Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francie a Německo odmítly válku

Francie a Německo jdou spolu - proti USA. Obě země společně ostře odmítly vojenský zásah proti Iráku, na jehož rychlé provedení nyní tlačí Washington. "Je třeba udělat vše, abychom se války vyvarovali," řekl prezident Jacques Chirac, z jehož země nyní do Iráku odjíždějí "živé štíty".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepa

No je hezke ze se tu vetsina lidi zrovna zastava nemcu kteri rozpoutali obe svet.valky a vrazdili nevinne lidi po evrope a to se tykalo i nas.Prirovnavat Bushe s Hitlerem? Americane nestali na strane Hitlera v 2 svet.valce a Bush neuznava aby se zabijeli lidi jenom proto ze jsou zidi.Opravdu si nemyslim, ze Bush nebo jaky koliv amik by zrovna rad kopiroval Hitlera. Kdyz to tak vezmeme tak vetsinou valky vznikaly k vuli nabozenstvi. Neverim v zadnyho pepika ani v alaha zid taky nejsem a uz vubec neverim tomum, kdyz pujdu a zabiji par zidu, nebo par americanu tak po me smrti budu zit se 700 poctivyma.Tomuhle veri Ladin a jeho spol. Je to uchylnost ktera by se mela zlikvidovat za vcasu.Proto si myslim, ze by se mel Bush vykaslat na Irak a radeji delat poradek s Ladinovyma bratrama.
0/0
23.1.2003 17:28

Muki

poznamka teroristy
Je to prima mit radost, ze Francie a Nemecko a i dalsi Evropske staty jsou tak odvazne neco neudelat, jenze co kdyz nastane situace v Evrope neco zaridit, ci potreba nejake akce? Zatim se neukazalo nic nez impotence a neschopnost se dohodnout. To by mohlo trochu kazit tu pohodlne oslavovani necinnosti.
0/0
23.1.2003 16:52

Leon

Ja se jenom divim, ze mame problem si zvolit prezidenta, kdyz je tu tolik chytrych lidi, kteri vi vsechno nejlip a kritizuji USA.Zajimave ze si tech lidi jeste nikdo nevsiml.
0/0
23.1.2003 16:32

V Max

Pobavilo mě
jak dva státníci a státy,které měli a mají tolik dluhů k USA na poli diplomacie,kteří nedokázali odvrátiti ani účině utlumit konflikt v Jugoslavii,státy který jeden prodal naši zem v zájmu,svého míru,a druhý nás obsadil budou mluvit o tom samém jen o 60 let později.To jsou Ti praví kteří mají o tomto co mluvit.Být USA tak bych se na ně vykašlal.
0/0
23.1.2003 15:06

Petr

Re: Pobavilo mě
Naprostý souhlas.Francie a Německo si hrají na velmoc,ale pro operaci na balkáně nemohly vyslat ani 30 tis mužů.FR  a SRN svým postojem podporují Irak.
0/0
23.1.2003 16:25

Lidožrout

Jen počkejme!!
To už v Čechách známe, že jo? Sladká Francie odmítala válku s Německem a prodala Českoslovenko a Německo odmítalo válku, když bez ní dostane totéž. Všem mírovým holubičkám! Domníval jsem se (zjevně mylně), že se lidstvo už poučilo kam to vede, když jeden bláznivý diktátor přeroste světu přes hlavu. Když se konečně najde akceshopná vláda ochotná jednat, už jsou ulice plné protestantů. Jsou to ti samí lidé, kteří se, když se případná hekatomba přežene, sejdou v první opravené kavárně, nebo hospodě a začnou mudrovat na téma, co měli neprozíraví politici včas udělat. Začne se operovat případným krutým osudem iráckého lidu, jako by to nebyl právě irácký lid, kterému jeho milovaný vůdce vylil nervově paralytické neřády na hlavu.  Patrně počkáme, až totéž vypustí na hlavu nám. Protestovat se musí ať to stojí, coto stojí. FUJ!
0/0
23.1.2003 14:56

