28.2.2003 7:04

jurasek

Re: Re: development and manufacture aneb komu se plati a za co
poslys, holka klokanci, jste vsichni v australii tak nudni jako ty nebo je to jenom importovana zalezitost ryze tvoje vlastni???????????????
takze ted, kdyz si pujdu koupit nike, tak nejdriv musim premyslet nad celym procesem patentu a licence?......doufam, ze to delas take, kdyz si kupujes francouzske parfemy made in india, ze desne dumas nad tim, kolik z toho jde oscar dela renta, kolik jde vyrobci v indii a jaky profit ma tvuj mistni prodavac v drogerii.......veskery vyzkum je koncertni zalezitost, holka klokanci, nic nevznika samo ve vakuu, ale navazuje na sebe.....jinak prvni pocitac (elektro-mechanicky) uchovavajici data byl Z3, jeho autorem clovek nazyvajici se konrad zuse...........
jedna vyhoda tvych komentaru je ta, ze je clovek nikdy nemusi cist do konce, uz zacatek signalizuje, ze jde o material pouzivany ke spave terapii...mas taky takovy pocit nebo jenom ja?
0/0
28.2.2003 8:34

???a!

Re: Re: Re: development and manufacture aneb komu se plati a za co
, jurasku pokud australena hodne prida, ale myslim skutecne zabere, tak te mozna co do nudnosti za par let dozene. Mezi tim ovsem ani ty jiste nebudes zahalet, takze asi chudera nema naprosto zadnou sanci!
0/0
28.2.2003 11:03

australena

Re: Re: Re: osveta pro juraska
 
Epistoly o Australii pro juraskovu osvetu
 
Epistola Druha
Cituji juraska:"a to nemluvim o tom, jak ten upocenej  prasak u vas s chuti znasilnoval krasne ceske a vonave holky..."
Musis uznat, jurasku, ze tohle je levne klise, kterym jsi minil vybicovat anti-australsky sentiment mezi ctenari. Predpokladam, ze ti na to skocili jenom vylozeni neinteligenti.
Znasilneni je prasarna a je uplne jedno, jestli je obeti sestileta divenka, devadesatileta starenka nebo dvacetilata studentka, oskliva nebo krasavice. Fotografie tech Cesek pochopitelne nikde uverejnena nebyla, takze neni mozne urcit, jestli byly krasne, jak tvrdis. Tys je nekde videl?
Co se tyce jejich vonavosti, dost bych o ni pochybovala z duvodu praktickych. Pokud si pamatuji, ty divky jely stopem po navsteve nightclubu a kazdy, kdo do nightclubu chodi mi muze dosvedcit, ze navstevnici z nich vykroci ven pachnouci kourem z cigaret, alkoholem a potem i kdyz sami nekouri a alkohol nepiji. Shoduji se s tebou pouze v jednom slove a to, ze pachatel byl prasak. Doufam, ze na nej dolehne plna vaha zakona.
Jak uz jsem rekla, cela tvoje poznamka viz v uvodu je velmi levne klise, a very cheap shot pro blbe, protoze jenom oni ti na to skoci.
Mne vadi, ze tady pises jakoby znasilneni bylo nejakou australskou specialitou. Bohuzel, znasilneni se deji denne po celem svete, ani Cesko nevyjimaje, a o vetsine se verejnost nikdy nedovi. Bylo by dobre, kdyby kazdy nasilnik byl chycen a poradne potrestan. Treba ten Arab, ktery znasilnil australskou osetrovatelku v Dubai, Nemec, ktery znasilnil a pak zavrazdil mou byvalou spoluzacku v tehdejsi NSR, Kosovsky Albanec docasne v Australii v 1999 (chranen tady australskou vladou pred temi zlymi Srby), ktery znasilnil dceru mistniho Albance. Jeji tata asistoval Kosovcum docasne umistenym v Australii, nez se situace na Balkane zlepsi a OSN da pokyn k navratu, -nactileta dcera pomahala jako tlumocnice a mily navstevnik se jim takhle odvdecil.
Vsimla jsem si, kdyz jsem tu cetla o pripade tech ceskych devcat, jak se noviny vyjadrovaly o nasilnikovi s obezretnosti, ktera  obvykle znamena, ze se jedna o cloveka z takzvane "politicky senzitivni mensiny". Coz se da prelozit: je mozne, ze utocnik byl domorodeho puvodu nebo pristehovalec z politicky senzitivni oblasti, napr. ze Stredniho Vychodu. Bohuzel, jmeno uvedeno tehdy nebylo, asi az bude preliceni a to nevim, zda se tady na jihu dozvime, protoze se jedna o queenslandskou zalezitost.
Ja mam na trest za znasilneni pomerne vytribeny nazor, podobne jako za pedofilii. Podle meho by nasilnik mel byt potrestan ustrihnutim varlat rezavymi tupymi nuzkami. Bez narkozy, pochopitelne.
0/0
28.2.2003 12:48

