Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Válka ohrožuje irácké poklady

Vířící pouštní písek usedá na pahorek, na němž se tyčí narůžovělý chrám města Ur. Toto sumerské město má za sebou mnoho století nepokojů a hrozí, že se brzy ocitne uprostřed další války. Tentokrát bude vedena nejmodernější technikou, kolem Uru budou projíždět americké tanky a nad ním svištět laserem naváděné střely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

občan

žádný strachy
Jsou-li kulturní památky Iráku mezi cíli USA, určitě se jim nic nestane - v Afghánistánu netrefili "amíci" snad nic, na co údajně mířili. Několik desítek přiznaných civilních cílů - před informačním embargem - mluví samo za sebe.
 
Pokud to chcete konkrétně : zastupitelstvo OSN, nemocnice Červeného kříže (znak 3x3 metry na střeše), uprchlické konvoje, spojenci z Kanady a další a další.
 
P.S.: Budou Saddáma chytat taky tak šikovně, jako BinLádina ?
0/0
24.1.2003 8:59

mukl

proc asi..????????????????????????/
http://www.novinky.cz/00/13/26.html
0/0
23.1.2003 15:29

Karel

Re: proc asi..????????????????????????/
Jasne, jako v pripade Nemecka za 2. svet. valky. Nekdy je proste treba posunout veci vpred. Dulezite bude, jestli bude v Iraku u moci Saddam nebo ne. Paklize se utok na Saddama nepovede, bude obdivovan jako hrdina. Aby jsme se nedivili...
O cas jde. Co kdyz Saddam posle par atomovek do okoli? To bude taky vysetrovat OSN a davat zdlouhave souhlasy? Hlavice meli Iracane vyrobene, napln do nich muzou pridat. Verim, ze jsou to sikovni hosi!
 
0/0
23.1.2003 15:48

mukl

Re: Re: proc asi..????????????????????????/
A kdo by mu je ted asi tak dodal. Mohu Vam rict presne, co ma na sklade. Ostatne umite-li alespon trochu AJ, prectete si to sam a jak rikam jiz po x-te, nekomentujte jiz priste neco, cemu absulutne nerozumite
0/0
23.1.2003 15:56

Karel

Re: Re: Re: proc asi..????????????????????????/
Wow!  How intelligent buddy are you!
1) We do not know each other, so please do not evaluate my English!
2) Quiz: You should read your report once more! I guess, you can find out at least 3 reasons WHY U.S. government wants war with Iraq...
Cheers!
 
 
 
0/0
23.1.2003 16:34

:-)

Re: Re: Re: Re: proc asi..????????????????????????/
And it makes clear how strongly the Reagan and the first Bush administrations supported the arming of Iraq, from 1980 up to the Gulf conflict of 1990/91.
Why
0/0
23.1.2003 16:41

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: proc asi..????????????????????????/
Kvuli Iranu a jeho fundamentalismu a SSSR. Take to byl trochu dusledek studene valky, kdy se SSSR snazilo ziskat vliv v Iraku a skoro se to podarilo...
Jak proste mily Watsone!
0/0
23.1.2003 16:49

:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: proc asi..????????????????????????/
Pak ale nemam moralni pravo nekoho kritizovat za neco, co tam sam ze zistnych duvodu dodavam. Rika se tomu zamerna lez a jedna se o pokrytectvi nejhrubsiho zrna. Zitra na Vasi zahradku zakopu drogy a hned Vas pujdu udat za to, ze je prechovavate. Uz chapete
0/0
23.1.2003 16:51

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proc asi..????????????????????????/
Jenze narozdil od pocitu Vasi moralky alespon nedopusti tyto zbrane pouzit proti nam nebo proti sama sobe!
To je taky zajimavy argument! A to jeste nemusi byt vsechno!
Takze Svejku, hura na Bagdad!
 