Muki

Re: Jen počkejme!!
Kanibale, neni to tak docela, kdyz ted Francie vrhla do svrchovaneho statu Ivory Coast a pouziva tam svych vojaku proti mistnim obyvatelum, aniz by se namahala pozadat OSN o souhlas, ignorujic vsechny mozne pravidla, nikdo neprotestoval. Jedna se tedy o protesty na selektivni bazi.
0/0
23.1.2003 21:41

holka

Hele kluci
Fakt dobrý kluci, pokecejte si: na vás daj
0/0
23.1.2003 10:59

Anonym

Re: Hele kluci
0/0
23.1.2003 11:19

Guderian

Re: Hele kluci
Sehr gut.
0/0
23.1.2003 15:46

Karel

Taky bychom měli něco urvat... ne?
Když už tam posíláme naše žoldáky draze vycvičené a placené z našich daní, aby pomohli USA vybojovat ropná pole, tak bychom měli požadovat nějaký podíl na kořisti.
0/0
23.1.2003 10:32

J.C. Denton

Re: Taky bychom měli něco urvat... ne?
Dostanem to co kazdej cvicenej pes, kdyz splni ukol. Pochvalu:-))))
0/0
23.1.2003 10:36

heretik

Re: Re: Taky bychom měli něco urvat... ne?
neprovokuj blbce, označí tě za komunistu jako mě
0/0
23.1.2003 11:19

Anonym

Vylekanym ochrancum miru.
Proc nekdo z vas neprijde s nejakym konkretnim napadem jak situaci vyresit, misto idiotskeho rvani a nadavani na US a GB? Proc stale pindate, ze USA musi mit souhlas UN k napadeni Iraku, kdyz je dopredu kazdemu jasne, ze by jakoukoli rezoluci vetovali Francie, Nemecko a Rusko. Rusko mozna tentokrat ani ne, ti potrebuji volnou ruku a souhlas US v Cecensku. Tak o cem je vlastne rec. Sel zadat o povoleni UN Sadamuv kamos Usama, kdyz napadl USA? Co vlastne chcete vy inteligenti? Aby nejaky novy Kara Mustafa prisel dobyvat Evropu a zopaknout si valku o Viden jako v 1683 a tentokrat ji opravdu vyhrat? Nebo co vlastne blbi chcete? Francie a Nemecko odmitli valku a cechacci rvou jako pominuti. Byli jste se zeptat v Rakousku jestli maji dostatecne opevnenou Viden? Nebyli, tak drzte zobaky, kdyz  chce  zase za vas nekdo jiny udelat poradek!!!
0/0
23.1.2003 10:26

J.C. Denton

Re: Vylekanym ochrancum miru.
Koukam, ze ses dneska zase ve forme:))))
0/0
23.1.2003 10:35

Anonym

Re: Re: Vylekanym ochrancum miru.
Protoze mi tyhle pribly mirovy placky lezou krkem! Ja vim, (nez mne zase nekdo neopomene upozornit), nemusim sem chodit! Mam  podobne cukani uz delsi dobu a sam si rikam jestli mi tihle inteligenti stoji za to otravovani!
0/0
23.1.2003 10:51

Noname

Re: Re: Re: Vylekanym ochrancum miru.
Tak se tu prestan chovat jako "Iracan", resp. "Iracan dle tve predstavy" a respektuj pravo na vlastni nazor, i kdyz odlisny a lecky dementni. Anebo si bez koupit pistolku (nejlepe strikaci an vodu) a bez si hrat na vojaky, ano? Halvne se nezapomen pripojit na tu spravnou stranu, kdyz to tak dobre poznas a mas tak uzasny historicky prehled, ktery dokazes tak skvele aplikovat na soucasnost.
0/0
23.1.2003 11:16

David

Re: Vylekanym ochrancum miru.
Návrh na řešení situace a od nás?Ptal se snad někdo lidí předtím,než tahle situace vznikla? Ať si to vyřídí Bush s jeho poskokem Blairem a maskotem Tvrdíkem se Sadámem někde v ringu ,zápas můžou sponzorovat  ropný mafie.Nechtěl bych vidět,jak by svět dopad,kdyby se třeba taková Čína rozhodla vnucovat každýmu svojí kulturu a pojetí demokracie a tím řešit své hospodářské potíže.
0/0
23.1.2003 11:18

abr.