Vlastik

Tom z New Yorku
Tome, zdravim te na americke pude, nelibi se ti tady, neztracej cas a honem skoc do letadla a let k nam domu, mezi vzdelane lidi , kteri vsechno umi, vsechno znaji. Jsme prece Cesi a nejaci blbi Amici nam nesahaji ani po kotniky.Vsak se podivejme do  hystorie", s tvrdym "Y", co vsechno jsme dokazali od druhe svetove valky, az po dnesek. Jsme proste borci, v nasi zemi, nenajdes tunelare, podvodniky, Cechy jsou pravnim statem, s nulovou kriminalitou a s perfektne fungujici ekonomikou bez ciziho investora.Nase zbozi nam bohate postaci, nemusime nakupovat, od blbych Americanu, ani kompjutry, ty asi podle tebe vymyslel cesky mozek, blbi Americani by na neco takoveho nikdy nemohli  prijit.
Mas hodne sebevedomi,ale jinak si zakomplexovany cesky clovicek.
Letenky jsou ted pomerne levne, tak nevahej a let!!!!!!!!!!
0/0
28.2.2003 4:04

Michael

zavist
Vazeni cesti zavistivci, jenom se s  vasi jedovatou slinou nezalknete.Kdyz clovek procita vase clanky, dost musi pochybovat o vasi inteligenci a vzdelani.
Bohuzel nejsme pupek sveta a jeste dlouho nebudeme, troska skromnosti a pokory by nam nevadilo.
 
0/0
28.2.2003 3:28

Anonym

Nová dvojčata budou nejvyšší na světě
Cechacci zase bude pro co zit a co zavidet!!!
0/0
28.2.2003 2:53

paul-la

sakra tady je zlosti a nenavisti vuci USA. To bude asi tim ze se zapomelo kdo vam pomohl k tomu aby jste si mohli otvirat takto huby na verejnosti. Ani nevite kolik $$ stalo to prezbrojovani Ruska - a to vse platili obcane USA formou dani. Nebo, ze by to bylo tim cinkanim zvonecku na Vaclavaku ze mate nyni moznost zit v demokraticke zemi. Asi ano! :)) Co se tyce kultury, kdo z vas kritiku o te kulture USA vubec neco vi? Moc vas asi nebude. Je to nejaky sport ceskeho lidu vzdy se obouvat do tech statu na ktere nemaji? Napred nenavideli Rakusaky, pak Nemce, Rusko a ted USA. Kdo vam vyhovuje?? Treba Kazachstan? Je treba se vzpamatovat a zbavit se toho narodnihu pudu - zavisti
0/0
27.2.2003 22:58

mike

Re:
souhlasim ze cesi budou vzdycky jenom kecat na ty nad nima protoze si neumi vladnout sami a asi to umet nebudou. mike
0/0
28.2.2003 2:40

Gaisaka

Re:
Bože bože, laciněji už to nešlo, že?
Lacině nadávat, je uznávám špatné, ale na každou kritiku kydat hnuj, to je uplně nejhorší...
Myslím že na Rakušáky máme, zatím ve všem kromě ekonomiky, a za pár let si je koupíme taky...
A to dál nemá ani cenu komentovat...  
0/0
28.2.2003 18:38

