Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dveřím metra selhalo zabezpečení

Po dvou dnech technici zjistili, proč se v tunelu metra náhle otevřely dveře jedoucí soupravě. Zavinila to shoda dvou poruch. Závada byla na tlačítku otevírání dveří, zároveň se rozbil i systém bezpečnostního blokování, říkají technici. Dveře zůstaly podle svědků otevřené deset vteřin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jahel

Radku
To je píčovina prostě:-)))
0/0
5.2.2003 12:00

Jahel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.2.2003 11:59

Ales

Metro
Ja nikdy metrem nejel...
0/0
3.2.2003 20:24

Radek

Já to taky zažil.
Někdy v roce 1994 nebo 1995 se otevřely dveře v tunelu mezi Vyšehradem a I.P.Pavlova, všichni taky koukali dost vyjeveně, bylo to ale na dost krátko (max. 2 sekundy). Souprava ani nezpomalila, těžko říct jestli si toho fíra všimnul...
0/0
3.2.2003 11:19

to jsem prece jaaa

Vysoka rychlost, co
nojo, rychla jizda, jo? to jsem mluvil s jednim strojvudcem, kterej jezdi na becku, rikal, ze driv se zaly vypinat ty ARS nebo jak se to jmenuje (neco jako Vlakovy Zabezpecovac, ale rusky a pro metro) a rikal, ze delali zavody z metrama, ze parada 110km/h. Dneska, a byl jsem toho svedkem, jede 79kmh a kdyz mu tam skocila 80, tak to zacalo samo (ale drsne!) brzdit. Tak jakypak prekroceni rychlosti? Dyt mu to nedovoli. Nebo, co rikate tomuto? Ruske releove zabezpecovaci zarizeni, nekde se prozvejka drat a kratas jak prase a v ve vysoke rychlosti misto automatickeho brzdeni se automaticky otevrou dvere? To uz je zuzo, ne? Bug po rusku.  Pak chapu, ze za to muze vysoka rychlost. Bych ho zavrel az zcerna :-)) ma s tim pocitat, lump jeden.
0/0
1.2.2003 18:12

Zdeněk

?
A co jako? Ve vlaku ČD furt..
0/0
31.1.2003 18:35

PatrikChrz

Mě se stala přesně opačná věc
Je to už pár let. Jednou jsem takhle jel ve vlaku, který přijel do stanice, zastavil, neotevřel dveře a jel do další stanice. Myslel jsem si, že prostě strojvedoucí zapomněl otevřít, ale kdo ví, třeba se mu ukázalo, že dveře otevřené jsou.
0/0
31.1.2003 18:07

Honza

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.1.2003 19:16

PatrikChrz

Re: Re: Mě se stala přesně opačná věc
Ne, to není ono. Já jsem jel v tom vlaku. Normálně na všech zastávkách otevíral a jenom jednu vynechal. Měl jsem štěstí, že jsem nechtěl vystupovat.
0/0
31.1.2003 19:30

JN

Hezky receno..
Strojvůdci však připouštějí, že na starých soupravách se může stát cokoli... No, kdyz tohle tvrdi strojvudci, jakou duveru v metro pak muze mit cestujici.
0/0
31.1.2003 18:03

Vont

Re: Hezky receno..
0/0
31.1.2003 18:59

Rumburak

Re: Hezky receno..
A co teprve na těch nových? V létě by tam jeden chcípl, sedačky řazeny úplně na prd, polité a znečistěné skoro všechny už teď. Při dnu otevřených dveří se mluvilo o tom, že budou soupravy, které budou mít sedačky nově/po staru půl napůl. Kde jsou  
0/0
31.1.2003 22:06

Pindy

V 80. letech se v Tesla VÚST
vyvinul systém, který zabraňoval u souprav otevření dveří za jízdy a ve stanici otevření na nesprávné straně (týkalo se hlavně trasy C-Hlavní nádraží a Vyšehrad), protože původní vagony nic takového neměly. Ochranný systém byl velmi spolehlivý, ale kdoví, jestli se ještě používá.
0/0
31.1.2003 17:46

llama

opirani o dvere?
no ja jenom doufam, ze kdyz se o ty dvere opiram, tak se neotevrou diky treni o zada.. jinak jsem asi v pytli ;)
a to se opiram i v novych soupravach :) kde jsou dvere vyklapeci ven
a kdyz teorie neplati, aspon budou mit co davat na nove
0/0
31.1.2003 17:43

Fany <TetaFany@seznam.cz>

Re: opirani o dvere?
0/0
31.1.2003 19:29

OneName

sprejeri
rikam muzou za to sprejeri strikaj na to my na ne platime z dani pak nemam na pivo a jeste rozbijej dvere a nalitavaj letadlama na mrakodrapy !!!
0/0
31.1.2003 16:35

