Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bere úředník úplatky? Uvidí se...

Ministerstvo vnitra chystá léčky na úplatné úředníky. Vezme-li si zkoušený úředník úplatek, přijde o práci. Obavy ze soudního procesu a vězení však mít nemusí. Recept, jak zatočit s korupcí, nabídne dnes ministr vnitra Stanislav Gross svým kolegům z vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pravicoid

Tak jsem si to tady se zájmem přelouskal a musím říct, že jsem byl až překvapenej, kolik je tady záporných názorů, podle nichž by to rozhodně nešlo proto a proto... No a pak mi to došlo. Ono se stačí juknout na dobu většiny zdejších příspěvků a člověk je hned v obraze, kdože to sem přispívá. Jsou to nejspíš právě oni naprosto bezúhonní a neůplatní úředníci, brouzdající tu na netu za naše peníze... Jen ať Gross tu svou myšlenku realizuje. Všude ve světě už to funguje, tak proč ne tady u nás !!!!!!!!!!!!!
0/0
22.1.2003 22:07

Hanka

Myslím si, že by se mělo začít od těch nejvyšších postů
Protože je rozdíl, když si nějaká vedoucí úřednice vezme 3000 kč nebo nějaký hlavoun 3 miliony. Pak se máme divit, že je státní kasa pořád prázdná. Jeden na nejvyšším místě (nechci jmenovat) schválí obchod pro stát naprosto nevýhodný jenom proto, že mu majitel té dotyčné společnosti zaplatil slušný balík!!!!!
0/0
22.1.2003 18:04

Oswald

Re: Myslím si, že by se mělo začít od těch nejvyšších postů
S tou částkou ses dostala tak na úroveň magistrátních "pohlavárů". Mohu tě ubezpečit, že na nejvyšších postech bys musela přidat ještě 3 nuly.
0/0
23.1.2003 8:34

Honza

chvalím
Jsem pro. Vsichni jsou zajedno, že všichni berou, takže to evidentně chce nějakou silnou páku, jak úředníkům nahnat strach. Zatím se není čeho bát a podle toho to vypadá. Strach z provokatéra - nic lepšího tu zatím nezaznělo - by mohl naučit zainteresované nechovat se zkorumpovatelně. Jsem všemi hlasy pro..! 
0/0
22.1.2003 16:34

Juras

Provokace je svinská metoda
Provokace je svinská metoda. Vhodná výše úplatku a výběr vhodné situace může přinutit vzít úplatek i člověka, který by se jinak nikdy v životě do podobné situace nedostal. Jestli neexistují čestné metody odhalování korupce (skutečné, ne té vyprovokované), měli bychom na její odhalování rezignovat a soustředit se na prevenci. Třeba tak, jak píše Jindra níže.
0/0
22.1.2003 14:21

Jindra

Lejstro
nedavno jsem byl pozadat o vyrizeni jiste zalezitosti na mistni urad. V kancelari jsem vyplnil jedno lejstro,ktere zkontrolovala jedna urednice . Pak mne poslala do vedlejsi kancelare, kde mi druha urednice dala vyplnit dalsi papir a poslala me do patra za vedouci odboru. Ta mi sdelila. ze to ma vyplnene spatne a tak jsem sel na zacatek, opet do fronty. cele se to opakoalo az po to patro, zduraznuji ,ze beze zmen, a najednou mi ta vedouci sdelila "ted to mate v poradku"....Zduraznuji, ze jsem nezmenil ve formulari ani slovo....... Kdyz mi to potvrdila, sel jsem do vedlejsi budovy,kde tyto dokumenty prevzala dalsi, v poradi jiz ctvrta urednice,ta je zanesla do pocitace a s papirem jsem sel za patou urednici pro "zapis z jednani". ta mi jej ale odmitla vystavit, protoze formular byl vyplneny spatne......byl jsem na infarkt a tak jsem sel za sefem uradu podat stiznost. Zde mne odkazali na podatelnu, abych zde podal stiznost na formulari.................tento formular ale na podatelne nemeli a rekli mi,abych prisel za tyden, ze je snad budou mit. Bavil jsem se se znamym vecer a ten mi sdelil, ze stejnou zalezitost mel vyrizenou za 15 minut a to jen proto, ze tretimu clanku v retezu, vedouci odboru ,dal 3000 korun. Pry ani nemrkla, penize dala do kabelky a za 15 minut mel vse vyrizeno. Dokonce mu pry uvarila kafe,aby si ukratil cekani........ jedno lejstro ,ktere bylo potreby na vyrizeni dalsi zalezitosti tedy s obrovskymi problemy putovalo pres 5 uredniku, ktere platim ze svych dani. Stejnou zalezitost by v me firme vyridila asistentka za 5 minut, na mistnim urade je k tomu potreba 5 lidi a zhruba tyden casu. Nebo 3000 do spravne kapsy..... Reseni ? vsechny tyto ukony muze delat JEDEN urednik s dobrym platem,ktery by pod pohruzkou ztraty dobreho mista a kriminalu nevzal ani korunu. jenze co by si pocal pan Spidla bez tech zbyvajicich 4 uredniku, kteri tam jsou evidentne zcela zbytecni ? Tam je podstata problemu korupce a tam je zaklad jejiho reseni.
0/0
22.1.2003 13:03

