Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lupič se na útěku z banky zastřelil

Ozbrojený lupič přepadl pobočku České spořitelny v Praze 9 Čakovicích. Obsluha zřejmě stačila upozornit policisty. Podle prvních informací muž pokladní několik minut ohrožoval zbraní, poté se dal na útěk. Policisté ho pronásledovali. "Když viděl, že nemá šanci, pár kroků od banky se zastřelil," řekla iDNES mluvčí pražské policie Eva Brožová. "Byl na místě mrtvý," dodala.
Fotografie a video z místa přepadení a sebevraždy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Achil

Škoda
Škoda, že naši politici nejednají stejně, když už nic jiného nedokáží. To by byl klídek.
0/0
23.1.2003 17:40

K

Ušetřil zasahující policisty
nepříjemného vyšetřování inspekcí MV a posuzování zda jejich zásah proti ozbrojenému pachateli ohrožujícímu okolí byl či nebyl v případě použití zbraně  "přiměřený"  nebo ne.
0/0
23.1.2003 16:33

kango

bylo to jinak
on chtel strilet pres rameno na policajty akorat ze zakop
0/0
23.1.2003 16:20

Sarra

Re: Něco pro pobavení
No nazdar, díky za varování.
0/0
23.1.2003 23:08

Hogo nefogo

Zeman je prase...:)
0/0
23.1.2003 16:12

pes Novák

Re: Zeman je prase...:)
A co to má společnýho s vykradenou spořkou?
0/0
23.1.2003 19:02

Katka

Takhle jednou dopadnem všichni
0/0
23.1.2003 15:36

propadlík

Re: Takhle jednou dopadnem všichni
i já???
0/0
23.1.2003 15:58

Katka

Lupič se na útěku z banky zastřelil
Takhle dopadnem jednou všichni.
0/0
23.1.2003 15:34

Medvídek Kloaka

Re: Lupič se na útěku z banky zastřelil
Ano? Sakra, to bych nikdy neřekl, že takhle skončím. Můžeš mi prosím jen pomoci ukojit mou zvědavost a sdělit mi, proč se všichni zastřelíme na útěku z banky? Díky, Medvídek Kloaka
0/0
23.1.2003 15:51

Katka

Re: Re: Lupič se na útěku z banky zastřelil
Myslím to jen obrazně, neberte to osobně. Tato doba je pro některé náročná, že pár lidem můžou dojít nervy.
0/0
23.1.2003 16:12

klaus

je to škoda, takových je málo, proto ho měli zastřelit policajti a každého dalšího grázla, který se ho zastává s ním.
0/0
23.1.2003 14:57

Jose

co dodat?
Amater!! Ani nikoho z tech vydriduchu v bance nevzal sebou.
0/0
23.1.2003 14:48

robo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.1.2003 15:52

V1kt0r

Re: Re: co dodat?
Tobe aspon ustrelil smysl pro humor, co? Ironii bys zehlil a sarkasmus Tva pritelkyne uz dlouho nemela, ze?
0/0
23.1.2003 16:11

krutihlav

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.1.2003 17:35

6.b gymnazium Cakovice + F.Kadlec

6.B
My to viděli,heč.Zrovna jsme svacili.A najednou něco stříká na chleba.
0/0
23.1.2003 14:46

Sněhulka

POZOR
Dobrotka ()1 zase pleská na Blesku.
0/0
23.1.2003 14:39

Jirka

Nebyl to chudák !
Hrubě nesouhlasím s názorem, že to byl vlastně chudák a že je třeba ho ještě politovat. Vytáhl zbraň na nevinnou a bezbranou osobu - ať byl jeho motiv a osud jakýkoliv, překročil meze své svobody a vstoupil do svobody někoho jiného. Jsem rád, že to skončilo takto, tím myslím, že nebyl zabit či zraněn nikdo jiný.
0/0
23.1.2003 14:30

Líba

Re: Nebyl to chudák !
Souhlasím s Jirkou. Pro takové jednání není omluvy
0/0
23.1.2003 15:52