Re: Re: Vylekanym ochrancum miru.
Američané na rozdíl od Číňanů nemusí svou kulturu vnucovat násilím (možná že Vám ušlo,že tak už činí v Tibetu a Severní Koreji), lidé ji akceptují dobrovolně.
0/0
23.1.2003 13:18

hangdog

Re: Re: Re: Vylekanym ochrancum miru.
asi tak jako v Kambodzi,Vietnamu,Somalsku,Jugoslavii......atd,budicek..a vstavat
0/0
23.1.2003 17:00

Muki

Re: Re: Re: Re: Vylekanym ochrancum miru.
Vybrat si za priklad ublizenych ty silene vrahy v Kambodzi, to se neda komentovat.
0/0
23.1.2003 21:46

Youdi

Re: Re: Vylekanym ochrancum miru.
Ja bych take nechtel videt, jak by svět dopad,kdyby se třeba taková Čína rozhodla vnucovat každýmu svojí kulturu a pojetí demokracie ...
 
nebo Saddam, Kim, Laden, atd.
Pokud vim, americane nam nic nevnucuji. Tobe ano?
0/0
23.1.2003 18:46

Muki

Re: Vylekanym ochrancum miru.
Anonyme, kdyz uz vytahujete tu porazku muslimu 11 zari 1683 u Vidne, (na tom datu Osamovi tak zalezelo,) tak je take dobte si uvedomit, ze ne cela Evropa byla proti. Francie v te dobe byla spojenec Turku. Cili nic noveho.
0/0
23.1.2003 17:25

Muki

Re: Re: Vylekanym ochrancum miru.
Jeste dodatek, kdyz jse hrabeme v historii. Obranu Vidne ridil cesky slechtic Kaplir a nedaleko u Vidne padl v cele sve utocici eskadrony Michal Zizka s Trocnova. (cili nejake te jednotky rychleho nasazeni). Ne ovsem vsichni cesi byli pro, nekteri tajne vyjednavali s Turky, doufajice, ze pri obsazeni Rakouska by Turci pomohli ceskemu statu.  Pan Budovec z Budova ktery umel turecky na to doplatil, Za to, ze nabizel Turkum Ferdinanovo rodne Styrsko rozlobeny cisar vyzadoval jeho hlavu. Jen to vypada tak, ze kdyby tenkrat v rozhodujici chvili, neprisli Polaci, tak by v Prace na universite obrezani profesori vyucovali Koran.
0/0
23.1.2003 17:45

Youdi

Re: Vylekanym ochrancum miru.
Plne te podporuji, ale nevzdavej to. Sem totiz chodi i spousta lidi, kteri si chteji udelat trochu jasno ve vecech, kterym treba tolik nerozumi (nemusi rozumet, kazdy se nezajima o mezinarodni politiku), ale jdou na to tak, ze s tebou radi konfrontuji nazor, ktery je ted zacasto modni a ktery proste prevzali, ztotoznili se s nim, aniz by mu opravdu rozumeli. Me to tady taky obcas dost sere, ale vzdycky si reknu: Je treba to tady trochu vyvazit, to kdyz je to tu zaplavene tema skutecnyma levicakama, naivnima pacifistama, antiamerikanistama nebo uplnyma posukama. Vydrz!!!!!!
0/0
23.1.2003 18:42

David

Všem,kdo chtějí válčit........
Já bych to chápal tak,že Francie a Německo mají víc rozumu,než všichni "spojenci" dohromady a nemají potřebu lézt do cizí řiti.Všem na tomto chatu,lačnícím po krvi,doporučuju utřít si nudli u nosu a shlédnout nový americký film se Stallonem,jak v afgánských horách dá pořádně zahulit Ládinovi.......................
0/0
23.1.2003 9:54

J.C. Denton

Re: Všem,kdo chtějí válčit........
A proc se divat na film? Stejne za nejakej cas bude TV nova prinaset zabery z kamer tech fantasticky presnech zbrani co misto mostu trefi tramvaj a misto skladu munice kryt kde se par civilu schovavalo pred naletem. Kam se ne tenhle krvak hrabe nejakej Arnold v Afganistanu.
0/0
23.1.2003 10:03