 
 
0/0
23.1.2003 16:56

:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proc asi..????????????????????????/
Aby si nekdo uvedomil, co zpusobil svym pokrytectvim, bylo by asi jen dobre, pokdu by jim Saddam vratil tyto zbrane rozprasene v atmosfere USA, vinikem by byl vyrobce made in USA. Pochopil jsem Vas spravne, ze
0/0
23.1.2003 17:01

karel

Re: Re: Re: Re: proc asi..????????????????????????/
Your english is very poor.
0/0
24.1.2003 10:02

Hitler

Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Rozmlať to v tom Iráku na šrot.Co je Ti do lidí, nebo památek.Není to Tvoje země, tak si tam můžeš dělat co chceš.Podívej se na nás, my jsme dokázali Evropu skoro zničit, a to jsme neměli zbraně jako ty.Tak jen do toho!Tvůj táta Adolf
0/0
23.1.2003 11:58

kopie

Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
WILLIAM HENRY: Saddam controls an asset infinitely more important and powerful than oil or even nuclear weapons. He controls access to the temples that housed the history of humanity's origins and potentially the secrets of stargates.
0/0
23.1.2003 12:32

Chocholousek

Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Omlouvám se, zase utekl. No nic, dostane lithium, pak se mu ulevi. A setro, tu kazajku mu tentokrát  dotahněte pevněji, aby zase neutekl.
0/0
23.1.2003 12:43

ventilator

Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Ale no tak, pane redaktore, uklidnete se. Kdo si z toho chce neco odnest, jiste to jiz udelal i bez Vasich poznamek
Poučení z historie - likvidace názorového oponenta z pozice moci:
1. FÁZE: Pokud někdo začne ohrožovat pozice vládnoucího ESTABLISHMENTU, inteligentní demokratura ho bude ignorovat s odvěkým vědomím toho, ze 99% nespokojenců se brzy svými bezvýslednymi pokusy unaví, ztratí naději, přestane zlobit a zařadí se pokorně zpátky do řady, čímž bude sloužit pro výstrahu ostatním...
2. FÁZE: Když se jedná o vyjímečně odolného a vytrvalého oponenta nebo skupinu oponentů a jejich vliv ve společnosti přes totálni ignoraci a informační blokádu stále sílí, MOC proti nim zaútočí všemi propagandistickými prostředky, které má k dispozici, jejich kriminalizaci nebo psychiatrizaci (prodejní novináři v masmédiích, vykořenění intelektuálové, kteří se vždy rádi ohnou, soudružky učitelky ve školách, provládni občané, právní znalci, falešní obránci lidských práv, kontroly finančních úřadů atd., atd.). To podle dosavadních zkušeností z dlouhých dějin lidstva zničí spolehlivě každého.
3. FÁZE: Pokud by se však stal zázrak a jinak smýšlející by tento útok nejen vydrřeli, ale jejich vliv ve společnosti by i nadále rostl, pak nastupuje třetí, závěrečná fáze: Vládnoucí demokratura postaví své lidi do jejich čela a převezme vedení takto nebezpečné opozice do svých vlastních rukou...
0/0
23.1.2003 12:54

Guderian

Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Vy musíte ten svůj příspěvek mít strašně rád, když jej kopírujete stále dokola bez ohledu na téma článku či diskuze. Jak dlouho jste tu objevnou pravdu musel tvořit, že se od ní nedokážete odloučit?
0/0
23.1.2003 15:43

vratnej

Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
pane dochtor,před vratama je sroceni lidu,nekdo s knirkem rve neco o zidobolsevismu a taky se ozyvaj vykriky amigouhoum,tedka ho natiraj terem a z ustavu hodili na plac roztrhanej polstar,je to tu jak ve spindlu,padaji dalsi polstare z oken-pane dochtor,my budeme celkom bez vankusov a vrchni me zlyncuje-co mam delat proboha ?
0/0
23.1.2003 13:02

Chocholousek

Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
To je v pořádku, hasiči uz jedou, venku není moc teplo, takže se trochu namočí a přejde je to. Jenom prosím dohlédněte, ať mi neuteče Mašek, zase by někoho poslintal. A prosím Vás, až mi Karfík zavolá, že má pro mě Koudelku, tak mu řekněte, že máme plno. Je tu spousta potrhlejch ufologů.
0/0
23.1.2003 13:08

o tom to je

Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
O tom to  je, cituji:
"Lidé nemají o zdejší sumerske historii velké znalosti. Ví o ní jen společenská smetánka."
Toto je vice nez k zamysleni
0/0
23.1.2003 13:54

Karel

Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
O pamatky se tam nikdo moc nezajima, to je celkem na Blizkem Vychode normalni. Proc se tak divite, kdyz si donedavna z pamatek staveli baraky (pokud tomu v Iraku tak dnes neni stejne)...
Jinak by to chtelo obhajce Saddama a dalsi podobne "Hitlery" nechat zit tak 3 roky v Iraku a pak je postavit do cela jeho osvobozenecke armady.
 