Luke

Povzdech
Koukám, že jsem zase o něco přišel. Do práce jezdím autobusem a tam se skoro nic neděje (teda jednou jsme jeli ze zastávky do zastávky s otevřenými zadními dveřmi, jindy nám kamión svým bočním zrcátkem vysklil zadní dveře -jo jo, rád jezdím vzadu- a taky už jsme přišpendlili osobák z boku k obrubníku, ale jinak nuda, šeď)
0/0
31.1.2003 15:55

Tatarek

Re: Povzdech
A o tom se nikde nepise...
0/0
1.2.2003 7:59

jo

Hlavne prekontrolujte ridice, at je koho potrestat, holt Cechy
Jestli nejel o tri sekundy dele rychle nez mel?
0/0
31.1.2003 14:42

Terrorismus !!!
Může za to Bin Ládin a Al Kajda !!!
0/0
31.1.2003 14:07

Krtek

Někdy se otevřou když nemaj jindy se nezvřou když maj
Jo, to jsem taky několikrát zažil hlášení "kopněte prosím do dveří ať se zavřou a můžeme  jet dál".
On pan náměstek asi nikdy nejel metrem
0/0
31.1.2003 13:18

DDT

Konečně máme viníka
Končečně na to někdo fundovaný přišel. Technický náměstek metra Josef Němeček přišel na příčinu otevřených dveří. Nemůže za to porucha na soupravě ale to, že strojvůdce jel rychleji než měl.
Bravo pane technický náměstku. Klaním se před vaší erudovaností. Má to nezlomnou logiku...
0/0
31.1.2003 12:36

ce4you

Re: Konečně máme viníka
To je fakt COOL Jeste, ze nejel jeste rychlejc, mohly trebas prestat fungovat brzdy, nebo dokonce upadnout kolo...
0/0
31.1.2003 13:16

Gosudar

Re: Re: Konečně máme viníka
Nebo by se souprava vznesla a odletěla do Ruska ...
0/0
31.1.2003 14:30

sluncevsobe

Dveře se zavřeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stejně mluví i čtvrtý svědek, který sám iDNES kontaktoval. "Středečního otevření dveří v soupravě metra jsem byla svědkem se svým synem. Stalo se tak skutečně v plné rychlosti a mezi stanicemi. Dveře se sice po několika vteřinách opět zavřeli a velmi pomalu jsme pak dojeli do stanice Želivského," uvedla Martina Schonauerová.
0/0
31.1.2003 12:35

Jenda

Dvere se zavreli ? Copak nemate korektora ?
0/0
31.1.2003 12:34

Pavědec

Dopravní podnik má opět neuvěřitelné štěstí,
že se nikomu nic nestalo. Stát se taková věc v jiném místě v dopravní špičce, kde běžně v přeplněném vagóně jsou lidé na zavřené dveře natlačeni, to by byla katastrofa. Reakce DP je ovšem naprosto standardní, nejprve prohlásí, že je taková věc nemožná a teprve, když už je zásluhou novinářů tolik svědků, že to nejde zatlouct, tak připustí, že se věcí bude zabývat. Že vyšetřování povede do ztracena a nikdo neponese odpovědnost bych však již teď pokládal za jisté. Jak dlouho ještě bude tato organizace pokoušet osud? Co se musí stát, aby vůbec někdo v DP připustil nějakou odpovědnost?
0/0
30.1.2003 19:49

Izza

Re: Dopravní podnik má opět neuvěřitelné štěstí,
Asi tak, anvic misto aby fakt vysetrili, co se tam stalo, tak budou zjistovat, jestli ridic nejel moc rychle. Jakoby se ty dvere oteviraly jen pri rychle jizde. No a docela bych se vsadil, ze jestli nebude jina moznost, tak to nakonec svedou na nej a nazvou to pochybeni ze strany ridice.
0/0
31.1.2003 12:44

Helena Čermáková

Stalo se mi to taky
Je to uz delsi dobu a tak si nepamatuji presne a bohuzel ani priblizne datum, ale zazil jsem to same, stalo se to jen u jednech dveri a taky jsem byl pekne v soku jak je to mozne , myslle jsem si ze je to chyba ridice , trvalo to taky cca 5-10 vterin. Metrem odted jezdim jen v movych soupravach  .
0/0
30.1.2003 18:15

jiné pohledy

Re: Stalo se mi to taky
Milá Heleno, my lidí z trasy bé tu možnost nemáme... takže nám můžete akorát držet palce, že to všechno přežijem... také nechápu, proč trasa bé, která je nejdelší a nejvytíženější má nejhoší vlaky ze všech tras...
0/0
31.1.2003 12:59

xyz

Re: Re: Stalo se mi to taky
protoze nema nuselskej most
0/0
31.1.2003 13:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.