Jarek

PRO CI ZAJMY SE VEDOU VALKY
  Microsoft kupuje Spojené Státy Americké Redmond, Wash. - V přímé odpovědi na obvinění vznesená Departmentem of Justice, Microsoft Corp. oznámila dnes že získá federální vládu Spojených Států Amerických za předem neurčenou částku. "Je to ve skutečnosti logické rozšíření našeho plánovaného růstu" , řekl Microsoft chairman ill Gates, "Zcela určitě půjde o pozitivní dohodu pro každého". Zástupci společnosti uspořádali setkání v Oval Office v ílém Domě s U.S. prezidentem a ujistili zástupce tisku že změny budou "minimální". Spojené Státy budou řízeny jako plně vlastněná divize společnosti Microsoft. Prvotní vstup na burzu akcií je plánován pro červenec přístího roku a profitabilita federální vlády je očekávána "nejpozději ve čtvrtém kvartále roku 2005" , podle Microsoft prezidenta Steve allmera. V souvisejícím oznámení George ush prohlásil že "dobrovolně a nadšeně" přijal pozici jako víceprezident u společnosti Microsoft a bude pokračovat v řízení vlády USA a podřízen bude přímo illu Gatesovi. Na dotaz jak se cítí ohledně předání výkonné autority illu Gatesovi se ush usmál a označil to jako "úlevu". K tomu ještě dodal že Gates má "úplnou důvěru" a že občané USA by měli nabídnout Gatesovi "plnou podporu". ush bude ostatně v této své nové roli v Microsoftu vydělávat několikrát více než těch 200 000 dolarů ročně které vydělával jako U.S. prezident. Gates odmítl doporučení aby se U.S. Capitol přesměroval do Redmondu jako "hloupá" a upozornil že vláda bude řízena z jeho existující kanceláře v sídle společnosti Microsoft. Gates také upozornil že Senát a Parlament budou "samozřejmě" zrušeny. "Microsoft není demokracie" , upozornil, "a vidíte jak dobře se nám daří". Na dotaz zda jsou pravdivé zvěsti o blížící se akvizici Kanady, Gates odpověl, "Nepopíráme že probíhají diskuse". Microsoft zástupci uzavřeli konferenci sdělením že občané USA mohou očekávat nižší daňové zatížení, zlepšení vládních služeb a slevy na všechny Microsoft produkty. O společnosti Microsoft: Založen v roce 1976, Microsoft (NASDAQ "MSFT") je světový vůdce v programech pro osobní počítače a demokratické vlády. Společnost nabízí širokou řadu produktů a služeb pro veřejnost, podnikatele a osobní použití, každý navržen s cílem usnadnění a radostnějšího použití pro uživatele a využívajícího všech schopností osobních počítačů a svobodné společnosti každý den. O Spojených Státech: Založeny v roce 1789, Spojené Státy Americké jsou nejúspěšnějším národem v historii světa a jsou majákem demokracie a možnosti již více než 200 let. Sídlem ve Washington, D.C., Spojené Státy jsou plně vlastněnou pobočkou Microsoft Corporation.
0/0
23.1.2003 8:34

Honza

Re: PRO CI ZAJMY SE VEDOU VALKY
Nejhorsi jsou stupidni spameri v diskuzich....A i kdyz m$ nemusim, tak nejen, ze je to dost hloupe, ale je to spam jak prase.
0/0
23.1.2003 10:04

Muki

Re: PRO CI ZAJMY SE VEDOU VALKY
Docela jsem se pobavil. Kdyz jsi ale clovek uvedomi, jakou moc ma jeden podnik, ci jeden clovek, kteremu to patri, tak to neni prijemne pomysleni.
0/0
23.1.2003 16:42

Juras

Francie a Německo nejdou s Bushem, jsou tedy s teroristy
Očekávám, že je Bush obviní z podpory terorismu a pošle na ně pár bomb. Přesně, jak to předloni hezky, po stalinsku, řekl.
0/0
23.1.2003 7:50