pavel

Re: Lejstro
100 % souhlas,k tomu neni co dodat. Snad jen ,ze takove pripady se dnes a denne deji v cele zemi,stali se standartem a neni politicka vule tomu zabranit . Nejen, ze tim buji korupce na vsech urovnich statni spravy ale takovi "zamestnanci" stoji stat miliardy korun .Ale socialisticke vlade toto nikdo nevysvetli, ta zde buduje na dluh, ktery ona splacet nebude ,socialni stat pro sve volice = statni uredniky.
0/0
22.1.2003 13:25

Emigrant

Re: Re: Lejstro
Hmm, ale dokud ten co ji dal ty 3000 ji nenabonzuje, tak budete platit dal. Takze si kadite do kapsy sami sobe!
0/0
22.1.2003 15:23

David z Teplic

IQ lidu českého
Tak se zdá, že všichni tu přesně vědí, proč to nebude fungovat. Škoda, že se nenamáhají s vysvětlením proč. Funguje to jinde? No a co, u nás to prostě fungovat nebude. A kdo napíše rozumný návrh, co by se dělat mohlo? Mně se to jeví jako zajímavý začátek, pokud to Gross dotáhne, mohlo by se něco zlepšit. Jenom hlupák si může myslet, že korupce zmizí úplně. A protože Gross nic takového neřekl, tak jsou hlupáci ti, kteří mu to ve svých výlevech předsouvají.
0/0
22.1.2003 12:39

Jindra

Re: IQ lidu českého
reseni je jen a pouze v radikalnim snizeni poctu statnich uredniku maximalne na CTVRTINU SOUCASNEHO STAVU, v likvidaci nesmyslnych statnich uradu,kde spolecne s razitky vladnou zkorumpovani urednici a v tvrdych trestech ,ne v nejakem "ty,ty,ty......" v nejhorsim pripade prelozeni na jine ,mene viditelne mistecko. Jenze o takovem radikalnim rezu urcite nerozhodnou politici, kteri prave ve statnich zamestnancich maji rozhodujici pocet svych volicu.....radeji placnou do vody takovym nesmyslem, jako pan Gross,nesmyslem, ktery mozna potesi omezene ctenare "svou rozhodnosti" ale podstatu veci vubec nijak neresi. Opakuji - reseni je mozne pouze ve vymiceni prostoru ke korupci a to je mozne jen a pouze snizenim poctu razitek a statnich zamestnancu nejmene o 2/3 .
0/0
22.1.2003 12:47

Bubák1

Re: Re: IQ lidu českého
Nějak mi uniklo jak souvisí počet úředníků s jejich zkorumpovaností. Nedostatek úředníků může ba naopak korupci zvýšit, což je třeba patrné na obchodních soudech.
0/0
22.1.2003 13:29