Santana

Re: Nebyl to chudák !
Souhlas. Na takovehle frajery maji zakon v Kalifornii, rikaji mu 10-20-Life. Jakmile nekdo vytahne zbran, pridaji mu 10 let. Jestlize z ni vystreli pridaji 20. A jestli nekoho trefi tak uz z basy nevyleze.
0/0
23.1.2003 18:36

Laco

Kde vzal zbraň
Zřejmě mu ji policie půjčila aby se odstřelil.
0/0
23.1.2003 14:26

0/0
23.1.2003 14:21

obyvatel

chudak
Soude podle jeho chovani to byl nejspis obycejnej clovek, kterej po listopadu zacal podnikat, dostal se do dluhu a bezradnyho ho nenapadlo jiny reseni nez krast. Neni prvni takovej ani posledni. Zpusob provedeni loupeze a nasledna reakce tomu nasvedcuje. Tim ho nijak neobhajuju, pouze upozornuju na mozny motivy jeho cinu. To je strasne snadny odsoudit cloveka, o kterym nic nevim, ale treba to byl tata od rodiny, kterej se diky druhotny platebni neschopnosti dostal do pruseru... Nemate pravo soudit takovyho cloveka.
0/0
23.1.2003 14:15

Ivan

Re: chudak
Ty budes asi tramvajak, co? :-)))
0/0
23.1.2003 14:26

arnost

Re: Re: chudak
Podnikání si zvolil sám. Nikdo mu to nepřikazoval. Zaměstnanec je taky člověk. Kdyby byl např. dělníkem ve šroubárně, asi měl jiné starosti než druhovou platební neschopnost, kterou se oháníš.   
0/0
23.1.2003 14:45

Všeználek

Re: Re: Re: chudak
DRUHOTNÁ
0/0
23.1.2003 14:59

Pavel

Re: Re: Re: Re: chudak
To nemá chybu, ten suchy dovetek DRUHOTNA.meco jako jdu kolem vidim vola jak mele kravoviny a suse podotknu "Drzhotna" a jdu dal, necham vola volem.
Super.
 
0/0
23.1.2003 16:14

arnost

Re: Re: Re: Re: chudak
Ano, měl jsem napsat druhotna.
0/0
27.1.2003 14:45

V1kt0r

Re: Re: Re: chudak
Ty mas asi na mysli druhotnou, co? Na druhovou by si mohli stezovat tek leda klokani ... a tramvajaci a revizori. A JXD.
 
:-)
0/0
23.1.2003 16:09

jojo

Re: chudak
No, pokud začal po tzv listopadu tzv. podnikat , tak už vlastně od listopadu krad. Pokud se tedy zmohl - vpřípadě že šlo o podnikatele- na toto konečné řešení, ocenil bych to jako Podnikatelský počin roku. Nedávno zastřelili policajti dalšího grázla v Bráníku. Vidím to jako jedinou cestu očisty  a návratu k jakž takž fungující normální splečnosti.
0/0
23.1.2003 15:11

nene

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.1.2003 15:40

V1kt0r

Re: Re: Re: chudak
Ano, vzdycky rikam, ze tolerance jenom zavazi. ...
0/0
23.1.2003 16:12

Medvídek Kloaka

Re: Re: chudak
Jasně, bolšáne, každej podnikatel je zloděj, protože na ně takoví jako jsi ty musí tvrdě a poctivě pracovat, viď? Komouše jako jsi ty bych vyhodil z práce, dal jim živnostňák a donutil je projít vším tím, čím podnikatelé musí procházet dnes a denně - papírování, starosti (nejen o sebe, ale i o zaměstnance), žádné volno, stres - možná bys změnil názor. Nejspíš bys prosil na kolenou, aby ses mohl vrátit do pracovního poměru a chodit na osm hodin denně do práce (s půlhodinou na oběd, nárokem na placenou dovolenou, se zaměstnavatelem placeným sociálním a zdravotním pojištěním a s minimální odpovědností). Nebo by ses taky zastřelil, což by v tvém případě bylo jen dobře - o jednoho komouše méně.  Medvídek Kloaka
0/0
23.1.2003 15:47