0/0
23.1.2003 14:14

ten co vi

Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
To ze o tom vi "jenom spolecenska smetanka" a to dokonce i mimo hranice s Irakem neni nic nahodneho. Rovnez jako neni nic nahodneho na tom, ze v Gize vyrusta kolem celeho komplexu zed vyssi, nez byla ta Berlinska. A proc zrovna v teto dobe...., jak to do sebe skvele zapada
0/0
23.1.2003 14:20

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Matlate tu paty pres devaty jako omamnymi prostredky omameni neznalci  z sedesatych let, ktery udatne podporovali konec valky ve Vietnamu a podobne.  Tehdy slo o komunismus, ted jde o zbrane hromadneho niceni (mimo par prijemnych bonusu).
Ted je ale prave tim omamnym prostredkem propaganda. Saddam ji ma ucinnou jak vidim. Nemecko se bohuzel stale nevymanilo ze sve kocoviny z 2. svet. valky, Francouzi jsou poserove, protoze si zatahli do kontinentalni Francie sposty Alziranu apod. a ted se boji vytahnout kver.
Cesi vypadaj v zahranici jako hloupej Honza, kteryho akorat muzou diky jeho hlouposti obrat a odhodit.  CESI NEUMI RICI CENU, KTEROU MAJI!
Predpokladam, ze se valky zucastnime, diky hloupym komentarum nam to nikdo nezaplati, a jeste nam tady zavrou usta napr. Francouzi z EU, aby jejich neefektivni zemedelci meli co do svych ust.
Tak vazeni : PIECE AND LOVE, milujte se a mnozte se, dokud se sami nesezerete!
Kvuli vyse uvedenemu podporuji USA proti Iraku  , i kdyz s USA se vsim nesouhlasim, drzim palcum nasim vojakum v Zalivu, chemicke jednotce  a doufam, ze jich tam co nejmin pobijou a neudelaj CR ostudu.
Nazdar!
PS Irak se nerovna arabove, Irak se rovna Saddam Husejn. Arabu si jinak vazim, jako casto velmi vzdelanych a kultivovanych lidi. (Casto jeste vic kultivovanych nez jsme my!)
0/0
23.1.2003 14:43

MKC

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Ale pane, neni to spise tak, ze nekteri se nechteji jiz jen podilet na oficialnim podvodu PENTAGONU. Mate to v te hlavicce vice nez popletene tak z toho alespon nevinte ty druhe kdyz sam tomu co se deje v podstate nerozumite , coz jste jiz definitivne potvrdil
0/0
23.1.2003 15:01

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Tak to jsem se dobre pobavil! Konecne dalsi "chytrak"!
Neni to tak trochu jedno, kdyz ma pres vsechny pokusy pacifikovat Saddama, se ani jeden pokus USA neosvedcil? Ja se divim, ze sem zase pletete Dve Veze, i kdyz to muze pomoci USA najit viniky atentatu a muzou se schovavat v Iraku...   ... jako bonus.
Ja se jen tesim, az se bin Ladin zameri na zapadni Evropu a posle sem trochu anthraxu, atomovek od Husejna nebo vymysli dalsi "fantasticky" utok!
Pak to mozna prestanete chapat i Vy!
 
 
 
 
0/0
23.1.2003 15:40

mukl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Zamenujete pricinu a nasledekNejprve byl ten americky podvod, az pote nejake valky vubec zacaly. Jde jen o to PROC I diky tzv. "utoku na Pentagon" vytahli z penez danovych poplatniku USA vice nez o 50 miliard USD navic v dobe ekonomicke recese!! Na copak se asi pripravovali nez zacali spojovat Saddama s Al Kajdou, tedy vylozene lhat. A vubec, bohuzel jiz nemam cas si s Vama hrat na kocku a mys, je mi lito, snad priste
0/0
23.1.2003 15:46

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Jasne, pricina utoku na Irak je podvod zlych americkych imperialistu!
Tak to bych chtel vedet v cem ten podvod je a jak byl zosnovan zlym prezidentem Bushem!
0/0
23.1.2003 15:55

mukl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Tady mate pravicovou odpoved, budete jiste spokojen!!!
 