Mlhon

300 milionu - o kolik asi presvihnou rozpocet????
,
0/0
27.2.2003 19:55

P- KC

no prece o 300
0/0
27.2.2003 19:56

TOM z New Yorku

Jen chci rici vsem co si mysli,ze Amici jsou opravdu inteligentni a chytri tak opravdu byl jinde nez USA!nekteri ani nevedi co je za hranicema mesta a dal nez v supermarketu pro hambace nebyli!Opravdu jen chteji vsem ukazat kam jejich paranoja saha presne do vysky 541 metru!Dokud jsem tu nebyl tak bych tomu neveril,ze jsou tak povrchni narod,kdybych to slysel od nekoho vypravet!Proste prilet se sem podivat a poznas pro i proti!Netvrdim,ze tu nemaji pekna mista,ale opravdu jejich kultura a hystorie je nulova!Evropa ma co nabidnout....... ale oni ? NE-e .. je mi lito, ale je to tak!
0/0
27.2.2003 19:40

P- KC

Nesmis dlouho stat na Manhatanu a cucet na m-drapy
Dojed k nam do Kansasu. Velkomesto jak lopata. Za barakem mame kravin, hejno divokych hus, na downtownu poskakuji veverky, na hnuj na silnici taky narazis...co chces vic? Kousek na zapad mas parku jako kdyz naseje. Od Montany po Californii samej kopec a s ledem navrch a na indiana v Evrope taky tezko narazis ;-)))
0/0
27.2.2003 19:51

nebjěžec

Re:
Jejich hystorie  je nulova, zato tvoje hysterie je dost vysoka. :))
0/0
27.2.2003 19:51

marek

Re:
TOME mas pravdu je tam hodne ignorantu a blbu,ale je tam taky hodne dobrych lidi.v evrope je taky hodne magoru a o cesku ani ne mluve.to ale neznamena ze cely narod je blby.ja tam zil 5 let ,a o Americe mam svuj nazor.je to proste zeme tak jako kazda jina
0/0
27.2.2003 20:12

ZAHORAN

Re: Amici-Kultura..
Halo pan Tomas, o Hystorie sa pise s 'i'... o Za 230+ rokov urobit HYPERPOWER v kazdom ohlade, hm, hm je vy- sledok nulovej inteligencie vsak? o Videl som europske 'pachtenie' napr. Francuzsko-Don Quichoticky zapas eliminovat americku kulturu- vysledok: zilc. o Je tu lokalne solidny vyber europskych VHS, DVDs..daju sa poze- rat len s 'notnou davkou' chor- vatskej slivovice... o Pokial ide o 'FOBIE' a 'ISMY' - Semitizmus - Socializmus - Fasizmus so sprievodnymi-gulagmi, konc. lagrami ..tak v tom mate pravdu Amici na Europu rozhodne nemaju... o Nezabudat pan Tomas, ze Vas pohlad moze byt tazko skresleny historickym pozadim, napr: - Sme sice maly, ale kdyz si plivneme do dlani, leckdo nas nedo- honi... - Prazske Jaro, korene su inde. - Socializmus s lidskou tvari.. - Zamatova revoluce... Povedzte, na historickom pozadi CSR prist napr. so 17-tym novembrom- posledny ako Silvester, vyssie uve- dene-na margo Amikov zneje ako zla sranda.. Pekny vecer...
0/0
27.2.2003 21:27

Paul-LA

Re:
Ty to vis a proto tam behas s metlou :)))
0/0
27.2.2003 22:47

Jarda

Re:
Seber si tech svejch par svestek a padej!
0/0
28.2.2003 1:12

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 3:06

Zabor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 3:35

Karel

Re: Tom z New Yorku
Mily Tome, vrat se do ceskeho raje, tam je vsechno nejlepsi, nejinteligentnejsi lide na svete jsou prece Cesi.Nikdo te prece nenuti zit tam, kde se te nelibi, kde jsou lide pod tvoji urovni, neumi casto ani svuj jazyk, jak tady nekdo napsal, ale " historie" se pise s mekkym   "i".to by jsi mel vedet, kdyz jsi tak strasne chytry.
0/0
28.2.2003 3:44

Samuraj z Prahy!