Lukas

Re: Re: Re: chudak
...kdyz ctu, kolik mas asi starosti, tak se divim, ze se na to nevyseres...
0/0
23.1.2003 16:40

Medvídek Kloaka

Re: Re: Re: Re: chudak
Nestěžuju si, vybral jsem si to sám a vyhovuje mi to. Jen mi lezou na nervy lidi, kteří podnikatele šmahem považují za mafiány, zloděje, tuneláře atd. To je jako kdybych já tvrdil, že všichni dělníci jsou pitomci, nevzdělanci a primitivové - je mezi nimi pár takových, jako je mezi podnikateli pár tunelářů (a pár primitivů), ale podle několika magorů nelze paušalizovat.  Zdraví Medvídek Kloaka
0/0
23.1.2003 21:10

jojo

Re: chudak
Nebo se mohlo jednat o váženého národního hosta z bývalé CCCCCCCP, pak vše co jsem napsal umocnuji na 7.
0/0
23.1.2003 15:13

Líba

Re: chudak
Zajímalo by mě, zda by jste ho nazval také chudákem, kdyby chtěl okrást vás.
0/0
23.1.2003 15:48

Lenka

Re: chudak
Jak o takovém člověku můžete říct, že to byl chudák. Nechtěla bych být v kůži té pokladní. O té se dá říct, že v té situaci byla chudák.
0/0
23.1.2003 15:58

obyvatel

Re: Re: chudak
Za chudaky jsem oznacil primitivy reagujici na clanek prede mnou. Samozrejme ani ja nesouhlasim s cinem, ktery provedl, tvrdim pouze, ze mam pro nej pochopeni, ne omluvu.Na rozdil od pausalizujicich hlupaku se vask alespon domyslim, jake duvody ho k takovemu zoufalemu cinu vedly. a ze byl zoufaly, to je bez debaty.
0/0
23.1.2003 17:35

Highlander

Recidivista???
Podobný případ se stal, myslím, minulý týden někde na Slovesku. Není to ten samý pachatel, a tudíž recidivista??? Kde se objeví příště??? Tož tak.
0/0
23.1.2003 14:08

David

Re: Recidivista???
Vzhledem k tomu ze se zastrelil se asi uz opravdu neobjevi...
0/0
23.1.2003 14:12

Harry

Re: Re: Recidivista???
No u tebe tento vtip skutečně padnul na úrodnou půdu :-)
0/0
23.1.2003 15:22

vodník Česílko

Re: Recidivista???
Někdo mi tu krade dušičky!
0/0
23.1.2003 23:12

Pepa

that's it!
Tak to je super. Novy trend pri loupeznych prepadenich (v ledu uz aspon druhy pripad :))
Kdyz nezdrhnu, zastrelim se.
Jen tak dal, za chvili uz nikdo loupit nebude!
0/0
23.1.2003 14:08

M

Takhle se mi to líbí
A je to vyřešený, objasněný případ, žádné oběti, všecko v pořádku
0/0
23.1.2003 14:03

propadlík

none
to je vul, od klause by za chvili stejne dostal milost...
0/0
23.1.2003 13:56

J.K.

Konecne nic nevydali
Konecne jedna pobocka, kde po slove prepadeni hned s hlubokou uklonou nevydaji veskerou hotovost. Ja osobne bych velice uvital, kdyby nektera banka verejne prohlasila a taky plnila, ze jeji pracovnici maji pro pripad prepadeni prikazano nic nevydat.
0/0
23.1.2003 13:07

Petr M.

Re: Konecne nic nevydali
 myslíš hlavou nebo čím? To se jako mají nechat odpráskout kvůli penězům??!! Asi bys měl být "hrdinným (= mrtvým?)" pokladním.
0/0
23.1.2003 13:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.