pavel

Re: Re: Re: IQ lidu českého
Cim mensi pocet uradu ,uredniku a jejich razitek bude potreba, tim mensi bude prostor pro jejich korupci. To je logicka umera. Samozrejme,ze se tim korupce nevymaze ale pokud nebude prostor,tak se tim vyrazne snizi. Ale samozrejme s tim musi jit take ruku v ruce 100 % plneni danych povinnosti, kdy urednici budou pracovat a ne sedet u internetu,klabosit o nicem a delat,ze neco delaji. 90 % uredniku by se se svou pracovni moralkou v soukromem sektoru neuzivilo ani omylem. A v neposledni rade by take byla ucinna hrozba skutecne tvrdych trestu za korupci, ne jen hrozba prelozeni na jine,mene viditelne mistecko. I na tom obchodnim soudu by pro spravu zmen v OR stacili 3 urednice se tremi pocitaci, ktere by museli denne vyridit napr. kazda 20 pripadu a ne dva a jeste za patricne vsimne. problem je v lenosti,neprofesionalite a predevsim v pocitu neohrozenosti a beztrestnosti statnich zamestnancu, v jejich nulove odpovednosti za svou praci a premire jejich razitek a pravomoci. mene uredniku, mene razitek a vetsi tlak na jejich praci spojeny s dobrym ohodnocenim by korupci urcite velmi vyrazne snizil.
0/0
22.1.2003 13:52

Filosof

Re: IQ lidu českého
Odpověď máš v příspěvku nad tvým, ty chytráku.
0/0
22.1.2003 13:16

Jindra

nedas ?
Nedas ? nedostanes !!! To je realita dnesnich dnu. A to PREDEVSIM u STATNICH ZAMESTNANCU , pocinaje urednickem v male visce za razitko ke skaceni stromu,pres policajty,doktory a uredniky na krajich az po ministerske uredniky za statni zakazky. Berou az na male vyjimky vsichni,umerne sve funkci a postaveni. A nejhorsi na tom je, ze je to prakticky nepostizitelne,protoze o "trestech" rozhoduji nadrizeni techto statnich zamestnancu,kteri berou taky ,pripadne opet zkorumpovani soudci..V teto zemi nevladnou zakony ale zkorumpovani STATNI ZAMESTNANCI. Reseni ? Alespon castecne by pomohlo o 2/3 uredniku mene a 3/4 mene potrebnych razitek. Dokud bude sedet na urade zbytecny urednik s veledulezitym razitkem,ktery navic bude mit pocit absoltni nepostizitelnosti,tak s tim ani Standa ani zadny jiny koumak nic neudela. Reseni je v likvidaci potreby pro uplatky, v likvidaci prebujeleho statniho aparatu a v tvrdych trestech.(zadna ztrata mista ale kriminal na tvrdo- zakony zde k tomu jsou..)Jenze kdo by pak volil socialisticke pijavice v cele se Spidlou ? Jejich volici jsou z 80 % prave statni zamestnanci, a proto jich nebude ubyvat ale pribyvat,jak jsme tomu prave svedky v souvislosti s "reformou statni spravy"...takze neni divu, ze prave z teto vlady vypadne takovy nesmysl, jaky prave komentujeme. Je to smutna realita........
0/0
22.1.2003 12:26

Pavel

Re: nedas ?
Presne tak. Priklad- moje svagrova nastoupila v roce 1993 na okresni urad. V kancelari byla sama,mela kartoteku a psaci stroj. Po nastupu zemana v 97 roce ji pridali 3 kolegyne a kazde z nich razitko a pocitac. No a ted ,s prechodem na mistni urad, kdy jim klesla klientela o 70 % je techto urednic v te same kancelari 6 a maji 6 zbrusu novych pocitacu a 8 dalsich razitek..... Potrebuje to komentar ? A jen tak mimochodem. Ma svagrova nemela nikdy nic, dnes splaci hypoteku na 2,5 milionovy barak ,dalsi milion splaci za perfektni zarizeni a kazdy rok jezdi se svymi detmi na dovolenou k mori.To vse zvlada z platu 11.000 hrubeho........Bracha -jeji manzel je na podpore a nezije s ni. To jen zaverem..........
0/0
22.1.2003 12:36

zab

Re: Re: nedas ?
No vidíte, to je přesně ten případ, při kterém by Grossův návrh fungoval. Jenom dát pravomoce k tomu, aby doložila,za jaké peníze si takhle žije, když má příjem 11 000 Kč. A hned by jich bylo v kanceláři 5.
0/0
22.1.2003 13:07