Honza

Re: Francie a Německo nejdou s Bushem, jsou tedy s teroristy
No to by vubec neprekvapilo. Osobne doufam, ze se americane probudi a tuhle hruzu v podobe Bushe, co si pitomci zvolili, brzy poslou do pr.... Je jen jen dalsi diktator, co se zel uchytil ve svobodne zemi a tu zene i vic a vic do pozice agresora a take se snazi i o omezovani lidskych prav s oduvodnenim boje s teroristy. Taky me napada, ze kdyz nekdy ctu ty prispevky, ze po 11. zari za UPLNE vsechno bude moci "el kejta" a ladinek. Predtim o nich nikdo neslysel, naopak je amici podporovali a najednou, kdyz se jim to nehodi do kramu budou odpovedni i za zemetreseni co se stanou, za vybuchy sopek apod. Nakonec rekneme, ze spojencem teroristu je i maticka Zeme a Bush ji mrchu vybombarduje atomovymi pumami... 
0/0
23.1.2003 10:10

Anonym

Re: Re: Francie a Německo nejdou s Bushem, jsou tedy s teroristy
Honzo proboha vysvetli mi jednu vec prosim te! Jak muze Cech v Cesku zijici nadavat nekomu do pitomcu a vycitat jakou hruzu si zvolili. Premyslel jsi o tom jakou hruzu si zvolili pitomci v Cesku???
0/0
23.1.2003 11:03

Pavel

Re: Re: Francie a Německo nejdou s Bushem, jsou tedy s teroristy
Predtim o nich (Al-kaida) nikdo neslysel? Zeptej se na tohle rusaku ty blbe.Bylo by lepsi aby jsi mluvil sam za sebe,kazdy neni takovy demagog ktery nevedel pred 11 zari co je Al-kaida nebo kdo je Ladin.
0/0
23.1.2003 16:09

pozn.

Re: Re: Re: Francie a Německo nejdou s Bushem, jsou tedy s teroristy
Musí se upřesnit, že před 11.9. nemluvili o Al-Kajdě na NOVĚ. To je pro některé čtenáře, jako by neexistovala.
0/0
23.1.2003 16:42

Paja

Proč válku?
USA chtějí napadnout Irák, protože vlastní zbraně hromadného ničení (tak to alespoň prezentovali). Inspeltoři zatím našli velký kulový. Tak mi někdo řekněte, proč chtějí USA zaútočit?
0/0
23.1.2003 7:47

Juras

Re: Proč válku?
Když jediný dostatečný důkaz proti Usamovi byla videokazeta VHS a ospravedlnilo to válku v Afghánistánu, proč by k rozpoutání války v Iráku nemohla stačit dosavadní zjištění inspektorů v Iráku?
0/0
23.1.2003 7:54

Noname

Re: Proč válku?
Protoze USA jsou uplne v riti, ekonomika nic moc, dolar je min nez euro atd. atd. a ekonomicka recese a vlastni vnitrostatni problemy se nejlepe resi, tim ze se obrati pozornost jinam...a valkou to resil uz Hitler. Podobne to prezentovala i nemecka ministryne, za coz musela odstupit. Dalsi neklamny dukaz toho, ze za pravdu se stale jeste tresta.
0/0
23.1.2003 8:15

warp

Re: Proč válku?
ROPA !!!
0/0
23.1.2003 9:42

Michal

Re: Proč válku?
Já toho velbloudího sodomitu zrovna moc nemusim ale s tímhle musim souhlasit,inspekce maj volnou ruku můžou kdy chtěj kam chtěj.Špionážní satelity zvlášť teď před útokem poskytujou v podstatě on-line Irák takže přesun když inspektoři spěj je blbost.Taky si představuju,že zbraně hromadnýho ničení natož technologie na jejich výrobu se nevejde na náklaďák takže něco takovýho přemístit nebo ukrýt asi není sranda.Jestli je inspektorů málo a nestíhaj tak ať si vemou posily ale jinak satelity,inspektoři,výzvědné služby,iráckej odboj a pořád nemaj nic co by vypadalo jako to co hledaj a na pilu tlačej čím dál víc?! Já mám zhruba představu proč to dělaj a ani jim to nějak extra nezazlívám, svět za moc nestojí a US maj příležitost i prostředky jak si z toho zmenšujícího se koláče ještě něco ukousnout tak ať nehrajou divadlo a vlítnou tam. Britský impérium s nostalgií a slzou v oku vzpomíná na doby kolonií kdy vládly světu a teď se chtěj bejvalý slávě trochu přiblížit...fajn vemte 30tisíc kluků švihněte je do pouště ať si zasloužej svůj žold co taky čekat od politiky. Pacouši jako Usama, Sadam a spol mi fakt nevoněj a že by svět utrpěl jejich odchodem ze scény nějakou velkou ztrátu si nemyslím ale pokrytectví a zjevný lži některých "vyspělých zemí" mi taky pěkně lezou krkem.
0/0
23.1.2003 11:34