0/0
23.1.2003 15:58

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Nevim, co mate na mysli pravicovou odpovedi?!  Co se tyce Dvou Vezi, je to jen jeden z mnoha duvodu proc vest valku. Vzdyt se boji jak jsem tu psal do konfliktu vkrocit i Francie a Nemecko. Ja se jim ani nedivim - natahali si tam diky sve socialisticke politice spousty Arabu, Turku, kterym nedali moznost spravovat vlastni zalezitosti ve vlade ani mistni sprave, casto tam umyvaji i s diplomem zachody a lidi se na ne divaji skrz prsty.
Jen je treba vysvetlit, ze USA utoci:
1) Protoze muze mit Irak zbrane hromadneho niceni
2) Protoze je Saddam krajne nestabilni politik a navic diktator od ktereho nevite, co muzete cekat
3) Protoze muzete ziskat zpet kdysi podkytnute nebezpecne zbrane a experty
4) Protoze tam je ropa, ktere je vseobecne malo a USA si nechaji radi ropou platit za financni pomoc
Nejdulezitejsi ale je, ze uz se nemuze nikdo citit na teto planete bezpecny kvuli magorum, ktere je treba cilene likvidovat.
To je objev, co?
0/0
23.1.2003 16:47

MK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
A za dalsi, tohle vsechno odnesou stejne jen nevinni civiliste, tj. matky + deti. At zije bomba miru. Je mi lito, mluvi z Vas politika silneho klacku
0/0
23.1.2003 17:10

abr.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
A co mluví z Vás ? Le-li to opsat slovy ? A v každé válce zahyne i pár vinnejch, někdy i díky ní nezajde víc těch nevinnejch než kdyby je dál deptal jejich režim v desetiletích "míru".
0/0
24.1.2003 11:08

Igigi

Re: Re: Zdravím Tě Bushi, můj udatný synu
Bravo! Few people understand.Heritage of ancient Annunaki - weapons on same place. What now? History repeating ?
0/0
26.1.2003 8:26

GMB

vše je jinak!!!!
Neplette tady jablka s hruškama.Stačí se podívat jakou ekologickou stopu za sebou zanechává Amerika a jakou islámské státy.Americká propaganda dělá z Iráčanů hloupé a zlé lidi a veřejné mínění jim to s úspěchem žere. Kdo byl v Iráku ví že opak je pravdou. Dokud je budou Američani tlačit ke zdi tak budou problémy a může to být ještě horší.A proto nebudu podporovat teroristy z Ameriky kteří operují kolem Iraku a nejen tam.
0/0
23.1.2003 11:12

Karel

Re: vše je jinak!!!!
Werner von Braun take nejdriv konsruoval rakety pro Hitlera a pote sestrojil Saturn V.! Vidis to trochu jednoduse...
0/0
23.1.2003 11:34

koumes

Re: Re: vše je jinak!!!!
http://www.eldar.cz/hade/nibiru2.html http://www.eldar.cz/hade/nibiru.html
0/0
23.1.2003 12:40

ten co vi

0/0
23.1.2003 11:39

Karel

Re: Re: vše je jinak!!!!
Ty co udajne vis..
1) To nesouvisi s Irakem.
2) I kdyby to tak bylo, pomohlo by to lidem na Zemi nebo mame svych problemu (viz. Irak, Palestina, premnozeni lidi, ekologie) dost?
0/0
23.1.2003 11:49

ten co vi

Re: Re: Re: vše je jinak!!!!
Lidem na zemi by to
a/ opravdu pomohlo /i technologicka vyhoda!!!/
b/ minimalne by nam vlady jiz v techto vecech nemeli lhat!!
0/0
23.1.2003 12:14

vse souvisi se vsim!!!!!!!!