Re: Prorok Tom z New Yorku!
Musim Ti napsat, ze  kecas jak stara vrana. Asi ti anglictina zustala utajena, a proto pises takove polopravdy, na ktere lide, kteri ziji a pracuji na   severoamerickem kontinente, musi s udivem rici co je to za blba ten Tom....." Precti si prispevky na ceskem vebu a pak cancej o urovni a kulture narode, proroku z New Yorku.
0/0
28.2.2003 7:08

Muki

Re:
Na rozdil od vas, ja Tomovi verim, ze ve spolecnosti, ve ktere on se pohybuje a jsou skutecne asi sami blbci.
0/0
28.2.2003 7:46

ixík

Tak to má být !
Správná odpověď všem arabáčům a komančům ! Žádný strach a postavit znovu ! Navztek všem křupanům !
0/0
27.2.2003 17:57

Tomas

Jen aby jim to ted nespadlo samo
za tu trikrat nizsi cenu:((
0/0
27.2.2003 17:29

člověk

antiameričané
Souhlasím s jedním z níže napsaných příspěvků. Všichni "antiameričane" a odpůrci západního světa jsou ubožáci postižení komunismem a starou skolou. Kdyz jsou vsichni tak proti západu, tak proč používají například internet a pc? O ostatních věcech ani nemluvě. Ať se jdou všichni bodnout a stoupnout si v Rusku do fronty na maso.
Pozn.: Většina z nich má stejně značkové hadry neevrop. značek
0/0
27.2.2003 16:46

kakost

Re: antiameričané
 Ale no tak. Trosku mene generalizovani a trosku vice pouzivat mozek by nam prospelo...
Prece to, ze nekdo zaujima antiamericky postoj jeste neznamena, ze je komunista a nemel by pouzivat zapadni vyrobky. To, ze mam VW neznamena, ze musim milovat Nemce a to, ze hraju sachy, pouzivam kompas a mam hedvabne pyzamo, neznamena, ze se musim klanet Cinanum. A jestli je tva poznamka vychodiskem pro tvou argumentaci, tak si bez radeji prevliknout ty svoje slipy se jmenem nejakeho chlapa na gume, ponevadz sis je pri psani sveho prispevku urcite zevnitr potrisnil.
0/0
27.2.2003 17:22

Štalcer Jindřich

Re: antiameričané
"Kdyz jsou vsichni tak proti západu, tak proč používají například internet a pc?" PC z vetsi casti se vyrabeji v Cine.  O ostatních věcech ani nemluvě
0/0
27.2.2003 17:28

Chobbit

Re: Re: antiameričané
Kušuj provokatére!
0/0
27.2.2003 17:30

Jarda

Re: Re: antiameričané
Ty asi nevis co znamena vyvijet (develop) a vyrabet (manufacture). Vzpamatuj se Jindrichu.
0/0
27.2.2003 17:35

Štalcer Jindřich

Re: Re: Re: antiameričané
Ja platim za "manufacture". Za "develop" at plati Cina. Pokud chce.
0/0
27.2.2003 17:51

Jarda

Re: Re: Re: Re: antiameričané
Tak toho radeji nechame.
0/0
27.2.2003 18:10

Štalcer Jindřich

Re: Re: Re: Re: Re: antiameričané
Vidim, ze si rozumime dobre.
0/0
27.2.2003 18:24

hovnival {hovnival007@hotmail.com}

@@
Nevim, proc se vam to nelibi. Muzou si tam prece postavit, co chtej. Nevim, jestli budou nejvyssi na svete. Nedavno tady na iDnes byl clanek, ze v Cine pripravuji stavbu nejvyssi budovy na svete. Tak mozna budou 2 nejvyssi?? A poznamka ke kulture a pamatkam. Neni pravda, ze by v USA nebyly zadne stare pamatky. Kuprikladu v Arizone - Montezuma Castle, nebo Wupatki a Wukoki - to jsou pamatky starsi nez vsechny cesky hrady. A vzhledem k tomu, ze velka cast Americanu ma puvod v Evrope, tak maji kulturni vazby na zeme sveho puvodu. To je jako kdybyste rekli, ze treba v Benesove jsou lide nekulturni, protoze tam nejsou zadny pamatky. A tak to asi neni, ze? 
0/0
27.2.2003 16:28

Arjen

Re: @@
Ty mluvíš ale o památkách, které tu po sobě nechaly indiánské civilizace. Ne populace, která tvoří většinu obyvatelstva dnes. ale to jen tak na okraj.
0/0
27.2.2003 16:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.