pavel

Re: Re: Re: nedas ?
To je blbost. Nikdo se ji na nic takoveho nezepta, protoze ona zase dobre vi, ze jeji nadrizeni berou daleko vic. A nadrizeni techto nadrizenych zase o kapanek vic...... Kdyby se tahle lavina utrhla,tak by kapacity nasich kriminalu byli zoufale nedostacujici...... A tak, aby se nereklo ,nekdy vyhodi nejakou referentku za to, ze si vzala bonbonieru, "nezavisla" media tomu daji patricny kabatek a jede se dal. Jeste jsem nikdy neslysel, ze by nejaky statni urednik dostal za neco podobneho do kriminalu. A navic, kde chcete najit zakonnou oporu k tomu, aby nekdo dokladal puvod sveho majetku ? na takovy zakon by nejvice doplatili ti, co jsou nejvyse a co berou nejvic = politici a ministersti urednici,sefove odboru,nejruznejsich komisi apod. Grossova iniciativa je pouhe placnuti do vody,o kterem samotny tvurce, neni-li uplny idiot, vi, ze za tyden o nem nestekne ani pes.
0/0
22.1.2003 13:35

zab

A dál?
No, tak jsem si zase početl. Jak bude toto opatření fungovat, opravdu nevím.Je tady ale na 50 příspěvků, ve kterých se vesměs nadává a uráží.Mohl by mi tedy alespoň jeden z vás chytrých napsat svoje řešení?Myslím rozumné a které by odhalilo a zamezilo třeba jen částečně korupci na úřadech? Nic lepšího jsem se tady nedozvěděl. A určitě takové řešení je a vy ho víte,jenom si to necháváte pro sebe. V zájmu věci i sebe,napovězte tomu hlupákovi Grossovi, jak byste na to šli vy.Prosím.
0/0
22.1.2003 12:20

Filosof

Zase Kocourkov ??!!
Je až s podivem, co dokáží lidé na vysokých místech vymyslet. Gross má problém s korupcí a vymyslí (nebo si nechá vymyslet) opatření, které tu korupci jen a jen prohloubí. Celý tento systém jen prodraží korupci. Úředník bude nucen vybírat větší úplatky, aby měl na zaplacení "provokatéra". Takže se nám zapojí do korupce více lidí a bude obíhat více peněz. Kdy už ten nevyzrálej mladíček Gross tohle pochopí ??!! A naše kývající davy opět mohou volit své zástupce a strany, které nám dosadí na vyznamné posty "kvalitu" typu Gross.
0/0
22.1.2003 11:11

Stréc

Rozum zůstává stát
Včera jsem viděl v TV pořad Na vlastní oči. Případ policajta z Kolína. Vždyť korupce funguje ve velkém i v inspekci ministerstva vnitra. Co chce p. Gross dělat s takovými úředníky? Moje babička říkala "zameť si před vlastním prahem" a měla pravdu. Nedávno vykradli u nás v ulici za jedinou noc asi 8 aut. Jak jsem se později dozvěděl, jedná se o jediný případ, neboť policie předpokládá, že pachatel byl stejný. Z jiného soudku. Měl jsem jakýsi problém s pražským magistrátem, který silně zaváněl korupcí. Když jsem se ozval, bylo mi s úsměvem sděleno :" dokažte nám to". Takže, co budeme dělat. Navrhuji defenestraci. 
0/0
22.1.2003 11:01

Anonym

Bere úředník úplatky? Uvidí se...
Pro pana krale co to zde ctu za nesmysly? Uplatky na ceskych uradech? No to snad nemylsite vazne? Nebo zeby Standa vedel z vlastni zkusenosti jak to chodi? Á to ne, to je blbost, ten je urcite jeste cistsi a "Liliovejsi" nez Plechovy!  Ale az to sakra praskne, to bude veselo! To nic, toho si nevsimejte, ja si jen tak blabolim a bavim se, aby rec nestala.
0/0
22.1.2003 10:56

Jindra

Co cekate od hlupaka ,
Dobre jsem se po ranu pobavil. Na neco podobneho muze prijit jen a pouze hlupak formatu pana Grosse a jemu podrizenych statnich uredniku. "nejoblibenejsi politik" se na me mozna bude zlobit ale jedno stare ceske lidove prislovi pravi - hlupak nikdy nepochopi,ze je hlupak, protoze je hlupak"...jedine, co jej muze castecne potesit, ze v teto vlade neni zdaleka jediny...Preji vsem statnim urednikum hezky den a nezapomente si koupit nebo nafasovat dostatek toaletniho papiru. Standa vam ted ukaze........(-:
0/0
22.1.2003 10:50