Henoch

Jsou zde slyšet emotivní výkřiky pro válku.............
Každá válka je blbá,krutá,hrůzná,jsou v ní zabíjeni lidé, ženy,děti,staří lidé a také muži bránící statečně proti mnohonásobné přesile svou vlast,domovy.rodiny-před ÚTOČNÍKEM -AGRESOREM.
Agresoru,pod záminkou odstanění Saddáma,jde o IRÁCKOU ROPU,CHCE SE JÍ ZMOCNIT A KŠEFTOVAT S NÍ!
Všechno ostatní jsou kecy a propaganda!
Howgh! Domluvil jsem!
0/0
23.1.2003 7:41

abr.

Re: Jsou zde slyšet emotivní výkřiky pro válku.............
Možná bys mohl vysvětlit, kde jsi vzal tu mnohonásobnou přesilu na straně útočníka.V mnoha případech, válku v Zálivu nevyjímaje, byla minimálně početní převaha na straně obránců. Válka je sice věc nehezká a nikdo se jí nesnaží vyhnout více než vojáci, ale někdy je preventivní válka jedinou možností jak zabránit větším škodám a ztrátám na životech, což je ale bohužel patrné až po letech a někdy ani to ne. Následky nicnedělání se oproti tomu objeví záhy.
0/0
23.1.2003 12:35

Marek

...
...Francie a Němcko oficiálně odmítli účast-smekám-to slavná Británie se může z USA podělat - jen aby ropy ukáplo ...;) - už tam poslali 26.000 mužů... :(
0/0
23.1.2003 4:07

Olin

Re: ...
Nesmekej predcasne,protoze Francie se pripoji jak mile USA zacne valcit, uvidis. Co se tyce Nemecka nemyslim si ze NECHTEJ valku co oni nechtej je pripojit se k USA a to je prece pochopitelne(2 svet. valka) Saddam je stejny jako Hitler a Hitler prece nebude valcit proti Hitlerovi.Jinak vis neco o tom co nemecka firma(uz davno) navrhla a pomohla postavit v Iraku? Ja to vim a proto mne neprekvapuje, proc Nemecko nechce valcit zrovna tam.
0/0
23.1.2003 4:34

ShaashSpawn

Re: Re: ...
to je neco oficialniho? co ze o tom teda nikdo nevi...
0/0
23.1.2003 4:42

Jitka

Re: Re: ...
Hitler proti Hitlerovi.  Fuj!!!  Takovy rasismus..... ze se nestydite.  Urazite Nemecky stat.
Nemecko proste valku nechce. Zato ceska vlada leze USA do p..... .
0/0
23.1.2003 6:37

Noname

Re: Re: ...
Óline, ty si teda fakt Olin. Mozna si pred to dej jeste "V". Zvlast to sedi od prislusnika naroda (ale to jsem ja taky), ktery je v novodobem Hitlerovi Bushovi uz skoro cely...a kudy snad nemusim naznacovat. To ze Nemecko v Iraku neco postavilo neni argument a nikdo na to nehraje...naopak, kdyz se to zboura, muze se to postavit znova:-)
0/0
23.1.2003 8:24

Olin

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.1.2003 2:42

David

Re:
Ona S Korea je vedle Ciny, vite? Tam to bez souhlasu OSN asi moc nepujde
0/0
23.1.2003 2:47

Olin

Re: Re:
Nemyslel jsem OSN tak doslova.Co jsem tim chtel rict je, ze tyhle zeme se nikoho neptali jestli muzou nekde zacit valku nebo ne.A neptali by se ani tet.
0/0
23.1.2003 3:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.