0/0
23.1.2003 12:16

Karel

Re: Re: Re: Re: vše je jinak!!!!
Fakt nevim, v cem by mela lidem pomoci technologicka vyhoda, kdyz jsme technikou zahlceni, ani nevime co delame a do ceho se poustime, ani nemame v hlavinkach srovnano v co mame verit...
A co se tyce lhani - to neni lhani, ale nemusi se rikat vsechno. Poupravene obrazky z NASA neznamenaji, ze nam USA lze, ale ze to asi neni pro kazdeho cmuchala pripraveno. Oni vi, ze se na to prijde, hraji o cas, aby nas mohli na to pripravit (nebo alespon ty hysterictejsi z nas) a aby nevypukla panika...
Ale to jsem se myslim ve svych spekulacich dostal az prilis daleko!
0/0
23.1.2003 14:23

prdc

Re: Re: Re: Re: Re: vše je jinak!!!!
Naopak, ted jste to konecne trefil!! Na to NECO by meli mit ale sanci se pripravit vsichni, nejen ty nejvlivnejsi ci nejmocnejsi . Nevim proc zivot obycejneho obcana ma mit mensi cenu nez napr. Rockefelleruv. A o tom to je, cela ta habadura kolem "terorismu", ze
0/0
23.1.2003 15:06

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše je jinak!!!!
Protoze se vsadim, ze ma ten mocny vice penez nez Vy nebo ja.  
Nebudeme si prece hrat na to, ze tady budeme mit demokracii a rozhodovat primo o tom, co se bude zkoumat ve vesmiru. To by jsme se asi nikam nedostali...
 
 
 
0/0
23.1.2003 16:02

KFC

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše je jinak!!!!
Na rozdil od Vas si myslim, ze opak je pravdou. Kdyby lide vedeli to co vlada skryva, pokrok by se naramne urychlil ve vsech oborech. Takova vlada, ktera lze svym obcanum je nejen neefektivni, ale primo amoralni. Co kdybychom nakonec vsichni zjistili, ze se bez nich obejdeme
0/0
23.1.2003 16:11

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše je jinak!!!!
Samo, rovnou udelejme jadernou valku a pak honem na stromy! (Doporuceny film: Planeta opic). Vy jste asi hodne zvidavy clovek, ktery evidentne vidi vlade USA az do kuchyne!
0/0
23.1.2003 17:00

Karel

Tak trochu o pamatkach, Iraku a zlych Americanech
Nejsmutnejsi je, ze jsou jako zive stity pouzivany nejen lide, ale i pamatky. O lidi tady nejde, tech je na svete jako s...., ale za brani pamatek jako rukojmich bych vesel za k.... do pruvanu!
Zabijte konecne Saddama, at je klid! Bude existovat jiste moudrejsi Iracan, ktery bude moci i oponovat Americanum a nepujde cestou absolutni destrukce vseho, co ma nejakou hodnotu pro nasi civilizaci, vlastnich obcanu i vojaku, kteri budou opet muset padnout v Zalivu!
Dej Buh moudrost, rozum a silu Americanum do budoucna! Vime, jak dopadl stary dobry Rim - rozvratem zevnitr, ktereho jsem si vsiml v reakcich v teto rubrice i mezi odpurci valky v USA dost a dost!
0/0
23.1.2003 10:24

Tonda

Re: Tak trochu o pamatkach, Iraku a zlych Americanech
Ty památky jsou sice krásné, je to ale jenom výtvor lidských rukou, nic víc. Měly by sloužit  lidem, nikoliv naopak. Každý člověk má větší cenu, než staré ruiny.
0/0
23.1.2003 10:42

Tom

Re: Re: Tak trochu o pamatkach, Iraku a zlych Americanech
Ony nam vlady a jejich instituce vubec moc rady lzou!!!
 
 
0/0
23.1.2003 10:51

J.C. Denton

Re: Re: Re: A?
A?
0/0
23.1.2003 10:54

Tonda

Re: Re: Re: Tak trochu o pamatkach, Iraku a zlych Americanech
Jediný, kdo ti řekne pravdu je doktor Chocholoušek. Rychle se na něho obrať, dřív než bude příliš pozdě. On jediný to s tebou myslí dobře !
0/0
23.1.2003 10:55

Tom

Re: Re: Re: Re: Tak trochu o pamatkach, Iraku a zlych Americanech
Rad se tedy na nej obratim. Napiste mi jeho /ci Vasi / emailovou adresu at vim, s kym mam tu cest vazeny pane
0/0
23.1.2003 11:14

J.C. Denton

Re: Re: Re: Re: Re: Tak trochu o pamatkach, Iraku a zlych Americanech
Nedelej to, nechod za Chocholouskem. Tohle by pro Vás byla cesta bez spatecniho listku.
0/0
23.1.2003 11:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.