úředník - Hnusoň

bojim,bojim !!!!!!!!!§§§§§§§§§§
no,jo, až přijde Franta Koudelka z našeho městečka že potřebuje razítko, tak si od něj úplatek nevezmu, co kdyby byl Grossíkův špion ( bojim , bojim ) - ale tomuhle chlapíkovi co mi nabízí úplatek - to si vezmu - i když jsem ho nikdy neviděl a nic o něm nevím, to provokatér určitě nebude !!!!!!!!!§§§§
 
Zase klasika - lidem se předhodí kostička a oni to zbaští.
Blahoslavení chudí duchem
0/0
22.1.2003 10:18

Karel@

Re: bojim,bojim !!!!!!!!!§§§§§§§§§§
:))) Opravdu, někdy se nad tím, co jsou ve stavu naši "úředníci" vymyslet, zastavuje rozum.
0/0
22.1.2003 10:21

Hnusoň

Re: Re: bojim,bojim !!!!!!!!!§§§§§§§§§§
musí přece vykázat za naše daně nějakou činnost, a navíc když ta činnost přivede do jejich řad další úředníčky ( nejlépe známé - Pepo zřizujeme na úřadě další odbor a nabíráme lidi - nemáš zájem? ). A o to přece tady jde !!!!!!§§§§§§§§§
0/0
22.1.2003 10:48

zuzana

onehdá, když jsem cosi chtěla od úřadu, bylo mi diskrétně sděleno, kolik mám dát do obálky a do kterého šuplíku ji deponovat ... samozřejmě jsem je poslala někam, ale jak si konkrétně na tohoto chytráka hodlá pan ministr posvítit?
0/0
22.1.2003 10:11

Hnusoň

Tak jsme vyřešili korupci !!!!!!§§§§§§§§§§§ huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!§§§§§§§§§§§§§§§§
0/0
22.1.2003 9:57

Ebe

Podezřelým bych poslal dopis, že jsou kontrolováni !
Připomíná mi to akci "čisté ruce", což je něco podobného jako když dopravní podniky vyvěsí, kdy a kde budou chodit revizoři
0/0
22.1.2003 9:53

outcast

k smíchu
Uplatných úředníků se nezastávám, ale co takhle posvítit do vlastních řad? Trochu světla na státní zakázky. Co se podívat na Metrostavy , Konstruktivy a další, které fungují jako pračka - tentokrát ne špinávých pěněz, ale peněz státních, které jsou "propírány" do příslušných kapes? A co např. Fond národního majetku - tam jsou jistě všichni jako sníh?! Bavíme se zde o miliardách, ale všem nám bude jistě lépe až vyhodí nějakého Vráťu Kadlece z Praskoles, že si vzal 300Kč za to že dal sousedovi razítko pro povolení přistavět garáž, nebo porazit strom. Bude toho potom jistě plná televize a noviny....  
0/0
22.1.2003 9:24

jo

At udelaji skoleni jako v Jachyme, hod ho do stroje
At udelaji skoleni jako v Jachyme, hod ho do stroje
0/0
22.1.2003 9:21

Milan

blábol, blábol, blábol !!! :-(((
To snad nemyslí vážně!!?? Tímhle chytí jen malinký blbečky. A ty velký ryby z velký politiky a z ČSSD budou vesele brát dál...
0/0
22.1.2003 9:07

Bill

Re: blábol, blábol, blábol !!! :-(((
To máš pravdu, na velké ryby u nás bohužel nikdo nemá a mít nebude. Ale na druhou stranu, velké ryby mi tak neotravujou život jako neochotné drobné úřednictvo, se kterým se bohužel musím setkávat daleko častěji.
0/0
22.1.2003 9:14

t.

Re: blábol, blábol, blábol !!! :-(((
snad si nemyslis, ze si ty velky ryby samy vypusti rybnik ...
0/0
22.1.2003 11:16

zab

?
To jsem netušil,kolik úředníků píše do iDnes
0/0
22.1.2003 9:06

graver

???
Někdo se tu zbláznil? To bude např. šéf stavebního úřadu prověřovat své referenty, jestli nědědili nebo jestli jim brácha nepůjčil na auto? A v jakýchže to databázích bude hledat? A když úředník od provokatéra přijme úplatek, tak nebude trestně stíhán? Není náhodou přijetí úplatku trestný čin a neměl by provokatér pěkně zatepla bonzovat, protože jinak sám poruší zákon ? :-))
0/0
22.1.2003 9:04

lookas

rok 48 podruhe?
0/0
22.1.2003 8:58

Václav K.

Re: rok 48 podruhe?
Potřetí.
0/0
22.1.2003 10:06

lookas

rok 48 podruhe?
0/0
22.1.2003 8:58

Václav K.

Re: rok 48 podruhe?
Podruhé.
0/0
22.1.2003 10:06

lookas

rok 48 podruhe?
0/0
22.1.2003 8:58

Václav K.

Re: rok 48 podruhe?
Poprvé.
0/0
22.1.2003 10:06

Oswald

Že by konec "divokého východu"?
Jak skončila éra divokého západu? Ti největší gauneři si začali uvědomovat, že s šátkem přes pusu se moc nadřou, že lépe se jim bude žít s maskou poctivosti. Zákon je od toho, aby je nyní chránil před  těmi, kteří jdou v jejich šlépějích. Princip je jednoduchý, dokud bylo koho okrádat, tak to šlo. Pak ale došlo na to, že by se vlastně okrádali mezi sebou. Je lepší se dohodnout (= rozdělit si sféry vlivu).
Každý expert na organizovaný zločin potvrdí, že vrchol každé zločinecké organizace představují politické špičky, lidé naporosto "poctiví", "čistí" a bez sebemenších průkazných kontaktů na "vykonavatele své vůle". A když se nebude bát, tak přizná, že je tomu tak v každé zemi.
Jak si mám najednou vysvětlit, že úředník bude prokazovat, jak nabyl majetek? Nikdo jiný v tomto státě to dělat nemusí. Jak mám věřit v úspěch soudem schválených sledovaček, když i soudy jsou úplatné? Čím větší zrůda, tím lepší konexe, tím včasnější varování před případnou kontrolou.
Je to zase namířené na obyčejné úředníčky. Je to státní kontrola nad těmi, kteří by snad jednou mohli dnešním mocipánům přerůst přes hlavu. Už je nebude hlídat soukromá mafiánská  organizace, teď je bude ochraňovat stát.
0/0
22.1.2003 8:49

váňa

Re: Že by konec
Naprostý souhlas!!!
0/0
22.1.2003 8:51

zab

Re: Že by konec
Máte určitě pravdu.Ale kdyby to fungovalo, jak vy říkáte, alespoň na malé úředníčky,bylo by to dobré.Mě totiž ti malí,mnou placení úředníčci otravují život nejvíc.
0/0
22.1.2003 8:59

outcast

Re: Že by konec
Tak pod tohle se podepíšu taky. Souhlas!  Pouze doplním, že ti naši z-banditů-zákonodárci se k TOMU dostali ve většině případů ještě mnohem křivěji,  odporněji a snáze než ti na "západě".
0/0
22.1.2003 9:09

zab

Gross?
Nevím,jak dalece je tento navrhovaný systém v pořádku, jestli bude mít smysl, nebo to bude jen další plácnutí do vody.Že tu korupce funguje, o tom není pochyb.Nemůžu se ale ubránit dojmu,že ač tu máte vesměs výhrady,projevil Gross alespoň snahu s tímto stavem něco udělat.Na rozdíl od vlády jednoho pána, pro kterého neexistuje pojem špinavé peníze
0/0
22.1.2003 8:45

Jirka

Uplatky
Spis me to pripada, jako dalsi moznost "stourat se" v soukromi jednotlivych uredniku. Velky Bratr te vidi!
0/0
22.1.2003 8:34

Yaroukh

Re: Uplatky
pokud tohle pomysleni nekomu bude vadit, muze se vzdat vyhod statniho zamestnance (mimojine trinacteho a ctrnacteho platu) a jit sve (dozajista nebetycne) znalosti a profesionalitu v praci uplatnit v soukromem sektoru
0/0
22.1.2003 8:38

Juras

Návod pro úředníky.
Nesmíte si žít "nad poměry", ukládejte si úplatky do strožoku a začněte je používat až za deset let, kdy z úřadu odejdete. Nikdo nebude mít důvod na vás nasadit provokatéry a budete v klidu :-)) Bože to je blbý
0/0
22.1.2003 8:32

:-(

tak sme vyslali dalsi zvedy a ty se nam taky ztratili
no pri ceske nature odhaleny uplatnik da uplatek svemu "testerovi" :-)))))))
0/0
22.1.2003 8:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.